abonnement Unibet Coolblue
pi_106827392
Welkom in het enige echte officiële H&M-fok-topic! Naast klagen over de levertijd van H&M en de niet werkende kortingscodes, kan je hier vragen stellen aan de H&M veteranen die fok rijk is. Deel je ervaringen of laat zien wat je hebt gekocht! O+

Website met shop
http://www.hm.com

Vorige delen
Topicreeks: LIF: H&M

Andere H&M topics
Versace for H&M 2012 Spring collection
Marni ontwerpt voorjaarscollectie voor H&M
Trish Summerville for H&M
David Beckham for H&M
Versace for H&M
H&M Conscious Collection
Lanvin voor H&M #2
Lanvin voor H&M
Shiatzy Chen for H&M
H&M opent grootste filiaal van Nederland op de Dam
H&M herfst 2010 Lookbook [First look]
H&M opent Monki-winkel nu ook in Rotterdam
H&M hysterie: ware aard van vrouwen tijdens shoppen
The Garden Collection by H&M
H&M lente collectie 2010
Sonia Rykiel lingeriecollectie voor H&M
Jimmy Choo doet H&M
Matthew Williamson voor H&M
Celebs wearing H&M
Tokio, in de rij bij H&M voor Comme des Garçons
Comme des Garçons meets H&M
Roberto Cavalli for H&M #2
Roberto Cavalli for H&M
H&M lanceert Kylie-collectie in China
COS, nieuwe keten van H&M
Viktor & Rolf for H&M [9 nov. in store, 13 nov. online]
Miuccia Prada doet H&M
H&M Solange Azagury-Partridge
Stella McCartney for H&M
Elio Fiorucci for H&M
H&M by Karl Lagerfeld

Veelgestelde vragen
Je eigen model samenstellen, zo weet je altijd of dat ene mooie kledingstuk jou wel staat…waar kan ik dat vinden?
De pasmodule is te vinden via de hoofdpagina hm.com onder 'Fashion' en door op 'Fashion studio' te klikken.

Kun je dingen toevoegen of annuleren aan je bestelling indien die nog niet geleverd is?
Toevoegen: plaatsen in de kassamand, vervolgens het bestelproces doorlopen.
Annuleren: aantal op 0 zetten en uitvoeren waarna de bestelling is geannuleerd. Een toevoeging geplaatst vijf dagen na de originele bestelling kan gezien worden als een losse bestelling.

Een vraagje; heb net besteld en kwam er daarna ineens achter dat ik nergens de kortingscode in heb kunnen vullen! Waar staat dat normaal? Erg jammer dat ik nu de 10% misloop. Er stond bij stap 1 boven dat je dit bij stap 2 aan kon geven maar heb net nog een keer gecheckt en ik kan dat niet vinden!! Grrrrrrr...
Je kunt je bestelling nog annuleren.
- Mijn pagina,
- nog niet geleverde artikelen,
- aantal op 0 zetten,
- uitvoeren.
Vervolgens bestelling opnieuw uitvoeren. Kortingscode voor stap 1 invullen.

Wat betekent 'Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco... Zwolle'?
Dan is de bestelling nog in Zweden, of onderweg naar Nederland.

Hoe lang duurt het ongeveer vanaf het moment dat het in behandeling is genomen tot de levering?
In behandeling houdt in dat ze bij H&M de spullen zijn aan het verzamelen en inpakken. Pas als er onderweg staat, dan kun je het pakketje volgen met track&trace. Het is niet echt te voorspellen hoe lang het gaat duren. Soms heb je het binnen drie dagen soms duurt een meer dan een week.

Mijn zending is vandaag gesorteerd in het sorteercentrum in Zwolle. Betekent dat dan dat ik het morgen in huis heb?
Ja.

Nog even een vraagje voor de ervaren bestellers, als een paar dingen later worden geleverd en je wilt de rest al meteen hebben, dan hoef je toch geen twee keer de verzendkosten te betalen, of wel?
Nee.

Eerst stond er dat mijn bestelling begin januari zou worden geleverd. Nu zie ik ineens bij mijn pagina dat het pas half januari wordt geleverd, terwijl alles gewoon wel op voorraad was. Hoe kan dat?
Mogelijk
- is de betaling van je vorige bestelling nog niet binnen, of
- is je retourzending nog niet aangekomen in Zweden, of
- is het een combinatie van deze 2 dingen.
M.a.w. je zit momenteel boven je limiet.

Kun je ook terugsturen als het niet bevalt en krijg je je geld dan terug?
Je kunt het terugsturen als je het aan huis bezorgt krijgt, maar dan moet je het wel bij het postkantoor afgeven. Je hoeft pas te betalen als je je bestelde artikelen houdt. Als je niks houdt hoef je alleen een euro te betalen voor retourkosten, verzendkosten vervallen dan. Als je dingen terugstuurt maar ook dingen zelf houdt, moet je wèl verzendkosten erbij betalen. Staat allemaal op de factuur die je bij je bestelling ontvangt.

Ik heb een deel van mijn bestelling binnen gekregen, maar er zitten wat dingen bij die niet passen. Hebben jullie ervaring met het terugbrengen naar de winkel?
Je kan het gewoon terug brengen naar elke H&M winkel. Je krijgt koopbedrag (- de kortingen e.d.) dan op een tegoedkaart die een jaar geldig is. (maar als je die na bijvoorbeeld twee maanden gebruikt is die weer een jaar geldig). De pakbon meenemen en de zakjes waar het kledingstuk inzat.

Als je spullen retour wilt sturen, kun je die dan afgeven op het postkantoor?
Klopt! En als je een maandfactuur hebt verrekenen ze het daarmee.

Vraagje, ik heb online iets besteld en wil het retourneren. Dit kan bij mijn Kialapunt. Hoe lever je het dan in? Kun je het in een willekeurige zak of envelop doen? Of kan het in de doos waar het in zat?
Gewoon in de doos waar het in zat + de retourneer-sticker erop plakken. Eventueel als je niet met een grote doos over straat wilt lopen, kan je het in een normale zak doen.

Ik heb mijn bestelling teruggestuurd en wat ik wil ruilen ingevuld op de bon. Weet iemand hoe lang het ongeveer duurt voordat ik het zal ontvangen?
De klantenservice vertelde mij dat het circa een/twee weken duurt voordat je retourpakket is verwerkt in Zweden. En dan moeten de nieuwe items dus nog weer worden opgestuurd.

Kortingscodes
Kortingscodes zijn beperkt combineerbaar... Je kunt niet twee kortingscodes invullen die beide een percentage korting bieden. Je kunt wel een percentage combineren met een korting in de vorm van een vast bedrag.

Disclaimer: H&M controleert dit, als je een code niet persoonlijk hebt gekregen, loop je de kans dat je korting of gehele bestelling wordt geannuleerd en je account wordt geblokkeerd.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_106829683
KUT ze hebben m'n bestelling geannuleerd! kutzooi :'( :'( :'( :'( :'(
  zondag 15 januari 2012 @ 13:29:33 #3
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_106830334
Wat basics voor het voorjaar besteld:

met bijpassend broekje
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  zondag 15 januari 2012 @ 13:29:51 #4
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_106830344
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 13:07 schreef eenleukenaam het volgende:
KUT ze hebben m'n bestelling geannuleerd! kutzooi :'( :'( :'( :'( :'(
Wrom? Onterechte kortingscode?
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_106830561
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 13:29 schreef MaLo het volgende:
Wat basics voor het voorjaar besteld:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/F01%2095929%2032023%2067%201014%208.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ][ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/F01%2097616%2009090%2016%200387%204.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/F01%2092255%2034005%2056%200154%206.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ] met bijpassend broekje
Oew O+ , wat is de code van die 2e?
  zondag 15 januari 2012 @ 14:02:52 #6
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_106831177
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 13:39 schreef Pannenkoeken het volgende:

[..]

Oew O+ , wat is de code van die 2e?
89-2202.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_106831548
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 14:02 schreef MaLo het volgende:

[..]

89-2202.
Dank je, ik heb al weer voor 60 euro in mijn mandje aan shirtjes, dat het maar snel zomer mag worden ;)
pi_106831630
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 13:29 schreef MaLo het volgende:

[..]

Wrom? Onterechte kortingscode?
Ja o|O Ze hadden me in december al een briefje gestuurd dat ik ze moest bellen, maar niet gedaan. Zucht, kan ik weer om 6 uur op gaan staan -O-
pi_106883199
Die bikini is leuk, heb ik ook.
Jammer dat ik die rode broekpak vorige x heb gehouden en gekregen heb van men vriend. Die grijze die ik binnen heb gerkegen was veel zachter, maar twijfel toch of ik er 25 euro voor over heb om deze te houden. Die roze is niet warm, grijze wel
pi_106891497
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 20:04 schreef kruidkoekje het volgende:
Die bikini is leuk, heb ik ook.
Jammer dat ik die rode broekpak vorige x heb gehouden en gekregen heb van men vriend. Die grijze die ik binnen heb gerkegen was veel zachter, maar twijfel toch of ik er 25 euro voor over heb om deze te houden. Die roze is niet warm, grijze wel
Heb je een foto?
Worry is a misuse of imagination
  maandag 16 januari 2012 @ 22:22:20 #11
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_106891649
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 13:29 schreef MaLo het volgende:
Wat basics voor het voorjaar besteld:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/F01%2095929%2032023%2067%201014%208.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ][ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/F01%2097616%2009090%2016%200387%204.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/F01%2092255%2034005%2056%200154%206.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ] met bijpassend broekje
Leuk shirtje en een hele leuke bikini! Ik baal zo dat mijn maat niet beschikbaar is bij de H&M in de bikini's ;(
吴 曼 迪
pi_106913958
Oke poging 2, dit keer zonder codes dan maar:



Ik wilde graag een mooi bloesje, is het duidelijk? :D :')
Weet iemand of dat zwart-witte linksboven toevallig klein uitvalt? Hij was er alleen nog maar in een maatje te groot...
  dinsdag 17 januari 2012 @ 15:52:51 #13
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_106914286
Godsamme, mijn 2 retouritems staan er nog steeds niet op! :( Tijd voor een belletje!
pi_106914515
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 15:45 schreef eenleukenaam het volgende:
Oke poging 2, dit keer zonder codes dan maar:

[ afbeelding ]

Ik wilde graag een mooi bloesje, is het duidelijk? :D :')
Weet iemand of dat zwart-witte linksboven toevallig klein uitvalt? Hij was er alleen nog maar in een maatje te groot...
H&M kennende hoef je hem alleen maar een keer op 60 graden te wassen. ;)

Leuke items!
  dinsdag 17 januari 2012 @ 15:59:48 #15
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_106914595
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 15:45 schreef eenleukenaam het volgende:
Oke poging 2, dit keer zonder codes dan maar:

[ afbeelding ]

Ik wilde graag een mooi bloesje, is het duidelijk? :D :')
Weet iemand of dat zwart-witte linksboven toevallig klein uitvalt? Hij was er alleen nog maar in een maatje te groot...
Haha jij hebt echt inkopen gedaan voor bloesjes!
Leuke dingen dat zeker! Maar een keertje iets te hoog wassen en de maat is goed ;)
pi_106914875
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 15:58 schreef Dauntl3ss het volgende:

[..]

