Het is vast prachtig in Drenthe op het moment, Saffier. Enjoy!
Beterschap Vicky. Wel zielig, ziek zijn als er sneeuw ligt. Ik kan me nog herinneren dat mijn moeder ooit emmers sneeuw in de keuken heeft gezet, zodat ik er toch wat mee kon spelen.
quote:
Nouhou, als je toevallig iets slims te vertellen hebt over kinderen en hoe ze leren rekenen?

Essay moet nu echt af, en dan heb ik nog een week voor nog een essay en een rapport. Dat 'je moet wel iedere dag je huiswerk doen, anders loopt het zo op' kan ik ook nooit meer gebruiken bij m'n kinderen

Maar goed, ik heb besloten om het studieblok van maart tot juni maar over te slaan, en dat van juni tot augustus sla ik altijd over, want vakantie, kinderen, en waarschijnlijk verhuizing, dus ik heb even rust. Dan maar (NOG) later afstuderen. Ik zou op dit moment eigenlijk vrijwillig stage lopen, en dan kan ik daar meer tijd aan besteden als ik weer terug ben. Mét studie kon ik eigenlijk minder doen aan planning e.d. dan de juf wilde, en dan kan ik dat nu wel oppakken. Elk nadeel hep z'n voordeel hè......
Bezoekuur sla ik vandaag ook even over. Volgens mijn laptop is het hier -22 op het moment, en er gaat geen rechtstreekse bus vandaag. Dat lijkt me niet zo wijs....