abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 10 februari 2012 @ 22:40:37 #201
362990 Dr-Anderson
In haar hoedanigheid
pi_107846600
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 22:37 schreef heartz het volgende:

[..]

Ik snap wel wat je bedoelt. Maar na zoveel topics en verspilling valt het niet meer te negeren.
Mods zijn hier toch niet voor niets. Zo hoef ik niet eens een discussie te beginnen.

Ik bedoelde meer in de zin van een serieuze discussie, bespreking.

Ach ik doe ook maar mijn best. :)
O+ !
Graag je reactie
pi_107847563
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 22:37 schreef heartz het volgende:

[..]

Ik snap wel wat je bedoelt. Maar na zoveel topics en verspilling valt het niet meer te negeren.
Mods zijn hier toch niet voor niets. Zo hoef ik niet eens een discussie te beginnen.

Ik bedoelde meer in de zin van een serieuze discussie, bespreking.

Ach ik doe ook maar mijn best. :)
Wij doen ook maar onze best... :'(

Maar wat betreft de personen waar je beklag over doet: die kicken op negatieve aandacht, zowel geven als krijgen. Door er zo op in te gaan als je deed stimuleer je dat alleen maar, dus onthoudt je daarvan. Kom liever eerst hier je verhaal doen, laat je daarbij niet weerhouden door kritiek daarop, en als het te erg wordt zullen de mods ingrijpen.
  vrijdag 10 februari 2012 @ 23:14:09 #203
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_107847983
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 23:03 schreef Gray het volgende:

[..]

Wij doen ook maar onze best... :'(
Nou gelukkig dan maar. O+
quote:
Maar wat betreft de personen waar je beklag over doet: die kicken op negatieve aandacht, zowel geven als krijgen. Door er zo op in te gaan als je deed stimuleer je dat alleen maar, dus onthoudt je daarvan. Kom liever eerst hier je verhaal doen, laat je daarbij niet weerhouden door kritiek daarop, en als het te erg wordt zullen de mods ingrijpen.
Ik snap je wel, maar jullie mogen soms best wat strenger optreden.
Vind ik dan he. Je bent gewoon een beetje te lief, denk ik :D
Volg je hart, gebruik je verstand.
pi_107848111
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 23:14 schreef heartz het volgende:

[..]

Nou gelukkig dan maar. O+

[..]

Ik snap je wel, maar jullie mogen soms best wat strenger optreden.
Vind ik dan he. Je bent gewoon een beetje te lief, denk ik :D
Sommigen zijn gewoon te onaardig. ;)

Maar wees niet bang, elke emmer raakt uiteindelijk vol gedruppeld. En wanneer meerdere emmers vol raken gaat het pas echt hozen... :%
pi_107852102
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 20:14 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

-laten we maar even doen alsof dit niet mag-
Wat flauw Gray.

Rest maar ff weggehaald.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 11-02-2012 09:49:25 ]
pi_107858674
Let wel.... zolang er eerlijk gemod wordt heb ik geen problemen maar zodra er personen meer mogen gaat het idd pas hozen.......ik heb gewoon een hekel aan mensen die eerst stoer gaan lopen doen en als dan blijkt dat ze door het ijs zakt gaat lopen miepen bij de mods. Wees dan een echte stoere en los het zelf op.

Veel succes met Occupy, mij zie je niet meer.
pi_107859188
quote:
99s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 13:45 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Let wel.... zolang er eerlijk gemod wordt heb ik geen problemen maar zodra er personen meer mogen gaat het idd pas hozen.......ik heb gewoon een hekel aan mensen die eerst stoer gaan lopen doen en als dan blijkt dat ze door het ijs zakt gaat lopen miepen bij de mods. Wees dan een echte stoere en los het zelf op.
Is al meermaals besproken, geen ouwe koeien uit de sloot blijven halen graag.

quote:
Veel succes met Occupy, mij zie je niet meer.
Neem 3-voud ook mee, die voegt ook niets toe hier op BNW. Of elders wat dat betreft.

[ Bericht 0% gewijzigd door Gray op 11-02-2012 14:20:23 ]
  zaterdag 11 februari 2012 @ 14:06:07 #208
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_107859206
Het is sloot.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_107859527
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 14:05 schreef Gray het volgende:

[..]