H&M kennende hoef je hem alleen maar een keer op 60 graden te wassen. ;)

Leuke items!
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 15:59 schreef Danielle83 het volgende:

[..]

Haha jij hebt echt inkopen gedaan voor bloesjes!
Leuke dingen dat zeker! Maar een keertje iets te hoog wassen en de maat is goed ;)
Haha, ja voor die 6 euro zou ik dat nog wel proberen, maar ik heb 'm met moeite (lees: om 6 uur 's ochtends) bemachtigd. Zou kut zijn als het dan fout ging, bovendien is het chiffon en ik heb geen idee hoe dat spul precies werkt ofzo.
pi_106915406
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 16:06 schreef eenleukenaam het volgende:

[..]

[..]

Haha, ja voor die 6 euro zou ik dat nog wel proberen, maar ik heb 'm met moeite (lees: om 6 uur 's ochtends) bemachtigd. Zou kut zijn als het dan fout ging, bovendien is het chiffon en ik heb geen idee hoe dat spul precies werkt ofzo.
Gefeliciteerd met je overwinning :P

Er zal ongetwijfeld iets van wasvoorschriften in staan (waarschijnlijk 30 graden), als je daar nou net ff boven gaat zitten? Dus begint met 40 ofzo?

Waar ben je precies bang voor? Dat je hem helemaal niet meer aan kan? Of ben je uberhaupt niet van plan hem te dragen als 'ie te groot is?

Trouwens, misschien valt 'ie wel prima. De maatstelling van H&M komt soms van een andere planeet, dus who knows :+
  dinsdag 17 januari 2012 @ 16:26:15 #18
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_106915721
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 16:06 schreef eenleukenaam het volgende:

[..]

[..]

Haha, ja voor die 6 euro zou ik dat nog wel proberen, maar ik heb 'm met moeite (lees: om 6 uur 's ochtends) bemachtigd. Zou kut zijn als het dan fout ging, bovendien is het chiffon en ik heb geen idee hoe dat spul precies werkt ofzo.
Volgens mij is het verstandig om chiffon alleen op de hand te wassen :X
pi_106915952
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 16:26 schreef Danielle83 het volgende:

[..]

Volgens mij is het verstandig om chiffon alleen op de hand te wassen :X
Mjaaa, Google zegt ook zoiets.. Misschien ben ik toch iets te efficient. :')
pi_106917262
Jongens, ik zie het wel. :') Laat het nog wel weten als ie binnen is. Trouwens, laatst had iemand hem hier toch besteld? Misschien weet die er wel meer over.
pi_106917368
Oke, niet een typisch H&M artikel, maar heb een leuke bedrok besteld:



Wel in het wit ;)

Wat zijn er veel problemen met H&M qua bezorging enzovoorts... Gelukkig zelf nog geen last van gehad..
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_106917416
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 15:45 schreef eenleukenaam het volgende:
Oke poging 2, dit keer zonder codes dan maar:

[ afbeelding ]

Ik wilde graag een mooi bloesje, is het duidelijk? :D :')
Weet iemand of dat zwart-witte linksboven toevallig klein uitvalt? Hij was er alleen nog maar in een maatje te groot...
Het witte jasje is echt geweldig! Kan hem alleen niet meer zien op de website.. :'(
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_106917684
dat mouwloos zwart blousje rechtsonder heb ik nu aan, vind m heel mooi met die open achterkant
pi_106918035
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 15:45 schreef eenleukenaam het volgende:
Oke poging 2, dit keer zonder codes dan maar:

[ afbeelding ]

Ik wilde graag een mooi bloesje, is het duidelijk? :D :')
Weet iemand of dat zwart-witte linksboven toevallig klein uitvalt? Hij was er alleen nog maar in een maatje te groot...
Leuke dingetjes!

Ik heb die zwart witte, en ik heb meestal 36 of 38 en heb em in 40 gepast, vond em iig niet groot uitvallen. Nu neem ik bij niet rekbare blousjes meestal ook wel een maat 40 omdat ik brede schouders heb, of ze nauwelijks om mn toch best bescheiden boezem passen en trekkende knoopsluitingen vind ik zo lelijk. Maar hij zat verder wel mooi, geen wijde tent.

Blouse nr 3 is trouwens liefde O+ ik heb em ook. Wel goed op de plooien bij de mouwen letten die zijn volgens mij niet zo stevig, ik had eerst een kapotte versie.
know'm sayin?
×
word? word.
  dinsdag 17 januari 2012 @ 19:53:02 #25
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_106923742
Hmm, ik vind de Spring op het eerste gezicht echt tegenvallen. Een aantal items dat "wel leuk" is, maar niet bijzonder genoeg om de nieuwprijs voor te betalen.

Deze viel me wel meteen op:


Ben alleen bang dat ik er snel op uitgekeken zou raken.
pi_106929501
quote:
17s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 19:53 schreef lanterfanteraar het volgende:
Hmm, ik vind de Spring op het eerste gezicht echt tegenvallen. Een aantal items dat "wel leuk" is, maar niet bijzonder genoeg om de nieuwprijs voor te betalen.

Deze viel me wel meteen op:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2011/F01_0728_057R_0.jpg]&set=key[rotate],value[-1.65]&set=key[width],value[1862]&set=key[height],value[2178]&set=key[x],value[989]&set=key[y],value[661]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]

Ben alleen bang dat ik er snel op uitgekeken zou raken.
Ik wil dezeeeee, kan je me de link geven?
...
pi_106930057
Ik ben op zoek naar een blazer, en ik baal een beetje dat er op de site geen lengtes staan, dat doen ze bij vesten/truien wel -O-


-edit-

Oh inmiddels bij veel truien en vesten ook niet meer, zie ik :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  dinsdag 17 januari 2012 @ 21:50:49 #28
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_106930063
quote:
17s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 19:53 schreef lanterfanteraar het volgende:
Hmm, ik vind de Spring op het eerste gezicht echt tegenvallen. Een aantal items dat "wel leuk" is, maar niet bijzonder genoeg om de nieuwprijs voor te betalen.

Deze viel me wel meteen op:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2011/F01_0728_057R_0.jpg]&set=key[rotate],value[-1.65]&set=key[width],value[1862]&set=key[height],value[2178]&set=key[x],value[989]&set=key[y],value[661]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]

Ben alleen bang dat ik er snel op uitgekeken zou raken.
Ik heb ook maar 4 dingen besteld, zijn er normaal veeeeeel meer :P. Jasje vind ik ook leuk, maar ik denk inderdaad dat je er na één seizoen gruwelijk op uitgekeken bent.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_106930101
Vraagje; Ik heb een aantal bestellingen gedaan, eentje 26-12, eentje 28-12, nog een van 06-01 en nog een van 12-01 :P Ik heb heel veel dingen ook weer geretourneerd. Nu heb ik een factuur gekregen van de bestellingen van 26-12 en 28-12.. Ik moet deze betalen vóór 31-01. Mijn retouren zijn nog niet verwerkt, denken jullie dat vóór 31-01 ik nog een nieuwe factuur krijg met mijn verwerkte retouren en andere bestellingen? Ben bang dat ik gezeur krijg als ik deze factuur niet betaal..
  dinsdag 17 januari 2012 @ 21:51:37 #30
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_106930111
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 21:50 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben op zoek naar een blazer, en ik baal een beetje dat er op de site geen lengtes staan, dat doen ze bij vesten/truien wel -O-
Blazers zijn bij mij vaak bij de armen te kort :{w. Zeker die van H&M.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_106930255
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 21:50 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben op zoek naar een blazer, en ik baal een beetje dat er op de site geen lengtes staan, dat doen ze bij vesten/truien wel -O-

-edit-

Oh inmiddels bij veel truien en vesten ook niet meer, zie ik :')
Bij de nieuwe collectie staan geen lengtes meer nee...

Bij mij zijn de mouwen ook altijd te kort, maar bij blazers vind ik dat niet erg want die draag ik toch alleen met de mouwen opgerold.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_106930347
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 21:54 schreef alors het volgende:

[..]

