quote:
Op vrijdag 9 maart 2012 17:48 schreef Boterbartje het volgende:[..]
Bedankt voor deze reactie denk ik

- rabies vond ik zelf wel overbodig maar werd mij toch echt aangeraden want dit dat en uiteindelijk wou mijn moeder het betalen/voorschieten dus dikke prima!
Fijn dat je moeder dat wil betalen maar ik heb begrepen dat dit (zoals DTP) superpijnlijke injecties zijn. (thanks, mom)
quote:
A & B was combinatie en daar ben ik nu voor B levenslang en A 25 jaar beschermt dus dat is altijd handig.
Hmmmm... oke.... kan ik nog bij inkomen.
quote:
En ja ik wil idd in cambodja gaan fietsen en ik zei/bedoelde: fietsen met honden. Dus ik fietsen, en daar lopen dan honden bij. En honden hebben toch vaak de neiging om achter fietsers aan te rennen danwelniet te bijten.
In je jungle hebben ze geen fietspaden, he. En dat is de enige plek waar je, als je daar actief besmet water uit een stilstaande plas gaat lopen zuipen eventueel vaccinaties nodig voor zou hebben.
Die rabies shots lijken het me niet waard bovendien kan je sneller fietsen dan die rothonden die naar mijn ervaring te druk bezig zijn met eten verzamelen en in de hitte zich zo min mogelijk te bewegen dan zich te voldoen aan het postbode hatende stereotype dat zich rond 52 graden noorderbreedte vooral voordoet.
quote:
En ik gebruik natuurlijk condooms

Mooi.
M'n vriendin vindt je vaccinatieverhaal schattig in ieder geval.
Ending a sentence with a preposition is something up with which I will not put.