pi_106970115
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 22:37 schreef Northside het volgende:

Nee, niet bij iedereen, alleen bij heel veel vrouwen. En voor heel veel vrouwen is dat zeker wel een reden om tevreden te zijn met minder. De focus verschuift dan van 'spannend en avontuurlijk' naar 'zou het een goede vader zijn?', en opeens krijgen mannen een kans die je vroeger niet had zien staan.

Nou weet ik wel dat FOK-vrouwen allemaal uitzonderingen zijn die dit nooooit zal overkomen (tot ze opeens in OUD vrolijk meeposten), maar voor de rest van de wereld gaat dit verhaaltje wel redelijk op.
Dat hun kijk op mannen verschuift, wil niet zeggen dat ze genoegen nemen met minder omdat ze kost wat kost een kind willen.
Als je mij ooit ziet posten in OUD, wijs me er dan op, dan vraag ik gelijk een ip-ban aan :D
  woensdag 18 januari 2012 @ 22:45:42 #52
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_106970414
quote:

[..]

Nee, niet bij iedereen, alleen bij heel veel vrouwen. En voor heel veel vrouwen is dat zeker wel een reden om tevreden te zijn met minder. De focus verschuift dan van 'spannend en avontuurlijk' naar 'zou het een goede vader zijn?', en opeens krijgen mannen een kans die je vroeger niet had zien staan.

Nou weet ik wel dat FOK-vrouwen allemaal uitzonderingen zijn die dit nooooit zal overkomen (tot ze opeens in OUD vrolijk meeposten), maar voor de rest van de wereld gaat dit verhaaltje wel redelijk op.
Wat is dit nou weer voor raar verhaal
Focusverschuiving =/= genoegen nemen met minder
Heaven is a place on earth with you
pi_106970620
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 22:24 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Zeker ook mijn ervaring. Of anderszins 'lelijk'.
Maar feit is ook dat dat natuurlijk subjectief is, en mensen die ik een lelijk innerlijk vind hebben, ook automatisch lelijker worden in mijn ogen. Maar los daarvan zijn lelijke mensen vaak ook het onaardigst, ja.
Met innerlijk heb ik dat niet. Liefde heeft wat mij betreft niks met innerlijk te maken. Ik ga niet bepalen of iemand een kutinnerlijk heeft. En als je bij elkaar past valt dat innerlijke ook wel mee. ik zie altijd heel snel als mensen liegen en dan ben ik zo weer weg. Lieve vrouwen zijn voor mij vrouwen die moeite willen doen.
UITGESCHREVEN
pi_106971004
quote:

[..]

Nou, ik zie dat ook bij heel veel mannen gebeuren, hoor. Tegen vrouwen die ze knap vinden maar ze niet kunnen krijgen zeggen ze nah, en verzinnen een smoes over hun innerlijk(daar komt dat innerlijke vandaan), tenzij ze nog een kans krijgen, later.

Maarja iedereen past zijn verwachtingen enigzins aan op zijn grootst mogelijke liefdesaanbod. Dat maakt liefde best wel nep. Uiteindelijk is het voor mainstream toch een kwestie van vraag en aanbod.

[ Bericht 2% gewijzigd door picardmike op 18-01-2012 23:01:56 ]
UITGESCHREVEN
pi_106971316
quote:

[..]

De focus zal misschien naar een ander type man verschuiven, maar dat wil niet per definitie zeggen dat het andere type man "minder" is. Misschien juist wel beter, als het om kinderen krijgen en opvoeden gaat zijn die vrouwen dan waarschijnlijk ook gewoon beter af met die mannen die ze vroeger niet zagen staan (bij wijze van spreken), maar die misschien dan wel betere vaders zijn. Of beter geschikt zijn om met kinderen om te gaan.
pi_106974567
quote:

[..]

