abonnement Unibet Coolblue
pi_107362303


Hier verder met alle scriptiefrustratie -O- en natuurlijk alle successen en mooie cijfers *O* .

Deadlines voor scripties:

(8> Bachelorscriptie:

motorbloempje: Engelse Taal en Cultuur - Radboud Universiteit Nijmegen / University of Hull
Onderwerp: n.t.b.


(8> Masterscriptie:

(8> Handige links:

http://scholar.google.com
http://www.jstor.org
http://muse.jhu.edu/

Daarnaast heeft bijna elke opleiding wel een (al dan niet online) scriptiedatabase om eventueel wat inspiratie uit te putten.

Wil je ook in de OP, gewoon even een DM sturen naar motorbloempje! :)
Ja doei.
pi_107362376
En de vraag dus naar 'algemene' boeken waar je wat aan gehad hebt bij het schrijven van de scriptie.
Onze opleiding raadt A Practical Guide to Writing Theses, Dissertations and Books aan, welke niet zo duur is en welke ik maar aan ga schaffen, maar wellicht hebben jullie nog andere tips? :)
Ja doei.
  zondag 29 januari 2012 @ 15:01:20 #3
319308 Tink89
To live is to dance
pi_107362455
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 14:59 schreef motorbloempje het volgende:
En de vraag dus naar 'algemene' boeken waar je wat aan gehad hebt bij het schrijven van de scriptie.
Onze opleiding raadt A Practical Guide to Writing Theses, Dissertations and Books aan, welke niet zo duur is en welke ik maar aan ga schaffen, maar wellicht hebben jullie nog andere tips? :)
Wij hebben vooral veel artikelen enzo op Bb staan... Moesten in de het eerste jaar van de bachelor 'onderzoeksverslagen schrijven' van Soudijn gebruiken en dat was echt vreselijk :P
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_107362873
@ Motorbloempje, bedoel je boeken over schrijfstijl of over eisen? (qua referenties etc.)
pi_107363330
Nou ja, wat algemene shit over tijdsindeling, opbouw, etc.

Mijn scriptie gaat een crossover zijn tussen literatuur en human geography.
Gaat voornamelijk gebaseerd zijn op literatuuronderzoek, omdat ik helaas mensen uit 1890 niet meer kan interviewen :P

Referenties 'n shit: ik moet MLA of APA gebruiken en dat kan ik wel :P dus meer over schrijven dan over opmaak en documentatiestijlen en dergelijken!
Ja doei.
pi_107363385
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 15:17 schreef motorbloempje het volgende:
Nou ja, wat algemene shit over tijdsindeling, opbouw, etc.

Mijn scriptie gaat een crossover zijn tussen literatuur en human geography.
Gaat voornamelijk gebaseerd zijn op literatuuronderzoek, omdat ik helaas mensen uit 1890 niet meer kan interviewen :P

Referenties 'n shit: ik moet MLA of APA gebruiken en dat kan ik wel :P dus meer over schrijven dan over opmaak en documentatiestijlen en dergelijken!
Ah, daar kan ik je helaas niet bij helpen, sorry ;)
  zondag 29 januari 2012 @ 17:01:11 #7
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_107367395
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 15:01 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Wij hebben vooral veel artikelen enzo op Bb staan... Moesten in de het eerste jaar van de bachelor 'onderzoeksverslagen schrijven' van Soudijn gebruiken en dat was echt vreselijk :P
In mijn AcVa groep zijn er maar weinig mensen die hem daadwerkelijk gebruikt hebben :D
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_107367863
Wij hebben er nooit veel uitleg over gekregen naast dat het een zandlopervorm moet zijn en dat je de volgorde Abstract-Inleiding-Methode-Resultaten-Discussie aan moet houden.
pi_107376925
Morgen start voor mij de afstudeerperiode gedurende een maandje of 5.. zal dit topic misschien nog eens nodig hebben :P Nu eerst maar PVA, planning, afstudeerplan etc schrijven en het nodige papierwerk invullen..
pi_107381613
gelukkig ben ik ervan af
  zondag 29 januari 2012 @ 22:28:58 #11
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_107381759
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 17:14 schreef Operc het volgende:
Wij hebben er nooit veel uitleg over gekregen naast dat het een zandlopervorm moet zijn en dat je de volgorde Abstract-Inleiding-Methode-Resultaten-Discussie aan moet houden.
Ja, dat waren bij ons ook wel de belangrijkste punten...

Oo... Ik ben zo blij als ik klaar ben met mijn thesis... Als ik nu kan tekenen voor een 6, dan doe ik het :X
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_107383586
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 21:12 schreef Thrilled het volgende:
Morgen start voor mij de afstudeerperiode gedurende een maandje of 5.. zal dit topic misschien nog eens nodig hebben :P Nu eerst maar PVA, planning, afstudeerplan etc schrijven en het nodige papierwerk invullen..
Ik ook, vanaf morgen hier vaste bezoeker :').

(Althans, 1e werkdag zal vast het internet nog niet werken op mijn laptop :D)
pi_107384212
Oh jij studeert af binnen een bedrijf? Succes! Bij ons op school is dit jaar voor het eerst een pilot gestart met samen afstuderen. Ik studeer samen met een klasgenoot af die in de 4 jaar tijd gewoon een goede vriend en 'collega' is geworden.. Zitten altijd op 1 lijn en hebben dezelfde instelling als het op werk en kwaliteit aankomt. Ben dus heel benieuwd hoe dat zich gaat ontwikkelen, maar dit alles is gewoon 40 uur per week op school.. elke ochtend vaste prik om half 9 in de bibliotheek van de school :)
pi_107385297
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 23:12 schreef Thrilled het volgende:
Oh jij studeert af binnen een bedrijf? Succes! Bij ons op school is dit jaar voor het eerst een pilot gestart met samen afstuderen. Ik studeer samen met een klasgenoot af die in de 4 jaar tijd gewoon een goede vriend en 'collega' is geworden.. Zitten altijd op 1 lijn en hebben dezelfde instelling als het op werk en kwaliteit aankomt. Ben dus heel benieuwd hoe dat zich gaat ontwikkelen, maar dit alles is gewoon 40 uur per week op school.. elke ochtend vaste prik om half 9 in de bibliotheek van de school :)
Zit op het HBO, daar moet je geloof ik bij een bedrijf afstuderen. Wel handig is een groot kantoor, waarbij ik ook nog begeleiding krijg. Ze hebben bovendien nog een eigen bibliotheek, en de grootste pluspunt is dat ze een eigen fitnesscentrum aanwezig hebben. Af en toe dus sporten tijdens het schrijven van de scriptie :D

Is dat wel zo slim, dat kan alleen maar voor problemen zorgen denk ik. Of een enorm goede scriptie kan er uitgaan komen.. Wel aan je planning houden, omdat het makkelijk is om een dagje over te slaan in jullie geval. Voor je het weet zit je weken niet aan je scriptie :') Good luck!
pi_107385346
Samen afstuderen. :')
Het gaat er toch om dat je je papiertje zelf haalt? Waardeloos onderwijs vind ik dat.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_107386216
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 23:32 schreef Skv het volgende:
Samen afstuderen. :')
Het gaat er toch om dat je je papiertje zelf haalt? Waardeloos onderwijs vind ik dat.
Eens.
Ja doei.
  zondag 29 januari 2012 @ 23:56:42 #17
192683 AMDB
Visionair.
pi_107386556
Samen afstuderen heb ik in principe niks op tegen. Echter, de intensivering van de begeleiding die ik nodig acht om te kunnen controleren of beide wel het juiste niveau halen is waarschijnlijk duurder dan mensen alleen af laten studeren. Ook dient een opdracht vele malen groter te zijn dan een individuele opdracht.
pi_107387174
quote:
1s.gif Op zondag 29 januari 2012 22:28 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Ja, dat waren bij ons ook wel de belangrijkste punten...

Oo... Ik ben zo blij als ik klaar ben met mijn thesis... Als ik nu kan tekenen voor een 6, dan doe ik het :X
Als je straks een significant effect vindt waar je iets over kunt schrijven geeft dat meer voldoening dan een 6 ;)
Maar tijdens het testen/werven snap ik je instelling wel ja :P
pi_107387588
Ik heb mijn bachelorscriptie (WO) samen met een klasgenootje geschreven. Het was een complex onderwerp waarbij we een compleet nieuw concept hebben ontwikkeld. We hadden dit beide niet in ons eentje kunnen doen.

Het was heel erg leuk om te doen, maar ook best zwaar soms. We hadden zeer enthousiaste begeleiding van een docent (wekelijkse afspraken) en we hebben elkaar er doorheen gesleept wanneer we het even niet meer zagen zitten :)
Proper names are scopally inert.
Normality is an invention of the power.
pi_107398246
quote:
16s.gif Op zondag 29 januari 2012 22:26 schreef Lychees het volgende:
gelukkig ben ik ervan af
En wat heeft dat je anno 2012 opgeleverd?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 30-01-2012 13:18:06 ]
pi_107414703
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 23:32 schreef Skv het volgende:
Samen afstuderen. :')
Het gaat er toch om dat je je papiertje zelf haalt? Waardeloos onderwijs vind ik dat.
Verklaar je nader? Als je samen afstudeert betekent dat absoluut niet dat je minder werk doet ;) Binnen de bouwkunde is Building Information Modeling (geļntegreerd ontwerpen) in opkomst en daarbij is het grootste speerpunt dat meerdere partijen (installateurs, architecten, constructeurs, adviseurs) bij elkaar in 1 model een project ontwikkelen. Dit simuleren wij met diezelfde software, alleen fungeren wij als al die partijen samen. Daarnaast hebben wij ons individuele onderzoek net als elke afstudeerder dat alleen zou hebben.
Extra voorwaarde aan het samen afstuderen is dat het project groter en gecompliceerder moet zijn, wat geresulteerd heeft in een museum + mode-vakschool (in 1 gebouw) van circa 12.000 m², waar enkele klasgenoten (die alleen afstuderen) gaan stoeien met een eenvoudig kantoorgebouw van maar net 4.000 / 5.000 m² en een daarnaast een dertien-in-een-dozijn onderzoekje doen.

Hetgeen dat lemonlime zegt is 200% waar, we motiveren elkaar en dit project is gewoon afstudeerwaardig. Hier kom ik graag mee aanzetten bij mijn sollicitatiegesprek en zet ik in mijn portfolio, het gaat ons gigantisch veel werk kosten en daar zijn wij allebei tot bereid en ook toe in staat.

Het valt me op dat er voor het eerst kritisch (in de zin dat het makkelijker zou zijn) gereageerd wordt op 'samen afstuderen', aangezien er vanuit onze klas juist alleen maar negatief op werd gereageerd omdat het juist meer werk is en extra verantwoordelijkheden met zich mee brengt. Verder is onze begeleiding prima, aangezien je zelf je begeleiders mag uit kiezen :)

oh en xminator, ik doe ook hbo maar bij ons is het niet verplicht om af te studeren binnen een bedrijf. Zal dus opleiding-afhankelijk zijn. Het samen afstuderen kan zeker voor problemen zorgen als je partner/collega slecht werk levert of gewoon te laks is, maar daarvoor moet je elkaar gewoon goed kennen. Net wat ik zeg, in die 4 jaar tijd heb ik gewoon mijn gelijkenis getroffen qua werkhouding, allebei perfectionistisch, gedreven, stipt en we doen liever iets extra's dan te weinig. Ik zou ook werkelijk met niemand anders in mijn klas kunnen afstuderen (nu klink ik bijna gay..) dan met hem.
Hij moet trouwens 40/50 minuten reizen en ik 10 minuten, dus we spreken daarom elke dag dezelfde tijd af om een ritme op te bouwen, 40 uur per week, voorbereiding op de werkuren etc.. komt helemaal goed!
pi_107415422
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 20:30 schreef Thrilled het volgende:

[..]
Daarnaast hebben wij ons individuele onderzoek net als elke afstudeerder dat alleen zou hebben.

Dat is de crux lijkt me. Ik doe mijn dataverzameling bijvoorbeeld ook samen met iemand anders, maar schrijf uiteraard wel mijn eigen onderzoek. Bij sommige opleidingen is dat echter niet het geval en leveren twee of meer studenten samen dezelfde scriptie aan. Groepswerk dus, in een eindproef die individuele bekwaamheid aan zou moeten tonen :')
"When Jesus promised us the resurrection of the dead....I thought he had something a little different in mind."
pi_107416070
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 20:45 schreef Compatibel het volgende:

[..]

Dat is de crux lijkt me. Ik doe mijn dataverzameling bijvoorbeeld ook samen met iemand anders, maar schrijf uiteraard wel mijn eigen onderzoek. Bij sommige opleidingen is dat echter niet het geval en leveren twee of meer studenten samen dezelfde scriptie aan. Groepswerk dus, in een eindproef die individuele bekwaamheid aan zou moeten tonen :')
Dat dus.
En in het vorige topic was er iemand bij wie dat dus zo was en genoegen moest nemen met een 6 geloof ik, vanwege (al kennen we de andere kant van het verhaal niet natuurlijk) een niet presterende en meeliftende studiegenoot.

Samen je onderzoek combineren, uitvoeren, etc. is allemaal prima, maar het probleem zit 'm wat mij betreft in het feit dat er dus ook samen afstudeerscripties worden geschreven waar het veel lastiger te beoordelen is wie wat gedaan heeft.
Ja doei.
pi_107416173
Een klasgenoot heeft het wel mooi gedaan.
Hij gaat samen met een andere klasgenoot een masterscriptie maken in de bachelor fase.
(Bij de VU economische faculteit hoeft de bachelor geen empirisch onderzoek, de master wel).
pi_107418117
Ik snap niet dat dat bij andere opleidingen dan anders is, zeker met de examencommissies en alle opleidingen die door de mand vallen de laatste tijd. Bij ons wordt er continue op gehamerd dat wij duidelijk individueel moeten kunnen aantonen wat we hebben gedaan en wij dus ook individueel beoordeeld worden. Het is tijdens onze eindpresentatie mogelijk dat persoon A wel slaagt en persoon B niet.
pi_107421403
^O^
Ja doei.
pi_107421769
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 14:59 schreef motorbloempje het volgende:
En de vraag dus naar 'algemene' boeken waar je wat aan gehad hebt bij het schrijven van de scriptie.
Onze opleiding raadt A Practical Guide to Writing Theses, Dissertations and Books aan, welke niet zo duur is en welke ik maar aan ga schaffen, maar wellicht hebben jullie nog andere tips? :)
Chandrasekhar, R. (2002). How to Write a Thesis: A Working Guide.
  maandag 30 januari 2012 @ 22:42:23 #28
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_107421988
Wij doen ook een gezamelijke data-verzameling drie personen anders zou het niet goed komen... , maar we hebben allemaal een hele andere onderzoeksvraag.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_107422008
Thanks, al ben ik dan wel geen science student ;)
Ja doei.
pi_107513011
Ik ga me hier ook eens melden. Bezig met de introductie
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
pi_107513878
Hoeveel deelvragen hebben jullie gewoonlijk?
pi_107514483
voor deze scriptie (6ec) gebruik ik alleen de hoofdvraag.

Denk dat ik voor mijn Msc thesis er max. 3 ga gebruiken. Moet allemaal niet te ingewikkeld voor jezelf maken. Het ligt denk ik ook aan de tijd die je ervoor hebt staan.
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
pi_107517612
Paniek.

Voordat je bij mijn opleiding begint met het schrijven van het onderzoek, wordt je geacht deel te nemen aan een vak waarbij je je onderzoeksvoorstel schrijft. Dit vak is in december gegeven en eind december heb ik mijn voorstel ingeleverd. Vak wordt gegeven voor een docent die niet mijn begeleider is.