Bij de nieuwe collectie staan geen lengtes meer nee... Bij mij zijn de mouwen ook altijd te kort, maar bij blazers vind ik dat niet erg want die draag ik toch alleen met de mouwen opgerold.
Ja mouwen zijn hier ook vaak net aan óf kort, maar ik heb er vaak dan een blouse met lange mouwen onder, die geven net een extra cm. Maar ik heb de lengtes nodig, omdat ik voor m'n werk niet wil dat het te kort valt, het moet echt over de billen :+ Dat wordt dus speciaal passen in de winkel, jammer -O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_106930503
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 21:51 schreef SLP_ het volgende:
Mijn retouren zijn nog niet verwerkt, denken jullie dat vóór 31-01 ik nog een nieuwe factuur krijg met mijn verwerkte retouren en andere bestellingen?
Ik had donderdagavond een pakket geretourneerd en vandaag de mail gekregen dat het verwerkt was.
Jij hebt nog 2 weken, dat moet lukken.
Log komende week even in op de site en dan kun je bij je saldo zien hoeveel je nog moet betalen.
  dinsdag 17 januari 2012 @ 23:02:28 #34
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_106933880
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 21:51 schreef SLP_ het volgende:
Vraagje; Ik heb een aantal bestellingen gedaan, eentje 26-12, eentje 28-12, nog een van 06-01 en nog een van 12-01 :P Ik heb heel veel dingen ook weer geretourneerd. Nu heb ik een factuur gekregen van de bestellingen van 26-12 en 28-12.. Ik moet deze betalen vóór 31-01. Mijn retouren zijn nog niet verwerkt, denken jullie dat vóór 31-01 ik nog een nieuwe factuur krijg met mijn verwerkte retouren en andere bestellingen? Ben bang dat ik gezeur krijg als ik deze factuur niet betaal..
Hier nog één....Zit al een maand te wachten tot 2 retours zijn verwerkt..... :') Ook een factuur ontvangen vandaag....Dus het probleem zal wel verspreid zijn.
pi_106937434
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 17:25 schreef alors het volgende:

[..]

Leuke dingetjes!

Ik heb die zwart witte, en ik heb meestal 36 of 38 en heb em in 40 gepast, vond em iig niet groot uitvallen. Nu neem ik bij niet rekbare blousjes meestal ook wel een maat 40 omdat ik brede schouders heb, of ze nauwelijks om mn toch best bescheiden boezem passen en trekkende knoopsluitingen vind ik zo lelijk. Maar hij zat verder wel mooi, geen wijde tent.

Blouse nr 3 is trouwens liefde O+ ik heb em ook. Wel goed op de plooien bij de mouwen letten die zijn volgens mij niet zo stevig, ik had eerst een kapotte versie.
Oke thanks!
  woensdag 18 januari 2012 @ 09:19:59 #36
306609 Zoheetik
Zo heet ik dus.
pi_106940832
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 17:08 schreef Nyan het volgende:
Oke, niet een typisch H&M artikel, maar heb een leuke bedrok besteld:

[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2010/770 90702 08060 08 3325 4.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]

Wel in het wit ;)

Wat zijn er veel problemen met H&M qua bezorging enzovoorts... Gelukkig zelf nog geen last van gehad..
I make your bedrock tududud ofzo.
pi_106941171
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 13:29 schreef MaLo het volgende:
Wat basics voor het voorjaar besteld:

Die bikini heb ik in het zwart en die zit echt vet kut bij mij boven..
Hai :D
  woensdag 18 januari 2012 @ 09:55:14 #38
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_106941541
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 09:36 schreef PixieDot het volgende:

[..]

Die bikini heb ik in het zwart en die zit echt vet kut bij mij boven..
Als het niks is, stuur ik hem lekker terug. Ik ben niet rijkelijk bedeeld van boven }:| en ik hóóp dat deze bikini het nog iets doet lijken :P. Maar ik heb vaak met bikini's dat ze dan "gapen", dus dat als ik buk je praktisch mijn hele borst ziet :'). Als dat met deze ook zo is, gaat hij terug, hoe schattig ik hem ook vind. Dan neem ik maar wéér een halterbikini van de Wibra, die zitten mijn namelijk perfect.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_106941676
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 09:55 schreef MaLo het volgende:

en ik hóóp dat deze bikini het nog iets doet lijken :P.
Doet hij wel :Y
Volgens mij is dit een bikini waar ze er afgelopen seizoen ook eentje van hadden. Ik heb hem in de sale vorige maand besteld, maar de maat was niet goed (wist ik al tijdens het bestellen, maar ja, de maten variëren enorm, dus gegokt). Als de maat goed was geweest dan had ik hem gehouden :) Ik vond alleen 2x touwtjes minder, maar dat is een kwestie van 1 keer goed afstellen. Verder een mooie vorm!
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_106941722
waarom hebben ze die dingen van de sale niet gewoon in de winkel :( heb al een grote doos van h&m ontvangen deze week dus ga niet nog een keer bestellen haha
pi_106942557
quote:
1s.gif Op woensdag 18 januari 2012 09:19 schreef Zoheetik het volgende:

[..]

I make your bedrock tududud ofzo.
:D
know'm sayin?
×
word? word.
pi_106943004
een aanfoto van de bikini heb ik niet :p Maar kan er wel een foto van maken. Bij mij zat ie wel goed :)
  † In Memoriam † woensdag 18 januari 2012 @ 11:07:55 #43
43556 miss_dynastie
pi_106943188
Het verwerken van mijn retour heeft twee weken en vijf dagen geduurd :o _O-
pi_106943357
Ik was vergeten m'n retour terug te sturen, moet vandaag terug, als het dan nog twee weken duurt voor het verwerkt is... :')
Tap tap tap
  † In Memoriam † woensdag 18 januari 2012 @ 11:22:35 #45
43556 miss_dynastie
pi_106943535
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 11:14 schreef CherryLips het volgende:
Ik was vergeten m'n retour terug te sturen, moet vandaag terug, als het dan nog twee weken duurt voor het verwerkt is... :')
En het was één lullig artikeltje _O-
pi_106943684
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 11:07 schreef miss_dynastie het volgende:
Het verwerken van mijn retour heeft twee weken en vijf dagen geduurd :o _O-
Bij mij gaat het de laatste tijd echt heel snel, vrijdag weggebracht en dinsdag verwerkt...
know'm sayin?
×
word? word.
pi_106943766
Hihi, gisteravond was deze er weer in alle maten *O*
  woensdag 18 januari 2012 @ 11:55:17 #48
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_106944362
OMG OMG OMG!

Gister gebeld om erachter aan te gaan, met die schoenen die nog steeds niet retour zijn.
Eén paar is retour nu eindelijk. Had de barcode nog van het bonnetje van POSTNL.
En nu zie ik dat er een nieuw paar besteld is!
Wat ik helemaal niet gedaan heb!

Edit:
Eén retour schijnt nu eindelijk ECHT retour te zijn......Die ander is nog even afwachten. Medewerker belt mij zaterdag terug, mocht het nog steeds niet retour zijn dan gaat zij er wat aan doen. En dat nieuwe paar dat besteld was (en zelfs al in behandeling is), is een fout van een magazijnmedewerker ofsow. Ze vroeg nog of ik op de bon had gezegd dat ik een nieuw paar wilde! Nou neej! Na al dit gedoe hoeft het voor mij al niet meer! :')

:%

[ Bericht 53% gewijzigd door Bienelientjee op 18-01-2012 12:14:06 ]
pi_106944912
quote:
1s.gif Op woensdag 18 januari 2012 09:19 schreef Zoheetik het volgende:

[..]

I make your bedrock tududud ofzo.
Haha :D Ik weet, het is een tuttig ding, maar ik vind het mooi staan. :9
Trouwens goede kwaliteit ook. Stevig katoen, was even bang voor een dun kreukstofje, maar het valt goed mee!
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_106946314
wtf mijn bestelling staat al een week in de wacht ofzo, uur geleden keek ik en was ie nog steeds niet in behandeling, wil ik iets toevoegen is ie natuurlijk net in behandeling genomen :'( :')
know'm sayin?
×
word? word.
pi_106947308
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 12:58 schreef alors het volgende:
wtf mijn bestelling staat al een week in de wacht ofzo, uur geleden keek ik en was ie nog steeds niet in behandeling, wil ik iets toevoegen is ie natuurlijk net in behandeling genomen :'( :')
Altijd :'). Na 3 maanden wachten is de mijne eindelijk verzonden, maar nog geen T&T. Ben benieuwd!
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 18 januari 2012 @ 15:03:06 #52
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_106951140
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 17:25 schreef alors het volgende:

[..]

Blouse nr 3 is trouwens liefde O+ ik heb em ook. Wel goed op de plooien bij de mouwen letten die zijn volgens mij niet zo stevig, ik had eerst een kapotte versie.
Ik ben altijd zo benieuwd hoe jij eruit ziet irl, _O- . Omdat je vaak dezelfde dingen in dit topic plaatst die ik ook heb/ook wil kopen, :D . Die blouse heb ik namelijk ook en toen ook met die blazers die ik toen voor een tientje had etc.
En dan woon je ook nog in dezelfde stad! oO<
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_106951532
quote:
14s.gif Op woensdag 18 januari 2012 15:03 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Ik ben altijd zo benieuwd hoe jij eruit ziet irl, _O- . Omdat je vaak dezelfde dingen in dit topic plaatst die ik ook heb/ook wil kopen, :D . Die blouse heb ik namelijk ook en toen ook met die blazers die ik toen voor een tientje had etc.
En dan woon je ook nog in dezelfde stad! oO<
Haha ja is mij ook al opgevallen en volgens mij hebben we ook nog hetzelfde haar :D Ik woon er trouwens niet, maar ben er wel heel vaak :)
know'm sayin?
×
word? word.
  woensdag 18 januari 2012 @ 15:18:12 #54
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_106951682
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 10:02 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Doet hij wel :Y
Volgens mij is dit een bikini waar ze er afgelopen seizoen ook eentje van hadden. Ik heb hem in de sale vorige maand besteld, maar de maat was niet goed (wist ik al tijdens het bestellen, maar ja, de maten variëren enorm, dus gegokt). Als de maat goed was geweest dan had ik hem gehouden :) Ik vond alleen 2x touwtjes minder, maar dat is een kwestie van 1 keer goed afstellen. Verder een mooie vorm!
Geeft hoop :Y
Ja die touwtjes, ik stel dat ook altijd één keer in, dan doe ik er een dubbele knoop in en vervolgens trek ik het ding gewoon over mijn hoofd aan :).
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_106951988
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 15:18 schreef MaLo het volgende:

[..]

