abonnement Unibet Coolblue
pi_107431522



No words necessary:



1 van de grootste en mooiste supportershomes van Europa:



Welkom in het centrale FC Utrecht topic!

Het eerste elftal:


Memorabele FCU-wedstrijden:

Bekijk deze YouTube-video




Waar zitten de Fok! FC Utrecht supporters?
Een overzicht van het stadion:


• KansloosForEver - Vak K
• Tha_Duck - Vak P
• PBateman1978 - Vak U
• _Vulcanus_ - Vak T
• Dribbel79 - Vak X
• Eilanden - Vak X
• Druppel - Vak L
• Joesse - Vak J
• paultjuhhh - Vak K (naast de vervelende trommelaar)
• zatoichi - Vak J
• DiMacho - Vak P
• ImHungryLetsGetATaco - Vak Y
• Rave_NL - Vak P
• Kos_met_de_snor - Vak K (achter de vervelende trommelaar)
• Reanimation - Vak K
• Jojohopjes - Vak L
• RoodWitBlauw - Vak L
• wortel1981 - Vak M
• WD.40 - Vak Y
• StringsOfLife - Vak M
• Oidipous - Vak O
• Absurditeit - Vak M
• Zandman030 - Vak H
• Thrills - Vak H (zo ongeveer naast Zandman)

Vorige delen:
Gebruik de search maar :)
pi_107431558
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 09:39 schreef 1-0-8 het volgende:

[..]

Als je om de laatste plaatsen wilt strijden, dan is Sno idd een topaankoop ;-)
We zullen het wel zien, mits ie komt.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_107431829
Ik snap de gedachte erachter wel, het is wel een fysieke speler die we wel kunnen gebruiken op het middenveld.
Ik ben alleen bang voor zijn lichamelijke gesteldheid.
pi_107433030
quote:
Evander Sno zegt FC Utrecht af
dinsdag 31 januari 2012 | 10:19

WAALWIJK - Evander Sno gaat niet in op een aanbieding van FC Utrecht. De 24-jarige middenvelder kon er een contract voor 2,5 jaar tekenen.
RKC Waalwijk zou een kleine afkoopsom voor het nog een half jaar doorlopende contract ontvangen. Sno laat volgens RKC-trainer Ruud Brood een kans liggen om zich financieel te verbeteren. "Hij heeft een beslissing genomen op basis van gevoel", zegt Brood. "Het is knap dat hij daartoe in staat is. Sno denkt dat clubs als FC Utrecht in de toekomst ook nog wel zullen komen." De middenvelder gaf aan dat hij het goed naar zijn zin heeft bij de club die hem weer een kans gaf in het betaalde voetbal. "Wij zijn heel blij met zijn beslissing", aldus Brood, met wie Sno een bijzondere band heeft. "Wij waren al aan het schakelen om naar een opvolger te zoeken. Want eerlijk gezegd gingen wij er ook vanuit dat hij zou gaan. Wat hij bij ons verdient staat in geen verhouding tot wat hij bij FC Utrecht zou kunnen verdienen. Hij zegt dat voor dit seizoen maar weinig mensen in hem geloofden. RKC deed dat wel. Daarom wil hij ons niet in de steek laten."
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_107433110
tja. ik ben benieuwd wat er nu gaat komen. als er nog iemand komt uiteraard.
pi_107433883
HAHAHAHAHAHAHAHA

Zelfs Sno wil niet naar Utrecht. Wat een kudt-club zijn we geworden _O-
pi_107437089
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 10:46 schreef zolderraam het volgende:
tja. ik ben benieuwd wat er nu gaat komen. als er nog iemand komt uiteraard.
Ik heb gehoord dat we ene Degradatie Spook gaan aantrekken.
pi_107437215
Wouters was op VI radio vanochtend, zei dat ie geen perspectief meer ziet als er geen versterkingen bij komen... :')

Wat een domme actie, ook al vindt ie dat dan moet ie dat natuurlijk niet openbaar maken...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_107437728
zenden, reuser en van der gun worden genoemd.

[ Bericht 14% gewijzigd door zolderraam op 31-01-2012 13:09:00 ]
pi_107439123
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 13:03 schreef zolderraam het volgende:
zenden, reuser en van der gun worden genoemd.
Leuke namen, maar hoe oud zijn die?
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_107439235
Reuser? :')

Als die gast op t veld in Utrecht staat, staan zijn schoenen in Groningen. Zover loopt ie er naast.

T is ook net een pinguin trouwens.
pi_107439608
quote:
9s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 13:45 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Leuke namen, maar hoe oud zijn die?
te oud... aan de andere kant zenden heeft vorig jaar nog premier league gespeeld. Moet toch nog wel een half jaartje eredivisie aan kunnen.
pi_107439709
Zenden kan ook weer naar Sunderland las ik, verder moet je dat soort spelers helemaal niet willen halen.

Aan een Sno zou je echt nog wat hebben gehad, clubloze 35-plussers moeten eerst minimaal een maand trainen om fit te worden, en die kun je na het seizoen ook weer uitzwaaien.

Heb liever niemand erbij dan een Zenden, Reuser of fucking vd Gun…
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_107439764
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 14:01 schreef PBateman1978 het volgende:
Zenden kan ook weer naar Sunderland las ik, verder moet je dat soort spelers helemaal niet willen halen.

Aan een Sno zou je echt nog wat hebben gehad, clubloze 35-plussers moeten eerst minimaal een maand trainen om fit te worden, en die kun je na het seizoen ook weer uitzwaaien.

Heb liever niemand erbij dan een Zenden, Reuser of fucking vd Gun…
Ja zo denk ik er ook over; mijn eerste gevoel bij die namen is van herkenning als ik naar clubs keken in de eredivisie die nacompetitie willen voorkomen, dat soort spelers halen en met die spelers alsnog naar de Jupiler League zijn verhuisd... :X
pi_107439766
dat is dus ook precies waar iedereen bang voor is. dat er paniek aankopen/huurlingen komen. Dit zijn mooie voorbeelden.
pi_107442016
Sowieso kansloos dat ze het weer op de laatste dag aan laten komen.
Ze konden voor de wedstrijden tegen PSV en Heerenveen toch ook al wel zien dat het een kansloze selectie is?
Ik snap hier echt helemaal niks van!
Maar goed als de trainer al geen perspectief meer ziet gaat het wel goed komen dit seizoen ;(
pi_107442567
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 15:04 schreef wortel1981 het volgende:
Sowieso kansloos dat ze het weer op de laatste dag aan laten komen.
Ze konden voor de wedstrijden tegen PSV en Heerenveen toch ook al wel zien dat het een kansloze selectie is?
Ik snap hier echt helemaal niks van!
Maar goed als de trainer al geen perspectief meer ziet gaat het wel goed komen dit seizoen ;(
Booy riep tot 2 weken terug nog dat de doelstelling 6-12 met deze selectie haalbaar was.

Maar gisteren zal bij het wekelijkse overleg de pleuris zijn uitgebroken denk ik, een Wouters die het niet meer ziet zitten, een Booy die stiekem toegeeft het mis te hebben gehad, en toen zal Van Seumeren hebben gezegd dat ie wil investeren.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_107444786
Sno komt definitief niet deze winter. (zie fcutrecht.nl)

En het schijnt dat Cedric vd Gun net medisch is gekeurd en dus wel komt.... (zie utregfanatic.nl)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_107445068
Was Ali Boussabon niet beschikbaar? :')
pi_107445178
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 16:32 schreef zatoichi het volgende:
Was Ali Boussabon niet beschikbaar? :')
Ssssshhhhht, straks leest Booy mee.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  dinsdag 31 januari 2012 @ 20:29:36 #21
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_107454393
Nog nieuws?
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_107454544
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 20:29 schreef leeroy het volgende:
Nog nieuws?
Ajax mist de gehele verdedigende als aanvallende linie. Misschien weet die Gerndt zelfs wat te presteren dit weekend :')
pi_107458570
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 20:32 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Ajax mist de gehele verdedigende als aanvallende linie. Misschien weet die Gerndt zelfs wat te presteren dit weekend :')
Kom je je alvast indekken ?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  dinsdag 31 januari 2012 @ 21:56:45 #24
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_107458790
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 20:32 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Ajax mist de gehele verdedigende als aanvallende linie. Misschien weet die Gerndt zelfs wat te presteren dit weekend :')
Ik hoop het! Dan hoef ik niet voor niks naar dat grafstadion.
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_107463365
Ik hoop dat ze dit keer hun huiswerk wel hebben gedaan en een nieuw speler halen die daadwerkelijk een aanwinst is voor het team en niet weer een speler die achteraf 'toch niet zo goed' blijkt te zijn. Ik blijf (ten beter weten in) vertrouwen houden in onze club, al is dat de laatste tijd verdomd moeilijk..

I'm Utreg 'till I die, I'm Utreg 'till I die, I know I am I'm sure I am, I'm Uteg 'till I die!

Vak H
'ik can not be held responsible for the things that come out of my mouth' (Jackie Burkhart)
pi_107468562
Dit is een hele trieste dag!
Judas van der Gun terug en verder geen versterkingen, (ja weer wat managers erbij)

We zijn nu echt helemaal het lachertje van de eredivisie!
pi_107469456
Weer een sterk staaltje technisch wanbeleid, vind het echt onbegrijpelijk dat men 1 dag voor het sluiten van de transferperiode ineens beslist dat er een linksbuiten en een fysiek sterke middenvelder bij moet komen. (dat laatste wist iedereen toch al vanaf de eerste weken van dit seizoen??)

Dan richt je dus je pijlen op Sno, die komt niet, en dan is er blijkbaar verder helemaal niemand meer ?

En dan ook nog op de proppen komen met een 33-jarige vd Gun, die ons in de steek heeft gelaten na 2 van zijn 3 contractjaren geblesseerd te zijn geweest, weet zeker dat maar weinig supporters op hem zitten te wachten, en of ie voetballend nog iets toe kan voegen vraag ik me ook af, heeft geloof ik 12 wedstrijden gespeeld de afgelopen 2 jaar….

Nu maar bidden dat we niet degraderen, en dan heel snel iig Foeke Booy dumpen en een bewezen TD halen die een groot netwerk heeft.

En dan maar weer hopen dat Van Seumeren nog wil investeren….
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_107469727
En als je dan om je heen kijkt wat clubs als ADO, VVV en NAC doen, die clubs hebben ook geen geld, maar halen wel betere spelers dan wat wij nu hebben. Waarom kunnen wij niet ergens iets huren?
Hebben wij dan echt zo'n slecht netwerk van contacten?
Nu halen we weer zo uitgerangeerde voetballer die toch niks toevoegt.

Zou me niks verbazen als Van Seumeren er binnenkort z'n handen vanaf trekt.

quote:
Nu maar bidden dat we niet degraderen, en dan heel snel iig Foeke Booy dumpen en een bewezen TD halen die een groot netwerk heeft.
Van gaal schijnt beschikbaar te zijn :X
pi_107469803
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 09:38 schreef wortel1981 het volgende:
En als je dan om je heen kijkt wat clubs als ADO, VVV en NAC doen, die clubs hebben ook geen geld, maar halen wel betere spelers dan wat wij nu hebben. Waarom kunnen wij niet ergens iets huren?
Daar ben ik het dan weer niet mee eens, ADO en NAC hebben ook alleen maar uitgerangeerde spelers gehaald, op een huurling van Chelsea na. (ok en misschien dat Sarpong wat toevoegt, al wilde NEC m vorig jaar ook niet houden...)

quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 09:38 schreef wortel1981 het volgende:
Hebben wij dan echt zo'n slecht netwerk van contacten?
Nu halen we weer zo uitgerangeerde voetballer die toch niks toevoegt.
Ik weet 't echt niet, Foeke heeft de schijn tegen iig.

quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 09:38 schreef wortel1981 het volgende:
Zou me niks verbazen als Van Seumeren er binnenkort z'n handen vanaf trekt.
Dat zie ik niet gebeuren.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_107474055
De spelers die bij het begin toen foeke ging zitten kwamen waren eigenlijk allemaal goede aankopen zonder echte missers, dus aan het netwerk zal het wel niet liggen.

Wuytens, asare, silberbauer, mertens, strootman, duplan, wolfswinkel, mulenga, nesu, lensky
eigenlijk allemaal goede aankopen onder booy/seumeren.

Dit jaar is het helemaal anders. de echte aankopen zijn op dit moment allemaal missers geweest. Nilsson zakt door het ijs. martenson begint een beetje op te bloeien, kan nog wat worden en onze duurste aankoop allertijden gerndt heeft nog niks laten zien en is meer geblesseerd dan dat ie voetbalt.
Nu is van der gun erbij gekomen die al tijden niet meer gespeeld heeft en ook vaker naast het veld staat dan in het veld.

het gaat zwaar worden dit seizoen...
pi_107474261
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 12:16 schreef zolderraam het volgende:
De spelers die bij het begin toen foeke ging zitten kwamen waren eigenlijk allemaal goede aankopen zonder echte missers, dus aan het netwerk zal het wel niet liggen.

Wuytens, asare, silberbauer, mertens, strootman, duplan, wolfswinkel, mulenga, nesu, lensky
eigenlijk allemaal goede aankopen onder booy/seumeren.
Nesu en Silberbauer zijn nog door Pietje Buter gehaald.
Strootman en Mertens had ik ook wel kunnen halen, iedereen zag dat dit goede spelers waren toch?
Lensky kwam zelf hierheen, en Duplan kende Foeke nog van Sparta.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_107475245
van der gun... denk je dat je alles al gehad hebt, en ja hoor, die hadden we al gehad.

ben ik trouwens de enige die de indruk krijgt dat het huidige beleid ook voor een groot deel aan van seumeren te wijten is?
pi_107475484
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 12:56 schreef okiokinl het volgende:
van der gun... denk je dat je alles al gehad hebt, en ja hoor, die hadden we al gehad.

ben ik trouwens de enige die de indruk krijgt dat het huidige beleid ook voor een groot deel aan van seumeren te wijten is?
Het huidige beleid is financieel overleven. Dat kan je Van Seumeren niet kwalijk nemen.
pi_107514942
quote:
Cedric van der Gun heeft zich donderdagochtend voor het eerst bij de groep gevoegd. De eerste training van de nieuwe aanwinst vond plaats in Stadion Galgenwaard. De velden op Sportcomplex Zoudenbalch zijn namelijk door de vorst bevroren. Door de veldverwarming onder de mat in het stadion kan er onder normale omstandigheden getraind worden.

Kwaliteit
“Ik kon niet wachten om weer met een groep te trainen”, zei Van der Gun na afloop. “Helemaal als je dan in het stadion traint, dan kriebelt het gelijk weer. Dit is tenslotte een prachtig stadion. Het ging lekker vandaag.” De aanvaller zag tijdens de training dat de spelersgroep van een goed niveau is. “Je ziet de kwaliteit van de jongens. We moeten zo snel mogelijk van de vijftiende plaats af zien te komen. Ik heb het idee dat dat goed gaat komen”, sprak hij na afloop.

Wanneer Van der Gun daadwerkelijk weer tijdens een wedstrijd in actie gaat komen, is nog onduidelijk. “De komende dagen moet blijken hoe fit ik ben. Ik moet eerst goed meetrainen. Dat ik conditioneel iets achterloop op de groep is wel duidelijk. Maar ik kan niet wachten weer om te gaan spelen”, aldus Van der Gun.

Meerwaarde
Trainer Jan Wouters heeft na de eerste training van de 32-jarige Van der Gun een goed gevoel overgehouden. “Cedric is een absolute meerwaarde voor het team. We wisten natuurlijk al dat hij kon voetballen en dat bleek ook wel tijdens de training. Het positiespel ging hem gemakkelijk af. We gaan nu proberen om hem zo snel mogelijk, maar wel verantwoord, wedstrijdfit te krijgen”, zei Jan Wouters na de training.

Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_107521191
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 13:43 schreef PBateman1978 het volgende:

De aanvaller zag tijdens de training dat de spelersgroep van een goed niveau is. “Je ziet de kwaliteit van de jongens. We moeten zo snel mogelijk van de vijftiende plaats af zien te komen. Ik heb het idee dat dat goed gaat komen”, sprak hij na afloop.

_O-
pi_107521281
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 16:50 schreef 1-0-8 het volgende:

[..]

_O-
Hij kan moeilijk zeggen dat niemand er wat van kan en we gaan degraderen. ;)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_107525042
Ik hoop voor jullie dat het goedkomt, degraderen gun je niemand (behalve als Sparta ten koste van jullie promoveert :@). Maar ik heb de wedstrijd tegen Heerenveen zitten kijken en jongens, jongens wat was Utrecht slecht.

En ik ben gewend wekelijks naar de Jupiler League te kijken _O-
pi_107537214
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 13:04 schreef 1-0-8 het volgende:

[..]

