pi_109597387
registreer om deze reclame te verbergen
Nog steeds een prima telefoon. En even een nieuw abonnement is geen optie met de huidige prijzen :')
Kan ik gewoon stilzwijgend verlengen? En dan het toestel houden en belangrijker nog, de voorwaarden die er toen in 2010 bij hoorden?

Dan koop ik later wel een nieuwere versie van de Desire, want die sim-only's gaan al nergens meer over bij Vodafone :')
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  woensdag 28 maart 2012 @ 09:47:56 #252
327191 RobertNL
For your gear.
pi_109597703
quote:
14s.gif Op woensdag 28 maart 2012 09:33 schreef Pheno het volgende:
Nog steeds een prima telefoon. En even een nieuw abonnement is geen optie met de huidige prijzen :')
Kan ik gewoon stilzwijgend verlengen? En dan het toestel houden en belangrijker nog, de voorwaarden die er toen in 2010 bij hoorden?

Dan koop ik later wel een nieuwere versie van de Desire, want die sim-only's gaan al nergens meer over bij Vodafone :')
Bel of SMS je veel? anders zijn er nu wel mooie abonnementen met internet te krijgen ;)

Zelf heb ik nu:
3 maand KPN bel/sms/web 1500 min / sms / 1750 MB (¤25 euro)
9 maand KPN bel/sms/webXL 200 min / sms / 500 MB (40 euro)
Totaal ¤500 euro, met een Xperia S erbij (losse prijs xperia s ¤430)

de andere 9 maand kan iets goedkoper maar dan heb je maar 100 sms/min / 250 mb (¤35)

Als je de telefoon voor 400 kan verkopen dan heb je een jaar sim-only voor 100 euro ;)
MisterTao.com - recommender: RobertNL
Buyincoins recommender: RobertNL
pi_109597882
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 09:47 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Bel of SMS je veel? anders zijn er nu wel mooie abonnementen met internet te krijgen ;)

Zelf heb ik nu:
3 maand KPN bel/sms/web 1500 min / sms / 1750 MB (¤25 euro)
9 maand KPN bel/sms/webXL 200 min / sms / 500 MB (40 euro)
Totaal ¤500 euro, met een Xperia S erbij (losse prijs xperia s ¤430)

de andere 9 maand kan iets goedkoper maar dan heb je maar 100 sms/min / 250 mb (¤35)

Als je de telefoon voor 400 kan verkopen dan heb je een jaar sim-only voor 100 euro ;)
Nee, ik bel en sms belachelijk weinig. Het voordeel van Vodafone vind ik de blox voor internet in het buitenland. En die heeft KPN niet volgens mij. Erg irritante keuze dus zo :')
pi_109600085
quote:
14s.gif Op woensdag 28 maart 2012 09:33 schreef Pheno het volgende:

Als je er niets aan doet wordt je abonnement gewoon maandelijks opzegbaar na de contractperiode, met de voorwaarden die destijds golden. Ik ben van plan hetzelfde te doen, ik betaal nu ¤25/mnd voor 200min/sms en onbeperkt (fup) internet. Voor hetzelfde geld heb je nu 250mb :')
“If I ever get to go to the moon, I'll probably just stand on the moon and go 'Hmmm, yeah...fair enough...gotta go home now.” - Noel Gallagher.
pi_109601047
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 11:13 schreef Spelvout het volgende:

[..]

Als je er niets aan doet wordt je abonnement gewoon maandelijks opzegbaar na de contractperiode, met de voorwaarden die destijds golden. Ik ben van plan hetzelfde te doen, ik betaal nu ¤25/mnd voor 200min/sms en onbeperkt (fup) internet. Voor hetzelfde geld heb je nu 250mb :')
Misschien dat ik dan maar een keer een los toestel koop, want mn abbo vind ik nooit weer voor deze prijs. Was een aanbieding toen met 450 minuten of 900 smsjes + 1000 mb internet voor ¤27,50 per maand :P
pi_109601396
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 11:13 schreef Spelvout het volgende:

[..]

Dan blijf ik dat doen. Een mobieltje koop ik zelf wel. En als Vodafone van me afwil ik hoor ik het vanzelf.
  woensdag 28 maart 2012 @ 12:19:36 #257
358119 Xetran
lachen gieren brullen
pi_109602716
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 21:49 schreef TheSiege het volgende:
Heeft er ook al iemand problemen met de minijack poort gehad? Hij wil bij mij de pluggen die ik er in stop niet vasthouden. Moet de telefoon doodstil laten liggen anders floept de plug er uit.
nieuwe kabel verhielp dit bij mij
pi_109603086
Ik moet nog eigenlijk 2 maanden met m'n Desire (Vodafone abonnement verloopt eind mei) maar ben nu al druk aan het kijken naar abonnementen i.c.m. de HTC One X.
Hoewel ik tot nu toe altijd (oke oke, nog maar 2x in m'n leven) voor 2 jaar abonnementen ben gegaan loont het nu om voor 1-jaar abonnement te gaan; toestel kun je na een jaar verkopen of goedkope sim-only nemen en dan ben je nog steeds voordeliger uit dan met een 2-jaar abonnement.

