quote:
Op donderdag 26 januari 2012 10:53 schreef Buitendam het volgende:[..]
Nee, dat hij niet op niveau is bedoelde ik niet. Maar zo makkelijk te verdedigen, omdat hij blijkbaar nog met heel veel schrik speelt. Met de voet van de foute knie neemt hij nagenoeg geen ballen aan en ook het wegdraaien doet hij vanaf zijn goeie knie. Dan ben je al makkelijk te verdedigen, maar schijnbaar slaat hij ook explosieve sprintjes en kapbewegingen over. Kan me wel voorstellen dat Van Eijden naar eigen zeggen de makkelijkste dag in zijn carrière heeft gehad.
We moeten niet vergeten dat hij nog maar net terug is. Wellicht dat dit nog gaat komen. Misschien ook niet mee. Eigenlijk hoop ik dit laatste.
Maar dat hij het instinct nog wel heeft, valt niet te ontkennen. Reis' kwaliteiten laten sowieso niet ontzettend in het voetballende aspect, maar meer in de loopacties en het afmaken van kansen. Dat hij zeer mooie kansen nog altijd kan afmaken, heeft hij al laten zien. En met het geluk van PSV zit het erin dat hij gewoon terugkomt.
quote:
Op donderdag 26 januari 2012 13:03 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:[..]
Ik denk dat PSV naar een systeem toe gaat met iedere 2 jaar een nieuw thuisshirt en ieder jaar een nieuw uitshirt. Dat lijkt me handig voor de shirtverkoop. Met dan komend jaar als uitzondering een eenjarig thuisshirt zodat er een speciaal shirt gedragen kan worden in het seizoen 2013/2014.
Maar dat is pure gok van mij.
Denk ik niet. de huidige strategie is zorgvuldig uitgekozen, dus ik denk dat ze zich daar aan zullen houden. Maar vanwege het 100-jarig jubileum moesten er gewoon twee nieuwe shirts komen. Niets straat jubileum af aan dat nieuwe thuisshirt en daarnaast is het gewoonweg lelijk. Gewoon een mislukt shirt. Boycotten die handel.