abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_107425565
Spotify volgens Spotify
Any track you like, any time you like. Just search for it in Spotify, then play it. Any artist, any album, any genre - all available instantly. With Spotify, there are no limits to the amount of music you could listen to. Just help yourself to whatever you want, whenever you want it.

Volgens 3voor12
Het idee is simpel: voor een vast bedrag per maand of gratis met reclame, kun je onbeperkt muziek luisteren. Streaming, op je computer en op je mobiele telefoon. Alle vier de major labels doen mee, plus een groot aantal onafhankelijke labels.

Gratis?
Ja, via Spotify Open is het gebeuren gratis en zonder normaliter vereiste uitnodiging te testen met daarna de keuze om eventueel te upgraden naar een betaald maar dan ook uitgebreider account.

De verschillende abo's

* Spotify geeft momenteel geen invites meer voor de Free variant

Links
Download Spotify
Overzicht van alle features
Recensie NRC
De Spotify-playlistsgids van NRCnex weblog
Spotify voor Dummies, 3voor12
3voor12 spotify gids
Hotspotify Nieuws en playlists (nl)
Sharymyplaylists Playlists

Laatste interessante post vorig topic:

quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 10:43 schreef Darkzell het volgende:
Het fijnste vind ik nog wel de online playlists zodat je niet vast zit in die artiesten die je normaal luistert.

Tevens interessant:

truShuffle
About this
I had an idea that while listening on music in Spotify, my playlist would be filled by similar music, automatically. So I made this and I call it truShuffle. The name kind of explains my intension with it.
How it works
All you need to do is "scrobble" your listenings to last.fm and subscribe on you personal playlist. At this point, you also need to be logged in at this site to get tracks to it. At a later stage I may include an automated service.
To setup scrobbling just open the user preferences in Spotify and enter your Last.fm username and password and youre ready to scrobble. Now that your library is filled, you can start exploring your style!
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 10:38 schreef Jarno het volgende:
Hmm een desktop client is misschien wat overkill voor zoiets. Of hij moet een soort CoverSutra voor Spotify gaan bouwen, dat zou echt perfect zijn.
pi_107425661
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 23:45 schreef Zocalo het volgende:
Dat had ik dan mis. Dan vraag ik me de toegevoegde waarde af voor mij, want de leuke muziek zet je offline beschikbaar, maar de rest zal je veel data gaan kosten. En ik wil sowieso meer dan 8GB kunnen gebruiken (zonder een grotere SD te kopen).
Hoe wil je dan zonder Spotify meer muziek kwijt? Waar dacht je dan dat hij die muziek neerzette?
pi_107425716
Thanks voor het openen :)
pi_107425794
quote:
5s.gif Op maandag 30 januari 2012 23:49 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Hoe wil je dan zonder Spotify meer muziek kwijt? Waar dacht je dan dat hij die muziek neerzette?
Hmm, ik zag het als een soort Dropbox, dat je dus dingen online zet en kan luisteren die op je computer thuis staan... En dat is nog steeds zo, maar hij neemt wel de ruimte in beslag dus...
pi_107425859
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 23:51 schreef Zocalo het volgende:

[..]

Hmm, ik zag het als een soort Dropbox, dat je dus dingen online zet en kan luisteren die op je computer thuis staan... En dat is nog steeds zo, maar hij neemt wel de ruimte in beslag dus...
Dat kan ook, maar bv. bij Dropbox kost het openen van een bestand toch ook data?
  dinsdag 31 januari 2012 @ 00:01:34 #6
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_107426290
Het abo-overzicht is niet meer up-to-date btw, zo is Open weg, en Radio is voortaan mogelijk bij Free
pi_107426664
Ik denk dat ik binnenkort eens voor een unlimited-abbonementje ga. De trial periode is goed bevallen.
  dinsdag 31 januari 2012 @ 02:02:21 #8
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_107428817
Nog steeds snap ik trouwens niet dat mensen helemaal ervan opkijken als ik zeg dat ik 5/10 euro/maand (deze maand overgestapt naar Unlimited ipv Premium) betaal voor Spotify... Om ze dan vervolgens zelf uren zien te zoeken naar downloads-sites, afspeellijsten maken, in orde maken in iTunes/WMP enz... :{
pi_107430031
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 02:02 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Nog steeds snap ik trouwens niet dat mensen helemaal ervan opkijken als ik zeg dat ik 5/10 euro/maand (deze maand overgestapt naar Unlimited ipv Premium) betaal voor Spotify... Om ze dan vervolgens zelf uren zien te zoeken naar downloads-sites, afspeellijsten maken, in orde maken in iTunes/WMP enz... :{
Idd, het is gewoon te relaxed!
Komt keesje bij de leraar: "Meester, ik word gepest, iedereen noemt me schele keesje"
Waarop de leraar antwoordt: "Wat kan jou dat nou schelen keesje ?"
_o_
pi_107432058
quote:
15s.gif Op maandag 30 januari 2012 23:53 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Dat kan ook, maar bv. bij Dropbox kost het openen van een bestand toch ook data?
Klopt. Maar ik heb er nooit zo over nagedacht, ik vond het al te geniaal voor woorden.

Wel jammer. Ik gebruik Spotify nu dagelijks, en zou het graag op mijn mobiel gebruiken in plaats van een mp3-speler. Maar dan moet ik dus of een grotere SD-kaart kopen, of heul veul data gaan verbruiken. Aangezien ik nu eenmaal aan 8 GB standaard muziek dus niet genoeg heb en heel veel switch.
Maar wellicht even afwachten hoeveel data ik gebruik zonder Spotify, wellicht kan het er dan nog bij.
pi_107432150
Ik vind Spotify op zich nog wel aardig, qua idee zeker, de prijs is prima maar ik merk gewoon dat ik verdwaal in het enorme aanbod en uiteindelijk toch gewoon weer de muziek zit te luisteren die ik al heb of ken in iTunes. Het is alsof ze alle muziek op 1 hoop hebben geflikkerd en zeggen, 'hier, zoek maar uit'. Werkt gewoon niet voor mij merk ik. Die apps beloven wel beterschap maar daar moeten ze dan ook echt in doorpakken nu.

Sowieso gaat de ontwikkeling van de client echt tergend langzaam, op alle platformen.

Dus ik merk dat ik er al weer een beetje klaar mee begin te raken, hoewel het niet hoeven zoeken en downloaden ook wel praktisch is. Maar met m'n iTunes lib op m'n Synology NAS kan ik ook overal m'n muziek luisteren, en nog voor niks ook...
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  dinsdag 31 januari 2012 @ 23:31:49 #12
352041 Mr.Fahrenheit
burning through the sky
pi_107463389
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 10:10 schreef Jarno het volgende:
Ik vind Spotify op zich nog wel aardig, qua idee zeker, de prijs is prima maar ik merk gewoon dat ik verdwaal in het enorme aanbod en uiteindelijk toch gewoon weer de muziek zit te luisteren die ik al heb of ken in iTunes. Het is alsof ze alle muziek op 1 hoop hebben geflikkerd en zeggen, 'hier, zoek maar uit'. Werkt gewoon niet voor mij merk ik. Die apps beloven wel beterschap maar daar moeten ze dan ook echt in doorpakken nu.

Sowieso gaat de ontwikkeling van de client echt tergend langzaam, op alle platformen.

Dus ik merk dat ik er al weer een beetje klaar mee begin te raken, hoewel het niet hoeven zoeken en downloaden ook wel praktisch is. Maar met m'n iTunes lib op m'n Synology NAS kan ik ook overal m'n muziek luisteren, en nog voor niks ook...
Vooral de Pitchfork app vind ik geniaal. Misschien iets voor je?

quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 02:02 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Nog steeds snap ik trouwens niet dat mensen helemaal ervan opkijken als ik zeg dat ik 5/10 euro/maand (deze maand overgestapt naar Unlimited ipv Premium) betaal voor Spotify... Om ze dan vervolgens zelf uren zien te zoeken naar downloads-sites, afspeellijsten maken, in orde maken in iTunes/WMP enz... :{
Dit.
pi_107504309
Ben al lange tijd (unlimited) Spotify member, geen idee hoe lang precies maar volgens mij al langer dan een jaar. Ben helemaal happy, kom zoveel nieuwe muziek tegen, muziek die ik normaal gesproken nooit tegen zou komen.

Maar ik kijk net en iemand heeft zich geabonneerd op 1 van mijn playlist, iemand die ik helemaal niet ken. Hoe komt hij bij mijn playlist terecht? Ik wee dat ze openbaar zijn maar zelf ben ik nog nooit een playlist van iemand anders tegen gekomen behalve van vrienden.
pi_107504616
Jammer dat activeren van paypal zo lang duurt. Dan maar even via youtube...
pi_107551419
Leuk de OP maar ik wil toch mijn eigen muziek hebben en niet "lenen/huren" oid.

Ik heb wel gemerkt bij iemand die ook Spotify gebruikt dat ze niet alle nummers hebben van bepaalde artiesten,sterker nog: Sommigen komen er niet eens in voor!
pi_107551563
quote:
15s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 12:05 schreef Iwanius het volgende:
Leuk de OP maar ik wil toch mijn eigen muziek hebben en niet "lenen/huren" oid.

Ik heb wel gemerkt bij iemand die ook Spotify gebruikt dat ze niet alle nummers hebben van bepaalde artiesten,sterker nog: Sommigen komen er niet eens in voor!
Dat hangt af van de platenmaatschappij. Omdat sommige artiesten wisselen van label kan het zijn dat sommige albums wel op Spotify staan en dat andere ontbreken.
  vrijdag 3 februari 2012 @ 12:19:03 #17
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_107551901
quote:
15s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 12:05 schreef Iwanius het volgende:
Leuk de OP maar ik wil toch mijn eigen muziek hebben en niet "lenen/huren" oid.

Ik heb wel gemerkt bij iemand die ook Spotify gebruikt dat ze niet alle nummers hebben van bepaalde artiesten,sterker nog: Sommigen komen er niet eens in voor!
'Hebben' is bij mij echt verwaarloosbaar geworden. Ik luister nu vrijwel alle muziek via Spotify (pc en mobiel). Ben sowieso nooit iemand geweest die cd's kocht om dat het leuk is om dat te hebben.

Maar goed, er zijn genoeg die dat wel leuk vinden dus dan is Spotify inderdaad misschien niet een goed alternatief voor je collectie.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_107552012
Het een sluit het ander niet uit. Ik koop nog steeds muziek, maar 90% speel ik af via spotify (zelfs als ik het op CD gekocht heb)

Ik zie wel gebeuren dat over 10 jaar dit businessmodel heel normaal is voor films, software, games, boeken en eigenlijk alles wat digitaal is.
pi_107552463
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 12:21 schreef Young_David het volgende:
Het een sluit het ander niet uit. Ik koop nog steeds muziek, maar 90% speel ik af via spotify (zelfs als ik het op CD gekocht heb)

Ik zie wel gebeuren dat over 10 jaar dit businessmodel heel normaal is voor films, software, games, boeken en eigenlijk alles wat digitaal is.
Als er zoiets compleets voor films en series was, zou ik er zo een abonnement op nemen.
pi_107555280
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 12:34 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Als er zoiets compleets voor films en series was, zou ik er zo een abonnement op nemen.
Ik ook. Kijken op het tijdstip dat de zendercoordinator vindt dat je moeten kijken is niet meer van deze tijd ... maar dat geheel terzijde.
pi_107931178
Nog meer mensen problemen met spotify? Al een paar weken niet gebruikt en hij meld zichzelf nu steeds uit plus dat in een keer al mijn playlists en starred tracks weg zijn.
En iemand enig idee hoe je die balk kan verwijderen aan de rechterkant? Waar je ziet wat iedereen aan het luisteren is. Ontzettend irritant :{
  maandag 13 februari 2012 @ 15:24:34 #22
337947 Unsub
Unidentified subject.
pi_107931530
Goh, wat is het toch irritant dat je niet kan zien hoeveel uur je nog hebt (ja, Spotify Open, heb geen smartphone, dus voel de noodzaak niet om te betalen), tot je nog maar een uurtje hebt..

Verder een heerlijk programma!
26"
Fading slowly.
pi_107932620
Ik heb nu gratis een halfjaar spotify premium. O+ Bevalt prima eigenlijk. Ik vind het alleen niet altijd even handig mobiel.
pi_107932956
Ik gebruik Unlimited nu al een tijdje. Met name op m'n werk. Scheelt me heel veel MB's op m'n laptop! Heb geen smartphone, dus ook geen behoefte aan de Premium versie.

quote:
14s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 10:10 schreef Jarno het volgende:
Ik vind Spotify op zich nog wel aardig, qua idee zeker, de prijs is prima maar ik merk gewoon dat ik verdwaal in het enorme aanbod en uiteindelijk toch gewoon weer de muziek zit te luisteren die ik al heb of ken in iTunes.
Ik zoek vaak de nummers die ik niet ken van artiesten die ik wel ken. En dan via de Related artists kom ik dan weer bij andere artiesten die ik niet ken.

