abonnement Unibet Coolblue
pi_106934834
Alweer deel 8 van de topicreeks waarin Fokkers kunnen vragen naar steden, clubs, stadions, tickets en wedstrijden in het buitenland!

Deel 1: Buitenlandse wedstrijden bezoeken
Deel 2: Buitenlandse wedstrijden bezoeken #2
Deel 3: Buitenlandse wedstrijden bezoeken, deeltje 3
Deel 4: Buitenlandse wedstrijden bezoeken, deeltje 4
Deel 5: Buitenlandse wedstrijden bezoeken, deeltje 5
Deel 6: Buitenlandse wedstrijden bezoeken, deeltje 6
Deel 7: Buitenlandse wedstrijden bezoeken, deeltje 7

Vliegmaatschappijen:
http://www.easyjet.com
http://www.ryanair.com
http://www.jet2.com
http://www.virgin-express.com/
http://www.germanwings.com
http://www.vueling.com/

Lowcostwebsites:
http://www.wegolo.nl/
http://www.lowcostairlines.nl/
http://www.cheaptickets.nl
http://www.whichbudget.com

Boot:
http://www.dfdsseaways.nl

Reisorganisaties (voor o.a. stedentrips):
http://www.d-reizen.nl/

Hotels:
http://www.easyhotel.com
http://www.travelodge.co.uk

quote:
14s.gif Op donderdag 13 januari 2011 13:32 schreef Happel het volgende:

[..]

Makkelijk. Desnoods een van de zwarthandelaren rond het stadion aanklampen. Gewoon op tijd zijn. Je ziet ze vanzelf wel.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_106934892
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 23:25 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Als je er snel bij bent, wanneer de tickets in de vrije verkoop te krijgen zijn, moet het wel lukken hoor. Bij Arsenal waren er iig aardig wat tickets available (dat was tegen Stoke toen ik er was met een groep). Zal niet heel veel verschillen van Newcastle.

Sites die tickets doorverkopen zou ik sowieso niet doen, vragen belachelijke prijzen.
Tegen newcastle is er sowieso members only verkoop, en geen zin om daar op de zwarte markt te gaan kutten.

nu lijkt me Arsenal sowieso al dodelijk saai, dus Chelsea is ook prima ;)

Weet ook niet wat Stoke doorgaans meeneemt naar uitwedstrijden, maar lijkt me dan wel tof om tegen het uitvak aan te gaan zitten, als dat mogelijk is?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_106935413
Als het mee zit vlieg ik volgende weekend (zaterdag op zondagnacht) naar engeland!
Hopen dat ik een pot mee kan pakken in birmingham :X
pi_106935639
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 23:28 schreef Caland het volgende:

[..]

Tegen newcastle is er sowieso members only verkoop, en geen zin om daar op de zwarte markt te gaan kutten.

nu lijkt me Arsenal sowieso al dodelijk saai, dus Chelsea is ook prima ;)

Weet ook niet wat Stoke doorgaans meeneemt naar uitwedstrijden, maar lijkt me dan wel tof om tegen het uitvak aan te gaan zitten, als dat mogelijk is?
Het was ook members only verkoop tegen Stoke. Een paar weken voordat de wedstrijd begint, mits er kaarten over zijn, gaat het over op vrije verkoop. Het uitvak zit tegen het veld aan (linksachter het goal). Die plaatsen zijn meestal heel snel vergeven helaas. Wel fucking geniaal, ik zat het meerendeel van het wedstrijd naar dat uitvak te kijken met open mond. Constant zingen tegen en richting de fanatieke aanhang van Arsenal (die naast het uitvak zaten op één of andere miraculeuze wijze ;) ). Om de vijf minuten werd er ook één afgevoerd uit beide vakken. Die werden constant met heel geklap ontvangen, en bleven ook juichen als ze werden afgevoerd. :D

Geniale sfeer, maar over het algemeen is er veel dagjes publiek bij Arsenal ja. Wel heerlijk dat het 1-1 stond tot de 70e minuut bij ons, van Persie komt erin als supersub en knalt er meteen twee in. ;)
pi_106935890
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 23:47 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Het was ook members only verkoop tegen Stoke. Een paar weken voordat de wedstrijd begint, mits er kaarten over zijn, gaat het over op vrije verkoop.
Maar dat is bij deze wedstrijd dus sowieso niet het geval, als ik goed geïnformeerd ben tenminste, wordt ook niet heel veel wijzer van die Arsenal site. ;(

quote:
Het uitvak zit tegen het veld aan (linksachter het goal). Die plaatsen zijn meestal heel snel vergeven helaas. Wel fucking geniaal, ik zat het meerendeel van het wedstrijd naar dat uitvak te kijken met open mond. Constant zingen tegen en richting de fanatieke aanhang van Arsenal (die naast het uitvak zaten op één of andere miraculeuze wijze ;) ). Om de vijf minuten werd er ook één afgevoerd uit beide vakken. Die werden constant met heel geklap ontvangen, en bleven ook juichen als ze werden afgevoerd. :D
Stoke nam dus wel gewoon een vol vak mee? Al doen volgens mij al die clubs in de PL dat wel.
Mij lijkt Stamford Bridge > Emirates. Beide nooit geweest.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_106936169
Stoke had een vol uitvak ja. Stuur ze anders gewoon even een mailtje of er nog kaarten in voorverkoop gaan voor 'regular' members? Emirates als stadion vind ik zelf stuk mooier, Arsenal spreekt mij ook meer aan. Dat gekochte Chelsea is ook één pot nat.

En kan je niet gewoon voorstellen om naar meerdere wedstrijden te gaan? Kan je die Championship ook nog meepakken.
pi_106936302
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 00:00 schreef De_kromme het volgende:
Stoke had een vol uitvak ja. Stuur ze anders gewoon even een mailtje of er nog kaarten in voorverkoop gaan voor 'regular' members? Emirates als stadion vind ik zelf stuk mooier, Arsenal spreekt mij ook meer aan. Dat gekochte Chelsea is ook één pot nat.
Voor mij is het weer net andersom. Vond Chelsea vooral tof in die periode van Flo, Zola, Wise. Toen ze altijd wel een beetje blijven volgen. Maar Stamford bridge lijkt me gewoon wat sfeervoller, knusser, authentieker.
quote:
En kan je niet gewoon voorstellen om naar meerdere wedstrijden te gaan? Kan je die Championship ook nog meepakken.
Al die wedstrijden zijn op zaterdagmiddag, helaas.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 18 januari 2012 @ 08:51:33 #8
355733 JaafkeGB
Nimmer te vertrouwen
pi_106940339
Trabzon - psv is de volgende europese wedstrijd

hoop echter dat het de volgende ronde stoke is.. en geen valencia
pi_106940486
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 08:51 schreef JaafkeGB het volgende:
Trabzon - psv is de volgende europese wedstrijd

hoop echter dat het de volgende ronde stoke is.. en geen valencia
Ik zou liever naar het warme Spanje gaan hoor. Ook veel mooiere club Valencia. Antivoetbal van Stoke man.

Binnenkort mijn volgende reisje maar eens plannen, Porto lijkt me wel vet. Iemand ervaringen?
  woensdag 18 januari 2012 @ 09:19:35 #10
355733 JaafkeGB
Nimmer te vertrouwen
pi_106940825
in engeland is er een leuke 'voetbalsfeer'
met psv naar arsenal, liverpool (2x) manchester united geweest.

spanje is ook wel tof, vooral valencia.. kan me niet heugen dat ik er ergens in de warmte ben geweest met psv

laatste paar keer( Kopenhagen,hamburg,rangers,steau Boekarest)
pi_106941878
Arsenal, Liverpool en Manchester United zijn wel van een andere orde dan Stoke City he. ;) En :? :

quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 08:51 schreef JaafkeGB het volgende:
Trabzon - psv is de volgende europese wedstrijd

hoop echter dat het de volgende ronde stoke is.. en geen valencia
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 09:19 schreef JaafkeGB het volgende:
in engeland is er een leuke 'voetbalsfeer'
met psv naar arsenal, liverpool (2x) manchester united geweest.

spanje is ook wel tof, vooral valencia.. kan me niet heugen dat ik er ergens in de warmte ben geweest met psv

laatste paar keer( Kopenhagen,hamburg,rangers,steau Boekarest)
  woensdag 18 januari 2012 @ 14:39:24 #12
355733 JaafkeGB
Nimmer te vertrouwen
pi_106950225
Sorry. beetje vaag van mij..

ik bedoel het is leuk om naar spanje te gaan, en helemaal naar Valencia. maar engeland is toch wel een van de leukste lande kwa voetbal beleving. mensen die je opstraat aanspreken. ladbrokes, pubs. een echt feest.

voordeel van engeland is ook dat je de taal machtig bent.
pi_106950342
Vind Duitsland eigenlijk toffer, maar dat is ook omdat het nog beter te bereizen is.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 18 januari 2012 @ 14:50:32 #14
355733 JaafkeGB
Nimmer te vertrouwen
pi_106950671
HSV uit was leuk met psv. alleen heel veel dagjes mensen (zijn de meeste europese uitsupporters) gingen 2650 mensen mee. ging om 2uur even bij het stadion een shirtje halen voor me neefje stonden er al fans met hun auto vooraan geparkeerd broodjes te eten in de auto.

Frankrijk is denk ik het meest afschuwlijke land.. Lyon en Lille uit, bah. ik haat het volk, de taal en de mensen.
pi_107049927
-

[ Bericht 35% gewijzigd door #ANONIEM op 20-01-2012 23:43:43 ]
pi_107051097
18 februari naar Schalke 04 - Wolfsburg met de ICE, eerste keer naar een buitenlandse wedstrijd. :)
Met de trein kost geen drol en je kan nog lekker een biertje drinken ook. ^O^
pi_107061981
kaart geregeld :D Ik ga naar Wolves vs Liverpool :D !
pi_107082977
Vandaag naar Schalke geweest (was me 2e keer daar en voorlopig ook de laatste)

Fotos zijn te zien op http://voetbalhopper.blog(...)4-vfb-stuttgart.html
pi_107161934
Nog 2 weken en dan op zondag Chelsea - Man Utd.
Wilde de dag daarvoor nog naar Arsenal - blackburn, maar die is al uitverkocht.

Nu kijken of we naar West Ham - Millwall kunnen op zaterdag.
  maandag 23 januari 2012 @ 23:17:54 #20
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_107162164
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 23:13 schreef nelisb het volgende:

Nu kijken of we naar West Ham - Millwall kunnen op zaterdag.
Succes.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107162352
Lastig?
pi_107162431
Ik verwacht niet dat er losse verkoop is voor West Ham - Milwall...
  maandag 23 januari 2012 @ 23:25:03 #23
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_107162530
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 23:21 schreef nelisb het volgende:
Lastig?
nogal ja. Ken wat jongens die dat weekend die kant op gaan. Is ze uiteindelijk wel gelukt om een paar kaarten te regelen, na heel lang zoeken. Via de reguliere weg sowieso onmogelijk. Beetje het Feyenoord - Ajax van Engeland, als ik dat zo uberhaupt kan inschatten.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107164030
Geen losse verkoop voor West Ham v Millwall. Vrienden van mij hadden dat plan ook. Nagenoeg onmogelijk om aan kaarten te komen.
pi_107277879
Ja zie het. Wordt dus lastig.

Wil nu kaarten kopen voor QPR - Wolverhampton. Kunnen alleen niet met zijn 3en bij elkaar zitten. Heb ze gemaild, want er is nog plek, maar dan moest ik box office contacten.
pi_107287524
Ik zoek een kaartje voor Chelsea tegen de Spurs d.d. 24 maart 2012. Voor een redelijke prijs en het liefst op een redelijke plek. Reis en hotel is al geregeld.
Kent iemand een goeie site voor losse kaartjes, behalve de site van Chelsea dan. Of viavia?
pi_107287987
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 14:50 schreef JaafkeGB het volgende:
HSV uit was leuk met psv. alleen heel veel dagjes mensen (zijn de meeste europese uitsupporters) gingen 2650 mensen mee. ging om 2uur even bij het stadion een shirtje halen voor me neefje stonden er al fans met hun auto vooraan geparkeerd broodjes te eten in de auto.

Frankrijk is denk ik het meest afschuwlijke land.. Lyon en Lille uit, bah. ik haat het volk, de taal en de mensen.
Ik vond Monaco uit in 2005 anders erg geslaagd. Maar dat is dan ook niet echt Frankrijk haha.
pi_107288959
Ok voetbalweekend is volgeboekt volgende week.

Op zaterdag naar Queens park rangers tegen Wolverhampton en op zondag naar Chelsea - Manchester United.
pi_107388054
zaterdag naar PSG - Evian
pi_107446782
Ik zit vanavond bij de wedstrijd wolves - Liverpool _O_
pi_107646572
Gruwelijk net bij Chelsea - Man Utd. 3-3 na 3-0.
pi_107794031
Ik wil tussen 30 april en 6 mei met een paar vrienden een wedstrijd in de Premiership bekijken maar via voetbaltickets/voetbaltravel etc. heb je allemaal vreemde arrangementen die je zo 500/600 euro kosten pp.

Alles los boeken is goedkoper zegt men. Kunnen jullie me aanraden waar je de voetbalkaartjes zelf kan kopen? Want als ik alleen al op de website van Newcastle en Liverpool kijk lijken ze of uitverkocht of nog niet in de verkoop. Ik heb geen echte voorkeur qua wedstrijd aangezien ik nog nooit een engelse wedstrijd heb bezocht. Wel wil ik natuurlijk een wedstrijd met een redelijk fanatiek publiek ik wil niet in een halfleeg stadion zitten met bioscoopgangers.

Wat zijn de mogelijkheden?
- Met zuidelijke groet -
pi_107794078
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 16:01 schreef De-Hamster het volgende:
Ik wil tussen 30 april en 6 mei met een paar vrienden een wedstrijd in de Premiership bekijken maar via voetbaltickets/voetbaltravel etc. heb je allemaal vreemde arrangementen die je zo 500/600 euro kosten pp.

Alles los boeken is goedkoper zegt men. Kunnen jullie me aanraden waar je de voetbalkaartjes zelf kan kopen? Want als ik alleen al op de website van Newcastle en Liverpool kijk lijken ze of uitverkocht of nog niet in de verkoop. Ik heb geen echte voorkeur qua wedstrijd aangezien ik nog nooit een engelse wedstrijd heb bezocht. Wel wil ik natuurlijk een wedstrijd met een redelijk fanatiek publiek ik wil niet in een halfleeg stadion zitten met bioscoopgangers.
Dan moet je vooral niet naar een wedstrijd in de premier league gaan. Beter een wedstrijd in een van de lagere divisies. Fanatieker publiek.

