abonnement Unibet Coolblue
  maandag 18 januari 2016 @ 06:53:20 #151
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_159194691
Was wel weer aardig gister.

7 maanden in 1 aflevering voorbij, en het einde tja...
pi_159201080
Ik volg het sinds dit seizoen weer (heb tenminste de eerste drie afleveringen gezien) en ik moet zeggen: inhoudelijk zit het heel sterk in elkaar, absoluut beter dan in het begin ^O^ De cases zijn heftiger en het feit dat er nu een langere lijn in zat met Hans Kesting/de undercoveractie van Evert maakt het ook nieuwsgieriger om te kijken naar de volgende aflevering vanwege de cliffhangers. Ook mooi dat ze dingen als een heftige marteling wel laten zien op beeld en het niet afdoen met een simpele schreeuw buiten beeld. Dit maakt het inhoudelijk zeker beter dan het wat 'trage' en klassieke Flikken Maastricht/Rotterdam.

Alleen dat acteerwerk van Wendy van Dijk blijft dramatisch slecht... Hadden ze Fenna niet gewoon de rest van de serie in coma kunnen houden? :')
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_159216903
Hmm, matige aflevering gisteren.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kon toch beter. Hopelijk vanaf volgende week weer zoals normaal.

quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 14:04 schreef PeterKelder het volgende:
Ik volg het sinds dit seizoen weer (heb tenminste de eerste drie afleveringen gezien) en ik moet zeggen: inhoudelijk zit het heel sterk in elkaar, absoluut beter dan in het begin ^O^
Kijk alsjeblieft seizoen 4. Zelden zo'n sterk seizoen van een Nederlandse serie gezien. Heftig, schokkend, geen cheesy happy-endings zoals Flikken Maastricht en zoals gisteren.
pi_159217206
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 23:13 schreef Flitskikker het volgende:
Hmm, matige aflevering gisteren.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kon toch beter. Hopelijk vanaf volgende week weer zoals normaal.

[..]

Kijk alsjeblieft seizoen 4. Zelden zo'n sterk seizoen van een Nederlandse serie gezien. Heftig, schokkend, geen cheesy happy-endings zoals Flikken Maastricht en zoals gisteren.
Dat klinkt wel veelbelovend zeg :o Ga ik zeker checken ^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_159217312
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 23:24 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Dat klinkt wel veelbelovend zeg :o Ga ik zeker checken ^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar heb je wel gelijk in. Ben benieuwd hoe zich dat manifesteert. :Y

Van wat ik me herinner was S04E01 wat saai, maar daarna werd ik keer op keer verrast. Laat me weten wat je ervan vond!
pi_159217531
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 23:27 schreef Flitskikker het volgende:

[..]

Daar heb je wel gelijk in. Ben benieuwd hoe zich dat manifesteert. :Y
Sowieso komt het volgende week nog terug, maar ik hoop dat het voorlopig een blijvend iets is. Net als de 'angstaanvallen' van Evert en Bram die is gedegradeerd tot brigadier. Zolang het de spanning van de serie niet in de weg zit mag dat mij betreft wel worden uitgewerkt :)

quote:
Van wat ik me herinner was S04E01 wat saai, maar daarna werd ik keer op keer verrast. Laat me weten wat je ervan vond!
Zal ik zeker doen! Komt na Chicago Fire s1 en Les Revenants s2 aan de beurt :)
Kan mij trouwens herinneren dat ik de eerste twee afleveringen van seizoen 3 ook wel gezien heb, maar ben toen afgehaakt. Misschien dat seizoen eerst even oppakken als het van belang is voor de lange lijnen in seizoen 4.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  dinsdag 19 januari 2016 @ 01:42:23 #157
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_159219607
Die undercover actie is wel erg snel voorbij :') had gehoopt dat het wel 2 of 3 aflveringen werd uitgesmeerd maar dit iedereen weer eind goed :r
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
pi_159224201
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 01:42 schreef Woods het volgende:
Die undercover actie is wel erg snel voorbij :') had gehoopt dat het wel 2 of 3 aflveringen werd uitgesmeerd maar dit iedereen weer eind goed :r
Met dat laatste ben ik het niet helemaal eens:

- Fenna die epileptische aanvallen heeft
- Evert die last heeft van een trauma na de marteling
- Bram die is gedegradeerd tot brigadier

