abonnement Unibet Coolblue
pi_108376062
Ben benieuwd naar jullie ontwerp Martijn. Wij hebben ook gekozen voor brede ringen, maar dan in witgoud. Mijne is 9mm, die van hem 7.
Volgende week zijn ze misschien al klaar *O*
pi_108376234
Kan wel wat plaatjes laten zien, maar wil niet dat iemand die we kennen het dan ziet. Hierbij beloof ik begin Juli wat foto's. ;)
  zaterdag 25 februari 2012 @ 12:36:14 #278
149959 SQ
snelle trees
pi_108379507
een ring van 1,2 cm? Wow :D
disclaimer
pi_108379893
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 23:27 schreef martine1984 het volgende:
Kaartjes zijn helemaal mooi! Ben er echt blij mee *O* *O* *O*

En we hebben ringen uitgezocht, als nog het ontwerp wat we hadden bij onze goudsmid alleen dan 350 euro goedkoper. We gingen naar de Juwelier en legde hem onze wensen uit en gaven hem een budget. Dit budget heeft hij precies gehaald inclusief een vierkante briljant. En met ongeveer een maand misschien iets langer moeten ze klaar zijn *O* *O* *O* Joepie voel echt als zo'n last die van mn schouders is gevallen. Mn lief en ik hebben er een super goed gevoel bij. Dit gaat helemaal goed komen.

Van t weekend de kaartjes in elkaar zetten en de kaartjes voor de daggasten printen en de adressen op de enveloppen schrijven.

Nog maar 11 weekjes en dan zijn wij ^)
Ah fijn! Zo komt alles dus toch nog goed :)
pi_108380671
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 12:36 schreef Stormqueen het volgende:
een ring van 1,2 cm? Wow :D
Ja, we hadden iets meer dan 32 gram aan eigen goud, anders was het niet te betalen geweest. ;)
pi_108382447
Wij (vriendin/ceremoniemeester en ik) hebben gisteren met de bruidskinderen geshopt. Nou werken we allebei met kinderen maar met 6 kinderen winkelen is toch een heel ander verhaal haha.

De één wilde dit, de ander dat. Maar uiteindelijk wel geslaagd :) Schoenen en haaraccessoires mogen de ouders zelf met ze uit kiezen. Scheelde ons weer een paar uur extra discussie O-) En geld natuurlijk :P En ik vind het ook wel leuk dat ze er daardoor toch uniek uit zien allemaal. Voor de jongens hebben we wel een hoed erbij gedaan. Een trilby hoedje. Maakt dat nette pak (gilet + pantalon) toch wat stoerder. Heb ook met de ouders afgesproken dat ze er een stoere schoen onder mogen dragen i.p.v. een nette.

Ze zijn er in ieder geval allemaal heel erg blij mee en ik ook :)

Ohja, nu maar eens even het draaiboek verder uitwerken :)
  zaterdag 25 februari 2012 @ 19:08:59 #282
149959 SQ
snelle trees
pi_108391084
vandaag de laatste schoonzus op de hoogte gesteld *O*
de oudste, en de enige in de familie die zelf ook al getrouwd is. Ze zat kennelijk al maanden te pushen bij mijn vriend _O-
(die hoopt op neefjes en nichtjes voor d'r kids :'))
disclaimer
pi_108395913
vandaag de hele dag in de stad gelopen, op zoek naar lingerie. Uiteindelijk naar de bruidsmode winkel van mary borsato geweest en daar ben geslaagd een naadloze torselet met slip en plakkousen met kant. Nu nog schoenen, hopelijk kan ik die vinden in de winkel waar ik mn japon gekocht heb.
Zojuist hebben we onze 2de dansles gehad. Pfff wat is dat nog vermoeiend zeg!
pi_108430722
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 09:03 schreef MartijnA3 het volgende:
Thanks Martine. Vreemd verhaal van je goudsmid trouwens, vraag me af of ze juridisch gezien wel mocht doen wat ze heeft gedaan. Maar kan me voorstellen dat je geen zin hebt om daar verder over achteraan te gaan.

Wij konden geen ringen vinden die ons konden bekoren. Mijn vriendin had een oude (geel)gouden armband van haar oma die ze mocht gebruiken, een goudsmid is nu bezig dit om te smelten en over 3 weken zijn onze ringen klaar. We hebben gekozen voor een combi van 2 ringen die we op het internet hadden gezien, de goudsmid dacht echt goed mee en we hebben er een heel goed gevoel over.
Haar ring wordt best breed, zo'n 1,2cm, die van mij ongeveer 8mm. Ook nog best een joekel.
ik denk dat we juridisch niet zoveel kunnen doen aangezien ze vorig jaar nog niet ingeschreven was als goudsmid, nu ondertussen wel. Ze is er een aantal jaar tussen uitgeweest door kinderen etc. En ach ik heb geen behoefte om haar leven nog dramatischer te maken dan t al is. En we hebben onze ringen als nog via een andere juwelier. Hij haalt zijn goud in antwerpen en maakt alles zelf dus dat scheelt enorm in de prijs :) we zijn nu voor 1250 klaar ipv 1600.

Jeetje wat een brede ringen! Vind t wel mooi om robuuste ringen te hebben. Die van mij word 5 mm en 1,4 mm hoog en die van mn lief 6 mm breed en 1,2 mm hoog.
pi_108433824
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 19:08 schreef Stormqueen het volgende:
vandaag de laatste schoonzus op de hoogte gesteld *O*
de oudste, en de enige in de familie die zelf ook al getrouwd is. Ze zat kennelijk al maanden te pushen bij mijn vriend _O-
(die hoopt op neefjes en nichtjes voor d'r kids :'))
Lol :X Klinkt ook lekker: Ga maar vlug trouwen zodat je kan baren :D
Ow wacht.. Het klinkt bekend :') _O-
:9
Hier zijn de kaarten betaald; dus die verwachten we deze week whaooooo !!
En we twijfelen nog steeds over een 5-tal gasten... wel of niet uitnodigen... Waarrrrghhh :X :X :')
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_108441732
quote:
2s.gif Op zondag 26 februari 2012 20:48 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Lol :X Klinkt ook lekker: Ga maar vlug trouwen zodat je kan baren :D
Ow wacht.. Het klinkt bekend :') _O-
:9
Hier zijn de kaarten betaald; dus die verwachten we deze week whaooooo !!
En we twijfelen nog steeds over een 5-tal gasten... wel of niet uitnodigen... Waarrrrghhh :X :X :')
Hm, heb je veel gasten? Dan maakt 5 meer of minder niet echt uit toch?
Alleen als ze mogelijk je feestje minder leuk maken wordt het natuurlijk een ander verhaal ;)

Ik ga zo naar de Oscars rode loper show kijken. Ben er nog steeds niet uit qua kapsel en misschien dat ik wel iets moois voorbij zie komen. Inspiratie opdoen :p
  maandag 27 februari 2012 @ 10:55:39 #287
149959 SQ
snelle trees
pi_108455354
ik kreeg dit linkje door van een vriend, kon er wel om lachen :D

http://stuffdutchpeoplelike.com/2011/10/22/delaying-marriage/
disclaimer
pi_108457145
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 22:18 schreef Lily1987 het volgende:

[..]

