pi_107553875
registreer om deze reclame te verbergen
Oh bah, ik las net van de koorts. Hier ook geen kaarsjes beschikbaar, maar ik zal duimen dat de koorts daakt en het hart mooi geaccepteerd wordt door haar lichaam.
pi_107553946
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 13:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh bah, ik las net van de koorts. Hier ook geen kaarsjes beschikbaar, maar ik zal duimen dat de koorts daakt en het hart mooi geaccepteerd wordt door haar lichaam.
Dat ja! ;( . Ik zal een kaarsje aansteken, al geloof ik er zelf niet echt in. Als het de familie sterkt, ben ik best bereid om mijn eigen ideeën even te laten voor wat ze zijn :*.
Venus in pocketformaat
Š loveli
pi_107554029
Oh en kwak, ik ben t ook deels aardig gewend he, dus kan t waarschijnlijk toch makkelijker opvangen dan jij. Heb dit soort klachten al zo lang ik me kan herinneren. Je mag het best klote vinden hoor, dat is t ook. En betekent niet dat je dan ineens zeurt. Dus hoppa, omdat ik in een goedgeefse bui ben, nog een paar :* voor jou: :* :* :*
pi_107554041
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 13:14 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Dat ja! ;( . Ik zal een kaarsje aansteken, al geloof ik er zelf niet echt in. Als het de familie sterkt, ben ik best bereid om mijn eigen ideeën even te laten voor wat ze zijn :*.
dat dacht ik inderdaad hetzelfde..

Thanks! :)

Ik wil ook sneeuw, hier is helemaal niets...Wellicht komt het nog!
  vrijdag 3 februari 2012 @ 13:20:08 #55
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107554193
http://www.nu.nl/binnenla(...)st-spoor-en-weg.html

Er valt 5 cm sneeuw en half NL ligt weer op z'n gat :').

Hier ligt net een cm gok ik. Moeten morgen ook de weg op en ben net even met de auto naar acupunctuur en de apotheek geweest. Winterbanden komen eindelijk van pas :+.
Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
V&A / [TK] Audi cabrio 1.8 uit 1999, donkerblauw metallic, weinig km's
pi_107554194
Lijstje
B squats
O kwark, havermout, banaan
T appel kaneel bol, erg lekker, niet heel nodig
L dubbele boterham appelstroop
T appeltje
D stokbroodje met lekkers, lasagna met mozzarella, salade
T cocktails en wat lekkers om te eten erbij

Het is weekend zullen we maar zeggen... Morgen beter want dan naar de Japanner!
pi_107554238
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 13:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)st-spoor-en-weg.html

Er valt 5 cm sneeuw en half NL ligt weer op z'n gat :').

Hier ligt net een cm gok ik. Moeten morgen ook de weg op en ben net even met de auto naar acupunctuur en de apotheek geweest. Winterbanden komen eindelijk van pas :+.
daar moet ik ook al zo om lachen. En mensen die de deur niet meer uitgaan, of niet meer fietsen...
  vrijdag 3 februari 2012 @ 13:21:50 #58
93603 V1z0R
You scared!
pi_107554253
Van mij mag je het hebben, Jagar. }:| Gladheid en een zere knie gaan niet samen :{

Vind 'm nog niet eens zo verkeerd hoor Anna :o Japans :9~
I'm not saying I'm wrong, I'm just saying I'm an asshole...
pi_107554336
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 12:59 schreef loveli het volgende:

[..]

[..]

Je eiwitten komen uit melk en spekjes, witvlees/vis zijn betere bronnen (ik ben geen fan van zoete zuivel). Of zit er echt substantieel kip in de soep van je lunch? Afhankelijk van de hoeveelheid bloemkool/broccoli in je soep krijg je te weinig groente binnen en ik zie geen gezonde vetten. Als je andere dagen meer groente/fruit/vet/vezels eet is er niets aan de hand, maar als basislijst komt 'ie niet door de keuring.
Bedankt voor de tips! Ik kan ook kip ipv spekjes door de soep doen, dat is een goede suggestie. Kan ook kip op de broodjes doen bedenk ik me nu, eventueel met paprika. Hangt er een beetje van af of ik nog bij een supermarkt in de buurt kom.
Visoliecapsules neem ik trouwens ook dagelijks, zijn dat genoeg goede vetten eigenlijk? In de soep gaan 1 bloemkool, 1 stronk broccoli, 1 ui, 1 knoflook en 1 of 2 aardappels, en denk dat ik daar een kwart van eet. Kwark zal ik ook nemen, nootjes zijn niet in huis dus die worden het niet denk ik.
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_107554416
hmm moet zo nog even naar de deur uit.. Twijfel of ik met fiets, mtb of auto zal gaan. Is 6 km heen en 6 terug. Moet even naar uitzendbureau om mn beschikbaarheid door te geven (en achter mn geld aan zitten).. Ik moet er nog wel een beetje representatief voor de dag komen.. Ik neig nu naar de auto :@
If it is to be,
it is up to me
  vrijdag 3 februari 2012 @ 13:25:47 #61
268038 kwakz0r
snowclones you an eggcorn
pi_107554430
lief coco :*