Tickets kopen is vaak te doen via connecties of de club zelf.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_107794113
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 16:01 schreef De-Hamster het volgende:
Ik wil tussen 30 april en 6 mei met een paar vrienden een wedstrijd in de Premiership bekijken maar via voetbaltickets/voetbaltravel etc. heb je allemaal vreemde arrangementen die je zo 500/600 euro kosten pp.

Alles los boeken is goedkoper zegt men. Kunnen jullie me aanraden waar je de voetbalkaartjes zelf kan kopen? Want als ik alleen al op de website van Newcastle en Liverpool kijk lijken ze of uitverkocht of nog niet in de verkoop. Ik heb geen echte voorkeur qua wedstrijd aangezien ik nog nooit een engelse wedstrijd heb bezocht. Wel wil ik natuurlijk een wedstrijd met een redelijk fanatiek publiek ik wil niet in een halfleeg stadion zitten met bioscoopgangers.

Wat zijn de mogelijkheden?
Als het voor een club in Londen is kan ik je wel helpen aan losse kaarten.
pi_107794169
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 16:04 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Als het voor een club in Londen is kan ik je wel helpen aan losse kaarten.
Oh joh? Goed om te weten Paul.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_107794279
En zolang het geen topduels zijn, nog niet eens zo overdreven duur.
pi_107794365
Heb er nog zo'n 7 of 8 nodig voor Chelsea - Stoke.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107794544
quote:
6s.gif Op donderdag 9 februari 2012 16:11 schreef Caland het volgende:
Heb er nog zo'n 7 of 8 nodig voor Chelsea - Stoke.
Dat is vrij veel, maar ik kan je wel even het e-mailadres pm'en van die persoon die de kaarten regelt kun je zelf even vragen wat er te regelen is ? :)

Wedstrijd staat in ieder geval in zijn overzicht van wedstrijden waarvoor hij kaarten kan regelen.
pi_107794564
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 16:15 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Dat is vrij veel, maar ik kan je wel even het e-mailadres pm'en van die persoon die de kaarten regelt kun je zelf even vragen wat er te regelen is ? :)

Wedstrijd staat in ieder geval in zijn overzicht van wedstrijden waarvoor hij kaarten kan regelen.
Gaarne, thanks.

Waar is dat overzicht te vinden dan?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107794652
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 16:04 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Als het voor een club in Londen is kan ik je wel helpen aan losse kaarten.
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 16:04 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Als het voor een club in Londen is kan ik je wel helpen aan losse kaarten.
Eerlijk gezegd spelen de Londense clubs niet echt interessante wedstrijden die speelronde of het is een uitwedstrijd. Maar mochten de plannen veranderen hou ik me aanbevolen.

Hoeveel kosten die wedstrijdkaarten in het Premiership eigenlijk? Aangezien je hier voor 20 euro een wedstrijd bezoekt maar daar een heel arrangement met alles erop en eraan 300 euro kost ofzo.
- Met zuidelijke groet -
pi_107794670
quote:
14s.gif Op donderdag 9 februari 2012 16:16 schreef Caland het volgende:

[..]

Gaarne, thanks.

Waar is dat overzicht te vinden dan?
Ik heb er weleens vaker kaarten van gekocht en dan krijg ik nu dus automatisch eens in de zoveel tijd een wordbestand van wat er allemaal te krijgen is in mijn mailbox. :)
pi_107794795
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 16:18 schreef De-Hamster het volgende:

[..]

[..]

Eerlijk gezegd spelen de Londense clubs niet echt interessante wedstrijden die speelronde of het is een uitwedstrijd. Maar mochten de plannen veranderen hou ik me aanbevolen.

Hoeveel kosten die wedstrijdkaarten in het Premiership eigenlijk? Aangezien je hier voor 20 euro een wedstrijd bezoekt maar daar een heel arrangement met alles erop en eraan 300 euro kost ofzo.
PL is niet heel goedkoop, volgens mij kost een kaartje voor Spurs al snel een euro of 60 voor een kaartje achter het doel.
pi_107794844
Dan nog zijn die voetbalreizen-sites zware oplichters. Die gasten pakken zo enorm veel winst.
Als je zelf alles regelt ben je altijd veel goedkoper uit.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107794897
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 16:25 schreef Caland het volgende:
Dan nog zijn die voetbalreizen-sites zware oplichters. Die gasten pakken zo enorm veel winst.
Als je zelf alles regelt ben je altijd veel goedkoper uit.
Klopt, als je zelf alles regelt ben je stukken goedkoper uit, vleigen kost ook niet veel en eventueel een hotel voor een nacht en dan zelf gewoon je eten/drinken regelen. :)
pi_107796375
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 16:26 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Klopt, als je zelf alles regelt ben je stukken goedkoper uit, vleigen kost ook niet veel en eventueel een hotel voor een nacht en dan zelf gewoon je eten/drinken regelen. :)
[/quote

Uit vorige topic:
[quote]0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 15:57 schreef eight het volgende:
Kijk hier eens:
http://www.dfdsseaways.nl/voetbalreizen/
http://www.dfdsseaways.nl/singlepages/actie/voetbalreizen/
Ik heb die idd bij de VI gezien, klinkt goedkoop 4 man met een 4 persoonshut, op de heenweg ontbijt + diner en op de terugweg plus op de heenreis een bierproeverij voor 300/330 euro de man? Newcastle - Man City dat kan toch niet? Al zie ik daar niks over het voetbalkaartje zelf staan, dit zit toch wel bij de prijs he?

Is dit goedkoop voor de bovengenoemde wedstrijd inclusief arrangement?
- Met zuidelijke groet -
pi_107807933
10-3-12 naar Chelsea-Stoke kan niet wachten
pi_107987559
Ik loop vanaf maart 3 maanden stage in Canterbry (een uurtje van London) en wil dan graag een paar mooie wedstrijden bezoeken. Iemand een idee of het makkelijk is om aan kaartjes te komen daar en de prijs enz?
pi_107987816
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 22:11 schreef timsnapte het volgende:
Ik loop vanaf maart 3 maanden stage in Canterbry (een uurtje van London) en wil dan graag een paar mooie wedstrijden bezoeken. Iemand een idee of het makkelijk is om aan kaartjes te komen daar en de prijs enz?
Bekijk de website van diverse Londense clubs? je kunt daar ongetwijfeld online een ticket kopen! En dan daar afhalen. Zo heb ik het gedaan bij Wolverhampton!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-02-2012 22:15:49 ]
pi_107992483
Klopt, gewoon even rondkijken op de sites van de clubs, je moet je daar even aanmelden en je kunt kaarten kopen. En die kun je gewoon thuisgestuurd krijgen. Zo heb ik het tenminste een paar weken geleden gedaan met Crystal Palace en Fulham, werkte prima.


quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 17:12 schreef De-Hamster het volgende:

[..]

Ik heb die idd bij de VI gezien, klinkt goedkoop 4 man met een 4 persoonshut, op de heenweg ontbijt + diner en op de terugweg plus op de heenreis een bierproeverij voor 300/330 euro de man? Newcastle - Man City dat kan toch niet? Al zie ik daar niks over het voetbalkaartje zelf staan, dit zit toch wel bij de prijs he?

Is dit goedkoop voor de bovengenoemde wedstrijd inclusief arrangement?
Die boot is best leuk, wel een lange reis :)
Ik heb dat met een vriend een paar maanden geleden gedaan, met daarbij de wedstrijd Newcastle - Everton (kaarten zelf geregeld). Als je de boottocht neemt kun je kiezen uit 2 nachten (2x op de boot) of 3 nachten (2x op de boot, 1x hotel in Newcastle). Tip: ga voor de tweede optie, drie nachten dus. Wij hadden voor 2 nachten gekozen maar het was uiteindelijk allemaal wel erg haasten. We kwamen na een reis van 16 uur (geloof ik) om 11.00 aan in het centrum van Newcastle, snel een english breakfast gegaan en door naar het stadion, wedstrijd begon om 12.45. Rond een uur of 15.00 sta je weer buiten en om 15.30 vertrok de bus naar de boot, voor weer een toch van 16 uur. Uiteindelijk vond ik het allemaal wel heel veel gereis voor één wedstrijd, daarna niet eens tijd om nog even een pint in de pub te drinken en verder echt niks van Newcastle kunnen zien. Dus een aanrader: kies voor een extra nacht in Newcastle, stuk relaxter. Wel mooie club en mooi stadion, sfeer viel me alleen wat tegen terwijl ze toch een prachtig seizoen hebben.
pi_107995424
24 Maart naar AFC Wimbledon - Burton ^O^
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 16 februari 2012 @ 13:24:00 #51
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_108042764
Waarom is dit nog geen reeks? Ik zoek deel 8 :D
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_108051656
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 13:24 schreef Rewimo het volgende:
Waarom is dit nog geen reeks? Ik zoek deel 8 :D
http://www.google.nl/sear(...)ial&client=firefox-a
pi_108053316
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 22:15 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Bekijk de website van diverse Londense clubs? je kunt daar ongetwijfeld online een ticket kopen! En dan daar afhalen. Zo heb ik het gedaan bij Wolverhampton!
Heb een beetje rond gekeken op verschillende clubs maar het is of uitverkocht of nog niet in de verkoop. Nou vond ik dit http://link.marktplaats.nl/531487110 Iemand hier ervaringen mee? Betrouwbaar etc
pi_108053764
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 19:16 schreef timsnapte het volgende:

[..]

Heb een beetje rond gekeken op verschillende clubs maar het is of uitverkocht of nog niet in de verkoop. Nou vond ik dit http://link.marktplaats.nl/531487110 Iemand hier ervaringen mee? Betrouwbaar etc
Het betrouwbaarst is via de club ;)
Gewoon de websites goed in de gaten houden! Heb je een Creditkaart? Dat heb je zeker nodig!

[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 16-02-2012 19:29:33 ]
pi_108075076
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 19:29 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Het betrouwbaarst is via de club ;)
Gewoon de websites goed in de gaten houden! Heb je een Creditkaart? Dat heb je zeker nodig!
Heb helaas geen credit card nee...
pi_108075144
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 12:16 schreef timsnapte het volgende:

[..]

Heb helaas geen credit card nee...
Ik had zelf een creditkaart nodig om online het kaartje te kunnen kopen...
pi_108076475
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 13:24 schreef Rewimo het volgende:
Waarom is dit nog geen reeks? Ik zoek deel 8 :D
Kijk eens: Topicreeks: Buitenlandse wedstrijden bezoeken
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_108255451
Weekend van 14 april ga ik naar Londen. Zowel Arsenal als Chelsea speelt thuis. Welk van de twee zouden jullie kiezen?

Welke stadion heeft het meeste sfeer? Iemand tips? :-)
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 22 februari 2012 @ 11:12:43 #59
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_108255517
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_108255589
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 16:15 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Dat is vrij veel, maar ik kan je wel even het e-mailadres pm'en van die persoon die de kaarten regelt kun je zelf even vragen wat er te regelen is ? :)

Wedstrijd staat in ieder geval in zijn overzicht van wedstrijden waarvoor hij kaarten kan regelen.
Paul-89, ik zoek voetbalkaartjes voor: zaterdag 14 april Chelsea- Newcastle of anders zaterdag 14 april Arsenal - Wigan Athletic.

Weet jij misschien wat? Tnx alvast!
pi_108262762
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 11:11 schreef arieverdaci het volgende:
Weekend van 14 april ga ik naar Londen. Zowel Arsenal als Chelsea speelt thuis. Welk van de twee zouden jullie kiezen?

Welke stadion heeft het meeste sfeer? Iemand tips? :-)
Emirates staat bekend als sfeerloos maar is een mooier stadion. Ik zou zelf voor Chelsea gaan (niet dat daar de sfeer veel beter is maar tussen die twee zou mijn keuze Chelsea zijn). Het hangt ook van de tegenstander af. Daarnaast, ik weet nog niet of je kaartjes hebt, is het nog maar de vraag of en tegen welke prijs je kaarten zult vinden.

Zie nu ook de tegenstanders. Chelsea v Newcastle is natuurlijk een stuk interessanter dan Arsenal v Wigan..

Dat weekend spelen trouwens nagenoeg alle London-based Championship en Premier League clubs thuis:

West Ham v Brighton
Millwall v Leicester
Watford v Hull
Crystal Palace v Ipswich

Alleen Fulham (Liverpool), QPR (WBA) en Spurs (Bolton) spelen uit.. (en eerlijk dat zijn de leukste..)

Keuze zat dus..
pi_108263097
Voor sfeer moet je inderdaad niet naar Chelsea of Arsenal gaan. Tottenham, West Ham or wat dan ook is veel beter.
pi_108263200
Thanks Duc en Monopoly_Man!
pi_108483534
Iemand tips voor een bezoek aan Camp Nou? Via internet of gewoon aan het stadion kopen? Will wel aan de lange zijde zitten. :)
pi_108484299
Vorige week bij Schalke 04 - Wolfsburg geweest.
Was super ^O^ Duitsers gaan toch met een heel andere instelling naar het voetbal toe, gewoon zelf kratten bier mee nemen en bbq'en voor het stadion :') , maar allemaal zonder gezeik.
Ook de internationale trein viel niet tegen.
pi_108488528
Terug van een weekend in Valencia. Gisteren op 1 dag Villareal - Athletico Bilbao en Valencia - Sevilla gekeken. De moeite waard, maar wel zwaar vermoeiend. Eerste vanuit het uitvak en de tweede ergens in de nok van het stadion.

Erg lelijk stadion van buiten trouwens, dat Mestalla.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_108775637
Mestalla is verschrikkelijk verouderd ja.
Ligging maakt wel weer een hoop goed vind ik.
  dinsdag 6 maart 2012 @ 11:43:18 #68
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_108775997
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 11:32 schreef DUK het volgende:
Mestalla is verschrikkelijk verouderd ja.
Ligging maakt wel weer een hoop goed vind ik.
Ligging is mooi inderdaad. De drukte rond het stadion is ook zo prachtig. Overal supporters van zowel Valencia als de uitspelende club en kraampjes die blikken bier voor 1 euro verkopen en die vervolgens gewoon, op minder dan 100 meter van Mestalla, gedronken worden.

Groot verschil met Nederland.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  woensdag 7 maart 2012 @ 23:29:17 #69
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_108847478
quote:
14s.gif Op maandag 27 februari 2012 23:50 schreef Happel het volgende:
Terug van een weekend in Valencia. Gisteren op 1 dag Villareal - Athletico Bilbao en Valencia - Sevilla gekeken. De moeite waard, maar wel zwaar vermoeiend. Eerste vanuit het uitvak en de tweede ergens in de nok van het stadion.