In de eerste week van januari heb ik ditzelfde voorstel voorgelegd aan mijn twee begeleiders, welke akkoord zijn gegaan met de opzet. Daarna ben ik begonnen met het schrijven van mijn onderzoek, waarvan op dit moment de eerste drie hoofdstukken af zijn.

Zojuist ontving ik een mail van de docent van het vak waarbij het voorstel is geschreven. Hij is het voor een groot deel niet eens met mijn gedachtengang en vindt dat ik het aan moet passen. Zijn commentaar heeft hij ook direct maar even doorgestuurd naar mijn twee begeleiders. :{w

Volgende week donderdag heb ik een voortgangsgesprek daar; ik hoop niet dat ze zich al te veel van de docent van dat vak aan gaan trekken (wat ze waarschijnlijk wel doen, gezien die docent tevens directeur van de opleiding is). Ik heb er weinig trek ik om een groot gedeelte van mijn onderzoek opnieuw te gaan schrijven; helemaal omdat mijn opzet door mijn twee begeleiders al goedgekeurd is.

Wel moet ik sowieso een nieuw onderzoeksvoorstel schrijven en inleveren, anders krijg ik mijn punten voor dat vak niet. :r Bijzonder irritante situatie.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_107531612
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 13:31 schreef sjeppert het volgende:
voor deze scriptie (6ec) gebruik ik alleen de hoofdvraag.

Denk dat ik voor mijn Msc thesis er max. 3 ga gebruiken. Moet allemaal niet te ingewikkeld voor jezelf maken. Het ligt denk ik ook aan de tijd die je ervoor hebt staan.
Benoem je de deelvragen dan ook expliciet? Dat ben ik in een wetenschappelijk artikel nog nooit tegengekomen.
  vrijdag 3 februari 2012 @ 08:00:12 #35
319308 Tink89
To live is to dance
pi_107545996
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 20:45 schreef JohnSpek het volgende:

[..]

Benoem je de deelvragen dan ook expliciet? Dat ben ik in een wetenschappelijk artikel nog nooit tegengekomen.
Nee, ik niet hoor *ook nog nooit gezien op de uni hier*. Heb wel tussenkopjes zoals "attitude formation and transfer" of "IAT" maar dat is niet gebaseerd op deelvragen ofzo.

Xx
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  vrijdag 3 februari 2012 @ 10:51:44 #36
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_107549043
ik benoem ze wel expliciet in mijn onderzoek. Je hebt je general onderzoeksvraag en je specific research vragen. Waarbij je de specific vragen gebruikt om je veldonderzoek op te zetten en deze vragen ook probeert te beantwoorden door middel van je veldonderzoek.
Je specific vragen geven aan in welke richting je gaat, aangezien vaak de hoofdvraag verschillende aspecten kan hebben.
Maar het zal wel per opleiding verschillen. Mijn MSc scriptie is 36 punten met veldonderzoek.
Het officiėle liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
  vrijdag 3 februari 2012 @ 11:03:54 #37
164283 Luco
Buongiorno!
pi_107549403
Bluurgh, net 3 kwartier bezig geweest met 1 berekening. Wil het net in een grafiek plotten en besef me vervolgens dat de errorbars ook een hel gaan worden, omdat ze de max/min waarde erin willen zien. Daarnaast zit ik nu op de Universiteit te werken met XP (Geen handige foefjes met vensters schuiven) en Excel 2007. Elke aanpassing hier moet ik dan weer naar huis mailen omdat ik m'n USBstick vergeten ben :'). Ga zo wel literatuur zoeken en m'n teksten zelf nog een doorlezen ofzo. Totaal geen zin vandaag (want sneeuw en ijs enzo)
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
  vrijdag 3 februari 2012 @ 12:10:39 #38
164283 Luco
Buongiorno!
pi_107551596
And to make things worse ben ik vergeten al m'n artikelen mee te nemen dus ik kan ook niks doen aan m'n theoretische teksten :')
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
  vrijdag 3 februari 2012 @ 12:15:21 #39
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_107551775
klinkt als een baaldag Luco! Ik zou zeggen pak je spullen en ga naar huis genietend van het weekend. Ziet er niet naar uit dat jij iets productiefs gaat afleveren vandaag.
Het officiėle liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
  vrijdag 3 februari 2012 @ 12:26:27 #40
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_107552160
Wow, het is goed gegaan bij de copy shop _O_
Pakketjes zijn binnen... Hopelijk kunnen er snel een aantal weg!
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  vrijdag 3 februari 2012 @ 12:30:48 #41
164283 Luco
Buongiorno!
pi_107552312
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 12:15 schreef ieniminimuis het volgende:
klinkt als een baaldag Luco! Ik zou zeggen pak je spullen en ga naar huis genietend van het weekend. Ziet er niet naar uit dat jij iets productiefs gaat afleveren vandaag.
Maak er maar een baalweek van :')
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
  vrijdag 3 februari 2012 @ 12:51:04 #42
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_107553088
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 12:30 schreef Luco het volgende:

[..]

Maak er maar een baalweek van :')
zolang het geen maand is valt het nog best mee!
Het officiėle liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
pi_107557422
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 20:45 schreef JohnSpek het volgende:

[..]

Benoem je de deelvragen dan ook expliciet? Dat ben ik in een wetenschappelijk artikel nog nooit tegengekomen.
Ja denk dat ik dat wel ga doen. Hoewel het niet algemeen geaccepteerd is om te doen heb ik het toch vaak zat gezien. This article will answer the following research questions....bla bla
of in de vorm van hypotheses
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
pi_107577832
Het zal wellicht aan mij liggen maar hoezo beperken jullie het aantal deelvragen? Les 1 is toch altijd: Je deelvragen geven antwoord op je centrale vraag. Doen ze dat niet heb je of te weinig deelvragen, of je centrale vraag is te breed/algemeen opgezet..?
pi_107678385
wat gebruiken jullie eigenlijk voor opmaak (lettertype, regelafstand en lettergrootte) voor jullie scriptie?
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
pi_107678707
Times New Roman
12pt
Regelafstand 1,5
Documentatiestijl APA
Ja doei.
  maandag 6 februari 2012 @ 16:47:56 #47
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_107678726
quote:
14s.gif Op maandag 6 februari 2012 16:47 schreef motorbloempje het volgende:
Times New Roman
12pt
Regelafstand 1,5
Documentatiestijl APA
+1
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_107679806
quote:
14s.gif Op maandag 6 februari 2012 16:47 schreef motorbloempje het volgende:
Times New Roman
12pt
Regelafstand 1,5
Documentatiestijl APA
Waarom 12pt en 1,5 regelafstand? Wil je je pagina's zo snel mogelijk vol krijgen? :')
pi_107679956
quote:
criteria BA-werkstuk

Het bachelorwerkstuk Engelse Taal en Cultuur, dat in het tweede semester van het derde bachelorjaar is geprogrammeerd, heeft een studielast van 10 studiepunten, dus 280 uur. Het werkstuk zelf heeft, afgezien van de literatuurlijst en eventuele appendices, een omvang van minimaal 20 pagina’s (regelafstand 1,5; lettertype Times Roman 12 pt of vergelijkbaar) en 10000 woorden, en maximaal 40 pagina’s (regelafstand 1,5; lettertype Times Roman 12 pt of vergelijkbaar) en 20000 woorden.
Ja doei.
  maandag 6 februari 2012 @ 17:20:43 #50
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_107680039
hmmm volgens mij ben ik vrij te kiezen, zolang het maar leesbaar is.
Het officiėle liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
  maandag 6 februari 2012 @ 17:29:11 #51
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_107680382
Bij ons is dat idd ook de eis / standaard waar je absoluut niet vanaf mag wijken.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_107680496
quote:
2s.gif Op maandag 6 februari 2012 17:14 schreef Booomer het volgende:

[..]

Waarom 12pt en 1,5 regelafstand? Wil je je pagina's zo snel mogelijk vol krijgen? :')
Sowieso, schrijven 'om pagina's vol te krijgen' :')

Al zal ik 'm over enkele maanden wel vervloeken, ik heb erg veel zin in het schrijven van mijn scriptie die echt awesome gaat worden 8-)
Ja doei.
  Moderator / Redactie Sport maandag 6 februari 2012 @ 17:32:50 #53
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_107680579
Hier is het ook 12 en 1,5 :).
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_107682369
quote:
2s.gif Op maandag 6 februari 2012 17:14 schreef Booomer het volgende:

[..]

Waarom 12pt en 1,5 regelafstand? Wil je je pagina's zo snel mogelijk vol krijgen? :')
APA, de stijl van de American Psychology Association schrijft voor dat je in Times New Roman schrijft met lettergrootte 12 en regelafstand 1,5 ;)
pi_107691161
Wij moeten ook 10.000 woorden blegh. Heb er nu 5.000 en ben wel klaar ;/
pi_107702152
quote:
8s.gif Op donderdag 2 februari 2012 15:11 schreef Skv het volgende:

Zojuist ontving ik een mail van de docent van het vak waarbij het voorstel is geschreven. Hij is het voor een groot deel niet eens met mijn gedachtengang en vindt dat ik het aan moet passen.
Heel veel docenten hebben dat probleem dat als je niet hun mening en hun denkwijze deelt je compleet fout zit. Worst teachers ever!

En ja inderdaad zoals vele hier zeggen, er is ontzettend veel verschil tussen de eisen die worden gesteld aan het afstuderen binnen het HBO. Als je dan hoort dat een vriendin maar max 25 pagina's moet schrijven in TNR 12 (ja je leest het goed, MAX!) en jij minimaal 25 pagina's hoort te schrijven, in 11pt Garamond dan baal je wel een beetje. Uiteindelijk krijg je allebei een Bachelor, terwijl de 1 minder hoeft te doen voor haar of zijn afstuderen.
  dinsdag 7 februari 2012 @ 09:35:01 #57
319308 Tink89
To live is to dance
pi_107704453
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 17:29 schreef automatic_ het volgende:
Bij ons is dat idd ook de eis / standaard waar je absoluut niet vanaf mag wijken.
Niet waar!

De nieuwe APA schrijft regelafstand 2 voor... moet alles in die opmaak aanleveren
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  dinsdag 7 februari 2012 @ 09:45:16 #58
164283 Luco
Buongiorno!
pi_107704646
Regelafstand 2, crisis :').

Ik ga vandaag maar weer verder. Heb een plan van wat ik vandaag wil gaan doen, zit in de UB, heb alle bestanden bij me dus niks houdt me in principe tegen!
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
  dinsdag 7 februari 2012 @ 11:31:34 #59
164283 Luco
Buongiorno!
pi_107707347
2 uurtjes werk, 500 woorden bijgetikt *O*
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_107707393
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 11:31 schreef Luco het volgende:
2 uurtjes werk, 500 woorden bijgetikt *O*
117 pagina's eindscriptie and counting! :D
  dinsdag 7 februari 2012 @ 11:38:05 #61
164283 Luco
Buongiorno!
pi_107707581
quote:
8s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 11:33 schreef Jaytonism het volgende:

[..]

117 pagina's eindscriptie and counting! :D
:o... 49 pagina's, 12.000 woorden op dit moment. Denk dat ik er nog wel zo'n 3-4 pagina's bij tik maar dat is het wel. Ben nu ook naar mijn eindversie aan het werken. Concept heb ik laatstbesproken en daar heel vee nuttige tips over gekregen.
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_107707649
Mijn motivatie was al laag, maar nu mijn 'ex' het gisteren na vier jaar uitmaakte en ik nu aan het verhuizen ben vraag ik me af of ik er nog wel mee doorwil. ;(
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  dinsdag 7 februari 2012 @ 11:40:13 #63
164283 Luco
Buongiorno!
pi_107707674
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 11:39 schreef Skv het volgende:
Mijn motivatie was al laag, maar nu mijn 'ex' het gisteren na vier jaar uitmaakte en ik nu aan het verhuizen ben vraag ik me af of ik er nog wel mee doorwil. ;(
Neem even wat daagjes vrij en ga wat anders doen? Desnoods je begeleider even op de hoogte brengen?
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
  dinsdag 7 februari 2012 @ 13:10:34 #64
164283 Luco
Buongiorno!
pi_107710498
Ochtendje bezig, 1500 woorden erbij _O_. Voelt verdomd productief dit.
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
  dinsdag 7 februari 2012 @ 14:04:45 #65
319308 Tink89
To live is to dance
pi_107712261
quote:
8s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 11:33 schreef Jaytonism het volgende:

[..]

117 pagina's eindscriptie and counting! :D
117? Hier ongeveer 25 met een maximum van 50 (en da's dus regelafstand 2). Gelukkig vinden ze beknopt en duidelijk belangrijker dan veel :D
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_107722164
Ik zal naar alle waarschijnlijkheid deze week aan mijn masterscriptie (20.000 tot 25.000 woorden) beginnen. Wij moeten ook 12pt en 1.5 regelafstand gebruiken, al trekken wij ons daar niets van aan. Je wordt immers ook beoordeeld op een mooie opmaak en dan wil je geen 12pt en 1.5 regelafstand.
  dinsdag 7 februari 2012 @ 18:46:29 #67
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_107722312
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 14:04 schreef Tink89 het volgende:

[..]

117? Hier ongeveer 25 met een maximum van 50 (en da's dus regelafstand 2). Gelukkig vinden ze beknopt en duidelijk belangrijker dan veel :D
Regelafstand 2?
Dat is niet APA :')
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  dinsdag 7 februari 2012 @ 18:47:07 #68
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_107722335
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 11:39 schreef Skv het volgende:
Mijn motivatie was al laag, maar nu mijn 'ex' het gisteren na vier jaar uitmaakte en ik nu aan het verhuizen ben vraag ik me af of ik er nog wel mee doorwil. ;(
Hč Getsie!
Maar kom op hč!! De laatste loodjes... Je bent er bijna vanaf!!
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  woensdag 8 februari 2012 @ 09:33:38 #69
319308 Tink89
To live is to dance
pi_107741761
W
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 18:46 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Regelafstand 2?
Dat is niet APA :')
Wel, da's sinds APA editie 6
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_107785126
Beginnen is zo moeizaam.. Als ik eenmaal begonnen ben denk ik/hoop ik er wel vaart achter te zetten ..
pi_107785221
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 18:47 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Hč Getsie!
Maar kom op hč!! De laatste loodjes... Je bent er bijna vanaf!!
Nouja, ik ben in januari begonnen en verwacht in juli klaar te zijn. :')
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_107785330
quote:
15s.gif Op donderdag 9 februari 2012 11:39 schreef xminator het volgende:
Beginnen is zo moeizaam.. Als ik eenmaal begonnen ben denk ik/hoop ik er wel vaart achter te zetten ..
Ik vind 't wachten vooral lastig.
Als in: ik heb m'n outline al redelijk duidelijk en wil eigenlijk gewoon beginnen met schrijven, maar heb pas de 23e een overleg met m'n begeleider :')
Ja doei.
pi_107785468
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 11:43 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ik vind 't wachten vooral lastig.
Als in: ik heb m'n outline al redelijk duidelijk en wil eigenlijk gewoon beginnen met schrijven, maar heb pas de 23e een overleg met m'n begeleider :')
Dat heb ik nu ook, heb pas morgen een gesprek. Dus ben nu voornamelijk literatuur aan het lezen...
  donderdag 9 februari 2012 @ 12:31:10 #74
164283 Luco
Buongiorno!
pi_107786929
Ik ben weer bezig en zie door de bomen het bos even niet meer :')
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_107787739
quote:
15s.gif Op donderdag 9 februari 2012 11:39 schreef xminator het volgende:
Beginnen is zo moeizaam.. Als ik eenmaal begonnen ben denk ik/hoop ik er wel vaart achter te zetten ..
Hier hetzelfde, haat aan dat begin!!
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  donderdag 9 februari 2012 @ 13:04:32 #76
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_107787959
Ik wacht op de beoordeling van mijn scriptie...Wat is daarvoor eigenlijk een beetje een normale termijn?
.
pi_107790801
Onze bachelorscriptie heeft een beoordeeltermijn van 3 weken :)
Ja doei.
pi_107790813
Zo lekker een uurtje gesport, nu weer aan de slag.
pi_107791281
Ik schiet lekker op vandaag, ben bezig met het herschrijven van introductie/literatuuronderzoek. Commentaar was dat het vooral bondiger moest en meer gestructureerd. Ben nu dus flink aan het schrappen (van 5500 naar 3000 woorden gegaan vandaag :D ) en probeer er steeds meer een echt betoog van te maken.

