Gisteren de poedersuiker getest in de Toffler in rotterdam.
Om ongeveer half twee zo'n 100 mg genomen voordat we naar binnen gingen. Eenmaal binnen eerst de boel een beetje verkennen, laatste keer dat ik er was was het namelijk nog de Catwalk. Toffe locatie, tof publiek dus de dansvloer maar op.
Na ongeveer een uurtje voelde ik hem opkomen. Vrolijker, spraakzamer, licht euforisch en gewoon helemaal helder. Ik voelde me gewoon echt heerlijk! Niet echt tintelingen alleen op mijn hoofd als ik mijn haar aanraakte wat ik dan ook regelmatig deed. Kaiserdisco draaide daarnaast ook nog eens echt lekker. Ik had wel het idee dat mijn mond veel droger was dan bij mdma.
Rond 5 uur was de vrolijkheid wel weg maar de energie was er nog wel dus moest het op dat moment van de muziek gaan hebben. Alleen was mijn ritme op dat moment een beetje weg, kreeg beetje last van mijn buik, moest weer even wennen en het hielp ook niet echt dat Warren Fellow niet zo lekker draaide. Uurtje rustig aan gedaan, rond 6 uur voor het eerst naar de wc geweest, nieuwe dj en daarna gewoon lekker doorgegaan tot zo'n 7 uur.
Naar huis gefietst, helemaal geen last van de kou en toen ik thuis even ging zitten voelde ik pas tintelingen in mijn benen. Had niet echt het idee dat ik moe was maar toen ik eenmaal lag vielen mijn ogen zo dicht. Na 2 uurtjes al weer wakker

beetje zweterig en weer wat last van mijn buik maar was ook zo weer weg, geen last van mijn kaken of kapotte wangen/lippen. De rest van de dag rustig aan gedaan

Conclusie: zeer leuk stofje

volgende keer (awakenings) ga ik voor de 150 mg en dan in combinatie met iets anders. Enig nadeeltje is die buikpijn maar misschien komt dat wel omdat ik ervoor helemaal niet goed gegeten had.
Life is a waste of time. Time is a waste of life.
So let's get wasted and have the time of our lives.
Zooey & Selah O+
https://soundcloud.com/tomvadek