Geweldige serie inderdaad. Volgens mij is hij niet verkrijgbaar op video, maar bijna elk jaar worden de afleveringen wel herhaald, dus ik denk dat je nog genoeg kansen krijgt om het te zien.
Haha geweldig die serie. Hou gewoon de tv gids in de gaten het wordt op alle zenders wel herhaald!
quote:Er is al een topic over. Jammer hoor! 'Allo allo was, misschien wel juist door de voortdurende herhaling van grapthema's, een geweldige serie.
Op zondag 04 augustus 2002 22:38 schreef schatje het volgende:
ACTRICE CARMEN SILVERA OVERLEDEN
Vond het altijd jammer als ze weer niet doorgingen met de Allo Allo
Renee: ooow Yvette!
Edith: Renee! What are you doing in the arms of the maid???
Renee: You stuupid woman!!
can't you see that this poor girl has passed out??
gnagna, dat kwam dus gewoon elke aflevering voor he
Ik kon maar nooit begrijpen wat ze in die kale dikke vent zagen he
quote:Die is bij de BBC vast nog wel te koop en anders bij Play.com
Op zaterdag 14 juni 2003 21:00 schreef Woodpecker het volgende:
In NL is nu ook een 'Allo 'allo!-box uit, maar itt tot de Engelse versie is dit een 'best-of' met 12 afleveringen geplukt uit diverse seizoenen. Dus geen continuiteit, geen doorlopende grappen en maar in je geheugen graven wat er ook alweer gebeurt is (René die is gefussilieerd en zijn 'broer' die zijn plaats weer inneemt. Hoe zat dat ook al weer??)...had ik dan toch maar de Engelse versie (zie boven) gekocht...
quote:Play.com is niet zo duur meen ik en daar betaal je geen verzendkosten.
Op zaterdag 14 juni 2003 21:08 schreef Woodpecker het volgende:
Ja, maar om 2x 50 euro te lappen gaat wel errug ver. Of monsieur Leclerc moet wat bijmaken
Hier: http://www4.playserver4.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=103029
quote:Ja, maar dat is toch die 'best of' ellende? Die link is de box met serie 1 & 2.
Op zaterdag 14 juni 2003 21:12 schreef Woodpecker het volgende:
Ik bedoelde dat ik de NL-versie al in m'n kast heb staan.
quote:Hij loopt regelmatig op Belgie of de BBC. En je zoekt Herr Flick en Von Smallhausen
Op maandag 16 juni 2003 19:02 schreef dork22 het volgende:
het was idd een hele leuke serie! weet iemand wanneer de serie weer wordt uitgezonden?? En hoe heette die gestapo gast? die ene met dat hulpje?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |