Intel is wel hard bezig met het pushen van hun 'ultrabooks', maar alles wat ik ook maar enigzins in de buurt zie komen is of brakker, of (stevig) duurder dan een macbook air. Misschien dat er binnenkort nog wat gave dingen aankomen met alle grote electronicabeurzen.
Het grootste nadeel van een windows laptop is windows

, al is er sinds '7' wel enorm veel verbeterd. Persoonlijk vind ik het echter nog steeds niks, maar ik kan me prima voorstellen dat er mensen zijn die er gewoon mee kunnen (en willen) werken. Gewoon kopen wat je nodig hebt, ik snap al dat gebitch nooit zo.
Scarlet_Dragonfly> zo doe ik het ook, ik zit veel in de trein, en dan gebruik ik mn macbook pro om alvast wat uit te selecteren, croppen, en als ik dan thuis ben hang ik m aan mn gecalibreerde ips scherm om te kunnen kleurenmierenneuken

Scheelt me weer wat tijd thuis.
Het jeukt wel om een dikke 27" imac aan te schaffen, maar onderweg dingen kunnen doen vind ik toch ook wel erg prettig.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."