't is alleen dat Vodafone veruit de beste aanbiedingen heeft (beter dan de 1 jaar KPN deal), [url=Typhone]https://www.typhone.nl/winkelmand?Step=1[/url] geeft toestel bijv. gratis weg bij 1 jaar Vodafone Bel-SMS-Web 100 abonnement (100 min, onbeperkt sms en 1GB snel internet).

't is alleen dat je als huidige Vodafone klant (incluis ondergetekende) hevig genaaid wordt; wij mogen ¤337 bijlappen voor het toestel. 8)7 |:(

EDIT: die link moet je even kopiëren, linken werkt blijkbaar niet zo goed.
Met deze link betaal je namelijk geen ¤22 voor het toestel.
pi_109603653
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 12:34 schreef Iemand91 het volgende:
Ik moet nog eigenlijk 2 maanden met m'n Desire (Vodafone abonnement verloopt eind mei) maar ben nu al druk aan het kijken naar abonnementen i.c.m. de HTC One X.
Hoewel ik tot nu toe altijd (oke oke, nog maar 2x in m'n leven) voor 2 jaar abonnementen ben gegaan loont het nu om voor 1-jaar abonnement te gaan; toestel kun je na een jaar verkopen of goedkope sim-only nemen en dan ben je nog steeds voordeliger uit dan met een 2-jaar abonnement.

't is alleen dat Vodafone veruit de beste aanbiedingen heeft (beter dan de 1 jaar KPN deal), [url=Typhone]https://www.typhone.nl/winkelmand?Step=1[/url] geeft toestel bijv. gratis weg bij 1 jaar Vodafone Bel-SMS-Web 100 abonnement (100 min, onbeperkt sms en 1GB snel internet).

't is alleen dat je als huidige Vodafone klant (incluis ondergetekende) hevig genaaid wordt; wij mogen ¤337 bijlappen voor het toestel. 8)7 |:(

De link heb je niet goed neergezet :P Je moet [ url = https://www.typhone.nl/winkelmand?Step=1 ]Typhone[ /url ]. Dan allemaal aan elkaar natuurlijk.

Oh, dan zie ik nog de telefoon niet :P
pi_109604846
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 00:04 schreef Spelvout het volgende:

[..]

Ander kabeltje al geprobeerd? De originele HTC lader werkt bij mij ook niet meer, dat ding zit zo los als iets. Ander kabeltje heeft het probleem opgelost.
Verschillende kabels geprobeerd. Die poort in de telefoon lijkt een beetje lam. Misschien toch maar eens naar de Vodafone winkel. Nu nog een goeie stock rom vinden.
pi_109604905
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 12:34 schreef Iemand91 het volgende:

Belachelijk dat dat zoveel scheelt. Ik zou gewoon Vodafone opbellen en zeggen dat je het ook tegen die voorwaarden wilt hebben, en dat je anders naar de concurrent stapt :9
“If I ever get to go to the moon, I'll probably just stand on the moon and go 'Hmmm, yeah...fair enough...gotta go home now.” - Noel Gallagher.
pi_109605126
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 12:57 schreef ArnosL het volgende:

[..]

De link heb je niet goed neergezet :P Je moet [ url = https://www.typhone.nl/winkelmand?Step=1 ]Typhone[ /url ]. Dan allemaal aan elkaar natuurlijk.

Oh, dan zie ik nog de telefoon niet :P
Werkt niet echt geweldig nee, in een andere topic wel. Maar goed, dan maar op een minder nette manier:
https://www.typhone.nl/winkelmand?Step=1

quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 13:31 schreef Spelvout het volgende:

[..]

Belachelijk dat dat zoveel scheelt. Ik zou gewoon Vodafone opbellen en zeggen dat je het ook tegen die voorwaarden wilt hebben, en dat je anders naar de concurrent stapt :9
Punt is dat dit niet Vodafone zélf is. Dit is Typhone een reseller van abonnementen dus.
Die hebben toevallig gewoon nu een aanbieding voor nieuwe abonnees, dat mag natuurlijk gewoon.
pi_109605553
Heb even geduld ik post zometeen een bericht over GSMeasy, dus nog niet direct afzeggen daar.

EDIT: GSMeasy heeft nu ook de One X gratis i.c.m. Vodafone Web Smart 100 abonnement.
Voordeel van GSMeasy is dat je daar óf Bluetoothheadset óf geheugenkaart óf krasloten & een reischeque & gratis verzending bijkrijgt.

