vrijdag 3 februari 2012 @ 23:33:21 #276
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_107579983
registreer om deze reclame te verbergen
Oh, ik heb het nieuws weer eens niet gevolgd, dus ik heb geen fucking clue waar het over gaat.. Even nupuntenellen :P
3!
pi_107580133
Ach jee, die gestoorde italiaan is weer op 24kitchen 8)7
Kijken jullie daar wel eens naar?
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_107580399
Ja, wel eens geprobeerd. Die is niet helemaal fris of wel? Wij kijken grappige filmpjes. :D
Ajeto!
pi_107580478
Die spoort idd niet dus ook een grappig filmpje eigenlijk :P
Hij maakt nu lasagne :Y)
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_107586889
Ik had bedacht met Oscar, op de slee naar de markt te lopen, maar het is hier nog -15 8)7 en ondanks een dik lekker warm skipak vind ik dat echt te zielig... :o
Maar even wachten tot F terug is van judo en dan even alleen gaan. ;)

Of... In plaats van fruit op de markt halen zoals ik me deze week voorgenomen had nog maar een keertje naar de lidl om de hoek gaan en de markt, de markt laten...

[ Bericht 5% gewijzigd door Brighteyes op 04-02-2012 08:49:25 ]
Sasha ♥ Oscar
Op woensdag 3 april 2013 14:13 schreef miss_sly het volgende:
Je kunt niet schuldig zijn aan het hebben van een mening, hooguit aan het ventileren van een mening op een plaats, moment en toon die niet correct zijn.
  zaterdag 4 februari 2012 @ 10:08:19 #281
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_107587627
hier -16 volgens de telegraaf :o Zal straks eens de klimaatcomputer op de zaak raadplegen, die is altijd heel nauwkeurig :)
I`m not weird. I`m limited edition.
Zo veel te doen...ik heb nog zoveel te doen.
pi_107587850
Ik ben net even snel alleen naar de markt en de Aldi geweest. Ik vond het best meevallen met de kou. Muts op, sjaal om, handschoenen aan, legging onder spijkerbroek, fleece trui, gewone sokken en gewone laarzen.. Binnen een uur was ik weer terug.
Mijn grote heeft nog steeds koorts. Woensdag kwamen we thuis en toen had ze 38,7. Vanmorgen werd ze wakker met 39,1.

Maar ennieweej.. ik heb voor vandaag enmorgen boodschappen in huis. Ik blijf verder lekker binnen :D Vanmiddag cakejes/koekjes maken met de meiden.
Amber ♥ & ♥ Tess
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 4 februari 2012 @ 10:30:59 #283
37150 livelink
Streng doch meedogenloos
pi_107587940
Het ziet er buiten wel heel mooi uit. Het zonnetje dat de sneeuw mooi verlicht.
De buren zijn naar de Winterefteling. Sprookjesachtig mooi nu, natuurlijk. Maar ja, het is echt wel vreselijk koud.
Niets te verliezen en toch bang.
Ik zou de perfecte moeder zijn als ik geen kinderen had.
  zaterdag 4 februari 2012 @ 10:36:29 #284
5428 miss_sly
Amsterdamse mama
pi_107588014
De Winterefteling lijkt me geweldig nu, maar die kou inderdaad :X

Beterschap voor je oudste, Vicky!
<3 Senna <3
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 4 februari 2012 @ 10:38:16 #285
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_107588051
Het is vast prachtig in Drenthe op het moment, Saffier. Enjoy!

Beterschap Vicky. Wel zielig, ziek zijn als er sneeuw ligt. Ik kan me nog herinneren dat mijn moeder ooit emmers sneeuw in de keuken heeft gezet, zodat ik er toch wat mee kon spelen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 22:44 schreef debuurvrouw het volgende:
Bah, wat klote Goa. Kan ik ergens bijhelpen? Al was het maar een luisterend oor?
Nouhou, als je toevallig iets slims te vertellen hebt over kinderen en hoe ze leren rekenen? ;) Essay moet nu echt af, en dan heb ik nog een week voor nog een essay en een rapport. Dat 'je moet wel iedere dag je huiswerk doen, anders loopt het zo op' kan ik ook nooit meer gebruiken bij m'n kinderen ;)

Maar goed, ik heb besloten om het studieblok van maart tot juni maar over te slaan, en dat van juni tot augustus sla ik altijd over, want vakantie, kinderen, en waarschijnlijk verhuizing, dus ik heb even rust. Dan maar (NOG) later afstuderen. Ik zou op dit moment eigenlijk vrijwillig stage lopen, en dan kan ik daar meer tijd aan besteden als ik weer terug ben. Mét studie kon ik eigenlijk minder doen aan planning e.d. dan de juf wilde, en dan kan ik dat nu wel oppakken. Elk nadeel hep z'n voordeel hè......