En als ik geen zin heb om te zoeken, pak ik gewoon een van m'n random nummers playlists waar genoeg in staat voor een volledige werkdag.
pi_108002282
kan je je hele eigen bibliotheek offline beschikbaar maken en daar dan via die app in? of heb je alsnog al je geheugen nodig?

waar ik op doel--> heb nu nog een 32gb iphone, maar als ik binnenkort overstap naar iets anders zou ik graag een goedkopere/andere willen en dan via de app bij mn offline beschikbare muziek komen. maar deze neemt ruimte in op t geheugen van de smartphone? of gaat dat via een cloud achtige constructie?

anyone?
  woensdag 15 februari 2012 @ 12:39:50 #26
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_108002345
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 10:10 schreef Jarno het volgende:
Ik vind Spotify op zich nog wel aardig, qua idee zeker, de prijs is prima maar ik merk gewoon dat ik verdwaal in het enorme aanbod en uiteindelijk toch gewoon weer de muziek zit te luisteren die ik al heb of ken in iTunes. Het is alsof ze alle muziek op 1 hoop hebben geflikkerd en zeggen, 'hier, zoek maar uit'. Werkt gewoon niet voor mij merk ik. Die apps beloven wel beterschap maar daar moeten ze dan ook echt in doorpakken nu.

Sowieso gaat de ontwikkeling van de client echt tergend langzaam, op alle platformen.

Dus ik merk dat ik er al weer een beetje klaar mee begin te raken, hoewel het niet hoeven zoeken en downloaden ook wel praktisch is. Maar met m'n iTunes lib op m'n Synology NAS kan ik ook overal m'n muziek luisteren, en nog voor niks ook...
Ik zet af en toe de radio aan van een artiest die ik goed vind. Als ik dan een lekker nummer hoor ster ik die zodat ik later wat meer kan luisteren om te kijken of het wat is :)

Werkt prima, heb al wel leuke dingetjes ontdekt zo :)
pi_108005891
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 10:10 schreef Jarno het volgende:
Ik vind Spotify op zich nog wel aardig, qua idee zeker, de prijs is prima maar ik merk gewoon dat ik verdwaal in het enorme aanbod en uiteindelijk toch gewoon weer de muziek zit te luisteren die ik al heb of ken in iTunes. Het is alsof ze alle muziek op 1 hoop hebben geflikkerd en zeggen, 'hier, zoek maar uit'. Werkt gewoon niet voor mij merk ik. Die apps beloven wel beterschap maar daar moeten ze dan ook echt in doorpakken nu.

Sowieso gaat de ontwikkeling van de client echt tergend langzaam, op alle platformen.

Dus ik merk dat ik er al weer een beetje klaar mee begin te raken, hoewel het niet hoeven zoeken en downloaden ook wel praktisch is. Maar met m'n iTunes lib op m'n Synology NAS kan ik ook overal m'n muziek luisteren, en nog voor niks ook...
Je kunt ook een goed nummer van een artiest opzoeken en bij albums kijken naar compilatie-albums waar dat nummer in voorkomt, kom je soms hele fijne muziek tegen. Ook vaak bagger maar wellicht zitten er een paar pareltjes tussen.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_108023497
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 12:37 schreef tinoburg het volgende:
kan je je hele eigen bibliotheek offline beschikbaar maken en daar dan via die app in? of heb je alsnog al je geheugen nodig?

waar ik op doel--> heb nu nog een 32gb iphone, maar als ik binnenkort overstap naar iets anders zou ik graag een goedkopere/andere willen en dan via de app bij mn offline beschikbare muziek komen. maar deze neemt ruimte in op t geheugen van de smartphone? of gaat dat via een cloud achtige constructie?

anyone?
Als je offline luistert heb je geen toegang tot een cloud natuurlijk, daar heb je toch echt vebinding voor nodig.
pi_108029629
okee, dus hij slaat de bestanden niet heel klein gecompimeerd op ofzo. dus dan ben je altijd afhankelijk van een 3g of WIFI netwerk indien beschikbaar.

beetje jammer als je in de metro zit, muziek wil luisteren en dat blijft haperen omdat je verbinding niet 100% is. (Tmobile)
pi_108035543
Je kunt eigen mp3s thuis via wifi syncen (op offline beschikbaar zetten), dan kun je ze overal zonder internet toegang beluisteren :)

Ik sync ook nooit meer met itunes :)
pi_108049102
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 07:54 schreef Xrenity het volgende:
Je kunt eigen mp3s thuis via wifi syncen (op offline beschikbaar zetten), dan kun je ze overal zonder internet toegang beluisteren :)

Ik sync ook nooit meer met itunes :)
okee maar per saldo ben je evenveel geheugen kwijt als dat je ze op je telefoon zou zetten/ je itunes synct met je iphone?

en wat verbruik je aan data? dat t minder kost dan YT filmpjes snap ik, maar stel je luistert een uur per dag muziek? ga je over de fair use policy heen?
  donderdag 16 februari 2012 @ 17:02:54 #32
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_108049196
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 16:59 schreef tinoburg het volgende:

[..]

okee maar per saldo ben je evenveel geheugen kwijt als dat je ze op je telefoon zou zetten/ je itunes synct met je iphone?

en wat verbruik je aan data? dat t minder kost dan YT filmpjes snap ik, maar stel je luistert een uur per dag muziek? ga je over de fair use policy heen?
Ligt er aan hoe je dat instelt. Heb je zelf al research gedaan?
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_108049357
quote:
15s.gif Op donderdag 16 februari 2012 17:02 schreef donroyco het volgende:

[..]

Ligt er aan hoe je dat instelt. Heb je zelf al research gedaan?
ligt er aan hoe ik dat instel? hoge of lage kwaliteit ofzo? en ja uiteraard heb ik wat research gedaan, maar aangezien hier een aantal fanatiekelingen zitten die het zelf gebruiken en leuk vinden om erover te praten, vraag ik het hier. Scheelt mij weer uren leesplezier.
  vrijdag 17 februari 2012 @ 00:26:24 #34
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_108067252
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 16:59 schreef tinoburg het volgende:

[..]

okee maar per saldo ben je evenveel geheugen kwijt als dat je ze op je telefoon zou zetten/ je itunes synct met je iphone?

en wat verbruik je aan data? dat t minder kost dan YT filmpjes snap ik, maar stel je luistert een uur per dag muziek? ga je over de fair use policy heen?
60 mb * 30 dagen is 1800mb en als-je-dan-de-mazzel-hebt-dat-je-nog-FUP-hebt, dan zit je goed, maar als-je-dat-niet-hebt, dan zit je dik over je limiet
pi_108069530
Gewoon over wifi offline syncen, dan verbruik je verder niks.

Kost wel evenveel geheugen als ipod lijkt me ja, maar boeie :P
  vrijdag 17 februari 2012 @ 11:02:01 #36
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_108072854
Led Zeppelin staat inmiddels op Spotify!

http://open.spotify.com/track/5Pj6r1qFCwZ8F3UBxVnFfA

Mis nog wel wat albums, maar het begin is er :)
  vrijdag 17 februari 2012 @ 11:10:39 #37
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_108073152
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 11:02 schreef Jovatov het volgende:
Led Zeppelin staat inmiddels op Spotify!

http://open.spotify.com/track/5Pj6r1qFCwZ8F3UBxVnFfA

Mis nog wel wat albums, maar het begin is er :)
Hmmm, hij geeft dit aan...

Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  vrijdag 17 februari 2012 @ 17:04:54 #38
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_108085762
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 11:10 schreef donroyco het volgende:

[..]

Hmmm, hij geeft dit aan...

[ afbeelding ]
Apart, ik kan hem wel afspelen...
pi_108086387
Bij mij ook niet beschikbaar. Zit je in een ander land of heb je de muziek ook offline?
  vrijdag 17 februari 2012 @ 17:31:43 #40
291753 Jmsls
Feeling really bla bla
pi_108087056
Led Zeppelin is niet op Spotify, gewoon downloaden, zal ze leren, ha!
I want to bla bla bla
pi_108087198
Ach voor dat soort muziek heb ik geen spotify. Dat kan je overal vinden (downloaden) en waarschijnlijk heb je dat gewoon al liggen. Spotify moet je gebruiken om nieuwe muziek te ontdekken!
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_108087215
Voor Hi-abonnees is Spotify nu trouwens 6 maanden gratis, inclusief gratis 500MB extra datategoed.
  vrijdag 17 februari 2012 @ 18:55:48 #43
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_108090185
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 17:16 schreef Young_David het volgende:
Bij mij ook niet beschikbaar. Zit je in een ander land of heb je de muziek ook offline?
Zit gewoon in Nederland. Heb de muziek ook wel offline. Maar dat heb ik al heel lang (en beluister ik regelmatig) toch kan ik nu (opeens?) deze 'officiele' Led Zeppelin nummers beluisteren.

Snap er niks van.
  vrijdag 17 februari 2012 @ 19:08:36 #44
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_108090607
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 17:36 schreef CaptainCookie het volgende:
Voor Hi-abonnees is Spotify nu trouwens 6 maanden gratis, inclusief gratis 500MB extra datategoed.
Net geactiveerd, bazenactie ^O^
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_108091811
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 18:55 schreef Jovatov het volgende:

[..]

Zit gewoon in Nederland. Heb de muziek ook wel offline. Maar dat heb ik al heel lang (en beluister ik regelmatig) toch kan ik nu (opeens?) deze 'officiele' Led Zeppelin nummers beluisteren.

Snap er niks van.
Dan staan ze dus wel in de database, maar is het niet vrijgegeven. Heb ik bij Adele ook.
  vrijdag 17 februari 2012 @ 19:53:42 #46
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_108092543
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 19:08 schreef Rahl het volgende:

[..]

Net geactiveerd, bazenactie ^O^
Mooie is ook, na die 6 gratis maanden kost het 10 euro per maand. Dan heb je dus een Spotify Premium-abonnement én 500MB extra data per maand voor het geld van alleen een Spotify-abonnement.
  zaterdag 18 februari 2012 @ 08:38:02 #48
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_108109101
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 19:38 schreef Young_David het volgende:

[..]

Dan staan ze dus wel in de database, maar is het niet vrijgegeven. Heb ik bij Adele ook.
Apart...
  zaterdag 18 februari 2012 @ 11:13:22 #49
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_108110829
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 19:53 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Mooie is ook, na die 6 gratis maanden kost het 10 euro per maand. Dan heb je dus een Spotify Premium-abonnement én 500MB extra data per maand voor het geld van alleen een Spotify-abonnement.
Als de iPhone nou een fatsoenlijke batterij had was het helemaal ideaal geweest.
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_108114664
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 19:53 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Mooie is ook, na die 6 gratis maanden kost het 10 euro per maand. Dan heb je dus een Spotify Premium-abonnement én 500MB extra data per maand voor het geld van alleen een Spotify-abonnement.
Ook geactiveerd, zie na 6 maanden wel weer of het bevalt maar sowieso goede actie ^O^
Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
pi_108114916
Jammer dat Vodafone niet zo'n actie heeft, ik heb geen creditcard namelijk :)
pi_108125278
Ik heb ook geen creditcard. Je kunt Spotify ook met PayPal betalen.
pi_108125524
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 19:42 schreef enilnomrow het volgende:
Ik heb ook geen creditcard. Je kunt Spotify ook met PayPal betalen.
Daar ben je schijnbaar tegenwoordig ook een creditcard nodig. Daarom heb ik nog geen premium account :P
  zaterdag 18 februari 2012 @ 20:09:03 #54
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_108126053
Werkt het ook niet als je je bank aan je Paypal hebt gekoppeld (want dat heb ik gedaan)?
pi_108146388
Ik zit met een probleempje met zoeken in Spotify app (Windows). Als ik nl. de eerste keer zoek krijg ik een mooi overzicht van alle gevonden afspeellijsten, albums en artiesten:



Vervolgens klik ik op een album en klik ik op terug of ik zoek nog een keer maar dan krijg ik alleen de singles te zien, iemand een idee hoe ik die mooie balk weer te zien krijg?

Edit: Coldplay werkt trouwens wel een tweede keer maar bij zoeken op bijv. Top 2000 lukt het me niet.
Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
pi_108183613
Ik zie geen vrienden in mijn 'lijst met personen'. Enig idee hoe ik die personen wel weer in het venster krijg?

En voor betalen met PayPal moet je inderdaad óók een creditcard hebben...
De post hieronder? Useless!
pi_108184968
Neehoor, heb Paypal aan mn bankrekening gekoppeld en daarmee betaal ik Spotify.
pi_108197627
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 13:55 schreef Xrenity het volgende:
Neehoor, heb Paypal aan mn bankrekening gekoppeld en daarmee betaal ik Spotify.
Inderdaad, snap het bezwaar tegen Paypal nooit zo, account aanmaken, nummer ofzo (lang geleden) dat bij je bankafschrift staat intypen ter verificatie en klaar.

Wel moet ik toegeven dat het niet fantastisch is beveiligd, zodra iemand je wachtwoord weet kan diegene er al zijn aankopen mee betalen. Jammer dat ze niet de mogelijkheid bieden om de Google Authenticator oid te gebruiken.
Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
pi_108201190
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 19:17 schreef GieJay het volgende:

[..]

Inderdaad, snap het bezwaar tegen Paypal nooit zo, account aanmaken, nummer ofzo (lang geleden) dat bij je bankafschrift staat intypen ter verificatie en klaar.

Wel moet ik toegeven dat het niet fantastisch is beveiligd, zodra iemand je wachtwoord weet kan diegene er al zijn aankopen mee betalen. Jammer dat ze niet de mogelijkheid bieden om de Google Authenticator oid te gebruiken.
Schijnt ook nog niet zo lang te zijn. Afgelopen november/december heb ik een keer een paypal account aangemaakt om een premium account te kunnen nemen, maar toen was het schijnbaar nodig om een creditcard aan je account te koppelen.

Aangezien ik geen creditcard heb, wordt dat hem dus niet. Met een nieuw telefoonabonnement komt er wel Spotify premium iig :)
pi_108203484
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 20:30 schreef ArnosL het volgende:

[..]

