abonnement Unibet Coolblue
pi_109598506
Het is niet alleen voor de hygiene maar ook voor je huid. Sommige mensen zullen daar geen last van hebben maar andere wel.
Als je zweet en je hebt badkleding aan gaat het "broeien". Bij sommige mensen kan dat na een half uurtje al resulteren in huidproblemen zoals schimmels en andere narigheden. Dat vind ik eerlijk gezegd nog de belangrijkste reden...

Je wil na een sauna bezoek niet met schimmels op je huid weggaan...
** Uw tekst hier voor slechts 5 euro per maand **
  zondag 1 april 2012 @ 11:58:45 #152
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_109757634
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 09:36 schreef Doedezemaar het volgende:
In Soesterberg is dinsdag al 30 jaar damesdag en vanaf 1 mei gaan ze op 2 dinsdagen per maand badkledingdag houden. Ze noemen het Wellnessdag, maar je moet in badkleding, dus ik noem het gewoon badkledingdag. Stomme trend, die badkledingdagen.
Hoe ik het begrijp, is dat "over" als het nieuwe complex er is. Althans, dan heb je gewoon twee aparte ruimtes: naakt & "wellness".
al heb ik geen idee wanneer dat nieuwe complex af is ;)

Ik ga a.s. donderdag overigens naar Thermen Lucaya in Oss. Ben benieuwd :)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_110215666
Ik zit toch wel 3x per week in de sauna en drink niet meer dan 1,5 liter per dag :{
Ook neem ik geen extra zout in mij op. Hoe weet je of je meer zout nodig hebt :?
pi_110240000
quote:
11s.gif Op donderdag 12 april 2012 01:37 schreef SwaPore het volgende:
Ik zit toch wel 3x per week in de sauna en drink niet meer dan 1,5 liter per dag :{
Ook neem ik geen extra zout in mij op. Hoe weet je of je meer zout nodig hebt :?
Dat merk je snel genoeg. Je lichaam is slim genoeg om jou een "signaal" te geven. Gevolg is dat jij Je slapjes voelt waardoor je trek krijgt.

Met onze huidige eet cultuur krijgen we trouwens eerder teveel zout dan te weinig...
pi_110263865
quote:
1s.gif Op donderdag 12 april 2012 18:15 schreef sphinxproject het volgende:

[..]

Dat merk je snel genoeg. Je lichaam is slim genoeg om jou een "signaal" te geven. Gevolg is dat jij Je slapjes voelt waardoor je trek krijgt.

Met onze huidige eet cultuur krijgen we trouwens eerder teveel zout dan te weinig...
Inderdaad. voor zouttekort hoef je écht niet bang te zijn. Wel voor teveel zout. Drink je tijdens een saunadag ook maar 1,5 liter? Ik denk dat het daar wel slim is om wat meer gewoon kraanwater te drinken.
blub blub
pi_110263897
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 12:20 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Ik ben er ook absoluut geen fan van, dat preutse gedoe :{w Waarom doen mensen toch altijd zo panisch over naakt zijn?

Maar goed, vanuit de sauna snap ik het wel, het vergroot wel je doelgroep.
Vorige week was ik op een congres in Spanje. In het hotel was een kleine sauna. Ik vroeg bij de receptie of je naakt in de cabine mag. Ze waren compleet geshockeerd gewoon :D Dat kan écht niet want het is gemengd.
blub blub
pi_110265183
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 08:07 schreef nielsgeode het volgende:

[..]

Vorige week was ik op een congres in Spanje. In het hotel was een kleine sauna. Ik vroeg bij de receptie of je naakt in de cabine mag. Ze waren compleet geshockeerd gewoon :D Dat kan écht niet want het is gemengd.
*Grijns* Raar is dat he? Terwijl je in Duitsland echt niet hoeft te proberen om niet naakt te gaan. Meestal staat het ook nog duidelijk in de hotelinformatie erbij geschreven :P
  vrijdag 13 april 2012 @ 09:30:40 #158
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_110265411
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 08:05 schreef nielsgeode het volgende:

[..]

Inderdaad. voor zouttekort hoef je écht niet bang te zijn. Wel voor teveel zout. Drink je tijdens een saunadag ook maar 1,5 liter? Ik denk dat het daar wel slim is om wat meer gewoon kraanwater te drinken.
Ik drink tijdens een saunadag ook nooit meer dan normaal eigenlijk... Nooit ergens last van.

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 08:07 schreef nielsgeode het volgende:

[..]

Vorige week was ik op een congres in Spanje. In het hotel was een kleine sauna. Ik vroeg bij de receptie of je naakt in de cabine mag. Ze waren compleet geshockeerd gewoon :D Dat kan écht niet want het is gemengd.
Bij die kleine saunahotels is het inderdaad niet gebruikelijk om naakt te gaan. Maar ik snap dat panische gedoe om naakt nog steeds niet. Iedereen is toch zo geboren?
Don't let my username fool you...
pi_110274359
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 08:07 schreef nielsgeode het volgende:

[..]