Bezoekuur sla ik vandaag ook even over. Volgens mijn laptop is het hier -22 op het moment, en er gaat geen rechtstreekse bus vandaag. Dat lijkt me niet zo wijs....
pi_107588099
Gao, ze is ook behoorlijk verdrietig. Ze zou vandaag bij een oudklasgenootje gaan spelen..
Amber ♥ & ♥ Tess
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_107588226
ff een praktische vraag tussendoor; weet iemand hoe je het oplost wanneer de autosleutels kwijt zijn en je geen reserve hebt? :X :') iemand is een brokje chaos geweest hier en wenst het probleem opgelost. dezelfde iemand die de kinderen een envelopje gaf zonder open te maken. die 50 euro uit het envelopje heb ik ook maar ff gered :N
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  zaterdag 4 februari 2012 @ 10:57:42 #288
37150 livelink
Streng doch meedogenloos
pi_107588409
Ahum, deze chaos kennen wij helaas. De oplossing die wij gekozen hebben was duur. Uiteindelijk is er iemand van de garage naar ons toe gekomen :P
We hebben wel gepield met ijzerdraadjes en zo, maar kennelijk zijn we niet voor inbreker in de wieg gelegd.
En aangezien we onszelf goed kennen, hebben we ons ANWB-abonnement daarna uitgebreid met 'voor-de-deur-service' :')
pi_107588685
oh zo'n chaotisch iemand ken ik ook, auto op slot gooien met kind er in, en sleutels op de bijrijdersstoel O+ bij het ziekenhuis voor de deur O+
Je zou er haast een boek over schrijven!
  zaterdag 4 februari 2012 @ 11:10:14 #290
37150 livelink
Streng doch meedogenloos
pi_107588733
Maar hoe heb je het toen opgelost, Moussy?
pi_107588741
die iemand is nu trouwens te voet de weekboodschappen doen :s)
boodschappen doen zul je o|O
pi_107588842
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 11:10 schreef livelink het volgende:
Maar hoe heb je het toen opgelost, Moussy?
Toen de technische dienst van het ziekenhuis de deur(en) niet open kreeg, heb ik de politie gebeld, en omdat het niet levensbedreigend was kwamen die niet }:| dus ben ik maar ter plekke lid geworden van de ANWB, die kwam wel :') dure grap trouwens.
  zaterdag 4 februari 2012 @ 11:15:23 #293
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_107588893
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 11:10 schreef simmu het volgende:
die iemand is nu trouwens te voet de weekboodschappen doen :s)
boodschappen doen zul je o|O
Was dat hetgeen die iemand gisteren goed te maken had? Deed 'ie wel goed :Y
pi_107588921
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 11:15 schreef Gaoxing het volgende:

[..]

Was dat hetgeen die iemand gisteren goed te maken had? Deed 'ie wel goed :Y
jup :')
  zaterdag 4 februari 2012 @ 11:18:01 #295
37150 livelink
Streng doch meedogenloos
pi_107588958
De ANWB wilde bij ons natuurlijk ook wel komen, maar omdat we geen woonplaatsservice in het pakket hadden, werd dat wel een hele dure grap. De monteur van de garage was bereid om in zijn lunchpauze even langs te komen, dat was een stukje goedkoper gelukkig.
pi_107589016
wij hebben nu nog maar 1 pakket, 2 auto's, hij staat off. op Peet zn auto, maar ze komen ook voor de mijne als Peet belt :o
pi_107589300
*O* *O* *O* *O* *O*

selene is vandaag de grote heldin

*O* *O* *O* *O* *O*

nu nog even besluiten of we het aandurven om vanmiddag naar assen te rijden
  zaterdag 4 februari 2012 @ 11:32:39 #298
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_107589346
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 11:13 schreef moussy het volgende:
... en omdat het niet levensbedreigend was kwamen die niet }:|
Dat biedt natuurlijk perspectief: "maar ik sta nu al 2,5 uur buiten. Weet u ook of het ok is als je vingertoppen wat zwart zijn?"

quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 11:31 schreef simmu het volgende:
*O* *O* *O* *O* *O*

selene is vandaag de grote heldin

*O* *O* *O* *O* *O*

nu nog even besluiten of we het aandurven om vanmiddag naar assen te rijden
Tof!
pi_107590208
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 10:38 schreef Gaoxing het volgende:
Het is vast prachtig in Drenthe op het moment, Saffier. Enjoy!

Beterschap Vicky. Wel zielig, ziek zijn als er sneeuw ligt. Ik kan me nog herinneren dat mijn moeder ooit emmers sneeuw in de keuken heeft gezet, zodat ik er toch wat mee kon spelen.

[..]

Nouhou, als je toevallig iets slims te vertellen hebt over kinderen en hoe ze leren rekenen? ;) Essay moet nu echt af, en dan heb ik nog een week voor nog een essay en een rapport. Dat 'je moet wel iedere dag je huiswerk doen, anders loopt het zo op' kan ik ook nooit meer gebruiken bij m'n kinderen ;)

Maar goed, ik heb besloten om het studieblok van maart tot juni maar over te slaan, en dat van juni tot augustus sla ik altijd over, want vakantie, kinderen, en waarschijnlijk verhuizing, dus ik heb even rust. Dan maar (NOG) later afstuderen. Ik zou op dit moment eigenlijk vrijwillig stage lopen, en dan kan ik daar meer tijd aan besteden als ik weer terug ben. Mét studie kon ik eigenlijk minder doen aan planning e.d. dan de juf wilde, en dan kan ik dat nu wel oppakken. Elk nadeel hep z'n voordeel hè......

Bezoekuur sla ik vandaag ook even over. Volgens mijn laptop is het hier -22 op het moment, en er gaat geen rechtstreekse bus vandaag. Dat lijkt me niet zo wijs....
Nee, da's uitermate onwijs :o

Ik heb over het algemeen weinig slims te vertellen, dus over leren rekenen laat ik me helemaal niet uit ;)
Wat een heftige studiebelasting trouwens :o
Ajeto!
pi_107592087
* lady-wrb gooit sneeuwballen

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')