Is al meermaals besproken, geen ouwe koeien uit de slot blijven halen graag.

Meermaals besproken en toch is het actueel.... wat klopt er dan niet? Het is toch zo dat bepaalde users zelf proberen te provoceren en vervolgens, als de bal gekaatst wordt, naar de mods rennen?
Sorry maar daar pas ik voor. Iedereen kan tegen mij alles zeggen, echter moet je dan ook kunnen ontvangen. Als je dan toch op dezelfde voet doorgaat, dan is het voor mij klaar.

quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 14:05 schreef Gray het volgende:

Neem 3-voud ook mee, die voegt ook niets toe hier op BNW. Of elders wat dat betreft.
Vraag het hem zelf, ...of zorg dat de emmer overloopt...dan kan hij gebanned worden want ik begrijp dat mensen met een afwijkende mening niet geaccepteerd worden....

Kijk Gray, ik weet dat jij ook gewoon je best doet, tenminste zo zou het in ieder geval moeten zijn maar je vertoont gewoon partijdig gedrag, dat kan niet als je objectief moet modereren.

Zoals ik gisterenavond al aangaf, ik ben hiervoor gewaarschuwd (niet door 3voud oid) en het blijkt binnen 24 uur uit te komen, dat geeft een mens te denken.
pi_107859564
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 14:06 schreef Copycat het volgende:
Het is sloot.
Inderdaad.
pi_107859614
quote:
99s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 14:19 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Meermaals besproken en toch is het actueel.... wat klopt er dan niet? Het is toch zo dat bepaalde users zelf proberen te provoceren en vervolgens, als de bal gekaatst wordt, naar de mods rennen?
Sorry maar daar pas ik voor. Iedereen kan tegen mij alles zeggen, echter moet je dan ook kunnen ontvangen. Als je dan toch op dezelfde voet doorgaat, dan is het voor mij klaar.
Je blijft er zelf op doorhameren. Nu ook.

quote:
[..]

Vraag het hem zelf, ...of zorg dat de emmer overloopt...dan kan hij gebanned worden want ik begrijp dat mensen met een afwijkende mening niet geaccepteerd worden....
Dat zie je verkeerd denk ik. Iedereen heeft een afwijkende mening, zowel hier als op BNW. De manier waarop je die verkondigt maakt dat je niet geaccepteerd wordt. Het is net het echte leven! :o
  zaterdag 11 februari 2012 @ 14:23:20 #212
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_107859636
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 16:05 schreef heartz het volgende:
Klacht:

Betreft topic: Occupy Nederland

Na vandaag een poging te hebben gedaan een discussie over ACTA en het protest te voeren, voel ik me in de maling genomen.
Ik probeer hier steeds serieus over verder te gaan, ondanks alle persoonlijke opmerkingen probeer ik het inhoudelijk te houden. Dat er niet wordt ingegrepen als de discussie (zwaar) uit de hand loopt, leg ik bij de mods van BNW. Ik verwacht dat die mods dan ook ingrijpen. Want waarom zijn ze hier anders? Dit gebeurt gewoon niet. En werkt zodanig frusterend, dat users zelf maar ingrijpen, nou je ziet wat daar van komt, het helpt de discussie niet.
Ik wil gewoon over ACTA en het protest communiceren (negatief of postief), maar dat wordt onmogelijk gemaakt doordat het toegestaan wordt alleen maar te trollen zonder inhoudelijk wat aan de discussie toe voegen. Wat voor waarde heeft de discussie dan?
Dit gaat ook al tijden zo door in het topic.
Ik verwacht dat de mods hierop in kunnen grijpen.

Want ik wil het nog steeds over dat onderwerp hebben, maar niet op zo'n wijze.
En dat is toch ook de verantwoording van de mods.
- Ik zou eerst Googelen op het internet-begrip "troll" en dat vergelijken met het gezuig van Ronny B en 3-v.

- Trollen is niet illegaal, dus MOD's kunnen daar weinig aan doen.

