quote:
Op dinsdag 7 februari 2012 12:28 schreef madsaus het volgende:[..]
Ik denk dat veel mensen er stiekem wel rond kijken of ze een leuk iemand zien. Maar dat is bij normaal stappen en leuke dingen doen eigenlijk niet anders
Ik twijfel of het wat voor mij is, ik wil namelijk wel echt gewoon nieuwe mensen leren kennen. Maar dat is een beetje offtopic.
On topic: Dus eigenlijk is het een beetje de tussenweg tussen Datingsites en versieren in de kroeg?
Ik heb NMLKers gezien, terwijl ik niet eens lid van die site was. Vriend van een vriend was er lid van, en wilde met hun O&N 2011/2012 vieren.
Nog nooit zo'n groep stumpers gezien:
-een vent van in de 60 zat een 30er te versieren
-deze 30er dame was zelf ook niet de sociaalste. ging naar mij vluchten voor die 60er maar zonder iets te zeggen liep ze ook gewoon weg uit een gesprek met mij

-een ander was geinteresseerd in mij, gewoon omdat ik helemaal niet op of om naar haar keek. Zij leek mij niets. Liep ze op mij af, zegt ze: "Doe nou niet eens zo afstandelijk!"

Hallo, ik doe zo omdat ik geen trek in je heb? Moet ik het uitspellen?

-een ander zat een vriend van mij te vertellen dat het prima toeven was met vrouwelijke NMLKers: hij had 3 vrouwelijke NMLKers geregeld voor een sexclubje, als die vriend ook lid van NMLK werd, wilde hij "zijn" vrouwen wel delen

Misschien trok Oud&Nieuw het slechtste van NMLK aan hoor, maar het was niet best die avond

Maar de NLMK-mensen zijn overal, heb gehoord dat NMLK binnenkort een borrel in een kroeg houdt, waar ik al een afspraak heb om te borrelen met een vriend.