zaterdag 4 februari 2012 @ 20:18:10 #151
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_107605855
registreer om deze reclame te verbergen
Spannend FR!

Succes Cyntiaa :*
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_107605907
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 11:51 schreef The_Tankgirl het volgende:
MP, enig idee waarvoor ze allergisch is? Arm mupke ;( en een dikke knuf voor jullie :*
Hoe gaat het met de andere zieke kindjes?

Mijn kleine meid was erg onrustig gisteren tot 21:00 (wilde niet slapen en bleef maar drinken). Daarna heeft ze geslapen tot 6:00 :o Terwijl ze normaal om 23:00 en 03:00 wakker wordt :)
Nou ik vermoed misschien de katten... Verder is ze roodharig en roodharigen staan erom bekent allemaal nauwe gangen te hebben bij de neus enzo... Dus dat bevordert ook niet de doorstroom van snot zeg maar... Verder zou ik het niet weten. (en ik geloof dat kindjes met reflux ook weer vaker allergisch zijn, maar dat weet ik neit zeker)

Sarah blijft slecht drinken. Ze weigert vooral de nutrilon en nu vraag ik me natuurlijk af in hoeverre ze dit echt nog nodig heeft. Water en waterige limonade drinkt ze wel redelijk, ze heeft vandaag ongeveer 400cc gedronken alles bij elkaar opgeteld. (mij is ooit verteld dat ze 500cc per dat moeten drinken dus maak me meteen weer zorgen..) Maar we bieden vanavond laat nog wel een keer wat aan. Verder is ze wel goed te spreken en heeft ook weer plasluiers en kwijlt als een tierelier, dus echt bang voor uitdroging ben ik niet, maar toch, dat ze van standaard nog 3 flessen opeens helemaal geen flessen meer wil drinken.. (ik had gehoopt dat we al het "gedoe" nu wel gehad hadden en dat we nu gewoon konden genieten, doe ik evengoed wel hoor maar toch..)
Misschien ligt het trouwens wel aan het drinken uit een fles, want water enzo drinkt ze uit een beker met een rietje of een tuitbeker, dus daar hebben we vanavond de melk ook in aangeboden maar ze blijft toch de melk wel weigeren.. Maandag moet ik naar het CB daar eens wat advies inwinnen!

Voor de onzekere dames :* Heel normaal dus die onzekerheid, ik heb er ook echt last van en dat terwijl het mijn tweede is..

[ Bericht 30% gewijzigd door MamaPurk op 04-02-2012 20:30:05 ]
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_107606287
sterkte mp :*
spannend ean!

ik zie uit logeren gaan voor de jongste echt voorlopig niet gebeuren. buiten de bv om issie momenteel zo eenkennig als de pest. ik kan 'm (vooral 's avonds) alleen bij z'n vader neerleggen als hij (diep) slaapt. Overdag gaat 't nog wel, maar 's avonds mag ik echt niet uit z'n buurt gaan O+ :')
“I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best.”
pi_107607101
Ik vind het vooral sneu voor Cas.. Kamertje koel : check. Zetpil tegen de pijn : Check. Vol buikje door een flesje : check. Ik kan echt niets bedenken, op mijn arm valt hij in slaap maar dat is ook geen doen.
pi_107607432
Mamapurk, ik hoop dat je mupje snel weer haar flessen gaat drinken. Wil ze ook niets eten? Fruithapjes ed zit ook veel vocht in. :*

Cyntiaa, misschien heeft Cas gewoon echt even mamahonger. Kan je je niet zo comfortabel mogelijk maken met een luie stoel of op de bank met kussens en een deken en dan Cas lekker bij je houden?