Het huidige beleid is financieel overleven. Dat kan je Van Seumeren niet kwalijk nemen.
hij bemoeit zich met aankopen en verkopen. dat is geen goede basis, die man heeft verstand van geld, niet per se van voetbal. blijkt wel.
een club als Utrecht zou moeten zeggen, investeren, graag. maar wij bepalen wat er gebeurd.
  vrijdag 3 februari 2012 @ 11:06:18 #39
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_107549472
Misschien een domme vraag, maar is Luigi Bruins niet iets voor ons?
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_107550160
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 11:06 schreef leeroy het volgende:
Misschien een domme vraag, maar is Luigi Bruins niet iets voor ons?
:N
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_107558302
Van der Gun... Als ie er tegen Ajax drie in knalt dan zal ie de held zijn. Maar ik vrees voor hem dat het een zondebokje gaat worden, is met een grote bek vertrokken en zal zich nu héél erg moeten laten zien.
pi_107558455
Van der Gun zit niet eens bij de selectie voor zondag, is nog niet wedstrijdfit. :P

Ben bang dat de KNVB het af gaat lasten ivm met dat beetje sneeuw, zgn voor de veiligheid van de toeschouwers, zou ajax wel goed uit komen natuurlijk...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_107559589
Ik lees het inderdaad ook net, dat ie zondag niet speelt. Maar hoe dan ook: in z'n eerste wedstrijd moet ie het laten zien. Wat een seizoen...
pi_107588588


Die Paul... :P
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_107590524
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 11:04 schreef PBateman1978 het volgende:
[ afbeelding ]

Die Paul... :P
Zou op zich wel eens een coole aktie zijn, het publiek voor 3 wedstrijden de opstelling laten bepalen via stemmen enzo.
pi_107602945
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 12:11 schreef m0ridin het volgende:

[..]

Zou op zich wel eens een coole aktie zijn, het publiek voor 3 wedstrijden de opstelling laten bepalen via stemmen enzo.
Dan komt Gerndt helemaal niet aan spelen toe :P
pi_107625559
En ondertussen staan we gewoon met 0-1 voor _O-
pi_107626082
lol nou effe vasthouden, 2de helft..
  zondag 5 februari 2012 @ 13:49:17 #49
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_107626807
We komen er totaal niet uit..
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
pi_107627829
0-2... Je verzint het niet! :D
pi_107627946
Bizar....
pi_107628017
Koningen _O_
pi_107628575
zo, mijn dag is weer goed :)

[ Bericht 0% gewijzigd door okiokinl op 05-02-2012 14:31:32 ]
pi_107629017
Als jullie 34 keer tegen Ajax moeten spelen, worden jullie ongeslagen kampioen _O-
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_107629303
....en dat ondanks Gerndt.
pi_107629406
Prima wedstrijd gespeeld, verdiend gewonnen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_107629469
Duplan speelde weer erg goed. Onze beste speler van het moment. Van de Maarel, Bulthuis en Demouge waren eveneens goed. Gerndt liet in de slotfase zien wel degelijk van waarde te zijn voor Utrecht, werd wel tijd.

HOERA! :)
pi_107629509
Heerlijk! Weer gewonnen!
  zondag 5 februari 2012 @ 17:26:57 #59
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_107637188
Wat een ervaring _O_
Ik heb echt genoten vandaag! ^O^
Alleen geen stem meer over maar dat kan me helemaal niks schelen!

HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAM! :W
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_107637329
Pas 5* gewonnen en dan 2* van ajax :S
  zondag 5 februari 2012 @ 18:13:35 #61
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_107639047
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
  zondag 5 februari 2012 @ 19:22:28 #62
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_107641636
Gerndt, wat een miskoop.
2000 light years from home
pi_107641829
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 14:44 schreef wortel1981 het volgende:
Heerlijk! Weer gewonnen!
Feli, maar Ajax speelde met een B elftal. Niet op volle sterkte helaas.
pi_107641982
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 19:26 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Feli, maar Ajax speelde met een B elftal. Niet op volle sterkte helaas.
Geen excuus, utrecht speelt net zo goed met een b-elftal, het gemiddelde rugnummer ligt boven de dertig...
pi_107642070
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 19:22 schreef Merkie het volgende:
Gerndt, wat een miskoop.
In de laatste 20 minuten liet ie zien dat hij wel degelijk in het belang van het team kan voetballen. Hopelijk trekt hij die lijn door.
pi_107642730
Had dit eigenlijk helemaal niet verwacht. Wel lekker hoor.

quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 19:22 schreef Merkie het volgende:
Gerndt, wat een miskoop.
Gerndt lekker laten staan, dan gaat ie echt wel draaien. Ik heb echt vertrouwen in hem, helaas komt het er (nog) niet uit.
  zondag 5 februari 2012 @ 19:46:51 #67
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_107642820
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 19:31 schreef Oidipous het volgende:

[..]

In de laatste 20 minuten liet ie zien dat hij wel degelijk in het belang van het team kan voetballen. Hopelijk trekt hij die lijn door.
Bij de 2e goal was hij ook belangrijk
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_107643110
Inderdaad, hij gaf een mooie splijtende pass op Demouge. Zo zie je maar wat een ander spelsysteem kan doen, het zag er - zeker in de tweede helft - stukken beter uit. Demouge en Gerndt kunnen hun eigen boontjes niet doppen, daar hebben ze steun voor nodig. Dit was een prima oplossing.
pi_107644162
http://www.rtvutrecht.nl/(...)t-wint-van-ajax.html

Nog even nagenieten met de Radio M interviews. :)
  zondag 5 februari 2012 @ 21:04:57 #70
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_107647293
Moest Ajax nog voetballen vandaag?
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  zondag 5 februari 2012 @ 21:07:58 #71
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_107647474
Utreg bedankt *O*
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 5 februari 2012 @ 21:09:04 #72
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_107647545
Alleen jammer van RKC :{
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_107654015
Gefeli met de overwinning :)
Maar hoe komt het dat ik zo weinig Utrecht-supporters in de Arena zag? :o
Had dat een specifieke reden?
-
pi_107654644
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 22:34 schreef Ritmo het volgende:
Gefeli met de overwinning :)
Maar hoe komt het dat ik zo weinig Utrecht-supporters in de Arena zag? :o
Had dat een specifieke reden?
Er mochten maar 200 Utrecht-supporters max aanwezig zijn bij de wedstrijd. Daarnaast heeft Cohen de trein 3 (?) jaar geleden de trein teruggestuurd. De uitsupporters zijn dus niet happig op Ajax-uit.
  zondag 5 februari 2012 @ 23:12:56 #75
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_107655496
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 19:22 schreef Merkie het volgende:
Gerndt, wat een miskoop.
Hij doet alleen maar ballen met links richting de hoekvlag schieten. Ik dacht dat die gast in ieder geval iets beter was dan Frank, maar nee... Niet best. :N
Look behind you! It's your ass!
pi_107656287
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 19:26 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Feli, maar Ajax speelde met een B elftal. Niet op volle sterkte helaas.
Gast... Het eerste van Utrecht is sowieso al een B-elftal. En met al die geblesseerden moeten we nu een G-elftal opstellen. En dan nog is winnen van Ajax een zekerheidje.
  maandag 6 februari 2012 @ 06:40:29 #77
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_107661941
Altijd die smoesjes :')
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_107663014
Geen woorden.

Waar komt dit nou ineens vandaan? :P
pi_107663144
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 19:22 schreef Merkie het volgende:
Gerndt, wat een miskoop.
Gelul, die komt er echt nog wel.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_107663155
En:

Verhuurde Sneijder twijfelt over Ajax: 'Er is een hoop gebeurd'

Rodney Sneijder twijfelt over zijn toekomst. De middenvelder wordt door Ajax verhuurd aan FC Utrecht en zal normaal gesproken in de zomer terugkeren naar Amsterdam. Sneijder heeft echter nog niet besloten of hij zijn toekomst wel bij Ajax ziet. “Er is een hoop gebeurd, ook rondom deze wedstrijd”, zegt hij in De Pers. Wat precies, en met wie: dat is onduidelijk.

Sneijder stond zondagmiddag in de basis bij Utrecht tegen Ajax en werd in de slotfase uitgefloten door het Amsterdamse publiek, toen hij geblesseerd raakte en volgens de fans tijd wilde rekken. Een opstootje met Miralem Sulejmani volgde. “Je hebt de wedstrijd toch ook gezien?', wordt het nog raadselachtiger op de vraag wat hij nou bedoelt met ‘er is een hoop gebeurd’. “Verder zeg ik er niets over. Ik ben blij dat we hier met FC Utrecht hebben gewonnen.”

De 21-jarige Sneijder hoopt wel dat het snel beter zal gaan met Ajax. “Het is nooit leuk om te zien dat het niet goed gaat met zo'n grote club”, vindt de spelmaker. “Dit is niet goed. Ook niet voor het Nederlandse voetbal. Ze hebben vandaag nauwelijks uitgespeelde kansen gehad. Dat zegt genoeg, lijkt me. Op deze manier had ik zelf ook mee kunnen spelen bij Ajax.”
pi_107663177
Rodney speelde zelf eindelijk weereens prima op het middenveld, net als zijn maatje Kali trouwens.

Nu gewoon voortborduren op het 4-4-2 van gisteren.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  maandag 6 februari 2012 @ 09:33:47 #82
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_107663599
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 09:10 schreef PBateman1978 het volgende:
Rodney speelde zelf eindelijk weereens prima op het middenveld, net als zijn maatje Kali trouwens.

Nu gewoon voortborduren op het 4-4-2 van gisteren.
Daar ben ik het mee eens nu märtenson weer terug zien te krijgen en dan de weg naar boven zien in te slaan
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_107664110
quote:
Alje Schut: 'Frank de Boer als inspiratie'
zondag 05 februari 2012
FC Utrecht putte dé inspiratie voor de vierde achtereenvolgende zege op Ajax uit een uitspraak van Frank de Boer. ,,Toen we hoorden dat hij hoopte op een afgelasting, wisten we dat het goed zat.''

FC Utrecht kroonde zich vandaag met de 0-2 zege op Ajax tot de eerste ploeg die in twee achtereenvolgende seizoenen alle vier competitiewedstrijden tegen de Amsterdammers wist te winnen. ,,We hebben niet te klagen over de resultaten die we tegen Ajax behalen'', bevestigt Alje Schut de status van 'angstgegner'. ,,Waar het aan ligt kan ik ook niet precies onder woorden brengen, maar blijkbaar brengt Ajax strijdkracht in ons boven. Dat was vandaag ook de basis voor de overwinning. We knokten eindelijk als elftal. En dat levert resultaat op, dat zie je.''

Door twee doelpunten van Duplan en geholpen door een apathisch spelend Ajax vervolgde Utrecht de zegereeks tegen de ploeg van Frank de Boer. De thuiswedstrijd eerder deze jaargang eindigde in een spectaculaire 6-4 zege, vorig seizoen toonden de Utrechters zich met 3-0 en 1-2 de betere ploeg. Alje Schut: ,,Ajax begon door de blessures verzwakt aan de wedstrijd en we wisten dat ze bang waren voor de gevolgen. Toen we Frank de Boer in de aanloop naar het duel hoorden zeggen dat hij hoopte op een afgelasting wisten we dat het goed zat. Daar sprak angst uit. Dat was wel een extra motivatie voor ons om er vol voor te gaan, dat zal ik eerlijk bekennen.''

De door Jan Wouters gekozen nieuwe taktiek, 4-4-2, speelde ook een rol. Als ook de terugkeer van spelers als Demouge, Sneijder en Schut zelf in de basis. ,,In deze fase heeft Utrecht behoefte aan spelers die bereid zijn om honderd procent voor elkaar te gaan. Jongens die de mouwen opstropen en weten wat het voetbal vraagt als het niet alleen met combinatievoetbal lukt. De elf die vandaag het veld opkwamen begrepen dat. We hebben amper kansen weggegeven en voorin optimaal geprofiteerd van de mogelijkheden.''

De drie punten geven FC Utrecht weer even lucht op de ranglijst. Vorige week bestempelde Schut zijn ploeg nog als een potentiële degradatiekandidaat na de kansloze nederlaag tegen Heerenveen. ,,Het waren misschien harde woorden'', stelt de 30-jarige centrale verdediger, ,,maar het was hoog tijd dat ze werden uitgesproken. We werden in sommige wedstrijden als makke schapen naar de slachtbank geleid. Er was een andere instelling nodig. Vandaag was die aanwezig. We hebben agressief gespeeld, de bal aan Ajax gelaten en daarop gereageerd vanuit een gesloten defensie. Zo moet je ook tegen ze spelen. Nu is het zaak om deze lijn door te trekken. Volgende week komt ADO op bezoek. Dan moeten we er weer zo staan.''
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_107664632
Hoe zit het nou met het verhaal dat Utrecht de enige club is die 4 keer achter elkaar van Ajax heeft gewonnen. De ene keer heeft Feyenoord het wel gedaan en de andere keer niet. Klopt het dat, zoals ik het nu vermoed, Utrecht als enige club dit in twee seizoen gedaan heeft en feyenoord dit in drie seizoenen, maar wel achter elkaar?

En als we de volgende nou ook winnen, is dat dan wel uniek, vijf keer achter elkaar van Ajax winnen?
pi_107664687
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 10:15 schreef zatoichi het volgende:
Klopt het dat, zoals ik het nu vermoed, Utrecht als enige club dit in twee seizoen gedaan heeft en feyenoord dit in drie seizoenen, maar wel achter elkaar?

:Y
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_107664937
Prima wedstrijd. niks weggegeven. vd maarel vond ik ook eindelijk eens goed spelen. sowieso achter in stond het goed.
pi_107665023
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 09:10 schreef PBateman1978 het volgende:
Rodney speelde zelf eindelijk weereens prima op het middenveld, net als zijn maatje Kali trouwens.

Nu gewoon voortborduren op het 4-4-2 van gisteren.
Mee eens! Ik vond Gerndt nu ook eindelijk eens goed spelen door de aanwezigheid van Demouge naast hem. Hierdoor kreeg hij meer ruimte, alleen in de afwerking was hij ongelukkig.
Nu inderdaad lekker 4-4-2 blijven spelen, dan staat het middenveld ook wat steviger en is het wat makkelijker voetballen. Sowieso hebben we de spelers niet om 4-3-3 te spelen.
pi_107665155
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 22:58 schreef Oidipous het volgende:

[..]

Er mochten maar 200 Utrecht-supporters max aanwezig zijn bij de wedstrijd. Daarnaast heeft Cohen de trein 3 (?) jaar geleden de trein teruggestuurd. De uitsupporters zijn dus niet happig op Ajax-uit.
Ah ok. Kon me al niet voorstellen dat jullie zo'n wedstrijd lieten schieten. :P
-
pi_107693317
Ze waren weer lekker kortzichtig Utrecht aan het veroordelen. Misschien vergeten ze dat Utrecht ook de nodige spelers mist en er wel degelijk prima spelers instaan? Martensson, Duplan, Asare, Wuytens zijn gewoon prima spelers.
pi_107694597
Een ode aan de beste speler van gisteren. :)
quote:
Edouard Duplan: snoeshaan, filosoof en Ajax-killer
06/02/2012 21:06

Voetbal International kiest na elke speelronde in de Eredivisie de Speler van de Week. Voor de twintigste speelronde was dat FC Utrecht-middenvelder Edouard Duplan.
Wat is dat toch met FC Utrecht? Iedere keer als de ploeg uit de Domstad Ajax tegenover zich treft, dan lijkt het wel of er oerdriften loskomen. Zondag was het niet anders. FC Utrecht bleef in de Amsterdam Arena simpel overeind tegen Ajax. Het werd 0-2 en na drie gelijke spelen en vier nederlagen haalde FC Utrecht eindelijk weer eens drie punten binnen.

De laatste competitieoverwinning dateerde immers van 6 november van het vorige jaar. U weet wel, die historische 6-4… tegen Ajax. Het lijkt wel of er in Utrecht een Napolitaans soort adagium postvat. Eerst Ajax lijfelijk zien verliezen en lijden en dan met een gerust hart sterven. Zoiets.

Vorig seizoen stuitte FC Utrecht ook al in de twintigste competitieronde op de rivaal uit Amsterdam en toen won het in eigen stadion met 3-0. Daarna volgden nog veertien competitieduels, maar de geest was uit de fles en het restant van het seizoen leverde nog maar drie overwinningen op.

Toen, iets meer dan een jaar geleden, werden twee Utrechtse treffers gemaakt door Edouard Duplan. Ook daarin verschilde er afgelopen zondag niets. Vijf minuten voor het rustsignaal was de Fransman er als de kippen bij nadat Ajax-keeper Kenneth Vermeer een hoge voorzet halfslachtig had verwerkt.

Op het juiste moment op de juiste plaats staan is ook een kwaliteit. En een kwartier voor het eindsignaal joeg de rechterspits de bal na een snelle Utrechtse counter onbedaarlijk hard in het dak van het Amsterdamse doel: 0-2.

Die Duplan. Anderhalf jaar na zijn overgang van Sparta heeft de man uit Athis-Mons inmiddels het karakter van een echte FC Utrecht-voetballer gekregen. Als hij tegen Ajax moet voetballen, dan is hij in zijn element. Sinds zijn komst naar Nederland in 2007 maakte Edouard Duplan veertien doelpunten in de Eredivisie. Liefst zes daarvan vielen in een wedstrijd tegen Ajax.

Duplan stond eerder tussen 2007 en 2010 onder contract bij Sparta naar de Jupiler League. Daar, in Rotterdam, leerden ze hem kennen als een wat lieflijke en soms wat onschuldige dribbelaar die ver stond van de macho-cultuur van de voetballerij. Hij gold als de voormalige student filosofie die graag werken van Plato en Spinoza las en zich kon verliezen in de melancholie van Jacques Brel.

Ook in Utrecht konden ze die vreemde snoeshaan aanvankelijk maar moeizaam plaatsen. Toenmalig trainer Ton du Chatinier dacht bij de eerste kennismaking met Duplan te maken te hebben met Clark Kent, het alter ego van Superman uit de gelijkname filmreeks.

