quote: Op maandag 13 februari 2012 11:10 schreef InTrePidIvity het volgende:* INAmbrosius: GasquetAPK: GasquetAppeltjesmoes: LjubicicBeamofLight: GasquetBobW: DolgopolovAlovenac: F. LopezBruce117: GasquetChriz2k: DolgopolovCrocmaz: Gasquetde_boswachter: Gasquetdetennismaster: DolgopolovDoks: DolgopolovFedExpress: Gasquetfranklop: GasquetGremen: Dolgopolovintel: DolgopolovKarrel_Laaglawaai: Dolgopolovkevin_: Gasquetkleinzusje: F. Lopezluckass: Gasquetmickael79: LjubicicMykonos: LjubicicReya: Gasquetrhubarb: DolgopolovSalamando: Ljubicicsporttv: GasquetSnakehead85: DolgopolovSzura: GasquetThe_Boezelaar: LjubicicTheGeneral: GasquetTim86: GasquetTimm-E: DolgopolovVaduz: Ljubicicwimderon: GasquetXL: Ljubicic
quote: Op maandag 13 februari 2012 15:05 schreef franklop het volgende:Graskroketjes zijn door
quote: Op maandag 13 februari 2012 18:34 schreef Miracle_Drug het volgende:Programma voor morgen:Dagsessie Start om 11.00 uur Rik DE VOEST (RSA) vs Andreas SEPPI (ITA) Gevolgd door Igor SIJSLING (NED) vs Jarkko NIEMINEN (FIN) Niet voor 13.30 uur Viktor TROICKI (SRB) vs Thiemo DE BAKKER (NED) Gevolgd door Frantisek CERMAK (SZE), Filip POLASEK (SVK) vs Juan Martin DEL POTRO (ARG), Philipp PETZSCHNER (GER) Avondsessie Start om 19.30 uur Robin HAASE (NED) vs Nikolay DAVYDENKO (RUS) Gevolgd door Mikhail YOUZHNY (RUS) vs Igor KUNITSYN (RUS).Het is dat mijn jongste zoon echt wil gaan anders zou ik de tickets weggeven en lekker thuisblijven (avondsessie). Ik mag niet klagen omdat ik heel veel wedstrijden voor nop te zien krijg maar tjesus, tis ladies day morgen, had del Potro dan niet in de avond gekund
quote: Op maandag 13 februari 2012 13:34 schreef Alovenac het volgende:[..]Ik begin met de letter A en niet met de B, vriendelijke vriend . Haha, foutje kan gebeuren.
quote: Op maandag 13 februari 2012 18:12 schreef kleinzusje het volgende:Kutstad
quote: Op maandag 13 februari 2012 21:43 schreef norich het volgende:1. Dolpo kan het nog?
quote: Op maandag 13 februari 2012 22:51 schreef Alovenac het volgende:2: Youzhny