Schijnt ook nog niet zo lang te zijn. Afgelopen november/december heb ik een keer een paypal account aangemaakt om een premium account te kunnen nemen, maar toen was het schijnbaar nodig om een creditcard aan je account te koppelen.

Aangezien ik geen creditcard heb, wordt dat hem dus niet. Met een nieuw telefoonabonnement komt er wel Spotify premium iig :)
Dat vind ik knap want ik doe met al bijna een jaar met gewoon een bankrekening gekoppeld aan paypal zoals bij GieJay.
pi_108350200
Echt een fijn programma. Vooral dat je nieuwe CD's zonder veel moeite, snel kan luisteren :).
pi_108350903
Spotify heeft nu eindelijk gapless playback en crossfade. Als je versie nog niet geupdate is kun je hem op blog.spotify.com al wel downloaden.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 16:27:09 #63
291753 Jmsls
Feeling really bla bla
pi_108351062
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 16:22 schreef Young_David het volgende:
Spotify heeft nu eindelijk gapless playback en crossfade. Als je versie nog niet geupdate is kun je hem op blog.spotify.com al wel downloaden.
Mooi :)
I want to bla bla bla
pi_108352638
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 16:22 schreef Young_David het volgende:
Spotify heeft nu eindelijk gapless playback en crossfade. Als je versie nog niet geupdate is kun je hem op blog.spotify.com al wel downloaden.
Haha, net 10 minuten lang als een kind elk lnummer naar de laatste 10 seconden doorgespoeld om de overgang te horen :)
pi_108383386
Hmm...Ik kan helemaal geen vrienden meer zien in spotify :/
Ik zit natuurlijk in die beta (geniaal) maar....geen vrienden dus...Kent iemand dit probleem?
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_108632723
De site is vanaf nu ook in het Nederlands: http://www.spotify.com/nl/
  vrijdag 2 maart 2012 @ 19:12:54 #67
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_108635466
Weet iemand waar ik een overzicht kan vinden van de diverse symbolen/pictogrammen die vóór de nummers in de afspeellijsten staan?
En van de verschillende symbolen in de afspeellijst op de iPhone? Ik begrijp het verschil niet tussen een groen rondje met een wit pijltje naar beneden, en een zwart vakje met een muzieknoot.
... ♥ ik mis je ♥
pi_108637694
Echt een top programma! Veel variatie in muziek omdat je ook eens muziek luisterd van artiesten waar je normaal niet naar luisterd!
Ook kun je snel een album vinden en afspelen!

Het enige nadeel is dat niet alle albums en artiesten te vinden zijn!
  vrijdag 2 maart 2012 @ 20:11:34 #69
291753 Jmsls
Feeling really bla bla
pi_108638136
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 20:02 schreef AllUnsaid het volgende:
Echt een top programma! Veel variatie in muziek omdat je ook eens muziek luisterd van artiesten waar je normaal niet naar luisterd!
Ook kun je snel een album vinden en afspelen!

Het enige nadeel is dat niet alle albums en artiesten te vinden zijn!
luisterd :') kom op ..
I want to bla bla bla
  zaterdag 10 maart 2012 @ 13:49:15 #70
251893 WD.40
Multispray
pi_108937829
Ook hier geen (Facebook-)vrienden te zien. Heeft iemand hier al een oplossing voor?
En regelmatig zie ik op Facebook 'die en die luistert of heeft geluisterd naar afspeellijst ....
Weet iemand hoe je dat instelt (ik bedoel niet een afspeellijst delen)?
Even spuiten...zo gepiept!
pi_108938000
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 13:49 schreef WD.40 het volgende:
Ook hier geen (Facebook-)vrienden te zien. Heeft iemand hier al een oplossing voor?
En regelmatig zie ik op Facebook 'die en die luistert of heeft geluisterd naar afspeellijst ....
Weet iemand hoe je dat instelt (ik bedoel niet een afspeellijst delen)?
Je account is gekoppeld aan Facebook? Dan gaat dat vanzelf.
  zaterdag 10 maart 2012 @ 15:27:29 #72
251893 WD.40
Multispray
pi_108940367
Ik ben ingelogd vanuit FB en onder instellingen 'posten naar FB' aangevinkt, maar ik krijg hier verder niks te zien (heb trouwens nog geen nog geen Premium of Unlimited-account)
Even spuiten...zo gepiept!
pi_108941991
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 13:49 schreef WD.40 het volgende:
Ook hier geen (Facebook-)vrienden te zien. Heeft iemand hier al een oplossing voor?
En regelmatig zie ik op Facebook 'die en die luistert of heeft geluisterd naar afspeellijst ....
Weet iemand hoe je dat instelt (ik bedoel niet een afspeellijst delen)?
Oplossing? Ik wil dit probleem juist, belachelijk dat het aan Facebook moet zijn gekoppeld. Mij interesseert het vrij weinig wat anderen luisteren en ik heb ook niet de behoefte om te delen wat ik luister. Heb het al uitgezet in het menu maar nog steeds heb ik een openbaar profiel.
Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
  dinsdag 13 maart 2012 @ 19:28:34 #74
13973 ranja
image means nothing
pi_109059539
De recommedations beginnen goed te werken nu :9

Deze week al Daisy Cools (dame met gitaar) en nu Ebba Forsberg (soort kruising tussen Dido en K's Choice) via de aanbevolen album geluisterd en beide bevielen wel.
  woensdag 14 maart 2012 @ 12:56:31 #75
159761 Arn0
Abbey Road
pi_109085688
Spotify plays included in US music chart

Wow, grote stap. Maar wel goed nieuws!
By hook or by crook, I'll be last in this book.
pi_109114683
Ik heb ' spotify free'. Maar af en toe heb ik dagen dat ik onbeperkt muziek kan luisteren en spotify via me telefoon kan gebruiken. De ene dag keer heb ik het probleem dat ik 3 dagen geen gebruik van spotify kan maken, en vervolgens BAM spotify premium terwijl ik er niet voor betaal..

Ook hoor ik mensen zeggen dat ze een nummer maar een paar keer kunnen luisteren en het dan soort van blauw wordt. Ik heb daar geen last van en ik gebruik spotify bijna een jaar.

Zoals vandaag: ik maakte heel de dag gebruik van spotify via me telefoon terwijl ik daar geen abonnement voor heb.

Heeft iemand hier ook ervaring mee? Ik zit te twijfelen of ik naar de makers van spotify moet stappen.
pi_109118615
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 19:28 schreef ranja het volgende:
De recommedations beginnen goed te werken nu :9

Deze week al Daisy Cools (dame met gitaar) en nu Ebba Forsberg (soort kruising tussen Dido en K's Choice) via de aanbevolen album geluisterd en beide bevielen wel.
Nav je post naar Ebba Forsberg geluisterd. Beviel idd wel, dus bedankt voor de tip.
“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
  donderdag 22 maart 2012 @ 10:09:43 #78
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_109378688
Ik vroeg me af of spotify tegenwoordig goed werkt op linux. En of de apps werken.

Wie kan me dat vertellen? :s).
  donderdag 22 maart 2012 @ 11:50:49 #79
283085 TWP
kassalade
pi_109381737
Vandaag zijn er 12 nieuwe apps geïntroduceerd. Vind ze maar zo-zo. Al is de app waarin een overzicht van alle klassieke muziek wordt geboden wel fijn voor tijdens het leren.
:)
pi_109385660
Ik heb Spotify opgezegd... Naast het overal kunnen streamen van m'n eigen muziek vanaf m'n Synology NAS en apps als de Luisterpaal en 22 Tracks voegde het niet zoveel meer toe. Zeker niet voor de 10 euro per maand.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  donderdag 22 maart 2012 @ 13:34:39 #81
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_109385697
Ik heb nu spotify. De versie via wine werkt helaas niet goed, en de linuxversie heeft de apps nog niet. :{
pi_109434992
Mijn spotify vraagt op mijn mobiel ineens om een facebook login. The fuck?
pi_109439673
Ja, en hij sluit telkens af. Bagger nu dus.
pi_109465406
Wilde weer spotify activeren en een unlimited nemen maar als ik via paypal wil betalen zeggen ze dat ze direct betaald willen worden en er een CC gekoppeld moet worden aan mijn paypal account. Dat weiger ik dus is er en andere online manier om te betalen?
pi_109490487
Ik krijg telkens die FB reclame als ik de app opstart, maar hoe krijg je die weg? Want als ik accepteer kom ik op Facebook, maar kan ik niks meer en als ik hem weiger sluit Spotify af.
pi_109493062
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 17:13 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wilde weer spotify activeren en een unlimited nemen maar als ik via paypal wil betalen zeggen ze dat ze direct betaald willen worden en er een CC gekoppeld moet worden aan mijn paypal account. Dat weiger ik dus is er en andere online manier om te betalen?
Je kunt PayPal ook aan je bankrekekening koppelen.
pi_109566962
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 15:49 schreef FZN05 het volgende:

[..]

Je kunt PayPal ook aan je bankrekekening koppelen.
Heb ik al want koop veel online via paypal, ook Chinese webshops en zo. Alleen met spotify geeft ie aan dat ik een CC moet koppelen ;(
pi_109581347
Hij is niet meer gekoppeld aan mijn facebook, maar gelukkig nog wel aan mijn last.fm - hoe heb ik dit aan of uit gezet? Ik vind het soms wel relaxt om het te kunnen delen namelijk... Inloggen gaat nog wel zoals altijd met mijn fb account, maar ik zie geen listen bla bla meer en geen playlists.
pi_109582311
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 14:28 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Heb ik al want koop veel online via paypal, ook Chinese webshops en zo. Alleen met spotify geeft ie aan dat ik een CC moet koppelen ;(
Had ik ook last van, het probleem verdween zonder duidelijke reden een paar dagen nadat ik er geld op had gezet...
pi_109657966
Ook maar eens een premium account geroggeld, giftcard van een tientje bij AH gekocht. Ik ben benieuwd of ik het het geld waard vind, daarom maar ff een maandje op proef.

Het werkt wel briljant op mn iPhone _O_
pi_109736856
Zo, Spotify's one and only Bangalijst is ook weer een feit hoor :)

Voeg die slettennummers maar toe:
http://open.spotify.com/u(...)lXT32f1peL9Hnpt8ltL2

Ik heb al een voorzetje gegeven :)
pi_109946864
Ik heb net Spotify geüpdate en kan nu opeens alle nummers zo vaak luisteren als ik maar wil? Terwijl ik voorheen maar een playcount had van 5...
Ook mijn balk van 10 uur muziek per maand is verdwenen.

Gelukkig zijn de irritante reclames nog wel voluit aanwezig :')
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
pi_109946936
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 17:25 schreef Wootism het volgende:
Ik heb net Spotify geüpdate en kan nu opeens alle nummers zo vaak luisteren als ik maar wil? Terwijl ik voorheen maar een playcount had van 5...
Ook mijn balk van 10 uur muziek per maand is verdwenen.

Gelukkig zijn de irritante reclames nog wel voluit aanwezig :')
Dat is inderdaad veranderd ;)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_109947286
Dus ik kan nu gewoon onbeperkt luisteren?
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
  donderdag 5 april 2012 @ 17:40:03 #95
159761 Arn0
Abbey Road
pi_109947370
Raar, ik heb zonet de laatste versie gedownload en ik heb nog wel een limiet :'(
By hook or by crook, I'll be last in this book.
pi_109947469
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 17:37 schreef Wootism het volgende:
Dus ik kan nu gewoon onbeperkt luisteren?
Hmm las je post niet helemaal...je kan nu elk nummer meer dan 5 keer luisteren (onbeperkt dus) maar volgens mij is het totaal nog steeds 10 uur hoor?
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_109948670
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 17:43 schreef Norrage het volgende:

[..]

Hmm las je post niet helemaal...je kan nu elk nummer meer dan 5 keer luisteren (onbeperkt dus) maar volgens mij is het totaal nog steeds 10 uur hoor?
Wat wordt er bedoeld met 10 uur? Dat je maximaal 10 uur per maand muziek kunt luisteren via spotify of dat je één nummer maximaal 10 uur lang kunt luisteren?
pi_109948750
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 18:18 schreef ArnosL het volgende:

[..]

Wat wordt er bedoeld met 10 uur? Dat je maximaal 10 uur per maand muziek kunt luisteren via spotify of dat je één nummer maximaal 10 uur lang kunt luisteren?
Per maand, totaal.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_109948756
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 18:18 schreef ArnosL het volgende:

[..]

Wat wordt er bedoeld met 10 uur? Dat je maximaal 10 uur per maand muziek kunt luisteren via spotify of dat je één nummer maximaal 10 uur lang kunt luisteren?
Per maand in totaal uiteraard. Anders neemt niemand meer een abonnement.
pi_109948953
1 nummer maximaal 10 uur luisteren :P Wat moet ik me daarbij voorstellen? Dan zet je het wel heel hard op repeat :D
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_110198719
Nog een vraag:
Wanneer krijg je eigenlijk nieuwe uren zodat je weer kan luisteren?

Had laatst in twee dagen mijn 10 uur opgemaakt, en vandaag is die balk weer weg en kan ik weer volop luisteren... Dus er hoeft geen maand tussen te zitten of zo? Snap er echt geen kut van :')
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
  donderdag 12 april 2012 @ 19:38:37 #102
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_110243620
Dat is wel leuk ja! :)
pi_110281745
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 20:21 schreef Wootism het volgende:
Nog een vraag:
Wanneer krijg je eigenlijk nieuwe uren zodat je weer kan luisteren?

