abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_107906149
Ben d'r ook weer
pi_107909616
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 20:53 schreef JDx het volgende:
Ben d'r ook weer
Welkom terug :)
Voel je je al een beetje thuis in Den Haag?
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_107913951
Joah, reis nu elke dag met de trein naar Leiden vanaf station HS en heb al in diverse trams gezeten, dus zie van alles en weet de weg al een beetje, ik vind het nu al beter dan Leiden.

Leiden was wel gemoedelijker, maar dit is toch wel echt een stad, dat was meer een dorp. Was ik in een paar maanden wel op uitgekeken.

Aankomende vrijdag of zaterdag maar eens het uitgaansleven proberen, kijken wat een beetje leuk is.
pi_107981638
*O* *O* *O*

quote:
De werkzaamheden worden in fases uitgevoerd. Van 5 tot 12 maart wordt er gewerkt in de vrije trambaan richting centrun, De rijbaan op de Loosduinsekade is dan versmald naar 1 rijstrook. Van 12 maart tot 22 april wordt er op de kruising "zevensprong" gewerkt en zijn de doorsteken van de Paul Krugerlaan naar de Regentesselaan, en van de Beeklaan naar de De La Reyweg voor alle verkeer afgesloten en gaan de verkeerslichten uit.

Na 22 april zijn alle verkeersbewegingen op de zevensprong weer mogelijk en gaan de verkeerslichten weer aan. Er wordt dan alleen nog in de vrije trambaan richting centrum gewerkt en er is nog een versmalling op de Loosduinsekade naar 1 rijstrook. Vanaf 2 juni zijn alle rijrichtingen geopend en is het werk, onvoorziene omstandigheden
daargelaten, afgerond.

Om het tramverkeer zoveel mogelijk door te laten rijden werkt de HTM regelmatig 's nachts aan het spoor. Er wordt gestreefd naar het beperken van de geluidsoverlast.
:') is een jaar geleden ook al gedeeltelijk gedaan :D :')
  dinsdag 14 februari 2012 @ 20:24:06 #280
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_107981748
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 20:21 schreef admiraal_anaal het volgende:
*O* *O* *O*

[..]

:') is een jaar geleden ook al gedeeltelijk gedaan :D :')
Gelukkig de kant van Den Haag waar ik geen last van heb, Jammer dat het al in maart is. Het lijkt mij schitterend om in een luie stoel in het zonnetje bij de zevensprong te gaan zitten kijken als de verkeerslichten daar uit staan.
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_107981834
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 20:24 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Gelukkig de kant van Den Haag waar ik geen last van heb, Jammer dat het al in maart is. Het lijkt mij schitterend om in een luie stoel in het zonnetje bij de zevensprong te gaan zitten kijken als de verkeerslichten daar uit staan.
_O- :')
En over 2 weken gaan ze ook de hele gouveneurlaan opentrekken om rails te vervangen, asfalt en stoep nemen ze ook mee in de verbouwing *O* lekker bezig
pi_107981835
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 20:24 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Gelukkig de kant van Den Haag waar ik geen last van heb, Jammer dat het al in maart is. Het lijkt mij schitterend om in een luie stoel in het zonnetje bij de zevensprong te gaan zitten kijken als de verkeerslichten daar uit staan.
Zelfs met een standaardkruising is het al interessant zonder verkeerslichten weet ik inmiddels. De Zevensprong moet helemaal een lust voor het oog worden :P.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_107981860
Ben blij dat ik enkel met de RR over de 7sprong moet, gaan alle seinen meteen op wit :D
  dinsdag 14 februari 2012 @ 20:29:19 #284
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_107981968
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 20:26 schreef admiraal_anaal het volgende:
_O- :')
En over 2 weken gaan ze ook de hele gouveneurlaan opentrekken om rails te vervangen, asfalt en stoep nemen ze ook mee in de verbouwing *O* lekker bezig
Gouveneurlaan is ook met stoplichten al spannend. Dat wordt er alleen maar veiliger op zonder asfalt. :P
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_107995958
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 20:24 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Gelukkig de kant van Den Haag waar ik geen last van heb, Jammer dat het al in maart is. Het lijkt mij schitterend om in een luie stoel in het zonnetje bij de zevensprong te gaan zitten kijken als de verkeerslichten daar uit staan.
Wat een goed idee :D _O_
pi_108001594
Dammit waarom ligt dat nou buiten mijn werkgebied :P

Oh en ik word moe van de Eneco! :(
pi_108075292
Eneco laat mijn rekeningen door anderen betalen :')

Maar belangrijker: wie weet een gezellig pizzeria in het centrum?
I will take the sun in my mouth
pi_108075683
Dit weekend (vanavond of morgen) voor het eerst even kijken wat er te doen is in het centrum.