hier brandt een kaarsje. de zus van mijn tante kreeg bijna 20 jaar geleden een nieuw hart, toen nog niet zo vaak gedaan in NL. Ze heeft er nog 4 mooie jaren met haar jonge kinderen door gehad (de medicijnen tegen afstoting waren toen ook nog niet zo goed). Ik gun het dat meisje van harte om nog vele mooie jaren te hebben.
  vrijdag 3 februari 2012 @ 13:27:16 #62
268038 kwakz0r
pi_107554499
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 13:21 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

daar moet ik ook al zo om lachen. En mensen die de deur niet meer uitgaan, of niet meer fietsen...
je kan lachen wat je wilt, maar ik haat sneeuw precies om de reden dat ik gewoon instabiel ben en snel val. ik fiets zeker niet meer. rijden vind ik ook eng. heb geen winterbanden want geen geld voor, en ik was diep gelukkig met de winter tot nu toe....
pi_107554504
Ik zit in een volledig lege bieb oO< en het gaat straks sneeuwen en daar knijp ik 'm enorm voor want ik moet autoweg (binnendoor is met sneeuw totaal geen optie). Hopelijk begint het hier pas tegen 16 uur, dan kan ik het wel maken om de boel dicht te gooien en weg te wezen :@
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_107554661
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 13:23 schreef Quinazoline het volgende:

[..]

Bedankt voor de tips! Ik kan ook kip ipv spekjes door de soep doen, dat is een goede suggestie. Kan ook kip op de broodjes doen bedenk ik me nu, eventueel met paprika. Hangt er een beetje van af of ik nog bij een supermarkt in de buurt kom.
Visoliecapsules neem ik trouwens ook dagelijks, zijn dat genoeg goede vetten eigenlijk? In de soep gaan 1 bloemkool, 1 stronk broccoli, 1 ui, 1 knoflook en 1 of 2 aardappels, en denk dat ik daar een kwart van eet. Kwark zal ik ook nemen, nootjes zijn niet in huis dus die worden het niet denk ik.
Visolie = goed, 2 gram per dag is aan te raden. Maar eens in de zoveel tijd een stuk makreel, haring, wilde zalm is net zo leuk. Met een bloemkool en een stronk broccoli ziet de soep er een stuk beter uit, paprika = vitamines + andere gezonde stofjes.
crap in = crap out
pi_107554690
Tip: gebruik een behangborstel om sneeuw van auto te vegen.
crap in = crap out
pi_107554712
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 13:21 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

In inderdaad :')

http://www.recensiekoning.nl/2010/12/9237/fietsen-in-de-sneeuw
In order to be irreplaceable one must always be different.
It is the set of the sails, not the direction of the wind that determines which way we will go.
pi_107554821
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 13:30 schreef loveli het volgende:

[..]

Visolie = goed, 2 gram per dag is aan te raden. Maar eens in de zoveel tijd een stuk makreel, haring, wilde zalm is net zo leuk. Met een bloemkool en een stronk broccoli ziet de soep er een stuk beter uit, paprika = vitamines + andere gezonde stofjes.
O, dat doe ik ook zeker hoor, echte vis eten. De bloemkool&broccoli zitten trouwens in de D-soep, he. De L-soep wat wat minder groente-ig, maar er zaten wel linzen en stukjes kip in :9. En hij is al op, dus daar valt niet zoveel meer aan te veranderen :).
Everything which is not impossible, will eventually happen
  vrijdag 3 februari 2012 @ 13:35:07 #68
93603 V1z0R
You scared!
pi_107554834
Met 4 wielen is de valkans 0 :)

Net de collega's maar even getrakteerd op 2 bolletjes (volkoren natuurlijk :D) rookworst met mosterd, en mijzelf natuurlijk ook :9
  vrijdag 3 februari 2012 @ 13:35:16 #69
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107554845
Bweehhh, ontbeten met havermoutpap en nu weer de vreteritis. Het is altijd hetzelfde. O: havermoutpap = rest van de dag constant snaai en munchies.

Ik moet het ook gewoon niet meer doen, ontbijten met dat spul.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_107554851
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 13:31 schreef loveli het volgende:
Of gewoon een stoffer, die hebben vast meer mensen in huis ;).