Nou ja, het helpt als je geen kinderen wilt natuurlijk. Dan heb je redelijk tijd zat. En eerlijk gezegd ben ik liever alleen blij met mijn leven dan dat ik setle voor een man. Ik zie een man echt als aanvulling en niet als doel.

Ik vind dat overigens ook niet enorm gezond hoor. Doordat ik het niet als een vereiste zie ben ik ook geneigd tot bindingsangst en moeilijk doen. Gelukkig prikt mijn huidige lief daar behoorlijk doorheen. Figuurlijk gezien :P
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_106975233
quote:
7s.gif Op woensdag 18 januari 2012 22:39 schreef Cactus1 het volgende:
Dat hun kijk op mannen verschuift, wil niet zeggen dat ze genoegen nemen met minder omdat ze kost wat kost een kind willen.
Nou ja, over de vraag of 'papa-mannen' minder zijn kan je discussiėren, feit is dat ze voordat de eierstokken beginnen te rammelen een stuk minder populair zijn.

Los daarvan; veel vrouwen willen op gegeven moment kinderen en gaan dan op zoek naar een goede vader. Toenemende vraag, gelijk aanbod, en als vrouw moet je dan concessies gaan doen. Waar je eerst alleen voor de 10 ging moet je nu ook genoegen nemen met 9's etc etc.

quote:
Als je mij ooit ziet posten in OUD, wijs me er dan op, dan vraag ik gelijk een ip-ban aan :D
Hoe oud ben je nu?
Ja, ik generaliseer.
pi_106975354
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 00:19 schreef Northside het volgende:

Nou ja, over de vraag of 'papa-mannen' minder zijn kan je discussiėren, feit is dat ze voordat de eierstokken beginnen te rammelen een stuk minder populair zijn.

Los daarvan; veel vrouwen willen op gegeven moment kinderen en gaan dan op zoek naar een goede vader. Toenemende vraag, gelijk aanbod, en als vrouw moet je dan concessies gaan doen. Waar je eerst alleen voor de 10 ging moet je nu ook genoegen nemen met 9's etc etc.

Hoe oud ben je nu?
33. Ik ben sowieso niet het type dat voor minder gaat dan verliefd zijn. Ik ben ook niet op zoek naar een vader voor eventuele kinderen. Ik kijk later als ik groot ben wel of dat er van komt en of we dat willen. Ik vind een leuke relatie veel belangrijker.
pi_106976622
quote:
14s.gif Op donderdag 19 januari 2012 00:23 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

33. Ik ben sowieso niet het type dat voor minder gaat dan verliefd zijn. Ik ben ook niet op zoek naar een vader voor eventuele kinderen. Ik kijk later als ik groot ben wel of dat er van komt en of we dat willen. Ik vind een leuke relatie veel belangrijker.
Hier merk ik dat doelstellingen voor de eisen van een dame kunnen veranderen met de loop v/d tijd. De good looks zijn altijd belangrijk :) Maar of je ook samen iets kan opbouwen is iets wat tevens op het lijstje komt te staan.
En dat interesseerde me toen ik 18 was natuurlijk geen ene hol.
pi_106982300
quote:
33... dan moet jij bij vriendinnen om je heen toch wel herkennen dat er de laatste jaren dingen zijn veranderd in hun doe- en denkwijze, partnerkeuze etc?

Jij bent trouwens op zoek naar een spannende foute gast die van binnen toch lief en betrouwbaar blijkt te zijn he? Stel dat je zo iemand nou niet vindt, ga je dan eenzaam en alleen richting de 40? Ben je daar niet bang voor?
Ja, ik generaliseer.
pi_106982485
quote:
Jij bent trouwens op zoek naar een spannende foute gast die van binnen toch lief en betrouwbaar blijkt te zijn he? Stel dat je zo iemand nou niet vindt, ga je dan eenzaam en alleen richting de 40? Ben je daar niet bang voor?
Maak jij dan zulke beslissingen uit angst?
It's like dynamite.
pi_106982541
Ik vind het zo zwart-wit gesteld. Of je gaat voor DE GROTE LIEFDE of het wordt settelen voor een B-keuze en een verstandshuwelijk waarbij je naar de persoon naast je op de bank kijkt en denkt: 'wat doe ik hier?'