In de rauwe cameraderie van de Utrechtse kleedkamer begint Duplan eindelijk tot volle wasdom te komen. Hij leerde er meer te eisen van zichzelf. Hij leerde uit te delen en te incasseren in de
Europese gevechten van het vorige seizoen met Celtic, Steaua Boekarest, Napoli en Liverpool.

En hij leerde dat er meer nodig is dan een leuk voorzetje om te spreken van een geslaagde wedstrijd. In 43 competitieduels voor FC Utrecht maakte Edouard Duplan negen goals en dat is niet slecht een rechterspits in een matig voetballend elftal. Op 28-jarige leeftijd is Edouard Duplan eindelijk man geworden. En Ajax-killer.

Peter Wekking
  dinsdag 7 februari 2012 @ 07:18:19 #91
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_107702920
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 21:43 schreef Oidipous het volgende:
Ze waren weer lekker kortzichtig Utrecht aan het veroordelen. Misschien vergeten ze dat Utrecht ook de nodige spelers mist en er wel degelijk prima spelers instaan? Martensson, Duplan, Asare, Wuytens zijn gewoon prima spelers.
Vi zeker?
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_107703970
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 21:43 schreef Oidipous het volgende:
Ze waren weer lekker kortzichtig Utrecht aan het veroordelen. Misschien vergeten ze dat Utrecht ook de nodige spelers mist en er wel degelijk prima spelers instaan? Martensson, Duplan, Asare, Wuytens zijn gewoon prima spelers.
precies... iedereen heeft het over de blessures van ajax en dat elk team zo wel kan winnen van ajax B. Maar Utrecht had ook gewoon een hoop blessures waarvan vier basisspelers, en wij zijn al helemaal geen club die even een aantal blessures makkelijk kan opvangen door er jeugd in te zetten, dat zie je het hele seizoen al:
Bovenberg (buik), Van Dijk (knie), De Kogel (ziek), Mårtensson (enkel), Mulenga (knie), Oar (buik), Sarota (hamstring), Van der Gun (niet wedstrijdfit).
pi_107704046
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 21:43 schreef Oidipous het volgende:
Ze waren weer lekker kortzichtig Utrecht aan het veroordelen. Misschien vergeten ze dat Utrecht ook de nodige spelers mist en er wel degelijk prima spelers instaan? Martensson, Duplan, Asare, Wuytens zijn gewoon prima spelers.
Derksen is niet serieus te nemen, zeker niet als het om Utrecht gaat.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_107704794
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 09:14 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Derksen is niet serieus te nemen, zeker niet als het om Utrecht gaat.
Dat jullie daar uberhaupt naar kijken. Wat een draken zijn dat zeg!
Er moet wel heel wat gebeuren wil ik naar VI kijken.
  dinsdag 7 februari 2012 @ 10:05:44 #95
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_107705102
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 09:53 schreef wortel1981 het volgende:

[..]

Dat jullie daar uberhaupt naar kijken. Wat een draken zijn dat zeg!
Er moet wel heel wat gebeuren wil ik naar VI kijken.
Studio voetbal ging ook voordurend over het o zo zielige ajax :')
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_107705974
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 10:05 schreef leeroy het volgende:

[..]

Studio voetbal ging ook voordurend over het o zo zielige ajax :')
Daar kijk ik ook niet naar :r
  dinsdag 7 februari 2012 @ 11:02:31 #97
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_107706560
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 10:42 schreef wortel1981 het volgende:

[..]

Daar kijk ik ook niet naar :r
Heb het ook na 15 minuten afgezet..
Bezoekt iemand van jullie ook nog wel is een uitwedstrijd?
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_107706639
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 11:02 schreef leeroy het volgende:
Bezoekt iemand van jullie ook nog wel is een uitwedstrijd?
Eigenlijk nooit meer, hooguit een (halve) finale beker, of Europees.

Of ik moet losse kaarten kunnen regelen, wat nog weleens wil lukken bij NAC bv.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  dinsdag 7 februari 2012 @ 11:14:34 #99
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_107706854
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 11:06 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Eigenlijk nooit meer, hooguit een (halve) finale beker, of Europees.

Of ik moet losse kaarten kunnen regelen, wat nog weleens wil lukken bij NAC bv.
Oké dan.. want met Feijenoord uit is er weer een actie als ik het goed begrepen heb.
Alleen zijn er wel minimaal 800 man nodig anders rijd die trein niet.
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_107706914
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 11:14 schreef leeroy het volgende:

[..]

Oké dan.. want met Feijenoord uit is er weer een actie als ik het goed begrepen heb.
Alleen zijn er wel minimaal 800 man nodig anders rijd die trein niet.
Mij niet gezien, heb geeneens een uitkaart. :P

Daarbij vind ik er ook weinig meer aan die uitwedstrijden, als vee vervoerd worden en ergens in een hoek van t stadion achter een hek voetbal kijken…
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  dinsdag 7 februari 2012 @ 11:30:42 #101
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_107707317
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 11:17 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Mij niet gezien, heb geeneens een uitkaart. :P

Daarbij vind ik er ook weinig meer aan die uitwedstrijden, als vee vervoerd worden en ergens in een hoek van t stadion achter een hek voetbal kijken…
Dan houd het sowieso al op :P
Daar moet ik je wel gelijk in geven.. Maar de sfeer maakt veel goed! Vooral de sfeer van zondag :)
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_107707391
Midden/eind jaren 90 en begin deze eeuw ging ik nog weleens, ook met de combi mee.

Maar op een bepaald moment was ik er echt klaar mee, laatste uitwedstrijd die ik heb bezocht zal alweer een aantal seizoenen terug zijn, NAC-uit dus omdat ik daar losse kaarten voor kon regelen en met eigen vervoer die kant op kon, dan vind ik het nog wel leuk zo af en toe.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_107708784
jaren 90 ging ik zo goed als alle uit wedstrijden. Nu nog maar heel af en toe. Europees wel, maar dat gaat wel weer even duren voordat we daar heen gaan ben ik bang.
pi_107709600
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 11:17 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Mij niet gezien, heb geeneens een uitkaart. :P

Daarbij vind ik er ook weinig meer aan die uitwedstrijden, als vee vervoerd worden en ergens in een hoek van t stadion achter een hek voetbal kijken…
Lang leve de goeie ouwe tijd. Altijd lekker buiten de combi om overal heen met een groepje. Geen reet meer aan al die wedstrijden tegenwoordig .
pi_107711079
Vroeger ging ik regelmatig en ben denk ik overal in Nederland wel geweest (behalve jupiler league uiteraard), maar tegenwoordig ga ik bijna nooit meer.
Laatste wedstrijd was halve finale beker Twente - FCU vorig jaar, maar heb dus nog wel een uitkaart voor eventueel leuke wedstrijden.
pi_107717378
Ik pak zo'n 6 uitwedstrijden mee per jaar. Ik probeer bijvoorbeeld erbij te zijn in de Kuip, dat zijn altijd leuke wedstrijden. :)
pi_107717426
Als FCU nou een keer of 15 a 20 per seizoen tegen Ajax kon spelen zouden ze zowaar kansen op de titel hebben.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_107735185
Elk jaar MVV-uit, dat waren nog eens tijden... Lekker 's middags biertjes drinken op het Vrijthof en 's avonds met z'n tweeduizenden in dat uitvak 90 minuten non-stop zingen voor helden als Leon van Nieuwkerk, Dennis Scharrenburg en Elroy Asmus.
pi_107735581
Volendam uit kan ik me ook nog wel goed herinneren, ook in die tijd met van Nieuwkerk en Scharrenburg. Lekker visje eten voor de wedstrijd, mijn vader bier - ik was toen denk ik 8 of 9 - en ondertussen zien hoe Utrechtsupporters uit de keuken komen gerend van de café, achterna gezeten. 0-1 van Hansje Visser.

Overigens, mooiste thuiswedstrijd die ik ooit heb gezien was Vitesse thuis, tweemaal Hofstede. Wat een geweldige wedstrijd was dat met een FC Utrecht die afgeschreven was door heel Nederland maar die wedstrijd zich geweldig presenteerde. Ik was helemaal schor na afloop. :D
  dinsdag 7 februari 2012 @ 23:25:06 #110
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_107735674
Sowieso namen jullie standaard 1600 man mee naar De Kuip. Kan die keer nog wel herinneren dat jullie een dode maat herdachten. Hele uitvak in het zwart, mooi was dat.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107735844
Klopt.


Ik weet nog wel dat ik aan werd gesproken dat we vooral niet mogen schreeuwen voor FC Utrecht, iedereen moest stil zijn tot een bepaald moment. Het was wel mooi in gang gezet inderdaad, mooi eerbetoon.
pi_107740301
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 23:15 schreef Stampie22 het volgende:
Elk jaar MVV-uit, dat waren nog eens tijden... Lekker 's middags biertjes drinken op het Vrijthof en 's avonds met z'n tweeduizenden in dat uitvak 90 minuten non-stop zingen voor helden als Leon van Nieuwkerk, Dennis Scharrenburg en Elroy Asmus.
MVV vond ik nooit zo bijzonder. Ik ging liever naar Sittard. Lekker zuipen op de Markt. Af en toe nog gastjes van Sittard die de held uit dachten te kunnen hangen. Lekker door die woonwijken naar De Baandert. Gaaf stadionnetje! :-)
pi_107741162
NAC uit in 94/95 is mijn mooiste herinnering, was geloof ik mijn eerste uitwedstrijd, met 2.000 man naar Breda op eigen vervoer, parkeren bij dat ziekenhuis, en dan met een gigantische groep door de woonwijken heen richting Beatrixstraat.

Bij het stadion werd de BP nog helemaal leeggeroofd, en eenmaal in het vak en na de gelijkmaker voor de 2-2 werd ik bijna doodgedrukt omdat ik vooraan stond en het hele vak naar voren ging.
Een oudere gast hielp me toen nog overeind. :P

En de minst leuke, Parma-uit, wat een drama...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_107741246
Wedstrijden un het oude Diekman of de oude Goffert waren ook altijd leuk. :)
  woensdag 8 februari 2012 @ 09:11:24 #115
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_107741348
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 09:01 schreef PBateman1978 het volgende:
NAC uit in 94/95 is mijn mooiste herinnering, was geloof ik mijn eerste uitwedstrijd, met 2.000 man naar Breda op eigen vervoer, parkeren bij dat ziekenhuis, en dan met een gigantische groep door de woonwijken heen richting Beatrixstraat.

Bij het stadion werd de BP nog helemaal leeggeroofd, en eenmaal in het vak en na de gelijkmaker voor de 2-2 werd ik bijna doodgedrukt omdat ik vooraan stond en het hele vak naar voren ging.
Een oudere gast hielp me toen nog overeind. :P

En de minst leuke, Parma-uit, wat een drama...
Vertel is over Parma uit :P
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_107741514
quote:
1s.gif Op woensdag 8 februari 2012 09:11 schreef leeroy het volgende:

[..]

Vertel is over Parma uit :P
Ging toen met een paar vrienden met de bus van de SV mee, de rit duurde langer dan verwacht waardoor we na weet ik hoeveel uur in de bus direct door moesten rijden naar het stadion voor de wedstrijd.

Helemaal gebroken een oersaaie wedstrijd gezien (0-0), een kennis kreeg nog een vuurpijl of romeinse kaars in zijn nek, en daarna direct richting hotel voor de overnachting.

Volgende ochtend mochten we ineens niet vertrekken, er bleek een beamer te zijn gestolen ofzo.
Er kwam steeds meer politie bij het hotel, van die Carrabinieri (of hoe ze ook heten, militaire politie), en uiteindelijk bleek dat niemand van de Utrecht-supporters iets wist van die beamer. :P

Toen werd er na een paar uur ineens geroepen dat we allemaal 25 gulden per persoon moesten betalen voordat we weg mochten, zonder enig bewijs dus dat er iets met een beamer was gebeurd.
Honderden mensen hebben toen betaald (anders zouden we naar de kazerne worden gereden en kwamen we helemaal niet meer weg), en toen we uiteindelijk wegreden zag je al die politie hard lachen, die hadden een avond eten en zuipen verdiend met zijn allen.

Op de terugweg in Duitsland nog wel ‘’goed gemaakt’’, bij een benzinestation gestopt voor eten en drinken, en als daar honderden mensen naar binnen lopen werd betalen een beetje lastig. ;)
Er zat ook een wegrestaurant bij, en de schnitzels die op het bord van klanten lagen vlogen door het rond, dat was het hoogtepunt van de hele trip. :')
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  woensdag 8 februari 2012 @ 10:00:59 #117
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_107742402
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 09:20 schreef PBateman1978 het volgende:
Op de terugweg in Duitsland nog wel ‘’goed gemaakt’’, bij een benzinestation gestopt voor eten en drinken, en als daar honderden mensen naar binnen lopen werd betalen een beetje lastig. ;)

Er zat ook een wegrestaurant bij, en de schnitzels die op het bord van klanten lagen vlogen door het rond, dat was het hoogtepunt van de hele trip. :')
Ah, het proletarisch winkelen is dus niet iets wat alleen voorkomt bij Feyenoord on tour. :')
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_107743214
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  woensdag 8 februari 2012 @ 10:33:55 #119
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_107743391
VIradionl twitterde op woensdag 08-02-2012 om 10:32:08 #FCUtrecht-volger Anton Lippold @VIradionl: "FC Utrecht was vorige week op een haar na failliet." Rond 11.10 uur een analyse. #VI reageer retweet
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107743967
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 10:33 schreef Caland het volgende:
VIradionl twitterde op woensdag 08-02-2012 om 10:32:08 #FCUtrecht-volger Anton Lippold @VIradionl: "FC Utrecht was vorige week op een haar na failliet." Rond 11.10 uur een analyse. #VI reageer retweet
-O-
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  woensdag 8 februari 2012 @ 10:57:10 #121
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_107744031
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 09:20 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ging toen met een paar vrienden met de bus van de SV mee, de rit duurde langer dan verwacht waardoor we na weet ik hoeveel uur in de bus direct door moesten rijden naar het stadion voor de wedstrijd.

Helemaal gebroken een oersaaie wedstrijd gezien (0-0), een kennis kreeg nog een vuurpijl of romeinse kaars in zijn nek, en daarna direct richting hotel voor de overnachting.

Volgende ochtend mochten we ineens niet vertrekken, er bleek een beamer te zijn gestolen ofzo.
Er kwam steeds meer politie bij het hotel, van die Carrabinieri (of hoe ze ook heten, militaire politie), en uiteindelijk bleek dat niemand van de Utrecht-supporters iets wist van die beamer. :P

Toen werd er na een paar uur ineens geroepen dat we allemaal 25 gulden per persoon moesten betalen voordat we weg mochten, zonder enig bewijs dus dat er iets met een beamer was gebeurd.
Honderden mensen hebben toen betaald (anders zouden we naar de kazerne worden gereden en kwamen we helemaal niet meer weg), en toen we uiteindelijk wegreden zag je al die politie hard lachen, die hadden een avond eten en zuipen verdiend met zijn allen.

Op de terugweg in Duitsland nog wel ‘’goed gemaakt’’, bij een benzinestation gestopt voor eten en drinken, en als daar honderden mensen naar binnen lopen werd betalen een beetje lastig. ;)
Er zat ook een wegrestaurant bij, en de schnitzels die op het bord van klanten lagen vlogen door het rond, dat was het hoogtepunt van de hele trip. :')
Wel balen dat het zo verlopen is, maar je hebt wel een mooi verhaal :)
De politie in Italië kan best wel eens een oor aan naaien, toch kom ik er graag!

Gaat de goede kant op met saneren :')
Fransie had ook al salarissen van de spelers betaald. Hoe kunnen ze er z'n puinhoop van hebben gemaakt zeg..
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
  woensdag 8 februari 2012 @ 11:09:31 #122
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_107744369
Op een haar na failliet? :{ Echt? :{
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  woensdag 8 februari 2012 @ 11:18:04 #123
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_107744603
quote:
15s.gif Op woensdag 8 februari 2012 11:09 schreef Biogarde het volgende:
Op een haar na failliet? :{ Echt? :{
Debiteuren waren te laat met betalen waardoor de spelers geen salaris zouden krijgen.
En toen kwam Frans, of zit ik helemaal verkeerd :O
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_107744676
quote:
1s.gif Op woensdag 8 februari 2012 11:18 schreef leeroy het volgende:

[..]

Debiteuren waren te laat met betalen waardoor de spelers geen salaris zouden krijgen.
En toen kwam Frans, of zit ik helemaal verkeerd :O
zo gaat het verhaal inderdaad.

maar je gaat je toch afvragen of er weer lijken uit de kast komen.
pi_107744731
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 11:20 schreef zolderraam het volgende:
maar je gaat je toch afvragen of er weer lijken uit de kast komen.
Zie de scan uit het AD, die zijn er alweer gekomen...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  woensdag 8 februari 2012 @ 11:26:29 #126
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_107744821
Je zou zeggen dat wanneer een miljonair/miljardair een club overneemt, Utrecht al minstens 3 keer landskampioen geweest moet zijn de afgelopen jaren :')

Nee, we zitten te wachten op 3 ton van een firma die het stadion afhuurde :')
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  woensdag 8 februari 2012 @ 11:28:48 #127
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_107744879
Wat een feestnummer zo langzamerhand. We zijn het nieuwe Feyenoord. Maar dan een 2.0 versie.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_107748672
niet te geloven zeg..
  woensdag 8 februari 2012 @ 13:59:22 #129
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_107749338
Zit ik op de FP: VANDAAG IN 2003:

Tekort FC Utrecht nog groter dan gedacht

:') !
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_107749700
quote:
10s.gif Op woensdag 8 februari 2012 13:59 schreef Biogarde het volgende:
Zit ik op de FP: VANDAAG IN 2003:

Tekort FC Utrecht nog groter dan gedacht

:') !
Mooi he, in de jaren 80 bijna failliet, begin deze eeuw bijna failliet, en nu weer bijna failliet.

