abonnement Unibet Coolblue
pi_112684252
quote:
15s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 13:05 schreef beelz het volgende:
Ik snap niet waarom iedereen zo blij is dat er een IKEA komt. Het is gewoon een winkel waar je meubels kunt kopen, zijn jullie van plan om elke week een kast te kopen of wat?
Handig dat zo'n stukje hel op aarde nu in Zwolle komt, maar stel je niet zo aan, het is maar gewoon een winkel.
IKEA heb der niks mee, paar keer wezen kijken voor me keuken en meubels maar vind het niks ja als je 1.75 bent misschien.
Ik zwaai naar dieren.
pi_112735578
quote:
15s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 13:05 schreef beelz het volgende:
Ik snap niet waarom iedereen zo blij is dat er een IKEA komt. Het is gewoon een winkel waar je meubels kunt kopen, zijn jullie van plan om elke week een kast te kopen of wat?
Handig dat zo'n stukje hel op aarde nu in Zwolle komt, maar stel je niet zo aan, het is maar gewoon een winkel.
Eensch. Plus nog de kans dat er straks elk weekend file op de A28 staat, bij de afslag IKEA.
pi_112791057
Provinciale uit overijssel die bang zijn voor iets wat ze niet kennen :')
pi_112791132
quote:
15s.gif Op maandag 11 juni 2012 13:50 schreef Boldface het volgende:

[..]

Eensch. Plus nog de kans dat er straks elk weekend file op de A28 staat, bij de afslag IKEA.
Als de N340 richting Ommen verbreed word naar 2x2 komt er een ongelijkvloerde fly-over , + de de nieuwe 2x3 rijstroken op de A28 voorzie ik geen problemen..

pi_112791150
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 16:10 schreef Gulmez het volgende:
Provinciale uit overijssel die bang zijn voor iets wat ze niet kennen :')
Je denkt serieus dat er nog Nederlanders zijn die nog nooit van de IKEA hebben gehoord?
pi_112791228
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 16:12 schreef Boldface het volgende:

[..]

Je denkt serieus dat er nog Nederlanders zijn die nog nooit van de IKEA hebben gehoord?
nee dat denk ik niet hoor.
  dinsdag 12 juni 2012 @ 17:53:32 #282
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_112795600
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 16:10 schreef Gulmez het volgende:
Provinciale uit overijssel die bang zijn voor iets wat ze niet kennen :')
Ga terug naar Den Haag :{w
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
pi_112800478
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 17:53 schreef beelz het volgende:

[..]

Ga terug naar Den Haag :{w
Als mijn familie ook daar terug verhuist, zou ik mijn spullen liever gister dan vandaag inpakken, en ik ben al vaak in Den haag afgelopen zondag bij meisje in amsterdam zuid oost en over 2 weken weer in rotterdam dus wees maar niet bang. :)
  woensdag 13 juni 2012 @ 02:06:32 #284
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_112822040
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 19:28 schreef Gulmez het volgende:

[..]

Als mijn familie ook daar terug verhuist, zou ik mijn spullen liever gister dan vandaag inpakken, en ik ben al vaak in Den haag afgelopen zondag bij meisje in amsterdam zuid oost en over 2 weken weer in rotterdam dus wees maar niet bang. :)
Oh, je woont nog bij je ouders? Dan moet je helemaal je bek houden en pas terugkomen wanneer je balletjes zijn ingedaald...
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
pi_112823815
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 02:06 schreef beelz het volgende:

[..]

Oh, je woont nog bij je ouders? Dan moet je helemaal je bek houden en pas terugkomen wanneer je balletjes zijn ingedaald...
Ik woon op mezelf.
Mijn oom heeft een eigen bedrijf op de Binckhorst in Den Haag waar ik zo zou kunnen werken, alleen mijn broetje (die nog thuis woont) en de rest wonen in Zwolle, daarom wil ik niet weg.

