abonnement Unibet Coolblue
pi_107070269


...en we gaan hier weer verder met het spuien van dirt over nare (v)echtscheidingen en breakups van de celebs.

Nog even de meeste recente breuken op een rijtje:

Johnny Depp en Vanessa Paradis
Demi Moore en Ashton Kutcher
Sinead O'Conner en Barry Herridge (kortste huwelijk van 2011)
Kim Kardashian en Kris Humphries (een goede 2de qua kortse huwelijk van 2011)
Katy Pery en Russell Brand

Heidi Klum en Seal (vermoedelijk)



Vorige delen:

And it's a wrap!!! Sterren in Scheiding
And it's a wrap!!! Sterren in Scheiding #2.
And it's a wrap!!! Sterren in scheiding #3
Irene v.d. Laar en andere hoerrrren in scheiding # 4 reedsch
Sterren in scheiding #5
Sterren in scheiding #6
Sterren in scheiding #7
Sterren in scheiding #8
pi_107070333
De laatste opmerkelijke vermoedelijke scheiding

quote:
'Heidi Klum wil scheiden van Seal'
LOS ANGELES - Het leek een droompaar, maar Heidi Klum zou genoeg hebben van haar man Seal.

Begin volgende week gaat ze waarschijnlijk de scheidingspapieren bij de rechtbank indienen, weet TMZ.

Het stel stond erom bekend elk jaar hun trouwbeloften opnieuw uit te spreken. Aan dit sprookje lijkt nu een einde te komen. Naar verluidt gaat het supermodel onoverkomelijke verschillen opgeven als reden voor de breuk.

Bijna zeven jaar lang waren ze getrouwd. Samen hebben ze drie kinderen. Seal adopteerde daarnaast in 2009 Heidi's dochter uit een eerdere relatie
en een gevalletje 'ik wist niet eens dat ze weer bij elkaar zijn

quote:
Denise Richards en Richie Sambora uit elkaar

LOS ANGELES - Het heeft niet lang mogen duren. De korte nieuwe romance tussen Denise Richards en Richie Sambora is alweer voorbij,

Dat weet Showbizspy. De twee hebben (wederom) besloten dat het beter is dat ze slechts vrienden zijn.

Vorig jaar november bevestigde de 52-jarige gitarist van Bon Jovi nog aan New York Post weer een stel te zijn met Denise. Hij zei toen heel gelukkig te zijn.
.
Volgens een bron hadden ze een 'momentje' in november en besloten ze het daarom nog een keer te proberen. Maar ze zijn er al snel achter gekomen dat het toch beter is om alleen vrienden te zijn.

Sambora en de 40-jarige actrice waren in 2006 ook al een jaar bij elkaar, nadat zij het uitmaakte met Charlie Sheen.
pi_107075910
Ik zag behoorlijk veel posts in én de sluiting van het vorige topic en dacht: "Vast een stel uitelkaar van wie men het niet verwachtte..." En inderdaad :{
In korte tijd veel kinderen gemaakt en dan de handdoek weer in de ring. Zonde.
Don't you love her madly?
pi_107091031
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 20:22 schreef Lovechild het volgende:
Ik zag behoorlijk veel posts in én de sluiting van het vorige topic en dacht: "Vast een stel uitelkaar van wie men het niet verwachtte..." En inderdaad :{
In korte tijd veel kinderen gemaakt en dan de handdoek weer in de ring. Zonde.
Inderdaad, totaal niet verwacht.. Net als bij Johnny & Vanessa
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  zondag 22 januari 2012 @ 12:00:01 #5
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_107091098
Ik geloof het pas bij een officiële bevestiging.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_107091302
Wordt het niet tijd om het huwelijk af te schaffen? Misschien dat het voor sommige stellen wel werkt, maar denk dat het hele idee van trouwen eens op de schop moet.
  zondag 22 januari 2012 @ 12:09:50 #7
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_107091338
quote:
Het kwam als een donderslag bij heldere hemel: "Gaan Heidi Klum & Seal scheiden?" kopte de doorgaans betrouwbare showbizzsite TMZ gisteren. Volgens de site zou Heidi echtscheidingspapieren willen indienen op basis van 'onverzoenbare' verschillen. Twitter ontplofte van ongeloof en verdriet, al zagen velen één cruciaal detail over het hoofd: het vraagteken. US Magazine kwam er later achter dat het koppel wel degelijk in een moeilijke periode zit, maar dat ze nog niet gaan scheiden.
bron:http://www.demorgen.be/dm(...)eiden-nog-niet.dhtml
pi_107091386
Ik heb trouwens in mijn hele leven nog nooit een gelukkig huwelijk gezien.
In mijn eigen kring niet, en daarbuiten alleen maar nep zogenaamde gelukkige huwelijken.
pi_107092720
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 12:11 schreef erik666 het volgende:
Ik heb trouwens in mijn hele leven nog nooit een gelukkig huwelijk gezien.
In mijn eigen kring niet, en daarbuiten alleen maar nep zogenaamde gelukkige huwelijken.
O, ik ken genoeg gelukkige huwelijken (waaronder het mijne :P ) en trouwens ook genoeg gelukkige relaties. Trouwen is irrelevant, het wordt menens als je samen kinderen krijgt, dan ben je feitelijk getrouwd want je zit aan elkaar vast.