Had laatst in twee dagen mijn 10 uur opgemaakt, en vandaag is die balk weer weg en kan ik weer volop luisteren... Dus er hoeft geen maand tussen te zitten of zo? Snap er echt geen kut van :')
Bij mij stopte de muziek net ook opeens en nu kan ik geen muziek meer luisteren tijdens het leren ;(

Als Spotify er nou eens voor zorgt dat ik zou kunnen betalen met IDEAL, dan had ik allang een premium abo.
pi_110281800
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 16:15 schreef ArnosL het volgende:

[..]

Bij mij stopte de muziek net ook opeens en nu kan ik geen muziek meer luisteren tijdens het leren ;(

Als Spotify er nou eens voor zorgt dat ik zou kunnen betalen met IDEAL, dan had ik allang een premium abo.
Maak gewoon even een PayPal aan. Betaal daar vrijwel alles mee.
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
pi_110281840
bij paypal moet je weer een creditcard eraan vast maken, niet handig imo.
pi_110281866
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 16:18 schreef 4ph3x het volgende:
bij paypal moet je weer een creditcard eraan vast maken, niet handig imo.
Nee hoor, gewoon machtigen om van je rekening af te schrijven. Dat is alles.
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
  vrijdag 13 april 2012 @ 16:18:52 #108
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_110281880
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 16:18 schreef 4ph3x het volgende:
bij paypal moet je weer een creditcard eraan vast maken, niet handig imo.
Ik heb die gewoon aan mijn betaalrekening.

Elke maand wordt automatisch het tientje afgeschreven, no problem. Werkt perfect.
pi_110281883
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 16:18 schreef 4ph3x het volgende:
bij paypal moet je weer een creditcard eraan vast maken, niet handig imo.
Idd, ik had speciaal voor Spotify een PayPal account aangemaakt, maar toen bleek ik ook nog een creditcard nodig te zijn. En laat ik die nou eens niet hebben.
pi_110281996
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 16:15 schreef ArnosL het volgende:

[..]

Bij mij stopte de muziek net ook opeens en nu kan ik geen muziek meer luisteren tijdens het leren ;(

Als Spotify er nou eens voor zorgt dat ik zou kunnen betalen met IDEAL, dan had ik allang een premium abo.
Dat. Gaan ze daar op redelijk korte termijn eigenlijk nog iets aan doen?
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_110282015
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 16:21 schreef Kluts het volgende:

[..]

Dat. Gaan ze daar op redelijk korte termijn eigenlijk nog iets aan doen?
PAYPAL!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hoe moeilijk is dat?
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
pi_110282111
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 16:22 schreef Wootism het volgende:

[..]

PAYPAL!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hoe moeilijk is dat?
Lees eens even een stukje boven je post. Je moet een creditcard hebben om een premium abo af te kunnen sluiten. Aan je bankrekening koppelen kan tegenwoordig niet meer.
pi_110282185
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 16:24 schreef ArnosL het volgende:

[..]

Lees eens even een stukje boven je post. Je moet een creditcard hebben om een premium abo af te kunnen sluiten. Aan je bankrekening koppelen kan tegenwoordig niet meer.
Lees #108 & #109
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
pi_110282259
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 16:26 schreef Wootism het volgende:

[..]

Lees #108 & #109
107&108 bedoel je denk ik, maar dat kan dus niet meer. Dat is eind vorig jaar een keer veranderd. Anders had ik al een premium account gehad.
pi_110282395
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 16:28 schreef ArnosL het volgende:

[..]

107&108 bedoel je denk ik, maar dat kan dus niet meer. Dat is eind vorig jaar een keer veranderd. Anders had ik al een premium account gehad.
Dat ja :)
Maar dan zal het wel zo zijn, vond het alleen moeilijk te geloven aangezien ik vandaag nog gewoon heb gebruikt i.c.m. m'n betaalrekening. Maar heb mijn account ook begin vorig jaar aangemaakt, dus za wel net op tijd zijn geweest. :)
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
pi_110282421
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 16:22 schreef Wootism het volgende:

[..]

PAYPAL!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hoe moeilijk is dat?
Nou ja, moeilijk dus, als je geen CC hebt.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_110282437
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 16:31 schreef Wootism het volgende:

[..]

Dat ja :)
Maar dan zal het wel zo zijn, vond het alleen moeilijk te geloven aangezien ik vandaag nog gewoon heb gebruikt i.c.m. m'n betaalrekening. Maar heb mijn account ook begin vorig jaar aangemaakt, dus za wel net op tijd zijn geweest. :)
Tsja, ik was net te laat schijnbaar. :+
pi_110282445
Ja, het schijnt wel dat je van die tegoedkaarten bij de AH kan kopen ofzo, maar dat heb ik ten eerste nooit bij de AH gezien en ten tweede is het vrij omslachtig.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
  vrijdag 13 april 2012 @ 18:16:00 #119
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_110285706
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 16:33 schreef Kluts het volgende:
Ja, het schijnt wel dat je van die tegoedkaarten bij de AH kan kopen ofzo, maar dat heb ik ten eerste nooit bij de AH gezien en ten tweede is het vrij omslachtig.
Spotifycards zijn gewoon bij de AH te koop inderdaad. Hangen naast de iTunes, Bol.comen restkaarten
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  vrijdag 13 april 2012 @ 18:18:07 #120
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_110285756
Trouwens, vanaf vandaag is de hele discografie van de Red Hot Chili Peppers beschikbaar op Spotify.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_110441372
Eindelijk ook een volledig album van Joris voorn op Spotify.
pi_110452164
Waarom als ik mijn offline lijsten afspeel op mijn mobiel vreet ie data?
Uitvinder van de biersmiley.
pi_110452259
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 19:19 schreef dimmak het volgende:
Waarom als ik mijn offline lijsten afspeel op mijn mobiel vreet ie data?
Waar haal je dat vandaan dat 'ie data vreet dan? Hij verbruikt dan juist vrijwel niks.
pi_110452287
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 april 2012 19:21 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Waar haal je dat vandaan dat 'ie data vreet dan? Hij verbruikt dan juist vrijwel niks.
Afgelopen weekend uurtje luisteren en 200mb verbruikt. Of zou het ergens zijn misgegaan? :')
Uitvinder van de biersmiley.
pi_110453410
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 19:21 schreef dimmak het volgende:

[..]

Afgelopen weekend uurtje luisteren en 200mb verbruikt. Of zou het ergens zijn misgegaan? :')
Waar zie je dat dat van Spotify afkomt dan :')? Weet je zeker dat je niet wat hebt gesynct via 3G, of toch naar niet-offline-liedjes geluisterd hebt?
pi_110453555
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 april 2012 19:42 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Waar zie je dat dat van Spotify afkomt dan :')? Weet je zeker dat je niet wat hebt gesynct via 3G, of toch naar niet-offline-liedjes geluisterd hebt?
Op mijn HTC zit een gebruiks manager.. ;) Gesynct hebt ik volgens mij gedaan via wifi, ik was toen dronken dus daar kan de fout liggen. :')
Uitvinder van de biersmiley.
  dinsdag 17 april 2012 @ 21:01:22 #127
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_110458148
quote:
17s.gif Op dinsdag 17 april 2012 15:14 schreef kipknots het volgende:
Eindelijk ook een volledig album van Joris voorn op Spotify.
Fijn. Ik wist niet dat Joris zó was. Dit kan ik wel waarderen ^O^.
pi_110458793
Ik heb sinds gister Spotify her-ontdekt. Heb t een half jaar geleden een keer of 2 gebruikt ofzo. Nu gelijk een premium abo afgesloten en ik ben om _O_

Nu heb ik een 160GB ipod classic in mn auto aan mn radio aangesloten. Nu schijnt dat je ook playlists kan syncen met ipods? Als ik dat wil doen, gooit hij dan alle huidige muziek eraf? En kan ik, als hij de huidige muziek eventueel eraf gooit, ook zelf nog mp3's erop zetten naast de Spotify nummers?
  woensdag 18 april 2012 @ 10:19:40 #129
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_110474862
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 16:32 schreef Kluts het volgende:

[..]

Nou ja, moeilijk dus, als je geen CC hebt.
Paypal kan je gewoon koppelen aan je betaalrekening. Bij mij wordt er gewoon maandelijks een tientje afgeschreven voor mn abo.
  woensdag 18 april 2012 @ 10:22:18 #130
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_110474925
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 april 2012 21:10 schreef kikoooooo het volgende:
Ik heb sinds gister Spotify her-ontdekt. Heb t een half jaar geleden een keer of 2 gebruikt ofzo. Nu gelijk een premium abo afgesloten en ik ben om _O_

Nu heb ik een 160GB ipod classic in mn auto aan mn radio aangesloten. Nu schijnt dat je ook playlists kan syncen met ipods? Als ik dat wil doen, gooit hij dan alle huidige muziek eraf? En kan ik, als hij de huidige muziek eventueel eraf gooit, ook zelf nog mp3's erop zetten naast de Spotify nummers?
Ja. :)
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_110475302
Super :Y
pi_110478444
Ik vind de Soundrop app trouwens heel tof!
Uitvinder van de biersmiley.
  woensdag 18 april 2012 @ 12:15:56 #133
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_110478713
Die Tunewiki app moeten ze echt afschaffen.

9/10 lyrics staan niet online want:
quote:
Lyrics removed
Unfortunately these lyrics have been removed at the publisher's request
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  woensdag 18 april 2012 @ 16:33:54 #134
291753 Jmsls
Feeling really bla bla
pi_110490887
Ik zie juist bij de meeste artiesten lyrics alleen niet bij bands die sowieso onder een label staan die altijd kankeren.
I want to bla bla bla
pi_110542316
Vraagje! Heb al gezocht maar niet kunnen vinden! Hoe maak je bepaalde afspeellijsten privé op Spotify?!
  donderdag 19 april 2012 @ 18:35:40 #136
159761 Arn0
Abbey Road
pi_110542421
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 18:33 schreef Ziba het volgende:
Vraagje! Heb al gezocht maar niet kunnen vinden! Hoe maak je bepaalde afspeellijsten privé op Spotify?!
Rechtsklikken op de playlist en "Publish" uitvinken.
By hook or by crook, I'll be last in this book.
  maandag 23 april 2012 @ 12:16:38 #137
359555 egelhond
Let' Rock Bitch!
pi_110669101
Vraagje:

Ik heb een Imac. Daarop staat Spotify op.

Ik heb een Iphone4. Daarop staat ook Spotify.

Ik heb een premium abonnement.

Nu heb ik een Harman Kardon geluidsinstallatie met een ipod Dock.

Hoe kan ik het voor elkaar krijgen, als de iphone in die dock staat, dat ik via de mac de muziek kan kiezen die de iPhone dan afspeelt?

Eventueel een programma waarmee je bv ook itunes kiest is ook prima.

Oftewel ik zoek een programma waarmee ik via mn mac kan kiezen wat er op mn iphone word afgespeeld.
pi_110669474
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 april 2012 21:10 schreef kikoooooo het volgende:
Ik heb sinds gister Spotify her-ontdekt. Heb t een half jaar geleden een keer of 2 gebruikt ofzo. Nu gelijk een premium abo afgesloten en ik ben om _O_

Nu heb ik een 160GB ipod classic in mn auto aan mn radio aangesloten. Nu schijnt dat je ook playlists kan syncen met ipods? Als ik dat wil doen, gooit hij dan alle huidige muziek eraf? En kan ik, als hij de huidige muziek eventueel eraf gooit, ook zelf nog mp3's erop zetten naast de Spotify nummers?
Niet met een classic dus :{ Helaas.
  maandag 23 april 2012 @ 13:12:26 #139
359555 egelhond
Let' Rock Bitch!
pi_110671389
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 12:16 schreef egelhond het volgende:
Vraagje:

Ik heb een Imac. Daarop staat Spotify op.

Ik heb een Iphone4. Daarop staat ook Spotify.

Ik heb een premium abonnement.

Nu heb ik een Harman Kardon geluidsinstallatie met een ipod Dock.

Hoe kan ik het voor elkaar krijgen, als de iphone in die dock staat, dat ik via de mac de muziek kan kiezen die de iPhone dan afspeelt?

Eventueel een programma waarmee je bv ook itunes kiest is ook prima.

Oftewel ik zoek een programma waarmee ik via mn mac kan kiezen wat er op mn iphone word afgespeeld.
al gevonden. Wifi2hifi station. Werkt perfekt :)
  donderdag 3 mei 2012 @ 20:12:21 #141
306874 sharr
kat is dat
pi_111100133
Weet iemand of Spotify ook op een Ipod Touch 3G kan én of dit een beetje lekker loopt? Las ergens op internet dat dit namelijk geen succes was..
pi_111117912
Ik gebruik spotify in combinatie met Sonos werk super nu heb ik een vraag, kan het bij spotify zelf niet vinden. Dus ik hoop dat iemand van jullie een antwoord heeft..
Als ik naar spotify gaat dan heb je de map afspeelwachtrij in die map staat dan afspeelwachtrij en geschiedenis.
Nu staat de map geschiedenis behoorlijk vol en ik wil deze leeg maken,maar kan er niets uit verwijderen.
Hoe kan ik dit doen?
pi_111118498
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 08:49 schreef johans1964 het volgende:
Ik gebruik spotify in combinatie met Sonos werk super nu heb ik een vraag, kan het bij spotify zelf niet vinden. Dus ik hoop dat iemand van jullie een antwoord heeft..
Als ik naar spotify gaat dan heb je de map afspeelwachtrij in die map staat dan afspeelwachtrij en geschiedenis.
Nu staat de map geschiedenis behoorlijk vol en ik wil deze leeg maken,maar kan er niets uit verwijderen.
Hoe kan ik dit doen?
Spotify opnieuw opstarten is de enige oplossing als je dat wil volgens mij.
pi_111125508
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 09:22 schreef FZN05 het volgende:

[..]