- Rule #14 of the Internetz

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  † In Memoriam † zaterdag 11 februari 2012 @ 14:25:33 #213
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_107859707
quote:
99s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 14:19 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Vraag het hem zelf, ...of zorg dat de emmer overloopt...dan kan hij gebanned worden want ik begrijp dat mensen met een afwijkende mening niet geaccepteerd worden....
Check dit:

Occupy Holland #21 Op de barricades ... of niet

Op normale fora worden dergelijke mods eruit geknikkerd. Te partijdig.
Maar goed, we kennen fok wat langer. Kep er eelt voor.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_107859754
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 14:22 schreef Gray het volgende:

[..]

Je blijft er zelf op doorhameren. Nu ook.

Niet gek gezien het een actueel onderwerp is...wel?

quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 14:22 schreef Gray het volgende:

De manier waarop je die verkondigt maakt dat je niet geaccepteerd wordt. Het is net het echte leven! :o

Dat zeg ik, afwijken wordt niet geaccepteerd.


quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 14:25 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Check dit:

Occupy Holland #21 Op de barricades ... of niet

Op normale fora worden dergelijke mods eruit geknikkerd. Te partijdig.
Maar goed, we kennen fok wat langer. Kep er eelt voor.
Van mij hoeft hij er niet uit, persoonlijk heb ik geen probleem met hem maar wel met de manier waarop dingen gaan.

Ik heb er ook wel eelt voor, dat is het niet want het blijft 'maar internet'. Ik kan niet tegen gedrag van uitdelen en janken. Zie je het voor je dat de Duitsers zich tijdens de oorlog gingen beklagen dat ze bestookt werden? Die wisten zelf ook wel dat ze schuldig waren in plaats van slachtoffer. En onze juriste vertoont dat gedrag gewoon.
  † In Memoriam † zaterdag 11 februari 2012 @ 14:29:34 #215
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_107859842
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 14:22 schreef Gray het volgende:
De manier waarop je die verkondigt maakt dat je niet geaccepteerd wordt. Het is net het echte leven! :o
Ik en anderen accepteren Ronnybravo en zijn mening prima. Jouw visie is niet die van heel BNW.
Beetje grootsheidwaanzin dit.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_107859859
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 14:25 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Check dit:

Occupy Holland #21 Op de barricades ... of niet

Op normale fora worden dergelijke mods eruit geknikkerd. Te partijdig.
Maar goed, we kennen fok wat langer. Kep er eelt voor.
En toch er wat van zeggen he? Goed punt. :')
  † In Memoriam † zaterdag 11 februari 2012 @ 14:31:32 #217
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_107859882
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 14:30 schreef Gray het volgende:

[..]

En toch er wat van zeggen he? Goed punt. :')
Sorry? Dit is feedback. Je bent nu wat in de war.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_107859884
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 14:25 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Check dit:

Occupy Holland #21 Op de barricades ... of niet

Op normale fora worden dergelijke mods eruit geknikkerd. Te partijdig.
Maar goed, we kennen fok wat langer. Kep er eelt voor.
Keep on trolling! :')
pi_107860001
quote:
99s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 14:27 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Niet gek gezien het een actueel onderwerp is...wel?
Ja, want het nodige is er al over gezegd.

quote:
[..]

Dat zeg ik, afwijken wordt niet geaccepteerd.
Let op: Iemand maakt een niet bijster sterke post:

Jij: Ah, je bent echt een kansloze jurist als je dat niet eens weet!
Vriendelijke reageerder: Nou, ik denk dat je daar een denkfout maakt, want...

quote:
[..]

Van mij hoeft hij er niet uit, persoonlijk heb ik geen probleem met hem maar wel met de manier waarop dingen gaan.
Om het beter te laten gaan is ook jouw inzet nodig. Ik kan slechts modereren, niet bepalen wie wat schrijft. Op zijn hoogst kan ik een ban aanvragen, maar daar is wel het een en ander voor nodig. Bovendien heeft ze haar excuses aangeboden nadat ik haar erop heb aangesproken; meer valt er niet te doen.

