quote:
Op maandag 23 januari 2012 08:26 schreef LadyBlack het volgende:Hoe is het trouwens met de rest van je herstel, je bloeddruk en de pijn Soempie? Alles weg of moet je nog wel rustig aan doen?
En heb je nog een foto van Mattis?

Morgen moet ik naar de huisarts om m'n bloeddruk te laten meten (goed dat je het vraagt, want ik was het glad vergeten

). En eigenlijk gaat het vanaf dag 1 al prima met me. Toen kraamzorg er was heb ik ook geen rust gehouden 's middags. Mag nog niet zwaar werk doen de eerste 6 weken, volgens de kraamzorg, vanwege kans op baarmoederverzakking?
Ik heb helemaal geen pijn meer en ben zo blij na die laatste maanden. Ik was echt bang dat ik na de geboorte ook nog steeds niet zo veel zou kunnen doen. Sven heeft het moeilijker met de gebroken nachten (en dan doe ik dus het verschonen en de voeding midden in de nacht en 's morgens vroeg

).
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget