abonnement Unibet Coolblue
pi_108024808
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 19:34 schreef dennistd het volgende:

[..]

Als het gewoon op het postkantoor verstuurd is moet die code meteen werken volgens mij...
:Y Zodra het daar gescand is( en je dus je verzendbewijs heb) is hij in het systeem geregistreerd.
Als het doen niet deugt,is het laten beter.
pi_108029427
Nu is er een ander pakket voor mij aangekomen in Nederland, ook uit Amerika (hopen dat dit wél goed gaat) en de tracking zegt sinds gisteren dat er een verzoek om meer info naar mij is opgestuurd. Vandaag helaas nog geen post... Hoop dat 't een beetje snel gaat, heb dit nog nooit gehad. Heb de PayPal-betaling maar vast uitgeprint... Ben benieuwd.
pi_108046448
Grappig.

quote:
Het door u geretourneerde artikel is verwerkt. Het spijt ons dat de geleverde bestelling niet aan uw verwachtingen voldeed. Indien u al heeft betaald, wordt het bijbehorende bedrag zo spoedig mogelijk op uw rekening teruggestort.
pi_108046631
Verdorie, dat meen je niet. Heb je ze al gebeld?

Bij mij staat er nu ineens dat 't pakket is opgenomen in de afleverroute, maar ik heb even gebeld en de telefoniste wist me te vertellen dat dit waarschijnlijk betekent dat het adres van de afzender erop is geplakt en dat 't nu echt retour gaat naar Amerika :(

Ze moeten er wel echt op gezeten hebben ofzo, dat 't zo erg beschadigd is... Deze artikelen worden namelijk altijd extreem goed ingepakt...
pi_108046988
Ik heb ze niet gebeld. De website van www.bol.com zegt dat ze me zo spoedig mogelijk terug gaan betalen. Een Maestro-betaling (ik bedoel vanuit een Belgische bank) heeft een verwerkingstermijn van 3 weken. We zullen zien of mijn rekening terug groeit. Indien ik mijn geld terugkrjg bestel ik opnieuw of vraag ik naar het betreffende artikel.

Voorlopig mail ik hen nog, later ga ik wel over tot bellen.
pi_108047035
Oh, ook goed, mailen, heb je daar geen reactie op gehad dan? Ik zou zelf eerlijk gezegd meteen aan de telefoon gehangen hebben. Maar ik hang dan ook graag snel aan de telefoon :P
pi_108047060
Probleem is dat je altijd moet wachten met achtergrondmuziek. :P
pi_108047081
Die lekker kraakt en wegvalt waarschijnlijk, ook al bel je met een vaste lijn... :')
pi_108047174
Ik ben erg volledig in mijn details (artikelnummer, retournummer, enz...). Bellen is mijn laatste optie. Als ik geen antwoord op mijn mail krijg maandag ofzo (ze hebben ook weekeinde, en ik weet dat het gewoonlijk zo lang duurt... de luilakken).
pi_108063632
Ik kreeg meteen antwoord. Mijn bestelling zal inderdaad terug betaald worden, wèl moet ik de artikelen opnieuw bestellen. Ach ja, het kon erger.

[ Bericht 0% gewijzigd door Danielion op 17-02-2012 22:28:47 ]
pi_108087474
Voordat m'n pakje terug wordt gestuurd naar Amerika, maakt 't nog wel het nodige mee:

quote:
07.02.2012:
De zending is aangemeld bij PostNL en wordt volgbaar
13.02.2012:
De zending is aangemeld bij PostNL en wordt volgbaar
13.02.2012:
Zending opgehaald en in sorteerproces
13.02.2012:
Zending opgehaald en in sorteerproces

07.02.2012:
Ontvangen in land van bestemming
13.02.2012:
Zending gesorteerd in sorteercentrum
14.02.2012:
Zending gesorteerd in sorteercentrum
15.02.2012:
Zending gesorteerd in sorteercentrum
15.02.2012:
Zending gesorteerd in sorteercentrum
16.02.2012:
Zending gesorteerd in sorteercentrum
16.02.2012:
Zending gesorteerd in sorteercentrum

07.02.2012:
De inklaring van de zending wordt afgehandeld
14.02.2012:
Geadresseerde niet bekend op dit adres. Retour afzender
16.02.2012:
Zending zit in afleverroute
17.02.2012:
Zending nog niet verwerkt.
:')
pi_108098815
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 17:42 schreef Sosha het volgende:
Voordat m'n pakje terug wordt gestuurd naar Amerika, maakt 't nog wel het nodige mee:

[..]

:')
ik kwam er zelfs nog iets meer tegen: uitstelstatussen, wijzigingen etc etc ;) Geen idee wat ermee aan de hand is, maar dit is weer een bijzonder geval...
Als het doen niet deugt,is het laten beter.
pi_108114712
Ik ben ongelooflijk benieuwd naar de foto's van 't pakket die de afzender zal maken... Intussen wacht ik maar geduldig af, meer kan ik niet doen...
pi_108121898
Postnl heeft me gemailt met het resultaat van het verloren pakje:
- niks gevonden. Excuses, doei!

Krijg niet eens 6.75¤ vergoed. Schooiers..
pi_108140179
Tsja, klinkt hard, en voor de klant is het ook zwaar klote. Ik zou zelf ook niet heel blij met PostNL zijn als me dit zou overkomen.

maar dat is een keuze die je maakt als je onverzekerd verstuurd?
Als het doen niet deugt,is het laten beter.
pi_108153226
Nou niet echt.