:)
pi_107791321
Fijn! ^O^
Ja doei.
pi_107792325
Ondanks dat m'n essay schrijven wel goed zit me toch ingeschreven voor een workshop "Academic Writing and Proofreading" bij de universiteitsbibliotheek hier! Duurt maar anderhalf uur, dus als het niets is geen verspilling van tijd, maar wellicht toch wel handig; al leer ik er maar 1 dingetje! :P
Ja doei.
pi_107792767
Kan nooit kwaad idd, lijkt me. :)
pi_107792975
Zo, ik ga ook maar eens meedoen met dit topic, aangezien ik nu bezig ben met m'n scriptie. Heb het eerste hoofdstuk klaar, de inleiding dus. Een van de opmerkingen die ik daarbij kreeg was: probeer hulpwerkwoorden zoveel mogelijk te vermijden. Vond ik wel een aparte opmerking.
Gelukkig begeleidt m'n vader studenten bij het schrijven van een scriptie, dus hij kan me altijd tips geven, hoewel niet vakinhoudelijk.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  donderdag 9 februari 2012 @ 15:36:35 #84
164283 Luco
Buongiorno!
pi_107793146
Ik heb het opgegeven voor vandaag. Goede 3.5uur productief geschreven. Meer lukt me gewoon niet, ben dan echt m'n concentratie kwijt
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_107793392
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 15:36 schreef Luco het volgende:
Ik heb het opgegeven voor vandaag. Goede 3.5uur productief geschreven. Meer lukt me gewoon niet, ben dan echt m'n concentratie kwijt
Ik stop er ook mee. Ben vanaf 10 uur vanochtend bezig geweest, tot nu, met een half uurtje lunchpauze. Ben echt productief geweest ook, maar op een gegeven moment is het inderdaad gewoon op.
pi_107801357
quote:
11s.gif Op donderdag 9 februari 2012 15:31 schreef Fascination het volgende:
Zo, ik ga ook maar eens meedoen met dit topic, aangezien ik nu bezig ben met m'n scriptie. Heb het eerste hoofdstuk klaar, de inleiding dus. Een van de opmerkingen die ik daarbij kreeg was: probeer hulpwerkwoorden zoveel mogelijk te vermijden. Vond ik wel een aparte opmerking.
Gelukkig begeleidt m'n vader studenten bij het schrijven van een scriptie, dus hij kan me altijd tips geven, hoewel niet vakinhoudelijk.
Schrijf je de inleiding niet als laatst?
pi_107801533
Ik vind 't zelf het fijnste om de grote omlijning van m'n inleiding al te schrijven, omdat het voor mezelf ook een manier is om MIJZELF in m'n onderwerp in te leiden. Deze inleiding is echter nooit definitief totdat de conclusie geschreven is en er wordt altijd nog gigantisch aan gesleuteld, maar het kan geen kwaad er mee te beginnen, omdat je daarin je werkmethode beschrijft, hoe je wat en wat wilt gaan beschrijven en bewijzen en da's gewoon fijn! Vind ik, zolang je hem maar wel aan blijft passen ;)
Ja doei.
pi_107801800
quote:
2s.gif Op donderdag 9 februari 2012 19:40 schreef Booomer het volgende:

[..]

Schrijf je de inleiding niet als laatst?
Nee, mijn scriptiebegeleidster wil dat ik dat als eerste doe. Eigenlijk ook wel logisch, omdat je in je inleiding je onderzoeksvraag formuleert en de opzet van de hoofdstukken definieert. Als je begint met schrijven zonder duidelijk voor ogen te hebben wat je nu precies wil onderzoeken/bereiken, kom je misschien van een koude kermis thuis nadat je een tijdje bezig bent. Maar het aanleidinggedeelte van m'n inleiding ga ik denk ik gedurende het schrijven nog wel wat aanpassen. :P Ik denk ook dat je daar een beetje op doelt.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_107803580
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 19:48 schreef Fascination het volgende:

[..]

Nee, mijn scriptiebegeleidster wil dat ik dat als eerste doe. Eigenlijk ook wel logisch, omdat je in je inleiding je onderzoeksvraag formuleert en de opzet van de hoofdstukken definieert. Als je begint met schrijven zonder duidelijk voor ogen te hebben wat je nu precies wil onderzoeken/bereiken, kom je misschien van een koude kermis thuis nadat je een tijdje bezig bent. Maar het aanleidinggedeelte van m'n inleiding ga ik denk ik gedurende het schrijven nog wel wat aanpassen. :P Ik denk ook dat je daar een beetje op doelt.
Onderzoeksvragen en aanpak heb ik in mijn thesis proposal uitgewerkt, en dat komt uiteindelijk in mijn thesis in het research approach hoofdstuk. Inleiding doe ik als laatst, dan kan ik tenminste een goed inleidend stuk schrijven voor de rest van de thesis. Anders blijf je aanpassen inderdaad.. :P
pi_107815324
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 19:48 schreef Fascination het volgende:

[..]

Nee, mijn scriptiebegeleidster wil dat ik dat als eerste doe. Eigenlijk ook wel logisch, omdat je in je inleiding je onderzoeksvraag formuleert en de opzet van de hoofdstukken definieert. Als je begint met schrijven zonder duidelijk voor ogen te hebben wat je nu precies wil onderzoeken/bereiken, kom je misschien van een koude kermis thuis nadat je een tijdje bezig bent. Maar het aanleidinggedeelte van m'n inleiding ga ik denk ik gedurende het schrijven nog wel wat aanpassen. :P Ik denk ook dat je daar een beetje op doelt.
Vind ik niet verstandig qua aanpak. Als je onderzoekt anders loopt dan verwacht dan is een groot deel niet relevant meer. Ik doe de inleiding, abstract en research design echt als laatst..

Wat jij noemt zou idd al in je proposal of PvA moeten staan!
  † In Memoriam † vrijdag 10 februari 2012 @ 09:50:21 #91
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_107818579
Volgend academiejaar dien ik mijn bachelorscriptie te schrijven. Omwille van speciale omstandigheden gaat mijn promotor me al deze zomer laten starten.

Ik wil hier de vorderingen ook wel meeposten... maar ik weet niet of jullie hier wel interesse in hebben of het relevant vinden omdat ik aan een Belgische hogeschool studeer...?
Are you fokking to me?
  vrijdag 10 februari 2012 @ 09:53:47 #92
164283 Luco
Buongiorno!
pi_107818677
Gewoon doen! Het is niet zozeer elkaar op de hoogte houden maar elkaar steun verlenen en eventuele hulp bij opzet, vragen etc te geven. Ook gewoon frustratie van je af schrijven _O_
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_107818998
Pff wat een zuigweek! Begin van de week voor werk gereserveerd, om vanaf do aan de studie te gaan. Strand ik woensdagnacht op Utrecht CS, do pas om 12 u thuis (bij vriendin kunnen slapen gelukkig, waar ik natuurlijk pas belachelijk laat was); toen gistermiddag halve migraine-aanval gehad. En nu ook nog een paar dingen van werk liggen waar ik nog niet aan toegekomen was deze week. En wo al deadline voor een onderdeel van mijn thesis (literatuuronderzoek), nauwelijks aan toegekomen. Heb nog niet eens alle literatuur gelezen, laat stįįn begonnen met het schrijven van het researchpaper. Moet ca 4000 wrd zijn... Grrr.

Ik ga even puinruimen in mijn huis, boodschappen doen en dan vanaf 14.00 u een non-stop studieweekend inluiden. En dan maar hopen dat ik het haal....

Even frustratie kwijt, sorry
Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
// wandelende paradox //
  vrijdag 10 februari 2012 @ 10:13:13 #94
164283 Luco
Buongiorno!
pi_107819107
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 10:07 schreef cinnamon_M het volgende:
Pff wat een zuigweek! Begin van de week voor werk gereserveerd, om vanaf do aan de studie te gaan. Strand ik woensdagnacht op Utrecht CS, do pas om 12 u thuis (bij vriendin kunnen slapen gelukkig, waar ik natuurlijk pas belachelijk laat was); toen gistermiddag halve migraine-aanval gehad. En nu ook nog een paar dingen van werk liggen waar ik nog niet aan toegekomen was deze week. En wo al deadline voor een onderdeel van mijn thesis (literatuuronderzoek), nauwelijks aan toegekomen. Heb nog niet eens alle literatuur gelezen, laat stįįn begonnen met het schrijven van het researchpaper. Moet ca 4000 wrd zijn... Grrr.

Ik ga even puinruimen in mijn huis, boodschappen doen en dan vanaf 14.00 u een non-stop studieweekend inluiden. En dan maar hopen dat ik het haal....

Even frustratie kwijt, sorry
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_107819238
quote:
:D O+
Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
// wandelende paradox //
  vrijdag 10 februari 2012 @ 10:53:26 #96
164283 Luco
Buongiorno!
pi_107820044
Ik mag nu eventjes 8 grafieken vervangen en de beschrijvingen van die grafieken dus ook. Alles in nano-Coulombs in plaats van Coulombs. Kutwerk om in je teksten al die getallen te zoeken
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
  † In Memoriam † vrijdag 10 februari 2012 @ 10:56:19 #97
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_107820136
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 09:53 schreef Luco het volgende:
Gewoon doen! Het is niet zozeer elkaar op de hoogte houden maar elkaar steun verlenen en eventuele hulp bij opzet, vragen etc te geven. Ook gewoon frustratie van je af schrijven _O_
Dank je O+ Zal ik doen :D
Are you fokking to me?
  vrijdag 10 februari 2012 @ 11:11:28 #98
164283 Luco
Buongiorno!
pi_107820525
Met zo'n weekend wat eraan komt is m'n motivatie nu alweer weg :')
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_107821617
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 10:53 schreef Luco het volgende:
Ik mag nu eventjes 8 grafieken vervangen en de beschrijvingen van die grafieken dus ook. Alles in nano-Coulombs in plaats van Coulombs. Kutwerk om in je teksten al die getallen te zoeken
Ai, das irritant ja! Ctrl-F helpt ook niet met zoeken?
Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
// wandelende paradox //
  vrijdag 10 februari 2012 @ 11:43:17 #100
164283 Luco
Buongiorno!
pi_107821642
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:42 schreef cinnamon_M het volgende:

[..]

Ai, das irritant ja! Ctrl-F helpt ook niet met zoeken?
Ging nog vrij rap, scheelt :). Al slaat de procrastination-bug heel hard toe nu :')
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_107821742
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:43 schreef Luco het volgende:

[..]

Ging nog vrij rap, scheelt :). Al slaat de procrastination-bug heel hard toe nu :')
Herkenbaar :')
Jezelf voornemen dat je NU begint voor maar een half uurtje, na dat half uurtje weer kijken of je er nog een half uurtje aan kan plakken, etc?
Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
// wandelende paradox //
  vrijdag 10 februari 2012 @ 11:50:14 #102
164283 Luco
Buongiorno!
pi_107821908
Dat heb ik net alweer gedaan. Net nog een nuttig artikel gevonden en doorgelezen en ik ga morgen dan wel dat artikel in mijn inleiding verweven. Nu op huis aan! Weekend. period.
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_107822129
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:50 schreef Luco het volgende:
Dat heb ik net alweer gedaan. Net nog een nuttig artikel gevonden en doorgelezen en ik ga morgen dan wel dat artikel in mijn inleiding verweven. Nu op huis aan! Weekend. period.
Ok, top! Geniet ervan.
Ik ga nu beginnen... ~O>
Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
// wandelende paradox //
  maandag 13 februari 2012 @ 10:16:45 #104
164283 Luco
Buongiorno!
pi_107922286
Zo, weer aan de slag! Zie nu dat ik sinds m'n conceptversie al zo'n 2.500 woorden erbij heb mogen tikken, wat neerkomt op een goede 5 pagina's. Eigen deadline: woensdag af.
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
  maandag 13 februari 2012 @ 10:24:02 #105
319308 Tink89
To live is to dance
pi_107922415
Heb een 7 voor m'n proposal. Het was allemaal prima, maar mag wat meer 'in-depth'. :)
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  maandag 13 februari 2012 @ 13:15:51 #106
164283 Luco
Buongiorno!
pi_107927250
Jeuj, data die weinig logica heeft :')
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_107927588
quote:
11s.gif Op donderdag 9 februari 2012 15:31 schreef Fascination het volgende:
Zo, ik ga ook maar eens meedoen met dit topic, aangezien ik nu bezig ben met m'n scriptie. Heb het eerste hoofdstuk klaar, de inleiding dus. Een van de opmerkingen die ik daarbij kreeg was: probeer hulpwerkwoorden zoveel mogelijk te vermijden. Vond ik wel een aparte opmerking.
Gelukkig begeleidt m'n vader studenten bij het schrijven van een scriptie, dus hij kan me altijd tips geven, hoewel niet vakinhoudelijk.
Is wel een goede opmerking, anders blijf je maar steeds bezig met hulpwerkwoorden invoegen. Terwijl een zin net zo correct is als je deze hulpwerkwoorden niet gebruikt.

Mijn PvA is goedgekeurd door mijn docent-begeleider. Dus kan nu echt aan de slag *O*
  maandag 13 februari 2012 @ 13:34:22 #108
164283 Luco
Buongiorno!
pi_107927878
In een weekje van 11.000 naar 15.000 woorden gegaan. Beste uitbreiding dit zeg, crisis :')
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_107928701
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 13:25 schreef xminator het volgende:

[..]

Is wel een goede opmerking, anders blijf je maar steeds bezig met hulpwerkwoorden invoegen. Terwijl een zin net zo correct is als je deze hulpwerkwoorden niet gebruikt.