Daar zit toch wel wat tussenin, of niet?
The love you take is equal to the love you make.
pi_106982618
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 11:19 schreef Loppe het volgende:
Maak jij dan zulke beslissingen uit angst?
Ik denk wel dat die mensen er zijn ja. En dat het er meer zijn dan de meeste mensen hier denken.
Ja, ik generaliseer.
pi_106982664
quote:
7s.gif Op donderdag 19 januari 2012 11:21 schreef Lienekien het volgende:
Ik vind het zo zwart-wit gesteld. Of je gaat voor DE GROTE LIEFDE of het wordt settelen voor een B-keuze en een verstandshuwelijk waarbij je naar de persoon naast je op de bank kijkt en denkt: 'wat doe ik hier?'

'Vriendschap-relaties'? 'Broer & zus-relaties'? Bedoel je dat?
Ja, ik generaliseer.
pi_106982718
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 11:25 schreef Northside het volgende:

[..]

'Vriendschap-relaties'? 'Broer & zus-relaties'? Bedoel je dat?
Nee, dat bedoel ik juist niet.
  donderdag 19 januari 2012 @ 11:55:23 #66
30302 Roellie80
No fear, I is here
pi_106983647
quote:
7s.gif Op donderdag 19 januari 2012 11:21 schreef Lienekien het volgende:

Ik denk dat het overgrootte deel van de getrouwde stellen er zo bij zit. tevreden, alles loopt goed, maar niet de partner van zijn of haar dromen
Op dinsdag 20 maart 2007 11:56 schreef Tally het volgende:
Zoals u wilt Meester..
Op woensdag 16 mei 2012 09:36 schreef Lienekien het volgende:
Roellie80 heeft gewoon gelijk.
pi_106984349
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 11:27 schreef Lienekien het volgende:
Nee, dat bedoel ik juist niet.
Dat ligt toch tussen 'liefde' en 'wie is die man' in?
Ja, ik generaliseer.
pi_106986712
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 12:16 schreef Northside het volgende:

[..]

Dat ligt toch tussen 'liefde' en 'wie is die man' in?
Ik denk dat er ook nog wel heel veel liefde in zit tussen DE GROTE LIEFDE (eigenlijk droomvrouw/man) en 'wie is die man'.

Het hangt ook maar helemaal af van hoe je je droomman/vrouw beschrijft. Als ik denk aan George Clooney die mij beter begrijpt dan ik mijzelf, tja. -O- Maar ik ben wel blij dat ik niet op George heb gewacht. *O*
pi_106998526
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 11:12 schreef Northside het volgende:

33... dan moet jij bij vriendinnen om je heen toch wel herkennen dat er de laatste jaren dingen zijn veranderd in hun doe- en denkwijze, partnerkeuze etc?

Ik heb me nooit veel aangetrokken van wat vrienden en vriendinnen doen. Ik trek mijn eigen plan en dat doen zij ook. Ik laat me ook echt niet opjagen omdat zij wel al bezig zijn met samenwonen, trouwen en kids.
Natuurlijk vraag ik me ook wel eens af hoe mijn toekomst eruit ziet en ben ook wel eens bang dat ik alleen blijf, maar dat is voor mij gewoon echt geen reden om dan maar te denken: de eerste de beste die langs komt, dat wordt 'm dan maar. Ik weet niet eens of ik kinderen wil en als ik ze al zou willen dan zou dat in een situatie zijn waarbij ik een geweldige stabiele relatie heb, we financieel goed zitten, de wereld hebben verkend en dan samen tot de conclusie komen dat het misschien wel leuk zou zijn om een hummel op de wereld te zetten.
Zonder die situatie hoef ik sowieso geen kinderen.

