quote:
Op maandag 23 januari 2012 12:23 schreef Muis006 het volgende:[..]
Ja? Oh wist ik niet. Maar dan nog is het, zoals iemand hier eerder postte, geen leuke geschiedenis voor haar natuurlijk.
Nee, maar dat is het leven van een kind van een beroemdheid sowieso niet, je privacy is nul komma nul.
Ik zie niemand roepen dat het zielig is dat de oudste van de adoptiekinderen van Angelina Jolie eerst Billy Bob Thornton als adoptievader had, er daarna nog een paar adoptiebrusjes bijkreeg, en vervolgens een eigen kind van Jolie en Pitt, waarna Pitt de officiele adoptievader van alle kinderen werd en er nog een eigen tweeling kwam.
Als Jolie en Pitt uit elkaar gaan, is het dan ook nog veel zieliger voor de oudste dan voor de rest?
Mensen gaan uit elkaar, en als er kinderen zijn dan krijgen die een surrogaat ouder als de ouder weer een nieuwe relatie begint, ik geloof niet dat Leni "zieliger" is dan de andere kinderen omdat zij een andere vader heeft, de hele wereld weet wie haar vader is, dus het is niet alsof het een groot geheim is wat nu bekend wordt. Het gebeuren bevestigt vooral wat voor eikel Briatore is, en ik denk dat een kind beter af is zonder vader dan met een vader die het kind niet wil.
Wullie bin KOEL ©
SonealWhy be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible
?