abonnement Unibet Coolblue
pi_112465100
Mensen, wat was dat een afgang gisteravond. MM was hartstikke lam, kwam niet uit zijn woorden, was vooral aan het schreeuwen en werd op een gegeven moment ook nog eens - tijdens een nummer - van het podium afgeholpen door een roadie. Volgens mij stortte hij spontaan in.

Petje af voor de band die toen gewoon door bleef spelen :-) Volgens het meisje van de garderobe was MM 'een beetje ziek'. Nogal een understatement als het mij vraagt.

Ook al weet ik dat het niet kan, ik zou het liefst mijn geld terug willen.
pi_112466573
Ik ben gisteren toch maar geweest. Ik heb me ondanks de doorgesnoven idioten wel vermaakt, misschien omdat ik er niet al te veel van verwachtte. Manson was inderdaad redelijk bezopen, vooral bij Mobscene waar hij de helft van de tekst vergat en ik heb geen idee van wat hij nou precies tegen het publiek zei. Maar de band maakte veel goed en ik vond eerlijk gezegd de nieuwe nummers best goed rocken. Tourniquet vond ik wel slecht uitgevoerd.
"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed"
pi_112466729
Tourniquet was inderdaad ook vrij matig. Rock is Dead en The Dope Show waren wel lekker strak.
Fear of a name only increases fear of the thing itself
pi_112468503
Ik dacht in eerste instantie dat ipv Tourniquet het nummer Great Big White World werd gespeeld :P
"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed"
pi_112468594
Wat speelden ze nou na mOBSCENE tussendoor, instrumentaal? Ik had het idee dat het Breaking the Same Old Ground was..
Fear of a name only increases fear of the thing itself
pi_112468957
quote:
5s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 11:39 schreef LordVoldemort het volgende:
Wat speelden ze nou na mOBSCENE tussendoor, instrumentaal? Ik had het idee dat het Breaking the Same Old Ground was..
Stukje van Coma Black
"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed"
pi_112468977
Ah toch wel? Had het niet herkend.
Fear of a name only increases fear of the thing itself
pi_112471585
Ik moest tijdens Personal Jesus weg om nog thuis te kunnen komen en baalde dat ik de ACS nummers moest missen, maar ik heb zo te zien weinig gemist.. Ik moest wel erg om 'm lachen, die opmerkingen van 'm en dat hoedje uit het publiek :')

En heb ik nou zulke gevoelige oren of stond het geluid kneiterhard? Normaal bij MM nooit zo'n last van dat het té hard gaat maar ik heb 'm nu voor het eerst met gehoorbescherming gehoord (nadeel dat je nog beter hoort hoe slecht ie bij stem was) en het kwam er nog keihard doorheen. Terwijl ik achter in de zaal stond..

De show vond ik toch wel gaaf hoor, als je niet al doof werd dan werd je wel blind tijdens het eerste nummer, wow!
pi_112473275
Het stond flink hard ja, maar daarom heb ik ook altijd dopjes mee.
Fear of a name only increases fear of the thing itself
pi_113767313
Nou ik de plaat wat vaker geluisterd heb moet ik toch eerlijk bekennen dat er best een aantal aardige nummers op staan met No Reflection als hoogtepunt, deze heb ik al best vaak gedraaid. Maar de glans van het oude werk ontbreekt (geen centraal thema, veel minder creativiteit dan voorheen)
"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed"
  donderdag 5 juli 2012 @ 15:04:58 #36
206877 Queens
Hero Savior Psycho Slayer
pi_113807656
Ik heb mijn tickets last minute moeten verkopen (omdat ik op vakantie ging) en ik baalde zwaar maar zo te lezen heb ik niet veel gemist...had er desondanks toch wel bij willen zijn
Blood for breakfast, blood for lunch
  vrijdag 13 juli 2012 @ 09:12:52 #37
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_114142078
Hij staat op 3 december in Adam met Rob Zombie.
Zal dus Paradiso of HMH zijn.
pi_114152233
HMH dus. Zou het wat zijn? Ik heb niks met Rob Zombie.. maar als het echt zo'n spectaculaire show is is het misschien wel weer leuk. Voor het eerst ga ik twijfelen om naar een MM show te gaan :@
  vrijdag 13 juli 2012 @ 14:20:34 #39
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_114153359
ik vond rob zombie vorig jaar op Graspop heel leuk. Ik wil m wel is een keer zien in een concertzaal. MM is dan mooi meegenomen. Laatste album vind ik toch wel leuk.
Moet ie wat minder zuipen als vorige keer :P
pi_114157530
Als ik zo op youtube kijk wordt het dus gewoon een 'doorsnee' Rob Zombie show maar dan met Manson erbij :P Wist trouwens niet dat John 5 en Ginger Fish in zijn band zaten tegenwoordig!
pi_114266466
Zombie heb ik altijd al eens willen zien, dus dikke kans dat ik hier bij ben :).
pi_119646784
Bijna, jongens.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 29 november 2012 @ 19:00:55 #43
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_119755155
Het tijdschema van de avond ziet er als volgt uit:
20.00 – 21.10: Marilyn Manson
21.40 – 22.50: Rob Zombie
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_119763174
Ah, dank.
  maandag 3 december 2012 @ 11:37:34 #45
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_119873931
Misschien een beetje laat, maar ik heb nog 1 ticket over voor Marilyn Manson voor het concert vanavond.
Hij is over te nemen vanaf/voor 30 euro. Stuur ff een PM als je meer wil weten. Het is 'n digitaal ticket dus je zal 'm zelf nog even uit moeten printen.
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
pi_119909238
Mwah, leuk showtje maar niks bijzonders. Het publiek had er ook weinig zin in had ik het idee. Zombie was geweldig.
  dinsdag 4 december 2012 @ 09:53:24 #47
4507 Kwamo
Het is mij
pi_119909305
Zombie was lachen. Het ligt misschien een beetje aan mij, maar ik krijg altijd een ontzettend :') gevoel als ik artiesten door hoor jengelen over high worden en drugs in Amsterdam. Gelukkig had Zombie dat t-shirt, dat was dan tenminste nog humor :').
pi_119910508
Ik vond MM tamelijk ongeïnspireerd en rommelig over komen. Rob Zombie had ik niks van verwacht, maar dat was behoorlijk goed.
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
  dinsdag 4 december 2012 @ 10:38:03 #49
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_119910569
MM was idd erg ongeinspireerd, het zegt al wat als het publiek pas reageert als je covers inzet :').

Zombie was gewoon strak, energiek en niet zo gemaakt. Natuurlijk is het gimmickrock, maar het kwam veel minder geforceerd over.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_119910678
Daar straalde in ieder geval nog wat plezier vanaf, alsof ze het daadwerkelijk leuk vinden om te spelen. Verder twee behoorlijk dikke shows, daar was niks mis mee.
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')