Hm, heb je veel gasten? Dan maakt 5 meer of minder niet echt uit toch?
Alleen als ze mogelijk je feestje minder leuk maken wordt het natuurlijk een ander verhaal ;)

Ik ga zo naar de Oscars rode loper show kijken. Ben er nog steeds niet uit qua kapsel en misschien dat ik wel iets moois voorbij zie komen. Inspiratie opdoen :p
Nou het gaat er meer om of mensen niet gaan beledigd zijn als we die 5 wel laten komen; en anderen bijvoorbeeld niet.. Maar goed; ik denk dat ik het gewoon doe. Ik wil die mensen er gewoon bij en sowieso zullen we commentaar krijgen qua gastenlijst (want waar is dat niet het geval :') ).
Vriend zit ook te twijfelen i.v.m. zijn voetbalploeg ;) Daar heeft ie erg goed contact met 10 mensen; maar de andere 10 weinig tot geen... Nu twijfelt hij dus ook of ie wel het gehele team wil uitnodigen of niet _O- Maar.... qua kosten maakt het wel behoorlijk wat uit als we er plots 15 meer gaan bij vragen (is dan meteen voor receptie en dinner namelijk).

Maar goed. We kunnen er nog even over nadenken. Eerst de kaarten afwachten. ^O^
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_108460626
het is toch aan jullie zelf wie jullie uitnodigen, als mensen daar moeite mee hebben moeten ze bij zich zelf te raden gaan. Wat betreft de voetbal ploeg zou ik alleen de mensen uitnodigen waar je man contact mee heeft. Het kost allemaal al genoeg zo'n dag. Succes met je keuzes!
pi_108461055
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 13:31 schreef martine1984 het volgende:
het is toch aan jullie zelf wie jullie uitnodigen, als mensen daar moeite mee hebben moeten ze bij zich zelf te raden gaan. Wat betreft de voetbal ploeg zou ik alleen de mensen uitnodigen waar je man contact mee heeft. Het kost allemaal al genoeg zo'n dag. Succes met je keuzes!
Ja precies... Af en toe wil je met zoveel mensen rekening houden dat we niet aan onszelf denken :@ En het gaat nu net wat wíj willen. Onze dag; dus onze keuzes :Y
Zal het vanavond met vriend overleggen ^O^
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_108461071
quote:
2s.gif Op maandag 27 februari 2012 11:51 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Nou het gaat er meer om of mensen niet gaan beledigd zijn als we die 5 wel laten komen; en anderen bijvoorbeeld niet.. Maar goed; ik denk dat ik het gewoon doe. Ik wil die mensen er gewoon bij en sowieso zullen we commentaar krijgen qua gastenlijst (want waar is dat niet het geval :') ).
Vriend zit ook te twijfelen i.v.m. zijn voetbalploeg ;) Daar heeft ie erg goed contact met 10 mensen; maar de andere 10 weinig tot geen... Nu twijfelt hij dus ook of ie wel het gehele team wil uitnodigen of niet _O- Maar.... qua kosten maakt het wel behoorlijk wat uit als we er plots 15 meer gaan bij vragen (is dan meteen voor receptie en dinner namelijk).

Maar goed. We kunnen er nog even over nadenken. Eerst de kaarten afwachten. ^O^
Hm ja 15 meer en dan meteen ook voor diner maakt inderdaad behoorlijk wat uit.

Tja, ik zou groepen wel als geheel uitnodigen. Hebben wij ook gedaan (vriendengroepen, collega's, neven/nichten/ooms/tantes). Tenzij er echt een heel groot verschil is. Zo is een collega die ook een van de beste vrienden is wel overdag uitgenodigd en de rest van de collega's pas 's avonds. Hetzelfde geldt voor onze peetouders vs de rest van de ooms en tantes.

Maar ik denk dat het moeilijk is om voor anderen te bepalen. Persoonlijk zou ik een voetbalteam alleen voor het feest uitnodigen, maar als een gedeelte onder goede vrienden valt, tja dan kun je er inderdaad ook voor kiezen om ze overdag uit te nodigen.
pi_108465875
Oh, die gastenlijst ja.
Wij hebben dat met familie. Van de ene helft van mijn familie nodigen we alle neven/nichten + aanhang uit en van de andere kant maar een paar. Omdat het een hele grote familie is (we zijn met 30 + nog 30 aanhang) en ik met het grootste deel amper contact heb.