Het komt zoals het komt, of niet. Ik zeg niet dat ik persé wacht tot dat die droomman uit mijn beschrijving langskomt, als het iemand anders is op wie ik stapel verliefd word en het is wederzijds, dan zeg ik echt niet: euhm, ja sorry, maar je voldoet niet aan mijn wensen :')

Ik heb alleen de ervaring dat die types me vooralsnog aantrekken. Misschien verandert dat wel, misschien niet.
pi_106998682
quote:
7s.gif Op donderdag 19 januari 2012 18:20 schreef Cactus1 het volgende:
Ik heb me nooit veel aangetrokken van wat vrienden en vriendinnen doen. Ik trek mijn eigen plan en dat doen zij ook. Ik laat me ook echt niet opjagen omdat zij wel al bezig zijn met samenwonen, trouwen en kids.
Maar zie je bij je vriendinnen wel die veranderingen? Merk je dat de biologische klok links en rechts van je toch onverwachts zijn werk heeft gedaan?
Ja, ik generaliseer.
pi_106998948
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 18:26 schreef Northside het volgende:

Maar zie je bij je vriendinnen wel die veranderingen? Merk je dat de biologische klok links en rechts van je toch onverwachts zijn werk heeft gedaan?
Ik weet niet of het de biologische klok is, of gewoon omdat sommigen al lang bij elkaar zijn en het logisch is dat ze een andere fase ingaan. Niemand van mijn vrienden of vriendinnen is halsoverkop zwanger geworden om maar zwanger te zijn iig. Er zijn er ook nog een aantal single en die hoor ik ook niet direct over dat ze maar zo snel mogelijk zwanger willen worden.
pi_107004668
Grappig om dit topic te lezen. Laatst ook hierover gehad met een vriendin van mij. Afgelopen jaar aantal dates gehad maar geen een waarmee ik een echte klik had. Zij had het idee dat ik te kieskeurig was en daarom nog single.
Hierop geantwoord dat ik wel een echte klik wil hebben met iemand, wil ik daarmee verder gaan. Genoegen nemen met iets wat vanaf het begin niet goed voelt zal ik te nooit en te nimmer doen; dit is jezelf en de ander voor de gek houden.
Omwille van 'het hebben van een relatie' ga ik niet met minder genoeg nemen; ook al verwachten mensen schijnbaar dat als je de 30 gepasseerd bent je een relatie moet hebben.
pi_107009903
No worries mate ... voorlopig de lat lekker hoog laten liggen! Als je richting de 40 gaat kan je altijd nog gaan zakken en je eisenpakket wat uitdunnen.

Ben zelf 36 en ook alweer 3 jaar vrijgezel, sta een jaartje bij Lexa ingeschreven en van de ca. 50 ontvangen flirts die ik heb ontvangen was er niet een 'datebaar'.

Kan altijd nog kieskeuriger dus. ;)
pi_107010585
als je het idee hebt dat de eisen die je stelt absurd hoog zijn.. of het om zaken gaat waar je je makkelijk overeen kunt zetten, dan stel ik voor om je blik te verruimen..dat is iets anders dan je eisen te verlagen. niemand is nou eenmaal perfect, maar diegene moet in jou ogen perfect zijn.
pi_107010967
Hmmm, hier dertig en vrijgezel, wel de nodige relaties en scharrels gehad. Ik ben niet zozeer heel kieskeurig (een lief karakter, ruimdenkend en stel goede tieten is al genoeg), maar ik heb zelf geen behoefte aan een relatie en gebondenheid, laat staan een kinderwens. Ik vind heerlijk alleen te zijn - zolang ik familie en goede vrienden heb waar ik op kan terugvallen. Dus ik ga niet actief op zoek, ik loop de "ware" wel een keer tegen het lijf ergens. Gewoon een kwestie van je kansen vergroten, uitgaan, nieuwe mensen ontmoeten et cetera. En dan gaat het vanzelf.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_107011669
quote:

[..]