Mijn PvA is goedgekeurd door mijn docent-begeleider. Dus kan nu echt aan de slag *O*
Ja, ik ging door die opmerking eens googlen en vond dat het de voorkeur verdient zinnen in de bedrijvende vorm te schrijven ipv de lijdende vorm. Nog nooit van gehoord. :@ :')

Pff, ik kan mezelf echt niet aanzetten om verder te schrijven. :')
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_107929023
Meld me ook even! Wij moeten vanuit school 8 maanden stage lopen. 3 maanden voor een bedrijfsanalyse en 5 voor de daadwerkelijke scriptie.
Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)
  dinsdag 14 februari 2012 @ 09:06:18 #111
164283 Luco
Buongiorno!
pi_107958901
:'(. Heb de afgelopen weken op de faculteit gewerkt en open net voor het eerst in 3 weken weer Endnote. Krijg eerst de melding dat die verlopen is om vervolgens erachter te komen dat ik ergens de oude library van Endnote heb gebruikt tijdens het maken van een back-up, waardoor mijn library is bijgewerkt tot begin December :'(!
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
  dinsdag 14 februari 2012 @ 09:34:09 #112
164283 Luco
Buongiorno!
pi_107959437
Ok, dat was even stressen. Heb het alweer opgelost. EndNote zat in de viewer waarmee hij dus alleen je eerste 10 artikelen laat zien. Stom ding :'). Nu maar EndNote X5 geinstalleerd
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
  dinsdag 14 februari 2012 @ 09:36:01 #113
164283 Luco
Buongiorno!
pi_107959484
En kak, de Rijksuniversiteit Groningen heeft geen licentie voor EndNote Web. Bluurgh
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_107962789
Frustrerend he, dat soort dingen? Ik moet morgen een proefversie van mn literatuuronderzoek inleveren, maar 2 boeken die ik nog moet raadplegen zijn echt overal uitgeleend (en bij mijn eigen uni zouden ze alweer teruggebracht moeten zijn, maar dat zijn ze dus nog niet)... en ook nergens op voorraad dus kopen is ook geen optie... grrr.... en vannacht lag van 1 bieb ook nog ns de site plat.. bluh.

Er is echt no way dat ik de deadline van morgen ga redden trouwens. Maar ik ga iig maar hard aan de slag nu, des te verder ik kom des te beter.
Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
// wandelende paradox //
  dinsdag 14 februari 2012 @ 12:54:32 #115
164283 Luco
Buongiorno!
pi_107964806
Crisis, m'n iPod loopt te bitchen dus die moest geformatteerd worden. Formatteer ik bijna m'n USB-stick met m'n laatste versie :o
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_107965569
@Luco: ohhh gelukkig is het niet gebeurd! Maarre, heb je je laatste versie niet op meerdere plaatsen staan dan?! Bij mij staat mijn laatste versie steeds op USB-stick, op de PC zelf en ik mail 'm ook steeds even naar mijn hotmail.
  dinsdag 14 februari 2012 @ 13:36:44 #117
164283 Luco
Buongiorno!
pi_107966154
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 13:19 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
@Luco: ohhh gelukkig is het niet gebeurd! Maarre, heb je je laatste versie niet op meerdere plaatsen staan dan?! Bij mij staat mijn laatste versie steeds op USB-stick, op de PC zelf en ik mail 'm ook steeds even naar mijn hotmail.
Maak soweiso elke dag een backup op m'n PC, waarvanuit mijn map op m'n PC synchroniseert met Dropbox. Alleen na een ochtend werken had ik die backup nog niet gemaakt.
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_107968522
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 13:36 schreef Luco het volgende:

[..]

Maak soweiso elke dag een backup op m'n PC, waarvanuit mijn map op m'n PC synchroniseert met Dropbox. Alleen na een ochtend werken had ik die backup nog niet gemaakt.
Ah, vandaar. :)
pi_107969545
30.000 woorden later is het concept van m'n 1e bewijstlast doorgestuurd..

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 14-02-2012 15:14:17 ]
pi_107969966
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 09:36 schreef Luco het volgende:
En kak, de Rijksuniversiteit Groningen heeft geen licentie voor EndNote Web. Bluurgh
Endnote web is toch gratis?
De mijne in ieder geval wel :D
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  dinsdag 14 februari 2012 @ 15:28:07 #121
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_107970075
Bah bah... Hier schiet het echt niet op qua data-verzameling ;(
Gelukkig gaat het bij een ander meisje wel "goed", dus hopelijk werkt daar iedereen goed van mee & komen we toch aan onze sample.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_107970188
Ik heb zo'n slaapverwekkende, lul-de-behanger scriptiebegeleider die altijd ziek is, afspraken niet nakomt, niet of nauwelijks op zijn mails reageert en vervolgens doodleuk verklaard 'ja dat is er niet meer van gekomen'...
Echt OH MY F**KING GOD!

Hebben anderen hier ook last van?

[ Bericht 8% gewijzigd door truthisiamadreamer op 14-02-2012 15:40:48 ]
pi_107970778
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 15:30 schreef truthisiamadreamer het volgende:
Ik heb zo'n slaapverwekkende, lul-de-behanger scriptiebegeleider die altijd ziek is, afspraken niet nakomt, niet of nauwelijks op zijn mails reageert en vervolgens doodleuk verklaard 'ja dat is er niet meer van gekomen'...
Echt OH MY F**KING GOD! DIE!
:{. Onacceptabel. Heb je er al eens wat van gezegd? Lijkt me wel lastig trouwens. :@ :')

Mijn scriptiebegeleidster is helemaal het tegenovergestelde. Reageert altijd erg snel op mails en wordt volgens haar woorden "erg chagrijnig als afspraken niet nagekomen worden". Zo hoort het. O+
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_107971229
Ik stop ermee voor vandaag. Hele dag bezig geweest met nieuwe artikelen zoeken om mijn literatuuronderzoek te versterken / uit te breiden, heb tien geschikte artikelen gevonden. Ga deze morgen en overmorgen verwerken in de theorie. :)
pi_107971586
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 15:30 schreef truthisiamadreamer het volgende:
Ik heb zo'n slaapverwekkende, lul-de-behanger scriptiebegeleider die altijd ziek is, afspraken niet nakomt, niet of nauwelijks op zijn mails reageert en vervolgens doodleuk verklaard 'ja dat is er niet meer van gekomen'...
Echt OH MY F**KING GOD!

Hebben anderen hier ook last van?
Nu niet, maar bij een van mijn bachelortheses wel. Op zich hebben we (ik moest die thesis samen met een ander schrijven) hem ook helemaal niet nodig gehad, we hebben één keer ons concept/idee doorgesproken, en zijn daarna gewoon aan de slag gegaan en t eerstvolgende contact was ons mailtje met de eerste versie, geloof ik. Het duurde wel tergend lang voor die versie was nagekeken, maar dat hadden we niet anders verwacht. Ik heb wel even zitten denken wat ik nou bij het dankwoord moest neerzetten, aangezien ie eigenlijk op beoordelen na geen reet had gedaan. We hebben er maar iets van 'danken hem voor zijn feedback' van gemaakt, aangezien ie natuurlijk wel de eerste versie had nagekeken :')

Maarre, als je er echt last van hebt zou ik dat eerst bij de begeleider zelf aangeven en als dat geen soelaas biedt bij je opleidingscoördinator aankloppen.
Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
// wandelende paradox //
pi_108009143
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 15:44 schreef Fascination het volgende:

[..]

:{. Onacceptabel. Heb je er al eens wat van gezegd? Lijkt me wel lastig trouwens. :@ :')

Mijn scriptiebegeleidster is helemaal het tegenovergestelde. Reageert altijd erg snel op mails en wordt volgens haar woorden "erg chagrijnig als afspraken niet nagekomen worden". Zo hoort het. O+
Ja ik heb er wat van gezegd. Op een nette manier. En toen gaf hij dus als antwoord 'Ja, dat is er niet meer van gekomen...' en 'Ik ben meer van concrete afspraken maken.' Terwijl er afspraken met hem stonden! Die hij vervolgens niet nakwam! Zucht... Maar goed afgelopen maandag had ik een meeting met hem en dat verliep gelukkig eindelijk eens vlot en leverde mij concrete feedback op.
pi_108009200
Al twee weken geen woord op papier gekregen. Heb wel het hele internet uitgelezen.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_108009724
quote:
15s.gif Op woensdag 15 februari 2012 15:51 schreef Skv het volgende:
Al twee weken geen woord op papier gekregen. Heb wel het hele internet uitgelezen.
-O- da's mooi klote, maar probeer ook niet teveel te forceren. Wat niet lukt lukt even niet, en probeer dat te accepteren. Als je jezelf wel doelen blijft stellen terwijl je in je achterhoofd wéét dat 't niet lekker gaat/niet gaat lukken, dan beloof je je zelf vooral veel teleurstelling, en dat zorgt voor een nog steilere neerwaartse spiraal... Succes in ieder geval! :*

Zojuist mijn 'definitieve' one-pager opgestuurd! Het begint allemaal helder te worden! :D
Ja doei.
pi_108010146
quote:
15s.gif Op woensdag 15 februari 2012 15:51 schreef Skv het volgende:
Al twee weken geen woord op papier gekregen. Heb wel het hele internet uitgelezen.
:D
pi_108010221
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 12:54 schreef Luco het volgende:
Crisis, m'n iPod loopt te bitchen dus die moest geformatteerd worden. Formatteer ik bijna m'n USB-stick met m'n laatste versie :o
Dropbox ftw ;)
pi_108010357
quote:
2s.gif Op woensdag 15 februari 2012 16:14 schreef Booomer het volgende:

[..]

:D
;(
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_108012673
quote:
15s.gif Op woensdag 15 februari 2012 15:51 schreef Skv het volgende:
Al twee weken geen woord op papier gekregen. Heb wel het hele internet uitgelezen.
Oh, heel, heel herkenbaar. Ik ben sinds zondag/maandag eindelijk uit dat patroon (en bij mij heeft het trouwens nog dik langer dan 2 weken geduurd ook die periode). Zo crappy, voel me dan ook echt k. Ik heb de oplossing nog niet gevonden, maar wat mij soms wel helpt is gewoon een paar kleine afspraakjes met jezelf maken (lees x pagina's, tik iig 2 pagina's van dit hoofdstuk, etc.) omdat de drempel dan lager is om te beginnen. Of op het moment dat je ervoor gaat zitten en merkt dat je weer aan het niksen bent onmiddelijk opstaan, rondje lopen, niks doen feitelijk maar bij die pc weg. Even je gedachten op een rijtje zetten, bekijken waar je tegenaan loopt en dan nieuwe poging.

En dit programma kan misschien ook helpen: http://getcoldturkey.com/

T stomme is dat als je eenmaal bezig bent en er weer inzit je denkt: waarom stelde ik dit nou zo uit (heb ik althans).

En nu ga ik ook weer verder want ik ben vandaag ook wel weer te vaak andere dingen aan het doen achter de pc dan studeren :@
Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
// wandelende paradox //
pi_108013018
Bij mij is net mijn relatie stukgelopen en moest dus noodgedwongen verhuizen. Dan heb je wel wat anders aan je kop dan afstuderen. Vandaag weer een dag zitten staren. Morgen wil ik iets bereiken..!
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_108029785
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 17:19 schreef Skv het volgende:
Bij mij is net mijn relatie stukgelopen en moest dus noodgedwongen verhuizen. Dan heb je wel wat anders aan je kop dan afstuderen. Vandaag weer een dag zitten staren. Morgen wil ik iets bereiken..!
Oei, ja maar dan hoef je jezelf ook niks te verwijten, dan is het gewoon logisch. Hoop dat je morgen je hoofd ertoe kan zetten!

(en shit dat je relatie is stukgelopen en je moest verhuizen. Voel je je al een beetje ok in je nieuwe huis?)
Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
// wandelende paradox //
pi_108038137
Zit weer bij mijn ouders (na 7 jaar geleden daar weg te zijn gegaan), dus niet heel bijzonder. Maar mijn afstuderen vindt plaats op kantoor, dus qua werkplek maakt het weinig verschil.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_108038479
pi_108039028
Ik zit gelukkig weer even in de flow. Ik merk echt dat het met ups en downs gaat, soms lukt het dagenlang niet en nu gaat het de hele week al prima. Even van profiteren dus, ik ben nu de (hopelijk) definitieve versie van mijn introductie/methoden aan het schrijven en dan kan ik lekker verder met de resultaten en discussie. :)
  donderdag 16 februari 2012 @ 12:58:12 #138
164283 Luco
Buongiorno!
pi_108042085
Net weer even de commentaren van mijn begeleiders doorgenomen en dan kom je erachter dat je nog allerlei kleine dingetjes moet wijzigen. FML :')
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
  donderdag 16 februari 2012 @ 14:20:44 #139
164283 Luco
Buongiorno!
pi_108044446
En dan blijk je 2 uur bezig te zijn met 1 kleine opmerking. Fucking awesome, al ben ik wel verdomd productief bezig vandaag *O*
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_108067958
Ik ga hier nog steeds als een trein dagelijks :) begint goed vorm te krijgen allemaal. Mag niet klagen..!
pi_108068706
quote:
8s.gif Op donderdag 16 februari 2012 10:42 schreef Skv het volgende:
Zit weer bij mijn ouders (na 7 jaar geleden daar weg te zijn gegaan), dus niet heel bijzonder. Maar mijn afstuderen vindt plaats op kantoor, dus qua werkplek maakt het weinig verschil.
Ah ja, nee je ouders is wel anders ja. Lijkt me ook wel ff wennen. Fijn iig dat je afstuderen op kantoor is, dat scheelt wel een hoop denk ik!
Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
// wandelende paradox //
pi_108068715
quote:
^O^ ^O^

(story of my life... :') :') )

Deze week trouwens eindelijk aardig productief, alleen schoot het vandaag niet op omdat ik een boek nodig had en de helft van de tijd bezig was dat boek bij een van de docenten/aio's te regelen, vervolgens nergens meer een zitplek kon vinden toen ik geluncht had maar nog wilde blijven voor dat boek, dat boek uiteindelijk niet meer ging lukken en dus met weinig werk verzet maar naar huis ben gegaan omdat het op de uni dus echt niet ging werken zo.

Maargoed, morgen ga ik ass kicken!!
dan moet ik nu wel eens naar bed, alweer 2 uur later dan gepland :S
Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
// wandelende paradox //
  vrijdag 17 februari 2012 @ 11:05:45 #143
164283 Luco
Buongiorno!
pi_108072973
Hopla, versie 2 is af *O*! De teksten that is. Thuis nog even alle referenties bijwerken en nog een keer doorlezen.

60 pagina's, 16.750 woorden, waar versie 1 nog 48 pagina's en 11.000 woorden had :')
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_108073861
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 11:05 schreef Luco het volgende:
Hopla, versie 2 is af *O*! De teksten that is. Thuis nog even alle referenties bijwerken en nog een keer doorlezen.

60 pagina's, 16.750 woorden, waar versie 1 nog 48 pagina's en 11.000 woorden had :')
Hehe ik ben juist aan het inkorten. Mijn introductie was bijna 6000 woorden, volgens mijn begeleider heeft een introductie gemiddeld 3000.... :') Het mag wel iets meer zijn natuurlijk, maar 'korter en bondiger' was het devies :P . Ben nu bijna klaar met herschrijven en zit op 3400 woorden, dus ben goed op weg. :)
pi_108077253
Pfff ik wil zo graag studeren (motivatie weer helemaal te pakken) maar zit al de hele dag tot dusver met halve migraine-symptomen die maar niet weggaan. Ik heb nog zoveel te doen, ik wil verder verdorie :( :(
Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
// wandelende paradox //
  woensdag 22 februari 2012 @ 11:01:34 #146
164283 Luco
Buongiorno!
pi_108255107
Zo, reactie uit Sydney is alweer binnen. Verdomd veel commentaar (opbouwend, paar stukjes moeten opnieuw geschreven worden). Enige irritante is dat ze dan dingen aankaarten die ik naar aanleiding van mijn begeleider hier in Nederland heb aangepast. Dingen die ik nu uitgebreider heb gedaan waarvan ze in Sydney vinden dat het er niet in moet/hoeft/hoort :')
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_108257226
Zo een begin gemaakt, opmaak in zijn geheel gemaakt. En de inleiding is af. :7

Nu de rest nog ;(
pi_108257288
Hebben jullie een kopje 'ethics' in je inleiding?
Zo ja, wat hebben jullie daar in staan?

