quote:
Op zaterdag 10 maart 2012 00:48 schreef abruzzese het volgende:Voor sommige is de HTC Desire een verouderde smartphone en voor andere weer een nog steeds goed werkende smartphone die lang meegaat , ik sluit mij bij de laatste aan .
Ik kan nu nog steeds niet zeggen welke nieuwe HTC smartphone die van mij kan vervangen omdat ik nog steeds gehecht ben aan mijn vertrouwde smartphone .
Ik verwacht zelf na de HTC one serie's ( next gen ) de overstap de moeite waard zou maken .
De One X is wel erg verleidelijk, maar ik twijfel nog wel.
- One X is groot!

Maar misschien wen ik daar ook wel zo aan.
- One X heeft een aantal voordelen; sneller, stabieler en gave opties zoals de betere camera (1080p, 60fps, filmen en fotograferen tegelijk, soort van burst-mode) e.d.
Maar het grootste punt is nog wel ¤. Als ik een One X vergelijk met de Desire 2 jaar terug betaal ik over 24 maanden zo'n ¤240 meer.
Toen betaalde ik gemiddeld over 24 maanden ¤26 p/maand.
Met een One X (met feitelijk mindere voorwaarden) over 24 maanden gerekend; ¤36 p/maand.
Dus ik weet het nog niet. Opzich werkt de Desire nu met Runnymede ROM wel aardig namelijk, en ergens is het gewoon idioot om een telefoon in een la te pleuren die feitelijk nog prima werkt.
We'll see...