Ik kom vanuit Vrederust dus, Tram 9 en Bus 21 stoppen bij mij in de buurt, welke kan ik het beste nemen op vrijdag/zaterdagavond en waar kan ik het beste uitstappen?

Zoek iets gezelligs, kroegjes of leuke club? En is het een beetje te doen om in je eentje uit te gaan? Ken nog niet echt mensen hier.
pi_108076009
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 12:40 schreef JDx het volgende:
Dit weekend (vanavond of morgen) voor het eerst even kijken wat er te doen is in het centrum.

Ik kom vanuit Vrederust dus, Tram 9 en Bus 21 stoppen bij mij in de buurt, welke kan ik het beste nemen op vrijdag/zaterdagavond en waar kan ik het beste uitstappen?

Zoek iets gezelligs, kroegjes of leuke club? En is het een beetje te doen om in je eentje uit te gaan? Ken nog niet echt mensen hier.
In ieder geval tram 9 en dan stop je bij CS. Dan is het 5 minuten lopen naar het Plein waar de meeste cafeetjes zich vestigen.
Evt kan je als het laat wordt ook gebruik maken van het Nachtnet om terug naar huis te gaan met N4

Qua cafés aanraden ben ik slecht gezien ik bijna nooit in cafés kom :@
pi_108076082
En een pizzeria AA? O+
I will take the sun in my mouth
pi_108076210
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 12:55 schreef warrel het volgende:
En een pizzeria AA? O+
Pizzeria wel :9
Pizzeria Pinocchio in de Korte Poten. Klein zaakje met goeie sfeer en heerlijke pizza's en pasta's :D
pi_108076545
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 12:59 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Pizzeria wel :9
Pizzeria Pinocchio in de Korte Poten. Klein zaakje met goeie sfeer en heerlijke pizza's en pasta's :D
Klinkt goed! :9
I will take the sun in my mouth
pi_108076870
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 12:52 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

In ieder geval tram 9 en dan stop je bij CS. Dan is het 5 minuten lopen naar het Plein waar de meeste cafeetjes zich vestigen.
Evt kan je als het laat wordt ook gebruik maken van het Nachtnet om terug naar huis te gaan met N4

Qua cafés aanraden ben ik slecht gezien ik bijna nooit in cafés kom :@
Nja, zijn er dingen dan waar je sowieso NIET moet komen? Wil gewoon ff weg uit huis, ff een drankje doen tussen andere mensen (gezien alle gezeik in mn andere topic zoals je weet).
  vrijdag 17 februari 2012 @ 13:46:22 #294
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_108077533
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 13:22 schreef JDx het volgende:

[..]

Nja, zijn er dingen dan waar je sowieso NIET moet komen? Wil gewoon ff weg uit huis, ff een drankje doen tussen andere mensen (gezien alle gezeik in mn andere topic zoals je weet).
* Barreltje gaat zaterdag naar de Cloos ..
het ligt er ook een beetje aan wat voor "type" je bent..

ben je meer van het " kakkerige" / cafe / dansen dan is het plein leuker,
hou je meer van het alternatieve / cafe / kletsen dan is de groete markt leuker

* disclaimer: gebaseerd op sterotypen, uitzonderingen zijn meer regel dan uitzondering :)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_108078994
De grote markt vind ik altijd een mooie mengelmoes, daar ga ik liever heen dan het plein (maar het plein ken ik nog niet zo goed hoor!).

Waar je met een grote bocht omheen moet; de Danzig :D
I will take the sun in my mouth
pi_108079608
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 14:33 schreef warrel het volgende:
De grote markt vind ik altijd een mooie mengelmoes, daar ga ik liever heen dan het plein (maar het plein ken ik nog niet zo goed hoor!).

Waar je met een grote bocht omheen moet; de Ranzig :D
Fixed that for you. :P

Inwonende van Den Haag meldt zich. :W
  vrijdag 17 februari 2012 @ 14:51:35 #297
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_108079692
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 14:48 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Fixed that for you. :P

Inwonende van Den Haag meldt zich. :W
tenzij je aan het eind van de avond nog een gewillige deerne wilt regelen :P
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  vrijdag 17 februari 2012 @ 14:52:42 #298
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_108079732
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 14:51 schreef Barreltje het volgende:

[..]

tenzij je aan het eind van de avond nog een gewillige deerne wilt regelen :P
Ervaring mee? :7
F means you're fucked
  vrijdag 17 februari 2012 @ 14:53:55 #299
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_108079765
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 14:52 schreef YUR het volgende:

[..]

Ervaring mee? :7
:Y ^O^
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_108079770
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 14:52 schreef YUR het volgende:

[..]

Ervaring mee? :7
Interesse in? :P
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')