Ik had tot nu toe een verhaal over hoe interviews te houden zonder de integriteit van de geļnterviewde te schaden etc, maar dat heeft eigenlijk veel meer te maken met validiteit dan met ethiek.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_108257327
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 11:01 schreef Luco het volgende:
Zo, reactie uit Sydney is alweer binnen. Verdomd veel commentaar (opbouwend, paar stukjes moeten opnieuw geschreven worden). Enige irritante is dat ze dan dingen aankaarten die ik naar aanleiding van mijn begeleider hier in Nederland heb aangepast. Dingen die ik nu uitgebreider heb gedaan waarvan ze in Sydney vinden dat het er niet in moet/hoeft/hoort :')
Ken het.. Heb een vak dat helpt je onderzoeksvoorstel te maken. Ding in elkaar gezet, laten keuren door mijn twee begeleiders (goedgekeurd) en begonnen met mijn onderzoek. Krijg ik 5 weken later een mail van de docent die het onderzoeksvoorstelvak gaf dat het allemaal kut is en opnieuw moet. :')
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_108257578
zo maar eens een begin maken voor het bijwerken van de referenties.
Welk programma gebruiken jullie hiervoor? Zelf gebruik ik Endnote
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
  woensdag 22 februari 2012 @ 12:50:46 #151
319308 Tink89
To live is to dance
pi_108258944
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:13 schreef sjeppert het volgende:
zo maar eens een begin maken voor het bijwerken van de referenties.
Welk programma gebruiken jullie hiervoor? Zelf gebruik ik Endnote
Ik doe dat gewoon met de hand :) Vertrouw niet zo op programmaatjes.

Xx
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  woensdag 22 februari 2012 @ 12:59:46 #152
164283 Luco
Buongiorno!
pi_108259307
EndNote X5 hier :)!
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_108259609
Ik doe het ook gewoon met de hand. Je krijgt er vanzelf handigheid in om alles volgens APA regels te doen. :)

Mijn verbeterde versie van introductie/methoden is nu ingeleverd, komende twee weken houd ik me bezig met de resultaten. Wil over twee weken dat onderdeel (althans de eerste versie) klaar hebben. :)
  woensdag 22 februari 2012 @ 13:13:24 #154
164283 Luco
Buongiorno!
pi_108259741
Voordeel van Endnote/RefWorks/CiteManager is dat je nummering automagisch aangepast wordt als je halverwege weer iets toevoegt :)
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_108260391
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 13:13 schreef Luco het volgende:
Voordeel van Endnote/RefWorks/CiteManager is dat je nummering automagisch aangepast wordt als je halverwege weer iets toevoegt :)
Nummer? Volgens APA staat alles alfabetisch op achternaam, heb dus geen nummering.
  woensdag 22 februari 2012 @ 13:42:11 #156
164283 Luco
Buongiorno!
pi_108260953
Ik werk niet met APA dus dat probleem heb ik niet :). Overigens doet EndNote dat ook :+
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_108261311
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:13 schreef sjeppert het volgende:
zo maar eens een begin maken voor het bijwerken van de referenties.
Welk programma gebruiken jullie hiervoor? Zelf gebruik ik Endnote
Mendeley :)
Ja doei.
pi_108261562
Ik doe het gewoon met die bronnenlijst van Word (APA).
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_108270698
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 13:56 schreef Skv het volgende:
Ik doe het gewoon met die bronnenlijst van Word (APA).
Volgens mij ben je dan nog sneller als je het handmatig doet...

Ik doe het nu iig handmatig en ik ken de meeste opties van APA wel uit mijn hoofd, dus dat gaat redelijk snel. Mendeley heb ik ook gebruikt, maar die verneukte heel de layout als ik wat wilde aanpassen aan de referentielijst...
pi_108272534
Ik heb de deadline voor mijn concept-researchpaper al met drie dagen overschreden :') :')
Deadline was zondag.

Ik heb zo een meeting, en daarna wil ik weer verder gaan en vannacht doorwerken tot ie af is, zodat ie uiterlijk morgenochtend de deur uit kan. Al moet ik de hele nacht doorwerken verdorie!

*Aanmoediging, strenge woorden, zweepslagen, anyone?? Ik heb ze nodig ;(
Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
// wandelende paradox //
pi_108272599
Literatuurverwijzingen doe ik trouwens ook handmatig, om ff op het onderwerp van gesprek te reageren :@
Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
// wandelende paradox //
pi_108277973
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 18:50 schreef cinnamon_M het volgende:
Ik heb de deadline voor mijn concept-researchpaper al met drie dagen overschreden :') :')
Deadline was zondag.

Ik heb zo een meeting, en daarna wil ik weer verder gaan en vannacht doorwerken tot ie af is, zodat ie uiterlijk morgenochtend de deur uit kan. Al moet ik de hele nacht doorwerken verdorie!

*Aanmoediging, strenge woorden, zweepslagen, anyone?? Ik heb ze nodig ;(
Je kunt het! *O*
Koffie/Cola/Energy drink in de aanslag en gaan!!

Over het APA gebeuren: Ik doe het ook handmatig (al heb ik nooit een programma geprobeerd omdat ik geen idee heb wat waar en hoe enzo :P) en werkt best prima zo :)
  woensdag 22 februari 2012 @ 20:52:01 #163
302800 Frith
fictief en almachtig
pi_108278238
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 13:13 schreef Luco het volgende:
Voordeel van Endnote/RefWorks/CiteManager is dat je nummering automagisch aangepast wordt als je halverwege weer iets toevoegt :)
RefWorks is wel handig, alleen moet je alles toch weer handmatig invoegen in eerste instantie, wat de efficiėntie in eerste instantie niet verhoogd. Tweede keer daarentegen haal je er gegarandeerd voordeel uit. Maar ja, hoe vaak doe je dat nou werkelijk als student? (als onderzoeker regelmatig, maar als student?)

Al vind ik het systeem in Word ook niet onhandig. Zeker voor eindnoten is Word eigenlijk net zo goed. Alleen kun je niet importeren vanaf online databases natuurlijk. Geen echte misser, tenzij je overal en nergens "relevante" (ahum) literatuur vandaan haalt.
  woensdag 22 februari 2012 @ 21:35:17 #164
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_108280465
Ik word echt "gek" hier ;( Nog steeds niet gehoord qua patiėnten die ik kan benaderen.. Gelukkig heeft één mede-student al wel wat respons gehad.. Ik wacht nog één dag en anders ga ik vrijdag maar bellen.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_108285032
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 21:35 schreef automatic_ het volgende:
Ik word echt "gek" hier ;( Nog steeds niet gehoord qua patiėnten die ik kan benaderen.. Gelukkig heeft één mede-student al wel wat respons gehad.. Ik wacht nog één dag en anders ga ik vrijdag maar bellen.
Beetje assertiviteit kan geen kwaad :Y
pi_108289036
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 20:46 schreef Operc het volgende:

[..]

Je kunt het! *O*
Koffie/Cola/Energy drink in de aanslag en gaan!!

Over het APA gebeuren: Ik doe het ook handmatig (al heb ik nooit een programma geprobeerd omdat ik geen idee heb wat waar en hoe enzo :P) en werkt best prima zo :)
Thanksss!!! Aan de slag weer met mijn ass nu ~O>
Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
// wandelende paradox //
pi_108290702
En en en? Gelukt cinnamon?
pi_108294628
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2012 07:26 schreef xminator het volgende:
En en en? Gelukt cinnamon?
:N
Kon echt niet meer helder nadenken tegen de tijd dat het 3 u was. Nu weer verder. Vandaag moet t echt af!
Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
// wandelende paradox //
pi_108294733
Pff ik zit wel een beetje in de stress nu. Ik kom er net achter dat mijn eerste deel (de analyse) die ik ingeleverd heb niet volledig is omdat er op een of andere manier een stuk over mijn te gebruiken literatuur weggevallen is. Mijn mentor neemt op dit moment haar telefoon helaas niet op.
Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)
pi_108296836
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 22:58 schreef Operc het volgende:

[..]

Beetje assertiviteit kan geen kwaad :Y
Ja, is ook zo. Ik heb alleen het gevoel dat er "iets" aan de hand is... Naja, morgen even bellen en dan hoor ik het wel van de afdeling :)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_108296966
quote:
19s.gif Op donderdag 23 februari 2012 11:07 schreef Guidetti het volgende:
Pff ik zit wel een beetje in de stress nu. Ik kom er net achter dat mijn eerste deel (de analyse) die ik ingeleverd heb niet volledig is omdat er op een of andere manier een stuk over mijn te gebruiken literatuur weggevallen is. Mijn mentor neemt op dit moment haar telefoon helaas niet op.
Iig even een mailtje sturen, en dan later of morgen nog een x proberen te bellen? Als je mailt dan ziet je mentor iig dat je er vandaag al contact over hebt gezocht.

Snap trouwens dat t balen is maar zou niet teveel stressen hoor, zoiets kan gebeuren en als je het gewoon laat weten en zsm het correcte stuk toestuurt is er denk ik niks aan de hand (misschien in je mail meteen het aangepaste stuk met het ontbrekende deel bij je mail voegen, als je die tenminste nog wel hebt?)
Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
// wandelende paradox //
  donderdag 23 februari 2012 @ 12:30:58 #172
164283 Luco
Buongiorno!
pi_108297894
In de categorie niet mijn dag: Verslapen, platte band, computerzalen vol en gereserveerd dus nog niks gedaan vandaag :')
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_108299446
Net afspraak gehad met de begeleidster en ze was erg enthousiast over mijn voorstel/plan. We hebben er net wat aan zitten tweaken en over zitten praten en ik denk dat het helemaal goed gaat komen!

9 maart deadline voor 't eerste stuk in ieder geval en nou ja, yay! :)
Ja doei.
pi_108325269
Hoe krijg je nou een wetenschappelijke focus in een strategische marketing plan?

Ik heb de opdracht gekregen om een marketing plan te ontwikkelen voor een bedrijf.
Echter voor mijn studie moet ik een scriptie schrijven die uiteraard bestaat uit hoofd- en deelvragen.
Een marketing plan is zo onwetenschappelijk als het maar kan zijn. Echte deelvragen zijn er niet. Alleen kopjes die je vervolgens als een vraag kunt verpakken (bijv. kopje is SWOT Analysis. Kun je veranderen in What are the strengths and weaknesses of...etc.). Maar weinig wetenschappelijk. Met een marketing plan kun je bijv. moeilijk wetenschappelijke artikelen in verwerken omdat die twee zaken geen raakvlakken met elkaar hebben.
Voor het bedrijf heeft het weinig praktisch nut wanneer ik puur wetenschappelijk iets ga ontleden.

Hoe kan ik het relevant maken voor zowel mijn stagebedrijf alsmede mijn stagecoördinator tevreden houden?
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_108333907
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 22:26 schreef Asskicker14 het volgende:
Hoe krijg je nou een wetenschappelijke focus in een strategische marketing plan?

Ik heb de opdracht gekregen om een marketing plan te ontwikkelen voor een bedrijf.
Echter voor mijn studie moet ik een scriptie schrijven die uiteraard bestaat uit hoofd- en deelvragen.
Een marketing plan is zo onwetenschappelijk als het maar kan zijn. Echte deelvragen zijn er niet. Alleen kopjes die je vervolgens als een vraag kunt verpakken (bijv. kopje is SWOT Analysis. Kun je veranderen in What are the strengths and weaknesses of...etc.). Maar weinig wetenschappelijk. Met een marketing plan kun je bijv. moeilijk wetenschappelijke artikelen in verwerken omdat die twee zaken geen raakvlakken met elkaar hebben.
Voor het bedrijf heeft het weinig praktisch nut wanneer ik puur wetenschappelijk iets ga ontleden.

Hoe kan ik het relevant maken voor zowel mijn stagebedrijf alsmede mijn stagecoördinator tevreden houden?
Mag je een literatuurreview doen en die als inspiratie voor het plan gebruiken?
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_108348810
Nog 1 a 2 alinea's, de inleiding en de conclusie, en dan alles doornemen en de literatuurverwijzingen, en het 1e onderdeel van mijn afstudeerprojectie, het researchpaper (conceptversie) is klaar! *O*

Zo, als ik het zo neerzet is het best weinig nog, in mijn hoofd had ik nog een eeuwigheid te gaan.

Sorry voor het volspammen van dit topic met mijn voor jullie nogal irrelevante dag-tot-dag vorderingen, het werkt alleen zo motiverend :@
Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
// wandelende paradox //
pi_108349051
Bezig met het hertweaken van mijn theoretisch kader. Zal ook wel wat moeten gaan schrappen, zit op 10 pagina's ofzo. :')
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_108351865
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 02:28 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Mag je een literatuurreview doen en die als inspiratie voor het plan gebruiken?
Dat lijkt me een optie, bedankt.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_108371468
En nou vind ik het eigenlijk helemaal niet zo goed wat ik heb gedaan, ben ik bang dat ik de verkeerde onderzoeksvraag heb gesteld en durf ik het niet op te sturen en buuuuh :'(
Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
// wandelende paradox //
pi_108375562
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 00:49 schreef cinnamon_M het volgende:
En nou vind ik het eigenlijk helemaal niet zo goed wat ik heb gedaan, ben ik bang dat ik de verkeerde onderzoeksvraag heb gesteld en durf ik het niet op te sturen en buuuuh :'(
Dat gevoel ken ik :P. Voel me elke keer goed over wat ik heb, tot ik het op ga sturen. Maar het is vast allemaal prima, en anders kun je het met de feedback gewoon aanpassen. :)
pi_108377061
Hier loopt alles echt als een trein tegen mijn verwachting in. Als ik straks klaar ben heb ik enorm degelijk systeem opgezet dat werkt als een tierelier. Ik sta er 100% achter omdat het zeer grondig getest en gewoon zeer goed in elkaar steekt! Komt wel goed dus!
(Zit in de IT voor mijn MSC)
  zaterdag 25 februari 2012 @ 11:39:13 #182
286575 Roces18
Chef de party
pi_108378060
hoeveel pagina's zijn jullie scripties gemiddeld ? :o
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_108379683
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 08:52 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Dat gevoel ken ik :P. Voel me elke keer goed over wat ik heb, tot ik het op ga sturen. Maar het is vast allemaal prima, en anders kun je het met de feedback gewoon aanpassen. :)
Helemaal waar. Heb het ook maar opgestuurd, met een hele opsomming van wat k niet zo goed vond :+
Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
// wandelende paradox //
pi_108410282
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 11:39 schreef Roces18 het volgende:
hoeveel pagina's zijn jullie scripties gemiddeld ? :o
Mijn scriptie mag maximaal 40 blz zijn, exclusief eventuele bijlages. Dat is dan dus titelpagina-abstract-inhoudsopgave-introductie-methoden-resultaten-discussie-referenties. Op dit moment heb ik 6 blz introductie en 3 blz methoden. Vooral resultaten neemt door alle tabellen e.d. veel ruimte in waarschijnlijk.
  zondag 26 februari 2012 @ 12:38:05 #185
286575 Roces18
Chef de party
pi_108410785
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 12:21 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Mijn scriptie mag maximaal 40 blz zijn, exclusief eventuele bijlages. Dat is dan dus titelpagina-abstract-inhoudsopgave-introductie-methoden-resultaten-discussie-referenties. Op dit moment heb ik 6 blz introductie en 3 blz methoden. Vooral resultaten neemt door alle tabellen e.d. veel ruimte in waarschijnlijk.
:o dat is redelijk relaxt nog naar mijn mening. Natuurlijk neemt onderzoek veel tijd in beslag maar als ik kijk naar een gemiddelde analyse van mij zit ik al op ruim 90 pagina's.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  zondag 26 februari 2012 @ 12:38:42 #186
319308 Tink89
To live is to dance
pi_108410810
Wij mogen maximaal 50 pagina's, maar 25 is de aanbevolen hoeveelheid :)

Edit: En da's dus volgens de nieuwste apa: double spaced times new roman 12...
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  zondag 26 februari 2012 @ 12:44:30 #187
286575 Roces18
Chef de party
pi_108411011
En doet een van jullie ook een scriptie schrijven met zijn tweeėn?
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_108411916
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 12:38 schreef Roces18 het volgende:

[..]

