abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 10 maart 2012 @ 12:20:57 #251
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_108935518
Hoerige kut HTC (functioneel gescheld) telefoon weg geweest naar HTC, boardswap, weekje later. Hetzelfde probleem doet zich weer voor (uitvallen van de telefoon).

Grmbl.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_108936410
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 19:59 schreef blup het volgende:
sjongen jongen jongen... en let maar op, branded versie's komen nog een paar maandjes later.
Euh, dat is toch altijd het geval geweest?
pi_108936938
Een vriend van mij heeft de originele ICS ROM al gedownload en geinstalleerd via zijn computer.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
  zondag 11 maart 2012 @ 22:06:19 #254
340327 WatskeZegt
Popin' Molly
pi_108989831
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 13:15 schreef poepeneesje het volgende:
Een vriend van mij heeft de originele ICS ROM al gedownload en geinstalleerd via zijn computer.
Duitse of hoogland versie dan? Want NL of Engels etc. is ie nog niet uit.
What's a mob to a king? What's a king to a god? What's a god to a non-believer?
pi_109007311
quote:
8s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 12:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hoerige kut HTC (functioneel gescheld) telefoon weg geweest naar HTC, boardswap, weekje later. Hetzelfde probleem doet zich weer voor (uitvallen van de telefoon).

Grmbl.
Blijven opsturen. Uiteindelijk maken ze hem. Is bij mij ook gebeurd.
  maandag 12 maart 2012 @ 17:55:12 #256
357483 Badeendt
Spetter spetter in het water
pi_109018205
Ik heb met mijn sensation het probleem dat hij soms gewoon uitvalt. Heb verschillende roms geprobeerd (ARHD, Insertcoin) en hij blijft het doen. Ik weet zeker dat ik de nieuwste ICS firmware heb, die bij die roms vermeldt staan.

Als ik mijn toestel naar HTC opstuur, moet ik dan eerst hem weer S-On maken en stock rom etc. erop?
pi_109018348
Ik zou alleen voor de stock rom gaan dat niet geroot is en hem s-off houden. Veel berichten op Internet laten weten dat htc geen problemen maakt met een s-off sensation.
pi_109019639
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 17:55 schreef Badeendt het volgende:
Ik heb met mijn sensation het probleem dat hij soms gewoon uitvalt. Heb verschillende roms geprobeerd (ARHD, Insertcoin) en hij blijft het doen. Ik weet zeker dat ik de nieuwste ICS firmware heb, die bij die roms vermeldt staan.

Als ik mijn toestel naar HTC opstuur, moet ik dan eerst hem weer S-On maken en stock rom etc. erop?
Wat voor kernel gebruik je met die roms? en wanneer valt hij uit? stock kernel die mee komt met de rom?

Je kan proberen de 1512mhz kernel hier vandaan te plukken.
Die te flashen via recovery nadat je cache en dalvik-cache heb gewiped. (is nodig voor kernel, haalt geen settings weg alleen boot eerste keer iets langzamer omdat hij alles opnieuw ingaat cachen)

Indien dat nog geen geluk heeft kan je met setCPU (versie 2.24 pakken onderaan, dan download je hem)
En daar je CPU-clock naar 1188/1242 te zetten "on boot".

Kan eventueel zo zijn dat je cpu niet 1512mhz aankan, maar dat lijkt me eigenlijk niet het geval omdat al die chips hetzelfde zijn en eigenlijk gebouwd zijn om op 1512mhz standaard te draaien. De normale Sensation is gewoon wat lager geclocked.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_109027997
Ik heb een ontzettend irritant probleem: een onbekend persoon is ineens verschenen in mijn contactenlijst. Ik heb mijn google contacten erop na geslagen, maar natuurlijk zit die persoon daar niet tussen. Ik kén die persoon niet eens, dus ik weet zeker dat ik hem nergens (LinkedIn/Facebook/WhatsApp, etc.) heb toegevoegd. Hoe komt hij dan in mijn contacten? En sterker nog: hoe krijg ik hem eruit? :(

Wanneer ik naar "telefoon" en dan naar de betreffende contact ga, vervolgens op de drie streepjes klik, krijg ik niet de optie 'verwijderen", zoals ik wel bij álle andere contacten krijg :? Hoe kom ik van die vent af?
pi_109037650
quote:
2s.gif Op maandag 12 maart 2012 21:22 schreef Locusta het volgende:
Ik heb een ontzettend irritant probleem: een onbekend persoon is ineens verschenen in mijn contactenlijst. Ik heb mijn google contacten erop na geslagen, maar natuurlijk zit die persoon daar niet tussen. Ik kén die persoon niet eens, dus ik weet zeker dat ik hem nergens (LinkedIn/Facebook/WhatsApp, etc.) heb toegevoegd. Hoe komt hij dan in mijn contacten? En sterker nog: hoe krijg ik hem eruit? :(

