quote:
Op donderdag 19 januari 2012 11:12 schreef Northside het volgende:33... dan moet jij bij vriendinnen om je heen toch wel herkennen dat er de laatste jaren dingen zijn veranderd in hun doe- en denkwijze, partnerkeuze etc?
Jij bent trouwens op zoek naar een spannende foute gast die van binnen toch lief en betrouwbaar blijkt te zijn he? Stel dat je zo iemand nou niet vindt, ga je dan eenzaam en alleen richting de 40? Ben je daar niet bang voor?
Ik heb me nooit veel aangetrokken van wat vrienden en vriendinnen doen. Ik trek mijn eigen plan en dat doen zij ook. Ik laat me ook echt niet opjagen omdat zij wel al bezig zijn met samenwonen, trouwen en kids.
Natuurlijk vraag ik me ook wel eens af hoe mijn toekomst eruit ziet en ben ook wel eens bang dat ik alleen blijf, maar dat is voor mij gewoon echt geen reden om dan maar te denken: de eerste de beste die langs komt, dat wordt 'm dan maar. Ik weet niet eens of ik kinderen wil en als ik ze al zou willen dan zou dat in een situatie zijn waarbij ik een geweldige stabiele relatie heb, we financieel goed zitten, de wereld hebben verkend en dan samen tot de conclusie komen dat het misschien wel leuk zou zijn om een hummel op de wereld te zetten.
Zonder die situatie hoef ik sowieso geen kinderen.
Het komt zoals het komt, of niet. Ik zeg niet dat ik persé wacht tot dat die droomman uit mijn beschrijving langskomt, als het iemand anders is op wie ik stapel verliefd word en het is wederzijds, dan zeg ik echt niet: euhm, ja sorry, maar je voldoet niet aan mijn wensen

Ik heb alleen de ervaring dat die types me vooralsnog aantrekken. Misschien verandert dat wel, misschien niet.