Voordeliger dan Typhone dus. (Typhone, GSMEasy en PhoneHouse zijn van dezelfde firma, dus niet verwonderlijk nu dat de prijzen gelijk getrokken zijn).

Als je dus al deze bestelling bij GSMEasy had staan, bel of mail hen even dat het toestel nu gratis is; met wat dringen kun je die ¤119 terugkrijgen. ;)
pi_109606486
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 13:45 schreef Iemand91 het volgende:
Heb even geduld ik post zometeen een bericht over GSMeasy, dus nog niet direct afzeggen daar.

EDIT: GSMeasy heeft nu ook de One X gratis i.c.m. Vodafone Web Smart 100 abonnement.
Voordeel van GSMeasy is dat je daar óf Bluetoothheadset óf geheugenkaart óf krasloten & een reischeque & gratis verzending bijkrijgt.

Voordeliger dan Typhone dus. (Typhone, GSMEasy en PhoneHouse zijn van dezelfde firma, dus niet verwonderlijk nu dat de prijzen gelijk getrokken zijn).

Als je dus al deze bestelling bij GSMEasy had staan, bel of mail hen even dat het toestel nu gratis is; met wat dringen kun je die ¤119 terugkrijgen. ;)
Ik herinner me nu trouwens een truucje. Wat nou als ik mijn abonnement volledig opzeg bij Vodafone, een maand een sim-only abonnement van een andere provider neem (om het nummer te behouden) en mijn eigen vervolgens weer aanmeld bij Vodafone?

Dat is volgensmij wel mogelijk.

(Ik wil nl. bij Vodafone blijven en mijn nummer behouden)
  woensdag 28 maart 2012 @ 14:12:20 #265
222292 MacorgaZ
Chocomel is lekker
pi_109606728
Handigste is nog overschrijven naar een prepaid-kaartje, maar de actie is maar t/m 30 maart, daarna komen er vast wel weer nieuwe acties maar deze actie denk ik niet.

Ik heb trouwens met GSMeasy gechat (met Hetty, blijkbaar werkt er maar 1 want elke Tweaker heeft daar ook mee gechat), alleen de vraag of ik hem nu ook gratis zou krijgen en "Ja, dat pas ik zometeen aan en vanmiddag krijgt u de bevestiging." Top :D
One X met ideaal abo, bluetooth headset en levering en nummerbehoud gratis voor 455 euro, gemiddelde prepaid One X-prijs is al 560 euro _O_

Edit: Ik zie nu dat dit het Desire-topic is, sorry voor de vervuiling, maar aangezien de Desire toch al twee jaar oud is is het misschien wel handig voor wat mensen :@
When I get sad I stop being sad and be AWESOME instead. True story! ~Barney Stinson
  woensdag 28 maart 2012 @ 14:15:00 #266
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_109606831
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 13:36 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Werkt niet echt geweldig nee, in een andere topic wel. Maar goed, dan maar op een minder nette manier:
https://www.typhone.nl/winkelmand?Step=1

[..]

Punt is dat dit niet Vodafone zélf is. Dit is Typhone een reseller van abonnementen dus.
Die hebben toevallig gewoon nu een aanbieding voor nieuwe abonnees, dat mag natuurlijk gewoon.
Maar Vodafone geeft die korting gewoon door aan Typhone, dat doet Typhone niet uit liefdadigheid ;)
Don't let my username fool you...
pi_109606847
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 14:06 schreef Spelvout het volgende:

[..]

Ik herinner me nu trouwens een truucje. Wat nou als ik mijn abonnement volledig opzeg bij Vodafone, een maand een sim-only abonnement van een andere provider neem (om het nummer te behouden) en mijn eigen vervolgens weer aanmeld bij Vodafone?

Dat moet dunkt me wel mogelijk zijn idd. Is je abonnement al ten einde dan (of bijna)?

Ik moet dus nog 2 maand. Als ik dat zou afkopen betaal ik dan bijvoorbeeld 2x de maandlasten en that's it? Voorbeeld met simyo:
Dat zou dan betekenen: 2 x ¤30 (mijn huidige maandkosten) + ¤15 (aansluitkosten Simyo) + ¤2.99 (maand kosten) + ¤30 (aansluitkosten bij Vodafone weer) = ¤107.99. Nog steeds flink meer dan gratis, maar wel ¤337 - 107.99 = ¤229.01 goedkoper dan verlengen...
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 14:12 schreef MacorgaZ het volgende:
Handigste is nog overschrijven naar een prepaid-kaartje, maar de actie is maar t/m 30 maart, daarna komen er vast wel weer nieuwe acties maar deze actie denk ik niet.