Ik fiets normaal gesproken wel door verse sneeuw, liever niet als het opgevroren is met zo'n tramrailseffect. Nu haal ik het maar niet in m'n hoofd.
Venus in pocketformaat
Š loveli
pi_107554882
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 13:31 schreef loveli het volgende:
Ik zit hier met de veegborstel van thuis in mijn tas :')
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_107554886
Hier in utrecht sneeuwt het al de hele dag, het is eventjes droog geweest, maar nu gaat het hard..

Nog steeds in de kerstliedjes modus :s)
If it is to be,
it is up to me
pi_107554908
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 13:35 schreef Phaidra het volgende:
Of gewoon een stoffer, die hebben vast meer mensen in huis ;).
Die ben ik altijd kwijt :')
crap in = crap out
  vrijdag 3 februari 2012 @ 13:37:02 #74
93603 V1z0R
You scared!
pi_107554919
Heb trouwens de winterbanden er ook niet onder, kwak, maar is nog best te doen :Y

In tegenstelling tot 85mc, ga ik lekker zomerse muziek draaien :D
pi_107554938
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 13:36 schreef loveli het volgende:

[..]

Die ben ik altijd kwijt :')
En een behangborstel niet?
Venus in pocketformaat
Š loveli
pi_107554942
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 13:27 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

je kan lachen wat je wilt, maar ik haat sneeuw precies om de reden dat ik gewoon instabiel ben en snel val. ik fiets zeker niet meer. rijden vind ik ook eng. heb geen winterbanden want geen geld voor, en ik was diep gelukkig met de winter tot nu toe....
maar waarom zou je nu vallen als je gaat lopen en je trekt goede schoenen met profiel aan?

En geen winterbanden vind ik eerlijk gezegd stom, dan zou ik nu niet met de auto de weg opgaan....
  vrijdag 3 februari 2012 @ 13:37:34 #77
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_107554947
Hoi!

Net buiten wezen wandelen. Best koud en nat :P. Benieuwd of ik een beetje op tijd thuis kom straks.
Niet meer actief op Fok!
pi_107554948
quote:
18s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 13:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Bweehhh, ontbeten met havermoutpap en nu weer de vreteritis. Het is altijd hetzelfde. O: havermoutpap = rest van de dag constant snaai en munchies.

Ik moet het ook gewoon niet meer doen, ontbijten met dat spul.
Meer havermout? Als ik havermout eet zit ik vaak over de 700 kcals. Iets zegt me dat jij lichter ontbijt.
crap in = crap out
pi_107554963
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 12:20 schreef Phaidra het volgende:

[..]

^O^ Klinkt als een leuke meneer!
^^
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_107554977
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 13:37 schreef Phaidra het volgende:
En een behangborstel niet?
Die ligt standaard in de auto :')
crap in = crap out
  vrijdag 3 februari 2012 @ 13:39:18 #81
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107555024
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 13:37 schreef loveli het volgende:

[..]

Meer havermout? Als ik havermout eet zit ik vaak over de 700 kcals. Iets zegt me dat jij lichter ontbijt.
250 ml melk en genoeg havermout dat het niet meer echt vloeibaar was. Dus dat betwijfel ik. Ik kan de hele ochtend draaien op kommetje kwark, 1 boterham, 1 banaan, maar een kom havermoutpap zorgt voor constante trek.
pi_107555032
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 13:37 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]
En geen winterbanden vind ik eerlijk gezegd stom, dan zou ik nu niet met de auto de weg opgaan....
Vorig jaar ben ik heeel vaak met de auto door de sneeuw geweest zonder winterbanden. Ging eigenlijk veel beter dan verwacht. Een fijn idee is het niet, maar nood breekt wet.
Venus in pocketformaat
Š loveli
pi_107555064
Vroeger hadden we geen winterbanden en toen reden we ook.
crap in = crap out
  vrijdag 3 februari 2012 @ 13:40:54 #85
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107555116
En je valt heus niet zomaar hoor kwak. En dan nog... als je loopt en je valt, moet je wel heel raar terecht komen wil je daar meer aan overhouden dan een blauwe plek en een gekrenkt ego.
pi_107555127
quote:

[..]

maar waarom zou je nu vallen als je gaat lopen en je trekt goede schoenen met profiel aan?