Vorige week was ik op een congres in Spanje. In het hotel was een kleine sauna. Ik vroeg bij de receptie of je naakt in de cabine mag. Ze waren compleet geshockeerd gewoon :D Dat kan écht niet want het is gemengd.
Ik blijf het een raar gezicht vinden hoe vrouwen eenmaal in de sauna totaal geen probleem hebben dat legers vreemden hun spleet in volle glorie kunnen zien. Ze vragen er in ieder geval geen geld voor, dus wellicht is dat formeel gezien niet hoerig, maar komt in de buurt :{
pi_110274415
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 13:22 schreef SwaPore het volgende:
Ik blijf het een raar gezicht vinden hoe vrouwen eenmaal in de sauna totaal geen probleem hebben dat legers vreemden hun spleet in volle glorie kunnen zien. Ze vragen er in ieder geval geen geld voor, dus wellicht is dat formeel gezien niet hoerig, maar komt in de buurt :{
Jezus :D Nooit in een sauna geweest neem ik aan?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_110274446
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 13:22 schreef SwaPore het volgende:

[..]

Ik blijf het een raar gezicht vinden hoe vrouwen eenmaal in de sauna totaal geen probleem hebben dat legers vreemden hun spleet in volle glorie kunnen zien. Ze vragen er in ieder geval geen geld voor, dus wellicht is dat formeel gezien niet hoerig, maar komt in de buurt :{
Dusssssssss.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  vrijdag 13 april 2012 @ 13:27:25 #162
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_110274594
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 13:22 schreef SwaPore het volgende:

[..]

Ik blijf het een raar gezicht vinden hoe vrouwen eenmaal in de sauna totaal geen probleem hebben dat legers vreemden hun spleet in volle glorie kunnen zien. Ze vragen er in ieder geval geen geld voor, dus wellicht is dat formeel gezien niet hoerig, maar komt in de buurt :{
Duizend maal :') :') :')

Eng he? Naakte mensen. Ik vind het altijd wel prettig, lekker vrij. Maar je merkt wel verschil tussen sauna's. Bij de grotere sauna's heerst er wel meer een SNEL!-sla-je-handdoekje-om cultuur dan bij de wat kleineren.
Don't let my username fool you...
pi_110274806
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 13:23 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Jezus :D Nooit in een sauna geweest neem ik aan?
Ik ga er vaak heen, maar badkleding is verplicht :P
pi_110274964
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 13:32 schreef SwaPore het volgende:

[..]

Ik ga er vaak heen, maar badkleding is verplicht :P
Nou veel plezier dan (oprecht!) maar ik vind het ranzig.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 13 april 2012 @ 13:43:54 #165
163650 Greys
pi_110275249
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 13:22 schreef SwaPore het volgende:

[..]

Ik blijf het een raar gezicht vinden hoe vrouwen eenmaal in de sauna totaal geen probleem hebben dat legers vreemden hun spleet in volle glorie kunnen zien. Ze vragen er in ieder geval geen geld voor, dus wellicht is dat formeel gezien niet hoerig, maar komt in de buurt :{
En met mannen die wijdbeens in de sauna gaan zitten heb je geen probleem, alleen met dames?
Ik zit zelf overigens altijd braaf met de beentjes over elkaar in de sauna, of benen tegen elkaar aan. Maar ik denk dat je niet helemaal begrijpt dat een sauna totaal niets met seks (en dus ook niet al dan niet hoerig) te maken heeft :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_110275399
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 13:43 schreef Greys het volgende:

[..]

En met mannen die wijdbeens in de sauna gaan zitten heb je geen probleem, alleen met dames?
Ik zit zelf overigens altijd braaf met de beentjes over elkaar in de sauna, of benen tegen elkaar aan. Maar ik denk dat je niet helemaal begrijpt dat een sauna totaal niets met seks (en dus ook niet al dan niet hoerig) te maken heeft :)
Ach weet je, laten we er niet omheen draaien ook, een leuke vrouw is een leuke vrouw en mooi naakt is gewoon mooi naakt. Pas geleden in Maarssen stapte ik even de douche in om me af te spoelen en daar stonden net een stuk of 10 (ik overdrijf niet!) meiden van ergens in de 20 onder de douche en dat zorgt dan toch wel even voor een :@ :D momentje. En voor gegiechel van beide kanten. Mooi toch. Dat is juist leuk, het relaxte ervan. Het is bloot, maar niet sex. En zeker niet hoerig ofzo. :).
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 13 april 2012 @ 13:52:47 #167
163650 Greys
pi_110275602
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 april 2012 13:47 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ach weet je, laten we er niet omheen draaien ook, een leuke vrouw is een leuke vrouw en mooi naakt is gewoon mooi naakt. Pas geleden in Maarssen stapte ik even de douche in om me af te spoelen en daar stonden net een stuk of 10 (ik overdrijf niet!) meiden van ergens in de 20 onder de douche en dat zorgt dan toch wel even voor een :@ :D momentje. En voor gegiechel van beide kanten. Mooi toch. Dat is juist leuk, het relaxte ervan. Het is bloot, maar niet sex. En zeker niet hoerig ofzo. :).
Inderdaad. En dat komt andersom ook gerust voor :D
Als ik met vriendinnen in de sauna ben en er is een aantrekkelijk heerschap, dan wordt er heus ook gegiecheld inderdaad. Maar volgens mij denken sommigen dat de oneerbare voorstellen dan in de rondte vliegen of dat er steamy seks in de badjes plaats vindt als je even niet kijkt.