Ondertussen supporters die tegen een hek aan trappen 12 jaar stadionverbod geven, maar zelf enkele tonnen per jaar in je zak steken terwijl er jaar in jaar uit wanbeleid wordt gevoerd.

Krijg nog altijd rillingen over mijn rug als ik die Herremans bij het stadion zie lopen op een wedstrijddag, dat soort gasten zijn de allergrootste boeven...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_107750681
ik vind het knap.
millionair, mega investeringen, gevolg;
bijna failliet.
pi_107751019
Ach, dan spelen we toch weer wat jaartjes in de middenmoot. Als ze maar realistisch zijn en het uispreken. Dan trekt al dat succespubliek snel weg en krijgen we eindelijk weer de ouderwetse sfeer terug in de Galgenwaard. Want, heel gek, hoe succesvoller de FC werd, hoe minder sfeer en hoe minder leuk het werd om naar te kijken. Speel lekker met eigen jeugd, laat de aanhang weten dat we de komende jaren lekker anoniem meehobbelen, haal de worstenman terug en verras ons. Door al die ambitieuze uitspraken valt het bijna elk jaar tegen, dus weg met alle verwachtingen en de beuk erin.
Oja, en dan het duo Richard Beekink en Emmanuel Nwakire als trainersduo. Dat waren toch leuke tijden, die jaren 90. Dyonisius Sebwe, Srdan Obradovic, Costakis Costa, forza!
pi_107754229
Ik weet het niet hoor, de club bestaat voornamelijk uit een stelletje mafioso die het club belang niet laten meetellen, maar vooral geld uitgeven... het lijkt bij het bestuur totaal niet om voetbal te draaien, en dat gaat ten koste van alles...

Soms krijg ik echt het idee dat het beter is om de club maar in elkaar te laten klappen. Dan beginnen we wel weer opnieuw met Elinkwijk of whatever en vechten we ons wel weer omhoog richting eredivisie... [/dramamode]

ADO Gaat eraan! :D
pi_107754401
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 14:45 schreef Stampie22 het volgende:
Oja, en dan het duo Richard Beekink en Emmanuel Nwakire als trainersduo. Dat waren toch leuke tijden, die jaren 90. Dyonisius Sebwe, Srdan Obradovic, Costakis Costa, forza!
:')

Alsjeblieft zeg.

(al was ik altijd wel fan van Obradovic)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_107754826
Wilco van Schaik reageert op de berichten :

quote:
Graag wil ik naar jullie persoonlijk reageren op de berichtgeving in de media over FC Utrecht. Als supporter hebben jullie het recht het uit mijn mond te horen.

Frans van Seumeren en ik hebben deze week bewust enkele interviews gegeven aan gerespecteerde bladen als NRC Handelsblad, Voetbal International en het Algemeen Dagblad. Ons doel was om duidelijk en eerlijk te vertellen hoe we er als club voorstaan en waar de problemen liggen. Maar ook dat we alles nu goed in kaart hebben gebracht en weten hoe we de problemen gaan aanpakken en oplossen. Wij willen een eerlijk en helder beeld communiceren om zo de juiste verwachtingen te scheppen. Ook hebben wij de pers geïnformeerd over onze gedreven medewerkers die allen keihard werken aan de nieuwe toekomst van FC Utrecht. En de spelers die de handschoen hebben opgepakt. De fans die ons blijven steunen, met als voorbeeld de groep die afgelopen week in Amsterdam was. Dat doet onze spelers en de hele club zo’n goed. Helaas is de nadruk in de berichtgeving toch wat eenzijdig op de negatieve kanten van het nieuws komen te liggen. Dus is toelichting van mijn kant aan onze achterban gewenst.
Juist nu moeten we dicht bij elkaar blijven. En moeten we met z'n allen -spelers, trainers, supporters, fans, sponsors en medewerkers- vechten voor onze club. Nu moeten we er met z'n allen staan, zoals we eerder in de geschiedenis van FC Utrecht op moeilijke momenten hebben gedaan. Alleen dan kunnen we weer stappen gaan maken op weg naar een mooie toekomst.

In het AD van vandaag staat een verhaal dat een reëel beeld geeft van de werkelijkheid, maar de koppen boven het artikel kloppen totaal niet en halen de nuance uit onze boodschap. Jammer! FC Utrecht heeft een lening gehad van Frans van Seumeren om de kosten en niet alleen de salarissen te betalen. Echter, zoals eerder aangegeven, is de situatie de afgelopen maanden goed in kaart gebracht en wist de directie dat dit deze maanden zou kunnen gaan gebeuren. Het te laat ontvangen van enkele grote betalingen zorgt voor een tijdelijk probleem in de liquiditeit. Dat dit nog een keer kan gebeuren de komende maanden, sluiten we niet uit. Echter, voor de langere periode is ook de eerste prioriteit om liquide technisch weer zelfstandig te kunnen zijn en daar werken we nu elke dag aan. En we hebben financieel problemen om operationeel op een nul-resultaat uit te komen. Dat is al zes jaar niet het geval en daar willen we voor nu en altijd wel naar toe. Dat gaat niet zonder pijn en zachte heelmeesters maken nu eenmaal stinkende wonden. De plannen zijn gemaakt om dit binnen drie jaar operationeel (zonder transfers) voor elkaar te krijgen. Dat is een hele belangrijke eerste positieve stap in het proces.

De ambities stellen we helemaal niet bij, zoals wordt gesuggereerd in het verhaal. Nee, we zijn reëel, heb ik gezegd. Onze ambities waren de afgelopen drie jaar hoger. Dat kon toen ook, met dat uitgavenpatroon, met die selectie en die minder brede subtop. Onze ambities liggen nog wel degelijk in de subtop richting de komende jaren. Echter, die subtop is met de terugkomst van Vitesse, Heerenveen en Feyenoord en met Heracles, Roda JC en ADO Den Haag erbij, naast AZ, Groningen, Ajax en PSV groter geworden dan drie jaar geleden. De doelstelling voor dit seizoen en zeker ook het komende seizoen is tussen plaats 6 en 12 spelen. En dat plaats 8 of 10 daarin op korte termijn reëler is dan plaats 6, zeg ik daarbij eerlijk. We spraken over eerlijkheid en openheid. We gaan niet meer roepen 3 t/m 5, maar tussen 6 en 12 is reëel en subtop is de ambitie. We hebben, als we gevrijwaard blijven van de vele blessures die we hebben gehad van bepalende spelers en als de nieuwelingen de gewenning voorbij zijn ( hoe lang hadden Fortuné, Tanghe, Van den Bergh en anderen niet nodig?), een elftal voor de plekken 6 t/m 12.
Dat transfers noodzaak zijn, is nu in het AD tot kop verheven. Maar zoals eerder aangegeven is een transfer voor elke Nederlandse club van belang. Dus niet noodzakelijk, maar nodig. Voor AZ, zie Wernbloom deze winter, voor Feyenoord met Wijnaldum en Fer, voor FC Twente met Janko, voor FC Groningen met Matavz. Dat is nu eenmaal de positie van het Nederlandse voetbal. Dus ook FC Utrecht heeft er belang bij dat spelers worden verkocht. Zo zou Nana Asare bijvoorbeeld aan een nieuwe stap toe kunnen zijn. Kijk hoe hij speelt! Die jongen is bij ons gekomen om een stap naar de top te maken en dat moment zou deze of volgende zomer kunnen aanbreken. Is dat het geval, dan moeten we daarvan beiden, speler en de club, profiteren. Maar natuurlijk niet tegen elke prijs en op elk moment. Zo hebben we ook deze winter transfers van Wuytens en Asare kunnen voor komen. Omdat men wist dat we die niet zouden laten gaan. En als er gaat worden verkocht, dan moeten we ook weer goed inkopen. Als we voor een euro verkopen, dan moeten we slim voor een halve euro nieuwe spelers met potentie inkopen. Dat komt onze club op termijn ten goede.

Ik hoor wel eens: 'ze hebben problemen, maar investeren wel in dure managers'. Het zijn echter veelal vervangers in plaats van nieuwe extra functies. Het klopt, dat dit iets meer kosten met zich meebrengt dan bij de voorgangers. Maar, de verwachtingen en vooral de eisen die ik aan ze stel zijn dan ook hoger. En ik ga er vanuit dat zij meer kunnen brengen voor onze club. Reorganiseren en bezuinigen is niet alleen in kosten snijden, maar ook investeren om beter, efficiënter en vooral effectiever te worden.
Kortom, er gebeurt veel rondom FC Utrecht. We staan in de picture en dus heeft iedereen een mening over onze club. Ik heb er geen moeite mee als mensen of professionals ons inhoudelijk kritisch benaderen. Soms is daar alle reden toe en dan mag het ook. Maar als niet het volledige verhaal wordt verteld en het accent onterecht op het negatieve nieuws komt te liggen, dan sta ik op. Vandaar deze brief aan jullie, omdat ik vind dat jullie, net zoals de spelers en onze medewerkers, recht hebben op de juiste informatie, want het is de club van ons allemaal.

Laten we zondag met z'n allen achter ons elftal gaan staan en laten zien dat de Utrechtse mentaliteit er eentje van 'overwinnaars' is. Nu komt het beste in de Utrechter naar boven, dat heeft het verleden bewezen.
Samen knokken we voor de nieuwe toekomst! We hebben jullie daarbij hard nodig!

Wilco van Schaik
Algemeen directeur FC Utrecht
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_107762305
Hij klinkt in elk geval wel eerlijk en gemotiveerd!
pi_107793802
[/quote]
De ambities stellen we helemaal niet bij, zoals wordt gesuggereerd in het verhaal. Nee, we zijn reëel, heb ik gezegd. Onze ambities waren de afgelopen drie jaar hoger. Dat kon toen ook, met dat uitgavenpatroon, met die selectie en die minder brede subtop. Onze ambities liggen nog wel degelijk in de subtop richting de komend
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 9 februari 2012 @ 16:05:32 #138
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_107794168
Zo ik ben weer terug van m'n ban
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_107794655
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 16:05 schreef Paul het volgende:
Zo ik ben weer terug van m'n ban
Zit jij achter het bijna-faillissement van Utreg?
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_107794860
quote:
11s.gif Op donderdag 9 februari 2012 16:18 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Zit jij achter het bijna-faillissement van Utreg?
Zou dat uitmaken, een faillissement? Jullie hebben 4 keer achter elkaar van Ajax gewonnen, dus jullie seizoen is geslaagd, en tegelijkertijd is de hele club geslaagd.
★★★
pi_107794998
quote:
7s.gif Op donderdag 9 februari 2012 16:25 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Zou dat uitmaken, een faillissement? Jullie hebben 4 keer achter elkaar van Ajax gewonnen, dus jullie seizoen is geslaagd, en tegelijkertijd is de hele club geslaagd.
:')

Misschien iets minder tv kijken, of wat minder goedgelovig zijn als het om de media gaat.

Ons seizoen is leuker als we van Ajax winnen, maar zeker niet geslaagd.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_107795769
quote:
7s.gif Op donderdag 9 februari 2012 16:25 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Zou dat uitmaken, een faillissement? Jullie hebben 4 keer achter elkaar van Ajax gewonnen, dus jullie seizoen is geslaagd, en tegelijkertijd is de hele club geslaagd.
typisch iets wat je vooral die Tom Egberts hoort zeggen. Iedereen neemt het de laatste tijd over. Tuurlijk is van Ajax winnen leuk en speciaal omdat winnen van een grote club altijd leuk is als "underdog"
Het is ook typisch dat er altijd geroepen wordt dat utrecht zich alleen maar tegen ajax kan opladen en goed speelt. Uitspraken zoals als utrecht 34 keer tegen ajax speelt wordt utrecht kampioen word ik gewoon niet goed van. Neem bijvoorbeeld die 6-4. Als ajax normaal had gespeeld hadden ze makkelijk gewonnen. Ik ben van mening dat Utrecht zelfs heel erg zwak speelde en ajax het volledig aan zich zelf te danken dat ze verloren en niet omdat utrecht nou zo goed was. Ajax had allang 3-0 voor kunnen staan in de eerste 25 minuten. En de 0-2 dit jaar verdiende nou ook niet echt de schoonheidsprijs.
pi_107797912
quote:
7s.gif Op donderdag 9 februari 2012 16:25 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Zou dat uitmaken, een faillissement? Jullie hebben 4 keer achter elkaar van Ajax gewonnen, dus jullie seizoen is geslaagd, en tegelijkertijd is de hele club geslaagd.
Frustratie en denk je dat echt of is dit een (slechte) troll?
pi_107801691
Ajax is voor ons gewoon onze 'favoriete' tegenstander. En ik merk dat die concurrentie bij ajax ook meer en meer gaat leven.

Maar met zes punten degradeer je, en dat wil niemand (nou ja, onze supporters in ieder geval).
pi_107817576
lekker dit... 1 van onze beste spelers weg...

'Captain Asare lang afwezig bij FC Utrecht'
FC Utrecht-trainer Jan Wouters moet het voorlopig stellen zonder aanvoerder Nana Asare. De middenvelder raakte tegen Ajax geblesseerd aan zijn enkel en moet waarschijnlijk enkele weken vanaf de zijlijn toekijken.
Asare raakte tijdens de met 2-0 gewonnen wedstrijd tegen Ajax geblesseerd aan zijn enkel, na de tik die hij kreeg leek verder spelen uitgesloten. Na enkele minuten strompelend op het veld te hebben gelopen, speelde de Ghanees de wedstrijd vervolgens vrij makkelijk en goed uit. Achteraf gezien bleek de blessure toch erger dan gedacht, Asare heeft zijn enkelbanden verrekt.

Het duel met ADO Den Haag komt sowieso te vroeg voor Asare, maar de Domstedelingen vrezen hem enkele weken kwijt te zijn, meldt het Algemeen Dagblad.

Naast Asare moet Wouters het waarschijnlijk ook doen zonder Cedric van der Gun en Johan Martensson. Van der Gun is op de weg terug om wedstrijdfit te worden, de medische staf is echter voorzichtig met hem omdat hij meerdere maanden langs de kant heeft gestaan. Martensson is op de weg terug van een enkelkwetsuur.
pi_107817720
Wel vreemd dat ie na die trap nog een ontzettend goede wedstrijd speelde.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_107817920
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 09:08 schreef PBateman1978 het volgende:
Wel vreemd dat ie na die trap nog een ontzettend goede wedstrijd speelde.
Dan zit je nog vol adrenaline, later komt de echte kwetsuur pas.
Hij had er gewoon gelijk af moeten gaan, maar ja dat is makkelijk achteraf praten.
pi_107818889
Asare is zo vaak geblesseerd :{
pi_107823962
Ditmaal kon hij er weinig aan doen.
  vrijdag 10 februari 2012 @ 15:01:33 #150
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_107828144
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 12:50 schreef Oidipous het volgende:
Ditmaal kon hij er weinig aan doen.
Klopt, zag er ook erg nasty uit zeg
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_107831420
Benieuwd hoe het middenveld er zondag uit gaat zien, Martensson is er ook definitief niet bij, en Oar is ook nog geblesseerd.

Kali---???-----Sneijder---Duplan

Misschien weer Lilipaly ?
Wel een erg onervaren middenveld dan, maar goed, het is niet anders.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_107841743
Episode zoveel van blessuregevallen bij FC Utrecht. Martensson Nillson is 3 maanden uit de roulatie en Asare is er dus voorlopig ook niet bij. Dat uitgerekend onze twee beste spelers dat moet gebeuren, pff.

[ Bericht 7% gewijzigd door Oidipous op 11-02-2012 08:56:09 (haalde de twee Zweden door elkaar :O) ]
  vrijdag 10 februari 2012 @ 22:02:39 #153
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_107844940
Steijn heeft met Den Haag goede resultaten bij Utrecht geboekt; speelt dat een rol in de verwachtingen?
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_107847464
Haal alsjeblieft Bosz voor het komend seizoen. Kunnen we eindelijk weer gaan voetballen.
  vrijdag 10 februari 2012 @ 23:18:35 #155
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_107848145
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 23:00 schreef Oidipous het volgende:
Haal alsjeblieft Bosz voor het komend seizoen. Kunnen we eindelijk weer gaan voetballen.
Of Co.
En dan bouwen, als ik aan Bosz denk denk ik gelijk aan die ravage die hij bij Feyenoord achter heeft gelaten.
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_107848172
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 23:18 schreef leeroy het volgende:

[..]

Of Co.
En dan bouwen, als ik aan Bosz denk denk ik gelijk aan die ravage die hij bij Feyenoord achter heeft gelaten.
Dat was als TD, als coach heeft hij altijd prima gepresteerd.

Co is te duur, gaat het niet worden. We moeten een trainer pakken die voor zijn doen veel bij Utrecht kan verdienen, Utrecht kan Co niet betalen en bovendien heeft hij geen perspectief op succes bij Utrecht.
  vrijdag 10 februari 2012 @ 23:37:39 #157
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_107848859
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 23:19 schreef Oidipous het volgende:

[..]