Met een beetje geluk werken ze dit de rest van dit seizoen uit, dus heeft de verhaallijn die in de eerste aflevering van dit seizoen is gestart nog gevolgen tijdens de komende weken.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_159235336
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 23:37 schreef PeterKelder het volgende:

Zal ik zeker doen! Komt na Chicago Fire s1 en Les Revenants s2 aan de beurt :)
Kan mij trouwens herinneren dat ik de eerste twee afleveringen van seizoen 3 ook wel gezien heb, maar ben toen afgehaakt. Misschien dat seizoen eerst even oppakken als het van belang is voor de lange lijnen in seizoen 4.
Seizoen 4 begint wel met de cliffhanger van seizoen 3, maar verder komt er niet heel veel terug volgens mij.
pi_159370820
Goede aflevering weer :Y
pi_159379599
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 23:45 schreef Flitskikker het volgende:
Goede aflevering weer :Y
Zeker!
De problemen van Fenna en Evert werden goed belicht, Bram met zijn "bureauwerk" (en zeker die sneer naar Carla toe), en die Samantha waarvan je nog steeds niet zeker weet wat haar bedoelingen zijn.

Maar buiten dat was de verhaallijn rond de case van deze aflevering ook gewoon heel mooi en best wel actueel ^O^ Bij de afwikkeling van de zaak had ik wel gemengde gevoelens: aan de ene kant vond ik het wel mooi (Bram _O_ ), en aan de andere kant ook wel zielig (Darya mag blijven, maar ouders moeten weg)...

Oh, en: Darya *;

Voorproefje voor volgende aflevering zag er ook goed uit trouwens _O_
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_159396672
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 13:22 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Zeker!
De problemen van Fenna en Evert werden goed belicht, Bram met zijn "bureauwerk" (en zeker die sneer naar Carla toe), en die Samantha waarvan je nog steeds niet zeker weet wat haar bedoelingen zijn.

Maar buiten dat was de verhaallijn rond de case van deze aflevering ook gewoon heel mooi en best wel actueel ^O^ Bij de afwikkeling van de zaak had ik wel gemengde gevoelens: aan de ene kant vond ik het wel mooi (Bram _O_ ), en aan de andere kant ook wel zielig (Darya mag blijven, maar ouders moeten weg)...

Oh, en: Darya *;

Voorproefje voor volgende aflevering zag er ook goed uit trouwens _O_
Goede analyse/conclusie :Y

Die zielige momenten vind ik juist zo sterk aan deze serie. Al die cheesy happy-endings zoals Flikken Maastricht vind ik niks. In seizoen 4 had bijna elke aflevering zo'n "zielig"-moment. Daarom vond ik dat seizoen zo goed. :Y

Binnenkort alle seizoenen nog maar eens opnieuw kijken. :D
  zondag 31 januari 2016 @ 20:17:19 #163
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_159551663
Wendy van Dyk :')
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
pi_159553384
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 20:17 schreef Woods het volgende:
Wendy van Dyk :')
Ze zag er nogal doorgesnoven uit
Liefde is... samen zeehondjes doodknuppelen..
pi_160473911
Porgy Franssen en Renée Soutendijk die in één en dezelfde aflevering uit de serie worden geschreven... Dit riekt naar een verjongingskuur :{
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_160474446
Menno! Neeeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhh!!!!!!..........
  maandag 14 maart 2016 @ 14:14:47 #167
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_160659976
Mooi slot van het seizoen, al zou het niet snel echt gebeuren.
pi_167991435
De eerste aflevering van seizoen 6 vond ik behoorlijk vaag...
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  maandag 16 januari 2017 @ 08:32:17 #170
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_168183403
Mooi seizoen weer, wat een dwaas bij de chinees afhaal.
Erg sterk
pi_168530428
Heftige aflevering weer :o

Daarom kijk ik geen Flikken Maastricht meer. Bij Moordvrouw heb je tenminste geen zoetsappige happy endings en op-het-nippertje-reddingen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Flitskikker op 29-01-2017 21:53:24 ]
pi_168531598
De climax was wel heftig ja :o Mooi gedaan ook _O_

En ik weet nog altijd niet of Van Zijverden te vertrouwen is of niet... En ergens mis ik Carla wel, die had ook meer te doen als teamchef volgens mij :D
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  maandag 30 januari 2017 @ 10:01:10 #173
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_168537416
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2017 21:39 schreef Flitskikker het volgende:
Heftige aflevering weer :o

