abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 23 januari 2013 @ 20:48:47 #76
194233 Friday12
Originele kloon
pi_121954785
Goede episode _O_
pi_121958602
Holy shit een vd beste ever? Dude!!! Ik was zo in shock toen Slim (?) neer ging en wat is Phelan walgelik lelijk nu. Oh yeah dit wordt nog zó tof!!
Whatever I want.
pi_121973737
Weet dat je er niet zo op moet letten, maar Angela kan wel echt alles he :)
Kunstenares, hacker, etc... :)
pi_121973750
Ideale vrouw :9
Ja doei.
pi_121978009
Ik vond het juist een tenenkrommende aflevering. Een beetje drama is goed maar dit was wel overdreven, en het realisme is weer ver te zoeken. Dan heb ik het niet eens over computerzaken, daarvan is men wel gewend dat het belachelijk wordt getoond. Inclusief die enigma, die alleen 26 letters kon coderen en dus geen spaties en cijfers kan laten zien.

Meer dat als je een lijk ontdekt en je teamleden in het verleden al verdacht zijn gemaakt het niet handig is om dan alles geheim te houden en zelf te onderzoeken. Dan kan je wat je vindt niet gebruiken in een rechtbank omdat het geen onafhankelijk bewijs is. Bones die serieus overweegt die kerel te vermoorden om van het gezeik af te zijn. En natuurlijk hebben ze miljoenen op de bank die twee, zulke ziekelijk perfecte hoofdpersonen zijn alleen maar irritant.
pi_121978572
Ach het is fictie, ik vond het ook wel iets "te" over the top, maar het eind shot van zijn verwonding
........auch......
pi_121983178
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 11:33 schreef pikinhand het volgende:
Ik vond het juist een tenenkrommende aflevering. Een beetje drama is goed maar dit was wel overdreven, en het realisme is weer ver te zoeken. Dan heb ik het niet eens over computerzaken, daarvan is men wel gewend dat het belachelijk wordt getoond. Inclusief die enigma, die alleen 26 letters kon coderen en dus geen spaties en cijfers kan laten zien.

Meer dat als je een lijk ontdekt en je teamleden in het verleden al verdacht zijn gemaakt het niet handig is om dan alles geheim te houden en zelf te onderzoeken. Dan kan je wat je vindt niet gebruiken in een rechtbank omdat het geen onafhankelijk bewijs is. Bones die serieus overweegt die kerel te vermoorden om van het gezeik af te zijn. En natuurlijk hebben ze miljoenen op de bank die twee, zulke ziekelijk perfecte hoofdpersonen zijn alleen maar irritant.
Dat is juist het leuke aan bones, dat het over the top is qua lijken.
  donderdag 24 januari 2013 @ 14:20:22 #83
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_121984190
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 11:33 schreef pikinhand het volgende:
Ik vond het juist een tenenkrommende aflevering. Een beetje drama is goed maar dit was wel overdreven, en het realisme is weer ver te zoeken. Dan heb ik het niet eens over computerzaken, daarvan is men wel gewend dat het belachelijk wordt getoond. Inclusief die enigma, die alleen 26 letters kon coderen en dus geen spaties en cijfers kan laten zien.

Meer dat als je een lijk ontdekt en je teamleden in het verleden al verdacht zijn gemaakt het niet handig is om dan alles geheim te houden en zelf te onderzoeken. Dan kan je wat je vindt niet gebruiken in een rechtbank omdat het geen onafhankelijk bewijs is. Bones die serieus overweegt die kerel te vermoorden om van het gezeik af te zijn. En natuurlijk hebben ze miljoenen op de bank die twee, zulke ziekelijk perfecte hoofdpersonen zijn alleen maar irritant.
Het is TV, en bijna alle series hebben wel dingen die onrealistisch zijn. En ik begreep eigenlijk wel dat ze overwogen om die Pelant te vermoorden. Moet je nagaan wat hij allemaal heeft geflikt. Daarbij zijn er wel meer mensen die het overwegen of benoemen ( als in ''ik wil die of die vermoorden'' ) maar het echt niet uitvoeren. Dan is het gewoon pure frustratie.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_121999438
Ik ben dat hele Pelant gedoe een beetje zat :@ ik merk dat ik de losse tussenafleveringen leuker vind. vind ik ontspannender om te kijken...
Kwak
  donderdag 24 januari 2013 @ 22:24:33 #85
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_122008021
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 11:33 schreef pikinhand het volgende:
Ik vond het juist een tenenkrommende aflevering. Een beetje drama is goed maar dit was wel overdreven, en het realisme is weer ver te zoeken. Dan heb ik het niet eens over computerzaken, daarvan is men wel gewend dat het belachelijk wordt getoond. Inclusief die enigma, die alleen 26 letters kon coderen en dus geen spaties en cijfers kan laten zien.

