abonnement Unibet Coolblue
pi_107520018




Minecraft is een sandboxgame en is gemaakt in Java, door de Zweden Notch (Markus Persson) en Jeb (Jens Bergensten) van Mojang AB

Een echt doel is er niet. Je begint in een oneindige wereld waar je hele gangenstelsels kunt bouwen, de mooiste kastelen of flatgebouwen. Je kunt er alles maken: blokje voor blokje.

Na vele testversies, is het spel officieel uitgebracht op 18 november tijdens de MineCon in Las Vegas, hoewel er alsnog telkens gratis updates beschikbaar zullen worden.

Naast singleplayer is er ook een multiplayer modus waar je samen met je vrienden of anderen op het net volledig je gang kunt gaan.

Tegenwoordig wordt er ook gewerkt aan een mobiele versie, genaamd Minecraft Pocket Edition en een versie voor de xbox 360.

SPOILER: Youtube
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


SPOILER: FOK!CRAFT
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: FOK!CRAFT Ticket Systeem
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: mFOK
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


www.minecraft.net Hier kan je het spel aanschaffen. Of de gratis classic mode spelen in je browser.
www.minecraftwiki.net Dé Minecraft wiki. Handig om te kijken hoe je voorwerpen moet craften. Hier staat alles over Minecraft.
www.pcgamer.com Hier kan je de demo downloaden van minecraft!
www.minecraftforums.net Forum waar heel veel te lezen/zien is. Van screenshots tot filmpjes en tutorials.
www.crafthub.net Blog over Minecraft.
www.twitter.com/notch Twitter van de ontwikkelaar van Minecraft.
www.notch.tumblr.com Blog van de ontwikkelaar van Minecraft.



Fok - In-game

MineraalWater - Plexcon
gogosweden - Vbownswow
Dnbrainwash - Dnbrainwash
Mender - MenderV
TJV - TomVNL
Tuut-chips - Powerkiwi
SuperKaasNacho - Epicosaurus
JaimyLee - JaimyLee
maurisioo - maurisioo
vogelkooi- remlof
Hatsekiedee - Groentetaart
MissionPhailed - Weerfenomeen84
SuperHarregarre - Harregarre
Sosuacafe - sosua
Jesse_van_Laar-Jesse_van_Laar
psvunited - psvunited
Berend. - Pixiio
Verbodsbord - aron7120
Timwonnacott - Looniar
Ten_minste_houdbaar_tot - robjes
rockxas - rockxas1
Dagoduck - Larshei
jebentzelfeenfiets. - Wubdor
Sitethief - Sitethief
pletvandepettenflet - l2emy
Burnaboy - Torchedini
Drebbelman - Drebbelman
DeHovenier - WalkingSlow
-Datdus- - Datdus
drumstickNL - Piekartz
einschtein - einschtein
Mordecai - xMordecai
replay11nl - replay11nl
Parvus : aSe38
Ceees2 - Keees2
KaasManiak : KaasManiak
AwesomeSauce : Fried__Chicken
DutchSpike : DutchSpike
Bobbernaut - Bobbernaut
Maanvis - Maanvis
Flodder450-Flodder450
AlchemistOfSorrows - Goost
TGMB1-TGMB1
Euribob - Euribob
Lorrelies - Lorrelies
Snorrenbaard - Joostmakaay
vaagjunior - vaagjunior
Alstead - Alstead
Ame_thyst - Huibster
Asy - OmgItsAsy
Mschol - mschol
Zenato - Bereton
Delano.888 - Delano888
Audreyoot - Chaoot
Rensie23 - Rens23
BELASTING - basserbas
AlDieWillenteKaaprenVaren - Bestemmingsplan
LordMagic - Great_hellup