Hetzelfde bij mij aanstaande, met vaderskant van zijn familie heeft hij veel minder.

Met daggasten is het ook lastig, ik kom heel vaak bij de vrouw van mijn overleden oom en hun zoon en haar nieuwe vriend, zij zijn dus daggast. Net als een neef van mijn vader die als een (belangrijke) oom voor me is. Daar ga ik scheve gezichten van krijgen, weet ik nu al. Maar jammer dan, ik wil die mensen er graag bij de hele dag.

Op onze locatie blijven ook mensen overnachten, wij hebben gekozen voor naaste familie. Dus ouders, broer en zussen + aanhang en kinderen. Mijn peettante heeft daar een probleem mee, ze heeft al gezegd (ik weet niet of het serieus was) dat ze hun hotelkosten van ons huwelijkscadeau af gaat trekken.

Wat een gedoe eigenlijk, zo'n bruiloft. _O-
pi_108466199
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 15:52 schreef DanseMacabre het volgende:
Oh, die gastenlijst ja.
Wij hebben dat met familie. Van de ene helft van mijn familie nodigen we alle neven/nichten + aanhang uit en van de andere kant maar een paar. Omdat het een hele grote familie is (we zijn met 30 + nog 30 aanhang) en ik met het grootste deel amper contact heb.

Hetzelfde bij mij aanstaande, met vaderskant van zijn familie heeft hij veel minder.

Met daggasten is het ook lastig, ik kom heel vaak bij de vrouw van mijn overleden oom en hun zoon en haar nieuwe vriend, zij zijn dus daggast. Net als een neef van mijn vader die als een (belangrijke) oom voor me is. Daar ga ik scheve gezichten van krijgen, weet ik nu al. Maar jammer dan, ik wil die mensen er graag bij de hele dag.

Op onze locatie blijven ook mensen overnachten, wij hebben gekozen voor naaste familie. Dus ouders, broer en zussen + aanhang en kinderen. Mijn peettante heeft daar een probleem mee, ze heeft al gezegd (ik weet niet of het serieus was) dat ze hun hotelkosten van ons huwelijkscadeau af gaat trekken.

Wat een gedoe eigenlijk, zo'n bruiloft. _O-
haha true ! Ik snap je :X :D

En tjah wij hebben niet 'alleen' maar feest.. Wij hebben: Of men komt naar receptie... Of men komt naar receptie + dinner + avondfeest.
En daarnaast dus 26 mensen die er de hele dag bij zijn.
Peetoom en -tante van vriend zijn daggasten. Mijn peetoom niet :X Tjah.. Ik heb gewoon geen contact met hem; en mijn vriend wel heel goed contact met zijn peetoom en -tante; dus ja dan kiezen we hier ook voor. Jammer de bammer dan :D

Maar vriend ziet zijn voetbalvrienden wel zo'n 2x in de week; dus wat betreft heb ik zoiets van: vraag ze gewoon allemaal... :@ Hij moet het weten; dus dat wil ik niet voor hem beslissen ook.

Het is ook wat om je feest in België te willen doen _O- :D Thehehe :')
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_108466528
Wij hebben receptie en diner.
We zijn met ongeveer 25 daggasten en nog 75 receptiegasten.

Wij trouwen in Bennekom, mijn familie komt uit Brabant en die van lief uit omgeving Amsterdam.
Dat kon ook niet volgens peettante dus moesten we wel een heeeeele lange receptie doen hoor want anders zou tante M. geen vrije dag opnemen. :')