Het huwelijk afschaffen is dus een slecht idee, puur voor de kinderen. Ik zou dus zeggen dat mensen minder snel aan kinderen moeten beginnen, als ze kennelijk zo weinig zelfkennis hebben. Een slecht huwelijk is volgens mij altijd een kwestie van gebrekkige zelfkennis. Je moet weten wat je zelf nodig hebt, en je moet weten wat je die ander kunt geven. Bij mensen als Heidi Klum (Seal ken ik nauwelijks, ik weet alleen dat hij zingt) heb ik altijd het idee dat het allemaal draait om zelfpromotie. Die belachelijke trouwbelofte die ze elk jaar opnieuw uitspreken... dat doen ze alleen voor de buitenwereld. Groot feest, fotografen, publiciteit - maar mensen die elkaar al zo weinig zien, kunnen zo'n avond beter samen op de bank doorbrengen, zodat ze elkaar nog eens spreken :+
pi_107092986
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 12:55 schreef Nadine26 het volgende:
Een slecht huwelijk is volgens mij altijd een kwestie van gebrekkige zelfkennis. Je moet weten wat je zelf nodig hebt, en je moet weten wat je die ander kunt geven.
Wow, wat een theorie. :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_107095359
Feit is dat veel mannen er andere relaties op na houden, zonder dat hun echtgenote dat weet. Hoop vrouwen denken ook van hun eigen man dat ze trouw zijn, maar dat is een illusie.
Hoop vrouwen hebben ook altijd de wens van trouwen en kinderen krijgen, maar de praktijk is toch anders
En kinderen hebben wil niet zeggen dat je een band voor het leven hebt.
En de nieuwe trend is natuurlijk al die samengestelde 2 en 3de huwelijken.
Over x aantal jaren is het hele huwelijk voorbij.
  zondag 22 januari 2012 @ 14:33:47 #12
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_107096416
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 12:08 schreef erik666 het volgende:
Wordt het niet tijd om het huwelijk af te schaffen? Misschien dat het voor sommige stellen wel werkt, maar denk dat het hele idee van trouwen eens op de schop moet.
Dan trouw jij, met al je wijsheid, toch lekker niet, maar laat ons de keuze hebben onze eigen stommiteiten te begaan en wel te trouwen als wij dat willen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 22 januari 2012 @ 14:37:13 #13
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_107096562
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 12:11 schreef erik666 het volgende:
Ik heb trouwens in mijn hele leven nog nooit een gelukkig huwelijk gezien.
In mijn eigen kring niet, en daarbuiten alleen maar nep zogenaamde gelukkige huwelijken.
Dat vind ik best wel treurig eigenlijk. Niet alle huwelijken in mijn omgeving hebben standgehouden, maar ook als het op een gegeven moment toch stukliep, waren er zeker gelukkige jaren. Ik ben ook al bijna 10 jaar gelukkig getrouwd, maar weet natuurlijk niet wat de toekomst zo brengt.

Wat betreft Heidi en Seal; ben toch wel wat verbaasd. En nieuwsgierig naar de echte reden van de scheiding :P
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_107096948
Nou ik ben niet tegen het huwelijk, En iedereen moet maar doen waar die zelf zin in heeft. Ken wel mensen die voor de 4de of 5de keer proberen. Hoop doet leven toch.
pi_107097342
quote:
Heidi Klum, Seal haven't finalised divorce plans, says friend

Heidi Klum and Seal haven't made any final decisions on the future of their relationship, a friend has allegedly revealed.

It was reported yesterday (January 21) that the supermodel is likely to file divorce papers as early as next week, citing "irreconcilable differences" as the reason for the break-up of their six-year marriage.

However, according to Us Weekly, a source close to the couple has said that they are still currently together, adding: "Nothing is finalised or for sure. Seal flew back from the UK yesterday and he and Heidi are in the house together now. They've had a very rough road lately. They're either madly in love or having crazy fights."

The insider went on to say that Klum and Seal's recent trip to Aspen was "very hard" and that the pair fought a lot during the vacation, but that they will consider the future of their marriage carefully because of their children.

"It's been very hard. but there is a lot of love there, and any decision that will be made is a tough one because they have beautiful children who they both love very deeply," they added.