Erg lelijk stadion van buiten trouwens, dat Mestalla.
Ja dat het er niet uit ziet van buiten wist ik al 20 jaar :)

Morgen maar weer eens van binnen bekijken.... Net Tickect gekocht voor de wedstrijd tegen PSV morgen...
Hoofdtribune, 8e rij ergens achter de president , me han dicho :)
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_108848354
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 11:43 schreef Happel het volgende:

[..]

Ligging is mooi inderdaad. De drukte rond het stadion is ook zo prachtig. Overal supporters van zowel Valencia als de uitspelende club en kraampjes die blikken bier voor 1 euro verkopen en die vervolgens gewoon, op minder dan 100 meter van Mestalla, gedronken worden.

Groot verschil met Nederland.
Hoef je niet voor naar Spanje. Bij minstens 3/4 van de Duitse wedstrijden zijn geen combi's, ondanks dat er 2000 man van de uitploeg uitreizen.
U MAD?
  donderdag 8 maart 2012 @ 00:18:09 #71
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_108849486
quote:
10s.gif Op woensdag 7 maart 2012 23:48 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Hoef je niet voor naar Spanje. Bij minstens 3/4 van de Duitse wedstrijden zijn geen combi's, ondanks dat er 2000 man van de uitploeg uitreizen.
Dus bij 1/4 is er wel een combi? Ik heb nog nooit van een combi in Duitsland gehoord.
Het enige wat ze wel eens doen is een 'Sonderzug' inzetten, maar die is niet verplicht, alleen een stuk goedkoper.
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
  donderdag 8 maart 2012 @ 00:24:06 #72
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_108849634
Maar goed morgen mijn ervaringen over Mestalla , surroundings en VIP? ( ik heb de duurste tickets ... 30E... )
Laters
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  donderdag 8 maart 2012 @ 00:25:46 #73
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_108849686
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 00:24 schreef chufi het volgende:
Maar goed morgen mijn ervaringen over Mestalla , surroundings en VIP? ( ik heb de duurste tickets ... 30E... )
Laters
Veel plezier chufi!
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
  vrijdag 9 maart 2012 @ 01:47:46 #74
357045 Grifte
Feijenoord
pi_108891913
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2012 02:06 schreef Grifte het volgende:
24 Maart naar AFC Wimbledon - Burton ^O^
Plannen gewijzigd, 24ste nu naar Southampton - Doncaster Rovers :)
pi_108901638
Iemand ervaring met voetbaltravel?
  maandag 26 maart 2012 @ 22:06:36 #77
357045 Grifte
Feijenoord
pi_109549129
Net terug van lang weekendje Southampton. M'n eerste buitenlandse wedstrijd, was echt geweldig _O_

Heerlijk zonnetje, massaal zingende fans, mooie 2-0, smaakt wel naar meer dit. :)
  maandag 26 maart 2012 @ 22:20:53 #78
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_109549975
Live voetbal is toch niet mn ding ... Ik zie het beter op tv ... Ja ik heb sport1 en zie dus veel.....
Maar goed ik was toen in Valencie en dacht ja leuke gelegenheid, alhoewel ik niet voor PSV ben maar meer voor Valencia

Beetje laat maar toch .....
Maar het kost daar niks ... Alhoewel ik geen idee heb wat het kost bij de rest in Europe of zelfs in Holland ....
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_109550046
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 22:20 schreef chufi het volgende:
Live voetbal is toch niet mn ding ... Ik zie het beter op tv ... Ja ik heb sport1 en zie dus veel.....
Maar goed ik was toen in Valencie en dacht ja leuke gelegenheid, alhoewel ik niet voor PSV ben maar meer voor Valencia

Beetje laat maar toch .....
Maar het kost daar niks ... Alhoewel ik geen idee heb wat het kost bij de rest in Europe of zelfs in Holland ....
Lol wat? :')
U MAD?
pi_109551735
quote:
10s.gif Op maandag 26 maart 2012 22:21 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Lol wat? :')
Hij is dronken denk ik
Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa
pi_109557854
Vorige week naar St. Mirren - St. Johnstone geweest.

Mijn god zeg :')....

Wilden naar de Celtic, maar door de cupfinal was die competitiewedstrijd verzet, daarom hadden we besloten om naar het nabij gelegen St. Mirren af te reizen. Ook gelijk de laatste keer :').
  dinsdag 27 maart 2012 @ 09:24:07 #82
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_109558077
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 09:10 schreef Spaulding het volgende:
Vorige week naar St. Mirren - St. Johnstone geweest.

Mijn god zeg :')....

Wilden naar de Celtic, maar door de cupfinal was die competitiewedstrijd verzet, daarom hadden we besloten om naar het nabij gelegen St. Mirren af te reizen. Ook gelijk de laatste keer :').
Dat zijn juist de mooiste wedstrijden. Van die potjes die echt geen reet aan zijn, een oud verrot stadion en vette hamburgers. Genieten. :9
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_109559965
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 09:24 schreef Happel het volgende:

[..]

Dat zijn juist de mooiste wedstrijden. Van die potjes die echt geen reet aan zijn, een oud verrot stadion en vette hamburgers. Genieten. :9
Ik moest wel lachen om die Schotten naast ons op de tribune, maar de wedstrijd was zo verschrikkeljik saai en slecht dat ik me eigenlijk alleen maar verveeld heb.. Hing ook niet echt een toffe sfeer ofzo..
pi_109560516
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 09:24 schreef Happel het volgende:

[..]

Dat zijn juist de mooiste wedstrijden. Van die potjes die echt geen reet aan zijn, een oud verrot stadion en vette hamburgers. Genieten. :9
Dat dus. Voetbal hoort naar pis, bier en hamburgers te stinken en niet naar kuipstoeltjes en kunstgras.
U MAD?
pi_109714774
Morgen naar Borussia Monchengladbach II - Sportfreunde Lotte, kampioenswedstrijd in de Regionalliga West.
U MAD?
pi_109714978
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 00:18 schreef fanneke het volgende:

[..]

Dus bij 1/4 is er wel een combi? Ik heb nog nooit van een combi in Duitsland gehoord.
Het enige wat ze wel eens doen is een 'Sonderzug' inzetten, maar die is niet verplicht, alleen een stuk goedkoper.
Fout verwoord van mij inderdaad. Combi's zijn er niet tot amper, ik bedoelde meer restricties mbt kaartverkoop bij risicowedstrijden.
U MAD?
pi_110030076
Weet iemand of er bij Bor. Monchengladbach in de losse verkoop nog kaarten verkrijgbaar zijn voor de laatste 2 thuiswedstrijden?
De ticketshop op hun website vermeld: 'Leider konnten keine freigegebenen Spieltage gefunden werden' dus vermoedelijk ben ik te laat :{
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_110056391
Ik heb een vraag over de reclame die je soms op de Sport1 site ziet en waar allerlei wedstrijden worden aangeboden die men voor je regelt.

Mij vraag is of iemand er al ervaringen mee heeft,hoe het is en wat je zoal kan verwachten als
seating in het stadion,vlucht en eventueel soort hotel en op welke basis.

Of kan je beter zelf overal alles bij elkaar sprokkelen en zelf alles regelen?

iemand?

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 08-04-2012 14:24:20 ]
pi_111547732
Mijn fotos van Juventus-Atalanta staan online

http://voetbalhopper.blog(...)talanta-bergamo.html
pi_113475204
Dit topic maar eens even een kick geven.

Ik wil binnenkort een wedstrijdje in de Premier League bezoeken, wat is het goedkoopste volgens jullie, zelf vliegtickets, overnachtingen en kaarten regelen of het doen via een site die alles in een bundel aanbiedt? Ik heb al aardig wat rondgekeken maar die georganiseerde zijn vind ik wel echt achterlijk duur.
  woensdag 27 juni 2012 @ 19:41:43 #91
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_113475284
Altijd zelf doen natuurlijk, is nog toffer ook. Die winsten die die voetbalreizensites maken gaan echt nergens over.

Heb trouwens in november ook weer een voetbal/zuipweekendje in de planning staan. Wel wat ver weg (qua datum), maar het wordt waarschijnlijk weer Newcastle.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_113475343
quote:
14s.gif Op woensdag 27 juni 2012 19:41 schreef Caland het volgende:
Altijd zelf doen natuurlijk, is nog toffer ook. Die winsten die die voetbalreizensites maken gaan echt nergens over.
Nee oke, die vliegtickets kosten al geen reet. Alleen de hotels in Londen zijn achterlijk duur
  woensdag 27 juni 2012 @ 19:45:02 #93
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_113475468
quote:
14s.gif Op woensdag 27 juni 2012 19:42 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Nee oke, die vliegtickets kosten al geen reet. Alleen de hotels in Londen zijn achterlijk duur
Valt wel mee toch? Openbaar vervoer is uitstekend, dus zodra je gewoon bij een metro in de buurt zit is er niks aan de hand.

Laatste keer dat ik in Londen was had ik dit hotel. Wel aardig budget, maar gewoon prima te doen. Ligt wel een beetje in een pauperpakistaniwijk, maar daar heb je geen last van. Plus dicht in de buurt van West Ham, mocht je daarheen willen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_113475772
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 19:45 schreef Caland het volgende:

[..]

Valt wel mee toch? Openbaar vervoer is uitstekend, dus zodra je gewoon bij een metro in de buurt zit is er niks aan de hand.

Laatste keer dat ik in Londen was had ik dit hotel. Wel aardig budget, maar gewoon prima te doen. Ligt wel een beetje in een pauperpakistaniwijk, maar daar heb je geen last van. Plus dicht in de buurt van West Ham, mocht je daarheen willen.
Dat hotel is volledig volgeboekt in het weekend dat wij willen gaan. Zoek wel even verder, een goedkoop hotel is een of andere kutwijk moet toch wel te regelen zijn
pi_113475984
Wat is trouwens de beste manier om aan kaarten te komen? Gewoon daar bij de counters aan het stadion kopen, bij handelaren in Engeland zelf of gewoon op internet bestellen via de clubsites?
  woensdag 27 juni 2012 @ 20:23:07 #96
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_113477624
Is niet altijd mogelijk aan de kassa, dus je zou het kunnen proberen via de clubsite en anders inderdaad moet je het via contacten gaan regelen. hotels zouden nooit echt een probleem moeten zijn in London. Hoeveel wil je uitgeven aan een hotel?
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_113478030
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 20:23 schreef Happel het volgende:
Is niet altijd mogelijk aan de kassa, dus je zou het kunnen proberen via de clubsite en anders inderdaad moet je het via contacten gaan regelen. hotels zouden nooit echt een probleem moeten zijn in London. Hoeveel wil je uitgeven aan een hotel?
Ik ga van de week eens even kijken, hoe en wat precies met die kaarten via clubsites. Exact weet ik nog niet precies wat het budget is voor een hotel, want ga met een groep vrienden, dus we zullen dat eerst even moeten bespreken.
pi_113489404
Green Street is echt een wazige gore straat met veelal fish en chips winkels die in beheer zijn van paki's en ander vettig volk.

Die buurt in Millwall is nog een tikkeltje erger. De laatste keer dat ik er was kregen we vanuit een gare rammelbak die langs ons kwam gereden een laptop aamgeboden :').!
U MAD?
pi_113507353
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 23:11 schreef de_boswachter het volgende:
Green Street is echt een wazige gore straat met veelal fish en chips winkels die in beheer zijn van paki's en ander vettig volk.

"vettig" volk? Niks mis met Green Street en Upton Park, dat is gewoon sfeer. :)
pi_113509417
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 13:12 schreef Monopoly_Man het volgende:

[..]

"vettig" volk? Niks mis met Green Street en Upton Park, dat is gewoon sfeer. :)
Jij noemt een straat 'sfeer' als er alleen maar alcoholisten, buitenlanders en tuig rondlopen?
Ik heb het niet over het stadion he gek.
U MAD?
pi_116594747
Wij zijn vorig jaar met de boot (DFDS Seaways) naar Newcastle - Sunderland geweest!! was echt gaaf.
nu willen we dit jaar ook weer, alleen dan met EasyJet vliegen! is goed betaalbaar en vliegen op Newcastle dus ideaal!
alleen hoe ga ik aan betaalbare kaarten komen?
via nederlandse sites is het pokke duur....iemand tips?
  maandag 10 september 2012 @ 10:52:20 #102
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_116594884
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 10:47 schreef KJTDominicus het volgende:
Wij zijn vorig jaar met de boot (DFDS Seaways) naar Newcastle - Sunderland geweest!! was echt gaaf.
nu willen we dit jaar ook weer, alleen dan met EasyJet vliegen! is goed betaalbaar en vliegen op Newcastle dus ideaal!
alleen hoe ga ik aan betaalbare kaarten komen?
via nederlandse sites is het pokke duur....iemand tips?
Gewoon via newcastle zelf. Bijna al die clubs hebben wel online ticketing. Soms zul je member moeten worden, maar zoveel kost dat niet geloof ik.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_116594919
Wij hebben hetzelfde plan. Ook maar eens uitzoeken!
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_116598890
Als je iets weet hoor ik het graag....lid worden bij Newcastle kost 20 pond :-( beetje zonde natuurlijk.
als mensen andere ideeen hebben graag.
  maandag 10 september 2012 @ 13:24:59 #105
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_116599096
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 13:17 schreef KJTDominicus het volgende:
Als je iets weet hoor ik het graag....lid worden bij Newcastle kost 20 pond :-( beetje zonde natuurlijk.
als mensen andere ideeen hebben graag.
Vaak is er ook gewoon vrije verkoop waarvoor je geen member hoeft te zijn, of het moet echt een risico-wedstrijd zijn waar je naartoe wil.

Dan nog is 20 pond niet veel, aangezien je met 1 membership account 2 kaarten kan halen en voorrang hebt op de vrije verkoop.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_116633467
Willen naar Sunderland thuis (derby)
pi_116810010
Ik heb er misschien overheen gelezen maar ik wilde weten of er mensen zijn die via het SPORT 1/ FILM 1 reizen pakket weleens overzeese voetbalwedstrijden hebben bezocht en wat hun ervaringen waren. Iemand?
pi_117142432
Iemand nog een tip hoe ik het beste aan 4 kaartjes naast elkaar kan komen voor een wedstrijd van Borussia Monchengladbach (thuis, eigen vervoer)?
Gewoon via hun website of via andere aanbieders?
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  zondag 23 september 2012 @ 11:35:16 #109
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_117142482
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 11:32 schreef -J-D- het volgende:
Iemand nog een tip hoe ik het beste aan 4 kaartjes naast elkaar kan komen voor een wedstrijd van Borussia Monchengladbach (thuis, eigen vervoer)?
Gewoon via hun website of via andere aanbieders?
Via hun website en dan sturen ze je kaarten op
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_117142486
Dank u!
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_117147719
BMG is makkelijk te doen via hun site. Heb het vorig jaar en het jaar ervoor gedaan.
Dit jaar waarschijnlijk in februari weer.