Dat was als TD, als coach heeft hij altijd prima gepresteerd.

Co is te duur, gaat het niet worden. We moeten een trainer pakken die voor zijn doen veel bij Utrecht kan verdienen, Utrecht kan Co niet betalen en bovendien heeft hij geen perspectief op succes bij Utrecht.
Maar Co wou toch zo graag coach worden van onze fc? Hoe zat dat bij Willem II dan? Volgens mij was het daar ook niet alles.
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_107851909
Gertje Kruys?
pi_107853668
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 01:30 schreef Stampie22 het volgende:
Gertje Kruys?
:N
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 12 februari 2012 @ 16:56:13 #160
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_107896946
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_107897059
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 16:56 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
Tja het zou eigenlijk gewoon niet nodig moeten zijn....
pi_107898006
Zwakste plek was vandaag je middenveld. Als ze dan een keer de bal kregen, tikten ze altijd de bal terug naar de verdediging. Er gaat niets van uit, Sneijder is gewoon nog niet toe aan Eredivisie-niveau en Kali wellicht ook niet. Die laatste had vandaag gewoon een off-day, ik heb nog wel vertrouwen in die jongen.
pi_107899159
Gewoon naar de mogelijkheden gespeeld, je mist nu teveel kwaliteit en ervaring op het middenveld.

Tegendoelpunt was geklungel natuurlijk.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_107899267
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 17:24 schreef Oidipous het volgende:
Zwakste plek was vandaag je middenveld. Als ze dan een keer de bal kregen, tikten ze altijd de bal terug naar de verdediging. Er gaat niets van uit, Sneijder is gewoon nog niet toe aan Eredivisie-niveau en Kali wellicht ook niet. Die laatste had vandaag gewoon een off-day, ik heb nog wel vertrouwen in die jongen.
Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar ik begreep dat Sneijder een prima pot speelde?
pi_107899327
Vond Sneijder wel beter dan Kali en Takagi ja.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_107899346
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 18:02 schreef 1-0-8 het volgende:

[..]

Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar ik begreep dat Sneijder een prima pot speelde?
Alle ballen gingen van hem breed of naar achteren. Hij mocht wel alle vrije trappen en corners nemen en die waren allemaal slecht genomen. Daar had je minstens een kans uit moeten creëren.

Verder was hij wel actief inderdaad.
pi_107899703
Ik vond hem te statisch en opzichtig. Ik zag die gele kaart al aankomen voordat hij bij de tegenstander was... Als uit die vrije trap een goal was gevallen was hij persoonlijk verantwoordelijk geweeest voor verlies
  zondag 12 februari 2012 @ 18:22:41 #168
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_107899887
De slechtste van het veld was toch echt Dave Bulthuis. Wat was die gozer slecht vandaag zeg, waarom hij niet gewisseld werd is voor mij nog steeds een raadsel.
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_107909446
Ik vond van der Maarel de slechtste, onnodige gele kaart, daardoor geschorst en verantwoordelijk voor de tegentreffer, hoe kun je nou zo een bal koppen?
  zondag 12 februari 2012 @ 21:43:31 #170
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_107909567
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 21:41 schreef wortel1981 het volgende:
Ik vond van der Maarel de slechtste, onnodige gele kaart, daardoor geschorst en verantwoordelijk voor de tegentreffer, hoe kun je nou zo een bal koppen?
Ja dat sloeg ook nergens op nee. Maar vanuit zijn pass kwam de goal. Bulthuis heeft alleen maar ballen over de zijlijn geschoten :')
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_107921127
De invalbeurt van Vd Gun was op zijn minst genant te noemen trouwens, die is nog heel erg ver van ''wedstrijdfit''.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_107922033
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 21:43 schreef leeroy het volgende:

[..]

Ja dat sloeg ook nergens op nee. Maar vanuit zijn pass kwam de goal. Bulthuis heeft alleen maar ballen over de zijlijn geschoten :')
Bulthuis was verdedigend dan wel weer ijzersterk. Hij is ook niet de man die moet opbouwen.
  maandag 13 februari 2012 @ 10:17:46 #173
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_107922314
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 10:04 schreef wortel1981 het volgende:

[..]

Bulthuis was verdedigend dan wel weer ijzersterk. Hij is ook niet de man die moet opbouwen.
Die Chery was ook niets bijzonders gisteren, ik had Zullo ingebracht voor hem want die kan aanvallend ook nog wat brengen. Iniedergeval meer als Bulthuis maar dat is mijn mening dan
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_107922424
Maar was die Chery onzichtbaar dankzij Bulthuis, of ondanks Bulthuis ? ;)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_107922531
Chery is nou niet echt een hele bijzondere speler. Heeft dit seizoen nog niet echt goed gepresteerd. Af en toe een leuke actie maar daar blijft het ook bij. Bulthuis was vooral aan de bal erg slecht. Verdedigend pakte hij het aardig op vond ik.

Maar wat heb ik me lopen ergenen aan die John Verhoek zeg. Misschien wel de allerslechtste spits van de hele eredivisie. Alleen maar zeiken, zuigen, schwalbes, tikken uitdelen, bij elke opstootje aanwezig. Hij is nog dommer dan zijn broer.
pi_107925502
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 09:16 schreef PBateman1978 het volgende:
De invalbeurt van Vd Gun was op zijn minst genant te noemen trouwens, die is nog heel erg ver van ''wedstrijdfit''.
Daar kijkt hij zelf anders tegenaan: "Als het aan mij ligt, ben ik volgende week tegen AZ al klaar voor de basis”, vertelde een enthousiaste Van der Gun na het 1-1 gelijkspel." (telesport) :P

Overigens verbaas ik me echt over die amateuristische miscommunicaties tussen Fernandez en de verdediging. Volgens mij puur te wijten aan een taalprobleem. Heeft die jongen Nederlandse les? Het kost je vorige week tegen Ajax bijna een tegendoelpunt en gisteren profiteert ADO. Ik snap bijna niet dat je zo iemand op de goal zet, het kost je punten. De verdediging oogt paniekerig, is Rob van Dijk al fit? Geen topkeeper maar wel betrouwbaar, denk dat de verdediging dat nodig heeft.

En verder.. tja, het blijft sprokkelen. Met ADO-Excelsior en Graafschap-VVV op het programma gaan de ploegen om ons heen sowieso weer puntjes pakken. Dan maar winnen van AZ?
pi_107926412
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 12:18 schreef Stampie22 het volgende:

[..]

Daar kijkt hij zelf anders tegenaan: "Als het aan mij ligt, ben ik volgende week tegen AZ al klaar voor de basis”, vertelde een enthousiaste Van der Gun na het 1-1 gelijkspel." (telesport) :P

Overigens verbaas ik me echt over die amateuristische miscommunicaties tussen Fernandez en de verdediging. Volgens mij puur te wijten aan een taalprobleem. Heeft die jongen Nederlandse les? Het kost je vorige week tegen Ajax bijna een tegendoelpunt en gisteren profiteert ADO. Ik snap bijna niet dat je zo iemand op de goal zet, het kost je punten. De verdediging oogt paniekerig, is Rob van Dijk al fit? Geen topkeeper maar wel betrouwbaar, denk dat de verdediging dat nodig heeft.

En verder.. tja, het blijft sprokkelen. Met ADO-Excelsior en Graafschap-VVV op het programma gaan de ploegen om ons heen sowieso weer puntjes pakken. Dan maar winnen van AZ?
Ik heb eerlijk gezegd meer vertrouwen in Fernandez dan in Van Dijk, die laatste heeft je ook al wat punten gekost dit seizoen hoor.

Fernandez vind ik op de lijn echt heel goed, heeft katachtige reflexen. Ook bij hoge ballen is ie zeker, itt bij Vorm zit ik nu niet billen te knijpen bij corners en voorzetten. Alleen het uitkomen en meevoetballen is minder, maar hij is nog jong...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  maandag 13 februari 2012 @ 13:04:28 #178
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_107926853
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 12:49 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik heb eerlijk gezegd meer vertrouwen in Fernandez dan in Van Dijk, die laatste heeft je ook al wat punten gekost dit seizoen hoor.

Fernandez vind ik op de lijn echt heel goed, heeft katachtige reflexen. Ook bij hoge ballen is ie zeker, itt bij Vorm zit ik nu niet billen te knijpen bij corners en voorzetten. Alleen het uitkomen en meevoetballen is minder, maar hij is nog jong...
Fernandez komt er wel hoor, zal nog wel wat wennen zijn hier in Nederland. Gerndt had ook een leuke actie gisteren :P
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_107961703
Het is schandalig eigenlijk dat van Seumeren bij heeft moeten springen. Je kan niet meer uitgeven dan dat er binnen komt. Hoezo is daar geen rekening mee gehouden?
Maar wel 3 Zweden aantrekken in de zomer.
pi_107962099
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 11:18 schreef OmniRocket het volgende:
Het is schandalig eigenlijk dat van Seumeren bij heeft moeten springen. Je kan niet meer uitgeven dan dat er binnen komt. Hoezo is daar geen rekening mee gehouden?
Maar wel 3 Zweden aantrekken in de zomer.
Van Seumeren moest bijspringen omdat debiteuren te laat betalen.

Je kunt voor die debiteuren (sponsoren) moeilijk een incasso-bureau inschakelen…

Voor wat betreft de 3 Zweden, check het interview met Van Seumeren in de VI van vorige week, daar staat in hoe dat is gelopen qua tijdspanne.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_107996447
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 11:30 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Van Seumeren moest bijspringen omdat debiteuren te laat betalen.

Je kunt voor die debiteuren (sponsoren) moeilijk een incasso-bureau inschakelen…

Voor wat betreft de 3 Zweden, check het interview met Van Seumeren in de VI van vorige week, daar staat in hoe dat is gelopen qua tijdspanne.
Dan nog.... hoeveel jaar op rij heeft Utrecht al verlies ? Dat gaat dit jaar niet anders zijn.
Schandalig.
pi_107997303
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 08:20 schreef OmniRocket het volgende:

[..]

Dan nog.... hoeveel jaar op rij heeft Utrecht al verlies ? Dat gaat dit jaar niet anders zijn.
Schandalig.
Tsja, Van Seumeren had verwacht dat we dit seizoen met een begroting van 22 miljoen euro zouden werken, maar het is 13 miljoen.

Hij hoopte ook dat na het halen van Europees voetbal er meer seizoenskaarthouders en sponsoren zouden komen, maar die kwamen niet terwijl er wat de salaris-huishouding e.d. wel rekening mee was gehouden.

Gewoon wederom op te grote voet geleefd, misschien is de potentie van onze club wel niet zo groot als al die externe onderzoeken ons doen geloven.

Aan de andere kant, we haalden Europees door een 8e plek en playoffs, ik denk dat als hier een team zou staan dat herkenbaar aantrekkelijk voetbal speelt en om de bovenste 5 plaatsen mee zou doen, die seizoenskaarthouders en sponsoren WEL komen.

Alles valt of staat met de prestaties van het eerste elftal.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_108003532
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 09:22 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Tsja, Van Seumeren had verwacht dat we dit seizoen met een begroting van 22 miljoen euro zouden werken, maar het is 13 miljoen.

Hij hoopte ook dat na het halen van Europees voetbal er meer seizoenskaarthouders en sponsoren zouden komen, maar die kwamen niet terwijl er wat de salaris-huishouding e.d. wel rekening mee was gehouden.

Gewoon wederom op te grote voet geleefd, misschien is de potentie van onze club wel niet zo groot als al die externe onderzoeken ons doen geloven.
Klopt, en met dat Europees voetbal vorig seizoen hebben ze inderdaad ook pure reclame voor de FC gemaakt. Daar wordt nu ook steeds naar terug verwezen, dat ze niet begrijpen dat er dit seizoen niet meer siezoenskaarten zijn verkocht, terwijl ze toch vorig jaar een prachtig Europees seizoen hebben gehad. Maar wat ze vergeten is dat er de tweede seizoenshelft, dus ná die Europese wedstrijden, vast veel potentiele seizoenskaarthouders op de tribune hebben gezeten (waaronder ik). Maar die zagen ineens een lamlendig elftal, een matige sfeer en gare wedstrijden. Ik denk dat die tweede seizoenshelft een belangrijke rol heeft gespeeld. Was het seizoen niet als een nachtkaars uitgegaan en was de sfeer en mentaliteit van de eerste seizoenshelft vastgehouden, dan had je nu vast duizenden seizoenskaarthouders meer gehad. Want laten we wel wezen: op die Europese wedstrijden na (en wat wedstrijden in de eerste helft van het seizoen) was vorig seizoen teleurstellend.
pi_108011283
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 13:17 schreef Stampie22 het volgende:
Want laten we wel wezen: op die Europese wedstrijden na (en wat wedstrijden in de eerste helft van het seizoen) was vorig seizoen teleurstellend.
:Y

Helemaal mee eens.

Maandag a.s. gaat Namen & Rugnummers over Van Seumeren, komt ie ook zelf aan het woord, hopelijk laat ie nog iets los over zijn verdere plannen met de club.

Verder las ik dat Asare alweer fit is! *O*
Hopelijk zijn hij en Martensson er zondag weer bij, dan vol gas en hopelijk 3 punten voor Mihai.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_108011458
goed nieuws dat asare weer fit is. Ben benieuwd of sneijder zal spelen als asare en martensson volledig fit zijn.
pi_108011903
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 16:43 schreef zolderraam het volgende:
goed nieuws dat asare weer fit is. Ben benieuwd of sneijder zal spelen als asare en martensson volledig fit zijn.
Misschien als linkshalf. :)

Sneijder - Asare - Martensson - Duplan

Toch zou ik Zullo daar weleens willen zien, mits fit.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_108043056
Van onze officiele site, fcutrecht.nl, de komende tegenstander wordt onder de loep genomen:

quote:
De tegenstander: AZ
2012-02-15 19:30:08
Datum: Zondag 19 februari 2012

Wedstrijd: Ajax - AZ

Aftrap: 14.30 uur

Arbiter: Pol van Boekel

AZ: Het team van Gertjan Verbeek is in de winning mood. AZ won afgelopen weekend met 2-0 van Excelsior. Een paar dagen eerder werd ADO Den Haag in de Hofstad met 0-6 opzij gezet. Gertjan Verbeek op het digitale huis van de Alkmaarders na de winst op Excelsior: “We hebben goed gevoetbald en gewonnen. De score had echter hoger kunnen uitvallen. Dat is het enige kritiekpuntje. De eerste helft lag het tempo te laag en liepen we soms te veel met de bal. Excelsior hield de linies kort op elkaar, waar wij moeite mee hadden.” AZ doet nog steeds op drie fronten mee voor de prijzen: het kampioenschap, de beker en de Europa League.

BLIK OP DE STAND: De Alkmaarders staan op de tweede plaats in de Eredivisie. Op punten staan ze gelijk met PSV (45), maar het doelsaldo van PSV (+34) is beter te opzichte van dat van AZ (+27). FC Utrecht steeg na het gelijke spel tegen ADO Den Haag een plek naar plaats 14.

TREFZEKER: Het is voor FC Utrecht zaak om Maarten Martens in de gaten te houden. De Belg scoorde in de Eredivisie tegen geen enkele club zo vaak als tegen FC Utrecht en ADO; 5 maal. In de laatste drie duels scoorde Martens vijf keer. De enige spelers in de huidige selectie van FC Utrecht die tegen AZ scoorden zijn Frank Demouge en Cedric van der Gun. Beiden maakten twee goals. Bij FC Utrecht is Jacob Mulenga nog steeds de clubtopscorer. De langdurig uitgeschakelde aanvaller scoorde tot nu toe zeven keer.
Welke malloot doet dit? Het moge duidelijk zijn dat het bestuur en de club/supporters steeds verder van elkaar af komen te staan, met de naam van je eigen club verwarren met die van de grote rivaal!?
pi_108044150
quote:
13s.gif Op donderdag 16 februari 2012 13:33 schreef Stampie22 het volgende:
Welke malloot doet dit? Het moge duidelijk zijn dat het bestuur en de club/supporters steeds verder van elkaar af komen te staan, met de naam van je eigen club verwarren met die van de grote rivaal!?
Mwhoa ik vind je stelling nogal overdreven naar aanleiding van deze fout, maar slordig is het wel ja.

Asare en Martensson trainden vandaag volop mee trouwens, zijn er hopelijk dus zondag bij.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 16 februari 2012 @ 14:25:21 #189
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_108044587
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_108045065
quote:
Inderdaad echt topic-waardig Paul...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_108045366
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 14:10 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Mwhoa ik vind je stelling nogal overdreven naar aanleiding van deze fout, maar slordig is het wel ja.

