abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 17 februari 2012 @ 18:08:37 #101
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_108088481
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 18:04 schreef TheOnion het volgende:
Kan ik nog steeds factory reset doen als ik mijn mobiel root?

Want ik word ziek van die ads in apps die ik van de market haal. Deze verdwijnen als het goed is als je root. Daarom wil ik rooten maar ben er nog niet zeker van
Ja, dat kan. En van rooten op zich zelf gaan je ads niet weg, daar zal je een adblocker voor moeten installeren. Guess what, die hebben root toegang nodig.
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
pi_108088551
ok dankje.

Ik wacht dan op de Android 4.0 root versie als die er komt.
  vrijdag 17 februari 2012 @ 20:30:58 #103
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_108094413
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 20:18 schreef Iemand91 het volgende:
Is er in de toekomst (of nu) ook op een of andere manier mogelijk om profielen/gebruikers (o.i.d.) te gebruiken met Android? Op m'n telefoon vind ik het nog wel goed, maar ik zit Chinese Android tablets in de gaten te houden en dan zou ik toch wel graag zoiets willen hebben.
Dat je bijv. een - met wachtwoord beveiligde? - admin gebruiker hebt waarmee dus bijv. je foto albums, mail e.d. afgeschermd zijn? Dat als je je tablet in de woonkamer 'ns rondgeeft dat niet iedereen over jouw gegevens/bestanden beschikt? Zeg maar net als op pc's.
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 18:54 schreef Iemand91 het volgende:
In het Android topic reageert er niemand op, misschien iemand hier met kennis?

[..]

Mag het geld kosten?
https://market.android.com/details?id=fahrbot.apps.switchme
pi_108096613
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dudee.. wth :p

Ff in spoiler ipv size

[ Bericht 28% gewijzigd door epicbeardman op 17-02-2012 21:48:33 ]
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_108096795
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 21:11 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]

Dudee.. wth :p
Wat wil je zeggen ik zie niks raars?
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_108097266
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 21:15 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Wat wil je zeggen ik zie niks raars?
App is bijna 70mb, lukt natuurlijk wel op nieuwe telefoon maar bijvoorbeeld desire, die klagen al over flash van 12mb groot.

Je kan hem atm ook niet naar sd zetten, verder werkt hij wel lekker. (Normale browser 6mb)
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_108097497
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 21:24 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

App is bijna 70mb, lukt natuurlijk wel op nieuwe telefoon maar bijvoorbeeld desire, die klagen al over flash van 12mb groot.

Je kan hem atm ook niet naar sd zetten, verder werkt hij wel lekker. (Normale browser 6mb)
Ahzo, heb wel eens apps die groter zijn (weliswaar voornamelijk games) dus vond t niet heel bijzonder.
Maar chrome komt sowieso allleen uit voor ICS, en de meeste toestellen met ICS hebben wel fatsoenlijke ruimte.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  vrijdag 17 februari 2012 @ 21:55:49 #108
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_108098875
Chrome Beta is wel echt een superbrowser. Zeker als je Chrome ook op je laptop/desktop gebruikt.
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
pi_108112576
Ik zoek een muziek organizer zoals iTunes dat voor iPods/iPhones doet. Ik wil het op me desktop gemakkelijk kunnen organiseren zoals album art toevoegen etc. En gemakkelijk kunnen aanvinken welke ik op me Nexus wil syncen en niet. Maar ik wil wel gewoon alle muziek in me library op me desktop houden. Dus dat ik ook makkelijk weer aan kan vinken als ik hem toch weer op me Nexus wil. En als het geld kost wil ik graag met me Paypal of iDeal betalen wat ik heb geen credit card. Syncen over wifi zou helemaal fantastisch zijn maar dat hoeft niet per se. Het gemakkelijk organiseren is het belangrijkst (iTunes vond ik perfect daarvoor). Iemand tips?
pi_108112601
Google music?
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_108112773
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 12:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Google music?
Het idee dat al me muziek in me cloud zit staat me niet zo aan (ik heb ook veel niet legale muziek). Of kan je het ook voor offline gebruiken?
  zaterdag 18 februari 2012 @ 12:47:19 #112
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_108120412
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 12:28 schreef rioolheffing het volgende:
Ik zoek een muziek organizer zoals iTunes dat voor iPods/iPhones doet. Ik wil het op me desktop gemakkelijk kunnen organiseren zoals album art toevoegen etc. En gemakkelijk kunnen aanvinken welke ik op me Nexus wil syncen en niet. Maar ik wil wel gewoon alle muziek in me library op me desktop houden. Dus dat ik ook makkelijk weer aan kan vinken als ik hem toch weer op me Nexus wil. En als het geld kost wil ik graag met me Paypal of iDeal betalen wat ik heb geen credit card. Syncen over wifi zou helemaal fantastisch zijn maar dat hoeft niet per se. Het gemakkelijk organiseren is het belangrijkst (iTunes vond ik perfect daarvoor). Iemand tips?
Ik heb pas zo'n topic aangemaakt