33 zeg je?

:9~
pi_107011862
quote:
10s.gif Op donderdag 19 januari 2012 23:09 schreef Ayumu2.0 het volgende:

33 zeg je?

:9~
Jij bent toch homo? Ik heb geen kort, pittig kapsel hoor :@
pi_107011931
quote:
10s.gif Op donderdag 19 januari 2012 23:13 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Jij bent toch homo? Ik heb geen kort, pittig kapsel hoor :@
Ik heb zo mijn zwaktes :@
pi_107012034
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 23:14 schreef Ayumu2.0 het volgende:

Ik heb zo mijn zwaktes :@
Je hebt zeker het verhaal gehoord over vrouwen en hun libido als ze de 30 zijn gepasseerd, het klopt allemaal :9
pi_107012153
quote:
10s.gif Op donderdag 19 januari 2012 23:16 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Je hebt zeker het verhaal gehoord over vrouwen en hun libido als ze de 30 zijn gepasseerd, het klopt allemaal :9
Nee dat doet er niet aan toe, Oudere dames zijn in mijn ogen vaker toch volwassener en hebben net iets meer in zich dan de jonkies die net zijn afgestudeerd. En ze zien er meestal wat meer naturel uit iets meer stijlvoller zeg maar.
  zondag 22 januari 2012 @ 13:23:44 #81
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_107093650
Ik ken de situatie. Nooit toegeven op wat je echt belangrijk vind, dan hou je jezelf voor de gek. Maar ook af en toe tegen het licht houden wat ECHT belangrijk is. Dan komt het allemaal vanzelf wel. Of niet. En dan is niets altijd nog beter dan maar 'iemand hebben'.

[ Bericht 11% gewijzigd door DenWauwelaar op 23-01-2012 07:30:30 ]
Voor vrienden is het kortweg Wauw, voor jou volstaat den heer en meester Wauwelaere
  zondag 22 januari 2012 @ 13:25:26 #82
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_107093707
quote:
10s.gif Op donderdag 19 januari 2012 23:16 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Helaas zijn daar ook uitzonderingen op :( of ik heb dan weer het compleet tegenovergestelde gehoord dan wat jij bedoelt :P
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_107122695
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 22:34 schreef Northside het volgende:

[..]

'I'll pass for that!' zeggen en daarmee niet voor jezelf spreken. Apart.

[..]

+/-30.
I'll pass for that: als ik precies dezelfde ideeen had als hem. Als ik dus in zijn schoenen stond |:( Je kan je toch wel inbeelden hoe hij zich dan zou voelen?

Heb je de rest wel gelezen, waarin ik duidelijk aangeef dat ik niet snel verliefd wordt en niet gefixeerd ben op het uiterlijk :')

Maar goed, ik heb dus nog 2 jaar ~O>

:')
  maandag 23 januari 2012 @ 06:41:16 #84
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_107128330
Ik zie het er niet zo snel meer van komen allemaal.

Vrijgezellenleven boeit me ook geen fuck. Maar wellicht komt dat nog over een paar maandjes.
'Cos boys don't cry.
pi_107128501
Ik vind het hele tevreden zijn met minder of je eisen maar verlagen maar idioot persoonlijk ben ik liever vrijgezel dan bij iemand. die het net niet is. Leuk ook om te horen van je partner je bent het eigenlijk net niet maar ik ben al 30 geweest en je moet toch wat

Het zal ook vast wel de reden zijn dat er zoveel mensen gaan scheiden na 10 jaar. De meeste mensen zijn zo bang om alleen over te blijven.

Ik noem het altijd de "Ik blijf maar bij degene die niet direct wegloopt als ik hoi heb gezegd relatie"
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_107135361
Ach, ik ben nu 32. Geen rammelende eierstokken. Niet op zoek naar een papa.
Ik heb nog minimaal 8 jaar lang leven de lol voor de boeg. Dus welke standaarden zou ik moeten verlagen?