Geeft hoop :Y
Ja die touwtjes, ik stel dat ook altijd één keer in, dan doe ik er een dubbele knoop in en vervolgens trek ik het ding gewoon over mijn hoofd aan :).
ik heb een hele mooie soort slangenprint bikini, paarse, ook van h&m van twee jaar geleden. die heb ik ooit te los geknoopt en nu zakt ie steeds af. Krijg hem niet meer los :(
pi_106952243
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 15:26 schreef electronique het volgende:

[..]

ik heb een hele mooie soort slangenprint bikini, paarse, ook van h&m van twee jaar geleden. die heb ik ooit te los geknoopt en nu zakt ie steeds af. Krijg hem niet meer los :(
Kun je voor die knoop niet nog een knoop maken?
know'm sayin?
×
word? word.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 18 januari 2012 @ 15:34:36 #57
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_106952279
quote:
10s.gif Op woensdag 18 januari 2012 15:14 schreef alors het volgende:

[..]

Haha ja is mij ook al opgevallen en volgens mij hebben we ook nog hetzelfde haar :D Ik woon er trouwens niet, maar ben er wel heel vaak :)
Ja inderdaad, dat steile flutte _O- en volgens mij ook blond! Ik eet mijn sok op als ik een keer een foto van jou zie en je bent even lang en hebt ook wat sproeten en je lijkt verder ook nog op mij _O- .
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_106952475
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 15:34 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Ja inderdaad, dat steile flutte _O- en volgens mij ook blond! Ik eet mijn sok op als ik een keer een foto van jou zie en je bent even lang en hebt ook wat sproeten en je lijkt verder ook nog op mij _O- .
_O- nou dat kan ik je gerust stellen want ik heb geen sproetjes :D en ik ben 1.76 :P
know'm sayin?
×
word? word.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 18 januari 2012 @ 15:50:24 #59
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_106952880
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 15:39 schreef alors het volgende:

[..]

_O- nou dat kan ik je gerust stellen want ik heb geen sproetjes :D en ik ben 1.76 :P
Ik ben 1.75, :') !
Maar heb wel een beetje sproetjes!
Nu ga ik elke x als ik in de H&M of Zara ben mij afvragen of jij er ook tussenloopt ;) .
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  woensdag 18 januari 2012 @ 16:54:37 #60
306609 Zoheetik
Zo heet ik dus.
pi_106955390
:D Dat vraagt om foto's oO< .
  † In Memoriam † donderdag 19 januari 2012 @ 10:34:13 #61
34726 Fratz
Max
pi_106981435
Nou er valt niks te bestellen, alleen maar foutmeldingen.
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 19 januari 2012 @ 10:45:17 #62
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_106981650
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 10:34 schreef Fratz het volgende:
Nou er valt niks te bestellen, alleen maar foutmeldingen.
Tja, Versace zal wel weer voor een run hebben gezorgd.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_106981785
In de glamour stond een advertentie van de h&m met een super mooie blouse en jasje, kan ze alleen niet in de winkel en op de site vinden. ;(
All good things are wild and free.
  † In Memoriam † donderdag 19 januari 2012 @ 10:51:37 #64
43556 miss_dynastie
pi_106981789
quote:
2s.gif Op donderdag 19 januari 2012 10:45 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Tja, Versace zal wel weer voor een run hebben gezorgd.
Verbazingwekkend eigenlijk _O-
  donderdag 19 januari 2012 @ 10:54:03 #65
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_106981852
Ik dacht ik ga ook even kijken..

:')
O+
pi_106981892
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 10:51 schreef tliciouz het volgende:
In de glamour stond een advertentie van de h&m met een super mooie blouse en jasje, kan ze alleen niet in de winkel en op de site vinden. ;(
Ja ik zag het in de Glamour, ik dacht dat komt deze week dan vast wel online... maar niet dus :{ In de winkel zag ik het ook niet...
know'm sayin?
×
word? word.
pi_106981941
Weet iemand of er ook nog sale in de winkels is??
~ Bonito La Risa ~
  donderdag 19 januari 2012 @ 10:58:56 #68
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_106981958
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 10:58 schreef Mixende_match het volgende:
Weet iemand of er ook nog sale in de winkels is??
ja, ja.
O+
pi_106982143
is vandaag versace in de verkoop gegaan? website doet het niet :(

maargoed, moet eigenlijk ook aan de studie zitten :')
pi_106984815
Ik ben de kaart met kortingscode kwijt die ik laatst heb gekregen. 10%
Heeft iemand die nog?
  donderdag 19 januari 2012 @ 13:01:00 #71
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_106985724
Als het dezelfde is als ik hier nog heb liggen, dan zou het 9602 moeten zijn!
pi_106985754
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 10:58 schreef Saisai het volgende:

[..]

ja, ja.
Mooi! Dan ga ik maandag eventjes kijken in Rotterdam O+
~ Bonito La Risa ~
pi_107013179
Iemand hier die toevallig ook bij de H&M werkt? Vraagje over mn loon :P
  vrijdag 20 januari 2012 @ 01:36:00 #74
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_107017061
Wat is die Donatella Versace een walgelijk mens.

Eerst zeiken dat je geen grote kleding wil maken omdat je "dikke" mensen niet in je kleding wilt zien, vervolgens een walgelijke collectie neerzetten als "designer" die niemand wil kopen.

Alsnog daarna hetzelfde truckje doen voor de lentecollectie. Dit keer met inspiratieloze print die je gewoon op elk kledingstuk en accessoir laat drukken. Zo, is het plebs ook weer blij.

Smerig botox wijf. De desinteresse spat van haar designs af. :r

Terwijl ze het wél kan, want tussen haar peperdure designs zitten echt wel leuke dingen. Zo. dat wilde ik even kwijt. past misschien beter in KLB, maar jullie snappen het beter :')
O+
pi_107017162
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 15:50 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Ik ben 1.75, :') !
Maar heb wel een beetje sproetjes!
Nu ga ik elke x als ik in de H&M of Zara ben mij afvragen of jij er ook tussenloopt ;) .
Kunnen jullie niet beide een hele outfit samenstellen met kleding die jullie beide hebben en dan een soort 'who wears it better' doen :')
Worry is a misuse of imagination
  vrijdag 20 januari 2012 @ 10:42:38 #76
306609 Zoheetik
Zo heet ik dus.
pi_107021631
Hahaha probability :D.

En eens met Saisai. Hoewel ik haar normale collectie niet echt ken dus daar oordeel ik maar even niet over.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 20 januari 2012 @ 11:07:10 #77
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_107022199
http://forum.ellegirl.nl/showthread.php?t=670772

Hier wat foto's van H&M summercollectie. Ben er niet weg van.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  vrijdag 20 januari 2012 @ 11:13:58 #78
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_107022357
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 11:07 schreef ChipsZak. het volgende:
http://forum.ellegirl.nl/showthread.php?t=670772

Hier wat foto's van H&M summercollectie. Ben er niet weg van.
zitten wel leuke dingen bij zoals dat kobaltblauwe shortje met dat shirtje eronder. maar indd niet heel fantastisch. en die platte schoenen... wie koopt dat? :')
O+
pi_107022870
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 01:36 schreef Saisai het volgende:
Wat is die Donatella Versace een walgelijk mens.

Eerst zeiken dat je geen grote kleding wil maken omdat je "dikke" mensen niet in je kleding wilt zien, vervolgens een walgelijke collectie neerzetten als "designer" die niemand wil kopen.

Alsnog daarna hetzelfde truckje doen voor de lentecollectie. Dit keer met inspiratieloze print die je gewoon op elk kledingstuk en accessoir laat drukken. Zo, is het plebs ook weer blij.

Smerig botox wijf. De desinteresse spat van haar designs af. :r

Terwijl ze het wél kan, want tussen haar peperdure designs zitten echt wel leuke dingen. Zo. dat wilde ik even kwijt. past misschien beter in KLB, maar jullie snappen het beter :')
Was dat geen uitspraak van Karl Lagerfeld? Hij heeft iig ook gezegd :') Nouja je mist er niks aan toch?
know'm sayin?
×
word? word.
pi_107023191
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 11:07 schreef ChipsZak. het volgende:
http://forum.ellegirl.nl/showthread.php?t=670772

Hier wat foto's van H&M summercollectie. Ben er niet weg van.
Ik vind er wel leuke dingen tussen zitten, maar dit is toch vrijwel allemaal Trend waarvan een miniem deel online komt en verder alleen is de Trend winkel zal hangen.
know'm sayin?
×
word? word.
  vrijdag 20 januari 2012 @ 13:46:47 #81
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_107027009
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 11:30 schreef alors het volgende:

[..]

Was dat geen uitspraak van Karl Lagerfeld? Hij heeft iig ook gezegd :') Nouja je mist er niks aan toch?
Geen idee, zij heeft het iig ook gezegd :') En nee, inderdaad. :')
O+
  vrijdag 20 januari 2012 @ 14:44:44 #82
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_107029091
Ik was net in de H&M en ik heb hele coole sokken gekocht O+ alleen was ik ook op zoek naar zwarte enkelsokjes, en die kon ik helemaal nergens vinden :{ zijn die dingen weer uit ofzo? Het zijn allemaal lange sokken!
  vrijdag 20 januari 2012 @ 14:49:43 #83
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_107029309
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 14:44 schreef Eva4Evah het volgende:
Ik was net in de H&M en ik heb hele coole sokken gekocht O+ alleen was ik ook op zoek naar zwarte enkelsokjes, en die kon ik helemaal nergens vinden :{ zijn die dingen weer uit ofzo? Het zijn allemaal lange sokken!
V&D heeft ze gewoon hoor ;)
O+
  zaterdag 21 januari 2012 @ 14:24:11 #84
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_107065741
Ik heb wel eens wat bij H&M besteld, volgens mij altijd keurig betaald enzo, maar nu is m'n saldo -4,95. Krijgen zij dan nog geld van mij of ik van hen? :P
  zaterdag 21 januari 2012 @ 14:30:06 #85
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_107065889
Jij van hen volgens mij, want als je iets koopt staat het bedrag wat je aan hen verschuldigd bent altijd in de +. Niet in de -.
  zaterdag 21 januari 2012 @ 14:42:10 #86
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_107066192
Zucht, een paar schoenen die ik NIET besteld had zijn weer binnengekomen. En wederom lijmvlekken op die schoenen! :') Minder, maar ze zitten er toch. Wat een teleurstelling zijn die schoenen. Maar hoefde ze het na het 2e paar al niet meer, zit ik met een 3e opscheept die ik niet eens besteld had!

Dus weer iets om retour te sturen.... }:| Terwijl ik ondertussen nog altijd wacht op 1 ander item dat retour gezonden moet worden. Wat er nu weer 2 worden.
  zaterdag 21 januari 2012 @ 14:45:11 #87
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_107066265
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 14:30 schreef Bienelientjee het volgende:
Jij van hen volgens mij, want als je iets koopt staat het bedrag wat je aan hen verschuldigd bent altijd in de +. Niet in de -.
Weet je dan misschien ook hoe ik mijn tegoed kan laten uitbetalen? Ik kan het op de site niet vinden.
  zaterdag 21 januari 2012 @ 15:00:10 #88
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_107066711
Denk met de klantenservice bellen of iets dergelijks? Zou het eerlijk gezegd niet weten.
pi_107069269


Eindelijk binnen!
pi_107069309
Weet iemand trouwens of dat Nirvana shirt/topje nog verkocht wordt?
pi_107073481
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 11:07 schreef ChipsZak. het volgende:
http://forum.ellegirl.nl/showthread.php?t=670772

Hier wat foto's van H&M summercollectie. Ben er niet weg van.
Badpakken weer in dit jaar?

Deze is best mooi alleen niet praktisch qua kleurtje krijgen:

  zondag 22 januari 2012 @ 00:13:53 #92
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_107084238
wat is dat voor print? slecht houtwerk ofzo :D

Verder versace is lellek en de rest valt ook zwaar tegen.
Maar 8 leuke dingen besteld n verder zie ik gewoon echt niets.
  zondag 22 januari 2012 @ 15:36:51 #93
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_107099208
Hier zitten vast wel mensjes die het antwoord weten op mijn vraag :P. Ik wil met carnaval als ridder verkleed, maar voor vrouwen kan ik alleen jonkvrouw-pakjes vinden. Dus ik moet een mannenpak hebben, maar ik snap niks van de maten :'). Ik heb damesmaat 36/38, moet ik dan herenmaat 48 hebben :?
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_107099784
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 15:36 schreef MaLo het volgende:
Hier zitten vast wel mensjes die het antwoord weten op mijn vraag :P. Ik wil met carnaval als ridder verkleed, maar voor vrouwen kan ik alleen jonkvrouw-pakjes vinden. Dus ik moet een mannenpak hebben, maar ik snap niks van de maten :'). Ik heb damesmaat 36/38, moet ik dan herenmaat 48 hebben :?
Ja!
pi_107101382
Een vraagje, misshcien dat iemadn hier het weet :) . Ik heb mijn bestelling naar een Kiala punt laten bezorgen, kan ik mijn pakje dan gewoon ophalen (met legitimatie)? Of heb ik nog iets anders nodig, kan het op de website ed niet vinden :( .
pi_107101565
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 16:23 schreef Pannenkoeken het volgende:
Een vraagje, misshcien dat iemadn hier het weet :) . Ik heb mijn bestelling naar een Kiala punt laten bezorgen, kan ik mijn pakje dan gewoon ophalen (met legitimatie)? Of heb ik nog iets anders nodig, kan het op de website ed niet vinden :( .
Alleen legitimatie :)
  zondag 22 januari 2012 @ 16:28:17 #97
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_107101692
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 15:50 schreef SLP_ het volgende:

[..]

Ja!
Thanx!
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  zondag 22 januari 2012 @ 17:37:37 #98
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_107104866
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 19:08 schreef 3Dino het volgende:

[..]

Badpakken weer in dit jaar?

Deze is best mooi alleen niet praktisch qua kleurtje krijgen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er zit nog helemaal geen lichaam in en ik vind hem nu al oncharmant :o
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_107105446
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 16:26 schreef SLP_ het volgende:

[..]

Alleen legitimatie :)
Mooi, dat is makkelijk. Bedankt :) .
pi_107106273
Dit vind ik leuk, ga ik morgen even checken en passen in de winkel, als ze 'm hebben teminste maar weet iemand hier hoelang hij valt in cm, staat nergens vermeld. De tailleband vind ik wel apart komt volgens mij wel goed uit op mijn figuur.. :Y

Dan wel de zwarte uitvoering in maat M of L



Top 9,95 Omschrijving
Een top van licht glanzend tricot met vlindermouwen. De top heeft een overslag voor en een elastische, kanten pas in de taille.

Details
100% viscose. Machinewas 40˚

Art. nr. 90-3975
  zondag 22 januari 2012 @ 19:32:48 #101
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_107109356
quote:
17s.gif Op zondag 22 januari 2012 18:12 schreef Fusionfreak het volgende:
Dit vind ik leuk, ga ik morgen even checken en passen in de winkel, als ze 'm hebben teminste maar weet iemand hier hoelang hij valt in cm, staat nergens vermeld. De tailleband vind ik wel apart komt volgens mij wel goed uit op mijn figuur.. :Y

Dan wel de zwarte uitvoering in maat M of L

[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2012/F40_0004_999R_0.jpg]&set=key[rotate],value[-2.7]&set=key[width],value[1961]&set=key[height],value[2293]&set=key[x],value[1460]&set=key[y],value[542]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]

Top 9,95 Omschrijving
Een top van licht glanzend tricot met vlindermouwen. De top heeft een overslag voor en een elastische, kanten pas in de taille.

Details
100% viscose. Machinewas 40˚

Art. nr. 90-3975
Goh, dat is handig, ik wist niet dat ik voortaan hier kon bestellen! Post je ook een kopie van het bestelformulier?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  zondag 22 januari 2012 @ 19:37:06 #102
242120 Danielle83
Don&#8217;t dream it, be i
pi_107109534
quote:
17s.gif Op zondag 22 januari 2012 19:32 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Goh, dat is handig, ik wist niet dat ik voortaan hier kon bestellen! Post je ook een kopie van het bestelformulier?
:')
pi_107111659
quote:
17s.gif Op zondag 22 januari 2012 19:32 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Goh, dat is handig, ik wist niet dat ik voortaan hier kon bestellen! Post je ook een kopie van het bestelformulier?
Beetje rare reactie, zo post 50% van de mensen hier..
  zondag 22 januari 2012 @ 20:24:24 #104
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_107111750
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 20:22 schreef Pannenkoeken het volgende:

[..]

Beetje rare reactie, zo post 50% van de mensen hier..
Incl. compleet artikelnummer, wasvoorschrift en al ja?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_107111944
Boeiend of artikelnummer gegeven word en wasvoorschrift.
:P
Soms vragen er ook mensen hier om, of ga je dan ook zeggen van "dat zeg ik niet" kijk maar op de site. :+

Zo raar vond ik t dus niet ;)

Vind het top alleen niet mooi.
pi_107112179
quote:
1s.gif Op zondag 22 januari 2012 20:24 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Incl. compleet artikelnummer, wasvoorschrift en al ja?
Beter te veel dan te weinig info lijkt me.
  zondag 22 januari 2012 @ 20:34:58 #107
123170 alors
zlata1234
pi_107112337
quote:
1s.gif Op zondag 22 januari 2012 20:24 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Incl. compleet artikelnummer, wasvoorschrift en al ja?
ik mis het rentepercentage nog van de afbetaling....
know'm sayin?
×
word? word.
  zondag 22 januari 2012 @ 20:38:03 #108
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_107112532
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 20:34 schreef alors het volgende:

[..]

ik mis het rentepercentage nog van de afbetaling....
Iemand die me snapt O+.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  zondag 22 januari 2012 @ 20:42:32 #109
16715 Mylene
*schatje*
pi_107112821
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 20:34 schreef alors het volgende:

[..]