Ik heb wandelschoenen met goed profiel, maar de sneeuw op de stoepen is ijs geworden. Dus spekglad. Door verse sneeuw kan ik prima lopen, op de stoepen zoals ze er nu bij liggen niet.
pi_107555161
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 13:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
En je valt heus niet zomaar hoor kwak. En dan nog... als je loopt en je valt, moet je wel heel raar terecht komen wil je daar meer aan overhouden dan een blauwe plek en een gekrenkt ego.
Slik vitamine D, doe aan weerstandtraining, want als je 80 bent is dat de manier om je heup te breken.
crap in = crap out
pi_107555172
quote:
Mijn collega met zeer zware hersenschudding (vorig jaar december op het werk gevallen) is het niet met je eens :+
  vrijdag 3 februari 2012 @ 13:42:28 #89
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107555184
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 13:42 schreef loveli het volgende:

[..]

Slik vitamine D, doe aan weerstandtraining, want als je 80 bent is dat de manier om je heup te breken.
Kwak is nog geen 80.
  vrijdag 3 februari 2012 @ 13:42:28 #90
268038 kwakz0r
pi_107555185
quote:

[..]

is ook stom, maar met het aantal keren sneeuw per jaar en de hoeveelheid geld die ik niet heb is een simpele keuze geweest.

en je moet even meerekenen dat ik 120 kilo weeg, x-benen heb en al vanaf kind een zwakke grove motoriek heb (ik loop en beweeg onhandig. ik val al als er geen sneeuw ligt regelmatig over iets van water of een opstaan stoeprandje). en áls ik val is de kans dat ik iets kapotmaak iets groter dan bij jou...
pi_107555195
quote:
Iets breken is vooral een kwestie van heel lullig terecht komen.
*expert*

En het is idd een leuke meneer. Ik kan iig zijn gevoel voor humor erg waarderen. :Y
Doe wat je niet durft.
  vrijdag 3 februari 2012 @ 13:43:25 #92
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107555230
Ik zeg toch ook dat het wel kan, als je raar terecht komt :'). Maar doorgaans blijft t bij de blauwe plek :+.
  vrijdag 3 februari 2012 @ 13:43:30 #93
93603 V1z0R
You scared!
pi_107555235
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 13:39 schreef loveli het volgende:
Vroeger hadden we geen winterbanden en toen reden we ook.
Toen waren de meeste banden ook wat dunner :P
Kon met m'n 205xa gigantisch makkelijk door de sneeuw heen ploegen, nu met die brede banden zie je toch snel de ESP ingrijpen...
pi_107555254
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 13:42 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Kwak is nog geen 80.
Niet voor kwak, maar voor iedereen, preventie enzo. Thank me when you're 80.
crap in = crap out
  vrijdag 3 februari 2012 @ 13:44:07 #95
268038 kwakz0r
pi_107555261
quote:
ik heb geen goede profielschoenen. ja, mn uggs een beetje. als ik val is dat vrijwel altijd op mijn zwakke knie, met vocht erin, en die kan ik dan weer een week niet buigen, plus huilen van de pijn. no thank you.

ik ga overigens wel naar buiten als het moet hoor :D maar ik vind sneeuw desondanks STOM
pi_107555279
Wij gaan vanaaf naar het oosten :P Gaat wat worden op de weg :')

Ik heb trouwens gewoon een wisser liggen en daarmee veeg ik alle sneeuw eraf :Y
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_107555295
Winterbanden zijn wel handig, vooral als je zomerbanden wat breder zijn. Als je een kleinere auto hebt, hebben die vaak smalle bandjes en die komen vaak relatief goed door de sneeuw. Vaak beter dan een BMW/Mercedes met platte brede zomerbanden en achterwiel aandrijving.
If it is to be,
it is up to me
pi_107555302
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 13:44 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ik heb geen goede profielschoenen. ja, mn uggs een beetje. als ik val is dat vrijwel altijd op mijn zwakke knie, met vocht erin, en die kan ik dan weer een week niet buigen, plus huilen van de pijn. no thank you.

ik ga overigens wel naar buiten als het moet hoor :D maar ik vind sneeuw desondanks STOM
ach het is de eerste sneeuw dit jaar, we hadden ook al in december kunnen beginnen met sneeuw :P
  vrijdag 3 februari 2012 @ 13:45:00 #99
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107555304
Ik zet gewoon de ruitenwissers aan :').
pi_107555326
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 13:44 schreef the85mc het volgende:
Winterbanden zijn wel handig, vooral als je zomerbanden wat breder zijn. Als je een kleinere auto hebt, hebben die vaak smalle bandjes en die komen vaak relatief goed door de sneeuw. Vaak beter dan een BMW/Mercedes met platte brede zomerbanden en achterwiel aandrijving.
BMW en Mercedes hebben vaak ook achteraandrijving, denkt dat dat zwaarder telt dan de bandjes ;)

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')