quote:
Minecraft kopen of niet?
Denk niet ''wat een kut graphics, koop ik niet'' Maar speel eerst eventjes de demo, en geniet van het spel! Klik hier voor de gratis demo!
pi_107520041
inb4 kktt
pi_107520066
wat een mooie TT!
pi_107520080
Gevoelig die tt :'(
pi_107520109
De sfeer begint echt vorm te krijgen hier, een virtuele burgeroorlog schuilt. Ik stel voor dat iemand een false flag operatie doet en zo de situatie hier tot ontploffing brengt. Iedereen voelt het aankomen, lets just get it over with.
pi_107520150


lol :P
pi_107520172
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 16:22 schreef maurisioo het volgende:
[ link | afbeelding ]

lol :P
Mfok is een barmhartige organisatie.
pi_107520222
quote:
14s.gif Op donderdag 2 februari 2012 16:23 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Mfok is een barmhartige organisatie.
Met een griefer als admin. :)

Klooster is iig weer hersteld.

If not now, then when.
pi_107520258
^O^
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_107520422
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 16:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Met een griefer als admin. :)

Klooster is iig weer hersteld.

[ afbeelding ]
Heb je daar bewijzen van? En eigen schuld natuurlijk, als je als een gefrustreerde draak je community door hoepels laat springen omdat bepaalde elementen jou niet bevallen kun je dit soort dingen verwachten. Ik kan ze alleen maar aanmoedigen, hoe vuriger de haat tussen deze twee servers hoe prettiger. Ik zie dit graag uit de hand lopen.
pi_107520497
quote:
14s.gif Op donderdag 2 februari 2012 16:29 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Heb je daar bewijzen van? En eigen schuld natuurlijk, als je als een gefrustreerde draak je community door hoepels laat springen omdat bepaalde elementen jou niet bevallen kun je dit soort dingen verwachten. Ik kan ze alleen maar aanmoedigen, hoe vuriger de haat tussen deze twee servers hoe prettiger. Ik zie dit graag uit de hand lopen.
Haha jij bent echt een mongool he ^O^
pi_107520522
quote:
14s.gif Op donderdag 2 februari 2012 16:29 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Heb je daar bewijzen van? En eigen schuld natuurlijk, als je als een gefrustreerde draak je community door hoepels laat springen omdat bepaalde elementen jou niet bevallen kun je dit soort dingen verwachten. Ik kan ze alleen maar aanmoedigen, hoe vuriger de haat tussen deze twee servers hoe prettiger. Ik zie dit graag uit de hand lopen.
:')
If not now, then when.
pi_107520531
quote:
14s.gif Op donderdag 2 februari 2012 16:29 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Heb je daar bewijzen van? En eigen schuld natuurlijk, als je als een gefrustreerde draak je community door hoepels laat springen omdat bepaalde elementen jou niet bevallen kun je dit soort dingen verwachten. Ik kan ze alleen maar aanmoedigen, hoe vuriger de haat tussen deze twee servers hoe prettiger. Ik zie dit graag uit de hand lopen.
Bewijs? Hij had een steel en flint in zijn hand, stond op een toren van dirt tussen brandende daken en was in caps vuurgerelateerde nummer van Kiss aan het quoten. Een klein beetje bewijs, ja.

Ben jij nou echt zo'n debiel ettertje dat je dit graag uit de hand ziet lopen?
pi_107520553
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 16:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Met een griefer als admin. :)

Klooster is iig weer hersteld.

[ afbeelding ]
Naja Drump, Flodder wilde alleen zijn eigen gebouw weg hebben. Het hoort inderdaad niet zo, maar ik snap het wel. Volgende keer moet die het gewoon even lief vragen O+
pi_107520647
Het is niet zijn gebouw. Het is eigendom van Drumpie.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_107520739
quote:
14s.gif Op donderdag 2 februari 2012 16:29 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Heb je daar bewijzen van? En eigen schuld natuurlijk, als je als een gefrustreerde draak je community door hoepels laat springen omdat bepaalde elementen jou niet bevallen kun je dit soort dingen verwachten. Ik kan ze alleen maar aanmoedigen, hoe vuriger de haat tussen deze twee servers hoe prettiger. Ik zie dit graag uit de hand lopen.
Stil man en doe normaal.