Daarom kijk ik geen Flikken Maastricht meer. Bij Moordvrouw heb je tenminste geen zoetsappige happy endings en op-het-nippertje-reddingen.
Zeker, eindelijk eens een slechte afloop
pi_168698448
Rare/rommelige montage opeens deze aflevering. :{

Die scène in de taxi, hoe nep kun je het krijgen :')
pi_168698827
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2017 21:59 schreef Flitskikker het volgende:
Rare/rommelige montage opeens deze aflevering. :{

Die scène in de taxi, hoe nep kun je het krijgen :')
Minste van het seizoen
pi_168699382
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2017 21:59 schreef Flitskikker het volgende:
Rare/rommelige montage opeens deze aflevering. :{

Die scène in de taxi, hoe nep kun je het krijgen :')
Ik zat ook al te kijken bij die scène... Ze moeten de green screen technieken toch wat beter onder de knie krijgen, want dit was niks :')

Ook leuk: het gebouw waarin Fenna en Samantha zich bevinden aan het einde wordt momenteel ook gebruikt als het politiebureau in Smeris _O-
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  dinsdag 14 februari 2017 @ 09:10:36 #177
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_168888325
Was weer een aardige aflevering...
pi_168917245
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 20 februari 2017 @ 12:37:15 #179
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_169022447
prima aflevering weer
pi_169023428
Sterke aflevering weer :o
Goede muziek, mooie slomo's, jongens niet gered. ^O^

quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 13:44 schreef Gutanoth het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_169023465
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 13:39 schreef Flitskikker het volgende:
Sterke aflevering weer :o
Goede muziek, mooie slomo's, jongens niet gered. ^O^

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jongens niet gered was lekker bitterzoet. Ze verdienden het, met hun arrogante koppen, maar die vader en zeker die moeder verdiende het einde niet :(
pi_169023641
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 13:41 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Jongens niet gered was lekker bitterzoet. Ze verdienden het, met hun arrogante koppen, maar die vader en zeker die moeder verdiende het einde niet :(
Inderdaad.
Daarom vind ik Moordvrouw zo goed, omdat het precies de juiste snaren raakt.
pi_169023865
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 13:53 schreef Flitskikker het volgende:

[..]

Inderdaad.
Daarom vind ik Moordvrouw zo goed, omdat het precies de juiste snaren raakt.
Lijkt me trouwens wel een gruwelijke dood :o
pi_169024283
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 13:39 schreef Flitskikker het volgende:
Sterke aflevering weer :o
Goede muziek, mooie slomo's, jongens niet gered. ^O^

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was zeker een sterke aflevering ja! _O_ Ook de climax in het bos vond ik sterk in elkaar zitten, het meisje was niet zomaar even gered door Fenna...

Wat ik wel merk is dat het personage Dries van Zijverden niet uit de verf komt. Waar Carla echt bovenop het team en de cases zat, komt Dries in twee scènes terloops voorbij om te kijken hoe het gaat... En that's it. Zonde, want Ali Ben Horsting is een sterk acteur en ik had het personage graag meer zien uitgediept. Misschien komt dat nog, maar tot nu toe vind ik het een zware tegenvaller.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_169025769
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 14:28 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Het was zeker een sterke aflevering ja! _O_ Ook de climax in het bos vond ik sterk in elkaar zitten, het meisje was niet zomaar even gered door Fenna...

Wat ik wel merk is dat het personage Dries van Zijverden niet uit de verf komt. Waar Carla echt bovenop het team en de cases zat, komt Dries in twee scènes terloops voorbij om te kijken hoe het gaat... En that's it. Zonde, want Ali Ben Horsting is een sterk acteur en ik had het personage graag meer zien uitgediept. Misschien komt dat nog, maar tot nu toe vind ik het een zware tegenvaller.
Ik heb vast vooruitgekeken, maar zijn rol wordt gelukkig wel belangrijker nu.
pi_169026715
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2017 15:48 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Ik heb vast vooruitgekeken, maar zijn rol wordt gelukkig wel belangrijker nu.
Ah mooi, dat werd ook hoog tijd als je het mij vraagt.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_169030845
Ik zit nog steeds met de vorige aflevering (of was het alweer 2 weken geleden) in de maag, dus tijd om te spuien dan maar :P

Goed, dus Fenna zit in een hele mediacircus vast, wat overigens totaal nergens op sloeg van alle kanten, maar vooruit, als schrijver moet je episodes vol zien te typen, dus oké, let's roll with it. Als vervolgens de jongeman die telkens Fenna en Evert filmt plotseling komt te overlijden eindigt het hele plotje spontaan? De media vindt het niet vreemd dat deze jongeman, waar Fenna kennelijk een probleem mee heeft, ineens toevallig dood is? De media voor het politiebureau, de "hangjeugd / reljongeren" die een beetje de politie zaten te klieren, de twitter berichten en dergelijke, alles stopt per direct omdat die gast omver is gereden? Geen enkele nasleep?