Asare en Martensson trainden vandaag volop mee trouwens, zijn er hopelijk dus zondag bij.
Uiteraard is mijn stelling ook niet echt serieus bedoeld maar het getuigd niet van betrokkenheid bij de club :)
pi_108052287
Teeling80 twitterde op donderdag 16-02-2012 om 18:46:12 Tip voor alle #Utrecht supporters: de fans van Steaua hebben straks een enorm spandoek voor Mihai Nesu #stetwe reageer retweet
pi_108070066


Heel mooi.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 17 februari 2012 @ 09:03:41 #194
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_108070258


[ Bericht 100% gewijzigd door Paul op 17-02-2012 09:03:50 ]
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_108071071
Wow, dat zou ons bij utrecht nooit lukken... :D
pi_108073577
Ton als assistent mee met Guus Hiddink naar Anzhi... best verrassend lijkt mij.
pi_108073883
Mooi zeg, in Boekarest!
En dat heb onze Tonnie toch effe mooi voor elkaar :)
pi_108074332
Gun het Ton ook wel!
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_108155405
blij?
pi_108155413
JAAAAA 3 fucking 0. Eerste helft was uitmuntend, tweede helft ook geen schade meer opgelopen. Prima wedstrijd!
pi_108155509
ik dacht al, wat is het stil hier :-)
  zondag 19 februari 2012 @ 17:59:14 #202
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_108155908
Gerndt :) wat een baas!
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_108156836
Eindelijk komt Gerndt los, blijkbaar kan hij alleen maar in een 4-4-2 systeem renderen. Maar nog had ik vaak bij hem het idee dat hij schiet wanneer hij moet passen en vice versa. Er is nog meer uit te halen, hij heeft in ieder geval wel de conditie en motivatie om daar aan te werken.
pi_108168583
gerndt zag er goed uit!
  maandag 20 februari 2012 @ 07:47:14 #205
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_108176524
4-4-2 nooit meer loslaten!!
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
pi_108177035
Gerndt inderdaad eindelijk een beetje laten zien wat hij kan. Er zit nog veel meer in. hopelijk kan hij de lijn doorzetten. Wat hij moet afleren zijn die "baalmomenten". Elke keer als een bal mis gaat, een scheids niet fluit of iets dergelijks stopt hij met voetballen. springt een halve meter omhoog en slaat zijn handen op zijn hoofd. Vaak mist hij een bal die hij gewoon kan oppakken.

Demouge was ook echt heel erg goed. Won elk duel werkte keihard. Verdedigend stond het ook weer goed. weinig kansen weggegeven.
pi_108177100
Waarschijnlijk de beste wedstrijd van het seizoen, eindelijk ook eens laten zien dat we weldegelijk kunnen voetballen ipv alleen maar hoge ballen naar voren rammen. (en ja, ook tegen 11 man van AZ waren we voetballend al de baas...)

Gerndt, Demouge, Asare, allemaal top, maar voor mij was Bulthuis MotM, die jongen ontwikkelt zich echt per week op de linksbackpositie.

Verder speelde eigenlijk iedereen behoorlijk, en was alleen Kali ongelukkig met zijn acties.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  dinsdag 21 februari 2012 @ 14:25:12 #208
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_108224410
Foto's: Mihai Nesu Gala

Mooie foto's en een mooie avond gezien het opgehaalde bedrag.
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
pi_108225007
70.000 euro, wow.
  dinsdag 21 februari 2012 @ 21:16:18 #210
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_108240565
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 14:25 schreef Sj0rSz het volgende:
Foto's: Mihai Nesu Gala

Mooie foto's en een mooie avond gezien het opgehaalde bedrag.
Ben je er zelf geweest? Leuk verslag!

Hoop voor hem en ook wel voor de club dat ze een baan voor 'm kunnen vinden binnen FCU. Daar zijn ze wel mee bezig.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_108260020
dat zou toch goed mogelijk moeten zijn, want daar werken een stelletje randdebielen, wordt tijd dat ze er eens een paar uitgooien, vriendjespolitiek etc daarzo.
pi_108260158
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 13:21 schreef Blupp het volgende:
dat zou toch goed mogelijk moeten zijn, want daar werken een stelletje randdebielen, wordt tijd dat ze er eens een paar uitgooien, vriendjespolitiek etc daarzo.
Dat hebben ze net gedaan. :P
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_108260214
niet genoeg, het ouwe grut blijft maar zitten
pi_108260227
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 13:26 schreef Blupp het volgende:
niet genoeg, het ouwe grut blijft maar zitten
Zoals?
pi_108260259
Toch niet Ome Nol he ?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_108260268
gewoon op de werkvloer, op de administratie, commerciele zaken, het schiet niet op
pi_108260459
Op de administratie zijn de nodige veranderingen doorgevoerd, geen idee of daarmee ook ontslagen mee gemoeid zijn. Verder is deze afdeling niet echt relevant. Het enige wat die afdeling moet doen is op tijd rapporteren aan het managementteam.

Op de commerciële afdeling is Henry Vermeulen vertrokken en Jan van Halst via Sportfive binnengeloosd om meer geld binnen te halen.

Volgens mij valt het allemaal dus wel mee hoor. Van Seumeren lijkt goed werk te leveren.
  woensdag 22 februari 2012 @ 14:22:03 #218
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_108262546
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 13:21 schreef Blupp het volgende:
dat zou toch goed mogelijk moeten zijn, want daar werken een stelletje randdebielen, wordt tijd dat ze er eens een paar uitgooien, vriendjespolitiek etc daarzo.
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 13:26 schreef Blupp het volgende:
niet genoeg, het ouwe grut blijft maar zitten
Loze termen. Wees eens specifiek. Dit kan iedereen wel roepen.
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
pi_108284843
zijn geen loze kreten hoor, toevallig weet ik er meer van,
hopen dat de laatste wijzigingen resultaat zullen hebben.
pi_108343036
In de aanloop naar het uitduel met FC Twente trainden Alje Schut en Alexander Gerndt vrijdag weer mee met de selectie van FC Utrecht. Cedric van der Gun ontbrak, hij kampt met een enkelblessure.
Rodney Sneijder en Mark van der Maarel keren zondag tegen FC Twente terug van schorsingen en Thomas Oar is hersteld van een buikspierblessure.
Doelman Roberto Fernandez ontbrak op de training. Ook Rob van Dijk is nog altijd niet topfit en dus trainde alleen vierde doelman Fons Mulder mee. Derde doelman Erik Cummins deed donderdag mee met het tweede.

Gaat alweer lekker met vander gun...
pi_108343091
vd Gun heeft een trap op zijn enkel gekregen bij Jong.

Fernandez wordt morgen nog getest, anders Cummins op doel zondag. -O-
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  zaterdag 25 februari 2012 @ 06:24:08 #222
331842 Paul_in_the_Dark
Ja hallo met in the Dark?!
pi_108375002
Ik was bij Utrecht dames geweest, jammer genoeg met 1-3 verloren van Ado.
pi_108421436
Onnodig verloren, een gelijkspel zat er zeker in.
pi_108421637
jammer. maar 1-0 verliezen uit bij twente is geen schande.
pi_108421943
Weinig afgedwongen en er had meer ingezeten... Maar 1-0 verlies is geen schande idd.
pi_108422144
Jammer dat je dan Gerndt mist, Asare naast Demouge was geen succes en Sneijder speelde weer heel zwak. Nu stond Demouge teveel alleen.

Wonderbaarlijk dat Sneijder nog zo lang mocht blijven staan. Ik zou Lilipaly erin hebben gebracht, die kan denk ik in aanvallend opzicht veel meer brengen.
pi_108436160
Zonde. Had veel meer ingezeten, maar ons middenveld was gewoon te zwak vandaag. Vond Kali ook heel erg slecht spelen. Bulthuis was weer erg goed.
pi_108440708
Vond Kali vooral ongelukkig en onzeker... Veel balletjes terug enzo. Verder miste je Gerndt toch wel. Iemand met dreiging, kan een bal vasthouden, aktie maken en werkt goed samen met Demouge (die veel goed werk doet naar mijn gevoel). Njah, ingecalculeerd en volgende keer beter...
pi_108441447
In ieder geval weinig schade opgelopen. Alleen Schut heeft een gele kaart geïncasseerd.

Nu alle neuzen dezelfde kant op. Nu moeten we gaan oogsten tegen de mindere goden.

Het restant van het programma ziet er als volgt uit:

pi_108454504
Kan niet begrijpen waarom men gisteren koos voor Asare naast Demouge...

Het blok Asare-Martensson deed het juist zo goed de laatste weken, had gewoon die Veldwijk in de basis gezet naast Demouge.

Nu wordt het komende zondag wel cruciaal tegen NEC, als je die verliest gaat het nog heel lastig worden allemaal.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_108462716
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 10:25 schreef PBateman1978 het volgende:
Kan niet begrijpen waarom men gisteren koos voor Asare naast Demouge...

Het blok Asare-Martensson deed het juist zo goed de laatste weken, had gewoon die Veldwijk in de basis gezet naast Demouge.

Nu wordt het komende zondag wel cruciaal tegen NEC, als je die verliest gaat het nog heel lastig worden allemaal.
Maar dat we gisteren niet gewonnen hebben, komt niet door het opstellen van Asare naast Demouge of door het niet opstellen van Veldwijk. Een verlies bij Twente hadden we vooraf ingecalculeerd, zo realistisch moeten we zijn (ondanks wat verrassende uitslagen in de afgelopen weken).
Wat mij veel meer zorgen baart is dat de ploegen om ons heen elke week punten pakken. Afgelopen weekend zijn we eigenlijk samen met ADO de grote verliezer. We hebben een redelijke serie gehad maar komen niet uit die onderste zone omdat bijv VVV en RKC prima bezig zijn. Dat het slecht gaat met onze FC (we staan er slechter voor dan vóór de winterstop, drie punten voor de nummer 16) wordt verbloemd door de overwinningen op Ajax en AZ en de zogenaamde stijging op de ranglijst. Er was een maand geleden even paniek (eindelijk) maar nu heerst er weer een redelijk positieve stemming want het gaat weer goed met de club: we hebben wat punten gepakt. De paniek is weg, her en der wordt al gesproken over contractverlenging voor Wouters want het gaat nu allemaal zo goed. Maar het is nog steeds zorgwekkend allemaal, NEC heeft de punten ook nodig dus maak je borst maar nat.
pi_108462871
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 14:23 schreef Stampie22 het volgende:

[..]

Maar dat we gisteren niet gewonnen hebben, komt niet door het opstellen van Asare naast Demouge of door het niet opstellen van Veldwijk. Een verlies bij Twente hadden we vooraf ingecalculeerd, zo realistisch moeten we zijn (ondanks wat verrassende uitslagen in de afgelopen weken).
Wat mij veel meer zorgen baart is dat de ploegen om ons heen elke week punten pakken. Afgelopen weekend zijn we eigenlijk samen met ADO de grote verliezer. We hebben een redelijke serie gehad maar komen niet uit die onderste zone omdat bijv VVV en RKC prima bezig zijn. Dat het slecht gaat met onze FC (we staan er slechter voor dan vóór de winterstop, drie punten voor de nummer 16) wordt verbloemd door de overwinningen op Ajax en AZ en de zogenaamde stijging op de ranglijst. Er was een maand geleden even paniek (eindelijk) maar nu heerst er weer een redelijk positieve stemming want het gaat weer goed met de club: we hebben wat punten gepakt. Maar dat doen de clubs om ons heen ook, we schieten er dus niks mee op.
zondag is cruciaal... tegen nec moeten we winnen! Je moet ook nog tegen rkc en vvv dus als je die drie wint zit je redelijk veilig lijkt mij. Want de rest ga je ook niet allemaal verliezen.
pi_108462973
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 14:27 schreef zolderraam het volgende:

[..]

zondag is cruciaal... tegen nec moeten we winnen! Je moet ook nog tegen rkc en vvv dus als je die drie wint zit je redelijk veilig lijkt mij. Want de rest ga je ook niet allemaal verliezen.
Klopt, maar RKC (uit) en VVV win je niet zomaar even. Bij een knokkend DeGraafschap uit ook niet. Ik hoor steeds: 'ach, we krijgen het blokje Excelsior, RKC, Graafschap en VVV nog, dus komt allemaal wel goed'. Maar die ploegen strijden nu, en tegen die tijd helemaal, voor elk punt, moet nog zien of ons ploegie daar tegen opgewassen is :)
  maandag 27 februari 2012 @ 14:37:21 #234
313438 LukaLaban
The Professional
pi_108463209
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 14:30 schreef Stampie22 het volgende:

[..]

Klopt, maar RKC (uit) en VVV win je niet zomaar even. Bij een knokkend DeGraafschap uit ook niet. Ik hoor steeds: 'ach, we krijgen het blokje Excelsior, RKC, Graafschap en VVV nog, dus komt allemaal wel goed'. Maar die ploegen strijden nu, en tegen die tijd helemaal, voor elk punt, moet nog zien of ons ploegie daar tegen opgewassen is :)
Precies, het gevaar ligt 'm in de onderschatting en motivatie. Tegen Ajax heb je niet eens een coach nodig, daarvoor weet je dat je 100% moet geven. Maar juist tegen de kleintjes laten we de punten liggen, dat mag nu absoluut niet gebeuren.
Jammer dat we gister niet minimaal een puntje hebben kunnen meenemen, maar zoals er al boven mij werd opgemerkt, tegen Twente hadden we dat ook niet verwacht. Ik vond Sneijder en Kali gisteren tegenvallen trouwens, erg jammer vooral van Sneijder. Die jongen wil terug naar Ajax, maar als je in dit elftal geen basisplaats weet af te dwingen gaat het erg lastig worden voor hem.
Ti ne znas ko sam ja?
The Virgin Mary...We have a whole religion based on a woman who really stuck to her story
~Greg Giraldo
pi_108463286
Over de coach gesproken, wat deed die Alflen gisteren voor de camera van de NOS man... :{
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_108464621
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 14:39 schreef PBateman1978 het volgende:
Over de coach gesproken, wat deed die Alflen gisteren voor de camera van de NOS man... :{
Ja was duidelijk dat ie niet gewend was om daar te staan, Schut had duidelijk meer media-training gekregen :D
pi_108464893
quote:
0s.gif [b]Op maandag 27 februari 2012 14:23 schreef Wat mij veel meer zorgen baart is dat de ploegen om ons heen elke week punten pakken. Afgelopen weekend zijn we eigenlijk samen met ADO de grote verliezer. We hebben een redelijke serie gehad maar komen niet uit die onderste zone omdat bijv VVV en RKC prima bezig zijn. Dat het slecht gaat met onze FC (we staan er slechter voor dan vóór de winterstop, drie punten voor de nummer 16) wordt verbloemd door de overwinningen op Ajax en AZ en de zogenaamde stijging op de ranglijst.
Helemaal mee eens! We hebben al sowieso 7 punten meer gehaald (psv,ajax,az) dan ik van te voren verwacht had, maar de ploegen om ons heen doen het ineens ook heel erg goed.
Als we zondag niet winnen word het heel lastig denk ik. Utrecht heeft het sowieso altijd lastig tegen NEC en met wedstrijden tegen feyenoord uit en Groningen thuis (waar Utrecht het ook altijd lastig tegen heeft) word het dan nog heel spannend.
pi_108465171
NEC en Groningen presteren wel erg ondermaats in uitwedstrijden, dat scheelt hopelijk een beetje. ;)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_108476695
Het klopt inderdaad dat de wedstrijden nog gespeeld moeten worden en van alles nog kan gebeuren, neemt niet weg dat Utrecht eindelijk de goede weg is ingeslagen met de speelstijl en teamspirit. Het contrast is heel groot tussen perioden post-Mulenga en de afgelopen wedstrijden. Eindelijk laat Gerndt zien dat hij wel degelijk een meerwaarde is voor het team en lijkt het team eindelijk te kunnen voetballen. Niet meer de bal blind naar voren schieten maar ook het middenveld inspelen om vanuit daar de oplossing te zoeken. Als sleutelspelers (Gerndt-Martensson-Asare-Demouge) fit blijven zie ik het positief in.
pi_108531880
UUUUUUUUUUUUUUUUTREG
Met vriendelijke groet,
Daniël Skoffa
pi_108584480
quote:
FC Utrecht maakt een moeilijk seizoen door in de Eredivisie. Enkele speelronden geleden verkeerde de club nog in de onderste regionen van de vaderlandse competitie.
Vrees voor degradatie heeft technisch directeur Foeke Booy niet. Nooit gehad ook. "Nee, want ik weet wat we kunnen", zegt Booy in gesprek met NUsport. "Onze aanvoerder Alje Schut heeft ons een keer degradatiekandidaat genoemd na een wedstrijd. Daar heeft hij de rest mee wakker geschud."
"Ik vond het geweldig van hem. Een belangrijk signaal van de spelersgroep naar buiten toe. Want uiteindelijk gaat het om de spelers. Zij moeten het doen. Het is altijd beter als een speler de boel opschudt met een opmerking, dan dat ik dat moet doen als technisch directeur."
"Met zijn commentaar heeft Alje niemand beschadigd, al was hij heel duidelijk. En je kunt gerust zeggen dat het beter is gegaan daarna. Het heeft goed uitgepakt. Er is geloof in de huidige spelersgroep. In iedere speler."
(bron: VoetbalPrimeur)
En weer zo'n positief berichtje, waarin gezegd wordt de we een moeilijke periode achter ons hebben gelaten en de degradatiezone uit zicht is. "Enkele speelronden geleden verkeerde de club nog in de onderste regionen van de vaderlandse competitie". Nu niet meer?

Schut deed die uitspraken na Heerenveen-FCU. We stonden na die wedstrijd 'ineens' 15e, op vijf punten van de 16e plek. Ineens was er paniek. En nu staan we 13e, drie punten boven de 16e plek. En dan maar geloven en vooral blijven volhouden dat alles beter gaat en de zorgen achter de rug zijn.

Dat positieve gelul steeds, dit hele seizoen al. Ben er wel klaar mee.
pi_108584685
quote:
13s.gif Op donderdag 1 maart 2012 13:47 schreef Stampie22 het volgende:

[..]

