Sorry dat ik dit topic weer moet vullen met mijn n00b-zijn wat betreft de iPhone...
Wil gewoon mijn iPhone aansluiten op mijn pc en dan gewoon nummers naar mijn iPhone slepen zodat ik die kan luisteren. Nu lukt mij dat gewoon weer niet en gebeuren er allerlei andere dingen die ik niet wil.
Over het algemeen heb ik vrij weinig problemen met zaken maar met iTunes/iPhone blijf ik maar kutten.
Ten eerste kreeg ik net toen ik zelf nummers wilde toevoegen ineens weer allemaal nummers die ik in een eerder stadium heb verwijderd terug op mijn iPhone.
Met dit als gevolg dat ik ze allemaal zo weergegeven krijg. Mijn iPhone staat inmiddels ook weer helemaal vol qua geheugen. Ik ben op dit moment weer zó gefrustreerd en teleurgesteld. Ik word er echt helemaal ziek van..

Die grijzen kan ik niet verwijderen maar ze nemen ogenschijnlijk wel geheugen in. Hoe kan ik dit weer allemaal tegengaan. Ik word echt knetter-gek van dit apparaat. Het is zo'n mooi ding, maar ik als nota bene WO-student zit ie-de-re keer weer te kutten met dit ding zo gauw ik hem aansluit op mijn pc...
Wat kan ik hier in godsnaam aan doen, ik snap er echt niets van. Heb op jullie aanraden dit vorige keer aangevinkt:

Het is echt zo ver, dat ik gewoon iemand een keer ga benaderen om tegen betaling gewoon dit te regelen voor mij. Word er niet goed van..
FOK!kers help me!
Over Albert Luque bij Ajax: "Alleen al hoe ie er bij staat, het lijkt wel of ie aan zijn haren getrokken wordt van die bus naar dat veld. Zo blij als een kind als die man in dat zwarte pak affluit. Hè hè, onder de douche."