Meer dat als je een lijk ontdekt en je teamleden in het verleden al verdacht zijn gemaakt het niet handig is om dan alles geheim te houden en zelf te onderzoeken. Dan kan je wat je vindt niet gebruiken in een rechtbank omdat het geen onafhankelijk bewijs is. Bones die serieus overweegt die kerel te vermoorden om van het gezeik af te zijn. En natuurlijk hebben ze miljoenen op de bank die twee, zulke ziekelijk perfecte hoofdpersonen zijn alleen maar irritant.
Hodgins heeft altijd al dat familie geld gehad. Vraag me wel af of ze daar bij het Jeffersonian nog iets van gaan merken, aangezien Hodgins de helft van hun budget bekostigde.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_122008751
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 22:24 schreef BrainOverfloW het volgende:

[..]

Hodgins heeft altijd al dat familie geld gehad. Vraag me wel af of ze daar bij het Jeffersonian nog iets van gaan merken, aangezien Hodgins de helft van hun budget bekostigde.
Inderdaad het is algemeen bekend dat Hodgins via zijn ouders een van de rijkste mensen in de wereld is (in ieder geval miljardair als ik het me goed herinner).
  Moderator vrijdag 1 maart 2013 @ 14:52:18 #87
42184 crew  DaMart
pi_123501060
De moeder van Booth komt langs aan het eind van dit seizoen :).

quote:
Keck's Exclusives: Bones' Booth Finally Gets His Mama

After rumored to be making an appearance for the past several seasons, the mother of Seeley Booth (David Boreanaz) will finally make her appearance in Bones' season finale. Joanna Cassidy, who has also played mama (or mama-in-law) on Six Feet Under, Body of Proof and Hawthorne, has been cast in the pivotal role of Marianne Booth.

As show fans know, Booth's mother abandoned her son 24 years ago. She now unexpectedly reappears in his life at an inopportune time.

Bones' season finale is set to air Mon., April 29 on Fox.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  vrijdag 1 maart 2013 @ 15:17:19 #88
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_123502166
Las het al ja, erg tof! Heb niet alles van seizoen 8 gezien, maar wel de aflevering waarin Brennan werd neergeschoten en ze haar moeder zag. Die vond ik zeer sterk! Begrijpen we ook wat beter waarom ze zich zo gedraagt. Erg mooi. Ben zo blij dat er nog een seizoen 9 komt! Hoeveel afleveringen zitten er nou in dit seizoen? Zouden toch 4 bonus afleveringen bijzitten dit seizoen ( die vorig jaar al gefilmd waren )?
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  Moderator vrijdag 1 maart 2013 @ 15:23:13 #89
42184 crew  DaMart
pi_123502449
Er zijn nu 17 afleveringen geweest. Als ze zonder pauze t/m 29 april wekelijks een aflevering uitzenden, dan komen daar nog 9 afleveringen bij en worden het er dus 26 :).
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  Moderator dinsdag 16 april 2013 @ 18:41:55 #90
42184 crew  DaMart
pi_125362939
Leuke aflevering weer deze week... die meiden die dachten dat Booth een stripper was _O-.

Nog 2 afleveringen te gaan nu. Op Facebook worden die als volgt aangekondigd:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_125432516
komen volgens mij 2 spannende afleveringen aan idd!
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  woensdag 24 april 2013 @ 12:07:09 #92
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_125674880
Ik loop al een aantal afleveringen achter maar heb die van gister wel gekeken, en ik kijk ook wel erg naar uit de finale. Arme Cam gister :(
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  woensdag 24 april 2013 @ 13:35:12 #93
101884 PeRi
Allons-y!
pi_125677893
Zo ik moest wel een beetje huilen hoor om Arastoo, toen hij daar zo lag met Cam ernaast. ZOMG wat een fantastische episode, prachtig! Kan echt niet wachten op de finale! Wat is dit toch een top serie geworden :-)
Whatever I want.
pi_125898462
Finale ep was goed _O_

Booth en Bones O+ :'(

En Pelant is een mean motherfucker }:|
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  dinsdag 30 april 2013 @ 12:43:56 #95
194233 Friday12
Originele kloon
pi_125899207
pfff lang wachten nu :'(
  Moderator dinsdag 30 april 2013 @ 13:19:47 #96
42184 crew  DaMart
pi_125900324
Goede finale inderdaad _O_.

Hopelijk mikt Booth de volgende keer wat beter als hij Pelant neerschiet. Ik ben benieuwd of die verhaallijn nog lang doorgaat of dat ze er snel een eind aan breien :P.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  dinsdag 30 april 2013 @ 13:41:14 #97
101884 PeRi
Allons-y!
pi_125901499
Ooooooooh wowie wat een finale, Phelant!!!!!!! Ik wil niet dat ie dit mag doen, ze horen bij elkaar, nu moeten we zo lang wachten weer :'( :o :( :9~
Whatever I want.
  dinsdag 30 april 2013 @ 14:33:14 #98
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_125904216
Wat een naar einde zeg. Wachten we zo lang op een verloving, en dan krijgen we dit...dan heb ik nog liever zo'n finale waar mensen dood dreigen te gaan. Zo'n emotioneel einde wordt ik gewoon echt bijna verdrietig van, haha. Brennan heeft haarzelf helemaal opengesteld en stelde haarzelf kwetsbaar op, en dan dit...ze is zo veel veranderd!

Ik denk dat ze hem volgend seizoen wel pakken, en dat Booth dan van plan is het haar te vertellen, maar mijn angst is dat er tegen die tijd al te veel is gezegd naar elkaar, of teveel is gebeurd waardoor hij het alsnog niet zegt. Wat enorm zonde zou zijn, want ik wil echt dat ze samen de serie eindigen, op zijn minst verloofd. En eigenlijk vind ik dat we ook een bruiloft verdienen!

Echt, had zo te doen met Brennan :(

Pelant zelf is wel interessant. Al vind ik dat ze hem nu wel echt te bad-ass en onrealistisch schrijven. Hij ziet alles, hij is overal, kan alles probleemloos hacken..mm. Maar toch goede tv!

Lange zomer..
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_125904842
Ik vind dat hele Pelant gedoe eigenlijk weinig aan, het begint me echt te vervelen. Sowieso slaat het nergens op dat Bones niet doorziet dat dit met Booth weer van Pelant afkomstig is. Voor iemand die zogenaamd 1 van de slimste personen ter wereld is valt dat nogal tegen, zeker gezien de timing en gezien het feit dat Booth vlak daarvoor nog dolgelukkig was met de verloving.
Goed, en nu wil ik niet beweren dat Bones ooit een enorm geloofwaardige serie was, maar dit met Pelant is allemaal wel heel erg vergezocht en onrealistisch en daardoor voor mij weinig boeiend.
  Moderator dinsdag 30 april 2013 @ 15:56:57 #100
42184 crew  DaMart
pi_125907837
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 14:33 schreef AlwaysHappy het volgende:

Pelant zelf is wel interessant. Al vind ik dat ze hem nu wel echt te bad-ass en onrealistisch schrijven. Hij ziet alles, hij is overal, kan alles probleemloos hacken..mm. Maar toch goede tv!

Lange zomer..
Maar Angela kan hem nu toch traceren? Ik hoop dan ook wel dat ze het volgende seizoen gewoon beginnen met het einde van die Pelant, al ben ik bang dat ze het wel weer over een heel seizoen zullen uitsmeren, die verhaallijn.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')