Spotify opnieuw opstarten is de enige oplossing als je dat wil volgens mij.
Helaas
Als ik spotify afsluit en daarna weer aanzet staat de map geschiedenis nog vol?
pi_111125910
quote:
8s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 13:07 schreef johans1964 het volgende:

[..]

Helaas
Als ik spotify afsluit en daarna weer aanzet staat de map geschiedenis nog vol?
Ha, je hebt gelijk.
Dat moet dan aangepast zijn in een van de laatste updates.
Ik zou het dan ook niet weten.
pi_111140938
Meer mensen last van traagheid/stotteringen de laatste dagen?
  vrijdag 4 mei 2012 @ 21:21:36 #147
306874 sharr
kat is dat
pi_111146364
Ik heb er geen last van! Pc/mobiel beide niet.
pi_111146434
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 19:38 schreef Xrenity het volgende:
Meer mensen last van traagheid/stotteringen de laatste dagen?
ja, stotteren, zowel op ipad als telefoon.
Komt keesje bij de leraar: "Meester, ik word gepest, iedereen noemt me schele keesje"
Waarop de leraar antwoordt: "Wat kan jou dat nou schelen keesje ?"
_o_
  woensdag 23 mei 2012 @ 14:20:39 #149
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_111926382
Spotify twitterde op woensdag 23-05-2012 om 14:11:48 Calling all iPad and iPhone users. Try Spotify on your device for free for the next 30 days! http://t.co/naVMXpsp reageer retweet
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_112257007
Nou, toch maar weer Spotify omgezet naar Premium want ik miste het toch. Vooral het 'hey dat is een leuk bandje/leuke artiest, even de CD uitchecken' gevoel. Blijf het syncen (T-Mobile is niet overal even denderend) naar m'n iPhone wel lastig vinden en weet ook nog niet hoe ik het moet combineren met iTunes maar ben toch wel weer blij dat ik weer Premium heb. Zit ook weer veel vaker muziek te luisteren nu :).
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  donderdag 31 mei 2012 @ 18:54:15 #151
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_112275195
Nou, welkom terug!
Ik zit ook nog wel eens te hannessen met de afspeellijsten, heb nog niet de perfecte combinatie-oplossing gevonden van andere (o.a. i-Tunes) afspeellijsten. Maar de mogelijkheden worden wel steeds uitgebreider, geloof ik. Ik moest me er eigenlijk nog eens goed in gaan verdiepen.
... ♥ ik mis je ♥
pi_112275962
Ook maar Spotify voor een maandje gekocht om het te testen op me mobiel. Maar ik mis nog echt teveel releases. Werkt voor de rest prima, zeker met de offline playlist. Even in de ochtend een paar syncen gaat echt makkelijk en snel. Maar niet echt voor vervanging van mijn muziekcollectie wat ik wel had gehoopt.
pi_112465769
Ben ik de enige die (vooral op m'n iPhone 4S maar ook op m'n Mac) op gezette tijden enorm veel last van stotteren en hickups heeft? Ik gebruik m'n iPhone samen met m'n stereo (zit een dock connecter op) om via Spotify muziek te luisteren maar vaak stopt -ie er gewoon mee. Even de app in en pauze, play drukken en hij doet het weer ff maar het is echt freakin' irrirant. En gisteren op m'n laptop (ook een Mac) had ik het ook een paar keer. Internet doet het gewoon en via speedtest haal ik gewoon normale snelheden, heb verder ook geen last van dingen die het niet of slecht doen ofzo...
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_112465925
quote:
5s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 10:26 schreef Jarno het volgende:
Ben ik de enige die (vooral op m'n iPhone 4S maar ook op m'n Mac) op gezette tijden enorm veel last van stotteren en hickups heeft? Ik gebruik m'n iPhone samen met m'n stereo (zit een dock connecter op) om via Spotify muziek te luisteren maar vaak stopt -ie er gewoon mee. Even de app in en pauze, play drukken en hij doet het weer ff maar het is echt freakin' irrirant. En gisteren op m'n laptop (ook een Mac) had ik het ook een paar keer. Internet doet het gewoon en via speedtest haal ik gewoon normale snelheden, heb verder ook geen last van dingen die het niet of slecht doen ofzo...
Daar heb ik ook heel veel last van, ook met uitzending gemist en alles wat ik via de apple tv stream. Ik moet dan altijd even de schermbeveiliging uitzetten en dan werkt het wel (maar nog niet eens altijd even goed). Het irritantste is dan nog dat hij niet onthoudt waar hij uitgegaan is, en dat ik dus handmatig het moment moet terugzoeken waarop hij is gestopt. En dat gaat niet zo soepel met je vinger in het balkje....

Erg irritant, moeten ze echt wat aan doen.

Met de mac zelf herken ik dit probleem niet, maar ik stream dan ook alles vanaf mijn iphone.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_112466655
Ik heb het op de iPad wel eens. Gister nog een paar keer. Op de pc veel minder last van.
pi_112467139
Ik gebruik Spotify dagelijks tijdens m'n werk. Zeer zelden dat hij stottert (meestal stottert dan het hele internet...)
pi_112467152
Het verschijnsel lijkt wel een beetje op wat hier besproken wordt: http://community.spotify.(...)matically/td-p/53083 dus ik heb de stream settings maar eens op high gezet om te kijken of dat scheelt.

Maar dit lijkt het probleem ook aardig samen te vatten: http://community.spotify.(...)w-seconds/td-p/55513
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  dinsdag 5 juni 2012 @ 12:09:02 #158
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_112469692
quote:
5s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 10:26 schreef Jarno het volgende:
Ben ik de enige die (vooral op m'n iPhone 4S maar ook op m'n Mac) op gezette tijden enorm veel last van stotteren en hickups heeft? Ik gebruik m'n iPhone samen met m'n stereo (zit een dock connecter op) om via Spotify muziek te luisteren maar vaak stopt -ie er gewoon mee. Even de app in en pauze, play drukken en hij doet het weer ff maar het is echt freakin' irrirant. En gisteren op m'n laptop (ook een Mac) had ik het ook een paar keer. Internet doet het gewoon en via speedtest haal ik gewoon normale snelheden, heb verder ook geen last van dingen die het niet of slecht doen ofzo...
Er zijn meer mensen met dit probleem. Ik heb het alleen met de iPad App. Die is praktisch onbruikbaar. Op het Spotify forum is er een heel topic over: http://community.spotify.(...)w-seconds/td-p/55513
- edit: ah hierboven al praktisch dezelfde reactie -
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
pi_112485478
Zelfde probleem hier, erg irritant...
Komt keesje bij de leraar: "Meester, ik word gepest, iedereen noemt me schele keesje"
Waarop de leraar antwoordt: "Wat kan jou dat nou schelen keesje ?"
_o_
pi_112764810
Al tijden een tevreden Spotify-gebruiker, maar ik heb nu last van een behoorlijk irritant probleem. Het kwam al een aantal keer voor dat Spotify een nummer niet wilde afspelen als ik op play had geklikt, maar een keertje opnieuw starten van het programma hielp dan wel. Nu dus niet meer. Ik kan honderd keer op play rammen en het met tig verschillende nummers uit tig verschillende playlists proberen, er start gewoon geen enkel nummer meer -O- Ik heb een Spotify Unlimited-abo en gebruik het programma alleen op m'n laptop (met Windows 7, mocht dat nuttige info zijn). Ik heb geen idee waar ik het probleem moet zoeken en ik zat ook al te kijken of het programma misschien een update nodig heeft, maar zelfs dat kan ik niet vinden. Iemand enig idee?
I reject reality and substitute my own
  maandag 11 juni 2012 @ 22:41:11 #161
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_112764947
Heb je Spotify al een keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd?
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_112765024
quote:
7s.gif Op maandag 11 juni 2012 22:41 schreef donroyco het volgende:
Heb je Spotify al een keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd?
Ga ik even proberen nu.

Edit: Nou, ik kan weer muziek afspelen. Vind het toch maar een vaag probleem, maar goed, ik kan er weer tegenaan.
I reject reality and substitute my own
pi_112823898
Nieuwe Android-app geïnstalleerd, ziet er prachtig uit en werkt als een trein (play queue is win) maar mijn meest gebruikte feature is er niet meer: de Library!!!

Als je een flinke playlist hebt (zoals ik, eentje met 3000 nummers) dan is er dus geen op alfabet gesorteerde lijst meer met al je nummers. Probeer dan maar eens dat ene nummer in die lijst te vinden.

Natuurlijk kan ik meer playlists maken, maar dan moet ik tussen afspeellijsten gaan zoeken. Heel onhandig dit. Als er nu een manier was om je afspeellijsten alfabetisch te sorteren zoals op je PC dan was er geen probleem.

Nu moet ik thuis een nieuwe afspeellijst gaan maken die al gesorteerd is en die opnieuw syncen met mijn telefoon. En dat gaat alleen maar werken tot ik een nieuw nummer toe ga voegen aan de lijst :')
pi_112834411
Dat vroeg ik me bij de oude versie ook al af. Ik heb een gigantische playlist, maar als ik snel een artiest of nummer wil vinden kan je geloof ik niet zoeken?
Je kan wel algemeen zoeken, maar niet binnen de lijsten zelf?
  woensdag 13 juni 2012 @ 13:53:06 #165
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_112834471
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:51 schreef Zocalo het volgende:
Dat vroeg ik me bij de oude versie ook al af. Ik heb een gigantische playlist, maar als ik snel een artiest of nummer wil vinden kan je geloof ik niet zoeken?
Je kan wel algemeen zoeken, maar niet binnen de lijsten zelf?
Ctrl + F / Cmd + F
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_112836306
quote:
3s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:53 schreef donroyco het volgende:

[..]

Ctrl + F / Cmd + F
Mijn telefoon heeft geen ctrl+f
  woensdag 13 juni 2012 @ 14:38:38 #167
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_112836469
quote:
9s.gif Op woensdag 13 juni 2012 14:35 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Mijn telefoon heeft geen ctrl+f
iPhone?


Zie rechtsboven. Je playlist omlaag duwen.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_112838550
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 14:38 schreef donroyco het volgende:

[..]

iPhone?

[ afbeelding ]
Zie rechtsboven. Je playlist omlaag duwen.
Dit kon op Android ook, maar die functie hebben ze er nu uitgehaald. Geen Search meer in playlists.
  donderdag 14 juni 2012 @ 00:12:57 #169
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_112870241
Welke idioot heeft die nieuwe update bedacht :')

Wtf is er met Spotify mobiel gebeurd man :')
pi_112870936
Vraagje! Valt iTunes ook te koppelen aan Spotify? En dat je dan de nummers waarvan je in Spotify een afspeellijst hebt automatisch worden toegevoegd aan iTunes én zo ook meteen gekoppeld worden aan een iPod?
pi_112871723
quote:
14s.gif Op donderdag 14 juni 2012 00:12 schreef Verbodsbord het volgende:
Welke idioot heeft die nieuwe update bedacht :')

Wtf is er met Spotify mobiel gebeurd man :')
Veeeeeeeel beter man :')
  donderdag 14 juni 2012 @ 01:20:12 #172
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_112872335
quote:
2s.gif Op donderdag 14 juni 2012 00:52 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Veeeeeeeel beter man :')
Beter? Vind ik niet. Geen fatsoenlijk startscherm meer, geen optie om af te sluiten, sluit qua stijl niet meer aan op de computer-app. Oke sommige dingen zijn er overzichtelijker op geworden en het ziet er wat strakker uit, maar toch.
  donderdag 14 juni 2012 @ 16:36:12 #173
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_112891655
Oh en blijkbaar kan je ineens geen lokale bestanden meer gebruiken ofzo :{ ?
pi_112950959
Wtf is er mis?

Ik kan ineens niet meer inloggen op mn ipad en op mn iphone (via facebook). Ook via mn pc lijkt t niet te lukken.

Abonnement loopt nog, maar ik zie ook geen vrienden meer in mn lijstje rechts.

Meer mensen dit probleem?
  zaterdag 16 juni 2012 @ 14:43:04 #175
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_112968177
Gister had ik ook problemen, mijn afspeellijsten waren foetsie en last.fm wilde niet.

Inmiddels loopt het allemaal weer als een zonnetje.
  zaterdag 16 juni 2012 @ 14:44:31 #176
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_112968214
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 22:45 schreef kikoooooo het volgende:
Wtf is er mis?

Ik kan ineens niet meer inloggen op mn ipad en op mn iphone (via facebook). Ook via mn pc lijkt t niet te lukken.

Abonnement loopt nog, maar ik zie ook geen vrienden meer in mn lijstje rechts.

Meer mensen dit probleem?
Werkt het alweer? Zie je reactie nu pas, net even geprobeerd en het werkt hier prima.

