abonnement Unibet Coolblue
  zondag 30 september 2012 @ 21:23:54 #126
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_117440344
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 21:03 schreef buzz1291 het volgende:

[..]

Nee Sasmaen, geen enkele Hollander heeft daar een trauma aan over gehouden,
Aangezien men er ondertussen voor de 23e keer opnieuw zelf over begint, lijkt dat niet geheel correct. Dat klinkt lichtelijk gefrustreerd. Nu weet ik ook wel dat het stiekem minder over frustraties gaat en meer over lekker ouderwets Belgjes trollen, maar een beetje creativiteit mag wel. Men is nu al jaren met dezelfde stok aan het slaan, zoek eens een nieuwe.

Wissel op zijn minst eens met Van_Poppel. Dan kan hij eens een heel jaar roepen dat de Nederlanders in de toekomst alles op een hoop gaan rijden en dan kan jij een heel jaar bij elke Belgische overwinning doping gaan insinueren. Het is nog niet ideaal, maar we kunnen natuurlijk alleen maar werken met de onderdelen die we hebben. Succes!
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  zondag 30 september 2012 @ 21:27:02 #127
66825 Reya
Fier Wallon
pi_117440555
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 18:33 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Hoe Wuyts het Belgische volk tegen Boom heeft opgehitst in 2009 was echt te walgelijk voor woorden. :{
Michel is soms wat te enthousiast, maar ik zou hem verder nou niet bepaald zien als een ophitser.
  zondag 30 september 2012 @ 21:28:49 #128
66825 Reya
Fier Wallon
pi_117440655
Waardeloze discussie, verder.
  zondag 30 september 2012 @ 21:32:40 #129
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_117440946
quote:
14s.gif Op zondag 30 september 2012 21:23 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Wissel op zijn minst eens met Van_Poppel. Dan kan hij eens een heel jaar roepen dat de Nederlanders in de toekomst alles op een hoop gaan rijden en dan kan jij een heel jaar bij elke Belgische overwinning doping gaan insinueren. Het is nog niet ideaal, maar we kunnen natuurlijk alleen maar werken met de onderdelen die we hebben. Succes!
Neuh lijkt me geen goed plan. Ik heb het niet zo op doping in het wielercrossen, behalve dan als je van een tandontsteking bijna het loodje legt.
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 21:20 schreef Sasman het volgende:

[..]

Op jou Belgenhaat is niet inhoudelijk te reageren.
Mennnnn, ik haat geen belgen, slechts die scheldende, spugende, shirtjes trekkende en bier gooiende landgenoten van je. En volksmenner Wuyts. Paul Herrijgers daarentegen is erg Oke, ondanks z'n vroegere kwajongensstreken, waarvoor hij in crossen in met name Frankrijk keihard is teruggepakt. Van der Poel deed dat gewoon heel slim in die tijd.

[ Bericht 0% gewijzigd door buzz1291 op 30-09-2012 23:57:51 ]
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_117448101
Ik heb er wel in in! Lekker zondags na zelf gefietst te hebben cross kijken!

Ga zelf denk ik ook meedoen in Surhuisterveen, wel bij de amateurs.
pi_117474746
Ben er wel een voorstander van dat dat overmatige Belgen gebash per direct stopt. Buzz en Van Poppel, jullie komen nogal jaloers en gefrustreerd over.

On-topic: Het is uiteraard wel te hopen dat er weer een buitenlander -liefst Nederlander- komt die de hegemonie van de Belgen kan doorbreken.
pi_117474806
quote:
2s.gif Op maandag 1 oktober 2012 19:07 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ben er wel een voorstander van dat dat overmatige Belgen gebash per direct stopt. Buzz en Van Poppel, jullie komen nogal jaloers en gefrustreerd over.

On-topic: Het is uiteraard wel te hopen dat er weer een buitenlander -liefst Nederlander- komt die de hegemonie van de Belgen kan doorbreken.
Met beide eens.
pi_117475039
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 19:09 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Met beide eens.
Ik post hier bijna niet meer omdat het hier toch hélemaal nergens meer over gaat qua niveau de laatste twee seizoenen. In een topic in bv. POL was er allang een mod geweest die wat had gedaan aan het structurele idiote gezanik van buzz.

Inhoudelijk slaat het meestal al nergens op, maar mag het wat mij betreft nog. Echter, de constante herhaling, toon ('die ouwe' nys, die autist pauwels) en impliciete opmerkingen die gedaan worden zijn verschrikkelijke vermoeiend.