In deze regio is gewoon de mensen zijn minder open, als je hier met kanker scheld kijken die bejaarden raar om, terwijl in Den haag schelden bejaarde erook mee.. :P kleine voorbeeldjes, van dat hier minder mag, en hier sneller iets raar of afwijkend is.

blow je krijg je bekeuring in Zwolle zie ook dit topic van mij.
Mag politie joint afpakken, in Rotterdam mocht 't niet.

etc etc
  woensdag 13 juni 2012 @ 09:03:37 #286
263470 wel.o.k
herfst en voetbal hater
pi_112824040
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 08:51 schreef Gulmez het volgende:

[..]

Ik woon op mezelf.
Mijn oom heeft een eigen bedrijf op de Binckhorst in Den Haag waar ik zo zou kunnen werken, alleen mijn broetje (die nog thuis woont) en de rest wonen in Zwolle, daarom wil ik niet weg.

In deze regio is gewoon de mensen zijn minder open, als je hier met kanker scheld kijken die bejaarden raar om, terwijl in Den haag schelden bejaarde erook mee.. :P kleine voorbeeldjes, van dat hier minder mag, en hier sneller iets raar of afwijkend is.

blow je krijg je bekeuring in Zwolle zie ook dit topic van mij.
Mag politie joint afpakken, in Rotterdam mocht 't niet.

etc etc
je bedoelt dat ze hier nog normen en waarden hebben ;)
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
pi_112824050
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 09:03 schreef wel.o.k het volgende:

[..]

je bedoelt dat ze hier nog normen en waarden hebben ;)
Dat is toch goed, en ik heb er niks tegen alleen van de reactie van Beelz maakt me boos :P
Positieve is ook dat je hier gewoon je routeplanner in je auto kan laten liggen enzo!
Voordelen en nadelen dus, maar voor de rest heb ik een mooi appartement, tegenover het deltion, genoeg te zien enzo, dus ik ben wel tevreden, en dicht bij de stad! :) .
  woensdag 13 juni 2012 @ 09:15:58 #288
263470 wel.o.k
herfst en voetbal hater
pi_112824258
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 09:04 schreef Gulmez het volgende:

[..]

Dat is toch goed, en ik heb er niks tegen alleen van de reactie van Beelz maakt me boos :P
Positieve is ook dat je hier gewoon je routeplanner in je auto kan laten liggen enzo!
Voordelen en nadelen dus, maar voor de rest heb ik een mooi appartement, tegenover het deltion, genoeg te zien enzo, dus ik ben wel tevreden, en dicht bij de stad! :) .
in de muziek wijk?
ik zit zelf in zuid, vlakbij SVI
en inderdaad, ik heb mijn telefoon wel eens laten liggen in de auto en die lag er nog gewoon :D
Beelz moet je een beetje laten gaan ;)
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
pi_112824400
Zwolle Zuid lijkt me ook wel een leuke wijk om te wonen, heeft alweer iets meer karakter dan Stadshagen, is wat groener, staat allemaal wat langer.. :P

Een kennis laat door heel Zwolle gewoon haar autodeuren open staan, toch leuk dat dat soort dingen hier nog kunnen!

In Den Haag liep ik is naar mijn auto, zat er een inbreker in die ik op heterdaad had betrapt. :D
Toen ik de politie belde bleef hij gelukkig wel staan, waarschijnlijk een drugsverslaafde. vond het ergens ook wel zielig, hij zei 100 ja.. alles zit nog erin meneer, achja :P

O, en wat ook nog is was, ik zat met mijn broertje in het CBR gebouwtje aan zo'n tafel in Zwolle , om te wachten tot hij het theorie lokaal binnen mocht, en een man tegenover zei tegen mijn broertje, wil je een cola'tje tegen de spanning? en dat kreeg hij gewoon van die man , dat was ook echt leuk! :) Gewoon een wildvreemde vader die daar met zijn zoon zat!
  woensdag 13 juni 2012 @ 09:35:15 #290
263470 wel.o.k
herfst en voetbal hater
pi_112824659
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 09:23 schreef Gulmez het volgende:
Zwolle Zuid lijkt me ook wel een leuke wijk om te wonen, heeft alweer iets meer karakter dan Stadshagen, is wat groener, staat allemaal wat langer.. :P

Een kennis laat door heel Zwolle gewoon haar autodeuren open staan, toch leuk dat dat soort dingen hier nog kunnen!