ik mis het rentepercentage nog van de afbetaling....
:D
pi_107120502
heeft iemand de tweede van links toevallig in amsterdam gespot?
...
pi_107123100
Basics besteld. Laatste bestelling bij H&M is 1,5 jaar geleden. :D
Kennelijk kunnen ze nu leveren in een week. Dat konden ze toen echt niet.
pi_107123684
Nu ook niet hoor, wacht maar af :')
pi_107123731
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 22:35 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
heeft iemand de tweede van links toevallig in amsterdam gespot?
[ afbeelding ]
Wauw die is mooi inderdaad O+
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_107124080
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 23:36 schreef Merel1808 het volgende:
Nu ook niet hoor, wacht maar af :')
Haha, en ik was al zo opgewekt dat wat ik had besteld er zo lekker snel zou zijn zodat ik het naar de winkel gaan niet hoefde in te plannen. :D
pi_107124249
Is dat nieuw trouwens; een limiet aan waarde wat je kunt bestellen?
En verschilt dat per betaalmethode of hoe vaak je bestelt of hoe snel je betaalt?
pi_107136375
Nee hoor, als je een nieuwe klant bent kun je voor 100 euro betalen. Als je je rekening op tijd voldoet wordt het meer.
pi_107139689
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 22:35 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
heeft iemand de tweede van links toevallig in amsterdam gespot?
[ afbeelding ]
Is dit niet al een wat oudere collectie? Een vriendin van me heeft dat jurkje helemaal links. En al minstens een half jaar, ik denk van afgelopen voorjaar of zo.
  maandag 23 januari 2012 @ 15:31:09 #118
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_107140348
Lol, voor het eerst een probleempje met post/H&M. Heb eind november een verkeerd geleverde dekbedhoes teruggestuurd. Krijg ik in december nog een rekening dat ik het moet betalen. Toen niks mee gedaan, ik dacht kijk er later wel naar, want druk met tentamens, feestdagen enz. Dus twee weken geleden toch maar eens over gebeld, blijkt het pakketje niet te zijn aangekomen. Ik had een enorme muts met een zwaar Limburgs accent aan de lijn (niks mis met Limburg, maar ze was al zo dozig en dat maakte haar nog doziger :P ) die drie keer dezelfde vragen stelde dus ik dacht, dat wordt wat. Ze zouden er een notitie van maken en ik moest het verder maar in de gaten houden via de site. Krijg ik vorige week een aanmaning binnen, dus ik maar weer eens bellen. Krijg ik dezelfde muts aan de lijn, dus ik gezegd nou weet je wat laat maar, ik bel maandag wel terug :') vandaag gedaan dus, en via track en trace zijn we erachter gekomen dat het pakketje is blijven hangen in het sorteercentrum. Fout van de post dus oid? Nouja, ik had nu een aardige, behulpzame meid aan de lijn die zei dat ik me geen zorgen hoefde te maken en dat het zou worden opgelost :P Dus ik hoop het, haha.
  maandag 23 januari 2012 @ 15:40:59 #119
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_107140705
Waarom kan H&M het nooit in één keer goed doen met het factureren. Telkens als ik broeken bestel met bijv. korting en ik stuur er wat terug moet ik altijd weer bellen omdat ze de korting "vergeten" zijn te verrekenen. Begin er echt moe van te worden om telkens weer te moeten bellen.
  maandag 23 januari 2012 @ 16:00:07 #120
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_107141449
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 15:31 schreef Eva4Evah het volgende:
....
Denk dat er de laatste tijd wel meer van dat soort pakketjes zijn blijven "hangen". Ik zit in precies hetzelfde schuitje. Na een maand is 1 item eindelijk retour, 1 nog steeds kwijt en een rare vogel in het magazijn heeft een nieuw paar besteld (wat ik niet eens wilde!) die ik vandaag ook weer retour heb moeten doen.

Heb in ieder geval wel eindelijk een behulpzame vrouw aan de telefoon. Die heeft mij afgelopen zaterdag gebeld om te checken of ze al retour zijn. Volgende week zaterdag belt ze mij weer.
  maandag 23 januari 2012 @ 16:22:16 #121
123170 alors
zlata1234
pi_107142379
quote:
Nog langer korting

Helaas hebben we technische problemen gehad op hm.com, waardoor onze kortingscode niet goed werkte. Daarom gaan we nog een week extra door met onze aanbieding van 10% korting op je gehele aankoop*.

De korting is nu geldig t/m 29 januari. Om gebruik te maken van deze aanbieding, vul je kortingscode 9602 bij je bestelling.

Excuses voor het ongemak!
Toen ik de titel van het mailtje las hoopte ik eigenlijk op een wat ruimhartigere korting :') Maarja aan de andere kant ook weer niet, zo bestel ik tenminste niets.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_107146877
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 13:35 schreef Mylene het volgende:
Nee hoor, als je een nieuwe klant bent kun je voor 100 euro betalen. Als je je rekening op tijd voldoet wordt het meer.
Raar.. ik bestel toch zeker al 5 jaar bij H&M online.
  maandag 23 januari 2012 @ 20:59:20 #123
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_107153679
Heb nu drie rokjes uit de sale besteld en een zooitje sieraden uit de sale. Heef iemand ervaring met de sieraden van de H&M qua verkleuren enzo? Het is natuurlijk allemaal goudgeverfd spul...
Ben met name benieuwd naar de lengte van de rokjes, het zijn van die pofdingen en een kokermodel waar ik me minder zorgen om maak... De lengte van H&M rokjes zijn meestal niet bedoeld voor meiden mét een achterwerk.
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
  maandag 23 januari 2012 @ 21:09:12 #124
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_107154344
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 20:59 schreef Nyan het volgende:
Heb nu drie rokjes uit de sale besteld en een zooitje sieraden uit de sale. Heef iemand ervaring met de sieraden van de H&M qua verkleuren enzo? Het is natuurlijk allemaal goudgeverfd spul...
Ben met name benieuwd naar de lengte van de rokjes, het zijn van die pofdingen en een kokermodel waar ik me minder zorgen om maak... De lengte van H&M rokjes zijn meestal niet bedoeld voor meiden mét een achterwerk.
Die sieraden verkleuren als een malle.. Leuk spul voor relatief weinig geld maar dat goud is binnen no time niet goud meer helaas.
Therapy has taught me that nothing is my fault.
pi_107154425
Bij mij verkleurden de goudkleurige ringen na 1 keer dragen al, maar dat ligt deels meer aan mij. Dat heb ik ook heel snel bij zilveren sieraden.
Overigens vond ik juist wel prettig dat het goud verdween, nu is het een soort antiek brons. :)
  maandag 23 januari 2012 @ 23:29:22 #126
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_107162720
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 21:09 schreef Ladylicious het volgende:

[..]

Die sieraden verkleuren als een malle.. Leuk spul voor relatief weinig geld maar dat goud is binnen no time niet goud meer helaas.
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 21:10 schreef wyccie het volgende:
Bij mij verkleurden de goudkleurige ringen na 1 keer dragen al, maar dat ligt deels meer aan mij. Dat heb ik ook heel snel bij zilveren sieraden.
Overigens vond ik juist wel prettig dat het goud verdween, nu is het een soort antiek brons. :)
Dankjewel voor de reacties! Het is en blijft natuurlijk geverfd spul. Maar goed, je betaalt er dan ook geen kapitaal voor natuurlijk. Soms kunnen sieraden van de six inderdaad heel mooi verkleuren, en sommige verkleuren helemaal weer niet (geen idee hoe dat kan of wat ik dan nu wel goed deed). ( :') )
Ik heb eigenlijk alleen van die stoffen kettinkjes gekocht bij de H&M, waaraan wel wat gouden bedeltjes hingen, en dat ging eigenlijk wel goed, maar de echte metalen kettingen zeg maar heb ik nooit aangedurfd...
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_107181335
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 22:35 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
heeft iemand de tweede van links toevallig in amsterdam gespot?
[ afbeelding ]
Als je zeker weet dat het van deze collectie is, wil ik morgen best voor je langs bij de kalvertoren.
Dus zeg maar lekker niks, ik luister toch niet!
  dinsdag 24 januari 2012 @ 15:33:41 #128
123170 alors
zlata1234
pi_107181438
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 21:09 schreef Ladylicious het volgende:

[..]

Die sieraden verkleuren als een malle.. Leuk spul voor relatief weinig geld maar dat goud is binnen no time niet goud meer helaas.
een kleurloze nagellak wil de levensduur nog wel eens verlengen :)
know'm sayin?
×
word? word.
pi_107188297
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 18:42 schreef Quirine het volgende:

[..]

Raar.. ik bestel toch zeker al 5 jaar bij H&M online.
Nee, je moet vragen of ze je saldo willen verhogen. Eerst verhogen ze 'm naar 350 en later naar 500. Als je gewoon keurig hebt betaald, verhogen ze 'm zonder moeite voor je.
Gewoon even 'n mailtje doen dus!
Dus zeg maar lekker niks, ik luister toch niet!
  dinsdag 24 januari 2012 @ 19:01:22 #130
123170 alors
zlata1234
pi_107188756
Nou dat heb ik nooit hoeven vragen, en hij staat bij mij op 550, al tijden...
know'm sayin?
×
word? word.
pi_107189119
Die van mij gaat niet verder dan 400
Tap tap tap
pi_107189164
Mijne is geloof ik ook 400, en nooit hoeven vragen om een verhoging :).
pi_107189445
Is hoog zat :P
Tap tap tap
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 24 januari 2012 @ 19:48:53 #134
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_107190745
Toch even twee dingetjes besteld, :).



SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  dinsdag 24 januari 2012 @ 22:10:10 #135
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_107198504
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 19:48 schreef ChipsZak. het volgende:
Toch even twee dingetjes besteld, :).

[ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die broek ziet er op de foto erg mooi uit! Hoop voor je dat hij in het echt ook zo mooi is ;)
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 24 januari 2012 @ 22:20:56 #136
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_107199099
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 22:10 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Die broek ziet er op de foto erg mooi uit! Hoop voor je dat hij in het echt ook zo mooi is ;)
Dankje, hoop het ook! :D
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  dinsdag 24 januari 2012 @ 22:38:21 #137
333860 mieknok
het is mij, miek
pi_107200059
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 19:48 schreef ChipsZak. het volgende:
Toch even twee dingetjes besteld, :).

[ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb die broek ook! Tenminste, ik had hem, hij was te klein ;( Morgen krijg ik waarschijnlijk de andere. Vond het stofje mooi, maar omdat hij niet goed paste kan ik over het draagcomfort niet veel vertellen :P Overigens een maat groter moeten bestellen dan ik normaal heb, dus ben benieuwd...
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 24 januari 2012 @ 22:51:33 #138
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_107200776
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 22:38 schreef mieknok het volgende:

[..]