Vind de app overigens nog steeds bijzonder ongebruiksvriendelijk en chaotisch voor de iPhone.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_112972040
Nee werkt niet. Spotify mobile geeft aan 21h left of your trial. Wtf is dit
pi_112972258
quote:
14s.gif Op donderdag 14 juni 2012 16:36 schreef Verbodsbord het volgende:
Oh en blijkbaar kan je ineens geen lokale bestanden meer gebruiken ofzo :{ ?
Niet als ze niet in een afspeellijst staan :')

Weer zo'n faalactie. Ik heb nog nooit gehoord van een update die meer opties verwijdert dan toevoegt :')
  zaterdag 16 juni 2012 @ 17:06:11 #179
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_112972330
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 16:58 schreef kikoooooo het volgende:
Nee werkt niet. Spotify mobile geeft aan 21h left of your trial. Wtf is dit
Vaag. Ik had afgelopen week wel dat Spotify op mijn iPhone bij elk nummer na 4 seconden crashte. De hele app gewoon uit. :')
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_112973228
Mijn afspeellijsten zijn ook weg. Gvd
pi_112974868
quote:
13s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 17:06 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Vaag. Ik had afgelopen week wel dat Spotify op mijn iPhone bij elk nummer na 4 seconden crashte. De hele app gewoon uit. :')
Dat had ik ook ja, op Android weliswaar :')
  zondag 17 juni 2012 @ 00:03:19 #182
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_112988904
Ik snap sowieso niet waarom Spotify zo moeilijk doet om voor ios en Android compleet andere apps te maken. Het lijkt wel alsof ze het zichzelf zo moeilijk mogelijk willen maken.

Ik gebruik nog steeds spotify, omdat ze als enige gapless playback bieden, maar als je kijkt naar hun interface design dan hebben ze daar dringend behoefte aan wat usability experts.

Mijn grootste ergernissen van dit moment:
- afspeellijsten zijn niet te sorteren. Daardoor is albumbeheer omslachtig.
- je kunt gewoon 1 playlist maken met al je volledige albums, maar sinds de nieuwe android update toont hij geen albumstitels meer in een playlist. Dit probleem heb je ook op de iPad.
- op de android en iPad app is het onmogelijk om je speellijsten te rangschikken of te groeperen. Daardoor ben je altijd afhankelijk van de Desktopversie.

Soms krijg ik het gevoel dat ze zelf ook geen idee hebben hoe je goed playlist en albumanagment in Spotify zou moeten doen.

Het voordeel van Spotify tegenover bijv. Deezer is dan wel weer dat je juist door de flexibiliteit makkelijk eigen categorien (mappen) kunt maken en niet vastzit aan 1 albumlijst. Maar zodra een concurrent gapless playback gaat aanbieden dan ben ik waarschijnlijk snel weg.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
  zondag 17 juni 2012 @ 03:01:29 #183
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_112994252
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 17:04 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Niet als ze niet in een afspeellijst staan :')

Weer zo'n faalactie. Ik heb nog nooit gehoord van een update die meer opties verwijdert dan toevoegt :')
Zelfs de lokale bestanden in een afspeellijst zijn niet meer af te spelen. Wat een mongolen zeg daar bij Spotify.
pi_112995557
quote:
14s.gif Op zondag 17 juni 2012 03:01 schreef Verbodsbord het volgende:

[..]

Zelfs de lokale bestanden in een afspeellijst zijn niet meer af te spelen. Wat een mongolen zeg daar bij Spotify.
Echt wel
  zondag 17 juni 2012 @ 16:03:41 #185
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_113007279
quote:
14s.gif Op zondag 17 juni 2012 08:33 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Echt wel
Bij mij niet.
  zondag 17 juni 2012 @ 22:36:17 #186
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_113027924
Wat is er veranderd?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_113040451
quote:
14s.gif Op zondag 17 juni 2012 03:01 schreef Verbodsbord het volgende:

[..]

Zelfs de lokale bestanden in een afspeellijst zijn niet meer af te spelen. Wat een mongolen zeg daar bij Spotify.
Daar heb ik geen problemen mee. Of bedoel je bestanden die echt fysiek op je SD staan? Ik heb het over de bestanden die ik op mijn PC wel heb, die heeft hij lokaal naar mijn SD gesynced en die worden dus niet gestreamed.
  maandag 18 juni 2012 @ 09:55:34 #189
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_113040719
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 22:36 schreef wallofdolls het volgende:
Boehoehoe.

Er verandert weer eens iets en niemand kan t handlen?
Dit soort reacties. :')
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  vrijdag 22 juni 2012 @ 00:49:00 #190
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_113219821
Ik kan op m'n telefoon dus echt geen lokale bestanden meer afspelen. Of ze nou op m'n sd kaart staan of niet, het werkt gewoon niet.

Wat een onzin....
pi_113221004
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 00:49 schreef Verbodsbord het volgende:
Ik kan op m'n telefoon dus echt geen lokale bestanden meer afspelen. Of ze nou op m'n sd kaart staan of niet, het werkt gewoon niet.

Wat een onzin....
Als ze op je computer en in een offline-afspeellijst op je telefoon staan synct hij ze gewoon, dan werkt het wel.

Je kan inderdaad niet meer direct bij je lokale bestanden op je telefoon. Dat is het enige minpuntje van de nieuwe versie, voor de rest is hij zo veel beter _O_
  vrijdag 22 juni 2012 @ 02:42:59 #192
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_113221526
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 01:54 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Als ze op je computer en in een offline-afspeellijst op je telefoon staan synct hij ze gewoon, dan werkt het
Dat heb ik dus :P toch constant de melding 'nummer is niet beschikbaar' ;(
  vrijdag 22 juni 2012 @ 03:07:39 #193
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_113221720
Spotify op mijn telefoon werkt ook kut. Tussen nummers door duurt het echt gemiddeld 20 seconden voor hij het volgende nummer heeft geladen. :{
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_113233549
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 14:38 schreef donroyco het volgende:

[..]

iPhone?

[ afbeelding ]
Zie rechtsboven. Je playlist omlaag duwen.
En op Android? Daar staat geen zoekscherm in playlists, maar alleen in Spotify algemeen (niet lokale bestanden dus)
  vrijdag 22 juni 2012 @ 13:42:42 #195
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_113233675
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 13:39 schreef Zocalo het volgende:

[..]

En op Android? Daar staat geen zoekscherm in playlists, maar alleen in Spotify algemeen (niet lokale bestanden dus)
Zit er op Android niet sowieso een zoekknop op de telefoon zelf?
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_113234354
Niet dat ik weet.. Ik kan wel zoeken in Spotify, maar dan zoekt hij naar artiesten en nummers die ook niet in de speellijst zitten.
pi_113234848
Is het mogelijk op bepaalde nummers te blokkeren? Op het moment luister ik naar de top 100, maar ik heb totaal geen behoefte aan justin bieber.

Daarnaast doen een aantal artiesten het niet. Het gaat tot nu toe om Mumford & Sons en Coldplay.
Feyenoord Rotterdam
  zondag 24 juni 2012 @ 19:42:12 #198
283085 TWP
kassalade
pi_113326308
Toch maar voor de Unlimited gegaan. Laatste tijd gebruik ik het steeds meer. Wat een tof programma.
:)
  zondag 24 juni 2012 @ 19:51:55 #199
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_113326826
Wtf, Zoals ik zei werken local files ineens niet meer op mijn telefoon. Hij blijft zeggen: Nummer niet beschikbaar, ookal staat het nummer op mijn telefoon.

Het meest bizarre is nu: Het bestand staat dus wel in de map:

/mnt/sdcard/external_sd/Android/Data/com.spotify.mobile.android.ui

Oftewel hij heeft het nummer dus wel beschikbaar gemaakt, maar het nummer is niet beschikbaar ofzo :')
  dinsdag 26 juni 2012 @ 15:40:09 #200
240618 Micson
The lonely stoner
pi_113414828
Kun je de gratis versie van Spotify eigenlijk linken met Last.fm? Kan het namelijk nergens vinden ;(
  dinsdag 26 juni 2012 @ 15:50:23 #201
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_113415314
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 15:40 schreef Micson het volgende:
Kun je de gratis versie van Spotify eigenlijk linken met Last.fm? Kan het namelijk nergens vinden ;(
Edit » Preferences

bovenaan.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  dinsdag 26 juni 2012 @ 19:38:45 #202
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_113424946
Spotify zit weer als een gek te bufferen op mijn iPad. Wordt er gek van.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
  dinsdag 26 juni 2012 @ 19:40:34 #203
240618 Micson
The lonely stoner
pi_113425043
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 15:50 schreef donroyco het volgende:

[..]

Edit » Preferences

bovenaan.
Dankje ^O^
  dinsdag 26 juni 2012 @ 19:54:20 #204
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_113425682
Ze hebben niet eens King Crimson. :N
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_113723970
Spotify wacht bij mij steeds een seconde of 20 voor ik weer een nummer kan luisten. Schijt irritant |:(
  dinsdag 3 juli 2012 @ 18:05:15 #206
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_113723991
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 19:40 schreef Micson het volgende:

[..]

Dankje ^O^
Geen dank.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_113724159
Nog steeds problemen met een aantal artiesten afspelen. Spotify stopt met het afspelen van het nummer en gaat ook niet door naar een ander nummer. Best wel irritant. Ik heb unlimited genomen en dan vind ik het nog irritanter. Wat nog vreemd is, is dat ik de nummers ook lokaal heb staan.

Daarnaast kan ik bijvoorbeeld Smokers outside the hospital doors van de editors niet afspelen van het normale album, maar wel van de EP. Zulke dingen ervaar ik met meerdere artiesten. Coldplay, Springsteen, Mumford and Sons, Editors, The Killers etc... Wat nog merkwaardiger is, dat ik alle cd's zelf in mijn bezit heb en ze heb geïmporteerd via iTunes.
Feyenoord Rotterdam
  dinsdag 3 juli 2012 @ 18:11:27 #208
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_113724197
quote:
19s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 18:10 schreef Fuszy het volgende:
Nog steeds problemen met een aantal artiesten afspelen. Spotify stopt met het afspelen van het nummer en gaat ook niet door naar een ander nummer. Best wel irritant. Ik heb unlimited genomen en dan vind ik het nog irritanter. Wat nog vreemd is, is dat ik de nummers ook lokaal heb staan.

Daarnaast kan ik bijvoorbeeld Smokers outside the hospital doors van de editors niet afspelen van het normale album, maar wel van de EP. Zulke dingen ervaar ik met meerdere artiesten. Coldplay, Springsteen, Mumford and Sons, Editors, The Killers etc... Wat nog merkwaardiger is, dat ik alle cd's zelf in mijn bezit heb en ze heb geïmporteerd via iTunes.
Ook als je Spotify opnieuw geïnstalleerd hebt?
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_113724217
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 18:11 schreef donroyco het volgende:

[..]

Ook als je Spotify opnieuw geïnstalleerd hebt?
:') Dat is een goede. Dat ga ik even proberen.
Feyenoord Rotterdam
pi_113724944
Werkt helaas niet.
Feyenoord Rotterdam
pi_113744606
Hoe link je iTunes nou aan Spotify, ik ben aan het zoeken en zoeken en uitproberen maar..
pi_113751572
Bovenin op bewerken drukken -> voorkeuren/preferences en dan zie je dit. Onderin kun je iTunes aanvinken

Feyenoord Rotterdam
pi_113874425
Iemand een idee of je Spotify nummers op je IPhone kan zetten?

[ Bericht 69% gewijzigd door bjanaan op 06-07-2012 23:27:47 ]
  zaterdag 7 juli 2012 @ 11:58:47 #214
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_113886657
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 23:22 schreef bjanaan het volgende:
Iemand een idee of je Spotify nummers op je IPhone kan zetten?
Gewoon Spotify installeren en een playlist lokaal beschikbaar maken.
Het is niet mogelijk om de nummers in de gewone iPod interface af te spelen.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
pi_113886703
Moet je wel Spotify Premium hebben
pi_114071912
Het probleem is magisch opgelost, door ... quicktime te installeren. Vraag me niet waarom, maar iemand stelde het voor op de community van spotify en ik probeerde het. Het werkt, dus ik vind het prima :D
Feyenoord Rotterdam
  woensdag 11 juli 2012 @ 19:59:12 #217
13973 ranja
image means nothing
pi_114077180
Nieuwe app ontdekt, WeAreHunted _O_
  woensdag 11 juli 2012 @ 20:18:43 #218
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_114078070
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 19:59 schreef ranja het volgende:
Nieuwe app ontdekt, WeAreHunted _O_
Oh, nu al. :P
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  zaterdag 14 juli 2012 @ 23:11:12 #219
159761 Arn0
Abbey Road
pi_114212025
Zoekfunctie werkt niet meer ;( En geen nieuwsupdates van Spotify. Zonde dit.
By hook or by crook, I'll be last in this book.
pi_114212078
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 23:11 schreef Arn0 het volgende:
Zoekfunctie werkt niet meer ;( En geen nieuwsupdates van Spotify. Zonde dit.
server problemen blijkbaar. Ik kan nog wel doorklikken op een artiest, die ik al wel in mijn lijst heb staan.
Feyenoord Rotterdam
pi_114240608
Hoeveel nr kun je maximaal offline streamen heb nu 1000 nrs en dan is er geen opslagruimte meer beschikbaar. :')
pi_114889520
net een spotify premium prepaid code gekocht, zal hem pas over 2 weken activeren, maar ik ga deze alvast volgen ^O^

Ik heb trouwens nog een account liggen van voor de facebook tijd, wat zal ik doen? Een nieuw account aanmaken via facebook of mijn oude houden?

