abonnement Unibet Coolblue
pi_108536203
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 22:46 schreef Ayumu2.0 het volgende:

[..]

Waarom doet me dit toch denken aan die brandschade winkels... :')
Nu alles halve prijs!
  woensdag 29 februari 2012 @ 12:50:01 #202
306043 tomaat52
Hallo Boppers!
pi_108540664
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 10:11 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Nu alles halve prijs!
Joh, half geld voor halve producten. :')
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
pi_108541956
Ik ben weer bij een kringloop geweest, De buit was erg mager voor mij doen :+
pi_108542694
Ik heb gisteren bij de kringloop in Zeist een Engels en een Duits boek gescoord. Voor veel dingen vragen ze daar wel de hoofdprijs zeg, een vieze plakkerige grijze curver naaibox voor ¤4,50, hou ff op. Wel lekker grote winkel, je kunt er uitgebreid snuffelen.
pi_108543335
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 13:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb gisteren bij de kringloop in Zeist een Engels en een Duits boek gescoord. Voor veel dingen vragen ze daar wel de hoofdprijs zeg, een vieze plakkerige grijze curver naaibox voor ¤4,50, hou ff op. Wel lekker grote winkel, je kunt er uitgebreid snuffelen.
Dat zie je ook bij de kringloop in Sittard vaak zo duur dat je het beter nieuw kunt kopen of gewoon op Marktplaats het principe van de kringloop is een beetje weg zeg maar, Toch raar als je weet dat ze het gratis verkregen hebben :{
pi_108543643
Gelukkig begint het rommelmarktseizoen weer, dat vind ik eigenlijk ook leuker
pi_108543782
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 14:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Gelukkig begint het rommelmarktseizoen weer, dat vind ik eigenlijk ook leuker
Ja, Dan kun je tenminste ook nog ouderwets afdingen :D
  † In Memoriam † woensdag 29 februari 2012 @ 19:59:59 #208
37843 lady-wrb
kortaf
pi_108556963
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 14:20 schreef Ayumu2.0 het volgende:

[..]

Ja, Dan kun je tenminste ook nog ouderwets afdingen :D
gaan we gewoon weer een ander topic openen: toon hier je koopjes van de rommelmarkt *O*

* lady-wrb verheugt zich al op koninginnedag :Y
  † In Memoriam † woensdag 29 februari 2012 @ 20:00:27 #209
37843 lady-wrb
kortaf
pi_108556991
diaan, wil jij een oranje flessenrek?
pi_108557066
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 14:20 schreef Ayumu2.0 het volgende:

[..]

Ja, Dan kun je tenminste ook nog ouderwets afdingen :D
Van 25 cent naar 20 cent. :') Buit vanmiddag hier was een paar nieuwe handschoenen en een trui/ponchoachtig iets...lekker warm en meteen als voorbeeld te gebruiken voor mijn eigen creaties. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_108557765
Ik scoor graag gratis dingen op de vrijmarkt hier en op de rommelmarkt op koninginnedag in Amsterdam aan het einde van de markt, allerlei achtergelaten spul. Buit van de afgelopen 2 jaren: een LP van Calimero, een paar kookboekjes, een boekje van Floortje Bellefleur, een piepNijntje, een geweldig boek over Poolse folkart en wat Playmobil (dat ik meteen weer weggegeven heb aan het zoontje van een bevriend stel dat ik even later tegenkwam).
pi_108559217
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 20:02 schreef trovey het volgende:

[..]

Van 25 cent naar 20 cent. :') Buit vanmiddag hier was een paar nieuwe handschoenen en een trui/ponchoachtig iets...lekker warm en meteen als voorbeeld te gebruiken voor mijn eigen creaties. :P
Afpingelen daar gaat het om!



