Eind april in 013, voor 9 euro. Ik heb mijn kaartje al een tijdje.quote:Op maandag 19 maart 2012 22:52 schreef arucard het volgende:
Klinkt inderdaad best goed, vooral dat tweede nummer. Zal eens wat meer van ze opzoeken
Een klein beetje dan, maar dat brengt juist weer dat beetje extra schoonheid aan de muziek.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 07:37 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Zijn die vocalen dan niet een klein beetje wtf?
Het is allemaal relatief natuurlijk, onze zieltjes zijn al helemaal verpest met al die experimentele muziek.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 01:29 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Eind april in 013, voor 9 euro. Ik heb mijn kaartje al een tijdje.
En inderdaad geen WTF-muziek.
Ik heb ze vorig jaar al 4 keer gezien in zaaltjes met nog geen 40 man.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 07:28 schreef On het volgende:
Als ik vrij kan krijgen ben ik ook van de (slaap) partij mensen.
Dat is die gast van Yellow Swans toch? Tof album wel. Zelfs pitchfork vond hem wel goed te doen. Doet me denken aan deze plaat, is denk ik één van de eerste noisealbums die ik ooit heb geluisterd.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:00 schreef Darkestrah het volgende:
Kon niets van het album wat ik nu luister vinden, dus daarom maar deze.
quote:Maurizio Bianchi - Symphony for a Genocide
Bianchi was seen to be part of the same noisy power-electronics as Whitehouse, but what's important to realise is not only that Bianchi was coming from somewhere totally different but that his music was frankly a lot more developed than Whitehouse's was at this time. Probably closer to Nurse With Wound or the grittier side of Throbbing Gristle, Bianchi used a mixture of synthesizer parts and tape loops to create a very early representation of the sort of music that would, over time metamorphose into what we are hearing now from the US noise set (Prurient, Can't, Hair Police, BxC et al). Hearing this classic recording now is a revalation, it links perfectly not only to the industrial and noise-based recordings of the time but also to earlier electronic work, the sort of recordings you'd expect to see emerging on the Creel Pone re-issue label or coming from the mind of the German synthesizer pioneers. Sickeningly dark material from beginning to end and incredibly innovative for both the time and for now, this is an essential purchase for noise fans and electronic music fetishists alike... huge recommendation!
Mijn inspiratie voor mijn vorige post komt van een website die niet, ik herhaal niet, van Bosbeetle is. Toch bedankt voor het vertellen van het bestaan van die site.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 07:25 schreef Bosbeetle het volgende:
dat is mijn site niet hè, dus met dank aan onionpalac en de zijnen
Nog niets gevonden Radioheader?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:10 schreef Radioheader het volgende:
In dit topic staan echt superlijpe nummers, als ik ook wat vind post ik het hier!
Klaus Nomiquote:Op woensdag 28 maart 2012 19:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nog niets gevonden Radioheader?
Goed, Klaus Nomi dan:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Klaus_Nomi
Klaus is van origine een duitse operazanger. Zijn muziek valt alleen te omschrijven als een onwaarschijnlijke combinatie van: opera/klassiek muziek/popmuziek. Dat, gemengd met zijn voorliefde voor grote hoeveelheden make-up en bizarre kostuums zorgen ervoor dat Klaus Nomi perfect geschikt is voor dit topic. Bekijk ook maar eens verschillende foto's van hem:
http://www.google.nl/sear(...)oAQ&biw=1024&bih=679
Zelf nooit echt begrepen, Pitchfork was wel helemaal leip om die man een tijdje terugquote:Op woensdag 28 maart 2012 19:19 schreef Granduppaaaaah het volgende:
Duidelijk een recreatief drugsgebruiker:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |