pi_107838694
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 19:45 schreef Jurrick het volgende:
Ik ga morgen ook voor het eerst 4-fmp in combinatie met methylone gebruiken.

Weet iemand een goede dosis van 4-fmp en methylone voor een feest van 9 uur?
Ik kan op internet namelijk geen geschikte dosissen vinden voor als je het combineert met iets
Mijn schema voor zo'n lang feest zou ongeveer zo zijn; Beginnen met 130-160mg 4fmp, dan na een uur of twee 150-180mg methylone om vervolgens nog meer methylone bij te nemen tot het feest is afgelopen
pi_107838727
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 19:45 schreef Jurrick het volgende:
Ik ga morgen ook voor het eerst 4-fmp in combinatie met methylone gebruiken.

Weet iemand een goede dosis van 4-fmp en methylone voor een feest van 9 uur?
Ik kan op internet namelijk geen geschikte dosissen vinden voor als je het combineert met iets
00:00 140mg fluor
02:00 130mg methylone
04:00 130mg methylone

Of alles 1 uur opschuiven als je nog een after hebt of bang bent dat het te snel uitwerkt ^O^
pi_107839329
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 20:05 schreef Jedi_Pimp het volgende:

[..]

00:00 140mg fluor
02:00 130mg methylone
04:00 130mg methylone

Of alles 1 uur opschuiven als je nog een after hebt of bang bent dat het te snel uitwerkt ^O^
Ik had gehoord dat het bijnemen van 4-fmp geen nut heeft, heeft dit wel nut bij methylone dan?

En raad je het ook aan om gewoon om 2 uur 170 mg methylone in een keer te droppen?
pi_107840186
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 20:16 schreef Jurrick het volgende:

[..]

Ik had gehoord dat het bijnemen van 4-fmp geen nut heeft, heeft dit wel nut bij methylone dan?

En raad je het ook aan om gewoon om 2 uur 170 mg methylone in een keer te droppen?
Ja
Nee

Methylone bijdroppen heeft zeker zin, mits je de eerste keer niet teveel neemt.

Dat zou ik niet doen, denk dat je het qua energie wel volhoudt (door de fluor) maar denk dat je op het einde dan teveel energie tegenover euforie hebt (om het maar heel plat uit te drukken).

Als je die 170mg om een uur of 3:30 neemt, kan het misschien wel.
pi_107840804
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 20:32 schreef Jedi_Pimp het volgende:

[..]

Ja
Nee

Methylone bijdroppen heeft zeker zin, mits je de eerste keer niet teveel neemt.

Dat zou ik niet doen, denk dat je het qua energie wel volhoudt (door de fluor) maar denk dat je op het einde dan teveel energie tegenover euforie hebt (om het maar heel plat uit te drukken).

Als je die 170mg om een uur of 3:30 neemt, kan het misschien wel.
Het is wel m'n eerste keer. Is het ook dat de inslag te heftig voor je kan zijn met 170mg, of vallen de inslagen wel mee bij methylone?

Vond bij mdma de inslag al vrij heftig bij 100 mg eerste keer..
pi_107841147
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 20:43 schreef Jurrick het volgende:

[..]

Het is wel m'n eerste keer. Is het ook dat de inslag te heftig voor je kan zijn met 170mg, of vallen de inslagen wel mee bij methylone?

Vond bij mdma de inslag al vrij heftig bij 100 mg eerste keer..
170 is aan de heftige kant, misschien dat je "gewoon" 150 kan nemen? Of heb je nog een restje van 170 dat op moet ofzo? :P
  vrijdag 10 februari 2012 @ 20:51:53 #282
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_107841316
HAPPY PARTY ROCKIN' :D

Benieuwd naar de bevindingen hier, verwacht binnenkort toch wel enkele reports van degene die vanavond of morgen al gaan proberen!

Ging verder goed trouwens! ;)
pi_107841663
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 20:49 schreef Jedi_Pimp het volgende:

[..]

170 is aan de heftige kant, misschien dat je "gewoon" 150 kan nemen? Of heb je nog een restje van 170 dat op moet ofzo? :P
Ik denk dat ik het bij 155 houd dan.