Als de algemene mening is dat dat moet kunnen, so be it, dan blijf ik hier lekker weg. Geen man overboord verder hoor.
  maandag 1 oktober 2012 @ 20:10:25 #134
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_117478047
Het maakt mij eigenlijk geen flikker uit of een Hollander of een Belg de cross wint. Ik wil gewoon strijd zien. Natuurlijk vind ik het leuk als van der Haar straks op het podium staat. Maar als het Bart Wellens gaat lukken ben ik daar misschien nog wel meer content mee, omdat ik weet wat die jongen heeft doorstaan.

Eigenlijk zie ik het liefste Nys, Albert en Pauwels iets minder goed rijden dan vorig seizoen, en Vantornout, Aernouts en Meeusen iets beter juist. Dat zou pas een mooi seizoen geven.

Ik heb veel respect voor een crosser als Nys, die al decennia lang domineert. Grote klasse.

Janken op Buzz die altijd negatief is over Belgen, tja, jullie hebben wel gelijk maar als je door dat gejank heen weet te lezen zie je wel meer interessants voorbij komen dan veel Buzzhaters hier toevoegen.

Dat geldt ook voor jou Thettes, als je werkleijk iets toe te voegen had zou je wel schijt hebben aan dat gezever van die zure pruim.

[ Bericht 8% gewijzigd door kaasplankje op 01-10-2012 20:25:48 ]
pi_117488405
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 20:10 schreef kaasplankje het volgende:

Dat geldt ook voor jou Thettes, als je werkleijk iets toe te voegen had zou je wel schijt hebben aan dat gezever van die zure pruim.
Neuh, zoveel waarde heeft het forumposten hier nu ook weer niet voor mij. En 'werkelijk iets toevoegen' is nogal een claim, dat pretendeer ik niet, ik lul idealiter gewoon lekker mee tijdens een omloop. Als ik dat hier leuk vind dan.. als dat niet zo is, dan dus niet.
pi_117489841
Het lijkt me verstandig als we de 'nationaliteitvetes' ter zijde leggen en gewoon normaal met elkaar omgaan. Lijkt me niet nodig om uit te gaan leggen wat dat inhoudt.
sig verwijderd door FA
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 14:11:36 #137
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_117503462
Het moet natuurlijk wel om de inhoud blijven gaan. En een discussie wat verlevendigen met snedige , maar o zo ware, opmerkingen over een renner, heeft blijkbaar een bepaalde uitwerking op onze zuiderburen. Het is hier wel een NL forum en als ik dit seizoen dan weer begroet wordt door vrind Sasman met "Ah ouwe Buzz is er ook weer" dan reageer ik daar niet op maar denk alleen maar ach lul het zit blijkbaar nogal diep die frustratie.

En dit seizoen ben niet ik begonnen om Nys als ouwe te bestempelen al is die dat natuurlijk wel net zoals Tommeke Boonen voor altijd een stempel op zal blijven hebben van coke snuivende pedo. En wie durft te zeggen dat Pauwels geen autist is die jokt.

Maar dat wil niet zeggen dat ik niet kan genieten van een Pauwels of een Albers, en dan nog het meest uiteraard als ze eens bij Boom aan de rekker hangen. Al heb ik daar afgelopen seizoen niets van gezien. Boom is lui! Ja dat zegt Buzz!

Dus hou op met je gefrustreerd te voelen en reken me af op iedere opmerking die niet waar is. En anders is wellicht het azijnzeikers forum van Wielerflits nog een alternatief. Hoi! en op naar de eerste SP in Ruddervoorde komend weekend.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_117504590
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 14:11 schreef buzz1291 het volgende:
Het moet natuurlijk wel om de inhoud blijven gaan.

quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 14:11 schreef buzz1291 het volgende:
En dit seizoen ben niet ik begonnen om Nys als ouwe te bestempelen al is die dat natuurlijk wel net zoals Tommeke Boonen voor altijd een stempel op zal blijven hebben van coke snuivende pedo. En wie durft te zeggen dat Pauwels geen autist is die jokt.

  zaterdag 6 oktober 2012 @ 16:33:14 #139
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_117662217
Albert wint in Laarne de eerste moddercross. Nijs pas vierde. Dat beloofd wat voor morgen waar er nog een pak meer uitgeruste mannen aan het vertrek staan. Ik heb er zin an, kopje thee, koekje bij en genieten van SP Ruddervoorde.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 17:40:14 #140
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_117664135
De 1e wedstrijd van de superprestige. Mooi. Ik ga kijken.
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 22:50:06 #141
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_117674880
Vandaag een interview met Lars van der Haar in het AD. Ging ondermeer over het het komende NK en gewoon ergens tussen de regels door zei LvdH:

"Als Lars Boom meedoet, rij ik hem er af" ^O^

Kunnen wij Ollanders wel waarderen zo'n alfa mannetje. Lars Boom kon het ook wel waarderen volgens een van z'n fiets training maatjes. In een ander land (ik zeg verder niks) zouden alle nieuwsbladen zo'n bericht oppakken, het helemaal opblazen, uitkauwen en hem afschieten om zo'n uitspraak.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_117675776
Alfamannetjes kan ik wel waarderen, maar dan wel van het type Cavendish of Boom in de periode dat die nog crosste. Dus je grote woorden ook kunnen ondersteunen met degelijke prestaties. Dat is bij Van der Haar allemaal nog maar af te wachten.
pi_117675834
quote:
Héél wat veranderingen in het gloednieuwe cross-seizoen. We zetten ze even voor u op een rijtje.

TIJDSKLASSEMENT De grootste innovatie: de GVA Trofee rekent niet meer in punten, maar in tijd. Zoals het algemeen klassement in een rittenkoers. Met ook bonificaties en tussensprints voor extra seconden. Bedoeling is uiteraard de spankracht en het spektakel te verhogen. Eerste test volgend weekend in Ronse.

GVA De GVA Trofee verdwijnt trouwens. Of beter: de trofee blijft, maar hij krijgt een nieuwe titelsponsor. De naam van die sponsor wordt op 10 oktober onthuld.

VASTE NUMMERS Naar het voorbeeld van het motorcross wil men ook in het veldrijden met vaste rugnummers werken voor de profs. Die dan op het shirt kunnen worden geprint. Niels Albert zou zo het hele seizoen met nummer 1 rijden, Sven Nys met 2, enzovoort. Maar in Kalmthout en Neerpelt was dat nog niet het geval. Alleen Sunweb en Fidea hadden voorgedrukte nummers. De UCI moet namelijk nog het licht op groen zetten. Zondag zakt een UCI-commissaris naar Ruddervoorde af en wordt er onder andere over dit thema gepraat.

DUGAST SMALL BIRD Dugast, dé cyclocrossband, heeft een nieuwe variant uitgebracht, vooral gericht op Amerikaanse ondergrond. Het WK wordt dit jaar namelijk in Louisville (Kentucky) gereden. Maar de band zal ook wel in België worden gebruikt.

STYBAR Zdenek Stybar zullen we niet te vaak meer zien in het veld. De Tsjech maakt van de weg zijn prioriteit.

ROME werd opgenomen in de wereldbeker, met een volledig nieuw parcours. Alleen al van ernaar te kijken word je draaierig. Ook Roubaix maakt opnieuw deel uit van de wereldbeker.
  zondag 7 oktober 2012 @ 09:20:59 #144
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_117682937
Stybar zal de welwillende supportershouding in een niet nader te noemen Noordwest-Europees land na zijn roze avonturen ook wel hebben verspeeld dunkt me.
pi_117682990
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 09:20 schreef kaasplankje het volgende:
Stybar zal de welwillende supportershouding in een niet nader te noemen Noordwest-Europees land na zijn roze avonturen ook wel hebben verspeeld dunkt me.
:D
  zondag 7 oktober 2012 @ 09:29:24 #146
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_117683176
quote:
Ik wou dat nog noemen hier, wat een baas _O_
pi_117683453
quote:
TIJDSKLASSEMENT De grootste innovatie: de GVA Trofee rekent niet meer in punten, maar in tijd. Zoals het algemeen klassement in een rittenkoers. Met ook bonificaties en tussensprints voor extra seconden. Bedoeling is uiteraard de spankracht en het spektakel te verhogen. Eerste test volgend weekend in Ronse.
Ik ben benieuwd hoe dit gaat uitpakken. In dit nieuwe format moet coureurs dus alles blijven geven tot de finish.
  zondag 7 oktober 2012 @ 10:41:14 #149
56724 Wombcat
rent wiel
pi_117683943
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 09:59 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd hoe dit gaat uitpakken. In dit nieuwe format moet coureurs dus alles blijven geven tot de finish.
Grappig. Maar hoe gaan ze dat dan doen als iemand eens niet finisht of een wedstrijd niet meedoet?
in a crowd you lose humanity
  zondag 7 oktober 2012 @ 10:50:45 #150
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_117684148
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 10:41 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Grappig. Maar hoe gaan ze dat dan doen als iemand eens niet finisht of een wedstrijd niet meedoet?
Ik geloof dat die dan 5 minuten verliestijd krijgt, stond ooit eens ergens uitgelegd.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')