:o dat is redelijk relaxt nog naar mijn mening. Natuurlijk neemt onderzoek veel tijd in beslag maar als ik kijk naar een gemiddelde analyse van mij zit ik al op ruim 90 pagina's.
Hoe bedoel je die laatste zin? Over dat onderzoek veel tijd in beslag neemt?

Bij mij is het idd ook volgens APA, alleen hebben ze gelukkig nog de 1.5 norm van regelafstand ipv 2.0 dit jaar. Anders wordt het wel erg krap, geloof dat ze volgend jaar ook 45 blz mogen.
pi_108411991
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 12:38 schreef Roces18 het volgende:

[..]

:o dat is redelijk relaxt nog naar mijn mening. Natuurlijk neemt onderzoek veel tijd in beslag maar als ik kijk naar een gemiddelde analyse van mij zit ik al op ruim 90 pagina's.
Die zet je toch gewoon allemaal in de bijlagen neem ik aan.
pi_108412066
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 00:49 schreef cinnamon_M het volgende:
En nou vind ik het eigenlijk helemaal niet zo goed wat ik heb gedaan, ben ik bang dat ik de verkeerde onderzoeksvraag heb gesteld en durf ik het niet op te sturen en buuuuh :'(
Ik moest mijn onderwerp dusdanig afbakenen dat de onderzoeksvraag in praktische zin veel minder waarde kreeg. Baalde ik ontzettend van, maar mijn afstudeerbegeleider had geen kaas gegeten van het onderwerp.
pi_108450476
Mijn beide bachelorscripties zaten rond de 40 pag.; voor mijn onderzoeksmaster is het format wat anders: ik moet een research paper schrijven (waarvan het concept zojuist ingeleverd is), dat is eigenlijk een beetje het voorbereidend werk, ik heb er een literatuuronderzoek van gemaakt. Dat is ca. 4000 woorden. Verder moet ik een publiceerbaar artikel schrijven, das max 25 pagina's, en een research proposal van ik meen 2 pagina's.
Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
// wandelende paradox //
pi_108450489
quote:
10s.gif Op zondag 26 februari 2012 13:10 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Ik moest mijn onderwerp dusdanig afbakenen dat de onderzoeksvraag in praktische zin veel minder waarde kreeg. Baalde ik ontzettend van, maar mijn afstudeerbegeleider had geen kaas gegeten van het onderwerp.
Hm, das wel balen zeg! Kon je niet overstappen naar een andere begeleider, die meer thuis is in het onderwerp?
Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
// wandelende paradox //
pi_108462737
Pff, ik voel me zo'n imbeciel. Het schrijven lukt gewoon niet, ik twijfel over alles. Ook vervelend dat ik niet echt ervaring heb met het schrijven van een scriptie, omdat ik voor m'n studie geen bachelorscriptie heb hoeven schrijven.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_108462933
I feel your pain.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_108463394
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 14:24 schreef Fascination het volgende:
Pff, ik voel me zo'n imbeciel. Het schrijven lukt gewoon niet, ik twijfel over alles. Ook vervelend dat ik niet echt ervaring heb met het schrijven van een scriptie, omdat ik voor m'n studie geen bachelorscriptie heb hoeven schrijven.
Ahhh. Ik heb 2 bachelorscripties moeten schrijven en ik heb hetzelfde hoor, omdat de masterthesis weer heel anders van opzet is. Kun je niet ff je begeleider contacten voor een gesprekje, dan kun je je twijfels bespreken en checken of je wat hem betreft op het goede spoor zit?
Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
// wandelende paradox //
pi_108463474
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 14:43 schreef cinnamon_M het volgende:

[..]

Ahhh. Ik heb 2 bachelorscripties moeten schrijven en ik heb hetzelfde hoor, omdat de masterthesis weer heel anders van opzet is. Kun je niet ff je begeleider contacten voor een gesprekje, dan kun je je twijfels bespreken en checken of je wat hem betreft op het goede spoor zit?
Ik heb haar al gemaild, misschien dat ik morgen even langs ga of zo. Maar gelukkig ben ik niet de enige die problemen ondervindt.

[ Bericht 5% gewijzigd door Fascination op 28-02-2012 11:34:40 (D/t-fout) ]
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_108481232
1e deelvraag en algehele opzet af.. Nu de rest nog te gaan -O-
pi_108496278
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 12:44 schreef Roces18 het volgende:
En doet een van jullie ook een scriptie schrijven met zijn tweeėn?
Godzijdank niet :z
Ja doei.
pi_108496411
Oops.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  donderdag 1 maart 2012 @ 12:38:55 #200
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_108581544
Bam, een 8 :7 Eindelijk verlost van de scriptie :W
.
  donderdag 1 maart 2012 @ 12:58:46 #201
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_108582458
Gefeliciteerd!
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_108583288
Gefeliciteerd!

Ik ga gewoon weer hard aan de data-analyse vandaag.. ;( ;)
  donderdag 1 maart 2012 @ 13:19:44 #203
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_108583332
Gezellig... Ik kan binnenkort mensen gaan bellen... Gisteren contact gehad met die ene vrouw (zie paar reacties terug) en vandaag krijg ik de lijst. Er was meer werk in gaan zitten & ze heeft meteen iets voor haar zelf gedaan. Logisch, anders moest ze het twee keer gaan doen.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_108587346
Pfoe al een paar dagen ziekjes, niet veel kunnen doen inhoudelijk. Moet alleen nog conclusie/discussie
Referenties en andere verwijzingen zijn nu wel allemaal helemaal in orde.
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
pi_108628085
Eerste échte schrijfdag! En ik vind 't leuk! :@ lastig! Maar leuk! O+
Ja doei.
  zondag 4 maart 2012 @ 21:16:27 #206
123170 alors
zlata1234
pi_108717336
Ik ben mijn onderzoeksvoorstel aan het schrijven en de moed zakt me nu al in de schoenen :') Ik zie er echt zo tegenop :') Maar ik wil dit iig morgenochtend af hebben en opsturen. Als het niks is hoor ik het wel, geen zin om er nog langer zelf mee aan te prutsen.
know'm sayin?
×
word? word.
  zondag 4 maart 2012 @ 22:07:30 #207
192683 AMDB
Visionair.
pi_108721105
Afgelopen weekend even docent gemaild met een voorstel voor een onderwerp, positieve reactie op gehad, binnenkort mee aan de slag :)
  maandag 5 maart 2012 @ 13:13:34 #208
164283 Luco
Buongiorno!
pi_108738964
:'(. Ik wilde weer verder werken, open ik de meest recente versie: Corrupt ;(. Had net alles weer als backup gemaakt, waardoor al m'n backups dus ook corrupt blijken te zijn :'(.

NU hoop ik dat het aan m'n Office ligt en niet aan het bestand zelf. Office zat laatst ook al te bitchen hier namelijk. Op hoop van zegen ga ik Office maar opnieuw installeren en dan hoop ik dat het goed komt.
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
  maandag 5 maart 2012 @ 13:23:30 #209
164283 Luco
Buongiorno!
pi_108739280
Pfft. Vriendin van me heeft 'm even snel geprobeerd te openen en bij haar kon dat gewoon. M'n office is dus verneukt...

Opluchting.
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
  dinsdag 6 maart 2012 @ 18:49:15 #210
67174 Dos37
Come on Twente
pi_108790579
Ik ben inmiddels ook begonnen met het schrijven van een scriptie. Het schiet al lekker op verwacht eigenlijk geen half jaar nodig te zijn. :P
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_108908006
Last van chronisch uitstelgedrag... }:|
Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
// wandelende paradox //
  maandag 12 maart 2012 @ 12:47:55 #212
164283 Luco
Buongiorno!
pi_109006765
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 15:56 schreef cinnamon_M het volgende:
Last van chronisch uitstelgedrag... }:|
Ik ook. Vorige week tenminste. Gecombineerd met een druk vak en fysiek onbehagen is er dus niks van gekomen vorige week. Zit er nu weer aan maar heb op het moment licht migraine dat op komt zetten. ook niet fijn maar ik moet gewoon van mezelf nu.
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_109038525
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 12:47 schreef Luco het volgende:

[..]

Ik ook. Vorige week tenminste. Gecombineerd met een druk vak en fysiek onbehagen is er dus niks van gekomen vorige week. Zit er nu weer aan maar heb op het moment licht migraine dat op komt zetten. ook niet fijn maar ik moet gewoon van mezelf nu.
ah, balen is dat! Maar goed dat je er nu weer aanzit, dat is het belangrijkste! Migraine heb ik ook wel eens last van, kan je behoorlijk belemmeren. Gewoon zoveel doen als je kan, op tijd naar bed met een aspirientje en morgen weer verder?

Ik heb intussen mijn research paper (deel 1 vd thesis) vrijwel af, maar waarom is er nou altijd weer die ene literatuurverwijzing die ik niet kan terugvinden...? Is ook nog eens een belangrijke, grrrr....
Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
// wandelende paradox //
pi_109040491
Jeej, mijn analysefase is na een herkansing goedgekeurd. Op naar het echte onderzoek!
Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)
pi_109046536
Nice guidetti! Ik heb mijn researchpaper in de definitieve versie afgelopen nachr ingeleverd, nu maar duimen dat ie vindt dat ik zijn commentaar goed genoeg verwerkt heb!
Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
// wandelende paradox //
  donderdag 15 maart 2012 @ 01:10:53 #216
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_109117568
Ik ga hier eens meelezen. Ben zelf masterscriptie aan het schrijven, maar het vlot niet echt. Misschien kan ik in dit draadje wat inspiratie opdoen :9~
pi_109117997
Heb mijn scriptie afgelopen Maandag ook ingeleverd. Afwachten dus.
pi_109130793
wachten op feedback
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
pi_109135290
M'n interne analyse is weer afgekeurd!!!
Wie gaat er a.s. zaterdag ook naar de Carriere Beurs in de Rai?
Snelafstuderen.nl geeft daar gratis workshops, klinkt interessant! Heeft iemand ervaring met Snelafstuderen? Ik heb de site bekeken en die ziet er wel betrouwbaar uit...
pi_109135429
Zorg er voor dat je geen vakken meer hoeft te doen / herkansen en ook dat je je scriptie al hebt afgerond voordat je begint met afstuderen.
Als je hulp nodig hebt met het schrijven kan je altijd aankloppen bij je begeleider van je uni/hoge school. De hulp inroepen van zo'n site lijkt me geen goed plan
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
pi_109136805
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 17:07 schreef sjeppert het volgende:
Zorg er voor dat je geen vakken meer hoeft te doen / herkansen en ook dat je je scriptie al hebt afgerond voordat je begint met afstuderen.
Als je hulp nodig hebt met het schrijven kan je altijd aankloppen bij je begeleider van je uni/hoge school. De hulp inroepen van zo'n site lijkt me geen goed plan
Huh? Scriptie is toch het afstudeerproject...
pi_109143930
Morgen weer scriptiedag en ga nu gewoon aan hoofdstuk 1 beginnen. Heb vanmiddag weer een boel fijne boeken uit de bibliotheek getrokken en ga met frisse moed beginnen 8-) en als ik even vastloop, ga ik gewoon een eindje hardlopen heb ik me voorgenomen.
Ja doei.
pi_109153974
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 17:52 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Huh? Scriptie is toch het afstudeerproject...
Bij ons is het apart. Scriptie is een literatuuronderzoek. Master thesis (ook een soort scriptie) is je afstudeer project.
Kan me voorstellen dat het in veel gevallen gekoppeld is aan het afstuderen
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
pi_109154050
In heel veel gevallen ook niet :+

Bij mijn MA is straks de hele thesis de hele MA en dus het hele afstuderen (MA by Research zonder enige vorm van college, soort voorloper op PhD).
Ja doei.
pi_109157599
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 23:18 schreef sjeppert het volgende:

[..]

Bij ons is het apart. Scriptie is een literatuuronderzoek. Master thesis (ook een soort scriptie) is je afstudeer project.
Kan me voorstellen dat het in veel gevallen gekoppeld is aan het afstuderen
ah, das hetzelfde format als bij ons, alleen wat jij scriptie noemt heet bij ons research paper. En nu ik die af heb (yay!) ga ik zaterdag een start maken met de thesis (artikel), hoop t concept over 3 weken af te hebben!

Waar studeer je eigenlijk?
Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
// wandelende paradox //
pi_109158407
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 23:18 schreef sjeppert het volgende:

[..]

Bij ons is het apart. Scriptie is een literatuuronderzoek. Master thesis (ook een soort scriptie) is je afstudeer project.
Kan me voorstellen dat het in veel gevallen gekoppeld is aan het afstuderen
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 23:18 schreef sjeppert het volgende:

[..]

Bij ons is het apart. Scriptie is een literatuuronderzoek. Master thesis (ook een soort scriptie) is je afstudeer project.
Kan me voorstellen dat het in veel gevallen gekoppeld is aan het afstuderen
Ah ok. Bij ons is de Masterthesis een combinatie van onderzoek en literatuuronderzoek. Mijn scriptie begint dus met een theoretisch literatuuronderzoek (in de introductie) met aansluitend het door mij uitgevoerde onderzoek.
pi_109164949
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 03:04 schreef cinnamon_M het volgende:

[..]

ah, das hetzelfde format als bij ons, alleen wat jij scriptie noemt heet bij ons research paper. En nu ik die af heb (yay!) ga ik zaterdag een start maken met de thesis (artikel), hoop t concept over 3 weken af te hebben!

Waar studeer je eigenlijk?
Goed bezig. Ik studeer aan de Radboud universiteit Nijmegen
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
pi_109164997
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 08:08 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

[..]

Ah ok. Bij ons is de Masterthesis een combinatie van onderzoek en literatuuronderzoek. Mijn scriptie begint dus met een theoretisch literatuuronderzoek (in de introductie) met aansluitend het door mij uitgevoerde onderzoek.
ja bij mij is de master thesis ook een combinatie. Daarnaast dan nog die scriptie voor 6 ec
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
pi_109172291
Ik moet nu gaan beginnen aan mijn theoretische kader. Weet iemand een site met een goede uitleg en van een voorbeeld van een theoretisch kader?
Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)
pi_109219906
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 12:39 schreef sjeppert het volgende:

[..]

Goed bezig. Ik studeer aan de Radboud universiteit Nijmegen
Dat verklaart het vergelijkbare format, ik ook ;) welke opleiding?
Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
// wandelende paradox //
  maandag 19 maart 2012 @ 14:06:36 #231
183595 Lente_ninja
They never saw it coming
pi_109272287
Ik mag geen zombies in mijn scriptie stoppen :')

Op de Haagse Hogeschool moeten studenten eerst een blok 'proefafstuderen' om alvast wat ervaring op te doen voor het echte werk dat daarna volgt. Dat betekend geen 'echte' scriptie schrijven thank god (want daarvoor is tien weken ietsiepietsie te kort :P ) maar wel een oefenversie. En daar horen bij mijn doelgroeponderzoek blijkbaar geen personas bij die van zombies houden. Je mag verdorie ook niks meer O-)

Het was een gevalletje kon-het-ech-niet-laten. Ik ga het zo vreselijk zwaar krijgen als ik na de zomervakantie moet afstuderen _O- :P
  maandag 19 maart 2012 @ 14:18:02 #232
183595 Lente_ninja
They never saw it coming
pi_109272662
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 17:10 schreef cinnamon_M het volgende:

[..]