En weer zo'n positief berichtje, waarin gezegd wordt de we een moeilijke periode achter ons hebben gelaten en de degradatiezone uit zicht is. "Enkele speelronden geleden verkeerde de club nog in de onderste regionen van de vaderlandse competitie". Nu niet meer?

Schut deed die uitspraken na Heerenveen-FCU. We stonden na die wedstrijd 'ineens' 15e, op vijf punten van de 16e plek. Ineens was er paniek. En nu staan we 13e, drie punten boven de 16e plek. En dan maar geloven en vooral blijven volhouden dat alles beter gaat en de zorgen achter de rug zijn.

Dat positieve gelul steeds, dit hele seizoen al. Ben er wel klaar mee.
Het spel is iig na Heerenveen-uit stukken beter.

Ik maak me nog altijd geen (degradatie-)zorgen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_108701934
en toen was het verschil nog maar 1 punt.
pi_108708251
Demouge is plotsklaps onze belangrijkste speler geworden. Ons 'wapen' lange bal hanteren werkt niet met een Veldwijk in de voorhoede. De trainer mocht hierin wat daadkrachtiger zijn in plaats van dat aanrommelen.

Niet een speler kwam in aanmerking voor een voldoende.

NEC verdiende om te winnen, gelukkig verprutste NEC in de tweede helft veel kansen.
pi_108710875
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 13:54 schreef PBateman1978 het volgende:

Ik maak me nog altijd geen (degradatie-)zorgen.
Ik maak me met de week meer zorgen en zeker na het spel van vandaag, wat een drama zeg!
Enige geluk voor ons is denk ik dat er meerdere ploegen dicht bij elkaar staan.
  maandag 5 maart 2012 @ 07:02:42 #246
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_108731097
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 19:35 schreef wortel1981 het volgende:

[..]

Ik maak me met de week meer zorgen en zeker na het spel van vandaag, wat een drama zeg!
Enige geluk voor ons is denk ik dat er meerdere ploegen dicht bij elkaar staan.
Ja en dat alles en iedereen van elkaar kan winnen. Zelfs met compleet debiele uitslagen.

Nacompetitiekandidaten zullen aan het eind van het seizoen niet op punten mee moeten doen, maar op doelsaldo en onderling resultaat. Want de hele onderste linie is een verschil van een paar punten (1 wedstrijd winnen ja of nee).
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  maandag 5 maart 2012 @ 08:49:21 #247
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_108731835
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 19:35 schreef wortel1981 het volgende:

[..]

Ik maak me met de week meer zorgen en zeker na het spel van vandaag, wat een drama zeg!
Enige geluk voor ons is denk ik dat er meerdere ploegen dicht bij elkaar staan.
Spel was drama idd.
Dat het verschil zo groot kan zijn, tegen AZ top gespeeld, nu was het weer echt helemaal niks.

Toch maak ik me nog altijd geen zorgen. ;)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_108732183
Het is toch erg dat je moet concluderen dat je demouge mist. Blijkbaar is dat de speler die het hele team aanjaagt. Wat een slappe hap gisteren. Niemand die een duel wint. Asare viel enorm tegen gisteren.
Die veldwijk past prima in het rijtje de kogel, rossini, van eijkeren... :'(
pi_108732528
9-11 maart
Roda-VVV
Heracles-ADO
NAC-PSV
Feyenoord-FCU

16-18 maart
VVV-NEC
ADO-Ajax
AZ-NAC
FCU-Groningen

23-25 maart
Heerenveen-VVV
ADO-Twente
NAC-NEC
Heracles-FCU

30 maart-1 april
PSV-VVV
RKC-ADO
Feyenoord-NAC
FCU-Excelsior


Minimaal zes punten uit de komende vier wedstrijden en je zit redelijk safe, bloed zweet & tranen!
  maandag 5 maart 2012 @ 09:40:48 #250
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_108732698
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 09:15 schreef zolderraam het volgende:
Het is toch erg dat je moet concluderen dat je demouge mist. Blijkbaar is dat de speler die het hele team aanjaagt. Wat een slappe hap gisteren. Niemand die een duel wint. Asare viel enorm tegen gisteren.
Die veldwijk past prima in het rijtje de kogel, rossini, van eijkeren... :'(
Mja er wordt altijd wel heel snel geroepen dat er geen strijd is, of geen aanjager ofzo.

Terwijl het gisteren vooral lag aan het voetballende gedeelte imo, men kan geeneens 3 keer de bal naar elkaar rondspelen...

We missen echt een goede creatieve middenvelder, iemand die de spitsen in stelling kan brengen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_108732912
Hoe lang geleden is het eigenlijk wel niet dat we rond deze tijd zo dicht bij de zestiende plek stonden? Ergens in de jaren 90 ofzo? Han-sie Visser!
pi_108734058
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 09:40 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Mja er wordt altijd wel heel snel geroepen dat er geen strijd is, of geen aanjager ofzo.

Terwijl het gisteren vooral lag aan het voetballende gedeelte imo, men kan geeneens 3 keer de bal naar elkaar rondspelen...

We missen echt een goede creatieve middenvelder, iemand die de spitsen in stelling kan brengen.
Dat klopt, maar de "tacktiek" van Wouters is de laatste wedstrijden steeds hetzelfde geweest. Vanuit Wuijtens de lange bal op demouge en dan middenveld bijsluiten en vanuit daaruit voetballen.
Nu wilde ze veldwijk de plek van demouge in laten nemen. Dit ging helemaal fout doordat hij geen duel won voorin en elke keer op de verkeerde plekken liep. Dat had wuijtens/schut natuurlijk snel door en gingen via middenveld voetballen en daar ging het inderdaad fout. Asare, die eigenlijk de diepste middenvelder zou moeten zijn, ging de bal halen bij wuijtens. Dus je had totaal geen diepgang want kali en martenson liepen daar ook ongeveer. Als je dan zoals je zegt niet eens drie keer de bal kan overspelen heb je gewoon een probleem omdat je de bal niet voorin verliest maar bijna achterin.
pi_108741102
Utreg laat het gewoon afweten in de wedstrijd(en) dat het er écht om gaat, zoals gisteren. Dan kunnen ze ineens niet dezelfde mentaliteit opbrengen als tegen de toppers. En dat is gewoon klote, in dit soort wedstrijden moet er gewoon strijd zichtbaar zijn, alles op alles om te winnen. Dat wordt nog leuk bij De Graafschap bijvoorbeeld, daar ga je op deze manier gewoon op mentaliteit afgetroefd worden.
En dat afhankelijk zijn van spelers.. Dit team is gewoon los zand. De ene keer ben je afhankelijk van Asare, nu weer van Demouge? Ik denk dat we met NAC en ADO gaan strijden om plek 16, VVV vind ik na de winterstop (en met hun nieuwe spelers.. zo'n Berghuis of Holla hadden bij ons niet misstaan) fris spelen. Ik schat onze kansen net wat hoger in dan die van ADO en NAC maar je weet het nooit.
pi_108817974
Onze Wlodi... Wat jong! :{

quote:
Wlodzimierz Smolarek is in de nacht van dinsdag op woensdag overleden. Dat melden Poolse media. De oud-voetballer, die onder meer uitkwam voor Feyenoord en FC Utrecht, is 54 jaar geworden.
pi_108855483
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_108963261
Voorbeschouwing Feyenoord - FC Utrecht

Na 2 wedstrijden niet gewonnen te hebben pakte Feyenoord afgelopen week eindelijk weer 3 punten al ging het niet makkelijk. Hierdoor kreeg het weer aansluiting met de ploegen boven hen en mag het nog altijd hopen dat het onrealistische droom waarin het leeft toch nog werkelijkheid wordt. Voor FC Utrecht is de situatie een stuk minder rooskleurig. Met het gelijkspel tegen NEC bleef het onder de Nijmegenaren op de ranglijst staan en zag het de degradatiezone naderen tot op slechts 1 punt. In 2004 wist FC Utrecht voor het laatst in de Kuip te winnen. Het boekte toen een ruime 0-3 zege door treffers van Schut, Somers en Broerse, hetgeen de grootste overwinning van FC Utrecht in de Kuip ooit is. Feyenoord-trainer Koeman en de Utrechtse oefenmeester Wouters speelden overigens samen in het elftal dat in 1988 Europees kampioen werd.

FC Utrecht zit met de 13e plaats nog altijd in degradatienood, maar het is hierin niet alleen. De ploeg die normaal altijd mee doet om de playoffs om Europees voetbal en eindigde rond de 8e plaats heeft dit seizoen dus een zeer slechte jaargang. De afgelopen weken ging het echter wat beter met overwinningen tegen Ajax en AZ en een punt tegen ADO Den Haag. Zelfs op bezoek bij FC Twente werd slechts een nipte 1-0 nederlaag geleden en was het in de tweede helft dichterbij bij de gelijkmaker dan dat FC Twente bij een tweede treffer was. Er was dus goede hoop dat er in eigen huis tegen NEC wederom 3 punten aan het totaal konden worden toegevoegd. Dit liep echter uit op een deceptie, want na een enorm zwak duel stond er nog altijd een 0-0 score op het scorebord en dus moesten de Domstedelingen genoegen nemen met slechts een punt. In de wedstrijd vergat FC Utrecht te voetballen en het eigen spel te spelen en ging het mee in het trage tempo van de bezoekers. Hier hoeft het tegen Feyenoord niet bang voor te zijn want dan is het zelf de underdog. Hier zal FC Utrecht net zoals eerder tegen Feyenoord en Ajax inzakken en proberen op een counter voor eigen succes te zorgen. Bij FC Utrecht zitten er zoals het hele seizoen het geval is nog een aantal spelers in de ziekenboeg. Volgens de laatste bericht komt de wedstrijd nog te vroeg voor Mulenga, Nilsson en De Kogel. Verdediger Bovenberg is wel weer helemaal fit en het ligt dan ook in de lijn der verwachtingen dat hij tegen Feyenoord vanaf de aftrap zal spelen. Ook de aanvallende spelers Demouge en Van der Gun zijn na kortstondig blessureleed weer medisch fit verklaard. Coach Wouters gaf wel aan dat het nog onzeker is of hij aan de start zullen verschijnen, omdat het onwaarschijnlijk lijkt dat zij ook de 90 minuten vol kunnen maken en de oefenmeester ze dan liever in de slotfase inbrengt indien de tussenstand daarom vraagt.

Feyenoord zal net als tegen FC Groningen op de aanval moeten spelen en zo de vijandelijke muur moeten proberen te slechten. FC Utrecht kan er echter gevaarlijk uitkomen en moet hopen dat Demouge kan spelen om zo een goed aanspeelpunt voorin te hebben.
pi_108980462
-

[ Bericht 100% gewijzigd door #ANONIEM op 11-03-2012 20:34:52 ]
pi_109002036
Moeten we nou:
1) blij zijn met een puntje, waar het in de wedstrijd lange tijd niet naar uit zag?
2) balen dat het er uiteindelijk geen drie zijn geworden, waar we in de slotfase echt wel kans op maakten?
3) blij zijn dat VVV heeft verloren en wij dus een puntje uitlopen?
4) balen dat het een fantastisch weekend was voor onze directe concurrenten NAC, ADO en NEC?
pi_109002098
1 en 4
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_109027319
Wat mij betreft ook wel puntje 3, gelukkig kwam Roda goed terug :)
  dinsdag 13 maart 2012 @ 00:16:45 #261
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_109037135
Ik heb wel genoten van de sfeer zondag!
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
  dinsdag 13 maart 2012 @ 12:40:19 #262
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_109045476
Zou het bij Eindhoven zo veel beter geregeld zijn als bij ons?
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_109050890
Haha, dat vroeg ik me ook al af :)
Maar ik denk dat Erwin gewoon graag in het linkerrijtje staat, daar had 'ie bij Utreg weinig kans op.
  woensdag 14 maart 2012 @ 12:35:38 #264
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_109085054
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 15:48 schreef Stampie22 het volgende:
Haha, dat vroeg ik me ook al af :)
Maar ik denk dat Erwin gewoon graag in het linkerrijtje staat, daar had 'ie bij Utreg weinig kans op.
Dat zou kunnen, ik betreur toch wel zijn vertrek...

quote:
FC Utrecht wil graag door met trainer Wouters

Als het aan het bestuur van FC Utrecht ligt is Jan Wouters ook komend seizoen hoofdtrainer van de club. Technisch directeur Foeke Booy spreekt de wens uit langer door te gaan met de oud-voetballer.

De 51-jarige Wouters nam na het vertrek van Erwin Koeman, afgelopen jaar, plaats op de bank bij FC Utrecht. Met de club kwam hij overeen de rol van hoofdtrainer in elk geval tot het einde van het seizoen te vervullen. Booy wil op korte termijn de gesprekken over de toekomst van Wouters voortzetten.

"Er komt snel duidelijkheid. Deze maand nog gaan we praten. En de intentie is, zoals we dat hebben uitgesproken tijdens het trainingskamp, nog steeds om eruit te komen. Na het eerste gesprek in januari gaan we nu een vervolggesprek voeren", zegt Booy in Voetbal International.

"Daar komen allerlei zaken aan de orde. Hoe was de afgelopen periode? Hoe bevalt Jan het? Hoe bevalt FC Utrecht het met Jan? Hoe kijken we samen naar de toekomst? De insteek is positief, zonder dat we tijdens het nieuwe gesprek al definitief knopen zullen doorhakken."
Iemand hier een mening over? Ik persoonlijk zou toch liever Co Adriaanse zien komen, ook omdat hij zelf aangegeven heeft graag nog trainer te willen worden van FC Utrecht.
Tevens vind ik Wouters soms maar half ingrijpen: te laat wisselen, te verdedigend wisselen etc etc.

Zo denk ik erover dan...
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_109085322
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 12:35 schreef leeroy het volgende:
Iemand hier een mening over? Ik persoonlijk zou toch liever Co Adriaanse zien komen, ook omdat hij zelf aangegeven heeft graag nog trainer te willen worden van FC Utrecht.
Tevens vind ik Wouters soms maar half ingrijpen: te laat wisselen, te verdedigend wisselen etc etc.

Zo denk ik erover dan...
Ja hoor.

Allereerst moet je niet vergeten dat er geen geld is, een Adriaanse komt dus niet.

Ten tweede vind ik dat Wouters het na de winterstop redelijk doet, we hebben meer punten gehaald dan ik had gedacht. Wel zou ik nog even wachten met praten over verlenging tot na VVV-thuis.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  woensdag 14 maart 2012 @ 12:49:08 #266
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_109085460
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 12:44 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ja hoor.

Allereerst moet je niet vergeten dat er geen geld is, een Adriaanse komt dus niet.

Ten tweede vind ik dat Wouters het na de winterstop redelijk doet, we hebben meer punten gehaald dan ik had gedacht. Wel zou ik nog even wachten met praten over verlenging tot na VVV-thuis.
Is Co nog niet financieel onafhankelijk dan? Wouters doet het niet bar slecht ofzo maar tegen de clubs dat je punten moet pakken lukt het niet. Ik weet niet of dat aan de trainer ligt of dat dat probleem ergens anders ligt maar goed.
Als je van VVV verliest heb je gewoon een groot probleem.
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_109085684
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 12:49 schreef leeroy het volgende:

[..]

Is Co nog niet financieel onafhankelijk dan? Wouters doet het niet bar slecht ofzo maar tegen de clubs dat je punten moet pakken lukt het niet. Ik weet niet of dat aan de trainer ligt of dat dat probleem ergens anders ligt maar goed.
Als je van VVV verliest heb je gewoon een groot probleem.
Vast wel, maar die zal heus wel allerlei eisen hebben voordat ie hier komt.

Dat ligt niet aan Wouters maar aan de samenstelling van de selectie, als we tegen ''kleinere'' clubs spelen moeten we het spel maken, en daar hebben we de spelers niet voor. (te weinig creativiteit)

Ligt eraan, als je de overige 8 wedstrijden wint is er weinig aan de hand. ;)

Maar goed, eerst Groningen zondag, opvreten die handel!
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  woensdag 14 maart 2012 @ 13:04:11 #268
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_109085926
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 12:56 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Vast wel, maar die zal heus wel allerlei eisen hebben voordat ie hier komt.

Dat ligt niet aan Wouters maar aan de samenstelling van de selectie, als we tegen ''kleinere'' clubs spelen moeten we het spel maken, en daar hebben we de spelers niet voor. (te weinig creativiteit)

Ligt eraan, als je de overige 8 wedstrijden wint is er weinig aan de hand. ;)

Maar goed, eerst Groningen zondag, opvreten die handel!
Ja dat zul je net weer zien ja...
Ben benieuwd hoe dat opgelost gaat worden met geen geld.

Ja oké maar dat word wel knap lastig!