Dit was mijn vangst vandaag :{
pi_108580181
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 21:56 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Ik mis nog de rechtse, van Floddertje met Smeerkees.
Maar opsturen is veel te duur, mocht je 'm toevallig hebben. Ik was nu ook totaal niet op zoek, ik kwam 'm gewoon tegen en dacht: he, van die serie heb ik er ook 2, wat grappig, dan deze ook maar.
[ afbeelding ]
Die mok hebben wij hier staan.. Ik weet niet waar je woont?
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 1 maart 2012 @ 21:31:47 #214
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_108603135
Dit is niet echt een kringloop, maar wel 2ehands merkkleding echt een super aanrader. Alleen maar gave kleding voor 1/3 van de originele prijs ongeveer:

http://www.secondsas.nl/index.html
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_108606060
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 11:58 schreef Joysa het volgende:

[..]

Die mok hebben wij hier staan.. Ik weet niet waar je woont?
Utrecht.
Ik ben inmiddels al een flink aantal keren de andere bekers uit de serie tegengekomen, kwestie van tijd totdat de gezochte ergens opduikt.
De komende tijd kom ik toevallig in de buurt van een flink aantal kringloopwinkels.

Vandaag was mijn score een paar volledig leren knalrode laarzen. Keertje goed poetsen en nieuwe hakken eronder, vanbinnen zijn ze onbeschadigd en ik doe er een zooltje in. Schade was ¤1,50.
pi_108620774
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 22:22 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Utrecht.
Ik ben inmiddels al een flink aantal keren de andere bekers uit de serie tegengekomen, kwestie van tijd totdat de gezochte ergens opduikt.
De komende tijd kom ik toevallig in de buurt van een flink aantal kringloopwinkels.

Vandaag was mijn score een paar volledig leren knalrode laarzen. Keertje goed poetsen en nieuwe hakken eronder, vanbinnen zijn ze onbeschadigd en ik doe er een zooltje in. Schade was ¤1,50.
Dat is een beetje te ver om 'm even te komen brengen, anders had je 'm mogen hebben!
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
  vrijdag 2 maart 2012 @ 18:27:00 #217
244933 trovey
Nachtoele
pi_108633666
Kwam even langs de kringloop O-) ...buit: 2 opbergbakken in schatkistmodel (handig voor zolder), restjes wol (voor mijn te haken scrap-deken), fles tapijtreiniger voor een tapijtreinigermachine( ja, hier aanwezig) een sjaal in bruintinten, 2 beton met glas windlichten en een lekkere geurtjes electrische machine die met water werkt. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  FOK!fotograaf vrijdag 2 maart 2012 @ 19:08:11 #218
148247 taxibabe
pi_108635272
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 18:27 schreef trovey het volgende:
Kwam even langs de kringloop O-) ...buit: 2 opbergbakken in schatkistmodel (handig voor zolder), restjes wol (voor mijn te haken scrap-deken), fles tapijtreiniger voor een tapijtreinigermachine( ja, hier aanwezig) een sjaal in bruintinten, 2 beton met glas windlichten en een lekkere geurtjes electrische machine die met water werkt. :P
Zeker heel toevallig, perongeluk expres? :P
Hier gaat maandag de kringloop op een nieuwe locatie open na de brand. Ze hebben voorraad gekregen van de andere vestigingen. Dus volgende week ook maar even gaan koekeloeren.
  vrijdag 2 maart 2012 @ 19:19:31 #219
244933 trovey
Nachtoele
pi_108635748
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 19:08 schreef taxibabe het volgende:

[..]

Zeker heel toevallig, perongeluk expres? :P
Hier gaat maandag de kringloop op een nieuwe locatie open na de brand. Ze hebben voorraad gekregen van de andere vestigingen. Dus volgende week ook maar even gaan koekeloeren.
Iets daartussenin. :P Moest boodschappen doen en ineens ging ik zomaar richting de kringloop, helemaal buiten mijn schuld. :Y)
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_108635803
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 19:19 schreef trovey het volgende:

[..]