Mijn meiden zijn vandaag allebei onrustig en ik weet niet waarom. Hannah is pas net in slaap gevallen na 3 keer door ons te zijn ingestopt. Die was de hele dag al jengelig. Mia is ook al de hele dag veel wakker en huilerig. Ik leg haar veel aan, maar honger lijkt niet echt het probleem te zijn. Heb zelf wel al een paar dagen af en toe flinke buikkrampen en diarree. Misschien hebben de kleintjes ook wel zoiets. Jammer dat ze het nog niet kunnen zeggen -O-
pi_107607522
Ja gelukkig wel fruit, dus we geven vochtrijk fruit, en brood redelijk en warme hap gaat goed. Verder vind ze yoghurt ook erg lekker :) Dus op die manier komen we wel aan vocht, maar in die flessen zitten toch belangrijke voedingsstoffen war ze volgens mij nog niet helemaal zonder kan...
pi_107608342
Beterschap voor alle zieke kindjes!

En bedankt voor de tips, toch weer wat aan mijn lijstje toegevoegd!
  zaterdag 4 februari 2012 @ 21:41:31 #158
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_107608881
Het is bijna volle maan... Klinkt stom, maar slaap zelf altijd slecht als het volle maan is ;( (mobiel, dit is niet de smiley die ik bedoel :D, maar is wel serieus trouwens)
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_107608998
Ik wilde ook al vragen of ze het wel zou drinken uit een (tuit) beker, maar dat heb je dus al geprobeerd MP.
En als je 1 fles vervangt door een bordje pap? Dus met een lepeltje geven? Misschien krijg je dan iig nog 1 fles binnen.
pi_107609699
mp: Jan heeft ook een poos gehad dat hij z'n flessen zo goed als weigerde. Dat heb ik toen maar qua vocht aangevuld met roosvicee, en na 'n paar dagen tot ong twee weken ging het weer beter.
“I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best.”
pi_107610515
Octo bij ons heerst buikgriep op het kdv..paar leidsters zijn ziek..misschien bij jullie ook? beterschap!! :*
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_107610833
Mp, Puck drinkt nog maar één fles alleen 's ochtends en dat was prima volgens cb.
Eet ze goed fruit, boterham, avondeten en yoghurt en drinkt ze daarnaast genoeg water/sap?
Ze is 11 maanden. Die melk is zo belangrijk niet meer inmiddels dus niet teveel zorgen maken :*
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_107610954
Vanaf wanneer mogen ze nou gewone melk? Vanaf een jaar toch?

Het heeft even geduurd en een test gekost, maar mijn lichaam heeft net toch maar besloten een menstruatie in te zetten. Hèhè, slechts 2 weken te laat.
pi_107611251
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 22:31 schreef danic het volgende:
Vanaf wanneer mogen ze nou gewone melk? Vanaf een jaar toch?

Het heeft even geduurd en een test gekost, maar mijn lichaam heeft net toch maar besloten een menstruatie in te zetten. Hèhè, slechts 2 weken te laat.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 4 februari 2012 @ 22:47:20 #165
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_107611565
Mp, als Lientje met 10/11 maanden niet meer de borst zou willen, krijgt ze echt geen opvolgmelk meer, zelfs als ze nu zou stoppen zou ik er nog erg over moeten nadenken hoe of wat ik zou doen.

Idd wat de andere zeggen, als ze goed eet en drinkt krijgt ze alles binnen wat ze nodig heeft. Die flessenmelk is lang niet zo belangrijk meer. Drinkt ze wel gewone melk overigens of geitenmelk?
Of karnemelk als ze yoghurt ook lekker vind. ;)
Moeder van Lientje & Bob
pi_107612417
Haha, officieel mogen ze pas melk vanaf een jaar toch :+

Ze krijgt ook wel gewone melk en soms karnemelk en dat vind ze wel lekker volgens mij. Maar ze drinkt nu over het algemeen gewoon heel slecht. Verslikt zich ook echt vaak.
Ik moet me ook niet te druk maken denk ik, maar vind het gewoon raar dat het echt van de een op de andere dag zo is. Ze hing echt nog best wel aan haar flessen had ik het idee... En nu ligt ze al sinds 20 uur te slapen met een minimale hoeveelheid melk op. Misschien zit ze wel in een omslagpunt en word ze een echt groot meisje dat ook hele nachten door gaat slapen *O* maar ik vind het flesje geven stiekem nog zo knus, das ongeveer het enige moment dat ze stil bij me ligt :)
Vannacht vond ik haar ook zielig, was ze ook wel maar eigenlijk kon ze best in haar eigen bed, maar ik heb haar lekker bij mij in bed genomen en manlief naar een matras verbannen op de grond :+ Ik geloof dat ik het toch allemaal wel lastig vind dat ze zo snel groot word. En haar zus gaat over een maand naar de psz ze worden opeens allebei zo groot..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_107619939
Goedemorgen! Hoe is iedereen de nacht doorgekomen?

