abonnement Unibet Coolblue
pi_107708166
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 11:15 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Sterker nog, ik heb nog nooit een eigen abbo gehad :')

Maar je hebt gelijk. Met 800 euro per maand mag ik hopen dat smsjes in de "bundel" zitten.
Zit die telefoon aan je oor geplakt :P
pi_107708210
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 11:53 schreef staticdata het volgende:

[..]

Zit die telefoon aan je oor geplakt :P
Valt mee, met name roaming
pi_107710814
Dat tikt wel aan dan ja.
  dinsdag 7 februari 2012 @ 16:38:41 #54
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_107717941
Heb de aanbieding binnen, gaat om een 1 jaar contract :{

Nou binnenkort maar eens om tafel.
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
  dinsdag 7 februari 2012 @ 16:54:18 #55
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_107718495
`Da's wel heel zuur voor als ze je zelf benaderd hebben. :')
pi_107723128
Tegenwoordig is dat standaard.
pi_107723369
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 19:06 schreef staticdata het volgende:
Tegenwoordig is dat standaard.
Jorrit, je bent gek als je dat doet met de huidige economie..
Ik ben ook op die manier in het schip gegaan..
En als ze jou benaderd hebben moeten ze meer geven imho.
Zeker met jouw staat van dienst bij waar je nu zit!
Narf!
pi_107724005
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 19:13 schreef Sickert het volgende:

[..]

Jorrit, je bent gek als je dat doet met de huidige economie..
Ik ben ook op die manier in het schip gegaan..
En als ze jou benaderd hebben moeten ze meer geven imho.
Zeker met jouw staat van dienst bij waar je nu zit!
Eens, maar er zijn weinig bedrijven die gelijk onbepaalde tijd aanbieden.
  dinsdag 7 februari 2012 @ 19:30:35 #59
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_107724172
Ik kan snappen dat ze het bieden, al kwam het voor mij wel echt als een grote verrassing. Ik had er in mijn vakgebied gewoon nog niet van gehoord. Alle mensen die weg zijn gegaan had ik er nooit over gehoord.

Probleem is dat ze verder maar een klein beetje meer bieden dan ik nu heb in salaris, maar bijvoorbeeld in bonus al een paar duizend euro per jaar minder.

Ik was heel enthousiast over hun, maar dat betekend niet dat ik in deze tijden risico's wil gaan lopen.
Ik ga alles nog eens op een rijtje zetten, dan binnenkort een gesprek en dan zie ik wel wat ik doe.
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_107725795
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 19:30 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik kan snappen dat ze het bieden, al kwam het voor mij wel echt als een grote verrassing. Ik had er in mijn vakgebied gewoon nog niet van gehoord. Alle mensen die weg zijn gegaan had ik er nooit over gehoord.

Probleem is dat ze verder maar een klein beetje meer bieden dan ik nu heb in salaris, maar bijvoorbeeld in bonus al een paar duizend euro per jaar minder.

Ik was heel enthousiast over hun, maar dat betekend niet dat ik in deze tijden risico's wil gaan lopen.
Ik ga alles nog eens op een rijtje zetten, dan binnenkort een gesprek en dan zie ik wel wat ik doe.
Gelukkig ben je slim genoeg.
Als je er veel op in moet leveren mogen ze zeker wel meer bieden als dat ze nu doen.
Volgens mij zit je niet op de schopstoel en heb je het best naar je zin waar je nu zit?

Ik ben vorige week begonnen bij mn nieuwe werkgever, heeft grootse plannen met me.
De man waar ik mee samen werk regelt nu alles en is een prima vent enige probleem is dat hij overkomt als een botte hork zeeuws temperamentje zullen we maar zeggen alles wat niet is zoals het was of is wordt meteen de grond ingeboord om later op terug te komen..
Dit komt omdat hij tot zn 30e behandeld is als een klein kind, en nu heeft hij 10 jaar de scepter gezwaaid en is hij bang alles weer kwijt te raken.
Nu is het gelukkig niet mijn taak om knopen door te hakken maar wel om te helpen etc..
Ook is het de bedoeling om binnen nu en 5 a 7 jaar de spuiterij van Goes e.o te zijn.
Dat moet onder leiding van mij gaan gebeuren erg gaaf als je zoiets te horen krijgt meteen bij je solicitatie.
En elke keer als je met de grote baas spreekt (die niets weet van spuiten) dat hij op jou wil bouwen!
Wat ook wel gaaf is, is dat ik evt aandeel houder kan worden op de lange termijn.