Ik heb het zelf niet zo op facebook stiekum.
pi_114898690
Het valt me wel op dat hoe groter Spotify wordt, hoe vaker er serverproblemen zijn.
pi_114900064
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 15:39 schreef Young_David het volgende:
Het valt me wel op dat hoe groter Spotify wordt, hoe vaker er serverproblemen zijn.
Heb ik nog niets van gemerkt. Het is zeer zeldzaam dat hij het niet doet.
  dinsdag 31 juli 2012 @ 16:12:25 #225
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_114900080
Hier doet ie het ook altijd, sinds mei 2010.
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_114900889
Zijn kleine dingetjes hoor. Net werkte zoeken bijvoorbeeld niet (inmiddels wel). Ik heb spotify op het werk bijna constant aan staan en het zijn van die kleine korte serverproblemen die ik steeds vaker tegenkom.
pi_114901618
quote:
4s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 11:53 schreef gogosweden het volgende:
net een spotify premium prepaid code gekocht, zal hem pas over 2 weken activeren, maar ik ga deze alvast volgen ^O^

Ik heb trouwens nog een account liggen van voor de facebook tijd, wat zal ik doen? Een nieuw account aanmaken via facebook of mijn oude houden?

Ik heb het zelf niet zo op facebook stiekum.
Ik had zelf m'n Spotify-account al voordat je 'm moest koppelen aan Facebook. Ik heb geen 'verplichting' gekregen om 'm daaraan te koppelen.

Alhoewel, inmiddels is ie wel aan m'n FB gekoppeld, en weet ik niet meer zeker of ik dat zelf gedaan heb of niet. Dus gewoon even proberen tegen die tijd, zou ik zeggen.
pi_114901747
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 16:46 schreef enilnomrow het volgende:

[..]

Ik had zelf m'n Spotify-account al voordat je 'm moest koppelen aan Facebook. Ik heb geen 'verplichting' gekregen om 'm daaraan te koppelen.

Alhoewel, inmiddels is ie wel aan m'n FB gekoppeld, en weet ik niet meer zeker of ik dat zelf gedaan heb of niet. Dus gewoon even proberen tegen die tijd, zou ik zeggen.
Dat deed hij automatisch. Bij mij namelijk ook, maar ik log nog steeds in met mijn Spotify-user en niet mijn Facebook.
pi_114903263
Hier staat Spotify dagelijks meerdere uurtjes aan. Heerlijk.

Iemand verder nog tips qua lijsten? :)
  dinsdag 31 juli 2012 @ 17:28:20 #230
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_114903494
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 17:22 schreef PeterPastoor het volgende:
Hier staat Spotify dagelijks meerdere uurtjes aan. Heerlijk.

Iemand verder nog tips qua lijsten? :)
Wat wil je luisteren?
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_114903540
Dance en jazz zijn mijn favo's :)
pi_114904004
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 16:49 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dat deed hij automatisch. Bij mij namelijk ook, maar ik log nog steeds in met mijn Spotify-user en niet mijn Facebook.
Ja, best stom eigenlijk. Ik wilde ze helemaal niet koppelen. Maar ja, geen ramp ook.
pi_114923847
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 16:46 schreef enilnomrow het volgende:

[..]

Ik had zelf m'n Spotify-account al voordat je 'm moest koppelen aan Facebook. Ik heb geen 'verplichting' gekregen om 'm daaraan te koppelen.

Alhoewel, inmiddels is ie wel aan m'n FB gekoppeld, en weet ik niet meer zeker of ik dat zelf gedaan heb of niet. Dus gewoon even proberen tegen die tijd, zou ik zeggen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 16:49 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dat deed hij automatisch. Bij mij namelijk ook, maar ik log nog steeds in met mijn Spotify-user en niet mijn Facebook.
Hoe kan hij dat automatisch doen? lijkt mij dat hij je email en password nodig heeft dan toch?
pi_114932287
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 17:29 schreef PeterPastoor het volgende:
Dance en jazz zijn mijn favo's :)
Met de zwarte lijst zit je altijd goed. "spotify:user:ajee:playlist:2caNYZ5GZy17nVhVVPboQM" (kopieren naar je browser en dan opent spotify zelf de playlist.

Verder vind ik de Rolling Stone Recommend app ook wel grappig. Kom ik vaak nummers tegen die ik niet ken. "spotify:app:rollingstone"

Dance heb ik zelf niet zoveel mee, daar luister ik alleen naar als ik heb gedronken :)
pi_114934105
De Android-app heeft nu ook radio. Beter hadden ze zoeken in een playlist weer ingeschakeld, maar goed. De radio-optie vind ik wel veel beter dan in de eerste maanden van Spotify. Ik gebruik de radio voor similar artists best vaak als ik muziek van één stijl wil. Radio inschakelen gebaseerd op een stijl waar Spotify zelf mee komt is helaas nog wel heel erg 'breed'.
pi_114935240
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 17:29 schreef PeterPastoor het volgende:
Dance en jazz zijn mijn favo's :)
Vanuit m'n eigen collectie:
Black (Soul / Jazz / Funk / R&B / Reggae / Hiphop / etc.)
http://open.spotify.com/u(...)xHNl6qRKTa713P3S3e3l

Blue Note Trip:
http://open.spotify.com/u(...)t4BRhDHnUcBjU0B62MCR

Lazy electronic morning:
http://open.spotify.com/u(...)xnAYThuFrMB8aSLkxBzp

[ Bericht 0% gewijzigd door Young_David op 01-08-2012 10:07:35 ]
pi_114936008
Super bedankt allen :) Straks op pc even doen. *O*
  woensdag 1 augustus 2012 @ 10:02:55 #238
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_114936408
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_114973110
Sinds wanneer is dat hele tijdslimiet gebeuren weer? Ik heb echt in al die maanden dat ik nu spotify heb nog nooit dat balkje gezien en nu staat hij plotseling op 10 minuten..
1e topic van 2012 in ONZ Eerste ONZ topic van 2012 - Fijn 2012
pi_115502856
iemand die weet wat er gebeurd als je spotify gift card afgelopen is? Word je account dan weer gewoon spotify open of gebeurt iets anders?
  maandag 13 augustus 2012 @ 09:33:15 #241
258885 Solique
I Kill You !
pi_115502875
quote:
4s.gif Op maandag 13 augustus 2012 09:32 schreef gogosweden het volgende:
iemand die weet wat er gebeurd als je spotify gift card afgelopen is? Word je account dan weer gewoon spotify open of gebeurt iets anders?
Dan schakelt het terug naar free
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_115502898
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 09:33 schreef Solique het volgende:

[..]

Dan schakelt het terug naar open
Tof thanks.

wacht, zit er verschil tussen open en free?
  maandag 13 augustus 2012 @ 09:34:23 #243
258885 Solique
I Kill You !
pi_115502906
quote:
4s.gif Op maandag 13 augustus 2012 09:34 schreef gogosweden het volgende:

[..]

Tof thanks.

wacht, zit er verschil tussen open en free?
Nee, free en open zijn gelijk.
Zie de verschillende typen: http://www.spotify.com/nl/get-spotify/premium/
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_115502952
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 09:34 schreef Solique het volgende:

[..]

Nee, free en open zijn gelijk.
Zie de verschillende typen: http://www.spotify.com/nl/get-spotify/premium/
^O^ thanks
  maandag 13 augustus 2012 @ 18:01:44 #245
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_115520339
quote:
Dear donroyco,

We haven’t been able to renew your Spotify subscription, which was due 0 days ago.
Unfortunately, this is because there’s a problem with your PayPal account. Here’s what to do.

[...]

Thanks – we hope we can renew your subscription soon!

The Spotify Team
En dat terwijl PayPal al gekoppeld is aan mijn bankrekening. Eergisteren nog een succesvolle betaling gedaan.

Iemand hetzelfde probleem gehad?
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_115520959
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 18:01 schreef donroyco het volgende:

[..]

En dat terwijl PayPal al gekoppeld is aan mijn bankrekening. Eergisteren nog een succesvolle betaling gedaan.

Iemand hetzelfde probleem gehad?
Heb ik ook gehad een half jaar geleden, is me nooit gelukt op te lossen dus koop steeds prepaid kaarten ;(
  maandag 13 augustus 2012 @ 18:21:13 #247
159761 Arn0
Abbey Road
pi_115520996
Ja, volgens mij moet je tegenwoordig een kredietkaart gekoppeld hebben aan je Paypal account. Ongeacht hoeveel geld er op staat.
By hook or by crook, I'll be last in this book.
  maandag 13 augustus 2012 @ 20:15:32 #248
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_115525502
Slaat toch nergens op? Hiervoor nooit problemen gehad met de betaling. Ik zal Spotify eens een mailtje tikken. Thanks voor jullie antwoorden.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_115526799
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 20:15 schreef donroyco het volgende:
Slaat toch nergens op? Hiervoor nooit problemen gehad met de betaling. Ik zal Spotify eens een mailtje tikken. Thanks voor jullie antwoorden.
Spotify kan daar niks aan doen.
  maandag 13 augustus 2012 @ 20:45:58 #250
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_115527025
quote:
2s.gif Op maandag 13 augustus 2012 20:42 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Spotify kan daar niks aan doen.
Andere betalingsmogelijkheid aanbieden (naast PayPal en creditcard).
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_115527060
quote:
7s.gif Op maandag 13 augustus 2012 20:45 schreef donroyco het volgende:

[..]

Andere betalingsmogelijkheid aanbieden (naast PayPal en creditcard).
Zoals?
  maandag 13 augustus 2012 @ 20:47:21 #252
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_115527119
quote:
7s.gif Op maandag 13 augustus 2012 20:46 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Zoals?
iDeal voor Nederlandse gebruikers. Ze hebben een kantoor op de Singel.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_115527172
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 20:47 schreef donroyco het volgende:

[..]

iDeal voor Nederlandse gebruikers. Ze hebben een kantoor op de Singel.
Dat is enkel geschikt voor eenmalige betalingen. Een abonnement zoals bij Spotify is dan niet mogelijk.
  maandag 13 augustus 2012 @ 20:52:13 #254
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_115527374
quote:
2s.gif Op maandag 13 augustus 2012 20:48 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Dat is enkel geschikt voor eenmalige betalingen. Een abonnement zoals bij Spotify is dan niet mogelijk.
True. Morgen maar een kaart bij de AH kopen dan :{
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  maandag 13 augustus 2012 @ 22:14:24 #255
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_115532364
Ik heb hetzelfde gezeik met Paypal gehad. Ook een mailtje gestuurd naar Paypal maar die konden me niets verder helpen (had het inmiddels zelf ook al geregeld door gewoon ¤25,- via Ideal op m'n paypal te storten).
  maandag 13 augustus 2012 @ 22:18:38 #256
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_115532634
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 22:14 schreef Jovatov het volgende:
Ik heb hetzelfde gezeik met Paypal gehad. Ook een mailtje gestuurd naar Paypal maar die konden me niets verder helpen (had het inmiddels zelf ook al geregeld door gewoon ¤25,- via Ideal op m'n paypal te storten).
Goede tip.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  woensdag 15 augustus 2012 @ 20:29:57 #257
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_115611621
Ik maakte ook altijd standaard een bedrag over naar Paypal zodat de Spotify bedragen afgeschreven konden worden. Echter: 10 dagen geleden een bedrag gestort, en nog niks bijgeschreven op Paypal. :{ Enige mailtjes gestuurd, maar voorlopig alleen maar standaard antwoorden. :(

Ik ben dat gezeik zo zat, ik heb vandaag gelijk een credit card aangevraagd bij de bank. :{
... ♥ ik mis je ♥
pi_115624511
Mijn vader heeft het volgende probleem. Met zijn s2 en windows 7 laptop wordt zijn s2 niet herkend bij apparaten. Dus kan hij niks offline opslaan. Hoe kan dit? Alles al opnieuw ingesteld...
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 00:26:30 #259
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_115702795
Ik heb nog geen probleem met spotify en paypal gelukkig, en heb geen creditcard.

Wel jammer dat Psy - Gangnam style nog niet op spotify staat ;(
pi_115702879
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 23:33 schreef alwaysonhold het volgende:
Mijn vader heeft het volgende probleem. Met zijn s2 en windows 7 laptop wordt zijn s2 niet herkend bij apparaten. Dus kan hij niks offline opslaan. Hoe kan dit? Alles al opnieuw ingesteld...
same here, gewoon op je telefoon een playlist locaal beschikbaar maken :Y

EDIT: mobiel + laptop opnieuw opstarten werkt ook
pi_115840986
heb nu bijna een week premium

kan maar 1 ding zeggen:

spotify! _O_ _O_ _O_
pi_115922414
Iemand enig idee hoe ik mijn land naar Nederland kan wijzigen?

Ik ben (helaas) woonachtig over de grens in Duitsland, waardoor ik een Duits IP adres krijg toegewezen van mijn provider, en zo alleen maar op de Duitse manier kan betalen, en ik heb geen Duitse bank, nog een creditcard of PayPal.

Via een proxyserver werkt het inloggen niet (om zo een Nederlands IP adres te faken)

Dus daarbij de vraag, iemand een truc/hint/tip voor mij?
The question is, what is the question?
  donderdag 23 augustus 2012 @ 22:09:50 #263
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_115928073
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 20:30 schreef Pictogram het volgende:
Iemand enig idee hoe ik mijn land naar Nederland kan wijzigen?

Ik ben (helaas) woonachtig over de grens in Duitsland, waardoor ik een Duits IP adres krijg toegewezen van mijn provider, en zo alleen maar op de Duitse manier kan betalen, en ik heb geen Duitse bank, nog een creditcard of PayPal.