Okay, dus de lijkschouwer is ineens evil en loopt de boel te bedriegen? Resteert dus de vraag of hij in zijn eentje opereert en een rare obsessie heeft met Fenna, of dat hij ook maar weer enkel een speelpop is van mannetjes boven hem. En hoe vind hij trouwens zoveel vrije tijd om telkens op het juiste moment op de juiste plek Fenna te bespioneren @ begraafplaats?

En door zijn vingerafdruk gesjoemel accepteert het team dat het kennelijk die jongeman met het mobieltje was die Fenna zat te stalken, en toevallig precies op de juiste plek en juiste tijd was om, terwijl Fenna bewusteloos was, Samantha op brute beestachtige wijze dood te steken en vervolgens het mes in Fenna's hand te doen, zodat, wauw wat een timing, haar collega's haar op het juiste moment met dat mes zien wakker worden. Wat zou in hemelsnaam de motivatie van die jongen zijn om tot deze lengtes te gaan om Fenna in een kwaad daglicht te brengen? Dit is echt zo'n storyline plot dat hoe langer je erover nadenkt, er eigenlijk volledig niks van geen kanten klopt.

En wat was dat met Samantha dan? 80 episodes lang loopt ze het geheime loeder achter de schermen uit te hangen, iedereen net een stapje voor, en zodra Fenna íets te dichtbij líjkt te komen, verandert ze in een psychokillerbitch die Fenna ontvoert en in een zuurbad wilt laten verdwijnen? Kennelijk had ze overal ten alle tijden wel een oplossing voor en mooi verhaal klaarliggen, maar als Fenna toevallig iets te dichtbij een verwijderde video opname komt (waarop de moord nog steeds niet te zien is) lijkt ze door te draaien en riskeert ze alles wat ze heeft opgebouwd om Fenna te laten verdwijnen. En een Fenna die ineens plotseling mysterieus verdwenen is, zou heus niet langzaam sporen weer terug naar Samantha doen leiden? (Fenna had Evert vertelt dat ze Samantha verdenkt van de moord op Menno).

Met Samantha's mysterieuze dood is ook gelijk het hele Who Killed Menno plotje ten einde. Dag wraak of justice of gerechtigheid, Samantha heeft hem waarschijnlijk zo goed als zeker vermoord (alleen Fenna kan haar woorden bevestigen + verwijderde video verhaal), is toen zelf vermoord door mobieltje-jongen en toen .... uh ... yay alles opgelost tijd voor de credits? Is dit zo'n "de schrijvers weten het zelf ook niet echt en zien wel waar ze zichzelf naar toe schrijven" verhaaltje?

En wat was dat filler plotje met die moordenaar en die russische bruid? Kennelijk een vreemd kereltje die een bruid laat overkomen, een tijdje gaat het wel goed met ze, totdat de russin het niet meer ziet zitten en terug wilt naar haar land. Hierdoor flipt die kerel kennelijk volledig en verandert in een psychopatische serie-moordenaar, die voldoening haalt om koppeltjes/stelletjes te vermoorden als taxi chauffeur en de lijken dan neerzet in een speciale setting. Dit kan hij ongeschonden doen, de politie heeft geen enkel spoor en geen enkel idee om deze serie-moordenaar een halt toe te roepen, totdat hij per abuis / at random zijn token rode petje verliest @ een crime scene. Dit f*cking petje leid weer naar een taxi bedrijfje die eindelijk de naam van deze killer kan onthullen. Geez wat een filler was dat.

En oké, het is tv, het is soap, het is een serie, maar volgens mij weer zo'n gevalletje dat Fenna en haar team in 1 week meer meemaken dan normale recherge agenten in 5 mensenlevens bijelkaar... Ene aflevering heeft Fenna nog spasme aanvallen en is Evert getraumatiseerd, dan ontploft de boel, dan sterven er collega's bij bosjes, en de dag erna maken ze weer gewoon jacht op psychopaten en moordenaars. Het zou je baan maar zijn...