Heb van de week kaarten gekocht voor Spurs v Wigan op 3 november en ben nu bezig met Fulham v Sunderland op 18 november.
pi_117147787
-

[ Bericht 100% gewijzigd door #ANONIEM op 23-09-2012 14:01:24 ]
pi_117147902
Hallo. Ik vroeg in deze eerder geplaatste reactie e.e.a maar tot dusver geen enkele reactie. Niemand die hier ervaring mee heeft om wat voor reden ook?
pi_117190609
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 08:13 schreef KJTDominicus het volgende:
Willen naar Sunderland thuis (derby)
Kaarten voor Newcastle inderdaad gewoon via de club zelf doen. Wij zijn vorig jaar naar Newcastle-Everton geweest, kaarten via de Newcastle-website gekocht (member worden was niet nodig). Ik kan me wel voorstellen dat het een stuk lastiger wordt om kaarten voor Newcastle-Sunderland te krijgen, dé wedstrijd daar.


quote:
6s.gif Op zaterdag 15 september 2012 11:30 schreef Iwanius het volgende:
Ik heb er misschien overheen gelezen maar ik wilde weten of er mensen zijn die via het SPORT 1/ FILM 1 reizen pakket weleens overzeese voetbalwedstrijden hebben bezocht en wat hun ervaringen waren. Iemand?
Ik zou nooit gebruik van maken van dat soort sites (voetbalreizen.nl, vi-travel.nl e.d). Zelf een ticket zoeken, hotelletje boeken en kaartje voor wedstrijd regelen is stukken goedkoper en leuker.
pi_117333520
Weet iemand hoe ik kaarten voor Lille kan kopen. Via de website geven ze aan geen e-tikcets te hebben.
  woensdag 3 oktober 2012 @ 10:43:16 #116
65163 KJTDominicus
Hoe liek 't ??
pi_117538727
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 13:55 schreef Stampie22 het volgende:

[..]

Kaarten voor Newcastle inderdaad gewoon via de club zelf doen. Wij zijn vorig jaar naar Newcastle-Everton geweest, kaarten via de Newcastle-website gekocht (member worden was niet nodig). Ik kan me wel voorstellen dat het een stuk lastiger wordt om kaarten voor Newcastle-Sunderland te krijgen, dé wedstrijd daar.

[..]

Ik zou nooit gebruik van maken van dat soort sites (voetbalreizen.nl, vi-travel.nl e.d). Zelf een ticket zoeken, hotelletje boeken en kaartje voor wedstrijd regelen is stukken goedkoper en leuker.
Oke top thanks! ik heb al een mail gestuurd naar de klantenservice!
ik moet natuurlijk al eerder een vlucht boeken en moet zeker zijn van kaarten dus vandaar maar even gemaild.
pi_117659982
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 13:59 schreef DUK het volgende:
BMG is makkelijk te doen via hun site. Heb het vorig jaar en het jaar ervoor gedaan.
Dit jaar waarschijnlijk in februari weer.

Heb van de week kaarten gekocht voor Spurs v Wigan op 3 november en ben nu bezig met Fulham v Sunderland op 18 november.
Hoe ben je aan kaarten voor Spurs gekomen? Wil er eind dit jaar heen...
pi_117660438
Ik ga dit jaar met wat vrienden weer een keer naar een wedstrijd van City
Ben lid van City dus dat scheelt wel weer
Kom ik er na City-Ajax dit jaar een 2e keer, altijd leuk
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_117660571
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 15:27 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik ga dit jaar met wat vrienden weer een keer naar een wedstrijd van City
Ben lid van City dus dat scheelt wel weer
Kom ik er na City-Ajax dit jaar een 2e keer, altijd leuk
Best wel nice volgens mij. Komen ook aardig wat fanatieke Feijenoordsupporters daar.

Ga zelf nog naar Lissabon en Sevilla de komende maanden.
Pleurt op!
pi_117660713
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 15:32 schreef E.H. het volgende:

[..]

Best wel nice volgens mij. Komen ook aardig wat fanatieke Feijenoordsupporters daar.

Ga zelf nog naar Lissabon en Sevilla de komende maanden.
Ik ga in principe 1x per jaar naar City
Vorig jaar dan helaas niet geweest maar ik vermaak mij er altijd prima
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_117660744
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 15:37 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Ik ga in principe 1x per jaar naar City
Vorig jaar dan helaas niet geweest maar ik vermaak mij er altijd prima
Engeland is sowieso fun. Ga er volgend jaar ook weer heen. Beetje in de lagere divisies rondstruinen, dat is gewoon cult.
Pleurt op!
pi_117660804
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 15:38 schreef E.H. het volgende:

[..]

Engeland is sowieso fun. Ga er volgend jaar ook weer heen. Beetje in de lagere divisies rondstruinen, dat is gewoon cult.
Sowieso ja _O_
3e divisie clubje bezoeken is altijd helemaal top
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_117663549
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 15:09 schreef Salva1963 het volgende:

[..]

Hoe ben je aan kaarten voor Spurs gekomen? Wil er eind dit jaar heen...
Ik ben member (heb een tijdje in Londen gewoond).
Kun je ook worden. Gewoon inschrijven op de site en dan de sale data in de gaten houden.

Voor Spurs v Wigan heb ik heel makkelijk kaarten kunnen kopen.
pi_118869256
Ik wil binnenkort met wat vrienden naar Borussia Dortmund. In tegenstelling tot op de site van veel andere Bundesliga clubs lukt het mij niet goed om tickets te bestellen. Zijn hier mensen die ervaring hebben met het bestellen van Dortmund tickets?
pi_119013725
Is het mogelijk om op de wedstrijd dag kaartjes te kopen bij het stadion voor een wedstrijd van Manchester City?
pi_119265350
Ik zou graag in het weekend van 15 dec naar Londen willen. De kaarten voor 16 december 14:30 Tottenham - Swansea kan ik als het goed is gewoon via de site regelen, alleen ik zou graag meerdere wedstrijden. Alleen ik zou ook graag de 15e naar Chelsea - Southampton gaan, hoe kan ik daar het best kaarten voor krijgen. Iemand tips?
pi_119265516
Morgen naar Mönchengladbach-Stuttgart *O*
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_119305400
Nog iemand een tip voor het parkeren bij Borussia Monchengladbach? Ik begreep bij Rheydt of zo?
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_119306964
Heb bij BMG altijd in het centrum geparkeerd. Er rijden pendelbussen vanaf het station en terug en dat is meer dan prima geregeld.
pi_119336016




Het was super in Monchengladbach!
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_119482222
Van het weekend bij Sevilla - Betis geweest. Genieten hoor.

Pleurt op!
pi_119492255
Zat het een beetje vol bij Sevilla? Las op een site dat er maar 22000 man zat terwijl er een kleine 50000 in het stadion kan. Geloofde ik al niet en al helemaal niet als ik die video zo zie..
pi_119493615
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 01:21 schreef DUK het volgende:
Zat het een beetje vol bij Sevilla? Las op een site dat er maar 22000 man zat terwijl er een kleine 50000 in het stadion kan. Geloofde ik al niet en al helemaal niet als ik die video zo zie..
Zat vrij vol inderdaad. Waar wij zaten waren nog wel genoeg lege plekken en zoals je op de video kan zien ook op de tweede ring aan de overkant. Dat zijn de vrij dure vakken als ik het niet verkeerd heb.
Pleurt op!
pi_119532162
Iemand ervaringen met wedstrijden van Werder Bremen? Goede sfeer in het stadion?

Kan er vanaf Groningen voor 7,50 met de bus komen.
  vrijdag 23 november 2012 @ 12:34:21 #135
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_119534441
Ik zou het zeker proberen... Volgens mij is het een beetje mak daar in het noorden, maar 4 van de 6 wedstrijden uitverkocht. Doorgaans leuk voetbal en het stadion dichtbij het stadcentrum dus slecht zal het nooit worden.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  vrijdag 23 november 2012 @ 22:56:51 #136
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_119558791
Ik ga zondag naar Boca Juniors - Racing Club. Zin in!
pi_120102351
Gisteren bij Dortmund-Wolfsburg geweest. Wat blijft dat toch een geweldig stadion.

Mijn fotos http://voetbalhopper.blog(...)d-vfl-wolfsburg.html
pi_120314332
Ik wil op 09.03.2013 graag naar Schalke 04 - Borussia Dortmund. Is het makkelijk om hiervoor kaartjes te krijgen? Is het slim om dan eventueel ook staanplaatsen te nemen?
  vrijdag 14 december 2012 @ 23:59:20 #139
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_120328653
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 19:32 schreef Ludacriss het volgende:
Ik wil op 09.03.2013 graag naar Schalke 04 - Borussia Dortmund. Is het makkelijk om hiervoor kaartjes te krijgen? Is het slim om dan eventueel ook staanplaatsen te nemen?
Kun je vergeten
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_120329066
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 09:32 schreef -J-D- het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Het was super in Monchengladbach!
Ik kan jou of het is toeval :)
Gino ♥
pi_120331283
Zondag naar Spurs v Swansea. Zin in weer.
pi_120333209
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2012 00:10 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Ik kan jou of het is toeval :)
? Vertel ?
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_120346058
quote:
99s.gif Op vrijdag 14 december 2012 23:59 schreef XL het volgende:

[..]

Kun je vergeten
Niet mogelijk om hier kaartjes voor te krijgen? Snap dat het de wedstrijd is voor deze 2 clubs.
  zaterdag 15 december 2012 @ 18:31:47 #144
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_120346393
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 18:20 schreef Ludacriss het volgende:

[..]

Niet mogelijk om hier kaartjes voor te krijgen? Snap dat het de wedstrijd is voor deze 2 clubs.
Alles heeft een prijs. Via een bemiddelingsbureau of de zwarte markt...

Schalke kom je bijna niet tussen voor kutwedstrijden, laat staan voor de topper. Die zijn altijd stijf uitverkocht
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_120409487
2 jaar geleden met 2 vrienden naar een wedstrijd van Arsenal ben geweest en volgend jaar willen we naar een wedstrijd in Duitsland.

Planning is om naar Hsv - Wolfsburg te gaan.

Net even gebeld met Hsv, kaarten kopen is waarschijnlijk geen probleem. Ik heb de mogelijkheid om member te worden en dan 2 dagen eerder kaarten te kopen of gewoon gebruik maken van de vrije verkoop.

Heeft iemand hier ervaring mee?
pi_120411022
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 18:20 schreef Ludacriss het volgende:

[..]

Niet mogelijk om hier kaartjes voor te krijgen? Snap dat het de wedstrijd is voor deze 2 clubs.
http://www.s04-ticketboerse.de/fansale/home.htm?id=S04_NO_SESSION in de gaten houden.

Via de officiele ticketsite wordt lastig. Er zijn volgens mij maar 2 blokken die compleet vrij zijn gehouden van seizoenkaarthouders, maar die zijn allang vol voordat de vrije verkoop begint.
Bij matige tegenstanders is het nog wel redelijk makkelijk om kaartjes te krijgen, ben zelf vorig seizoen naar Schalke-Wolfsburg geweest.
pi_120421991
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 09:32 schreef -J-D- het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Het was super in Monchengladbach!
Wel een baggerplaats Derksen. Wat ha je betaald?
U MAD?
pi_120422244
39 euri. Was de enige plek in het stadion waar we met z'n 4-en naast elkaar konden, 1.5 maand van te voren.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_120442496
Kaarten voor Gladbach is de laatste tijd echt drama. Ben al echt heel lang niet kunnen gaan, dus zoek mijn HEIL maar bij andere clubs in de regio.

Aanrader voor de echte liefhebbers; ergens in maart gaat KFC Uerdingen kampioen worden in de Oberliga. In het Grotenburg stadion MOET je eens geweest zijn. Volgend jaar echt een bazen Regionalliga met heel wat politie-inzet :D -> RW Oberhausen, RW Essen, Aachen, KFC Uerdingen, Wuppertal en nog enkele prachtige clubs. Verheug me nu al op 2013-2014.
U MAD?
  dinsdag 18 december 2012 @ 00:01:49 #150
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_120445033
Uerdingen wil volgens het Roda JC concept een nieuw stadion gaan bouwen! Afgelopen weekend een heel artikel in Rheinische Post. Eric van de Luer is daar 'een mannetje'
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_120445189
van de Leur is gewoon een pion. Die voorzitter is een gek.
U MAD?
pi_120486873
Als ik in februari/maart een wedstrijd in Duitsland -net over de grens met Nederland- wil bezoeken welke club raden jullie me aan?

Rekening houdend met het gemak om aan een kaartje te komen, sfeer, gemoedelijkheid en leuk centrum (om 's avonds te gaan stappen)?

Keulen, Dortmund, Bremen, Hamburg, Dusseldorf?
pi_120486977
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 22:57 schreef marco_sire het volgende:
Als ik in februari/maart een wedstrijd in Duitsland -net over de grens met Nederland- wil bezoeken welke club raden jullie me aan?

Rekening houdend met het gemak om aan een kaartje te komen, sfeer, gemoedelijkheid en leuk centrum (om 's avonds te gaan stappen)?

Keulen, Dortmund, Bremen, Hamburg, Dusseldorf?
Schalke en Dortmund :Y

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 18-12-2012 22:59:42 ]
  dinsdag 18 december 2012 @ 23:00:34 #154
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_120487036
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 22:59 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Schalke en Dortmund :Y
Toch wel een stuk minder qua uitgaan. Zou ik eerder voor Dusseldorf of Hamburg gaan.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_120487782
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 22:57 schreef marco_sire het volgende:
Als ik in februari/maart een wedstrijd in Duitsland -net over de grens met Nederland- wil bezoeken welke club raden jullie me aan?

Rekening houdend met het gemak om aan een kaartje te komen, sfeer, gemoedelijkheid en leuk centrum (om 's avonds te gaan stappen)?

Keulen, Dortmund, Bremen, Hamburg, Dusseldorf?
Net over de grens is nogal breed he.... Waar kom je vandaan?

Keulen zou ik laten schieten. Ben er pasgeleden voor de eerste keer geweest vs. MSV Duisburg en betaalde 29 euro voor een middelmatige plaats in de 2. BL
Alles was duur daar, echt een tegenvaller.

Dusseldorf is een leuke club en heeft een leuke stad om uit te gaan.
Je kan natuurlijk ook gewoon een club in de lagere regionen kiezen. Dan zou ik Essen kiezen :)
U MAD?
pi_120487801
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 23:00 schreef Caland het volgende:

[..]