Wanneer ik naar "telefoon" en dan naar de betreffende contact ga, vervolgens op de drie streepjes klik, krijg ik niet de optie 'verwijderen", zoals ik wel bij álle andere contacten krijg :? Hoe kom ik van die vent af?
Heel vreemd, kan je niet zien wat voor soort contact het is? email/mobiel/facebook oid.

Hier trouwens filmpje van officiele update. (niet van mij)

Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_109076763
Engadget heeft ook een review.

http://www.engadget.com/2012/03/13/htc-sense-3-6-preview/

Ik moet zelf zeggen dat de update gewoon de Sensation als een high end toestel laat aanvoelen.

[ Bericht 40% gewijzigd door epicbeardman op 14-03-2012 01:18:25 (wilde editten, maar had perongeluk mezelf gequote) ]
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_109081684
Android 4.0 uitgerold naar HTC Sensation-smartphones
Laatste update: 14 maart 2012 09:19 info
AMSTERDAM – HTC heeft een lijst met smartphones gepubliceerd die een update krijgen naar Android 4.0 (Ice Cream Sandwich). De update voor de Sensation en Sensation XE wordt al uitgerold.

Foto: AFP
Eerder kwamen al berichten vanuit Duitsland dat enkele toestellen updates hadden ontvangen. HTC bevestigt dit nu.
Het gaat om de Sensation en Sensation XE. Het bedrijf laat er wel bij weten dat het per provider en land kan verschillen wanneer de update beschikbaar is, maar hij wordt momenteel uitgerold.
Android 4.0 is de nieuwste versie van het mobiele besturingssysteem. Het is een combinatie van de huidige smartphone- en tabletvariant en moet het beste van beide combineren.
HTC laat weten dat in totaal 16 toestellen een update zullen krijgen. Wanneer deze smartphones Android 4.0 kunnen downloaden is niet bekend. HTC laat weten dat er hard gewerkt wordt aan een schema en dat de planning binnenkort bekendgemaakt zal worden.
De volledige lijst smartphones:
Droid Incredible 2
Amaze 4G
Desire S
Desire HD
EVO 3D
EVO Design 4G
Incredible S
Sensation
Sensation XL
Sensation 4G
Sensation XE
Raider
Rezound
Rhyme
Thunderbolt
Vivid
pi_109081995
quote:
Wihakayda vraagt aan vodafone:

Dag Vodafone,

De update voor Ice Cream Sandwich is begonnen, krijgen vodafone gebruikers deze ook meteen, of branden jullie eerst alles?

http://blog.htc.com/2012/03/ics/
quote:
Vodafone Nederland:
Hoi Wihakayda, deze update zal ook voor Vodafone gebruikers beschikbaar worden. Groetjes, Linda
^O^ Alhoewel ze wel koningin is in vaag antwoorden op een duidelijke vraag :P

Vraag aan jullie:

Wanneer ik de update van ICS krijg, moet ik dan eerst een backup maken van de apps/userdata? Of laat hij alles staan? (Kun je wel een backup maken van alles? Zoals ik dat "vroeger" met mijn nokia N97 kon, met nokia pc suite, of moet ik hem dan geroot hebben?)
Kom met vuur; ik geef je water. Kom met woorden en ik blijf met je praten.
pi_109082072
quote:
2s.gif Op woensdag 14 maart 2012 10:55 schreef kikoooooo het volgende:
EVO 3D
Waarom heb ik zo'n idee dat dit alleen geld voor de amerikaanse versie, de GSM EVO 3D (die ik heb) is maar errrrug weinig verkocht.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_109085590
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 11:07 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Waarom heb ik zo'n idee dat dit alleen geld voor de amerikaanse versie, de GSM EVO 3D (die ik heb) is maar errrrug weinig verkocht.
Ben je nog blij met je 3D telefoon? Is de ervaring nog steeds goed?
Wie niet dom is moet slim zijn!
pi_109095224
3D telefoon. :')
Uitvinder van de biersmiley.
  woensdag 14 maart 2012 @ 17:27:26 #267
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_109095481
Heeft het flashen nou een positief effect op het uitvallen van de telefoon? Ik draai nog de orginele vodafone rom. Zit eraan te denken om te flashen namelijk zodat ik daar vanaf ben maar ik ben er amper in thuis...
pi_109095620
quote:
6s.gif Op woensdag 14 maart 2012 12:53 schreef PeeJie_ het volgende:

[..]