In Den Haag liep ik is naar mijn auto, zat er een inbreker in die ik op heterdaad had betrapt. :D
Toen ik de politie belde bleef hij gelukkig wel staan, waarschijnlijk een drugsverslaafde. vond het ergens ook wel zielig, hij zei 100 ja.. alles zit nog erin meneer, achja :P

O, en wat ook nog is was, ik zat met mijn broertje in het CBR gebouwtje aan zo'n tafel in Zwolle , om te wachten tot hij het theorie lokaal binnen mocht, en een man tegenover zei tegen mijn broertje, wil je een cola'tje tegen de spanning? en dat kreeg hij gewoon van die man , dat was ook echt leuk! :) Gewoon een wildvreemde vader die daar met zijn zoon zat!
ik kwam tijdelijk in Zwolle wonen door omstandigheden maar ik ga er niet meer weg :D
het is gewoon een groot dorp ^O^
nu mijn Amsterdamse accent nog kwijt raken :P
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
pi_112824939
Ik ga vaak op zondag alleen al naar Amsterdam omdat Ikea Amsterdam elke zondag open is, en combineer ik het met winkelen bij de ArenA., mediamarkt ff in enzo :P
Mis je de Amsterdamse drukte nooit? Metro's die om de paar minuten rijden, de binnenstad waar altijd wat te beleven is, en dat je er elke zondag gewoon naar de winkels kan?

Maar in Amsterdam heb je volgens mij dan weer niet, mooie woningen voor een modaal inkomen, of je komt denk ik in een achterbuurtje, of je moet rijk genoeg zijn om ergens in een betere buurt te wonen, in dat opzicht is Zwolle dan weer prettiger, om te leven denk ik. :)
  woensdag 13 juni 2012 @ 09:51:35 #292
263470 wel.o.k
herfst en voetbal hater
pi_112825080
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 09:46 schreef Gulmez het volgende:
Ik ga vaak op zondag alleen al naar Amsterdam omdat Ikea Amsterdam elke zondag open is, en combineer ik het met winkelen bij de ArenA., mediamarkt ff in enzo :P
Mis je de Amsterdamse drukte nooit? Metro's die om de paar minuten rijden, de binnenstad waar altijd wat te beleven is, en dat je er elke zondag gewoon naar de winkels kan?

Maar in Amsterdam heb je volgens mij dan weer niet, mooie woningen voor een modaal inkomen, of je komt denk ik in een achterbuurtje, of je moet rijk genoeg zijn om ergens in een betere buurt te wonen, in dat opzicht is Zwolle dan weer prettiger, om te leven denk ik. :)
ik was gisteren met de bus in zwolle maar dat is ook prima te doen hoor :Y
de drukte mis ik totaal niet, ik ben geen stadsmens, nooit geweest ook :N
woonde ook niet in Amsterdam zelf maar dorpjes in de buurt.
winkels op zondag open mis ik wel.

