abonnement Unibet Coolblue
  maandag 4 september 2000 @ 18:38:01 #1
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_325612
quote:
Op 04 september 2000 18:35 schreef Cynix ® het volgende:
Is 't nog iets geworden tussen Iwan en Tessa, of heeft-ie haar na de Bus nooit meer gezien? Iets wat ik me overigens goed zou kunnen voorstellen.
Wie het weet, mag het zeggen...

Vertel, vertel, vertel!!!

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_328022
Op go.to/DeBus staat het antwoord in mp3

Althans op de vraag: Hoe zou het met Tessa zijn?

[Dit bericht is gewijzigd door R@b op 06-09-2000 08:46]

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_328063
Die kan ik hier dus niet beluisteren. Maar laat me raden: ze is terug naar Zwolle, Hattem of hoe heet dat durp en loopt met haar neus omhoog en heel erg werkloos rondjes om de kerk, te wachten tot er iemand passeert die haar herkent. Ze moet daarbij uitkijken voor de plaatselijke boeren, die haar terug de stal in willen jagen.
pi_328124
Gisteren werd ze in het ochtendprogramma op radio 3 geinterviewd. Ze schijnt daar de komende tijd wel vaker langs te komen.
En verder weet ik niet hoe het met haar gaat, want ze interesseert me eigenlijk geen bal... Maar goed, dat is persoonlijk zeg maar.

[Dit bericht is gewijzigd door Nausicaa op 06-09-2000 11:24]

  woensdag 6 september 2000 @ 11:58:30 #5
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_328191
Wat ben ik blij dat we zo weinig van/over haar horen.
Ik heb het eindelijk verwerkt en ik waag het zelfs weer om naar de nieuwe Bus te kijken.
pi_328202
quote:
Op 06 september 2000 10:29 schreef Helga het volgende:
Die kan ik hier dus niet beluisteren. Maar laat me raden: ze is terug naar Zwolle, Hattem of hoe heet dat durp en loopt met haar neus omhoog en heel erg werkloos rondjes om de kerk, te wachten tot er iemand passeert die haar herkent. Ze moet daarbij uitkijken voor de plaatselijke boeren, die haar terug de stal in willen jagen.
He he Nee het kwam er op neer dat ze tegenwoordig bij Endemol werkt met Wendy van Dijk van SBS6. Die gasten van Stenders vroeg op zijn nogal gecharmeerd van Tessa zo te horen. Maar die hebben wel meer vreemde voorkeuren .
R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_328392
Ik dacht dat Tessa dat meisje was dat helemaal niets kon! Blijkbaar heeft ze zich toch weten in te likken. Heeft iemand een idee waarom het zo slecht gaat met de luistercijfers van radio drie?
  woensdag 6 september 2000 @ 14:49:58 #8
3742 DannyM
Ik word helemaal para brada!
pi_328404
Omdat jij in het promotie-team zit ?

-Danny-

(p.s. geintje)

pi_328410
* Helga ligt te schuddebuiken en rolt over de vloer

Wat een dijenkletser!!! Pias dat je der bent, Ik blíjf er bijna in.

Nieuwe poging: wat dóet ze in godsnaam bij radio 3 dan?

  woensdag 6 september 2000 @ 14:56:42 #10
3742 DannyM
Ik word helemaal para brada!
pi_328413
quote:
Op 06 september 2000 14:53 schreef Helga het volgende:
Nieuwe poging: wat dóet ze in godsnaam bij radio 3 dan?
Haar zakken vullen waarschijnlijk ...

* Danny wil zijn nieuwe rooster verbranden!

  woensdag 6 september 2000 @ 17:32:57 #11
4230 Dolfijntje
Oops, i did it again.......
pi_328578
Tessa heeft Johny de Mol gechanteerd. Zij zou anders verklappen dat Iwan eigenlijk Linda de Mol was en daardoor kreeg zij het baantje van productieslet bij Johny de Mol.
Ne rienne va plus, de centen zijn niet meer van U.......
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')