Was ook nog een paar afleveringen daarvoor dat ze met zijn allen zijn geinfiltreerd in dat takke-bedrijf, dat er een hoop scenes waren waarin de kijker moet vrezen voor Liselottes leven omdat die huurmoordenares achter haar aan zat. Niet dus, uiteindelijk rijdt deze haar gewoon voorbij. Spanning opbouwende scenes die uiteindelijk dus volledig nergens voor nodig waren?!

Oké dat moet opluchten :)
Boe zei het spookje, terwijl het alleen maar gedag zei.
pi_169086042
Vandaag staat er in De Telegraaf een interview met Lex Passchier, de schrijver van Moordvrouw. Hij zegt dat dit zijn laatste seizoen is als schrijver voor de serie, dus als er een nieuw seizoen komt zal het door een ander geschreven worden.. Vraag mij af of dat een goede zet is of niet.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_169107838
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 10:36 schreef PeterKelder het volgende:
Vandaag staat er in De Telegraaf een interview met Lex Passchier, de schrijver van Moordvrouw. Hij zegt dat dit zijn laatste seizoen is als schrijver voor de serie, dus als er een nieuw seizoen komt zal het door een ander geschreven worden.. Vraag mij af of dat een goede zet is of niet.
Hmm, ik vrees het ergste. Toen Penoza van schrijver veranderde, ging het meteen down the drain.

Lex' nieuwe serie die hij benoemt (De 12 van Oldenheim) ziet er daarentegen wel interessant uit. :Y
pi_169107991
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 23:44 schreef Flitskikker het volgende:

[..]

Hmm, ik vrees het ergste. Toen Penoza van schrijver veranderde, ging het meteen down the drain.
Ik ook, je ziet het vaak bij series waarbij ze van schrijvers/showrunner veranderen, het gaat toch achteruit... Maar met de kijkcijfers die dit seizoen haalt zou het mij niks verbazen als ze de serie een jaar in de ijskast zetten. Het scoort toch minder terwijl de serie een aardig prijskaartje zal hebben.

quote:
Lex' nieuwe serie die hij benoemt (De 12 van Oldenheim) ziet er daarentegen wel interessant uit. :Y
Zeker! Alleen jammer van dat Videoland... En hij zei ook plannen te hebben voor een nieuwe politieserie, als hij daarmee op dezelfde voet verder gaat als de laatste twee/drie seizoenen Moordvrouw kan het wel wat worden :)
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_169158469
Het Videoland-probleem is wel op te lossen. ;) Ik blijf Lex' werk zeker volgen.

Vanavond begint er weer een drieluik; de laatste drie afleveringen van het seizoen. Hopelijk nu wel een beter dan de voorgaande twee- en drieluiken.
Als er nu geen cliffhanger komt, kunnen ze de serie inderdaad even parkeren. :Y
pi_169166883
Shiiiiiit

[ Bericht 0% gewijzigd door Flitskikker op 26-02-2017 22:13:20 ]
  maandag 27 februari 2017 @ 07:58:08 #193
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_169172056
Wat een aflevering ! Kon het niet laten en niet wachten om aflevering 9 te kijken.
Kan alleen maar zeggen wat een sterk seizoen !

Wil nu al de seizoensfinale zien !
pi_169175051
Gisteren het laagste kijkcijfer aller tijden: 1.054.000 kijkers... Moordvrouw zakt wel erg weg dit seizoen :o
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_169180410
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2017 07:58 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat een aflevering ! Kon het niet laten en niet wachten om aflevering 9 te kijken.
Kan alleen maar zeggen wat een sterk seizoen !

Wil nu al de seizoensfinale zien !
Ik heb ook net alvast vooruitgekeken...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_169190545
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2017 07:58 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat een aflevering ! Kon het niet laten en niet wachten om aflevering 9 te kijken.
Kan alleen maar zeggen wat een sterk seizoen !

Wil nu al de seizoensfinale zien !
Ik kon me ook niet meer inhouden. Helemaal mee eens!
  dinsdag 28 februari 2017 @ 08:10:48 #197
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_169193840
Heerlijk he
  zondag 5 maart 2017 @ 21:17:01 #198
255640 Flitskikker
Forumkikker
pi_169316379
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_169316889
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 21:17 schreef Flitskikker het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  zondag 5 maart 2017 @ 21:35:53 #200
255640 Flitskikker
Forumkikker
pi_169317412
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 21:25 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')