Trouw niet voor je 40 bent..ofzo ;-)
  maandag 23 januari 2012 @ 13:46:00 #87
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_107136660
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 12:58 schreef Chawi het volgende:
Ik heb nog minimaal 8 jaar lang leven de lol voor de boeg. Dus welke standaarden zou ik moeten verlagen?

Verfrissend dit soort berichten. Ik ben 24 maar hoor al jaren: wacht maar tot je 30 bent, dan gaan je eierstokken wel rammelen. Alsof ik daar zelf totaal geen inzicht in kan hebben. En ergens ben ik bang dat ze misschien gelijk hebben.
pi_107136771
quote:

Als moeder met een zoon of dochter moet je dat eigenlijk ook niet meer zo graag willen. Dat werkt meestal alleen maar tegen je. ik ben in het verleden helemaal lens geslagen door stiefvaders\dates die wel effe dachten mijn moeder te kunnen versieren. Tot mijn moeder uiteindelijk unaniem voor mij koos en daardoor veel betere mannen aantrok.
UITGESCHREVEN
pi_107137516
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 13:46 schreef Sinosappel het volgende:
Verfrissend dit soort berichten. Ik ben 24 maar hoor al jaren: wacht maar tot je 30 bent, dan gaan je eierstokken wel rammelen. Alsof ik daar zelf totaal geen inzicht in kan hebben. En ergens ben ik bang dat ze misschien gelijk hebben.
Wel eens in OUD meegelezen? :P
Ja, ik generaliseer.
  maandag 23 januari 2012 @ 14:22:44 #90
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_107137807
quote:

Weinig opbeurend bericht, aangezien ik dit jaar 40 word.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_107137970
Ik heb deze discussie ook wel eens met vrienden (meeste tussen de 28 en 32). Veel zijn nog single, wel lange relaties gehad, bijna allemaal toen ze ongeveer 20-25 waren, daarna inderdaad wat scharrels.

Men zegt wel het komt vanzelf, maar ik heb een tijd echt actief zitten zoeken en een tijd me er helemaal niet mee bezig gehouden (zoals nu, nieuw werk, nieuw huis, andere problemen die ik eerst wil oplossen). Maar vanzelf komt het volgens mij ook niet.

Is het niet belangrijker om gewoon eerst te zorgen dat je zelf (helemaal) tevreden bent met je leven en je te vermaken zonder vrouw en er alleen werk van te maken als je een mogelijke ware tegenkomt?

Met minder genoegen nemen lijkt me geen optie, tenminste niet voor mij, dan zou ik stiekem rond blijven kijken en dat is niet eerlijk tegenover de ander.

Je zou wel eens minder kunnen proberen (duidelijk aangeven, eens zonder bedoelingen wat leuks doen) en diegene kan dan opeens wel veel leuker blijken!
NVus Designs - Architectuur, Interieur en 3D Visualisatie
Welcome at Home - Home Ideas, Cleaning Tips, Clothing Trends & more!
pi_107138096
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 11:55 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Ik denk dat het overgrootte deel van de getrouwde stellen er zo bij zit. tevreden, alles loopt goed, maar niet de partner van zijn of haar dromen
Is dat echt zo, of is dat wat mensen daarbuiten graag zeggen om zichzelf maar beter te voelen bij hun eigen keuze?

Vind het altijd zo wat om te zeggen, de meeste stellen die ik ken zijn gewoon echt blij met ekaar, tevreden ook en gewoonte komt ook wel om de hoek kijken als je jaren samen bent, maar geen van hun wil wat anders of klaagt over hun relatie.
Hey dude, you're so uncool but he, that's allright
Like there's no need te get uptight
My eyes reflect the stars and a smile lights up my face
We're on a amazing flight in space
pi_107138158
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 13:46 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Om eerlijk te zijn, de vriendinnen van vroeger die echt geen kinderen wilde(niet degene die niet zeker waren dus, of op dat moment nog geen kind wilde) willen dat nu nogsteeds niet.
Denk dus niet dat als iemand echt kinderen niet ziet zitten dit heel snel zal veranderen.
Hey dude, you're so uncool but he, that's allright
Like there's no need te get uptight
My eyes reflect the stars and a smile lights up my face
We're on a amazing flight in space
  maandag 23 januari 2012 @ 14:34:35 #94
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_107138166
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 14:14 schreef Northside het volgende:

[..]