Dan drop ik op het begin 140-150 mg 4-fmp. En dan als het euforisch effect weg is drop ik de methylone cap van 155 mg.

Hier zal de ''inslag bij 4-fmp'' en methylone niet te zwaar zijn denk ik zo toch?
  vrijdag 10 februari 2012 @ 21:56:06 #284
316110 Mezzanine
To infinity and beyond.
pi_107844527
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 20:51 schreef Salt_Seafood het volgende:

Benieuwd naar de bevindingen hier, verwacht binnenkort toch wel enkele reports van degene die vanavond of morgen al gaan proberen!

De 25e vindt de test plaats denk ik, en anders 3 maart.
pi_107845372
quote:

Zal eens kijken of het morgennacht nog lukt om m'n telefoon te vinden, misschien zit er wel een live statusupdate in :+ .
Op dinsdag 2 maart 2010 00:20 schreef L.no het volgende:
Ik weet niet waar je het over hebt, maar Isdatzo heeft vast gelijk.
  vrijdag 10 februari 2012 @ 22:13:34 #286
62679 N-E-R-D
No-one*Ever*Really*Dies
pi_107845451
quote:

Laat morgen weten hoe het was :D

Vanavond zo'n 100 mg testen. Ben benieuwd :)

Kreeg het iig een stuk makkelijker in een capsule dan de 4-fa van gko
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 21:56 schreef Mezzanine het volgende:

[..]

De 25e vindt de test plaats denk ik, en anders 3 maart.
3 maart awakenings? Daar ga ik t proberen te combineren met methylone of anders met mdma.
Life is a waste of time. Time is a waste of life.
So let's get wasted and have the time of our lives.
Zooey & Selah O+
https://soundcloud.com/tomvadek
pi_107845491
Ik kan er vanuit gaan dat er rond de 150 mg poeder in zit als de weegschaal 200 mg afleest bij een capsule?
  vrijdag 10 februari 2012 @ 22:16:49 #288
62679 N-E-R-D
No-one*Ever*Really*Dies
pi_107845603
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 22:14 schreef Jurrick het volgende:
Ik kan er vanuit gaan dat er rond de 150 mg poeder in zit als de weegschaal 200 mg afleest bij een capsule?
Capsule maat 3 van mij weegt 48 mg dus zou kunnen kloppen ja.
Zooey & Selah O+
  vrijdag 10 februari 2012 @ 22:49:13 #289
316110 Mezzanine
To infinity and beyond.
pi_107846983
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 22:13 schreef N-E-R-D het volgende:

3 maart awakenings? Daar ga ik t proberen te combineren met methylone of anders met mdma.
Jep, ik weet nog niet of ik er iets anders bij ga doen...
pi_107854624
quote:

Bedankt nog dat je alles wilde regelen! Vond het best wel soepel gaan zo ;)
  zaterdag 11 februari 2012 @ 13:05:16 #291
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_107857521
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 10:46 schreef Ditty het volgende:

[..]

Bedankt nog dat je alles wilde regelen! Vond het best wel soepel gaan zo ;)
Graag gedaan :)

Volgende keer graag wel op een lekkere warme zomeravond _O-
pi_107860689
Ik heb gisteravond in Perron in Rotterdam de 4-fa van de poedersuikeractie getest. En het is me wederom weer goed bevallen. Omdat ik geen zin heb om te schrijven; dit is mijn vorige report en ik zal vertellen wat er anders was.

quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 20:43 schreef Bozepiemel het volgende:
Report:

Waar: Donderdag 2 januari in toffler, rotterdam
Hoeveel: 120 mg

Om 23:15 gingen we naar binnen, eerst dronken we een paar biertjes om in de stemming te komen. En om 23:50 was het grote moment aangebroken; de 1e keer 4-fa gebruiken. Dus ik kieperde er een bommetje in en ging naar voren. Ik ben van nature al een flinke stamper dus zonder drugs op was ik al lekker bezig, maar om 00:30 vroeg ik me af wanneer het nou eens zou gaan 'inslaan'. Toen ging ik even zitten en tot mijn grote verbazing voelde ik al wel tintelingen in mijn voeten, maar tijdens het dansen voelde ik dat niet.