en de huizenprijzen.... :X
waar je een Zwolle een 1 gezinswoning voor hebt heb je daar een garagebox _O-
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
pi_112826440
Ik wil ook vaker winkels open op zondag in Zwolle.
pi_112826460
Jullie hebben door dat je Zwolle zit af te zeiken en jullie weten dat geboren en getogen mensen dat erg slecht kunnen hebben van buitenstaanders?
  woensdag 13 juni 2012 @ 10:41:01 #295
263470 wel.o.k
herfst en voetbal hater
pi_112826554
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 10:38 schreef stbabylon het volgende:
Jullie hebben door dat je Zwolle zit af te zeiken en jullie weten dat geboren en getogen mensen dat erg slecht kunnen hebben van buitenstaanders?
* wel.o.k voelt zich niet aangesproken
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
pi_112826588
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 10:38 schreef stbabylon het volgende:
Jullie hebben door dat je Zwolle zit af te zeiken en jullie weten dat geboren en getogen mensen dat erg slecht kunnen hebben van buitenstaanders?
Dat valt toch wel mee?
Ik lees ook positieve dingen... zoals spullen in je auto kunnen laten liggen (al zou ik dat niet doen...)
Een dorp
Gratis cola krijgen van een vreemde
Betere huizenprijzen
etc...
pi_112826600
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 09:23 schreef Gulmez het volgende:
Zwolle Zuid lijkt me ook wel een leuke wijk om te wonen, heeft alweer iets meer karakter dan Stadshagen, is wat groener, staat allemaal wat langer.. :P

Een kennis laat door heel Zwolle gewoon haar autodeuren open staan, toch leuk dat dat soort dingen hier nog kunnen!

In Den Haag liep ik is naar mijn auto, zat er een inbreker in die ik op heterdaad had betrapt. :D
Toen ik de politie belde bleef hij gelukkig wel staan, waarschijnlijk een drugsverslaafde. vond het ergens ook wel zielig, hij zei 100 ja.. alles zit nog erin meneer, achja :P

O, en wat ook nog is was, ik zat met mijn broertje in het CBR gebouwtje aan zo'n tafel in Zwolle , om te wachten tot hij het theorie lokaal binnen mocht, en een man tegenover zei tegen mijn broertje, wil je een cola'tje tegen de spanning? en dat kreeg hij gewoon van die man , dat was ook echt leuk! :) Gewoon een wildvreemde vader die daar met zijn zoon zat!
Dus zo heel gesloten zijn de mensen hier niet ;) Hoe open of gesloten mensen tegenover jou zijn heeft ook heel veel te maken met je eigen houding en uitstraling.

Ik woon inmiddels alweer 4.5 jaar in Zwolle en ik zie mezelf ook niet zomaar weggaan, ik vind het heerlijk hier. Een stad met alles dichtbij zonder het drukke van steden.
I reject reality and substitute my own
pi_112826649
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 10:41 schreef Kekaa het volgende:

[..]

Dat valt toch wel mee?
Ik lees ook positieve dingen... zoals spullen in je auto kunnen laten liggen (al zou ik dat niet doen...)
Een dorp
Gratis cola krijgen van een vreemde
Betere huizenprijzen
etc...
Ik vind dorp over een stad van 120.000+ inwoners zeggen bijzonder negatief.
pi_112826758
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juni 2012 10:43 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ik vind dorp over een stad van 120.000+ inwoners zeggen bijzonder negatief.
Dat is verschil van mening.
Het is een stad, met redelijk wat inwoners.
Maar voor veel mensen voelt het aan als een dorp. Ons kent ons. Vind ik wel fijn. Toch in een redelijke stad wonen, die niet zo groot aanvoelt.
  woensdag 13 juni 2012 @ 10:49:42 #300
263470 wel.o.k
herfst en voetbal hater
pi_112826904
quote:
14s.gif Op woensdag 13 juni 2012 10:41 schreef CindieY het volgende:

[..]

-knip- Een stad met alles dichtbij zonder het drukke van steden.
exact wat ik bedoel
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juni 2012 10:43 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ik vind dorp over een stad van 120.000+ inwoners zeggen bijzonder negatief.
ik niet en ik ben daar niet alleen in
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 10:45 schreef Kekaa het volgende:

[..]

Dat is verschil van mening.
Het is een stad, met redelijk wat inwoners.
Maar voor veel mensen voelt het aan als een dorp. Ons kent ons. Vind ik wel fijn. Toch in een redelijke stad wonen, die niet zo groot aanvoelt.
edit:ik maak hem niet vol hoor

[ Bericht 0% gewijzigd door wel.o.k op 13-06-2012 10:57:27 ]
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')