Dat onze trouwlocatie voor ons wel in de buurt is en in het midden voor beide families doet er natuurlijk niet toe. :{w
pi_108467677
Wij houden het lekker klein: Directe familie en goede vrienden, komen we op zo'n 40 volwassenen en een 15 tal kinderen. Geen ooms en tantes en neven of nichten verder, behalve 1 oom en tante van haar kant. Zou best kunnen dat we scheve gezichten krijgen van bepaalde familieleden, maar jammer dan. Wij trouwen, niemand anders. Wij weten wat wij er aan uit willen geven.
We trouwen 's middags om 16:00 uur, daarna taart en aansluitend lekker eten, om 20.30 zal het weer afgelopen zijn.
Geen stress, lekker losjes. Mijn jongste dochter (3) trok vorig jaar haar jurk met spaghettibandjes half uit tijdens de ceremonie van vrienden: Iedereen in een deuk, ookk de ambtenaar van de burgerlijke stand moest hard lachen. :D Hoop dat het bij ons ook zo lekker relaxed gaat.
pi_108467878
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 16:09 schreef DanseMacabre het volgende:
Wij hebben receptie en diner.
We zijn met ongeveer 25 daggasten en nog 75 receptiegasten.

Wij trouwen in Bennekom, mijn familie komt uit Brabant en die van lief uit omgeving Amsterdam.
Dat kon ook niet volgens peettante dus moesten we wel een heeeeele lange receptie doen hoor want anders zou tante M. geen vrije dag opnemen. :')

Dat onze trouwlocatie voor ons wel in de buurt is en in het midden voor beide families doet er natuurlijk niet toe. :{w
Echt je hebt óveral zeikerds.... Bij ons vált het voorlopig mee qua locatie-gezeur. Wij trouwen gewoon in NL in ons dorp; maar het feest doen we in België; zo'n 2 a 2.5u rijden :@ Wij begrijpen best dat niet iedereen daar zin in heeft; maar de mensen die écht om ons geven zullen daar weinig tot geen problemen mee hebben. Ja dan moeten ze idd een hotel bij boeken als ze op het feest willen blijven (aangezien het feest niet stopt om 1u); maar het ligt vlakbij brugge.. Moeten ze er maar een leuk uitstapje verder van maken :6 O-)
Momenteel krijgen we er alleen maar positief commentaar op en is men erg benieuwd hoe het feest zal verlopen O+
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_108468046
Wij houden juist rekening met iedereens reisafstand qua wensen. Het zit precies in het midden. En dat het voor ons lekker dichtbij is, is helemaal prima.

Oh, en van die scheve gezichten lig ik niet wakker hoor. Dat is niet mijn probleem.
pi_108468337
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 16:42 schreef DanseMacabre het volgende:
Wij houden juist rekening met iedereens reisafstand qua wensen. Het zit precies in het midden. En dat het voor ons lekker dichtbij is, is helemaal prima.

Oh, en van die scheve gezichten lig ik niet wakker hoor. Dat is niet mijn probleem.
Precies :Y

Wij hebben gekozen voor deze locatie puur voor mijn opa's en oma ;) Als het te ver voor hun was; had dat niet gelukt. 1 opa is 90. Andere oma en opa is 80 en 83. Mijn vriend heeft geen oma's en opa's mee en hij weet hoeveel ze voor mij betekenen. Vandaar de keuze om het feest dicht bij mijn familie te doen. En vriend vond een typisch Belgisch feest ook wel erg tof; dus toen ging het erg snel allemaal ;)
Kwamen er afgelopen weekend achter dat mijn neef in dezelde zaal als ons hun trouwfeest gaan doen _O- Humor :D
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  maandag 27 februari 2012 @ 17:38:06 #299
149959 SQ
snelle trees
pi_108470121
Wij gaan gewoon in onze woonplaats trouwen en als mensen dat te ver reizen vinden komen ze maar niet. :D
disclaimer
pi_108470353
quote:
99s.gif Op maandag 27 februari 2012 17:38 schreef Stormqueen het volgende:
Wij gaan gewoon in onze woonplaats trouwen en als mensen dat te ver reizen vinden komen ze maar niet. :D
Eens.
Er is er maar een die het te ver vindt, maar die komt wel gewoon. Dus waar ze moeilijk over doet. _O-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')