quote:
Op zaterdag 28 januari 2012 18:43 schreef Babbatuur het volgende:Haha nu begin ik er de ironie ook wel van in te zien overigens. Heb op herstellen gedrukt zoals de eerste comment aangaf.
Al mijn muziek is nu van mijn iPhone af, evenals mijn Whatsapp-geschiedenis + enkele apps die ik onlangs heb gedownload. Ben nu echt kankergefrustreerd...
Kan nu in ieder geval wel mijn nummers die ik wil slepen naar de iPhone, dat ga ik nu doen. Voor volgende keer huur ik gewoon iemand tegen een vergoeding in, dit gekut wil ik niet meer. Ben er nog chagrijnig door geworden ook..
Als je slim was geweest, had je gewoon een back up gemaakt in iTunes van je iPhone. Volgens mij vraagt iTunes daar de eerste keer zelf nog om, of je een back up wilt maken. En wat je apps betreft, die heb je allemaal nog hoor, staan gewoon onder je Apple ID in iTunes. Dus die zijn niet opeens 'weg', ze zijn alleen niet op je iPhone gezet omdat je hem hebt gereset.
En wat ik dus inderdaad doe, is muziek aanvullen mbv een afspeellijst. Geen idee hoe je dat ooit laat mislukken.
Alles rondom de nieuwste en lekkerste elektronische dansmuziek:
www.Knalldrang.nl :3