Ik heb die broek ook! Tenminste, ik had hem, hij was te klein ;( Morgen krijg ik waarschijnlijk de andere. Vond het stofje mooi, maar omdat hij niet goed paste kan ik over het draagcomfort niet veel vertellen :P Overigens een maat groter moeten bestellen dan ik normaal heb, dus ben benieuwd...
Hmm! Ik las van iemand anders dat het draagcomfort best oke was - hij was niet stug oid!
Dus, zal wel goed komen, :+ . Heb gewoon dezelfde maat besteld als anders. Hopelijk ziet 'ie goed.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_107201814
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 18:49 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:

[..]

Nee, je moet vragen of ze je saldo willen verhogen. Eerst verhogen ze 'm naar 350 en later naar 500. Als je gewoon keurig hebt betaald, verhogen ze 'm zonder moeite voor je.
Gewoon even 'n mailtje doen dus!
Niet dat ik meer moet, ik bestel toch nooit meer dan 50 euro.
Maar het valt me zo op, juist omdat ik altijd op tijd betaal en echt al heel lang 'klant' ben en dan maar 100¤ 'waard' zou zijn.

Mijn bestelling is overigens vandaag verzonden. _O-
  woensdag 25 januari 2012 @ 08:23:30 #140
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_107207765
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 23:10 schreef Quirine het volgende:

[..]

Niet dat ik meer moet, ik bestel toch nooit meer dan 50 euro.
Maar het valt me zo op, juist omdat ik altijd op tijd betaal en echt al heel lang 'klant' ben en dan maar 100¤ 'waard' zou zijn.

Mijn bestelling is overigens vandaag verzonden. _O-
Ik bestel zelf meestal ook rond de 50 euro als ik al wat bestel. Ik vind die broeken op de website alleen altijd zo eng om te bestellen, want als ik hun maattabel moet geloven bestaat mijn maat niet :') of ik doe iets verkeerd haha!
Ik pas een broek toch liever in de winkel, omdat je dan meteen weet of die goed is of niet.. Ben geen held in retourtjes... ;)
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
  woensdag 25 januari 2012 @ 08:25:59 #141
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_107207783
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 15:33 schreef alors het volgende:

[..]

een kleurloze nagellak wil de levensduur nog wel eens verlengen :)
Dat en geen parfum dragen op de plek waar het sieraad hangt zeggen ze inderdaad... :) Ga ik wel eens proberen of dat werkt! Even een goede doorzichtige naggelak vinden, die wat ik nu heb heeft wat lichtrozigs... Kan ook niet de bedoeling zijn he ;)
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_107213115
Pakket de 21e verstuurd en is nu nog steeds alleen maar aangemeld :{
pi_107214197
Ik zit nog steeds te azen op deze schoenen :P

Worry is a misuse of imagination
pi_107214216
En deze groene, die van mij zijn stuk -O-

Worry is a misuse of imagination
  woensdag 25 januari 2012 @ 13:18:11 #145
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_107215347
Ik ben benieuwd. Heb een leuk jasje besteld, maar dat komt aan op een Kiala punt. De bestelling staat als "verzonden" op de website, maar ik krijg de melding op de website van Kiala dat het bestelnummer fout is. Doe ik nou iets verkeerd of moet de bestelling nog aangemeld worden?
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
  woensdag 25 januari 2012 @ 13:18:43 #146
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_107215369
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 12:40 schreef Probability het volgende:
Ik zit nog steeds te azen op deze schoenen :P

[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/D70%2096557%2009090%2056%202704%202.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Hihi, daar zat ik nou ook naar te kijken, maar die staan mij helaas niet :')
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
  woensdag 25 januari 2012 @ 13:20:10 #147
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_107215413
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 12:06 schreef heaven7 het volgende:
Pakket de 21e verstuurd en is nu nog steeds alleen maar aangemeld :{
Geen zorgen, het duurt altijd een eeuwigheid. Mijn pakket stond bijna anderhalve week op aangemeld, en ineens binnen twee dagen veranderde de status en een dag later stond het bij mij op de trap in de gang.. :') H&M is soms apart met de statusupdates...
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
  woensdag 25 januari 2012 @ 13:20:56 #148
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_107215442
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 12:41 schreef Probability het volgende:
En deze groene, die van mij zijn stuk -O-

[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/A35%2078553%2099024%2076%203795%201.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Die heb ik een aantal jaar geleden met de bloemen gekocht :D deze vond ik ook mooi maja
吴 曼 迪
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 25 januari 2012 @ 17:40:04 #149
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_107224361
Hadden wij niet ook een copyright oid probleem met H&M?

Nu is H&M zelf de schuldige, :')

quote:
H&M Accused of Stealing a Local Atlanta Artists Work
http://fashionista.com/20(...)tlanta-artists-work/
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  woensdag 25 januari 2012 @ 19:41:47 #150
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_107229050
Mijn limiet is 400 euro, heb nog nooit voor meer dan 100 euro besteld :P.

Die kettinkjes van de H&M gaan bij mij altijd zo snel stuk, één keer iets te hard eraan trekken en kapot zijn ze :(
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  woensdag 25 januari 2012 @ 20:01:02 #151
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_107229989
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 17:40 schreef ChipsZak. het volgende:
Hadden wij niet ook een copyright oid probleem met H&M?

Nu is H&M zelf de schuldige, :')

[..]

http://fashionista.com/20(...)tlanta-artists-work/
_O-
O+
  woensdag 25 januari 2012 @ 20:03:43 #152
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_107230118
Zal ik ook weer nieuwe logo's maken dan? Maak ik het gewoon nét ff iets anders. kan ik me gewoon laten "inspireren" door het H&M logo toch? :')
O+
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 25 januari 2012 @ 20:04:14 #153
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_107230140
quote:
10s.gif Op woensdag 25 januari 2012 20:03 schreef Saisai het volgende:
Zal ik ook weer nieuwe logo's maken dan? Maak ik het gewoon nét ff iets anders. kan ik me gewoon laten "inspireren" door het H&M logo toch? :')
:D Inderdaad. Hahah.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  woensdag 25 januari 2012 @ 20:06:47 #154
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_107230311


Kijk, zelf gemaakt!
O+
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 25 januari 2012 @ 20:20:04 #155
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_107231084
quote:
14s.gif Op woensdag 25 januari 2012 20:06 schreef Saisai het volgende:
[ afbeelding ]

Kijk, zelf gemaakt!
Huhuhu _O- .
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_107246826
quote:
14s.gif Op woensdag 25 januari 2012 20:06 schreef Saisai het volgende:
[ afbeelding ]

Kijk, zelf gemaakt!
:o Het is....zo mooi...zo origineel... :'( :o :'( :P
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
  donderdag 26 januari 2012 @ 12:13:49 #157
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_107253325
We moeten meer kopen!!!
http://www.nu.nl/economie/2724780/moeilijke-tijden-hm.html
quote:
Moeilijke tijden voor H&M
Laatste update: 26 januari 2012 11:57 info .STOCKHOLM - De Zweedse modeketen Hennes & Mauritz (H&M) heeft in het vierde kwartaal minder winst behaald onder druk van gedaalde verkoopprijzen en gestegen grondstofkosten.

H&M verwacht dat 2012 een moeilijk jaar wordt vanwege de zwakke economie in veel van zijn markten. Dat maakte H&M donderdag bekend.

De nettowinst in het vierde kwartaal, dat eind november afliep, zakte met 2,4 procent tot 5,4 miljard kroon (608 miljoen euro).

De omzet ging met 3 procent omlaag tot 31 miljard kroon. H&M moest zijn prijzen verlagen om achterstallige voorraden weg te werken. Ook stond de verkoop van winterkleding onder druk door het milde weer.

Over heel 2011 boekte het bedrijf een winst van 15,8 miljard kroon op een omzet van 110 miljard kroon. H&M opende vorig jaar 266 nieuwe winkels. Het bedrijf heeft nu 2500 zaken in 43 landen. H&M wil dit jaar 275 nieuwe vestigingen openen.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_107253326
http://www.nu.nl/economie/2724780/moeilijke-tijden-hm.html

Slechte bezorgservice en webcare worden niet genoemd :s)

Edit: Hehe,spuit11
pi_107253450
Aan mij lag het niet :')
Tap tap tap
  donderdag 26 januari 2012 @ 12:31:39 #160
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_107253931
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 12:13 schreef MevrouwPuff het volgende:
http://www.nu.nl/economie/2724780/moeilijke-tijden-hm.html

Slechte bezorgservice en webcare worden niet genoemd :s)

Edit: Hehe,spuit11
Nee, als ze daar nou wat aan deden :'). Bijvoorbeeld dingen op tijd bezorgen. Als ik weeeeken moet wachten op bepaalde stukken, hoef ik ze al niet meer als ze eindelijk komen. En de GOEDE dingen bezorgen kan ook leuk zijn.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_107254097
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 12:17 schreef CherryLips het volgende:
Aan mij lag het niet :')
know'm sayin?
×
word? word.
pi_107254214
maar bv ook heel veel van die zooi van vorig jaar staat nog steeds in de sale en wordt nooit een keer goedkoper. Volgens mij wordt daarvan echt heel veel weer teruggestuurd omdat het bij nader inzien voor die prijs toch niet willen houden. En dat retourneren kost ze volgens mij klauwen vol geld. Maarja prijzen verlagen doen ze niet :') kan ik geen medelijden mee hebben.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_107254243
Nounou, die Versace shit zakte echt mijlenver in prijs. :o
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_107254271
quote:
17s.gif Op donderdag 26 januari 2012 12:43 schreef Tamashii het volgende:
Nounou, die Versace shit zakte echt mijlenver in prijs. :o
ja maar dat raken ze voor de gewone H&M prijs nog wel kwijt :')
know'm sayin?
×
word? word.
  donderdag 26 januari 2012 @ 12:50:41 #165
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_107254450
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 12:42 schreef alors het volgende:
maar bv ook heel veel van die zooi van vorig jaar staat nog steeds in de sale en wordt nooit een keer goedkoper. Volgens mij wordt daarvan echt heel veel weer teruggestuurd omdat het bij nader inzien voor die prijs toch niet willen houden. En dat retourneren kost ze volgens mij klauwen vol geld. Maarja prijzen verlagen doen ze niet :') kan ik geen medelijden mee hebben.
Ik heb vorig jaar voor 1,95 een paar t-shirtjes in de sale gekocht, dát zijn leuke saleprijzen :).
Maar heel veel is inderdaad nog steeds te duur voor het gebodene.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_107260322
quote:
10s.gif Op donderdag 26 januari 2012 12:37 schreef alors het volgende:

[..]

