Kyara ook al zo'n lange smallie? Hier is 50 ook in de lengte al te klein, maar in de breedte kan ze er vaak nog 2x in! En dan heb ik nog niets gezegd over Hema-kleding... Het lijkt wel alsof die kleertjes gemaakt zijn voor bollo's? Een broekje maatje 50 zakt zo van d'r kont terwijl hij in de lengte nog net niet te kort is. En de shirtjes idem dito; lengte te kort, breedte te groot.
Pffff... Het valt me wel zwaar hier, een baby en 'zieke'

in huis. Het lijkt wel alsof ik de hele tijd één van de twee moet entertainen. Ondertussen nog de dagelijkse dingen doen en om 20.00uur kun je me bij elkaar vegen...
Ik hoop echt, hoe lullig het ook klinkt, dat

niet te lang thuis zit, niet alleen uit financieel oogpunt maar ook voor mezelf, zodat ik weer wat structuur in de dag kan brengen, voor zover dat gaat met ons Draakje.
Ik heb vandaag wel m'n zwangerschapskleding ingewisseld voor m'n 'eigen' kleding.
Conclusie: m'n oude broeken kunnen op één na allemaal weggegooid worden want die dikke reet raak ik niet meer kwijt, en dankzij de mega-groei van m'n titt'n (A -> D) zitten m'n shirts en colbertjes ook niet zo lekker meer, dus ook daar gaat de helft van naar LDH.
Voordeel: Ik ken weer shoppen

!