The couple have sons Henry, 6, Johan, 5, and 2-year-old daughter Lou together, with Leni, Klum's 7-year-old daughter from a previous relationship, adopted by the 'Kiss from a Rose' singer in 2009. They married in May 2005.
bron
pi_107104253
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 12:11 schreef erik666 het volgende:
Ik heb trouwens in mijn hele leven nog nooit een gelukkig huwelijk gezien.
In mijn eigen kring niet, en daarbuiten alleen maar nep zogenaamde gelukkige huwelijken.
Mijn ouders. Mijn ouders geven me nog steeds hoop O+ Beiden in de 60 en nog altijd oprecht dol op elkaar.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_107104349
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 17:21 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Mijn ouders. Mijn ouders geven me nog steeds hoop O+ Beiden in de 60 en nog altijd oprecht dol op elkaar.
Mijn ouders zijn ook in de 60 en op sommige momenten oprecht dol op elkaar. Op andere momenten zijn ze aan elkaar gehecht. Andere momenten kunnen ze elkaars bloed drinken. Weer andere momenten tolereren ze elkaar ;)

Punt bij paal kunnen ze niet zonder elkaar en dat is het belangrijkste.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_107120341
En er zijn nog steeds veel vrouwen die zelf geen geld hebben en het wel makkelijk vinden dat ze een man hebben die voor hun zorgt. Heb zelf in mijn kennissenkring zo'n vrouw met een huwelijk wat nergens op slaat. Maar liever zo dan dat ze een baan zou moeten zoeken.
Maar ze is blij als haar man s ochtends naar zijn werk gaat. Maar goed om terug te komen op Heidi en Seal, daarvan dacht ik dat ze het wel leuk hadden. Wat dacht je als je getrouwd zou zijn met die golfer uit Amerika ( kan niet op zijn naam komen) die hield er een hele harem op na.
  † In Memoriam † zondag 22 januari 2012 @ 22:36:14 #19
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_107120539
Tiger Woods 8-). Bossen met vrouwen ja.
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_107120595
Wat dacht je van Harry Mens van het programma business class, hij had er naast zijn eigen gezin noch een gezin bij.2 kinderen bij de ene vrouw en 2 bij zijn minnares. Vrouw nummer 1 voelde zich toen het uitkwam natuurlijk zwaar belazerd.
pi_107120676
Ja idd Tiger Woods.
  zondag 22 januari 2012 @ 22:48:41 #22
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_107121245
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 22:32 schreef erik666 het volgende:
En er zijn nog steeds veel vrouwen die zelf geen geld hebben en het wel makkelijk vinden dat ze een man hebben die voor hun zorgt. Heb zelf in mijn kennissenkring zo'n vrouw met een huwelijk wat nergens op slaat. Maar liever zo dan dat ze een baan zou moeten zoeken.
Maar ze is blij als haar man s ochtends naar zijn werk gaat. Maar goed om terug te komen op Heidi en Seal, daarvan dacht ik dat ze het wel leuk hadden. Wat dacht je als je getrouwd zou zijn met die golfer uit Amerika ( kan niet op zijn naam komen) die hield er een hele harem op na.
En er zijn nog steeds mannen die het wel lekker vinden dat ze een vrouw hebben die het huishouden doet en de kinderen verzorgt, en dat ze zich daar verder niet druk om hoeven maken.

Wat is je punt nou? Laat mensen fijn de keuze voor hun leven maken zoals zij die willen maken, gehuwd of ongehuwd, met of zonder kinderen, allebei full-time werkend, allebei part-time werkend, een helemaal niet werkend, het maakt niet uit, dat zijn hun keuzes.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_107122387
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 14:11 schreef erik666 het volgende:
En kinderen hebben wil niet zeggen dat je een band voor het leven hebt.
Jawel. Tenzij één van beide ouders de kinderen niet meer wil zien, maar anders heb je die (verplichte) band tot in je kist. Het is vooral belangrijk als de kinderen klein zijn, maar ook later in hun leven (afstuderen, huwelijken, verjaardagen etc.) zullen de ouders altijd moeten schipperen omwille van hun kinderen.
quote:
En de nieuwe trend is natuurlijk al die samengestelde 2 en 3de huwelijken.
Ja, en dat is leuk >:)
Als die scheiding tussen Heidi Klum en Seal ervan gaat komen, heeft de jongste dochter van Heidi Klum al in haar balboekje staan: 1) een biologische vader die volledig uit beeld is verdwenen, 2) een adoptievader - tevens de vader van haar halfbroers en -zusje - die zij nog maar af en toe ziet, en dan mag ze zich gaan voorbereiden op wéér een nieuwe surrogaatvader (of twee, of zes), want Heidi blijft vast niet alleen. Ze zal het vast allemaal wel overleven, maar je moet niet onderschatten hoe gehecht kinderen zijn aan hun ouders.
pi_107122511
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 22:48 schreef Leandra het volgende:

[..]

En er zijn nog steeds mannen die het wel lekker vinden dat ze een vrouw hebben die het huishouden doet en de kinderen verzorgt, en dat ze zich daar verder niet druk om hoeven maken.

Wat is je punt nou? Laat mensen fijn de keuze voor hun leven maken zoals zij die willen maken, gehuwd of ongehuwd, met of zonder kinderen, allebei full-time werkend, allebei part-time werkend, een helemaal niet werkend, het maakt niet uit, dat zijn hun keuzes.
Zij mag er toch wel een moreel oordeel over vellen?
  zondag 22 januari 2012 @ 23:15:18 #25
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_107122659
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 23:12 schreef Deckard het volgende:

[..]

Zij mag er toch wel een moreel oordeel over vellen?
Ja hoor, dat mag ze :+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')