Goeie programma om audio bestanden te taggen

Om tags te vinden heb ik musicbrainz gebruikt en voor de album art heb ik de combinatie MP3tag en Album Art downloader (link tutorial staat in laatste post).
Het werkt best omslachtig maar ik kon geen betere manier vinden.
pi_108133648
Ik heb voor dit de fastboot package nodig.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1034371

Maar is multiupload en die is down. Iemand mirror?
pi_108227296
Weet iemand toevallig een goede app om je dagelijkse voeding bij te houden? Van belang is dat je een totaal aan calorieën, eiwitten, koolhydraten en vetten ziet. En het zou ook handig zijn als er een premade lijst met etenswaren in zit.
pi_108240512
http://www.androidpolice.(...)-2-weeks-2512-21912/

Hier staan toch altijd mooie apps tussen, ook een applicatie die een extra pc scherm van op/van tablet en telefoon maakt over wifi.

Soort van streaming, straks maar even proberen.

Staat ook een mooie live wallpaper tussen die ik al paar dagen gebruik.

@sapstengel 1ste zoek opdracht op market voor je geeft een app aan met goede review. https://market.android.com/details?id=com.fatsecret.android

Kan ook barcode scannen van veel items.

[ Bericht 23% gewijzigd door epicbeardman op 21-02-2012 21:21:45 ]
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_108241120
Die be ik vanmiddag inderdaad tegengekomen, ben hem nu aan het proberen. Enige nadeel is dat die lijst vooral uit Amerikaans voedsel bestaat en ik dus even moet zoeken naar de juiste vertaling :P .

Okay, als je de region op "netherlands" zet, komen er alleen maar Nederlandse supermarkten en producten in :D . Super app.
  dinsdag 21 februari 2012 @ 22:01:23 #118
141808 Knuck-les
ik bats je moeder.
pi_108242875
Ik draai al een tijdje CM7 op m'n Desire HD maar ik ben tot de conclusie gekomen dat m'n batterijduur toch echt heel ruk is. Mijn telefoon houdt het nog net 12 uur uit. Als ik bij het accugebruik kijk verslurpen de Mobiele stand-by, Wi-Fi en Telefoon inactief het meeste batterij (elk circa 30%).

Ik vrees dat het aan m'n Radio ligt, heb ooit een keer nummer 12.28e.60.140fU_26.04.02.17_M2 geflasht omdat dat werd aangeraden.

Lijkt me dat m'n desire HD het langer uit zou moeten kunnen houden?
pi_108248904
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_108251441
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 22:01 schreef Knuck-les het volgende:
Ik draai al een tijdje CM7 op m'n Desire HD maar ik ben tot de conclusie gekomen dat m'n batterijduur toch echt heel ruk is. Mijn telefoon houdt het nog net 12 uur uit. Als ik bij het accugebruik kijk verslurpen de Mobiele stand-by, Wi-Fi en Telefoon inactief het meeste batterij (elk circa 30%).

Ik vrees dat het aan m'n Radio ligt, heb ooit een keer nummer 12.28e.60.140fU_26.04.02.17_M2 geflasht omdat dat werd aangeraden.