Via een proxyserver werkt het inloggen niet (om zo een Nederlands IP adres te faken)

Dus daarbij de vraag, iemand een truc/hint/tip voor mij?
Wat gek, ik woon ook in Duitsland maar herken het probleem niet. Ik weet niet meer precies hoe mijn aanmelding destijds gegaan is, maar je zou kunnen proberen om de aanmelding te doen zodra je een keer in NL bent, en zodra je je password etc hebt daarmee ook in DL inloggen.
... ♥ ik mis je ♥
pi_115928167
Ik had hetzelfde probleem, maar dat is toen opgelost met een mailtje naar Spotify. Spotify heeft toen mijn land veranderd :)
By hook or by crook, I'll be last in this book.
pi_115986613
Hmm, ff een vraagje. Heb vandaag een tablet gekocht en heb daar ook de Spotify App geïnstalleerd. Nu heb ik aangegeven dat ik mijn playlist [gecreëerd op pc] wil downloaden. Helaas blijft ie hangen op 0%. Betekent dit dat ik op mijn tablet geen muziek kan luisteren tenzij ik een Premium Account neem?
pi_115986878
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 12:19 schreef SLP_ het volgende:
Hmm, ff een vraagje. Heb vandaag een tablet gekocht en heb daar ook de Spotify App geïnstalleerd. Nu heb ik aangegeven dat ik mijn playlist [gecreëerd op pc] wil downloaden. Helaas blijft ie hangen op 0%. Betekent dit dat ik op mijn tablet geen muziek kan luisteren tenzij ik een Premium Account neem?
dat klopt, je moet premium hebben om ergens anders dan op je PC muziek via spotify te kunnen luisteren :Y
pi_115987536
quote:
4s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 12:32 schreef gogosweden het volgende:

[..]

dat klopt, je moet premium hebben om ergens anders dan op je PC muziek via spotify te kunnen luisteren :Y
Heb net twee maanden Unlimited geactiveerd :') Maargoed, dan maar upgraden :P Thanks :)
pi_115988499
Noo, heb net weer nieuw kaartje gekocht, maar krijg bij het activeren de melding: 'we kunnen deze code momenteel niet verzilveren'. Google helpt mij ook niet echt verder, weet iemand wat ik hier tegen kan doen?
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 13:48:49 #269
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_115988687
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 13:41 schreef SLP_ het volgende:
Noo, heb net weer nieuw kaartje gekocht, maar krijg bij het activeren de melding: 'we kunnen deze code momenteel niet verzilveren'. Google helpt mij ook niet echt verder, weet iemand wat ik hier tegen kan doen?
Spotify contacten?
pi_115988729
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 13:48 schreef Jovatov het volgende:

[..]

Spotify contacten?
Ik heb de melding naar het Engels vertaald en toen kwam ik op topics in de Spotify Community. Het schijnt dus dat je niet naar Premium kunt upgraden als je nog dagen tegoed hebt als Unlimited. Lekker slecht dan. Als je via Paypal enz doet, kan het wel..
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 13:56:14 #271
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_115988851
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 13:50 schreef SLP_ het volgende:

[..]

Ik heb de melding naar het Engels vertaald en toen kwam ik op topics in de Spotify Community. Het schijnt dus dat je niet naar Premium kunt upgraden als je nog dagen tegoed hebt als Unlimited. Lekker slecht dan. Als je via Paypal enz doet, kan het wel..
Hmm, stom.
pi_115988981
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 13:50 schreef SLP_ het volgende:

[..]

Ik heb de melding naar het Engels vertaald en toen kwam ik op topics in de Spotify Community. Het schijnt dus dat je niet naar Premium kunt upgraden als je nog dagen tegoed hebt als Unlimited. Lekker slecht dan. Als je via Paypal enz doet, kan het wel..
jammer wel
pi_115989120
Ik heb nu een mac maar hoe tover ik de menubalk bij Spotify tevoorschijn? :')
pi_115989280
quote:
4s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 14:01 schreef gogosweden het volgende:

[..]

jammer wel
Ja inderdaad ;(
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 16:38:34 #275
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_115993341
Belachelijk dat de app geen lokale bestanden meer kan afspelen. Na deze maand kap ik gelijk met mijn abonnement.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zondag 26 augustus 2012 @ 02:18:35 #276
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_116013085
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 14:06 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb nu een mac maar hoe tover ik de menubalk bij Spotify tevoorschijn? :')
Net zoals bij elk Mac applicatie. Gewoon op het venster klikken en bovenin beeld verschijnt de menubalk van de betreffende applicatie. Of begrijp ik je nu verkeerd?
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
pi_116014837
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 02:18 schreef Wepeel2 het volgende:

[..]

Net zoals bij elk Mac applicatie. Gewoon op het venster klikken en bovenin beeld verschijnt de menubalk van de betreffende applicatie. Of begrijp ik je nu verkeerd?
Nee je hebt gelijk ^O^
  zondag 26 augustus 2012 @ 13:19:24 #278
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_116020316
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 08:23 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Nee je hebt gelijk ^O^
Is even wennen als je voor het eerst een Mac hebt. ;)
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
pi_116020387
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 13:19 schreef Wepeel2 het volgende:

[..]

Is even wennen als je voor het eerst een Mac hebt. ;)
Ja inderdaad
  maandag 27 augustus 2012 @ 00:09:48 #280
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_116052338
Ik zit nog steeds met smart te wachen op een automatische sorteeroptie voor de playlists. Ik word echt regelmatig gefrustreerd van het gesleep met playlists. Ik denk dat ik er maar mee stop om albums (playlists) nog in alfabetische volgorde te zetten.

Heb al een paar keer overwogen om over te stappen naar Deezer, want die hebben echt een veel beter methode om je albums te managen, maar dan ga ik toch echt al die leuke apps en playlists van andere sites en andere mensen kiezen.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
pi_116081752
Dat mist inderdaad nog. Ik ga er wel van uit dat dat nog wordt toegevoegd :) Ze hebben nog regelmatig updates in de client.
  maandag 27 augustus 2012 @ 21:35:32 #282
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_116083958
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 20:53 schreef Xrenity het volgende:
Dat mist inderdaad nog. Ik ga er wel van uit dat dat nog wordt toegevoegd :) Ze hebben nog regelmatig updates in de client.
Is een van de meest gevraagde request, dus ik denk het ook wel. Maar het verbaast me wel dat het er niet in zit. De enige mogelijkheid om muziek op je telefoon te syncen is in Spotify immers via playlists en veel mensen luisteren nog steeds graag albums.
Een mogelijk om naast de playlists favoriete albums te 'liken' zodat die in een lijst komen lijkt me ook wel wat.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
pi_116086802
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 21:35 schreef Wepeel2 het volgende:

[..]

Is een van de meest gevraagde request, dus ik denk het ook wel. Maar het verbaast me wel dat het er niet in zit. De enige mogelijkheid om muziek op je telefoon te syncen is in Spotify immers via playlists en veel mensen luisteren nog steeds graag albums.
Een mogelijk om naast de playlists favoriete albums te 'liken' zodat die in een lijst komen lijkt me ook wel wat.
Dat kan je toch aangeven met een ster? Dan komen die in de lijst 'Favorieten'. Of bedoel je dat je voor elk favoriet album een aparte 'favorieten' lijst wilt?
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 10:20:45 #284
71048 Tokay
makes your day!
pi_116098534
Een tevreden Spotify Premium gebruiker hier. Klopt het dat bij het afspelen van een playlist de nummers tegenwoordig vloeiend in elkaar overlopen (d.m.v. fading) terwijl dat voorheen niet het geval was?
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
pi_116098789
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 10:20 schreef Tokay het volgende:
Een tevreden Spotify Premium gebruiker hier. Klopt het dat bij het afspelen van een playlist de nummers tegenwoordig vloeiend in elkaar overlopen (d.m.v. fading) terwijl dat voorheen niet het geval was?
kan je in je settings veranderen :P

ik vind premium ook echt O+
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 10:52:41 #286
71048 Tokay
makes your day!
pi_116099141
quote:
4s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 10:33 schreef gogosweden het volgende:

kan je in je settings veranderen :P

ik vind premium ook echt O+
Aha! Bedankt, voor de tip.
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
  woensdag 29 augustus 2012 @ 13:46:13 #287
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_116146442
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 22:21 schreef SLP_ het volgende:

[..]

Dat kan je toch aangeven met een ster? Dan komen die in de lijst 'Favorieten'. Of bedoel je dat je voor elk favoriet album een aparte 'favorieten' lijst wilt?
Inderdaad. Want aan een lange playlist met favoriete tracks heb ik nog steeds niets als ik mijn albums wil organiseren.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 18:14:25 #288
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_116156829
De nieuwe ipad app heeft de mogelijkheid om een afspeellijst te sorteren. Eindelijk!
Zeikmodus: nu nog de playlists zelf.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
pi_116495217
Dat was toch sowieso niet nodig? :o Ik kan mij niet herinneren dat ik ooit om een facebook account ben gevraagd bij Spotify.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_116495242
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 12:44 schreef Felagund het volgende:
Dat was toch sowieso niet nodig? :o Ik kan mij niet herinneren dat ik ooit om een facebook account ben gevraagd bij Spotify.
was vorig jaar zo, tot nu dus.

ik had nog een account van voor die tijd dus ik had mazzel.
pi_116495285
quote:
4s.gif Op vrijdag 7 september 2012 12:45 schreef gogosweden het volgende:

[..]

was vorig jaar zo, tot nu dus.

ik had nog een account van voor die tijd dus ik had mazzel.
Ah, op die fiets, dan heb ik mijn account waarschijnlijk ook op tijd aangemaakt. Maar wel goed nieuws, ik ben niet zo van het linken van accounts van diverse sites.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_116495311
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 12:46 schreef Felagund het volgende:

[..]

Ah, op die fiets, dan heb ik mijn account waarschijnlijk ook op tijd aangemaakt. Maar wel goed nieuws, ik ben niet zo van het linken van accounts van diverse sites.
ik ook niet. Snap het nut er niet zo van.
  zondag 9 september 2012 @ 00:44:41 #294
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_116552767
quote:
Spotify to launch browser-based music app and redesign, reports TechCrunch

Spotify plans to launch a browser-based music player to compliment its desktop and mobile applications, TechCrunch reports. Apparently, the reason the company hasn't updated its desktop application with many new features beyond Spotify Apps is because it's been quietly preparing a web version in the midst of launching several mobile app updates. Spotify's current desktop app relies on a special blend of streaming and peer-to-peer technology to work so quickly, while its mobile apps only use streaming. It's likely that Spotify's web app will rely wholly on streaming to deliver music to users, much like chief competitor Rdio's web app.

TechCrunch also reports that alongside Spotify's new web app will be an across-the-board redesign to help users discover music and playlists recommended by influencers. Today, discovering playlists on Spotify is simplest using external third-party sites like ShareMyPlaylists. A lower mobile-only subscription price could also be in the works, reportedly. The company currently offers only three tiers: free on desktop, ad-free on desktop for $4.99 per month, and ad-free on desktop and mobile with offline listening capabilities for $9.99 per month. A new web app and redesign should be a boon to Spotify, which has most of the mindshare in the music streaming market, even while it might barely break even on subscription revenues. A web app opens up Spotify's service to far more users, as well as makes the service more appealing to existing users since they'd be able to log in from any computer to access their collection and playlists.

Spotify refused to comment on this story.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_116556071
quote:
7s.gif Op zondag 9 september 2012 00:44 schreef donroyco het volgende:

[..]

Tof ^O^

als ze nou ook nog tv of films gaan aanbieden zijn ze helemaal gesettled en voorbereid op de toekomst qua streaming
  zondag 9 september 2012 @ 09:17:13 #296
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_116556451
quote:
7s.gif Op zondag 9 september 2012 00:44 schreef donroyco het volgende:

[..]

Da's goed nieuws. Hoef ik op de hogeschool ook niet steeds die executable te downloaden ^O^
  zondag 9 september 2012 @ 10:21:08 #297
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_116557122
quote:
4s.gif Op zondag 9 september 2012 08:01 schreef gogosweden het volgende:

[..]

Tof ^O^

als ze nou ook nog tv of films gaan aanbieden zijn ze helemaal gesettled en voorbereid op de toekomst qua streaming
Denk niet dat ze dat gaan doen.
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 09:17 schreef Jovatov het volgende:

[..]

Da's goed nieuws. Hoef ik op de hogeschool ook niet steeds die executable te downloaden ^O^
Spotify wil zelf niet reageren, dus dat betekent ze komen er snel mee óf het is in ontwikkeling óf het is zo'n erge bullshit dat ze er niet op willen reageren...
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  dinsdag 11 september 2012 @ 08:29:55 #298
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_116633659
quote:
7s.gif Op zondag 9 september 2012 10:21 schreef donroyco het volgende:

[..]

Denk niet dat ze dat gaan doen.

[..]

Spotify wil zelf niet reageren, dus dat betekent ze komen er snel mee óf het is in ontwikkeling óf het is zo'n erge bullshit dat ze er niet op willen reageren...
Spotify heeft een policy dat ze nooit reageren op toekomstige releases en ontwikkelingen. Ik geloof dat ze een beetje de Apple methode hanteren: aankondigen en meteen releases.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
pi_117124964
Super handig spotify premium en een tablet. Alleen jammer dat je geen 'thuis' account kunt kopen. Nu ben je verplicht tot meerdere accounts als je meerdere mobiele apparaten hebt omdat je niet op twee apparaten tegelijkertijd kunt luisteren...
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 22 september 2012 @ 23:15:42 #300
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_117133154
Ook eindelijk premium aangeschaft, fijn. O+
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  dinsdag 25 september 2012 @ 14:03:03 #301
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_117231713
Ik heb een vraag maar er kan nog maar 1 keer gepost worden dus ik open even een nieuw topic.
All she wants and needs is just a little taste..
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')