Toch wel een stuk minder qua uitgaan. Zou ik eerder voor Dusseldorf of Hamburg gaan.
Reeperbahn *O*
Lekker hoeren snoeren.
U MAD?
  dinsdag 18 december 2012 @ 23:17:04 #157
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_120487909
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 december 2012 23:14 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Reeperbahn *O*
Lekker hoeren snoeren.
En in elke tent opgelicht worden als je even niet uitkijkt.

Mooi daar. Al moet het je ook wel liggen denk ik. :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_120496079
@allen hierboven: bedankt voor de tips.

Net over de grens is niet een breed begrip hoor ;) Wij wonen redelijk centraal dus net over de grens noordelijk en zuidelijk is goed aan te rijden.


Ik begreep zelf dat Schalke 9 van de 10 keer uitverkocht is en dat Dortmund lastig is. Stad zelf vind ik niet zo fraai!

Keulen kan je weer wel leuk stappen maar blijkbaar niet zo boeiend.

Dusseldorf gaat het dan worden zo te lezen :)

Mochten mensen nog tips willen over Newcastle/Sunderland: just ask!
pi_120519078
Welke kroegen zijn leuk in Newcastle? :)
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_120532281
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 19:26 schreef -J-D- het volgende:
Welke kroegen zijn leuk in Newcastle? :)
Centrum of voetbalstadion gerelateerd?
Ben in tig kroegen geweest en eigenlijk geen 1 viel tegen. Bij mooi weer heb ik een goede tip:
Als je aan het water staat bij alle bruggen met je gezicht naar het Hilton (ligt dus aan de overkant van het water) loop dan naar rechts en dan zie je een kleine kroeg met buitenterras. Binnen enorm groot en aan de achterkant ook een super terras.

Lekker duidelijk verhaal hè ;)
  dinsdag 25 december 2012 @ 15:30:48 #161
362446 Massief
VI HOOLIGANS
pi_120758967
In mei waarschijnlijk liverpool - everton bezoeken. Wordt eerste keer dat ik zoiets ga doen dus heb er erg veel zin in. Merseyside derby moet ook wel een mooie wedstrijd opleveren.. Gaan 3 dagen dus met 2 overnachtingen met 4 vrienden. Kan niet wachten.
Koekoek
pi_120776609
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 15:30 schreef Massief het volgende:
In mei waarschijnlijk liverpool - everton bezoeken. Wordt eerste keer dat ik zoiets ga doen dus heb er erg veel zin in. Merseyside derby moet ook wel een mooie wedstrijd opleveren.. Gaan 3 dagen dus met 2 overnachtingen met 4 vrienden. Kan niet wachten.
^O^

Ben er zelf voor 99% zeker ook bij, zin an
  woensdag 26 december 2012 @ 17:54:31 #163
362446 Massief
VI HOOLIGANS
pi_120789488
Iemand hier trouwens meer ervaringen met kick off voetbalreizen. Vrienden hadden goede ervaringen namelijk alleen op internet vind ik weinig.
Koekoek
pi_121036712
Ik wil 23 februari graag naar PSG - Marseille.
Iemand ervaring met tickets kopen voor wedstrijden in Frankrijk.
Kortom: alle tips zijn welkom
pi_121073706
Iemand al eens vrijwillig een wedstrijd van de ligue 1 bijgewoond?

Ik moet er binnenkort aan geloven en vraag me af of er gewoon pinten worden gedronken in het stadion.
Het gaat om een thuiswedstrijd van Lille.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  vrijdag 4 januari 2013 @ 23:05:47 #166
357045 Grifte
Feijenoord
pi_121173981
Hierbij nog even een kort fotoverslag van mijn trip naar Southampton - Doncaster Rovers, 24 maart 2012 (2-0). Kon helaas geen foto's binnen nemen. Beetje saai stadion, wel veel mooie oude industrie eromheen. Wel geweldige sfeer, zeker een aanrader.







  vrijdag 4 januari 2013 @ 23:41:28 #167
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_121175766
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 15:51 schreef mister_popcorn het volgende:
Iemand al eens vrijwillig een wedstrijd van de ligue 1 bijgewoond?

Ik moet er binnenkort aan geloven en vraag me af of er gewoon pinten worden gedronken in het stadion.
Het gaat om een thuiswedstrijd van Lille.
Ik ben vorige maand naar Lille-Bastia en Valenciennes-PSG geweest.

Drink zelf niet, dus heb er niet op gelet of het bier dat ze in het stadion schonken alcoholvrij was of niet. Maar rondom de stadions zijn er best wel mogelijkheden om een pilsje te drinken.
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
  zaterdag 5 januari 2013 @ 01:20:27 #168
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_121180098
Ik weet ook niet hoe het in Frankrijk is, maar in Spanje wordt er gewoon geschonken
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_121307853
Heeft hier iemand ervaring met het bezoek van wedstrijden van Lazio? Ik ga namelijk 22 februari naar rome en zij spelen dan tegens Pescara.
* Verwijderd *
pi_121385883
Heeft er iemand van jullie ervaringen met het bestellen van voetbalticket van Manchester City via viagogo.co.uk? Ik word naar deze website doorverbonden via de officiële website maar lees op internet ook negatieve ervaringen met deze website.

Ik wil natuurlijk ook een officieel ticket en niet iemand die me daar ter plekke nog een seizoenskaart komt brengen :-)

Ik hoor graag jullie reactie
  donderdag 10 januari 2013 @ 11:20:07 #171
389188 lfcjimm
Memento Vivere
pi_121386958
Als Swansea city zo door blijft gaan lekker naar de league cup finale op Wembley! Go Swans!
DeMooy
pi_121558369
Heeft er iemand ervaring met kaarten bestellen rechtstreeks bij Manchester United?
Ik kan ze wel bestellen, maar weet iemand of deze worden thuis gestuurd of dat je ze bij Manchester United af moet/kunt afhalen?
  dinsdag 15 januari 2013 @ 13:11:08 #173
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_121589324
Zondag bij O Clasico geweest in Lissabon. Leuke twintig minuten, maar verder was het niet al te best. Beetje jammer dat de speakers daar vrij hard aanstaan en het clublied eroverheen schalt. Werd ook veel reclame voor hun sponsoren gemaakt voor aanvang en in de rust. Beetje apart. Zal er wel bij horen daar.


quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 19:10 schreef teun85 het volgende:
Heeft er iemand ervaring met kaarten bestellen rechtstreeks bij Manchester United?
Ik kan ze wel bestellen, maar weet iemand of deze worden thuis gestuurd of dat je ze bij Manchester United af moet/kunt afhalen?
Kan je niet gewoon contact opnemen met Man Utd zelf?
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_121590829
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 13:11 schreef Happel het volgende:
Zondag bij O Clasico geweest in Lissabon. Leuke twintig minuten, maar verder was het niet al te best. Beetje jammer dat de speakers daar vrij hard aanstaan en het clublied eroverheen schalt. Werd ook veel reclame voor hun sponsoren gemaakt voor aanvang en in de rust. Beetje apart. Zal er wel bij horen daar.


[..]

Kan je niet gewoon contact opnemen met Man Utd zelf?
Happel,

Ik wil met vrienden naar Benfica v Sporting in April. Hoe ben je aan kaarten gekomen?
Een beetje makkelijk te doen?
Alle info is welkom.
pi_121590896
Wie kan mij vertellen wie die man met de baard is bij Benfica. Is schijnbaar een bekend persoon, zit langs het uitvak, komt vaak in beeld bij wedstrijden en iedereen wil met hem op de foto.
Echt zo' oudere dikke gast met zwarte onverzorgde baard.
U MAD?
  dinsdag 15 januari 2013 @ 13:54:25 #176
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_121591050
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 13:48 schreef DUK het volgende:

[..]

Happel,

Ik wil met vrienden naar Benfica v Sporting in April. Hoe ben je aan kaarten gekomen?
Een beetje makkelijk te doen?
Alle info is welkom.
Ik heb voor Benfica v Sporting kaarten op de wedstrijddag aan het stadion gekocht. Dat was wel slechts voor de beker (halve finale). Stadion was slechts 85% gevuld.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_121594757
Sporting draait echt voor geen meter maar het blijft natuurlijk een stadsderby (en meer).
Ik heb begrepen van Portugese kennissen dat het makkelijk moet zijn om aan kaarten te komen (aan het stadion) maar ik wil het zekere voor het onzekere nemen.

Thanks XL.
  dinsdag 15 januari 2013 @ 15:29:07 #178
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_121594866
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 15:26 schreef DUK het volgende:
Sporting draait echt voor geen meter maar het blijft natuurlijk een stadsderby (en meer).
Ik heb begrepen van Portugese kennissen dat het makkelijk moet zijn om aan kaarten te komen (aan het stadion) maar ik wil het zekere voor het onzekere nemen.

Thanks XL.
Ben het even aan het navragen. Meen dat maatje van mij zich had geregistreerd op de site van Benfica en het via internet heeft besteld.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_121597441
Thanks!
Maat van mij ook. Kaarten komen alleen erg laat te koop (week, 10 dagen voor KO).
pi_121891396
Weet iemand een goede site waar je tickets voor West Ham kan bestellen???
pi_121891475
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 15:39 schreef Bobbje het volgende:
Weet iemand een goede site waar je tickets voor West Ham kan bestellen???
Clubsite ?
U MAD?
pi_121971461
2 Maart Tottenham-Arsenal
3de keer WHL *O*
pi_121990905
Heb je de tickets voor Tottenham zelf geregeld? Of via een reisorganisatie?
Ben je Gold or Silver member?
pi_122013203
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 03:24 schreef Lucic17 het volgende:
2 Maart Tottenham-Arsenal
3de keer WHL *O*
Nice. Dit seizoen al twee keer geweest op WHL. Komt wellicht nog een derde maar er zitten nog potjes in Lissabon en Athene tussen. Eens kijken of er geld overblijft.
pi_122020292
White Hart Lane is echt een prachtig stadion, maar die supporters zijn echt wankers. Ben er één keer geweest, maar zou er toch niet zo heel snel meer naar terug gaan..
U MAD?
pi_122074248
Hmm. Nooit problemen met de supporters bij Spurs gehad. Wellicht ook een verkleurd beeld aangezien ik ze support in Engeland.
pi_122128698
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 16:49 schreef Ibbi87 het volgende:
Heb je de tickets voor Tottenham zelf geregeld? Of via een reisorganisatie?
Ben je Gold or Silver member?
Een kennis van ons heeft met 7 andere vrienden allemaal een Silver member card voor Tottenham.
En als er dan iemand niet kan gaan nemen ik en men vader die hun kaarten over.
Nu hadden we het geluk dat er 2 personen niet mee konden naar Tottenham-Arsenal ;)
pi_122128857
Afgelopen vrijdag bij Standard geweest. Aanrader als je het niet te ver wil zoeken!
U MAD?
pi_122663980
Iemand ervaring met Leverkusen? Vrienden willen daar in April heen. Kaarten op het veld schijnen voor een prikkie te koop te zijn. Keulen dichtbij.
Ik twijfel. Leverkusen lijkt me echt een dooie club.
pi_122699199
Op www.onedayonly.nl/ staat een aanbieding; 79 euro voor boottocht, overnachting en wedstrijd Sunderland - Norwich.
Ben nog nooit bij een engelse wedstrijd geweest. Is sunderland qua sfeer aan te raden?
  woensdag 13 februari 2013 @ 12:26:39 #191
389188 lfcjimm
Memento Vivere
pi_122824448
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 19:53 schreef Lucic17 het volgende:

[..]

Een kennis van ons heeft met 7 andere vrienden allemaal een Silver member card voor Tottenham.
En als er dan iemand niet kan gaan nemen ik en men vader die hun kaarten over.
Nu hadden we het geluk dat er 2 personen niet mee konden naar Tottenham-Arsenal ;)
niet kunnen naar DÉ wedstrijd van het seizoen. :') ach lucky for you
DeMooy
pi_122849637
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 00:16 schreef DUK het volgende:
Iemand ervaring met Leverkusen? Vrienden willen daar in April heen. Kaarten op het veld schijnen voor een prikkie te koop te zijn. Keulen dichtbij.
Ik twijfel. Leverkusen lijkt me echt een dooie club.
Ben zowel bij Keulen als Leverkusen geweest. Beiden mooie stadions, qua publiek geef ik de voorkeur aan de Keulse supporters. Echter zijn de prijzen voor een potje in de 2. liga bij Köln dusdanig hoog dat je daarvoor beter een leuke pot in de Bundesliga bij Leverkusen kan bekijken.
Kaarten bij Leverkusen zijn makkelijk te bestellen via de clubsite. Ik had vorig seizoen kaarten voor tweede ring lange zijde tegenover uitvak. Zaten toen dusdanig weinig mensen dat ik de tweede helft op eerste ring ben gaan zitten dicht bij cornervlag.

Parkeren enzo is bij Leverkusen heel goed geregeld. Je wordt met bussen richting stadion vervoerd, parkeren is gratis. In Keulen zoek je je een ongeluk en betaal je geloof ik tien euro voor een plaats wat een kwartier lopen is van het stadion.

Als je meer info wil hoor ik het wel.
U MAD?
pi_122856484
We gaan waarschijnlijk een nacht stappen en slapen in Keulen en een wedstrijd van Leverkusen bezoeken. Zag dat er een trein gaat van Keulen centraal naar Leverkusen-nog wat (bij het stadion). Is die trein gratis of bedoel je iets anders met dat gratis vervoer?
Zo ja, waarvandaan? Thanks!
pi_122868057
Het is een beetje last minute maar ik zit 1,2,3 in London. En wil graag naar Chelsea - WBA ( aangezien Tottenham - Arsenal onbetaalbaar is). Ben geen member maar is er een mogelijkheid om dit te regelen en via viagogo kaarten te kopen? Bij het stadion wordt heel duur vrees ik?

Een andere optie is Charlton - burnsley maar Charlton schijnt niet echt leuk te zijn? Rest Vd londense ploegen spelen helaas uit.

Bij voorbaat dank

[ Bericht 66% gewijzigd door Joostkl92 op 15-02-2013 13:51:09 ]
pi_122932505
Denk dat Chelsea v WBA uitverkocht is dus via het stadion zal het niet lukken (niet via de officiele kanalen tenminste). Charlton nooit geweest maar volgens mij is dat niet heel leuk nee..
pi_123182661
Wie kan mij helpen?

Wil graag 2 kaarten bestellen voor PSG - Valenciennes 4 mei 2013. Wat is de beste manier om aan kaarten te komen? En kan ik het risico nemen om op 3 mei kaarten bij het stadion te kopen, of is dit niet handig en moet ik ze vroegtijdig bestellen?

Alvast bedankt
pi_123414061
Zaterdag naar de topper en derby in de 3. Bundesliga tussen Preussen Münster (4e) en VFL Osnabrück (1e). Spektakel gegarandeerd met een uitverkocht stadion en de historie die vooraf gaat aan het duel. Supporters van Osnabrück hebben een hele waslijst aan zaken meegekregen die ze niet mogen aangezien de derby vorig jaar nogal ontspoorde.