Lijkt me dat m'n desire HD het langer uit zou moeten kunnen houden?
Ik had op mijn Desire CM701 met de laatste radio e.d., maar ben er toch snel weer vanaf gestapt omdat het wifi ontvangst ronduit slecht was. Ondersteuning c.q. antwoord op mijn vragen kreeg ik ook niet van Cyanogen, dus ben ik terug naar Insertcoin gegaan en nu is het ontvangst e.d. weer goed.
pi_108265957
http://tweakers.net/nieuw(...)it-in-nederland.html

_O_

Volgende week nog maar even pre-orderen. :P
Ik ben er alleen nog niet over uit of ik een witte of zwarte wil. Welke zouden jullie kiezen?
  woensdag 22 februari 2012 @ 16:00:05 #122
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_108266163
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 22:01 schreef Knuck-les het volgende:
Ik draai al een tijdje CM7 op m'n Desire HD maar ik ben tot de conclusie gekomen dat m'n batterijduur toch echt heel ruk is. Mijn telefoon houdt het nog net 12 uur uit. Als ik bij het accugebruik kijk verslurpen de Mobiele stand-by, Wi-Fi en Telefoon inactief het meeste batterij (elk circa 30%).

Ik vrees dat het aan m'n Radio ligt, heb ooit een keer nummer 12.28e.60.140fU_26.04.02.17_M2 geflasht omdat dat werd aangeraden.

Lijkt me dat m'n desire HD het langer uit zou moeten kunnen houden?
goed alles gewiped e.d. voor je ging flashen? Verschillende kernels gebruikt?

Voor accuproblemen moet je BetterBatteryStats hebben trouwens (te vinden op XDA). Dan vindt je zinnige verbruiksinfo
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 15:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)it-in-nederland.html

_O_

Volgende week nog maar even pre-orderen. :P
Ik ben er alleen nog niet over uit of ik een witte of zwarte wil. Welke zouden jullie kiezen?
ik vind hem ook echt prachtig... Tis dat mijn abo voorlopig niet afloopt en ik al de beste telefoon heb :P
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_108267530
Hallo allemaal,

Ik heb een abbo bij Hollands Nieuwe dus alle belminuten/sms/internet is gebundeld in 1 pakket.

Ik zoek een app dat Belminuten/Sms/intenet per MB bijhoud en dat weergeeft en eventueel een alarm af gaat als ik over zoveel MB/sms heb verbruikt.

Bestaat zo'n app? want wat ik tegenkom is meestal gefocest op Wifi en 3g.
pi_108268400
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 16:34 schreef ikveranderhemniet het volgende:
Hallo allemaal,

Ik heb een abbo bij Hollands Nieuwe dus alle belminuten/sms/internet is gebundeld in 1 pakket.

Ik zoek een app dat Belminuten/Sms/intenet per MB bijhoud en dat weergeeft en eventueel een alarm af gaat als ik over zoveel MB/sms heb verbruikt.

Bestaat zo'n app? want wat ik tegenkom is meestal gefocest op Wifi en 3g.
Ja droidstats doet alles wat je wilt, alleen 1e keer instellen kost ff wat tijd.

https://market.android.com/details?id=nitro.phonestats

PS wel ff rekening mee houden dat dit programma "echte" gbs telt, dus stel je bijv 1gb in als datalimiet, dan is dat 1024mb.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_108271400
quote:
11s.gif Op woensdag 22 februari 2012 16:00 schreef Catch22- het volgende:

[..]

goed alles gewiped e.d. voor je ging flashen? Verschillende kernels gebruikt?

Voor accuproblemen moet je BetterBatteryStats hebben trouwens (te vinden op XDA). Dan vindt je zinnige verbruiksinfo

[..]

ik vind hem ook echt prachtig... Tis dat mijn abo voorlopig niet afloopt en ik al de beste telefoon heb :P
Ik ben een SE-fanboy, dus voor mij is de keuze eenvoudig gemaakt, alleen de kleur niet. :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')