We moeten winnen zondag, dus zondag er met zijn alle achter gaan staan en de 12e man zijn!
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_109240106
Opgelucht ademhalen...
pi_109240549
Haha, wat een goede laatste minuten van de wedstrijd zeg! Hoppa, 3 punten in de pocket!
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 18 maart 2012 @ 17:45:40 #271
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_109240591
Wij zijn de beste!
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  zondag 18 maart 2012 @ 18:04:08 #272
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_109241224
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 17:29 schreef Stampie22 het volgende:
Opgelucht ademhalen...
Inderdaad, het was niet best maar gelukkig wel de broodnodige 3 punten gehaald.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  zondag 18 maart 2012 @ 20:46:42 #273
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_109248155
Wel weer hele domme fouten achterin. Schut :') Kan die jongen niet gewoon de catering doen oid? :')
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_109250319
Goed idee, eindelijk weer warrrrrrme worst!
  zondag 18 maart 2012 @ 22:09:57 #275
359252 CaptainTrolol
Kapitein van het Trolschip
pi_109253849
Eindelijk weer een goal van Gerndt, hoop dat dat wat zelfvertrouwen voor hem geeft.
FC UTRECHT
  zondag 18 maart 2012 @ 22:10:33 #276
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_109253897
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 22:09 schreef CaptainTrolol het volgende:
Eindelijk weer een goal van Gerndt, hoop dat dat wat zelfvertrouwen voor hem geeft.
Moet altijd lachen om m'n stiefpa. Die noemt 'm vanaf dag één Gerrit :')
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_109263888
quote:
9s.gif Op zondag 18 maart 2012 20:46 schreef Biogarde het volgende:
Wel weer hele domme fouten achterin. Schut :') Kan die jongen niet gewoon de catering doen oid? :')
Je bedoelt vd Hoorn neem ik aan ?

Schut en Heerings maakten ook een fout toen Tadic op de paal schoot, maar Schut speelt sinds ie weer basisspeler is uitstekend.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_109264227
Inderdaad, Schut heeft hele goede wedstrijden gespeeld. Is niet de snelste maar weet met zijn ervaring goede ingrepen te doen. Gisteren was het eerder toe te schrijven op conto van vd Hoorn al kan je het die jongen niet echt aanrekenen. 18 jaar is ie nog maar, dit soort dingen gebeuren.

Gerndt was gisteren de beste man van het veld. Hij is eindelijk een echte teamspeler geworden. Zijn assist op Duplan was erg mooi en zo had hij meer van dat soort passes. Wel moet hij egoïstischer worden in een-tegen-een situaties. De kwaliteit om die bal erin te jagen heeft ie en daar moet hij gebruik van maken.
pi_109264600
Gerndt, Duplan, vd Gun en ook Asare vond ik goed.

Verder toch weer een magistrale redding van Roberto (die tikte de bal van Tadic op de paal), ondanks dat die jongen ontzettend duur zal zijn qua salaris (niet-EU), hoop ik stiekem dat ie volgend jaar ook nog hier te bewonderen is.
Als die jongen nog meer ervaring op doet in het ‘’Europese’’ keepen, en dus ook beter leert meevoetballen, kan het echt een grote worden naar mijn idee, zelden zulke reflexen gezien!

Verder blij dat we nu 5 punten voorsprong hebben op plek 16, mochten we komend weekend van Heracles winnen (wat ik niet verwacht trouwens), dan doen we ineens weer volop mee om Europees voetbal. ( :') )
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_109264991
Fernandez is inderdaad bezig. Fijn dat hij eindelijk lijkt te wennen aan het Nederlandse niveau. ^O^

Laten we maar eerst aanstaande zondag afwachten voordat we gaan dromen. :P Ik heb echt geen idee waar dit team tot in staat is. Als je gisteren beschouwt speel je weer belabberd in het begin. Passes komen niet aan, bal vasthouden lukte niet en er zat totaal geen lijn in het spel. Beginnen we zo bij Heracles op dat klote kunstgrasveld van ze dan staan we binnen de kortste keren met 3-0 achter.

Het zou uiteraard wel een enorme stunt zijn als we de play-offs nog halen voor Europa. :s)
pi_109265034
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 09:35 schreef PBateman1978 het volgende:
mochten we komend weekend van Heracles winnen (wat ik niet verwacht trouwens), dan doen we ineens weer volop mee om Europees voetbal. ( :') )
Ben blij dat je die smilie erachter zet. Eén zwaluw maakt nog geen zomer.....
Het was dat Groningen gisteren ook slecht was, want anders hadden we dik verloren, zeker de eerste helft. En als Tadic de bal erin schiet verlies je hem ook, dat was echt het breekpunt van de wedstrijd.
Alleen vd Gun, Gerndt en Duplan vond ik goed, de rest vond ik slecht en vooral Kali, mijn god wat doet die gozer in de basis zeg! Hij speelt al weken slecht en gisteren heeft hij ook geen goede bal geraakt. Als ik dan die Takagi zie invallen had ik hem liever in de basis gehad, die ging er tenminste voor!
pi_109265363
Kali herpakte zich in de tweede helft uitstekend. Hij was namelijk aan het verzuipen op de positie aan de linkerkant. Nadat Wouters het had omgezet kwam hij veel beter uit de verf. Zie ook de samenvatting van Eredvisie Live dat hij met een aanraking Gerndt wegstuurt. Hij had meer van die momenten in de tweede helft.

Ik denk dat hij wel veel in zijn mars heeft. Hij werkt namelijk super hard en techniek heeft hij ook genoeg. Natuurlijk moet je opletten dat hij geen tweede Nijholt wordt.
pi_109265642
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 10:07 schreef Oidipous het volgende:
Kali herpakte zich in de tweede helft uitstekend. Hij was namelijk aan het verzuipen op de positie aan de linkerkant. Nadat Wouters het had omgezet kwam hij veel beter uit de verf. Zie ook de samenvatting van Eredvisie Live dat hij met een aanraking Gerndt wegstuurt. Hij had meer van die momenten in de tweede helft.

Ik denk dat hij wel veel in zijn mars heeft. Hij werkt namelijk super hard en techniek heeft hij ook genoeg. Natuurlijk moet je opletten dat hij geen tweede Nijholt wordt.
Ben het met je eens, veel mensen zien alleen maar zijn foute passes, maar Kali is de enige middenvelder die zich continu blijft aanbieden waar zelfs een Asare zich soms verstopt.

Verder kun je idd zien dat het met zijn techniek, overzicht en werklust wel goed zit.

Enige wat ie niet meer moet doen is corners en/of vrije trappen nemen. :P
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_109267449
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 10:17 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Enige wat ie niet meer moet doen is corners en/of vrije trappen nemen. :P
en al helemaal niet het publiek opzwepen met gebaren voordat ie een corner neemt en dan zo'n belabberde bal afleveren. Daarna gaf hij het touwtje over aan duplan. maar die raakte ze nou ook niet echt goed die corners.
  maandag 19 maart 2012 @ 21:26:40 #285
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_109290583
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 11:26 schreef zolderraam het volgende:

[..]

en al helemaal niet het publiek opzwepen met gebaren voordat ie een corner neemt en dan zo'n belabberde bal afleveren. Daarna gaf hij het touwtje over aan duplan. maar die raakte ze nou ook niet echt goed die corners.
De enigste die een beetje corners kunnen nemen zijn in mijn ogen: Sneijder & Oar.

Ik lees net dat fcu in gesprek is met volendam over een keeper. Ik zou het zonde vinden als junior zou vertrekken na dit seizoen.
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_109394898
Wouters langer bij FC Utrecht


UTRECHT - Jan Wouters fungeert ook volgend seizoen als hoofdtrainer van FC Utrecht. Met het bestuur is hij in principe rond over een verlenging van zijn contract als hoofdcoach met één jaar. De 51-jarige Utrechter, sinds 2009 in dienst bij FC Utrecht, leidde het eerste elftal de laatste weken weg uit de gevarenzone van de eredivisie en staat nu na de zege tegen FC Groningen dertiende, op vijf punten van de zestiende plaats.

Wouters wil nog wel de precieze doelstelling voor volgend seizoen met de directie afspreken. Het kan zijn dat FC Utrecht opnieuw spelers als Nana Asare en Jan Wuytens moet verkopen om de begroting sluitend te krijgen. Het is dan niet realistisch om van Wouters te verlangen dat FC Utrecht bij de eerste zes moet eindigen.
pi_109401303
Wat mij betreft prima.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 22 maart 2012 @ 20:22:59 #288
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_109401403
quote:
14s.gif Op donderdag 22 maart 2012 20:20 schreef PBateman1978 het volgende:
Wat mij betreft prima.
Volgend jaar na 10 wedstrijden weer billenknijpen tijdens VVV-De Graafschap.

Echt prima idd.

Fucking hell :')
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_109403734
quote:
10s.gif Op donderdag 22 maart 2012 20:22 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Volgend jaar na 10 wedstrijden weer billenknijpen tijdens VVV-De Graafschap.

Echt prima idd.

Fucking hell :')
Grote namen als trainer zijn door de financiën niet mogelijk en sowieso geen garantie op succes.

Dus laat dan Wouters het maar doen imo.

Hopelijk kan er qua spelers wat worden gedaan in de zomer en pakt dat weereens goed uit, 2 goede erbij en je kunt zomaar ineens weer meedoen in deze competitie.

En ik heb ook gewoon een zwak voor Jan Wouters. :)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_109419239
Ik ben ook geen fan van Wouters maar het zij zo. Een soort berusting, die ik onder heel veel FCU-supporters merk. Middenmoot, geen geld, geen spelers.. We mogen blij zijn dat Tadic zondag op de paal schoot, anders had Wouters zijn team helemaal niet 'weggeleid uit de gevarenzone', zoals de scorebordjournalisten schrijven. Wat een afschuwelijk grijs, grauw seizoen. Zelfs in de beker hadden we helemaal niks te zoeken, besef ik me nu. Dit seizoen heeft ervoor gezorgd dat we met z'n allen weer helemaal terug bij af zijn. Een aantal jaar teruggeworpen in de tijd. Wat is er over van de grote plannen van Van Seumeren van een paar jaar geleden? Er was geld, er kwamen spelers, structureel meespelen om Europees voetbal.. het kon niet op. Hij was de redder en in de tijden van crisis had onze FC het toch mooi voor elkaar.

We hebben er precies een half seizoen van kunnen genieten. Een handjevol mooie Europese wedstrijden, een team met ontzettend veel potentie maar een jaar geleden stortte het al als een kaartenhuis in elkaar. Vervolgens werd bijna de complete basis verkocht, werden er allerlei mooie namen genoemd van leuke Nederlandse spelers maar niemand kwam. Maarja, we hadden tenminste geld. Of nee, ineens bleken er ook nog eens mil-joe-nen tekort te zijn. Meer dan ooit.

Weg zijn de verwachtingen. Weg is het geld. Weg zijn de doelstellingen. Frans is het ook beu en wil er geen cent meer in steken. Er staat een team waar ik persoonlijk weinig mee heb. Losse eilandjes, geen strijd, geen publiekslievelingen. We zijn helemaal terug bij af en accepteren het nog ook, omdat we elke week met onze eigen ogen zien dat er geen kwaliteit meer is. Ik vraag me eerlijk gezegd langzamerhand af of Van Seumeren wel die grote redder is. Niks tegen Frans, maar we schieten er helemaal niks mee op.
pi_109419952
Als je naar de stand in de eredivisie kijkt dan is Utrecht echt niet de enige club waarbij het niet gaat zoals gewenst. De top is een stuk breder geworden (6 clubs dit jaar op maximaal 5 punten van elkaar) en na een groot niemandsland (waarin alleen Vitesse aan het watertrappelen is) komt er een groep van 8 clubs die op maximaal 6 punten van elkaar staan.

Het is op dit moment voor Utrecht niet eens onmogelijk om de play offs te halen (RKC staat nu op die plek met 34 punten, 4 meer dan FCU).

Of je daar wat te zoeken hebt, is weer een volgende...
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_109420338
Ben het wel met je eens Stampie. Heb ook weinig met de huidige selectie en erger me vaak groen en geel over situaties in het veld. Ballen over 3 meter die verkeerd gaan, corners op kniehoogte, om nog maar te niet te spreken over de talloze simpele verdedigingsfouten.

Dan verkoop je bijna je hele basiself van vorig seizoen en hoor je enorme bedragen die binnen komen en blijkt dat de schuld nog groter is als dat er binnenkomt, onbegrijpelijk wat een wanbeleid!
We zijn inderdaad terug bij af.
pi_109425155
Optie Van der Gun gelicht, Markiet en vd Hoorn hebben bijgetekend.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_109426279
Ik ben ook wel tevreden met het verlengen van Wouters. Natuurlijk heeft hij de term na de winterstop "angsthazenvoetbal" verder gedefinieerd na de winterstop maar naar mijn mening was daar geen ontkomen aan met de 15/16de plek als positie. Het grootste mankement voor de winterstop was de achterhoede. Het is denk ik lang geleden dat we zoveel doelpunten hebben moeten slikken. Utrecht was doelloos en daardoor zijn we teruggegaan naar de (Utrechtse) basis; verdedigen. Na de winterstop ben je een van de minst gepasseerde verdedigingen van de eredivisie en dat is heel wat waard in de situatie waarin Utrecht momenteel zit. Nu telt het mooie voetbal niet, enige doel moet punten halen zijn.

Zit er dan niet meer in de groep dan enkel lelijk voetbal spelen en kosten wat het kost punten halen? Dat weet ik niet. Wat ik wel weet is dat we het hele jaar al te maken hebben met een waslijst van blessures. Met het schrijnende contrast van kwaliteit ten opzichte van andere jaren moet je god op zijn blote knieën bedanken als we een paar wedstrijden achter elkaar dezelfde elf op kunnen stellen. Dat lijkt in de laatste wedstrijden steeds betere vormen aan te nemen en het resultaat is dan ook zichtbaar bij vlagen.

Ik denk dat Wouters niet anders kon dan de koe bij de horens te pakken en vooraf aan te beginnen. Nu weer consistentie in de opstellingen dreigt te komen en spelers als Gerndt steeds meer hun draai weten te vinden ben je verplicht om uit de komende 5 wedstrijden minsten 9 punten te halen. Speel je weer met de handrem erop dan heb je denk ik meer gronden om Wouters in een kwaad daglicht te zetten, nu heb ik er nog alle hoop in dat het goedkomt.

Wouters spelvisie is duidelijk: vanuit de verdedigende zekerheid naar voren voetballen. In sommige wedstrijden neemt dat extreme vormen aan zodat om de haverklap de lange bal wordt gehanteerd. Maar ook dat is niet iets wat Wouters graag wil zien. Ik ben er heilig van overtuigd dat Wouters en Alflen de club verder kunnen helpen en natuurlijk hebben deze Utrechtse jongens wat meer krediet bij mij dan types zoals Erwin Koeman.

Daarnaast, wat had men dan willen zien? Had je bijvoorbeeld een type Adriaanse binnen moeten halen? Nee. Er zullen dan weer nieuwe investeringen gedaan moeten worden als je een ogenschijnlijke toptrainer binnenhaalt wat dan nog niet een garantie is voor succes. Verder is er een structureel tekort op de begroting. We leven helaas in deze nieuwe realiteit. Als je ziet in 2010/2011, wat veruit onze beste jaar was qua spelersmateriaal en aansprekende wedstrijden, de inkomsten nagenoeg gelijk bleven, kan je je afvragen of we de lat bij Utrecht niet te hoog leggen. De vierde stad van Nederland heeft niet het achterland - toeschouwers en sponsoren - om uit te groeien tot de vierde club van Nederland. Althans, nu nog niet.

Ik heb nog altijd heel veel vertrouwen in van Seumeren. De man waar wij ontzettend veel aan te danken hebben. Naast dat, lijkt hij een hele nieuwe organisatie op te zetten binnen Utrecht. Hij heeft ook gezien dat Utrecht veel te weinig inkomsten genereert om zelf het hoofd boven water te houden. Ik ben benieuwd of Utrecht commercieel een slag kan slaan met de nieuwe mensen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Oidipous op 23-03-2012 13:29:48 ]
pi_109426375
Yep, ik ben het volledig met je eens Oidipous. :)

En we hebben DE minst gepasseerde verdediging na de winterstop zelfs.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 23 maart 2012 @ 13:44:14 #296
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_109426933
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 13:27 schreef PBateman1978 het volgende:
Yep, ik ben het volledig met je eens Oidipous. :)

En we hebben DE minst gepasseerde verdediging na de winterstop zelfs.
Ik heb er liever 80 tegen en 5e staan. Want dat zou betekenen dat we een goed lopende voorhoede hebben.

Ik draag FCU in m'n hart en zit er al vanaf m'n 4e. Ben nu 30 en aan m'n 25e ergens seizoenkaart bezig, maar ik word er een beetje sad van.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_109426982
Ik heb er liever 100 tegen en 1e staan, maar dat is niet erg realistisch...
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  vrijdag 23 maart 2012 @ 13:47:07 #298
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_109427018
quote:
6s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 13:45 schreef Hallojo het volgende:
Ik heb er liever 100 tegen en 1e staan, maar dat is niet erg realistisch...
Als je alles wint met 7-6 wel.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  vrijdag 23 maart 2012 @ 13:47:49 #299
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_109427040
En zo'n 6-4 tegen Ajax hakt er ook wel in.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_109427115
quote:
6s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 13:47 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Als je alles wint met 7-6 wel.
Ja, dan is het wel realistisch. :P
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_109427312
quote:
9s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 13:44 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Ik heb er liever 80 tegen en 5e staan. Want dat zou betekenen dat we een goed lopende voorhoede hebben.

Ik draag FCU in m'n hart en zit er al vanaf m'n 4e. Ben nu 30 en aan m'n 25e ergens seizoenkaart bezig, maar ik word er een beetje sad van.
Ja ik heb het liefste dat we spelen zoals Barcelona. ;)
Maar je moet wel realistisch blijven, voor de winterstop was het een gatenkaas en dat heeft Wouters toch verholpen.

En als je er al zo lang zit zou je toch ook moeten weten dat we altijd al een middenmoter zijn geweest met af en toe een uitschieter naar boven of beneden.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')