En dit programma kan misschien ook helpen: http://getcoldturkey.com/

OMG dat programma is echt geweldig. "your parents on steroids" _O_ En dan die waarschuwing dat als je ermee probeert te klooien het voor straf een week je internet blokkeerd. _O-

Ik gebruik trouwens zelf een Alphasmart. Geen enkele afleiding, zelfs geen geklooi met fontjes of kop/voetteksten. Alleen maar pure tekst, niets meer, niets minder. Episch. _O_ _O_ _O_
pi_109273296
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 23:20 schreef motorbloempje het volgende:
In heel veel gevallen ook niet :+

Bij mijn MA is straks de hele thesis de hele MA en dus het hele afstuderen (MA by Research zonder enige vorm van college, soort voorloper op PhD).
Was dat nou je ambitie? Een PhD? Ik probeer het te volgen maar je switched af en toe ;)
  maandag 19 maart 2012 @ 14:38:57 #234
192683 AMDB
Visionair.
pi_109273323
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 14:06 schreef Lente_ninja het volgende:
Ik mag geen zombies in mijn scriptie stoppen :')

Op de Haagse Hogeschool moeten studenten eerst een blok 'proefafstuderen' om alvast wat ervaring op te doen voor het echte werk dat daarna volgt. Dat betekend geen 'echte' scriptie schrijven thank god (want daarvoor is tien weken ietsiepietsie te kort :P ) maar wel een oefenversie. En daar horen bij mijn doelgroeponderzoek blijkbaar geen personas bij die van zombies houden. Je mag verdorie ook niks meer O-)

Het was een gevalletje kon-het-ech-niet-laten. Ik ga het zo vreselijk zwaar krijgen als ik na de zomervakantie moet afstuderen _O- :P

Ik snap er weinig van eerlijk gezegd :o

Je moet een proefscriptie schrijven maar hij mag niet over zombies gaan?
  maandag 19 maart 2012 @ 14:40:50 #235
192683 AMDB
Visionair.
pi_109273395
Ik heb trouwens een onderwerp gekozen en volgens mij een begeleider gevonden, na m'n tentamens maar beginnen met literatuur verzamelen en het onderwerp specificeren!
  maandag 19 maart 2012 @ 14:42:00 #236
183595 Lente_ninja
They never saw it coming
pi_109273445
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 14:38 schreef AMDB het volgende:

[..]

Ik snap er weinig van eerlijk gezegd :o

Je moet een proefscriptie schrijven maar hij mag niet over zombies gaan?
Was het maar waar ;(

In mijn geval moet ik iets interactiefs gaan bouwen (lang verhaal) en daar een scriptie over schrijven, inclusief ontwerprapport. Opleiding bepaalt het onderwerp (niet voor het 'echte' afstuderen natuurlijk :P) en daar zaten geen zombies in. En blijkbaar dus ook geen personas die graag Plants vs Zombies spelen :')

Edit: Ik denk dat ik bij wijze van studieontwijkend gedrag maar eens een moordaanslag op Jesse James Garret ga plannen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Lente_ninja op 19-03-2012 14:48:27 ]
  maandag 19 maart 2012 @ 14:47:49 #237
192683 AMDB
Visionair.
pi_109273628
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 14:42 schreef Lente_ninja het volgende:

[..]

Was het maar waar ;(

In mijn geval moet ik iets interactiefs gaan bouwen (lang verhaal) en daar een scriptie over schrijven, inclusief ontwerprapport. Opleiding bepaalt het onderwerp (niet voor het 'echte' afstuderen natuurlijk :P) en daar zaten geen zombies in. En blijkbaar dus ook geen personas die graag Plants vs Zombies spelen :')
Voor wat voor een opleiding? Denk dat dat je verhaal een stuk duidelijker maakt :P
  maandag 19 maart 2012 @ 14:49:13 #238
183595 Lente_ninja
They never saw it coming
pi_109273680
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 14:47 schreef AMDB het volgende:

[..]

Voor wat voor een opleiding? Denk dat dat je verhaal een stuk duidelijker maakt :P
Sorry :P Ik studeer Communicatie en Multimedia Design.
  maandag 19 maart 2012 @ 14:55:38 #239
183595 Lente_ninja
They never saw it coming
pi_109273896
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 13:13 schreef Luco het volgende:
:'(. Ik wilde weer verder werken, open ik de meest recente versie: Corrupt ;(. Had net alles weer als backup gemaakt, waardoor al m'n backups dus ook corrupt blijken te zijn :'(.

NU hoop ik dat het aan m'n Office ligt en niet aan het bestand zelf. Office zat laatst ook al te bitchen hier namelijk. Op hoop van zegen ga ik Office maar opnieuw installeren en dan hoop ik dat het goed komt.
Ik bewaar altijd mijn verslagen e.d. ook als kopie in plain text formaat. Veel minder kans op corrupte data, zeker bij 50+ paginas. Natuurlijk ben je wel al je opmaak kwijt, maar in het ergste geval heb je dan tenminste de tekst nog.
  maandag 19 maart 2012 @ 15:11:34 #240
192683 AMDB
Visionair.
pi_109274425
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 14:49 schreef Lente_ninja het volgende:

[..]

Sorry :P Ik studeer Communicatie en Multimedia Design.
Ah, op die manier. Wel een goede manier om ervaring op te doen, zo'n proefscriptie.

Ik heb zin om aan m'n scriptie te gaan werken, maar eerst nog even twee weken bikkelen op tentamens :)
  maandag 19 maart 2012 @ 15:45:57 #241
183595 Lente_ninja
They never saw it coming
pi_109275501
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 15:11 schreef AMDB het volgende:

[..]

Ah, op die manier. Wel een goede manier om ervaring op te doen, zo'n proefscriptie.

Ik heb zin om aan m'n scriptie te gaan werken, maar eerst nog even twee weken bikkelen op tentamens :)
Zeker, dan leer je in ieder geval de meest grove fouten te vermijden. Zoals in mijn geval een gebrek aan planning :P. Het lijkt in mijn geval wel alsof ik mezelf steeds meer ga overschatten naarmate ik dingen voor me uitschuif. Och, dus het wil vandaag niet lukken? Nou, dan werk ik toch morgen gewoon dubbel zo hard? Fuck, wie heeft er eigenlijk eten en slaap nodig? Ik schrijf die scriptie makkelijk in een week! :7
  maandag 19 maart 2012 @ 15:58:18 #242
192683 AMDB
Visionair.
pi_109276024
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 15:45 schreef Lente_ninja het volgende:

[..]

Zeker, dan leer je in ieder geval de meest grove fouten te vermijden. Zoals in mijn geval een gebrek aan planning :P. Het lijkt in mijn geval wel alsof ik mezelf steeds meer ga overschatten naarmate ik dingen voor me uitschuif. Och, dus het wil vandaag niet lukken? Nou, dan werk ik toch morgen gewoon dubbel zo hard? Fuck, wie heeft er eigenlijk eten en slaap nodig? Ik schrijf die scriptie makkelijk in een week! :7
Ik heb gelukkig al genoeg stages en hectische tentamenweken gehad om dat afgeleerd te hebben, heerlijk is dat :P
  maandag 19 maart 2012 @ 18:53:11 #243
369644 AKEAN1990
Hoi en doei
pi_109282247
Ik ben op dit moment ook druk bezig met schrijven. Maar ben wel bang voor veel spelfouten laten jullie het nog ergens controleren? Tips zijn welkom
Afstudeerder - TV - Films - Radio - Sport
  maandag 19 maart 2012 @ 18:59:30 #244
164283 Luco
Buongiorno!
pi_109282520
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 18:53 schreef AKEAN1990 het volgende:
Ik ben op dit moment ook druk bezig met schrijven. Maar ben wel bang voor veel spelfouten laten jullie het nog ergens controleren? Tips zijn welkom
Vrienden, familie geen optie? Daarnaast altijd paar dagen niet ernaar kijken en dan weer doorlezen, dan kom je nog zoveel foutjes tegen
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
  maandag 19 maart 2012 @ 19:47:20 #245
183595 Lente_ninja
They never saw it coming
pi_109284891
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 18:53 schreef AKEAN1990 het volgende:
Ik ben op dit moment ook druk bezig met schrijven. Maar ben wel bang voor veel spelfouten laten jullie het nog ergens controleren? Tips zijn welkom
Je ziet sowieso meer als je iets van papier leest dan van een beeldscherm. Geen idee hoe het komt, maar het is wel zo. En wat Luco zegt, laat het even liggen. Een extreme methode die wél goed werkt, is een verslag achterstevoren lezen, dan lees je veel minder makkelijk over iets heen. Maar het gaat wel verrekte langzaam.
pi_109294445
Ik heb echt al m'n motivatie verloren zeg...
Theoretisch kader en conceptueel model af, maar enige wat ik nu voor ogen heb is mijn diploma halen... Zucht.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  maandag 19 maart 2012 @ 22:36:38 #247
67174 Dos37
Come on Twente
pi_109294729
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 18:53 schreef AKEAN1990 het volgende:
Ik ben op dit moment ook druk bezig met schrijven. Maar ben wel bang voor veel spelfouten laten jullie het nog ergens controleren? Tips zijn welkom
Ik laat hem nakijken bij een journalist die heeft dat in zijn portfolio zitten.

http://www.robkunst.nl/sc(...)n-oftewel-scripties/
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  maandag 19 maart 2012 @ 22:42:31 #248
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_109295030
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 22:36 schreef Dos37 het volgende:

[..]

Ik laat hem nakijken bij een journalist die heeft dat in zijn portfolio zitten.

http://www.robkunst.nl/sc(...)n-oftewel-scripties/
Zeg... Ben jij dat niet zelf...?
Of een vriend van je? :)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_109298820
"Naast foutloos dient een tekst ook aantrekkelijk om te lezen zijn. Ook dit verzorg ik graag voor u."

"Schrijft bijvoorbeeld een betoog en zorgt u dat er omtrent het onderwerp een discussie op gang komt. Het triggeren van de lezer is wat ik als schrijver graag doe."

Waarom zou je je teksten na laten kijken door iemand die zelf geen fatsoenlijke zinnen kan formuleren?
pi_109299008
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 18:53 schreef AKEAN1990 het volgende:
Ik ben op dit moment ook druk bezig met schrijven. Maar ben wel bang voor veel spelfouten laten jullie het nog ergens controleren? Tips zijn welkom
uitprinten en hardop voorlezen :)
Ja doei.
  dinsdag 20 maart 2012 @ 09:53:15 #251
183595 Lente_ninja
They never saw it coming
pi_109304576
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 00:31 schreef Jores het volgende:
"Naast foutloos dient een tekst ook aantrekkelijk om te lezen zijn. Ook dit verzorg ik graag voor u."

"Schrijft bijvoorbeeld een betoog en zorgt u dat er omtrent het onderwerp een discussie op gang komt. Het triggeren van de lezer is wat ik als schrijver graag doe."

Waarom zou je je teksten na laten kijken door iemand die zelf geen fatsoenlijke zinnen kan formuleren?
OMG dat is wel heel erg. Mijn neefje schrijft beter en die is zo dyslectisch als een deur _O-

Misschien is er nog wel een student Nederlands die het voor een vergoeding (of een krat bier) wil doen? Kijk even op marktplaats of iets dergelijks. :)
  dinsdag 20 maart 2012 @ 09:56:52 #252
183595 Lente_ninja
They never saw it coming
pi_109304666
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 22:30 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik heb echt al m'n motivatie verloren zeg...
Theoretisch kader en conceptueel model af, maar enige wat ik nu voor ogen heb is mijn diploma halen... Zucht.
Wat ik zelf heel motiverend vind zijn te-doen lijstjes, het liefst zo lang en pietluttig mogelijk. Er geeft niets zo'n lekker gevoel als hophophop het een na het ander van zo'n lijstje af te kunnen vinken. :Y)
pi_109304686
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 22:30 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik heb echt al m'n motivatie verloren zeg...
Theoretisch kader en conceptueel model af, maar enige wat ik nu voor ogen heb is mijn diploma halen... Zucht.
Wat zet je nou in zo'n theoretisch kader? Ik vind het erg lastig.

Klopt dit een beetje?

Theoretisch kader bestaat uit:
1. Literatuuronderzoek, onderzoek naar modellen en theorieen die over jou scriptie onderzoek gaat
2. Definitiebepaling, uitschrijven van alle woorden die in je hoofd en deelvragen staan om misverstanden te voorkomen.
3. Modellen en Theorieen, deze koppelen aan je hoofd/deelvragen en uitleggen waarom je voor welk model/theorie gekozen hebt. en tevens uitleggen hoe je het gaat gebruiken.

In welk deel van je scriptie ga je die modellen en theorieen toepassen?
Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)
  dinsdag 20 maart 2012 @ 10:07:20 #254
67670 Skv
Cynist.
pi_109304927
*O* Al vijf weken geen zak opgeschoten! *O*
:')!
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_109313000
Zo zit je gisteravond tot 00:30 te kloten en te stressen, kom je 09:30 op stage aan om wat te doen, en kun je om 14:24 concluderen dat je opeens een heerlijk conceptueel model hebt gemaakt waar ik echt trots op ben. Een groot probleem: literatuuronderzoek en conceptueel model sluiten niet compleet op elkaar aan. Zo heb ik in mijn conceptueel model enkele aannames uit bepaalde bestaande onderzoeken... Is dat verkeerd?
Binnenkort bespreken, ben benieuwd...

Kan niet wachten tot onderzoeksopzet en theoretisch kader eindelijk een go krijgen zodat we fucking kunnen gaan typen. Als ik dat punt bereikt heb maak ik me geen enkele zorgen meer eerlijk gezegd.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_109316564
Ik ben deze week bezig met het verwerken van de laatste feedback op introductie/methoden/resultaten, en dan volgende week beginnen aan discussie. Hopelijk binnen een maand helemaal klaar. :)

Ik droom echt van het moment dat ik hiermee klaar ben, begin het echt zat te worden..
  dinsdag 27 maart 2012 @ 11:57:50 #257
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_109562099
ik meld mij weer. Vanaf nu aan de slag met de uitwerking van mijn gegevens.
Nadat ik 1,5 maand geleden terug kwam uit Ghana voor mijn veldonderzoek, nu toch maar weer aan de slag.
Frustratie 1: onderzoeksvragen herschrijven
Frustratie 2: bedenken waar ik heen wil met mijn verslag, welke aspecten ga ik benoemen? Waar leg ik de grenzen?
Frustratie 3: het is mooi weer en ik moet mijn scriptie schrijven.

Positieve punten: mijn leuke verhalen van daar kenbaar maken aan de wereld en eens positieve verhalen vertellen in de houtjetouwtje wetenschap dat natuurbeheer heet.
Het officiėle liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
pi_109562211
Wel super! Veldonderzoek in Ghana! Heb je toevallig een blog of iets bijgehouden?

Ik heb vandaag een afspraak voor mijn MA-proposal. Ben best zenuwachtig eigenlijk. Want ik vind 't zó leuk wat ik allemaal KAN gaan doen, maar ik hoop maar dat de begeleider net zo enthousiast blijft als ik! En ga dan ook meteen langs het admissions office om te zien hoe ik me in kan schrijven voor de MA.

