quote:
Op woensdag 28 maart 2012 14:06 schreef Spelvout het volgende:[..]
Ik herinner me nu trouwens een truucje. Wat nou als ik mijn abonnement volledig opzeg bij Vodafone, een maand een sim-only abonnement van een andere provider neem (om het nummer te behouden) en mijn eigen vervolgens weer aanmeld bij Vodafone?
Dat is volgensmij wel mogelijk.
(Ik wil nl. bij Vodafone blijven en mijn nummer behouden)
Dat moet dunkt me wel mogelijk zijn idd. Is je abonnement al ten einde dan (of bijna)?
Ik moet dus nog 2 maand. Als ik dat zou afkopen betaal ik dan bijvoorbeeld 2x de maandlasten en that's it? Voorbeeld met simyo:
Dat zou dan betekenen: 2 x ¤30 (mijn huidige maandkosten) + ¤15 (aansluitkosten Simyo) + ¤2.99 (maand kosten) + ¤30 (aansluitkosten bij Vodafone weer) = ¤107.99. Nog steeds flink meer dan gratis, maar wel ¤337 - 107.99 = ¤229.01 goedkoper dan verlengen...
quote:
Op woensdag 28 maart 2012 14:12 schreef MacorgaZ het volgende:Handigste is nog overschrijven naar een prepaid-kaartje, maar de actie is maar t/m 30 maart, daarna komen er vast wel weer nieuwe acties maar deze actie denk ik niet.
Ik heb trouwens met GSMeasy gechat (met Hetty, blijkbaar werkt er maar 1 want elke Tweaker heeft daar ook mee gechat), alleen de vraag of ik hem nu ook gratis zou krijgen en "Ja, dat pas ik zometeen aan en vanmiddag krijgt u de bevestiging." Top

One X met ideaal abo, bluetooth headset en levering en nummerbehoud gratis voor 455 euro, gemiddelde prepaid One X-prijs is al 560 euro

Prachtige aanbieding idd, maar dus niet voor mij
Kunnen jullie niet wat bij elkaar leggen voor mij in ruil voor mijn tips?
quote:
Edit: Ik zie nu dat dit het Desire-topic is, sorry voor de vervuiling, maar aangezien de Desire toch al twee jaar oud is is het misschien wel handig voor wat mensen
Zelfde geld voor mij; sorry als dit soort posts niet gewenst zijn hier, maar ik post ze ook met dezelfde reden.
quote:
Snap ik. Maar Typhone, PhoneHouse, GSMEasy etc. staan allemaal los van Vodafone. Zij mogen dus gewoon hun eigen aanbiedingen doen, los van Vodafone, KPN etc.