@ Cinderella en meneer Catbert
Nou, dan moeten jullie wel extreme hunks/fotomodellen zijn ofzo. Mijn foto's op Paiq worden tussen 8 en 9 beoordeeld, maar dat is klaarblijkelijk nog niet genoeg. Het ligt er iig niet aan dat ik niet genoeg aan comfort building doe, niet genoeg over mezelf vertel of te snel met een dateverzoek op de proppen kom.
Maar alle gekheid op een stokje, ik snap geen hol van die vrouw waaraan ik refereer =>
Onze karakters matchen echt goed. Allebei extravert, we denken over heel veel zaken exact hetzelfde, overeenkomstige interesses, alles. En als ik online ben begint ze tegen me te chatten (minstens in 80% van de gevallen). We praten/chatten letterlijk uren lang. Eigenlijk altijd totdat ze gaat slapen.
Al met al heb ik niet de indruk dat ze er geen hol aanvindt, alleen als ik op relaxte wijze voorstel dat het me ook wel leuk lijkt om haar irl te ontmoeten, lukt het niet om een afspraak te maken (wat ik ook vraag of doe, ze wordt niet concreet). Maar ze zegt wel dat het haar erg leuk lijkt... Nou, schiet mij maar lek!
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.