De BA gaat ook gestaag. Vrijdag voor de tweede keer m'n eerste hoofdstuk ingeleverd. Eerste keer was het niet zo denderend maar wel 'een goed begin', verrassing voor me :+ maar nu bij de tweede keer heb ik er wel een beter gevoel over. Lastig vind ik wel een goede omschrijving tikken van 'wat je allemaal wilt gaan doen en hoe'. Tenminste, ik weet wel wat ik ga en wil doen, maar meer het opschrijven ervan "en dan... en dan... en dan..." zit er dan meteen in mijn hoofd :')!
Ja doei.
  dinsdag 27 maart 2012 @ 12:04:59 #259
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_109562329
ymkefranssen.waarbenjij.nu kun je mijn verhalen lezen

frustratie nummer 4: ondertussen ook nog een stageadres zien te vinden, die ik stiekem niet wil vinden, want dan heb ik een keiharde deadline voor mijn scriptie.
Het officiėle liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
pi_109570262
Leuk! Heb 'm even gepind! Binnenkort 's doorlezen.

Hier ging de MA afspraak goed! Potentieel / toekomstig begeleider is heel enthousiast en zei dat ik eigenlijk al zo goed als klaar ben, ook de voorbeeldopzet van hoe de scriptie er uit moest komen te zien was al nagenoeg 'perfect'. Dus binnenkort even er een mooi verhaaltje van maken en dan opsturen!

En dan kan ik me écht gaan focussen op de BA scriptie :@
Ja doei.
pi_109572154
quote:
19s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 09:57 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Wat zet je nou in zo'n theoretisch kader? Ik vind het erg lastig.

Klopt dit een beetje?

Theoretisch kader bestaat uit:
1. Literatuuronderzoek, onderzoek naar modellen en theorieen die over jou scriptie onderzoek gaat
2. Definitiebepaling, uitschrijven van alle woorden die in je hoofd en deelvragen staan om misverstanden te voorkomen.
3. Modellen en Theorieen, deze koppelen aan je hoofd/deelvragen en uitleggen waarom je voor welk model/theorie gekozen hebt. en tevens uitleggen hoe je het gaat gebruiken.

In welk deel van je scriptie ga je die modellen en theorieen toepassen?
Hetgeen je beschreven hebt in je theoretisch kader neem je mee in je conclusies en aanbevelingen. Verder hangt het ervanaf om wat voor een model of theorie het gaat. Gebruik je bijv een model om de kwaliteit van de dienstverlening te meten dan dan gebruik je je theoretisch kader dus al bij de opzet van je onderzoek. Omdat je dat model dus in wilt gaan vullen.
In mijn geval bestond m'n theoretisch kader hoofdzakelijk uit trends en ontwikkelingen en ik heb deze dus in mijn achterhoofd gehouden bij het schrijven van conclusies en aanbevelingen.
Definitie- en begripsbepaling (verklarende woordenlijst) komt naar mijn idee vooraan in je scriptie te staan. Wel creėer je natuurlijk een kader dus het is wel een vorm van toelichten van termen of onderwerpen die in relatie tot je onderzoek staan.
pi_109631647
quote:
Ik vind dat je een prima introductie hebt geschreven: helder, duidelijk en van een goed niveau.
*O*
Ja doei.
pi_109632524
Mijn scriptie is goedgekeurd. 7.5 op alle bewijsstukken. Morgen eindgesprek en sollicitatiegesprek! Spannend!
  woensdag 28 maart 2012 @ 22:44:56 #264
67670 Skv
Cynist.
pi_109632593
Netjes!
Ik heb morgen een afspraak om mijn theoretisch kader en literatuurstudie te laten checken. Daarna verder met de onderzoeksopzet en de dataverzameling.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_109641210
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 16:39 schreef Henk1056 het volgende:

[..]

Hetgeen je beschreven hebt in je theoretisch kader neem je mee in je conclusies en aanbevelingen. Verder hangt het ervanaf om wat voor een model of theorie het gaat. Gebruik je bijv een model om de kwaliteit van de dienstverlening te meten dan dan gebruik je je theoretisch kader dus al bij de opzet van je onderzoek. Omdat je dat model dus in wilt gaan vullen.
In mijn geval bestond m'n theoretisch kader hoofdzakelijk uit trends en ontwikkelingen en ik heb deze dus in mijn achterhoofd gehouden bij het schrijven van conclusies en aanbevelingen.
Definitie- en begripsbepaling (verklarende woordenlijst) komt naar mijn idee vooraan in je scriptie te staan. Wel creėer je natuurlijk een kader dus het is wel een vorm van toelichten van termen of onderwerpen die in relatie tot je onderzoek staan.
Dankje!
Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)
  donderdag 29 maart 2012 @ 11:39:01 #266
332613 Captain_koek
Internetpiraat
pi_109645721
Hebben jullie ook last van zeer verschillende verwachtingen van het bedrijf en de opleiding?

Conceptscriptie werd erg enthousiast ontvangen door het bedrijf, mijn school mist nog wat puntjes.

(Mijn opleiding combineert de scriptie met de stage)
Aigh aigh Captain!
pi_109646089
Ik niet, alleen één lezer :)
Ja doei.
  donderdag 29 maart 2012 @ 12:30:59 #268
319308 Tink89
To live is to dance
pi_109647820
Ik ook niet. Begeleidster leest alles en de tweede lezer leest pas het eindresultaat straks (heeft wel meegelezen met de inl. en meth. omdat dat deel een punt voor een vak zou opleveren, vaag systeem)
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_109648058
quote:
5s.gif Op donderdag 29 maart 2012 11:39 schreef Captain_koek het volgende:
Hebben jullie ook last van zeer verschillende verwachtingen van het bedrijf en de opleiding?

Conceptscriptie werd erg enthousiast ontvangen door het bedrijf, mijn school mist nog wat puntjes.

(Mijn opleiding combineert de scriptie met de stage)
Bij mij sluit het redelijk aan (1 begeleider bedrijf, 2 uni).
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  donderdag 29 maart 2012 @ 13:06:27 #270
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_109649246
quote:
5s.gif Op donderdag 29 maart 2012 11:39 schreef Captain_koek het volgende:
Hebben jullie ook last van zeer verschillende verwachtingen van het bedrijf en de opleiding?

Conceptscriptie werd erg enthousiast ontvangen door het bedrijf, mijn school mist nog wat puntjes.

(Mijn opleiding combineert de scriptie met de stage)
ik ken het gevoel. Ik had het vorig jaar wel voor een project dat we in opdracht voor een organisatie deden. Het moest aan de eisen voldoen van de organisatie en de universiteit. En dat was nog wel eens tegenstrijdig. We hebben dat opgelost door te doen wat ons het beste leek. Je kunt niet alle partijen tevreden stellen. En als je alles goed argumenteerd waarom je iets doet, moet ook het bedrijf soort van wel goed keuren.
Het officiėle liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
pi_109815681
quote:
5s.gif Op donderdag 29 maart 2012 11:39 schreef Captain_koek het volgende:
Hebben jullie ook last van zeer verschillende verwachtingen van het bedrijf en de opleiding?

Conceptscriptie werd erg enthousiast ontvangen door het bedrijf, mijn school mist nog wat puntjes.

(Mijn opleiding combineert de scriptie met de stage)
Is veel voorkomend. De organisatie wil vaak een praktisch toepasbare scriptie/rapportage met concrete aanbevelingen en de opleiding wil nog allerlei bullshit eromheen (zoals bijv. de toepassing van een model). De organisatie heeft daar doorgaans wel weer begrip voor. Sterkte.
pi_109824626
Zouden jullie deze misschien even in kunnen vullen voor mijn scriptie? http://t.co/UX5TZ1PW Duurt maar 2 a 3 minuten.. Alvast bedankt :)
pi_109824996
Nee, want je doet niet echt moeite om ons te informeren over je scriptie.
Ja doei.
pi_109825572
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 21:35 schreef Konev het volgende:
Zouden jullie deze misschien even in kunnen vullen voor mijn scriptie? http://t.co/UX5TZ1PW Duurt maar 2 a 3 minuten.. Alvast bedankt :)
Gedaan :)
Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
// wandelende paradox //
pi_109825784
quote:
1s.gif Op maandag 2 april 2012 21:48 schreef cinnamon_M het volgende:

[..]

Gedaan :)
Thanks! Scriptie gaat over de vraag of er een maximaal assortimentsgrootte bestaat, is een bachelor thesis voor bedrijfskunde aan de erasmus.
  woensdag 4 april 2012 @ 10:56:11 #276
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_109886444
pfff nog een week om een geraamte op te zetten voor de uitwerking van mijn scriptie en te bekijken waar ik heen wil met mijn scriptie.
Ik ben meer een ik zie wel waar het heen gaat persoon, mijn begeleider wil juist een mooi geraamte hebben zodat er structuur in zit. Nu weet ik dat het ook verstandig is en dat ik het mezelf ook moet aanwennen om structuur te hebben in mijn werk. Maar ik vind dit toch wel het moeilijkst van de hele scriptie.
Het officiėle liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
pi_109886512
Mijn motivatie is ver te zoeken. Half mei moet het concept af zijn.
Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)
  woensdag 4 april 2012 @ 11:03:40 #278
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_109886709
quote:
19s.gif Op woensdag 4 april 2012 10:58 schreef Guidetti het volgende:
Mijn motivatie is ver te zoeken. Half mei moet het concept af zijn.
nadat ik terug kwam van mijn veldwerk heb ik 6 weken niet aan mijn scriptie gedacht omdat ik simpelweg geen zin had. Toch begon het op een moment toch wel weer te kriebelen om weer aan de slag te gaan.
En ach ff geen motivatie; ff stopppen en iets anders doen. Stukken schrijven zonder motivatie levert vaak slechte stukken op die je uiteindelijk toch weer overnieuw moet schrijven. Heb je uiteindelijk dubbel werk.
Het officiėle liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
  woensdag 4 april 2012 @ 12:46:13 #279
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_109890627
Ooo wat een gedoe allemaal zeg! :(
Ik ben blij dat één ZKH van mij loopt en ik hoop echt dat volgende week woensdag ook alle andere dingen verstuurd zijn.
11 mei moet ik een presentatie geven over mijn data / resultaten. Ik heb al aangegeven dat ik dan nog lang niet al mijn data heb, maar dat was niet zo'n groot probleem. Ander groepsgenoten presenteren pas in juni en augustus.
Ik zou zoooo blij zijn als dit allemaal klaar is ;( ;(
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_109894959
Vandaag goed gesprek gehad, ik ga er vanaf nu weer helemaal voor :)
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  woensdag 4 april 2012 @ 14:49:03 #281
319308 Tink89
To live is to dance
pi_109895504
Ik heb morgen een gesprek en heb er helemaal geen zin in... Als het goed is, word ik een stuk wijzer gemaakt over de analyses die ik moet gaan doen.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_109898483
quote:
19s.gif Op woensdag 4 april 2012 10:58 schreef Guidetti het volgende:
Mijn motivatie is ver te zoeken. Half mei moet het concept af zijn.
Mijn concept had afgelopen zondag af moeten zijn ;(
Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
// wandelende paradox //
pi_109898565
quote:
1s.gif Op woensdag 4 april 2012 16:01 schreef cinnamon_M het volgende:

[..]

Mijn concept had afgelopen zondag af moeten zijn ;(
En nu? Verlenging van je onderzoek?
Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)
pi_109898882
quote:
19s.gif Op woensdag 4 april 2012 16:03 schreef Guidetti het volgende:

[..]

En nu? Verlenging van je onderzoek?
Gewoon zo snel mogelijk alsnog inleveren.
Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
// wandelende paradox //
  woensdag 4 april 2012 @ 16:40:23 #285
192683 AMDB
Visionair.
pi_109900414
Vandaag weer even wat op papier gezet, beetje inleiding op m'n onderwerp geschreven voor mijn voorstel. Gelukkig maar een bachelorscriptie van max. 20 pagina's. Maak me er niet zoveel zorgen over.
  donderdag 5 april 2012 @ 11:43:53 #286
319308 Tink89
To live is to dance
pi_109933144
Superfijn gesprek gehad over de data-analyse :D Ik snap het en ga gewoon even keihard knallen. Er komen sowieso significante resultaten uit!

*O* *O*
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  donderdag 5 april 2012 @ 12:27:32 #287
67670 Skv
Cynist.
pi_109934803
Godver, ik heb echt geen zin meer ;(
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_109943518
- spam -

[ Bericht 50% gewijzigd door GlowMouse op 05-04-2012 20:19:54 ]
pi_110124102
Hier ook al een paar weken bezig met een scriptie. Helaas voor mij presteer ik 's nachts het beste... ;(
M'n hele dag en nacht ritme zijn al verneukt.

Komt goed :D
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
pi_110169043
Na er veel te lang mee bezig zijn geweest vandaag mn praatje..

Eindelijk!
  donderdag 12 april 2012 @ 15:37:00 #291
319308 Tink89
To live is to dance
pi_110232866
En we hebben significante resultaten *O* *O* *O*
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_110233476
Ook bezig met me scriptie.

Voor een onderdeel van de scriptie zit ik nu een algoritme uit te werken. En daar heb je natuurlijk problemen voor nodig waarop je het kan toepassen en dan ook graag bepaald soort problemen.

Helaas heb ik geen goed (sequentieel, nonepisodic, deterministic transities stochastische reward, Markov decision process) probleem gevonden en maar zelf wat verzonnen.

En dat zelf verzinnen... leidt niet altijd tot goeie problemen

3 uur wachten om te zien of resultaten laten zien dat het probleem te simpel is of niet. :(
  donderdag 12 april 2012 @ 15:50:18 #293
164283 Luco
Buongiorno!
pi_110233538
En ik ben ook weer eens bezig :'). Puntjes op de i nu. Laatste grafiekjes, laatste discussiepuntjes. Morgen doorlezen en na het weekend de printopdracht maar sturen.

44 afbeeldingen, 4 tabellen, 65 pagina's en 18.000 woorden...
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_110254140
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 15:50 schreef Luco het volgende:
En ik ben ook weer eens bezig :'). Puntjes op de i nu. Laatste grafiekjes, laatste discussiepuntjes. Morgen doorlezen en na het weekend de printopdracht maar sturen.

44 afbeeldingen, 4 tabellen, 65 pagina's en 18.000 woorden...
Klinkt prima, hoewel kwantiteit niks zegt..

Ondergetekende heeft trouwens woensdag een 8 gescoord :7
pi_110256363
Bam...scriptie ingeleverd
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
pi_110258704
Volgende week maar eens mijn IST In elkaar gezet te krijgen.
Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)
pi_110477831
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 00:02 schreef Guidetti het volgende:
Volgende week maar eens mijn IST In elkaar gezet te krijgen.
Ah, je hebt nu minder last van afleiding zie ik _O- :') :@

Ik moet ook maar 's een ban overwegen.

Zit met een grote stapel boeken klaar om te beginnen... al 50 minuten :')! Niet dat ik er geen zin in heb, maar ben wat te laat gaan slapen en de koffie moet nog even inwerken :@
Ja doei.
  woensdag 18 april 2012 @ 11:59:33 #298
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_110478141
ik zit al weken klaar met boeken en al...
Het officiėle liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
pi_110478215
Wanneer is je deadline?
Ja doei.
  woensdag 18 april 2012 @ 12:09:21 #300
192683 AMDB
Visionair.
pi_110478496
Ik zit ook meer te Facebooken en Twitteren dan te schrijven. Straks maar even literatuurlijst aanvullen en PvA de deur uit doen. Daarna beginnen met schrijven eerste hoofdstuk :)
pi_110478623
Mijn deadline voor het eerste hoofdstuk is maandag :o :% op zich is het niet zoveel werk, want veel context, maar tóch :P
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')