Nu al zin in *O*
Eerste keer voor mij het Preussen stadion.
U MAD?
pi_123669232
Wij willen met z'n 4-en naar Newcastle - Arsenal, de laatste wedstrijd.
Ik heb me aangemeld op de site van Newcastle, geen member.
Zou ik voor deze wedstrijd 4 tickets kunnen boeken via de site, of wordt dit kansloos?
pi_123674411
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 18:38 schreef mrbombastic het volgende:
Wij willen met z'n 4-en naar Newcastle - Arsenal, de laatste wedstrijd.
Ik heb me aangemeld op de site van Newcastle, geen member.
Zou ik voor deze wedstrijd 4 tickets kunnen boeken via de site, of wordt dit kansloos?
Wil je vliegen of met de boot?

http://www.dfdsseaways.nl(...)rsenal/#.UTZHMRxhV8E
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_123675193
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 20:28 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Wil je vliegen of met de boot?

http://www.dfdsseaways.nl(...)rsenal/#.UTZHMRxhV8E
Liever vliegen.
pi_123797243
Afgelopen dinsdag naar Crystal Palace v Hull City geweest.
Was al eerder op Selhurst Park geweest maar nu veel me de sfeer toch wel op.
Behoorlijk fanatiek. Heerlijk sfeertje. Speelt natuurlijk ook mee dat Palace kan promoveren.
pi_123800276
Vet!
U MAD?
  vrijdag 8 maart 2013 @ 20:10:19 #203
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_123804189
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 17:09 schreef DUK het volgende:
Afgelopen dinsdag naar Crystal Palace v Hull City geweest.
Was al eerder op Selhurst Park geweest maar nu veel me de sfeer toch wel op.
Behoorlijk fanatiek. Heerlijk sfeertje. Speelt natuurlijk ook mee dat Palace kan promoveren.
Ben ik eens geweest in 2006/2007. Toen was de sfeer heel wat minder. Speelden ze tegen Leeds.

Ga einde van de maand naar Yeovil Town - Wallsall, Plymouth Argyle - Exeter en of Torquay v Bradford of Exeter v Rochdale. Erg veel zin in.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_123816698
Mijn volgende tripjes zijn

AEK Athene v Veria (volgende week zaterdag)
Leverkusen v Hoffenheim dus (in April)
en ik ga proberen Spurs v .... in de volgende ronde Europa League mee te pakken.
Moet het een beetje mee zitten met de loting. Ben twee periodes in Londen in April..
pi_123842294
Vorige week naar Boavista - Fafe (2-1) geweest.

Eskimo Joe
pi_123857658
Gisteren bij Schalke-Dortmund geweest. Man wat was dat geweldig, mijn fotos zijn te zien
http://voetbalhopper.blog(...)russia-dortmund.html
pi_123858091
Cool! Leuk ook om je foto's te zien van Leverkusen v Hoffenheim.
Steeds meer zin in mijn trip naar Leverkusen nu.

[ Bericht 1% gewijzigd door DUK op 10-03-2013 18:56:35 ]
pi_123863922
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 11:10 schreef DUK het volgende:
Cool! Leuk ook om je foto's te zien van Leverkusen v Hoffenheim.
Steeds meer zin om mijn trip naar Leverkusen nu.
Ik vind Leverkusen ook zeker een aanrader, voor het stadion is _O_
pi_123916908
Ik wil graag met mijn vader, die al aardig op leeftijd is(70), eens naar een Engelse wedstrijd met veel sfeer. Dat is een droom van hem om dat nog eens mee te maken.

Een Londense derby zou bijv. erg leuk zijn. Liefst eind april, mei of juni.

Wat is handig om te doen? Welke wedstrijd? waar kaarten? Waar in het stadion? Welk hotel? Hoe reizen?

Alle tips zijn welkom......
pi_123920533
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 16:46 schreef arene het volgende:
Ik wil graag met mijn vader, die al aardig op leeftijd is(70), eens naar een Engelse wedstrijd met veel sfeer. Dat is een droom van hem om dat nog eens mee te maken.

Een Londense derby zou bijv. erg leuk zijn. Liefst eind april, mei of juni.

Wat is handig om te doen? Welke wedstrijd? waar kaarten? Waar in het stadion? Welk hotel? Hoe reizen?

Alle tips zijn welkom......
Kijk naar het speelschema: voor sfeer wil je naar Tottenham (wat vrij moeilijk is voor een derby), West Ham (ook niet makkelijk), Crystal Palace, Watford, AFC Wimbledon, misschien Milwall or Charlton. In ieder geval niet Chelsea of Arsenal.
pi_123925807
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 16:46 schreef arene het volgende:
Ik wil graag met mijn vader, die al aardig op leeftijd is(70), eens naar een Engelse wedstrijd met veel sfeer. Dat is een droom van hem om dat nog eens mee te maken.

Een Londense derby zou bijv. erg leuk zijn. Liefst eind april, mei of juni.

Wat is handig om te doen? Welke wedstrijd? waar kaarten? Waar in het stadion? Welk hotel? Hoe reizen?

Alle tips zijn welkom......
Met een creditcard en een account bij een clubsite kom je al heel ver.
Kies je een wedstrijd uit en mail de betreffende club of je kaarten kan kopen.
En betreft hotels en reizen.... Ik neem aan dat je zelf een vliegticket kan boeken en ook zelf een hotel kan kiezen :')
U MAD?
pi_123938406
In het weekend van 20 april zit ik in Londen. Wij willen dan een wedstrijd meepakken in de Premier Leage.

Heb al een mail naar Spurs (spelen dan tegen City) en Fulham (spelen tegen Arsenal) gestuurd.
Zij gaven aan dat je alleen kaarten kunt kopen wanneer je member bent.
Iemand toevallig member die kaarten voor mij zou willen regelen?

Blijven over West Ham en QPR. Iemand ervaring met deze clubs en sfeer in stadion?
  maandag 11 maart 2013 @ 23:07:31 #213
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_123939331
West Ham zeker doen. Al is het maar voor het stadion.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_123942275
Denk dat Spurs v City inmiddels uitverkocht is.
Fulham v Arsenal, QPR v Stoke en West Ham v Wigan zouden te doen moeten zijn als je je even registreert op hun site en member wordt. Vervolgens kun je met een creditcard kaarten kopen.
Anders zou je wellicht ook naar Championship kunnen kijken. Dat weekend in Londen:
Watford v Blackburn Rovers
Crystal Palace v Leicester
Charlton v Wolves
pi_123982831
Bij Fulham had ik me al geregistreerd, maar om in aanmerking te komen voor kaarten tegen Arsenal moet je member zijn. Dit kost ook weer 35 pond. Vind ik voor 1 wedstrijd een beetje teveel van het goede.
Bedankt voor de tips. Ik ga proberen om kaarten voor West Ham te regelen.
  dinsdag 12 maart 2013 @ 22:29:51 #216
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_123983550
West Ham is tof man, mooi stadion, lekkere pauperwijk, clublied dat massaal wordt meegezongen _O_
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_124007860
Ben paar weken terug naar Gladbach - Dortmund geweest. Wat een sfeer van beide kanten.
Had het als kerstcadeau gekregen(+ overnachting).
Voor volgend jaar staat Dortmund op de planning
Op zaterdag 1 september 2012 20:43 schreef Tim86 het volgende :
Wedden bij de Toto is hetzelfde als betalen om een crackhoer neuken wanneer je zelf een fotomodel thuis hebt zitten.
  dinsdag 2 april 2013 @ 18:20:34 #218
400410 Flip_Chelsea
Flip_Chelsea
pi_124800600
Ik ga 27 april voor de vijfde keer naar Chelsea. Ditmaal naar Chelsea - Swansea. Ik ben nu voor het tweede jaar op rij member en fan geworden door een vriend van mijn pa destijds. Ben vorig jaar ook in de binnenstad van Munchen geweest toen ze de Champions League wonnen. Dat was echt de beste dag ever :D
Carefree.
pi_124818401
quote:
1s.gif Op woensdag 13 maart 2013 15:43 schreef marcie216 het volgende:
Ben paar weken terug naar Gladbach - Dortmund geweest. Wat een sfeer van beide kanten.
Had het als kerstcadeau gekregen(+ overnachting).
Voor volgend jaar staat Dortmund op de planning
Tip: geen kaart voor gelbe wand regelen. Is vetter om deze te aanschouwen.
U MAD?
pi_124824548
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 22:29 schreef Caland het volgende:
West Ham is tof man, mooi stadion, lekkere pauperwijk, clublied dat massaal wordt meegezongen _O_
West Ham dat in een ander stadion gaat spelen ;(
pi_124825273
quote:
1s.gif Op woensdag 3 april 2013 09:25 schreef Afhaalchinees het volgende:

[..]

West Ham dat in een ander stadion gaat spelen ;(
Inderdaad triest. Kut Premier League.
U MAD?
pi_124826126
Ik ga over 2 weken naar Londen, wilde eigenlijk naar West Ham maar die spelen dan niet helaas.
Dus ga ik naar een championship wedstrijd: Milwall - Watford.

Iemand ervaringen met Milwall? (Tuurlijk ken ik de film Hooligans.)
pi_124826715
Over een paar weekjes naar Newcastle - Liverpool *O*
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_125096939
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 10:30 schreef stijn-5 het volgende:
Ik ga over 2 weken naar Londen, wilde eigenlijk naar West Ham maar die spelen dan niet helaas.
Dus ga ik naar een championship wedstrijd: Milwall - Watford.

Iemand ervaringen met Milwall? (Tuurlijk ken ik de film Hooligans.)
The Den is best een ok stadion. Niet heel bijzonder. Wijk is erg gaar.
Watford strijdt voor promotie. Hebben Zola als trainer geloof ik.
pi_125097729
Bij Dortmund hebben ze het over VVK-Start & Vereinsmitglieder, wat bedoelen ze daar mee?
VVK-Start = Vrije verkoop & Vereinsmitglieder = clubkaarthouders ?

Ik probeer al een tijdje kaarten te krijgen voor Dortmund maar tijdens de vrije verkoop is het de eerste 2 uur niet mogelijk om de site te bereiken en daarna is alles weer uitverkocht. :')

Kaarten voor Schalke waren vorig seizoen toch wat makkelijker te krijgen.
pi_125099387
quote:
1s.gif Op woensdag 13 maart 2013 15:43 schreef marcie216 het volgende:
Ben paar weken terug naar Gladbach - Dortmund geweest. Wat een sfeer van beide kanten.
Had het als kerstcadeau gekregen(+ overnachting).
Voor volgend jaar staat Dortmund op de planning
Gladbach ben ik vorig jaar geweest.. inderdaad mooie sfeer. Dortmund ben ik een paar jaar terug geweest..daar is het nog leuker.. 80.000 man en dan die massieve Nordkurve.. 25.000 man op de grootste staantribune van Europa.. indrukwekkend _O_

Wat me van Gladbach nog bij staat is dat ik het stadion aan de buitenkant ontzettend lelijk vind.. het maakt een goedkope indruk en ik heb later opgezocht dat de bouwkosten maar 75 miljoen waren.. dat is te zien. Lelijk stadion van buiten, van binnen is het wel oké.

Bundesliga ^O^
pi_125102452
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 april 2013 23:35 schreef DUK het volgende:

[..]

The Den is best een ok stadion. Niet heel bijzonder. Wijk is erg gaar.
Watford strijdt voor promotie. Hebben Zola als trainer geloof ik.
Ja las het al dat de wijk gaar is maar ben wel wat gewend.
Ik ben benieuwd verwacht niet veel van het voetbal, meer kick en rush.
pi_125110135
Bundesliga = ^O^

2. Bundesliga en lager = ^O^ ^O^ ^O^
U MAD?
  woensdag 10 april 2013 @ 13:38:53 #229
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_125110390
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 13:30 schreef de_boswachter het volgende:
Bundesliga = ^O^

2. Bundesliga en lager = ^O^ ^O^ ^O^
Absoluut mee eens.
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
  zaterdag 13 april 2013 @ 11:08:52 #230
362446 Massief
VI HOOLIGANS
pi_125226854
Nog paar weekjes tot liverpool - everton. Kan niet wachten.
Koekoek
pi_125379869
Ik ga van het weekend naar Praag , is dat neppe Bohemians Praag :') nog wat ?
Tevens is Viktoria Ziskov leuk om te bezoeken? Of hebben mensen nog andere ideeën
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_125382118
Vrijdag naar Borussia Mönchengladbach - Augsburg! Plan was om zaterdag Dortmund - Mainz mee te pakken maar is al weken uitverkocht. Inplaats daarvan gaan we zaterdagmiddag naar Rot Weiss Essen - Viktoria Köln, regionalliga in een prachtig nieuw stadion voor 20.000 man. Na die wedstrijd rijden we gelijk door naar Tilburg, even eten en naar Willem II - Roda.
Alle kaarten zijn binnen, hotel geboekt, wordt leuk :)
  woensdag 17 april 2013 @ 00:31:21 #233
400393 Norakiaan
Gelooft in de Norak
pi_125382479
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 00:22 schreef Stampie22 het volgende:
Vrijdag naar Borussia Mönchengladbach - Augsburg! Plan was om zaterdag Dortmund - Mainz mee te pakken maar is al weken uitverkocht. Inplaats daarvan gaan we zaterdagmiddag naar Rot Weiss Essen - Viktoria Köln, regionalliga in een prachtig nieuw stadion voor 20.000 man. Na die wedstrijd rijden we gelijk door naar Tilburg, even eten en naar Willem II - Roda.
Alle kaarten zijn binnen, hotel geboekt, wordt leuk :)
Prachtig zijn die trippies. Geniet ervan. Willem II - Roda spreekt mij dan weer minder aan. Willem II is al klaar.
pi_125382606
quote:
14s.gif Op woensdag 17 april 2013 00:31 schreef Norakiaan het volgende:

[..]

