quote:
Op zaterdag 28 januari 2012 13:51 schreef Buitendam het volgende:Het is gewoon reageren vanuit emotie. Je bent veel sneller geneigd om positief emotioneel naar je eigen club te kijken en negatief emotioneel naar een andere.
Het ontvangst van Wijnaldum en het ontvangst van Reis is identiek. Boze, teleurgestelde supporters die worden geconfronteerd met de Judas. Het brengt emotionele reacties met zich mee. En dan gaan PSV'ers reageren op Feyenoorders met Wijnaldum en andersom net zo goed. Ga d'r nou geen rationeel verklaarbare reden aanhangen, het is allemaal puur emotie omdat je fan bent.
Daar ben ik het dan helemaal niet mee eens.
Wijnaldum is meer te vergelijken met Afellay: Tegen het eind van het contract naar een andere club zodat je eigen club nog wat voor je vangt. Ik kan me dan ook niet voorstellen dat iemand Afellay negatief zou ontvangen bij PSV.
Als je echter voortdurend de hand boven het hoofd wordt gehouden bij problemen, alle gedaan wordt om je te helpen en steunen, en ook nog alle kosten worden betaald voor een behandeling van een blessure terwijl je contract is afgelopen en je gaat dan ergens anders heen zodra je weer fit bent, dan ligt dat toch een ietsje anders.
Soms wordt er van bepaalde dingen wel eens gezegd "dat wens je je ergste vijand nog niet toe". Nou ...
I'm sick and tired of people saying that we put out 11 albums that sound exactly the same. In fact, we've put out 12 albums that sound exactly the same. - Angus Young
Band:
Bon Scotch WebsiteBon Scotch Facebook