Kunnen we niet gewoon (nogmaals) normaal doen?

[ Bericht 3% gewijzigd door drumstickNL op 02-02-2012 16:46:33 ]
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_107520782
quote:
14s.gif Op donderdag 2 februari 2012 16:38 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

Stil man anders laat ik dit inderdaad uit de hand lopen met gevolgen alleen voor jou.

Kunnen we niet gewoon (nogmaals) normaal doen?
Nee zwakstroom, dat kan niet. Voeg woord bij daad en laat is wat zien dan. Puistendraak.
pi_107520805
Get em piek.
If not now, then when.
pi_107520874
quote:
7s.gif Op donderdag 2 februari 2012 16:39 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Nee zwakstroom, dat kan niet. Voeg woord bij daad en laat is wat zien dan. Puistendraak.
Je kunt echt niet normaal reageren he?
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_107520880
Even in chronologisch volgorde:

• Flodder stopt met MC spelen, aldus flodder, hij wil zijn kerk verkopen.

• Flodder wil toch niet stoppen met MC spelen, ik help hem persoonlijk met het weghalen van een berg omdat hij er een plein wil maken.

• [dan de white list episode]

• Flodder komt weer op de server en wil opnieuw de kerk wegdoen. Omdat dit logischerwijs niet mag verloot hij de kerk. Deze keer krijgt TomNL de kerk.

• Flodder komt weer op de server en wil dat de kerk weggehaald wordt.

Raar dat we Flodder niet meer serieus nemen he?

Drumpie heeft heel moedig aangegeven dat hij fout zat met de whitelist affaire en dan krijgen we dit weer. Vergeef eens iemand en kijk ook naar je eigen gedrag.
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_107520883
Reageer niet op die autist please :'). Die heeft obviously issues.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  donderdag 2 februari 2012 @ 16:48:58 #22
270524 Flodder450
99% slechtheid, 1% plankton
pi_107521143
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 16:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Bewijs? Hij had een steel en flint in zijn hand, stond op een toren van dirt tussen brandende daken en was in caps vuurgerelateerde nummer van Kiss aan het quoten. Een klein beetje bewijs, ja.

Ben jij nou echt zo'n debiel ettertje dat je dit graag uit de hand ziet lopen?
Dat was Arthur brown-god of hellfire ;)
pi_107521159
quote:
11s.gif Op donderdag 2 februari 2012 16:42 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

Je kunt echt niet normaal reageren he?
Tegen jou neem ik het terug, ik heb een zwak voor jou Drummer. Speciaal om jou te eren zal ik nu naar huis vertrekken om te gaan schaften. Knuffel kroel! O+
pi_107521169
lol
  donderdag 2 februari 2012 @ 16:51:09 #25
270524 Flodder450
99% slechtheid, 1% plankton
pi_107521232
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 16:42 schreef Ame_thyst het volgende:
Even in chronologisch volgorde:

• Flodder stopt met MC spelen, aldus flodder, hij wil zijn kerk verkopen.

• Flodder wil toch niet stoppen met MC spelen, ik help hem persoonlijk met het weghalen van een berg omdat hij er een plein wil maken.

• [dan de white list episode]

• Flodder komt weer op de server en wil opnieuw de kerk wegdoen. Omdat dit logischerwijs niet mag verloot hij de kerk. Deze keer krijgt TomNL de kerk.

• Flodder komt weer op de server en wil dat de kerk weggehaald wordt.

Raar dat we Flodder niet meer serieus nemen he?

Drumpie heeft heel moedig aangegeven dat hij fout zat met de whitelist affaire en dan krijgen we dit weer. Vergeef eens iemand en kijk ook naar je eigen gedrag.
De 2 kerken in kwestie waren NIET één-en-de-zelfde

TOMVNL heeft de Notre Dame, dat klooster mag voor mij part platgebombardeerd worden
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')