Ben je nog blij met je 3D telefoon? Is de ervaring nog steeds goed?
Jazeker, top ding, draai m nu al een tijdje op 1,9ghz en dat werkt heerlijk. Eigenlijk een sensation on steroids kun je zeggen. Wel wat dikker dan de meeste toestellen maar daar kan ik mee leven.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  woensdag 14 maart 2012 @ 18:16:48 #269
223886 Gaijin
Dah yah feel luckei?
pi_109097253
Mijn Sensation valt echt om de haverklap uit, echt scheitirritant. Hij is niet geroot oid, wel is die een paar keer gevallen :P, maar voor de rest.. ik ga morgen wel ff naar de winkel waar ik hem gekocht heb. Ook is het zo dat wanneer ik hem dan opnieuw opstart de batterij van bijvoorbeeld 10% naar 22% weer is gegaan, en andersom. Meer mensen bekend met dit probleem?
pi_109097963
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 18:16 schreef Gaijin het volgende:
Mijn Sensation valt echt om de haverklap uit, echt scheitirritant. Hij is niet geroot oid, wel is die een paar keer gevallen :P, maar voor de rest.. ik ga morgen wel ff naar de winkel waar ik hem gekocht heb. Ook is het zo dat wanneer ik hem dan opnieuw opstart de batterij van bijvoorbeeld 10% naar 22% weer is gegaan, en andersom. Meer mensen bekend met dit probleem?
Dat met die batterij heb ik wel, precies wat jij zegt maar je moet dan wel zien hoe snel die 22% weer naar de 10% dropt.
Heb die bug ook eens bij een vriend zijn iPhone gezien. Komt vast doordat hij wellicht met opstarten iets meer mAh/voltage gebruikt oid waardoor hij het niet goed inleest, later zit je binnen enkele minuten weer op de 10% van waar je vanaf kwam.

Uitvallen heb ik nog niet gehad, heb geen stock batterij alleen meer (anker)
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  woensdag 14 maart 2012 @ 18:48:17 #271
223886 Gaijin
Dah yah feel luckei?
pi_109098313
Ja zo'n Anker ga ik denk ik kopen
  woensdag 14 maart 2012 @ 18:53:24 #272
357483 Badeendt
Spetter spetter in het water
pi_109098549
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 18:36 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Wat voor kernel gebruik je met die roms? en wanneer valt hij uit? stock kernel die mee komt met de rom?

Je kan proberen de 1512mhz kernel hier vandaan te plukken.
Die te flashen via recovery nadat je cache en dalvik-cache heb gewiped. (is nodig voor kernel, haalt geen settings weg alleen boot eerste keer iets langzamer omdat hij alles opnieuw ingaat cachen)

Indien dat nog geen geluk heeft kan je met setCPU (versie 2.24 pakken onderaan, dan download je hem)
En daar je CPU-clock naar 1188/1242 te zetten "on boot".

Kan eventueel zo zijn dat je cpu niet 1512mhz aankan, maar dat lijkt me eigenlijk niet het geval omdat al die chips hetzelfde zijn en eigenlijk gebouwd zijn om op 1512mhz standaard te draaien. De normale Sensation is gewoon wat lager geclocked.
Beide opties nu een paar dagen geprobeerd, en de telefoon valt helaas nog steeds spontaan uit (soms zelfs als ik aan het bellen ben!). Toch maar opsturen naar HTC dan ;(

Mijn toestel kan ik dan s-off houden, maar er moet wel een orginele rom op. Hoe vindt ik die (Nederlandse Vodafone HTC Sensation)?
  woensdag 14 maart 2012 @ 18:58:59 #273
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_109098786
Kan je eigenlijk ook scrollen binnen een frame?
pi_109119810
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 18:48 schreef Gaijin het volgende:
Ja zo'n Anker ga ik denk ik kopen
Top spul. Gaat echt langer mee met zo'n anker batterij.
  donderdag 15 maart 2012 @ 09:01:54 #275
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_109120009
Waar halen jullie die Anker dingen? Gewoon hierzo deze bij Amazon of kun je 'm ook in een NL winkel halen?
We zullen zien, zei de blinde.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')