Als ik voor een dienst betaal, en de andere partij weigert deze dienst te leveren dan lijkt het me toch niet meer dan normaal dat ik mijn geld terug krijg? Immers is er geen dienst geleverd en heb ik wél al betaald om die dienst te krijgen.

Dat de inhoud niet vergoed wordt, begrijp ik enigszins omdat het niet verzekerd is. Maar dat ze de verzendkosten niet vergoeden kan ik met mijn gezond verstand niet bij.

Als ik de NS toch 10¤ betaal om van A naar B te gaan, en de treinen van de NS rijden niet, dan zullen ze altijd een bus inzetten. Mocht er geen bus zijn, en heb ik wel al voor een kaartje betaald, dan weet ik 100% zeker dat ik bij de NS mijn geld terug kan krijgen voor dat kaartje. (nou komt dit nooit voor, want er rijden altijd wel bussen, maar in theorie)

Wat ik nog erger vind, is dat blijkbaar een of andere schooier die bij PostNL werkt het pakketje gejat heeft. Lijkt me sterk dat het op een postkantoor blijft liggen hé :') Dan moet PostNL inmiddels al een paar 100 m2 hebben met pakketten die nooit verzonden worden.
pi_108167022
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 16:48 schreef Snoepje5 het volgende:
Nou niet echt.

Als ik voor een dienst betaal, en de andere partij weigert deze dienst te leveren dan lijkt het me toch niet meer dan normaal dat ik mijn geld terug krijg? Immers is er geen dienst geleverd en heb ik wél al betaald om die dienst te krijgen.

Dat de inhoud niet vergoed wordt, begrijp ik enigszins omdat het niet verzekerd is. Maar dat ze de verzendkosten niet vergoeden kan ik met mijn gezond verstand niet bij.

Als ik de NS toch 10¤ betaal om van A naar B te gaan, en de treinen van de NS rijden niet, dan zullen ze altijd een bus inzetten. Mocht er geen bus zijn, en heb ik wel al voor een kaartje betaald, dan weet ik 100% zeker dat ik bij de NS mijn geld terug kan krijgen voor dat kaartje. (nou komt dit nooit voor, want er rijden altijd wel bussen, maar in theorie)

Wat ik nog erger vind, is dat blijkbaar een of andere schooier die bij PostNL werkt het pakketje gejat heeft. Lijkt me sterk dat het op een postkantoor blijft liggen hé :') Dan moet PostNL inmiddels al een paar 100 m2 hebben met pakketten die nooit verzonden worden.
Tsja, je wil niet weten wat er allemaal misgaat bij de postkantoren tegenwoordig...zelfs binnen postnl heerst de mening dat het soms een bende is daar.

Over diefstal binnen PostNL laat ik mij niet uit, en daarmee zeg ik al genoeg denk ik...
Als het doen niet deugt,is het laten beter.
pi_108196670
Track trace is compleet veranderd:

https://mijnpakket.postnl.nl/
pi_108197596
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 16:48 schreef Snoepje5 het volgende:
Als ik de NS toch 10¤ betaal om van A naar B te gaan, en de treinen van de NS rijden niet, dan zullen ze altijd een bus inzetten. Mocht er geen bus zijn, en heb ik wel al voor een kaartje betaald, dan weet ik 100% zeker dat ik bij de NS mijn geld terug kan krijgen voor dat kaartje. (nou komt dit nooit voor, want er rijden altijd wel bussen, maar in theorie)
Zijstap: twee jaar terug tijdens de enorme decemberchaos op het spoor reden er geen treinen, noch vervangend vervoer. Mensen die kaartjes hadden gekocht kregen die idd vergoed - maar mensen met een abonnement zoals weekendvrij (dat toen beschikbaar was voor een selecte testgroep) kregen geen vergoeding voor de weekenden dat ze niet konden reizen; ondanks het feit dat ze abonnementsgeld betaald hadden om op die dagen vrij te kunnen reizen.

Hoe je dit kan vertalen naar de post is aan jou :P
pi_108202056
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 18:53 schreef Zipportal het volgende:
Track trace is compleet veranderd:

https://mijnpakket.postnl.nl/
Ik heb er een gloeiende hekel aan, veel minder info!! Ik ben blij dat ik nog een adres heb van de oude track & trace, die bestaat gewoon nog, is alleen onvindbaar gemaakt. Als ik in die link nieuwe 3S-nrs intik, werkt de oude tracking gewoon weer :9
pi_108210821
ehh... Track en Trace gebruik ik thuis altijd..
Als het doen niet deugt,is het laten beter.
pi_108233874
Die ja, maar hoe kom je bij die basic search via het reguliere menu van PostNL?
pi_108311367
Verdomme, lijkt erop dat de basic search nu echt afgeschaft is... ;( Wat balen!!!! De oude track & trace is zoveel fijner... Veel overzichtelijker en veel meer info...
pi_108388039
Weet iemand tot hoe laat TNT (heet nu Post NL?) bezorgt?
  Redactie Sport zaterdag 25 februari 2012 @ 18:06:51 #100
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_108389170
Wat pakketten betreft: op zaterdag volgens mij tot 18u (iig moet je volgens mij voor 18u op het depot zijn als je halers hebt.) Ik ben zelf nooit zo laat klaar, dus exact weet ik het niet.
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')