Prachtig zijn die trippies. Geniet ervan. Willem II - Roda spreekt mij dan weer minder aan. Willem II is al klaar.
Laatste strohalm en mooie tussenstop op de terugweg :)
  woensdag 17 april 2013 @ 00:35:49 #235
400393 Norakiaan
Gelooft in de Norak
pi_125382657
quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2013 00:34 schreef Stampie22 het volgende:
Laatste strohalm en mooie tussenstop op de terugweg
Wie weet. Ja, dat is waar.
pi_125383822
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 13:30 schreef de_boswachter het volgende:
Bundesliga = ^O^

2. Bundesliga en lager = ^O^ ^O^ ^O^
Geen idee, maar ik ga naar de laatste wedstrijd van Hertha tegen Energie Cottbus. Dan zijn ze wss al kampioen, maar toch. Dus hopelijk kan ik het positivisme dan bevestigen ;-)
pi_125387053
Weet iemand of in de duitse regionalliga's alleen de kampioen promoveert of spelen de ploegen daaronder ook nacompetitie ofzo? Wordt me niet duidelijk op sites als soccerway. Ik ga naar Rot Weiss Essen, de huidige nr 3 in Regionalliga West, ze spelen tegen de nr 5, dus leuk om te weten of het ergens om gaat:)
  woensdag 17 april 2013 @ 11:13:36 #238
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_125389408
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 09:39 schreef Stampie22 het volgende:
Weet iemand of in de duitse regionalliga's alleen de kampioen promoveert of spelen de ploegen daaronder ook nacompetitie ofzo? Wordt me niet duidelijk op sites als soccerway. Ik ga naar Rot Weiss Essen, de huidige nr 3 in Regionalliga West, ze spelen tegen de nr 5, dus leuk om te weten of het ergens om gaat:)
Er zijn 5 Regionalliga's (Nord, Nordost, West, Südwest en Bayern). De 5 kampioenen en de # 2 uit Südwest spelen voor promotie naar de 3. Liga.

Dit gaat via een uit- en thuiswedstrijd. De 3 winnaars promoveren.
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
pi_125389870
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 23:33 schreef gers het volgende:
Ik ga van het weekend naar Praag , is dat neppe Bohemians Praag :') nog wat ?
Tevens is Viktoria Ziskov leuk om te bezoeken? Of hebben mensen nog andere ideeën
Ben vorig jaar naar Slavia Praag - Sigma Olomouc geweest. Was wel geinig, ook al waren er maar 5000 man. Stadion was vrij nieuw en toegang goedkoop. Bohemians speelt in 2e divisie, nog een vaantje van gekocht
pi_125421999
quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2013 11:13 schreef fanneke het volgende:

[..]

Er zijn 5 Regionalliga's (Nord, Nordost, West, Südwest en Bayern). De 5 kampioenen en de # 2 uit Südwest spelen voor promotie naar de 3. Liga.

Dit gaat via een uit- en thuiswedstrijd. De 3 winnaars promoveren.
Da's wel jammer, Rot Weiss Essen staat 11 punten achter op de nummer 1.
pi_125434971
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 23:06 schreef Stampie22 het volgende:

[..]

Da's wel jammer, Rot Weiss Essen staat 11 punten achter op de nummer 1.
Rot Weiss Essen gaat het niet meer worden, was al een tijdje duidelijk.
We krijgen volgend jaar wel een überdikke Regionalliga West met clubs als KFC Uerdingen, Allemania Aachen, RW Oberhausen, RW Essen, Wuppertaler SV, Fortuna Koln en Wattenscheid 09 (o.v.).

Zal heel wat politie-inzet opleveren met het groot aantal traditie verenigingen maar elk weekend wel gewoon een mooie pot die het bezoeken waard is.

Voor de echte liefhebbers van het Duitse lagere divisie voetbal raad ik sowieso Wuppertaler SV en RW Oberhausen aan.
U MAD?
pi_125519459
Weet iemand of ik ergens tickets kan aanschaffen voor Manchester United - Swansea City op 12 mei?
pi_125520069
engeland is sowieso top voetbal...tenminste de lager divisies, Millwall is top, Charlton Athletic top, Chelsea was echt kut net zoals Arsenal, Fulham daar tegen is weer wel leuk, knus stadion en nog 'normale supporter' dus niet van die rijke dik koppen die er puur zitten voor de zaken ipv het voetbal.
Duits voetbal is ook mooi, woon zelf 12 km van Aken af dus regelmatig naar Alemannia Aachen, FC Köln is uurtje rijden, Gladbach is ook uurtje dus zijn mooie clubs om af en toe een wedstrijdje mee te pikken, en voordeel is dat je geen clubkaart verplichting hebt.
pi_125634870
Afgelopen weekend naar Leverkusen geweest (tegen Hoffenheim).
Had het natuurlijk op voorhand al kunnen weten maar BMG >> Leverkusen all day, any day.
Ok BayArena is een mooi stadion en we hadden belachelijk goede plaatsen voor weinig geld maar je ziet aan alles dat Leverkusen weinig traditie (en weinig fans) heeft.
Ze stellen CL-voetbal in een niet uitverkocht stadion veilig. Beetje raar.
Duitsland blijft machtig mooi voor voetbal overigens.

Volgend jaar maar eens in de 2.Bundesliga kijken en zien of we kaarten kunnen regelen voor Dortmund of Schalke.
Volgende Bundesliga trip zou wel eens Fortuna Düsseldorf kunnen worden ook.
pi_125749364
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 10:53 schreef -J-D- het volgende:
Over een paar weekjes naar Newcastle - Liverpool *O*
Vandaag stappen we op de boot. Heb er zin in *O*
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_126069311




Het uitje naar Newcastle was gaaf. Lekker gefeest op de boot, want daar is genoeg op te doen. Restaurants, bar, optredens, casino enz. Echt leuk!
In Newcastle genoten van de 0-6 :') Jammer dat het zo ging. Liever 6-0, want dan hadden we een beter sfeertje. In het stadion kon je nog een wedje plaatsen. Grappig om te zien dat daar flink gebruik van wordt gemaakt, naast de normale shops in de stad (William Hill, Ladbrokes enz).
Nog 1 kaartje dat we over hadden voor het stadion verkocht. Een man baalde dat we het niet voor 5 pond wilde verkopen. Maar even later bood hij 10 zodat hij het voor 40 kon doorverkopen. Kneus. Uiteindelijk aan een ander verkocht voor 40 pond. Die vent ging naast ons zitten en bleek geboren te zijn in Liverpool maar te studeren in Newcastle. Hij had de avond van zijn dromen :)
Die vrouwen daar zijn echt gek. Lopen massaal in de bh over straat en zijn zo geil als 10 pakjes boter. Niet te geloven. Daar kan geen Oh oh Cherso tegen op!

Binnenkort maar eens een nieuw uitje plannen. Dit vraagt om meer lol :)
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_126069549
Hoeveel euro was je in totaal kwijt JD?
U MAD?
pi_126069610
Ps. Nog wat Geordies gezien?
U MAD?
pi_126070361
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 20:46 schreef de_boswachter het volgende:
Hoeveel euro was je in totaal kwijt JD?
250 voor boot + ticket + hotel. Ik schat zo'n 300 voor eten, drinken en shirt. Niet bijgehouden.
Ja genoeg Geordies gesproken, alleen de helft is niet te verstaan :)
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_129269876
Voor de mensen die een keer naar Schalke willen; Tickets voor heel het seizoen zijn al te koop.
Normaal gesproken komen de tickets pas een maand (?) van te voren beschikbaar en is het vrij lastig om goede kaarten te krijgen.
Alleen de tickets voor topwedstrijden zijn nog niet beschikbaar. Ik ga weer naar Schalke-Wolfsburg :)

Wil dit seizoen ook echt een keer naar Borussia Dortmund... :(

Voordeel van Schalke is dat Gelsenkirchen echt super bereikbaar is met de trein vanuit Nederland, lekker bieren. :)
  dinsdag 30 juli 2013 @ 21:18:37 #251
408787 wmrc01
www.sportsaround.nl
pi_129521092
Hoi Tralala,

Ik ben afgelopen seizoen nog naar Dortmund geweest. Is echt de moeite waard hoor. Je kan lekker eten en drinken, zit in een mooi stadion, goed voetbal en je vanaf Zwolle zit je drie uur later in het stadion.
Groot liefhebber van voetbalwedstrijden bezoeken in het buitenland
pi_129536019
Op zaterdag 27-07-2013 naar de DFL Supercup wedstrijd Borussia Dortmund - FC Bayern München geweest. En het was een prachtige wedstrijd met een prachtige sfeer in het stadion. Dortmund blijft een echte aanrader voor de echte voetbalfan. :)
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 11:16:27 #253
296234 benniesnugger
Stiekem toch wel snugger
pi_130267409
Komende week met de Monday Bar Cruise mee in Stockholm en onder het motto "als we er dan toch zijn" ook maar meteen kaarten gehaald voor de wedstrijd Djurgarden IF - IF Elsborg in de Tele2 Arena. En in oktober nog een tripje naar Engeland gepland voor de wedstrijd Sunderland - Manchester United.
  zondag 25 augustus 2013 @ 19:03:09 #254
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_130452312
Ik zit 21 september in Valencia en wil wel naar de thuiswedstrijd tegen Sevilla. Nu kom ik online kaartjes tegen van bijna 60,-. Iemand die weet hoe duur ze zijn als ik ze gewoon ter plaatse, op de dag zelf koop?
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_130462756
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 21:18 schreef wmrc01 het volgende:
Hoi Tralala,

Ik ben afgelopen seizoen nog naar Dortmund geweest. Is echt de moeite waard hoor. Je kan lekker eten en drinken, zit in een mooi stadion, goed voetbal en je vanaf Zwolle zit je drie uur later in het stadion.
Is het makkelijk om kaarten te regelen voor Dortmund?
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
pi_130594119
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 23:02 schreef sjeppert het volgende:

[..]

Is het makkelijk om kaarten te regelen voor Dortmund?
Via de website (http://www.bvb.de/?%86%98_%1B%E7%F4%9D) niet, ben ik nu achter gekomen.
Dortmund - HSV is bijvoorbeeld al helemaal volgeboekt.
Voor Dortmund - Freiburg zijn de tickets pas vanaf 2 september voor niet-leden te bestellen. Grote kans dat ze dan al weer uitverkocht zijn.

Is er iemand toevallig lid van Dortmund?
pi_130595565
Dortmund is tof ja.. paar jaar geleden ook geweest. Wat me vooral is bijgebleven dat supporters van beide clubs gewoon met elkaar een biertje drinken en ook gemengd in het stadion zitten. Sfeer in Duitsland is echt top, in tegenstelling tot de agressie die je hier altijd ziet..

Afgelopen zaterdag naar Espanyol - Valencia geweest.. Is weer eens wat anders dan die toeristische attractie die FC Barcelona is geworden. Voor wie ouderwets naar een voetbalwedstrijdje wil gaan van een echte voetbalclub kan ik Espanyol wel aanraden.. makkelijk te bereiken en kaarten koop je gewoon bij het stadion vlak voor de wedstrijd.
pi_130609256
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 14:45 schreef Pleun2011 het volgende:
Dortmund is tof ja.. paar jaar geleden ook geweest. Wat me vooral is bijgebleven dat supporters van beide clubs gewoon met elkaar een biertje drinken en ook gemengd in het stadion zitten. Sfeer in Duitsland is echt top, in tegenstelling tot de agressie die je hier altijd ziet..
Dat is echt tof in Duitsland. Was vorig weekend in Dusseldorf en daar zag ik het ook. Gewoon met halve liters (flessen) over straat.
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
pi_130619937
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 14:45 schreef Pleun2011 het volgende:
Dortmund is tof ja.. paar jaar geleden ook geweest. Wat me vooral is bijgebleven dat supporters van beide clubs gewoon met elkaar een biertje drinken en ook gemengd in het stadion zitten. Sfeer in Duitsland is echt top, in tegenstelling tot de agressie die je hier altijd ziet..

Afgelopen zaterdag naar Espanyol - Valencia geweest.. Is weer eens wat anders dan die toeristische attractie die FC Barcelona is geworden. Voor wie ouderwets naar een voetbalwedstrijdje wil gaan van een echte voetbalclub kan ik Espanyol wel aanraden.. makkelijk te bereiken en kaarten koop je gewoon bij het stadion vlak voor de wedstrijd.
Hoe ben je toen aan kaarten gekomen?
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 00:04:15 #260
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_130620403
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 23:54 schreef mrbombastic het volgende:

[..]

Hoe ben je toen aan kaarten gekomen?
Of gewoon in de Fanshop of zo... Zo was ik 1.5 jaar geleden in Valencia en speelden ze tegen PSV... Vooruit als niet PSV-er . laten we eens kijken .. Dus voor 30 Euro in de FC Valencia shop een kaartje gekocht op de eerste rang...

Zie je al die Fanns Helemaal bovenin in een vak zitten ..., voor weet ik veel hoeveel ze er voor betaald hebben ...
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_130622011
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 23:54 schreef mrbombastic het volgende:

[..]

Hoe ben je toen aan kaarten gekomen?
Mijn broer had ze toen via een of andere site op internet besteld.. weet niet meer welke dus kan je niet helpen helaas.. ik zal het hem eens vragen, misschien weet hij het nog
pi_130622052
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 00:04 schreef chufi het volgende:

[..]

Of gewoon in de Fanshop of zo... Zo was ik 1.5 jaar geleden in Valencia en speelden ze tegen PSV... Vooruit als niet PSV-er . laten we eens kijken .. Dus voor 30 Euro in de FC Valencia shop een kaartje gekocht op de eerste rang...

Zie je al die Fanns Helemaal bovenin in een vak zitten ..., voor weet ik veel hoeveel ze er voor betaald hebben ...
Klopt.. in Spanje kan je heel makkelijk een kaartje kopen.. door de crisis zijn die wedstrijden nooit uitverkocht.
pi_130623804
Wij zijn vorig jaar naar Dortmund geweest, we hadden niet echt hele mooie plekken maar een ervaring op zich. Ook al 2x naar HSV geweest in de tijd van de Nederlanders. Ook heel vet. Dat de fans van beide clubs daar gewoon samen gezellig een biertje drinken kun je je niet voorstellen als Nederlander.

Wij willen binnenkort een wedstrijdje bezoeken in de 2.Bundesliga. Welke club, net over de grens, heeft nog een echt voetbalstadion met een mooie sfeer?
pi_130637360
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 06:30 schreef Trebo het volgende:
Wij zijn vorig jaar naar Dortmund geweest, we hadden niet echt hele mooie plekken maar een ervaring op zich. Ook al 2x naar HSV geweest in de tijd van de Nederlanders. Ook heel vet. Dat de fans van beide clubs daar gewoon samen gezellig een biertje drinken kun je je niet voorstellen als Nederlander.