Overigens vind ik het niet eens altijd prettig - even kijken hoe ik dat goed uitleg :P - als er een echt aantrekkelijk iemand daar ook is, omdat ik me dan ineens veel bewuster ben van mijn eigen naaktheid en me dan misschien toch ietsje eerder geneer.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_110275650
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 april 2012 13:52 schreef Greys het volgende:

[..]

Overigens vind ik het niet eens altijd prettig - even kijken hoe ik dat goed uitleg :P - als er een echt aantrekkelijk iemand daar ook is, omdat ik me dan ineens veel bewuster ben van mijn eigen naaktheid en me dan misschien toch ietsje eerder geneer.
Joh ik ben ook een kalende uitgezakte 30-er dus als ik een douche vol met leuke 20+ vrouwen instap dan heb ik ook ff een momentje hoor. ;).
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_110275676
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 13:43 schreef Greys het volgende:

[..]

En met mannen die wijdbeens in de sauna gaan zitten heb je geen probleem, alleen met dames?
Ik vind het leuker om met naakte dames te zitten dan met mannen in een sauna hoor :@
Ik vind helemaal naakt sowieso smerig. al die konthaar en pufjes en ongesteldheidsbloed dat over de banken drillt, brrr... er moet wel iets zijn dat het opvangt :+
  vrijdag 13 april 2012 @ 13:57:33 #170
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_110275825
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 13:43 schreef Greys het volgende:

[..]

En met mannen die wijdbeens in de sauna gaan zitten heb je geen probleem, alleen met dames?
Ik zit zelf overigens altijd braaf met de beentjes over elkaar in de sauna, of benen tegen elkaar aan. Maar ik denk dat je niet helemaal begrijpt dat een sauna totaal niets met seks (en dus ook niet al dan niet hoerig) te maken heeft :)
Ik draai er ook niet omheen dat ik zeker wel naar mooie vrouwen kijk, maar dat doe ik ook gewoon op straat.

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 13:54 schreef SwaPore het volgende:

[..]

Ik vind het leuker om met naakte dames te zitten dan met mannen in een sauna hoor :@
Ik vind helemaal naakt sowieso smerig. al die konthaar en pufjes en ongesteldheidsbloed dat over de banken drillt, brrr... er moet wel iets zijn dat het opvangt :+
Wat dacht je van de handdoek waar je op moet zitten?
Don't let my username fool you...
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 13 april 2012 @ 14:03:47 #171
163650 Greys
pi_110276056
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 april 2012 13:54 schreef Jarno het volgende:

[..]

Joh ik ben ook een kalende uitgezakte 30-er
Hoezo 'ook'? }:| :+

quote:
dus als ik een douche vol met leuke 20+ vrouwen instap dan heb ik ook ff een momentje hoor. ;).
Ja logisch ook wel he, volgens mij heeft iedereen dat wel idd ;)

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 13:54 schreef SwaPore het volgende:

[..]

Ik vind het leuker om met naakte dames te zitten dan met mannen in een sauna hoor :@
Ik vind helemaal naakt sowieso smerig. al die konthaar en pufjes en ongesteldheidsbloed dat over de banken drillt, brrr... er moet wel iets zijn dat het opvangt :+
En seks, vind je dat ook vies? Plakkerig en zweterig en lichaamssappen enzo... ;)
En je denkt toch niet serieus dat er ongestelde vrouwen gewoon daar in de sauna gaan lopen lekken? Grapje, right?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_110276094
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 april 2012 14:03 schreef Greys het volgende:

[..]

Hoezo 'ook'? }:| :+
:D.

:@ .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_110279739
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 april 2012 14:03 schreef Greys het volgende:

[..]

En seks, vind je dat ook vies? Plakkerig en zweterig en lichaamssappen enzo... ;)
En je denkt toch niet serieus dat er ongestelde vrouwen gewoon daar in de sauna gaan lopen lekken? Grapje, right?
Seks met mannen is vies, ben geen battie :r

En:

Ongesteld in de sauna en het bubbelbad zitten bah :r
pi_110279759
Ben je 12?
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_110282895
Binnenkort weer naar de sauna met een vriendin! Gezellig! Lekker een sportmassage erbij geboekt.

Oh en ik zit braaf met mijn benen dicht hoor :) en vind t soms wat apart dat , vooral mannen, soms zo ontzettend wijdbeens gaan zitten.

En ik moet altijd even over een drempeltje heen de eerste paar minuten maar ik vind de sauna vooral erg ontspannend. Ben dus echt niet met alle naakten om mij heen bezig al zie ik heus wel of iemand aantrekkelijk is of niet of wat dan ook. Daar is niets mis mee. :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')