quote:
Ik heb er ook wel eelt voor, dat is het niet want het blijft 'maar internet'. Ik kan niet tegen gedrag van uitdelen en janken. Zie je het voor je dat de Duitsers zich tijdens de oorlog gingen beklagen dat ze bestookt werden? Die wisten zelf ook wel dat ze schuldig waren in plaats van slachtoffer. En onze juriste vertoont dat gedrag gewoon.
Met deze Ad Hitlerium kan ik weinig.
pi_107860039
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 14:31 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Sorry? Dit is feedback. Je bent nu wat in de war.
Eelt zorgt ervoor dat je iets scherps of hards niet opmerkt. Dat je toch een opmerking maakt spreekt je eigen uitspraak tegen. ;)
  † In Memoriam † zaterdag 11 februari 2012 @ 14:38:23 #221
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_107860069
quote:
99s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 14:27 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik heb er ook wel eelt voor, dat is het niet want het blijft 'maar internet'. Ik kan niet tegen gedrag van uitdelen en janken. Zie je het voor je dat de Duitsers zich tijdens de oorlog gingen beklagen dat ze bestookt werden? Die wisten zelf ook wel dat ze schuldig waren in plaats van slachtoffer. En onze juriste vertoont dat gedrag gewoon.

Iemand hekelen in een discussie ligt lang niet altijd aan de toon. Vooral niet als je inhoud genegeerd wordt en je eenzijdig one-liners te verduren krijgt.
Blijft 1 voedingsbodem over: je zit beter in de materie en slaat ze met feiten om de oren. De onmacht van de andere kant slaat dan om in irritatie/hekel/haat.
Dat ze achteraf alsnog op je toon aanspreken geeft al aan hoe eenvoudig rechtlijnig ze denken.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
  † In Memoriam † zaterdag 11 februari 2012 @ 14:40:47 #222
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_107860142
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 14:36 schreef Gray het volgende:

[..]

Eelt zorgt ervoor dat je iets scherps of hards niet opmerkt. Dat je toch een opmerking maakt spreekt je eigen uitspraak tegen. ;)
Je bent slecht in reversed psychology.
Maar blijkbaar zit in heel dicht onder je huid, gezien je pogingen tot gevatheid. Zet je eroverheen joh.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
  zaterdag 11 februari 2012 @ 14:49:01 #223
362990 Dr-Anderson
In haar hoedanigheid
pi_107860409
Kun je alle postjes die niet over het onderwerp gaan weghalen?

Of werkt dat niet zo?
Graag je reactie
pi_107860510
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 14:35 schreef Gray het volgende:

Bovendien heeft ze haar excuses aangeboden nadat ik haar erop heb aangesproken; meer valt er niet te doen.
Is dat zo? Dat heb ik dan even gemist zeker?

Hoeft overigens ook niet want daar zit ik helemaal niet op te wachten.
Ik hekel gewoon een bepaald gedrag, net zoals jullie blijkbaar mijn manier van kritiek brengen hekelen. Dat kun je dan het beste uit de weg gaan door niet te participeren. Derhalve veel succes.
pi_107860714
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 14:40 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Je bent slecht in reversed psychology.
Maar blijkbaar zit in heel dicht onder je huid, gezien je pogingen tot gevatheid. Zet je eroverheen joh.
Dat heet logica, geen reversed psychology. ;)

Heb helemaal geen verlangen naar gevat zijn, dus weet niet waar je dat vandaan haalt. Misschien je eigen trekken op mij projecteren? Weet niet, ben geen psycholoog.

quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 14:49 schreef Dr-Anderson het volgende:
Kun je alle postjes die niet over het onderwerp gaan weghalen?

Of werkt dat niet zo?
Kan wel, maar is soms lastig wanneer iedereen elkaar quote, dan kan het overblijfsel heel onsamenhangend worden waardoor het topic niet meer leesbaar is.


quote:
99s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 14:51 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Is dat zo? Dat heb ik dan even gemist zeker?
Yup. :Y

quote:
Hoeft overigens ook niet want daar zit ik helemaal niet op te wachten.
Ik hekel gewoon een bepaald gedrag, net zoals jullie blijkbaar mijn manier van kritiek brengen hekelen. Dat kun je dan het beste uit de weg gaan door niet te participeren. Derhalve veel succes.
Je manier van wel, je kritiek zelf stel ik iig zeer op prijs. Scheelt mij weer wat advocaat van de duivel spelen door de andere kant van de stelling te verdedigen. Jammer dat je ervoor kiest niet meer te participeren, want je kan ook anders ermee omgaan, maar ieder zijn eigen pad. Ook jij, veel succes gewenst. :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')