Wij willen binnenkort een wedstrijdje bezoeken in de 2.Bundesliga. Welke club, net over de grens, heeft nog een echt voetbalstadion met een mooie sfeer?
Heb je Borussia Monchengladbach al gehad? Is ook vlak over de grens.. net als Dortmund wel een aanrader, alleen zitten daar 50.000 man ipv 80.000

En in 2e Bundesliga zou ik gaan voor Dusseldorf..
pi_130643310
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 06:30 schreef Trebo het volgende:
Wij willen binnenkort een wedstrijdje bezoeken in de 2.Bundesliga. Welke club, net over de grens, heeft nog een echt voetbalstadion met een mooie sfeer?
Fortuna Dusseldorf
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
pi_130670340
Hallo, ik ben nieuw op het forum.
Ik heb een vraagje, ik wil graag een wedstrijd van Arsenal bezoeken, maar kan niet vinden voor welke wedstrijd er vrije verkoop is.. Ik vind 140 euro voor een ticket namelijk te duur en las ergens dat sommige tickets zo'n 35 pond kosten en dat is goedkoop. Heb wel in veel andere landen wedstrijden gezien maar nog niet van Arsenal terwijl ik het stadion wel heb bezocht.
Iemand die het wel weet?
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 15:28:35 #267
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_130672859
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 18:29 schreef sjeppert het volgende:

[..]

Fortuna Dusseldorf
De Esprit Arena is natuurlijk niet een echt voetbalstadion, maar de Fortuna supporters zijn wel lekker fanatiek.

[ Bericht 0% gewijzigd door fanneke op 01-09-2013 23:32:16 ]
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
  zondag 1 september 2013 @ 21:27:35 #268
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_130721846
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 21:26 schreef wmrc01 het volgende:

Goede spam.

Gewoon altijd alles zelf regelen. Ben je altijd het goedkoopst uit.

[ Bericht 23% gewijzigd door DonRaja op 02-09-2013 15:09:11 ]
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 1 september 2013 @ 21:29:29 #269
408787 wmrc01
www.sportsaround.nl
pi_130722017
Helemaal mee eens. Het hoeft helemaal niet duur te zijn.
Groot liefhebber van voetbalwedstrijden bezoeken in het buitenland
  zondag 1 september 2013 @ 21:30:32 #270
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_130722103
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 21:29 schreef wmrc01 het volgende:
Helemaal mee eens. Het hoeft helemaal niet duur te zijn.
Precies. Oplichters als sportsaround en tig andere sites altijd proberen te mijden. Of je moet lui zijn en geld te veel hebben.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 1 september 2013 @ 21:31:47 #271
408787 wmrc01
www.sportsaround.nl
pi_130722205
Om eerlijk te zijn ben ik wel fan van SportsAround.nl (zie mijn avatar ed.) want zij wijzen je alleen waar je online moet zijn. Je betaalt hun dus niks he.

PS. Hoe kan ik alerts instellen voor dit topic? Krijg namelijk niks binnen.
Groot liefhebber van voetbalwedstrijden bezoeken in het buitenland
  zondag 1 september 2013 @ 21:33:23 #272
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_130722339
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 21:31 schreef wmrc01 het volgende:
Om eerlijk te zijn ben ik wel fan van SportsAround.nl (zie mijn avatar ed.) want zij wijzen je alleen waar je online moet zijn. Je betaalt hun dus niks he
Ik had dan ook niet op de site gekeken. Ging er vanuit dat het weer zo'n peperdure aanbieder was van voetbalreisjes.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 1 september 2013 @ 21:34:42 #273
408787 wmrc01
www.sportsaround.nl
pi_130722440
Hehehe ik weet precies wat je bedoelt. Als ze al beginnen met 'vraag offerte aan', dan weet je al genoeg
Groot liefhebber van voetbalwedstrijden bezoeken in het buitenland
pi_130722485
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 21:31 schreef wmrc01 het volgende:
Om eerlijk te zijn ben ik wel fan van SportsAround.nl (zie mijn avatar ed.) want zij wijzen je alleen waar je online moet zijn. Je betaalt hun dus niks he.

PS. Hoe kan ik alerts instellen voor dit topic? Krijg namelijk niks binnen.
Ga ergens anders je rotzooi promoten.
  zondag 1 september 2013 @ 21:37:41 #275
408787 wmrc01
www.sportsaround.nl
pi_130722680
Ten eerste maak ik zelf wel uit wat en wie ik promoot.
Ten tweede, betaal jij lekker te veel voor een leuk reisje dan.
Groot liefhebber van voetbalwedstrijden bezoeken in het buitenland
  zondag 1 september 2013 @ 22:09:09 #276
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_130725102
Teveel betalen doe je via jouw site ook, viagogo als tip voor hoe je aan kaarten voor Dortmund kan komen :')

60+ Euro voor Bundesligakaarten :')
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_130806687
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 22:09 schreef XL het volgende:
Teveel betalen doe je via jouw site ook, viagogo als tip voor hoe je aan kaarten voor Dortmund kan komen :')

60+ Euro voor Bundesligakaarten :')
Waar kan je dan, zonder clubkaart, goedkopere kaarten krijgen voor een wedstrijd voor Dortmund?
pi_130844096
In mijn vakantie 2x Juventus bezocht, http://voetbalhopper.blogspot.nl/ staan mijn fotos
pi_130844160
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 12:14 schreef yes-yes het volgende:
In mijn vakantie 2x Juventus bezocht, http://voetbalhopper.blogspot.nl/ staan mijn fotos
Leuke blog :). Houd je al deze reisjes het hele jaar door, of heb je je deze vakantie voornamelijk uitgeleefd? :D
  donderdag 5 september 2013 @ 12:20:42 #280
381234 Vaatwastablet
Mening van vrijheidsuiting
pi_130844260
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 21:37 schreef wmrc01 het volgende:
Ten eerste maak ik zelf wel uit wat en wie ik promoot.
Ten tweede, betaal jij lekker te veel voor een leuk reisje dan.
Kanker op met je spam.
  donderdag 5 september 2013 @ 13:03:19 #281
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_130845260
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 10:57 schreef Droplollie het volgende:

[..]

Waar kan je dan, zonder clubkaart, goedkopere kaarten krijgen voor een wedstrijd voor Dortmund?
In de vrije verkoop kun je voor de kleine verenigingen gewoon via het call centre tickets bestellen. Die kunnen je zelfs engelstalig helpen. Vandaag zijn bijvoorbeeld de kaarten voor Nürnberg in de verkoop.

Als je de topwedstrijden wil moet je voor het seizoen voor een seizoenkaart inschrijven als je geen clublid wil worden. Vervolgens kun je via Viagogo de andere 16 wedstrijden op je seizoenkaart vrijwel risicovrij verkopen en daarmee verdien je waarschijnlijk zoveel geld dat je gratis naar Dortmund - Bayern kan.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_130845552
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 21:31 schreef wmrc01 het volgende:
Om eerlijk te zijn ben ik wel fan van SportsAround.nl (zie mijn avatar ed.) want zij wijzen je alleen waar je online moet zijn. Je betaalt hun dus niks he.

PS. Hoe kan ik alerts instellen voor dit topic? Krijg namelijk niks binnen.
Nuttige site inderdaad. Stel ik zou graag naar het tennistoernooi van Sint Petersburg gaan dan krijg ik de volgende informatie/tips:
St Petersburg
Datum: 16 tot 22 september 2013

Stap 1: Plan je reis naar St Petersburg, Rusland
Stap 2: Plan je hotel in St Petersburg, Rusland
Stap 3: Koop tickets voor St Petersburg

Dat ik daar zelf nu niet op was gekomen |:(
pi_130846634
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 12:17 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Leuke blog :). Houd je al deze reisjes het hele jaar door, of heb je je deze vakantie voornamelijk uitgeleefd? :D
Dank je.
Dit keer was het vakantie. Maar normaal doe ik dit 1 of 2 keer per jaar.

Zal het aankomende jaar vaker zijn omdat ik een membercard van Juve heb aangeschaft. Voorlopig heb ik Real Madrid-Juve en Juve-Napoli of Inter en de derby van Rome op de planning wat betreft verre wedstrijden.
  Moderator zondag 8 september 2013 @ 21:38:23 #284
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_130965571
Ik wil naar Millwall, waar kan ik kaartjes halen? En wat kost zoiets?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_130966049
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 12:14 schreef yes-yes het volgende:
In mijn vakantie 2x Juventus bezocht, http://voetbalhopper.blogspot.nl/ staan mijn fotos
Leuk.. heb je gewoon kaarten bij het stadion gekocht? Ben in Italië twee keer naar een wedstrijd geweest en was nog een heel gedoe.. je moet je daar legitimeren en kaarten zijn op naam.. als er dan opeens een Hollander aan de kassa staat weten ze opeens niet zo goed hoe ze dat moeten doen..
  Moderator zondag 8 september 2013 @ 21:46:02 #286
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_130966098
Italië lijkt me niet leuk. Behalve Lazio - AS dan... Die weer wel :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_130966183
quote:
7s.gif Op zondag 8 september 2013 21:46 schreef onlogisch het volgende:
Italië lijkt me niet leuk. Behalve Lazio - AS dan... Die weer wel :)
Ben tijd terug naar Napoli - AS Roma geweest.. kan je verzekeren dat dat ook leuk is. Ze zijn fanatiek in Napels. ^O^
pi_130967188
quote:
7s.gif Op zondag 8 september 2013 21:38 schreef onlogisch het volgende:
Ik wil naar Millwall, waar kan ik kaartjes halen? En wat kost zoiets?
mag ik mee?
  Moderator zondag 8 september 2013 @ 22:01:34 #289
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_130967320
quote:
1s.gif Op zondag 8 september 2013 21:59 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

mag ik mee?
Tuurlijk, mits brunette.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_130967398
quote:
14s.gif Op zondag 8 september 2013 22:01 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Tuurlijk, mits brunette.
:(
pi_130978219
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 21:45 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Leuk.. heb je gewoon kaarten bij het stadion gekocht? Ben in Italië twee keer naar een wedstrijd geweest en was nog een heel gedoe.. je moet je daar legitimeren en kaarten zijn op naam.. als er dan opeens een Hollander aan de kassa staat weten ze opeens niet zo goed hoe ze dat moeten doen..
Via listicket op internet gekocht waren etickets. In Italie staan de kaarten altijd op naam serie A of D ze moeten op naam staan.
pi_131190060
Is iemand hier wel eens naar een wedstrijdje in Glasgow geweest? Celtic of Rangers.. Ben nog nooit naar een wedstrijd aan de overkant van de plas geweest en dat lijkt mij wel eens leuk.. Met Easy Jet ben je ook snel en goedkoop in Glasgow geloof ik..
pi_131190175
1x die reis geboekt via voetbalretour. Moest helaas annuleren, maar het was niet duur daar.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  zondag 15 september 2013 @ 10:45:44 #294
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_131190240
Misschien dat ik volgende week zondag kaartjes koop voor Valencia - Sevilla ... Ik zit dan toch in Valencia :)
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  maandag 16 september 2013 @ 20:58:10 #295
408787 wmrc01
www.sportsaround.nl
pi_131254346
Uiteraard staan niet alle sportreizen er op. Het is een kwestie van vraag en aanbod van Viagogo en Seatwave. Sommige toernooien worden gewoon niet aangeboden dan.
Groot liefhebber van voetbalwedstrijden bezoeken in het buitenland
pi_132069821
Begin 2014 wil ik samen met mn vader een weekendje Londen doen met minimaal 1 wedstijdbezoek.

Het moet allemaal niet te duur worden dus een pakketreis valt af.

Ik heb gezocht naar lossen kaarten, zoals het weekend van 19-4-2014 wanneer
Tottenham Hotspur - Fulham is. De verkoop via de officiële site begint echter pas begin april. Het risico dat de kaarten dan al weg zijn lijkt me te groot aangezien ik eerdaags het hotel en vliegreis wil vastleggen.

Ik wil minimaal 1 PL wedstrijd bezoeken in Londen en eventueel een wedstrijd op een lager niveau.
Waar kan je voor een normale prijs nu al kaarten bestellen/reserveren?


Alvast bedankt.
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 15:34:03 #297
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_132070401
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 21:45 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Leuk.. heb je gewoon kaarten bij het stadion gekocht? Ben in Italië twee keer naar een wedstrijd geweest en was nog een heel gedoe.. je moet je daar legitimeren en kaarten zijn op naam.. als er dan opeens een Hollander aan de kassa staat weten ze opeens niet zo goed hoe ze dat moeten doen..
Mijn ervaring is juist dat ze er totaal niet moeilijk om doen. Wel legitimeren, maar geen vreemde gezichten. Ben bij Genoa, Inter en Juve geweest.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 15:46:20 #298
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_132070749
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 10:45 schreef chufi het volgende:
Misschien dat ik volgende week zondag kaartjes koop voor Valencia - Sevilla ... Ik zit dan toch in Valencia :)
Nog gegaan? Ik was er wel met m'n voetbalteam. Ondanks de wat saaie wedstrijd toch wel mooi daar, ook buiten het stadion, tifomars enzo.
Kaartjes kopen ook goed te doen daar. Kwartier voor tijd gewoon bij de kassa gehaald.
I don't really come from outer space || Last.fm
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 15:51:08 #299
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_132070880
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 15:46 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:

[..]

Nog gegaan? Ik was er wel met m'n voetbalteam. Ondanks de wat saaie wedstrijd toch wel mooi daar, ook buiten het stadion, tifomars enzo.
Kaartjes kopen ook goed te doen daar. Kwartier voor tijd gewoon bij de kassa gehaald.
Nee uiteidendelijk niet ... Er kwam wat anders tussen ...... Ik had diezelfde ochtend toen ik uit Madrid vertrok nog wel even naast de man van 100 miljoen gereden :) Zie plaatjes in VBL / Primera División 2013/2014 #21 Met Postiga en Messi
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_132074907
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 10:31 schreef Pleun2011 het volgende:
Is iemand hier wel eens naar een wedstrijdje in Glasgow geweest? Celtic of Rangers.. Ben nog nooit naar een wedstrijd aan de overkant van de plas geweest en dat lijkt mij wel eens leuk.. Met Easy Jet ben je ook snel en goedkoop in Glasgow geloof ik..
Ik binnenkort naar Celtic-Ajax. Wel gewoon kaarten via Ajax maar kan wel wat over de sfeer vertellen dan
pi_132235695
quote:
5s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 15:14 schreef Quito1 het volgende:
Begin 2014 wil ik samen met mn vader een weekendje Londen doen met minimaal 1 wedstijdbezoek.

Het moet allemaal niet te duur worden dus een pakketreis valt af.

Ik heb gezocht naar lossen kaarten, zoals het weekend van 19-4-2014 wanneer
Tottenham Hotspur - Fulham is. De verkoop via de officiële site begint echter pas begin april. Het risico dat de kaarten dan al weg zijn lijkt me te groot aangezien ik eerdaags het hotel en vliegreis wil vastleggen.

Ik wil minimaal 1 PL wedstrijd bezoeken in Londen en eventueel een wedstrijd op een lager niveau.
Waar kan je voor een normale prijs nu al kaarten bestellen/reserveren?


Alvast bedankt.
Kan iemand mij hier nog bij helpen?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')