Iets daartussenin. :P Moest boodschappen doen en ineens ging ik zomaar richting de kringloop, helemaal buiten mijn schuld. :Y)
Dat gebeurt bij mij iedere week hoor _O-

Altijd bij toeval...
  vrijdag 2 maart 2012 @ 19:50:26 #221
244933 trovey
Nachtoele
pi_108637100
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 19:21 schreef Ayumu2.0 het volgende:

[..]

Dat gebeurt bij mij iedere week hoor _O-

Altijd bij toeval...
Deze week gebeurde het me 3x...zaterdag, dinsdag en vandaag. :') Overigens is hier een kringloopwinkel spoorloos verdwenen. Er zit nu een andere Kringloop in die op zijn oude plek de boel gesloten heeft(nee, niet dezelfde eigenaar).....helemaal niet erg, het verdwenen exemplaar was te duur en de verplaatste die er nu zit zit nu in mijn rijroute....binnen een km zitten 3 kringloopwinkels op die plek :') . Gelukkig is er maar eentje voor mij echt interessant (en daar ben ik dus al 3x geweest deze week :@ ).
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_108637928
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 19:50 schreef trovey het volgende:

[..]

Deze week gebeurde het me 3x...zaterdag, dinsdag en vandaag. :') Overigens is hier een kringloopwinkel spoorloos verdwenen. Er zit nu een andere Kringloop in die op zijn oude plek de boel gesloten heeft(nee, niet dezelfde eigenaar).....helemaal niet erg, het verdwenen exemplaar was te duur en de verplaatste die er nu zit zit nu in mijn rijroute....binnen een km zitten 3 kringloopwinkels op die plek :') . Gelukkig is er maar eentje voor mij echt interessant (en daar ben ik dus al 3x geweest deze week :@ ).
Ik ga ze gewoon iedere week af om te kijken of ze iets hebben, Maar neem altijd een beetje geld mee want anders kom ik weer thuis met teveel zooi, Al zijn ze hier in de omgeving allemaal best prijzig helaas.
pi_108669172
Net even een paar kringloopwinkels in Groningen langs gegaan. Eerst naar Goud goed aan het Damsterdiep. Ik was daar al een hele tijd niet geweest en hij was in eens heel netjes geworden, alles netjes gesorteerd in mooie rekken. Handig als je iets speciaals zoekt maar niet zo leuk om te struinen, prijzen waren ook vrij hoog vond ik.

Daarna ben ik naar Mamamini aan het Damsterdiep gegaan, ik wist niet eens dat die daar zat maar ik kwam er troevallig langs. Deze winkel kun je beter struinen maar nog steeds vrij duur. Ik zag een leuke gehaakte deken waar ik geen prijsje op kon vinden, de vrouw achter de kassa vond hem wel, ¤10,-, beetje te duur vind ik.

Als laatste naar Fairback, lekker goedkoop, ook leuk dat ze een aparte hoek hebben voor verkleed/ vintage kleding aangezien ik daar naar opzoek was. Ik heb nog geen kleding gekocht, ik ga aankomende week denk ik toch nog maar even terug. Wel een paar rolschaatsen gekocht (¤5,-), zijn helaas niet de echte ouderwetse blauw/gelen maar ze lijken er wel op, ik paste ze precies.
pi_108669357
In de op staat dat Het Goed ook in Groningen zit, maar dat is toch helemaal niet zo, of heb ik het mis?
  zaterdag 3 maart 2012 @ 17:31:00 #225
244933 trovey
Nachtoele
pi_108669657
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 20:07 schreef Ayumu2.0 het volgende:

[..]

Ik ga ze gewoon iedere week af om te kijken of ze iets hebben, Maar neem altijd een beetje geld mee want anders kom ik weer thuis met teveel zooi, Al zijn ze hier in de omgeving allemaal best prijzig helaas.
Ik ben aardig kieskeurig, moet er wel wat aan hebben dus komt ook wel voor dat ik met niets naar buiten kom. :P Kleding doe ik altijd alleeen als ik echt wat moet hebben of ik moet heel toevallig tegen iets aanlopen waarvan ik meteen denk...JA *O*
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')