Het duurde zeker nog 40 minuten voordat het volledige effect aanwezig was. Ik voelde me kraakhelder, kwam lekker uit me woorden, en er was een licht euforisch effect. Ik zag er ook normaal uit, ik was geen sjaak slingerkaak maar ik had wel een beetje vergrote pupillen, maar niet zo erg als bij mdma. Wel merkte ik dat ik meer moeite had met plassen dan met m op.

Na zo een 2.5 uur was de vrolijkheid er wel van af, maar ik had nog wel energie. Om 5 uur zou het feest afgelopen zijn maar het ging gewoon door. Om half 6 liepen we naar het station, eenmaal in de warme trein was ik eigenlijk wel moe. Ik voelde me wel helder en fris.

Om kwart over 6 was ik thuis, nadat ik met de hond had gekroeld ging ik nog even 20 minuten tv kijken daarna ging ik naar bed. Ik verwachtte dat ik niet snel in slaap zou vallen maar het heeft niet langer dan 15 minuten geduurd.

De reden waarom ik al na 6.5 uur na inname van 4-fa in slaap kon vallen is misschien dat ik heel uitbundig heb staan dansen. Dus dat ik de energie van 4-fa er gewoon heb uit gedanst.
Tijd van inname: 22:50
Tijd dat ik het voelde werken: 00:30 (1:40 na inname)
Tijd in slaap gevallen: 6:50 (8 uur na inname)

De tintelingen waren deze keer veel beter aanwezig, de eerste 4 uur voelde ik weinig tintelingen. Toen kwam het met golven, een paar tintelingen per minuut. Na de pakweg eerste 4 uur waren de tintelingen constant en dat was heel plezierig.

Deze keer kon ik goed plassen maar ik viel wel wat moeilijker in slaap, dat heeft zeker 40 minuten geduurd. Het was niet vervelend om niet in slaap te kunnen vallen, ik was in een hele lekkere roes vol met tintelingen, met een warme gloed.

Vorige keer had ik trouwens ook last van buikpijn, niet ernstig, ik stoorde me er vrij weinig aan. Deze keer had ik geen last van buikpijn.

Gister was het leuker dan de vorige keer. Vorige keer had ik de 4-fa van gekko, nu van SA. Ik weet niet of het door de verschillende vendors komt maar ik dacht ik zet het er maar bij.

Kom maar op met jullie reports, altijd leuk om te lezen!

PS saltt seafood nogmaals bedankt, het ging vlot, goeie communicatie kortom topactie.
pi_107860798
Ik kreeg trouwens echt hele vage dromen, zoiets had ik nog nooit meegemaakt.

[ Bericht 90% gewijzigd door Bozepiemel op 11-02-2012 15:07:52 ]
pi_107862894
Kan iemand mij vertellen waar die onlosmakelijke combi 4-MP & Methylone bij de users in die topic vandaan komt?

Heb het dus in het verleden al een paar keer gedaan, en ook zo nu en dan normale amfetamine op een feest, maar hoef nooit persé een combinatie te gebruiken. Dus hoezo? Heb genoeg energie en ben genoeg in de party mood, ik bedoel een energie-dopamine rush en de juiste muziek is voldoende voor mij en ben dan happy genoeg :)
pi_107864231
Ik heb gisteren 10mg 4-fmp en 10mg methylone gesnoven (om te testen of het geen gevaarlijk spul is waar je maar 10 mg van nodig hebt) wat niet getest is.

Vandaag heb ik een beetje last van schrale handen, en heb net een bloedneus gehad ( bijna nooit last van.)

Is dit een teken dat dit verkeerd spul is, en niet het spul is wat ik besteld heb?

Het komt van SA
  zaterdag 11 februari 2012 @ 17:35:08 #296
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_107865078
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 17:07 schreef Jurrick het volgende:
Ik heb gisteren 10mg 4-fmp en 10mg methylone gesnoven (om te testen of het geen gevaarlijk spul is waar je maar 10 mg van nodig hebt) wat niet getest is.