Maar voorlopig vooral veel ervaring weer opdoen aangezien ik 8 jaar niet tot nauwelijks meer gespoten heb.
Kreeg wel meteen de vrijheid in een opknap project een blank grenen kast wit maken.
Sta al 3 dagen heerlijk te schuren en plamuren :D
Narf!
  dinsdag 7 februari 2012 @ 20:14:09 #61
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_107726472
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 20:00 schreef Sickert het volgende:

[..]

Gelukkig ben je slim genoeg.
Als je er veel op in moet leveren mogen ze zeker wel meer bieden als dat ze nu doen.
Volgens mij zit je niet op de schopstoel en heb je het best naar je zin waar je nu zit?
Klopt, ik kan nog prima door gaan bij mijn huidige baas, maar ik wil een ander project dat is hetgene waar ik nu vooral meezit, maar goed ik heb nu de "afspraak" staan dat ik per 1 mei stop met het project en als ik ontslag zou nemen zit ik er ook tot 1 mei...
Ach ja ik zie het wel, eerst dat gesprek eens aangaan over die aanbieding.
quote:
Ik ben vorige week begonnen bij mn nieuwe werkgever, heeft grootse plannen met me.
De man waar ik mee samen werk regelt nu alles en is een prima vent enige probleem is dat hij overkomt als een botte hork zeeuws temperamentje zullen we maar zeggen alles wat niet is zoals het was of is wordt meteen de grond ingeboord om later op terug te komen..
Dit komt omdat hij tot zn 30e behandeld is als een klein kind, en nu heeft hij 10 jaar de scepter gezwaaid en is hij bang alles weer kwijt te raken.
Nu is het gelukkig niet mijn taak om knopen door te hakken maar wel om te helpen etc..
Ook is het de bedoeling om binnen nu en 5 a 7 jaar de spuiterij van Goes e.o te zijn.
Dat moet onder leiding van mij gaan gebeuren erg gaaf als je zoiets te horen krijgt meteen bij je solicitatie.
En elke keer als je met de grote baas spreekt (die niets weet van spuiten) dat hij op jou wil bouwen!
Wat ook wel gaaf is, is dat ik evt aandeel houder kan worden op de lange termijn.

Maar voorlopig vooral veel ervaring weer opdoen aangezien ik 8 jaar niet tot nauwelijks meer gespoten heb.
Kreeg wel meteen de vrijheid in een opknap project een blank grenen kast wit maken.
Sta al 3 dagen heerlijk te schuren en plamuren :D
Cool man, altijd leuk een nieuwe uitdaging, dat geeft veel energie :Y

[ Bericht 0% gewijzigd door JMPoSTMaN op 08-02-2012 08:19:37 ]
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_107729837
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 20:00 schreef Sickert het volgende:

[..]

Gelukkig ben je slim genoeg.
Als je er veel op in moet leveren mogen ze zeker wel meer bieden als dat ze nu doen.
Volgens mij zit je niet op de schopstoel en heb je het best naar je zin waar je nu zit?

Ik ben vorige week begonnen bij mn nieuwe werkgever, heeft grootse plannen met me.
De man waar ik mee samen werk regelt nu alles en is een prima vent enige probleem is dat hij overkomt als een botte hork zeeuws temperamentje zullen we maar zeggen alles wat niet is zoals het was of is wordt meteen de grond ingeboord om later op terug te komen..
Dit komt omdat hij tot zn 30e behandeld is als een klein kind, en nu heeft hij 10 jaar de scepter gezwaaid en is hij bang alles weer kwijt te raken.
Nu is het gelukkig niet mijn taak om knopen door te hakken maar wel om te helpen etc..
Ook is het de bedoeling om binnen nu en 5 a 7 jaar de spuiterij van Goes e.o te zijn.
Dat moet onder leiding van mij gaan gebeuren erg gaaf als je zoiets te horen krijgt meteen bij je solicitatie.
En elke keer als je met de grote baas spreekt (die niets weet van spuiten) dat hij op jou wil bouwen!
Wat ook wel gaaf is, is dat ik evt aandeel houder kan worden op de lange termijn.