Wel eens in OUD meegelezen? :P
Ik kijk wel beter uit.
pi_107138379
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 14:32 schreef erodome het volgende:

[..]

Is dat echt zo, of is dat wat mensen daarbuiten graag zeggen om zichzelf maar beter te voelen bij hun eigen keuze?

Vind het altijd zo wat om te zeggen, de meeste stellen die ik ken zijn gewoon echt blij met ekaar, tevreden ook en gewoonte komt ook wel om de hoek kijken als je jaren samen bent, maar geen van hun wil wat anders of klaagt over hun relatie.
Tja de wil om iets anders te willen vermindert ook wel naarmate je elkaar leert kennen op het vlak van eisen. Op het vlak van behandeling neemt deze juist toe. Hoewel de meeste mensen niet zullen zeggen dat ze stoppen met een relatie omdat zich niet goed behandelt voelen, tenzij het de spuigaten uitloopt.

Maar je kan met weinig eisen aan relatie beginnen, qua machtsniveau gelijk staan(meestal door gezamelijke vriendengroep) en daardoor toch heel lang een relatie hebben.
UITGESCHREVEN
pi_107139249
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 14:28 schreef JDx het volgende:
Is het niet belangrijker om gewoon eerst te zorgen dat je zelf (helemaal) tevreden bent met je leven en je te vermaken zonder vrouw en er alleen werk van te maken als je een mogelijke ware tegenkomt?
Ja, tot zover de theorie. In de praktijk vraag ik me dan altijd af, als je helemaal tevreden bent met je leven, waarom zoek je dan nog een vrouw?

En 'niet zoeken, dan komt het vanzelf' is natuurlijk ook niet meer dan gewoon een uitspraak. Logisch gezien slaat het nergens op.
Ja, ik generaliseer.
pi_107139503
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 15:01 schreef Northside het volgende:

[..]

Ja, tot zover de theorie. In de praktijk vraag ik me dan altijd af, als je helemaal tevreden bent met je leven, waarom zoek je dan nog een vrouw?

En 'niet zoeken, dan komt het vanzelf' is natuurlijk ook niet meer dan gewoon een uitspraak. Logisch gezien slaat het nergens op.
Dat zie je toch ook bij getrouwde mannen ;)

Slaat dus wel ergens op.
UITGESCHREVEN
pi_107144104
quote:

[..]

Maar het klinkt wel stoer om het te zeggen.
pi_107144529
quote:

[..]

voor de seks natuurlijk.
3.14159265358979323846264338327950288419716939937511
pi_107144799
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 17:23 schreef dawg het volgende:

[..]

voor de seks natuurlijk.
Deels nog waar ook, kan me best vermaken alleen of met vrienden, films kijken, gamen, werken, alleen in het weekend na een avondje stappen alleen naar bed is gaar (en altijd weer moeite moeten doen), voor de rest no problemo :P

Zelfs smorgens wakker worden naast een ander vind ik vaak maar irritant, ben in de ochtend het liefst alleen. Mja dat is natuurlijk anders als je verliefd bent.

Edit: eigenlijk is het vervelendste nog dat de buitenwereld vindt dat je een vriendin moet hebben. Of ouders... nog geen leuk meisje tegengekomen? Is zij niet leuk, zij dan, of zij? :')
NVus Designs - Architectuur, Interieur en 3D Visualisatie
Welcome at Home - Home Ideas, Cleaning Tips, Clothing Trends & more!

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')