Vandaag heb ik een beetje last van schrale handen, en heb net een bloedneus gehad ( bijna nooit last van.)

Is dit een teken dat dit verkeerd spul is, en niet het spul is wat ik besteld heb?

Het komt van SA
Schrale handen heeft iedereen wel met dit weer:D bloedneus klinkt wat minder goed...
pi_107865170
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 17:35 schreef Salt_Seafood het volgende:

[..]

Schrale handen heeft iedereen wel met dit weer:D bloedneus klinkt wat minder goed...
Zou die bloedneus misschien nog kunnen komen door het snuiven van 100 mg ongeveer 13 dagen geleden, en dan gisteren weer 20 mg?

Met snuiven stop ik ook mee.
  zaterdag 11 februari 2012 @ 19:50:43 #298
62679 N-E-R-D
No-one*Ever*Really*Dies
pi_107869426
Gisteren de poedersuiker getest in de Toffler in rotterdam.

Om ongeveer half twee zo'n 100 mg genomen voordat we naar binnen gingen. Eenmaal binnen eerst de boel een beetje verkennen, laatste keer dat ik er was was het namelijk nog de Catwalk. Toffe locatie, tof publiek dus de dansvloer maar op.

Na ongeveer een uurtje voelde ik hem opkomen. Vrolijker, spraakzamer, licht euforisch en gewoon helemaal helder. Ik voelde me gewoon echt heerlijk! Niet echt tintelingen alleen op mijn hoofd als ik mijn haar aanraakte wat ik dan ook regelmatig deed. Kaiserdisco draaide daarnaast ook nog eens echt lekker. Ik had wel het idee dat mijn mond veel droger was dan bij mdma.

Rond 5 uur was de vrolijkheid wel weg maar de energie was er nog wel dus moest het op dat moment van de muziek gaan hebben. Alleen was mijn ritme op dat moment een beetje weg, kreeg beetje last van mijn buik, moest weer even wennen en het hielp ook niet echt dat Warren Fellow niet zo lekker draaide. Uurtje rustig aan gedaan, rond 6 uur voor het eerst naar de wc geweest, nieuwe dj en daarna gewoon lekker doorgegaan tot zo'n 7 uur.

Naar huis gefietst, helemaal geen last van de kou en toen ik thuis even ging zitten voelde ik pas tintelingen in mijn benen. Had niet echt het idee dat ik moe was maar toen ik eenmaal lag vielen mijn ogen zo dicht. Na 2 uurtjes al weer wakker :') beetje zweterig en weer wat last van mijn buik maar was ook zo weer weg, geen last van mijn kaken of kapotte wangen/lippen. De rest van de dag rustig aan gedaan :)

Conclusie: zeer leuk stofje :) volgende keer (awakenings) ga ik voor de 150 mg en dan in combinatie met iets anders. Enig nadeeltje is die buikpijn maar misschien komt dat wel omdat ik ervoor helemaal niet goed gegeten had.
Zooey & Selah O+
  zaterdag 11 februari 2012 @ 20:34:12 #299
280735 Deeltjesversneller
not for human consumption
pi_107871006
quote:

Het komt van SA
Gewoon laten testen die shit, kleine moeite toch?
pi_107872553
quote:

Het komt van SA
Bloedneus; tja ook weleens gehad. Je bloeddruk wordt hoger en/of je neus is nog niets 'gewend' wat snuiven betreft.

Schrale handen; je dwingt je lichaam tot hogere prestaties d.m.v drugs + het is winter. Wat verwacht je dan, dat je daar niks van voelt achteraf :)

En de mensen die het hebben over een droge mond.. Hier staan tevens vooral de amfetamines om bekend, je speeksel toevoer wordt minder of stopt soms zelfs.

'Research chemicals' en 'designer drugs' of niet. Het blijven DRUGS mensen en het belast je lichaam. Lang of kort herstel is altijd nodig achteraf en je zult het e.e.a merken aan je lichaam.

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')