Maar voorlopig vooral veel ervaring weer opdoen aangezien ik 8 jaar niet tot nauwelijks meer gespoten heb.
Kreeg wel meteen de vrijheid in een opknap project een blank grenen kast wit maken.
Sta al 3 dagen heerlijk te schuren en plamuren :D
:o
pi_107729889
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 19:26 schreef staticdata het volgende:

[..]

Eens, maar er zijn weinig bedrijven die gelijk onbepaalde tijd aanbieden.
Inderdaad niet meer van deze tijd. Wij doen het ook al een jaar of 5 niet meer eigenlijk of het moet echt een specifieke kandidaat zijn die je heel graag wil hebben.
pi_107730013
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 21:29 schreef jpjedi het volgende:

[..]

:o
Ik wilde er nog iets bijzetten omdat ik deze reactie wel verwacht had :')
Narf!
pi_107730244
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 21:33 schreef Sickert het volgende:

[..]

Ik wilde er nog iets bijzetten omdat ik deze reactie wel verwacht had :')
:7
  woensdag 8 februari 2012 @ 08:18:57 #66
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_107740592
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 21:30 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Inderdaad niet meer van deze tijd. Wij doen het ook al een jaar of 5 niet meer eigenlijk of het moet echt een specifieke kandidaat zijn die je heel graag wil hebben.
Tja blijkbaar is dat inderdaad zo. Toch maar eens her en der rondvragen.
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
  woensdag 8 februari 2012 @ 09:15:55 #67
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_107741430
Hier niet. :7
Althans, niet mijn contract 8-)
pi_107743826
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 09:15 schreef ursel het volgende:
Hier niet. :7
Althans, niet mijn contract 8-)
Heeft het bedrijf nu nog spijt van :')
  woensdag 8 februari 2012 @ 11:22:47 #69
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_107744725
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 10:49 schreef staticdata het volgende:

[..]

Heeft het bedrijf nu nog spijt van :')
Neuh.. Denk eerder dat ik onder deze categorie val 8-)

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 21:30 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Inderdaad niet meer van deze tijd. Wij doen het ook al een jaar of 5 niet meer eigenlijk of het moet echt een specifieke kandidaat zijn die je heel graag wil hebben.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_107744861
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 11:22 schreef ursel het volgende:

[..]

Neuh.. Denk eerder dat ik onder deze categorie val 8-)

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Twee letters verschil een Tobber of een Topper. Dan ben je blijkbaar de laatste _O_
pi_107744912
Misschien kunnen we zo nu en dan nog een 3 vs 3 hardcore trainingen doen met alleen een basic wapen? Dat was echt lachen namelijk.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_107745217
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 11:28 schreef staticdata het volgende:

[..]

Twee letters verschil een Tobber of een Topper. Dan ben je blijkbaar de laatste _O_
Of hij werkt voor een belachelijk laag salaris >:)
  woensdag 8 februari 2012 @ 11:46:14 #73
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_107745283
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 11:43 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Of hij werkt voor een belachelijk laag salaris >:)
De optie van een kekke telefoon met een AI waar je U tegen zegt jongen. _O_
Nog nooit eerder een telefoon gezien die een eigen leven leidt :7
  woensdag 8 februari 2012 @ 13:50:56 #74
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_107749093
Ik heb ook het idee dat ze me wel graag willen hebben, maar of ze proberen het onderste uit de kan te halen of ze kunnen me (net) niet betalen...

Nou ja salaris is niet alles, maar ik moet natuurlijk wel de rekeningen betalen. Zeker als we ooit eens aan gezinsuitbreiding willen beginnen :Y
Er komt minder binnen en er gaat meer uit, dan moet ik dus toch zorgen dat er iets meer binnen komt :P

Of uiteindelijk toch gewoon de GTI inruilen voor een blue motion :')
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_107751846
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 13:50 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik heb ook het idee dat ze me wel graag willen hebben, maar of ze proberen het onderste uit de kan te halen of ze kunnen me (net) niet betalen...

Nou ja salaris is niet alles, maar ik moet natuurlijk wel de rekeningen betalen. Zeker als we ooit eens aan gezinsuitbreiding willen beginnen :Y
Er komt minder binnen en er gaat meer uit, dan moet ik dus toch zorgen dat er iets meer binnen komt :P

Of uiteindelijk toch gewoon de GTI inruilen voor een blue motion :')
Met het bedrag wat je nu pakt kan je al makkelijk kinderen onderhouden. :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')