Hier weer weinig slaap, maar wat beter gedoseerd dan gisteren. Dat wil zeggen, ik heb twee keer twee uur achter elkaar kunnen slapen, dus ik voel me toch iets minder geradbraakt. Maar om nou te zeggen dat ik lekker uitgerust ben... Ik hou me er maar aan vast dat het vooral de eerste zes weken zijn, en dat hij daarna echt wel beter gaat slapen. Als we nou nog een truc konden verzinnen om grote zus wat langer te laten slapen (die was er ook weer om kwart voor zes bij vanochtend), dan ben ik helemaal gelukkig (ben ik nu ook hoor, maar slaapgebrek is zoooooooo funest voor je vermogen om te genieten).
pi_107619943
Hier wederom een rotnacht... Cas is zijn stemmetje bijna kwijt, klinkt hartstikke hees. Misschien heb ik totaal 3 uurtjes geslapen. Cas misschien 2 uur in zijn eigen bed, tussendoor op de bank met (8> of met mij. Ik ben kapot, meld me morgen af op het werk als de komende nacht ook weer zo knudde is.
  zondag 5 februari 2012 @ 08:58:48 #169
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_107620096
Arme Cas! En ook een beetje jullie. En natuurlijk alle andere baby's!
pi_107620262
Ooh, Cyntiaa, wat rot! Heb je vandaag overdag kans om nog even wat bij te slapen? En arme Cas, dat hij zijn stem kwijt is. Heeft mijn oudste ook weleens gehad, zo sneu!
pi_107620390
Cynthiaa en Bleie :* voor de slechte nacht.

Schiet niet op al die verkouden kindjes.. Hier ook een snipverkouden hees meisje nog steeds, maar gelukkig hebben wij met zijn allen wel een goede nacht gemaakt. 8 uur achter elkaar doorgeslapen, das echt bijzonder! Voel me er ook helemaal opgeknapt door :)
pi_107620689
MP mooi dat ze goed hebben geslapen!!
Mijn baby sliep van 8 tot 3 en dan weer tot 9 uur...

[ Bericht 43% gewijzigd door bitterend op 05-02-2012 10:17:22 ]
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_107620882
Die van mij van 2100-100-300-930.
Haske verkouden dus hoesten en snotneusje, echt zielig.
Vannacht ook maar met t ballonnetje haar neus uit proberen te zuigen, dat werkte een klein beetje maar zorgde voor een gillende dochter. Ging echt door merg en been ;(
Ik hoop dat ze snel weer beter is. Dit vind ik echt zielig.
What's comin' will come, an' we'll meet it when it does.
  zondag 5 februari 2012 @ 10:24:29 #174
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_107620926
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 09:37 schreef MamaPurk het volgende:
Cynthiaa en Bleie :* voor de slechte nacht.

En van mij nog een kusje :* erbovenop.

Die van mij heeft eens een keer heerlijkkkkk geslapen, en daardoor ik ook :+
En dat mag ook weleens na 11 weken :6
Om half 11 legde ik hem in zijn bedje nadat ik hem van mijn tiet had losgeweekt ;)
En toen kwam hij pas weer tegen 5 uur, hemelsssssssss *O*
Dat mag van mij elke nacht. :Y
Daarna kwam hij wel om de 2 uur maar dat mag de pret niet meer drukken *O*
Rayen 1 jaar en nog wat maanden :P !
pi_107620951
Arme Evaatje! beterschap :*

Mooi TJ! heb je geen plof tetten gehad? als ukkie zo lang slaapt maken mijn borsten echt pijn!

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')