Ik heb trouwens met GSMeasy gechat (met Hetty, blijkbaar werkt er maar 1 want elke Tweaker heeft daar ook mee gechat), alleen de vraag of ik hem nu ook gratis zou krijgen en "Ja, dat pas ik zometeen aan en vanmiddag krijgt u de bevestiging." Top :D
One X met ideaal abo, bluetooth headset en levering en nummerbehoud gratis voor 455 euro, gemiddelde prepaid One X-prijs is al 560 euro _O_
Prachtige aanbieding idd, maar dus niet voor mij :'(
Kunnen jullie niet wat bij elkaar leggen voor mij in ruil voor mijn tips? :')
quote:
Edit: Ik zie nu dat dit het Desire-topic is, sorry voor de vervuiling, maar aangezien de Desire toch al twee jaar oud is is het misschien wel handig voor wat mensen :@
Zelfde geld voor mij; sorry als dit soort posts niet gewenst zijn hier, maar ik post ze ook met dezelfde reden. :@
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 14:15 schreef Metalfreak het volgende:
Maar Vodafone geeft die korting gewoon door aan Typhone, dat doet Typhone niet uit liefdadigheid ;)
Snap ik. Maar Typhone, PhoneHouse, GSMEasy etc. staan allemaal los van Vodafone. Zij mogen dus gewoon hun eigen aanbiedingen doen, los van Vodafone, KPN etc.
pi_109606918
quote:

[..]

Even opgezocht:
Ben en Simyo hebben als enige twee providers geen contract verbonden aan sim-only. Ik betaal dan éénmalig ¤14,95 aansluitkosten, en het abonnement is ¤2,99/md (¤9,98/mnd met internet) met één maand opzegtermijn.

Denk dat ik dat mooi doe, en na een maand het nieuwe Vodafone abonnement in laat gaan :)
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 14:12 schreef MacorgaZ het volgende:

Er zullen idd vast nieuwe acties komen :)
pi_109607079
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 14:15 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Dat moet dunkt me wel mogelijk zijn idd. Is je abonnement al ten einde dan (of bijna)?
Net gekeken, mag midden juni verlengen, duurt dus iets langer als ik dacht. Abonnement loopt nog tot oktober dus dat truucje wordt lastig :X

edit:
Zou wel kunnen, maar dan moet ik dus in Juni mijn abonnement opzeggen, een sim-only aanvragen die in Oktober begint, die meteen opzeggen, en dan een nieuw abonnement aanvragen wat in November weer begint :')

Gaat trouwens toch niet, dan zou ik tot oktober moeten wachten met het nieuwe Vodafone abonnement aanvragen omdat ik anders geen nieuwe klant ben.
pi_109615753
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2012 08:38 schreef Viking84 het volgende:
Die letters zitten er bij mij een soort van ingegraveerd. Ze vallen er bij jullie dus gewoon uit?
Zijn losse lettertjes van alluminium ofzo :P Zijn er bij mij een x afgegaan op een warme zomerdag.. denk dat de lijm smolt ofzo..
pi_109616016
quote:

[..]

Als je nog eens buiten je bundel belt dan maakt Vodafone goede winst op je, bel dan Vodafone op om te kijken of het abonnement niet goedkoper kan.

Zelf zit ik ook nog steeds te twijfelen tussen het abonnement, maar ik denk dat ik ga voor Hollandsnieuwe. Voor 20 euro per maand krijg je een simonly met 275 min/sms en 500 MB internet. Buiten de bundel bellen is daarbij niet duurder dan binnen.
Daarnaast is het abonnement goedkoper als je dit abonnement neemt, 14 euro per maand voor bovenstaand abonnement met nog eens een goedkope smartphone (100 euro nieuw) erbij. Geef ik die telefoon wel aan mijn vriendin.
Tenzij iemand nog een beter simonly weet voor die prijs.
pi_109616066
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 17:50 schreef Ace1 het volgende:

[..]

Zijn losse lettertjes van alluminium ofzo :P Zijn er bij mij een x afgegaan op een warme zomerdag.. denk dat de lijm smolt ofzo..
Ik heb ook alleen nog maar de 'H' over. Maar de complete telefoon is verkleurd, alle bruine verf is er af gekrast.
pi_109697355
Weet iemand een goede stock rom? Moet weer terug naar stock en vond Sense eigenlijk wel lekker werken.
pi_109699256
Die One X ziet er wel ontzettend vet uit zeg :9~

maandag 2 april 2012 @ 07:03:21 #275
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109792659
Vanavond maar ff andere rom uitzoeken. Batterij wordt ineens leeggezogen en heb hem twee keer gekalibreerd. Gisteren om 16.30 vd stroom gehaald, vrijwel niets mee gedaan em vanochtend zat ir op 27%. Gaat nergens over natuurlijk.
Niet meer actief op Fok!

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')