Edit: Ook aan mij lag het niet :')

[ Bericht 13% gewijzigd door Nyan op 26-01-2012 15:34:32 (Superedit) ]
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_107260387
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 12:50 schreef MaLo het volgende:

[..]

Ik heb vorig jaar voor 1,95 een paar t-shirtjes in de sale gekocht, dát zijn leuke saleprijzen :).
Maar heel veel is inderdaad nog steeds te duur voor het gebodene.
Ben ik inderdaad met je eens. Keek vandaag nog eens op de website, en vond veel dingen gewoon nog te duur voor de kwaliteit die je zag.
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_107260546
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2012 12:44 schreef alors het volgende:

[..]

ja maar dat raken ze voor de gewone H&M prijs nog wel kwijt :')
Maar toch blijf ik het lelijk vinden. Volgens mij moeten er een hoop die daar wat van hebben gekocht het hebben gekocht voor de naam..
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_107261535
Vandaag had ik een nieuwe rok aan van de H&M, kan zo snel geen foto vinden maar het is een kokerrok (bestaat in grijs en zwart) met een soort bloem op de zijkant.

Anyways, de rok zat nogal strak rond mijn benen zodat ik maar kleine stapjes kon zetten. En ik had vandaag een tentamen, en toen ik klaar was liep ik (in een halfvolle collegezaal) naar beneden om af te geven. Dus ik voorzichtig kleine stapjes zetten om niet te vallen, maar bij het teruglopen moest ik de trap op en toen nam ik 2 treden tegelijk en hoorde ik iets scheuren :') _O-
Dus ik onopvallend naar de wc maar toen bleek dat er een split in de rok zat (zo gemaakt dus) die ik niet had opgemerkt _O- Maar het draadje daarvan moest dus nog doorgeknipt worden :+
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  donderdag 26 januari 2012 @ 16:06:21 #170
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_107261580
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 16:05 schreef Njosnavelin het volgende:
Vandaag had ik een nieuwe rok aan van de H&M, kan zo snel geen foto vinden maar het is een kokerrok (bestaat in grijs en zwart) met een soort bloem op de zijkant.

Anyways, de rok zat nogal strak rond mijn benen zodat ik maar kleine stapjes kon zetten. En ik had vandaag een tentamen, en toen ik klaar was liep ik (in een halfvolle collegezaal) naar beneden om af te geven. Dus ik voorzichtig kleine stapjes zetten om niet te vallen, maar bij het teruglopen moest ik de trap op en toen nam ik 2 treden tegelijk en hoorde ik iets scheuren :') _O-
Dus ik onopvallend naar de wc maar toen bleek dat er een split in de rok zat (zo gemaakt dus) die ik niet had opgemerkt _O- Maar het draadje daarvan moest dus nog doorgeknipt worden :+
:D :'( :D
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_107261637
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 16:06 schreef MaLo het volgende:

[..]

:D :'( :D
:+
Ik moest daarna nog een mondeling doen, en ik zag mezelf al aankomen met een gescheurde rok O-)
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_107261888
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 16:05 schreef Njosnavelin het volgende:
Vandaag had ik een nieuwe rok aan van de H&M, kan zo snel geen foto vinden maar het is een kokerrok (bestaat in grijs en zwart) met een soort bloem op de zijkant.

Anyways, de rok zat nogal strak rond mijn benen zodat ik maar kleine stapjes kon zetten. En ik had vandaag een tentamen, en toen ik klaar was liep ik (in een halfvolle collegezaal) naar beneden om af te geven. Dus ik voorzichtig kleine stapjes zetten om niet te vallen, maar bij het teruglopen moest ik de trap op en toen nam ik 2 treden tegelijk en hoorde ik iets scheuren :') _O-
Dus ik onopvallend naar de wc maar toen bleek dat er een split in de rok zat (zo gemaakt dus) die ik niet had opgemerkt _O- Maar het draadje daarvan moest dus nog doorgeknipt worden :+
_O-
know'm sayin?
×
word? word.
pi_107262029
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 15:35 schreef Nyan het volgende:

[..]

Ben ik inderdaad met je eens. Keek vandaag nog eens op de website, en vond veel dingen gewoon nog te duur voor de kwaliteit die je zag.
Mee eens. Het enige waarvan ik vind dat je wel waar voor je geld krijgt is de home collectie. En dan wacht ik wel totdat het in de sale is.
pi_107262061
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 16:05 schreef Njosnavelin het volgende:
Vandaag had ik een nieuwe rok aan van de H&M, kan zo snel geen foto vinden maar het is een kokerrok (bestaat in grijs en zwart) met een soort bloem op de zijkant.

Anyways, de rok zat nogal strak rond mijn benen zodat ik maar kleine stapjes kon zetten. En ik had vandaag een tentamen, en toen ik klaar was liep ik (in een halfvolle collegezaal) naar beneden om af te geven. Dus ik voorzichtig kleine stapjes zetten om niet te vallen, maar bij het teruglopen moest ik de trap op en toen nam ik 2 treden tegelijk en hoorde ik iets scheuren :') _O-
Dus ik onopvallend naar de wc maar toen bleek dat er een split in de rok zat (zo gemaakt dus) die ik niet had opgemerkt _O- Maar het draadje daarvan moest dus nog doorgeknipt worden :+
Omfg sta je daar in een halfvolle collegezaal niet wetend wat hetgeen is dat scheurde.. :o
Is mij trouwens ook al eens gebeurd met het op de fiets stappen... :+ Dan gaat er wel even wat door je heen als je dat scheurgeluid hoort... :D
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_107262158
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 16:18 schreef Mylene het volgende:

[..]

Mee eens. Het enige waarvan ik vind dat je wel waar voor je geld krijgt is de home collectie. En dan wacht ik wel totdat het in de sale is.
:Y De Home collectie is inderdaad wel heel goed. Heb daar nu zelf ook wat spulletjes van, en is idd wel stevig spul. En ik wacht inderdaad zelf sowieso tot de sale. :7 Student zonder cent. :D :P
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_107262385
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 16:05 schreef Njosnavelin het volgende:
Vandaag had ik een nieuwe rok aan van de H&M, kan zo snel geen foto vinden maar het is een kokerrok (bestaat in grijs en zwart) met een soort bloem op de zijkant.

Anyways, de rok zat nogal strak rond mijn benen zodat ik maar kleine stapjes kon zetten. En ik had vandaag een tentamen, en toen ik klaar was liep ik (in een halfvolle collegezaal) naar beneden om af te geven. Dus ik voorzichtig kleine stapjes zetten om niet te vallen, maar bij het teruglopen moest ik de trap op en toen nam ik 2 treden tegelijk en hoorde ik iets scheuren :') _O-
Dus ik onopvallend naar de wc maar toen bleek dat er een split in de rok zat (zo gemaakt dus) die ik niet had opgemerkt _O- Maar het draadje daarvan moest dus nog doorgeknipt worden :+
Ik heb een week rondgelopen met een jas waarvan op de achterkant nog zo'n touwtje zat :@ Zag er niet uit. Maar dat zag ik zelf niet :'(
Tap tap tap
pi_107262404
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 16:18 schreef Mylene het volgende:

[..]

Mee eens. Het enige waarvan ik vind dat je wel waar voor je geld krijgt is de home collectie. En dan wacht ik wel totdat het in de sale is.
Ja, de Home collectie O+ Het is net de Ikea, maar dan leuker O+
Tap tap tap
pi_107262983
:D dat rokverhaal :D Ik heb een ochtendjas die ik een jaar of 5 geleden gekocht heb waarvan ik de zakken nog niet open heb geknipt :')
pi_107266068
Wanneer en hoe krijg je een kortingscode na het ontvangen van een verkeerd artikel? Meende hier wel eens te hebben gelezen dat mensen die kregen, maar zelf heb ik er nog nooit een ontvangen.

Dit keer heb ik namelijk wéér een verkeerd artikel geleverd gekregen (ipv. een ogenschijnlijk kick ass jurkje uit de sale een één of andere hoerentoeterverkleedjurk :')) en de H&M erover gemaild, maar krijg alleen een heel dom mailtje terug (dat ik 'm opnieuw kan bestellen middels het retourformulier - mooi niet dus hè, wel eens vaker geprobeerd, maar nooit iets daadwerkelijk ontvangen) en géén kortingscode }:| .

Vind het eigenlijk wel raar, aangezien opnieuw bestellen me wel weer 4,90 verzendkosten kost. }:|

Gelukkig kreeg ik wel de briljante tip om ook eens te kijken bij hun sale artikelen. Naar het schijnt zijn daar afgeprijsde artikelen te vinden. :')
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 26 januari 2012 @ 18:45:16 #180
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_107266482
Gewoon mailen dat je d'r een wilt omdat dit al de zoveelste keer is.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_107266946
Ik had op mijn retourformulier gezet dat er iets bij mijn bestelling zat dat ik niet besteld had. Het stond ook niet op de bestelbon. Kreeg een kortingscode toen met de post.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_107267650
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 19:00 schreef Syrena het volgende:
Ik had op mijn retourformulier gezet dat er iets bij mijn bestelling zat dat ik niet besteld had. Het stond ook niet op de bestelbon. Kreeg een kortingscode toen met de post.
Dat heb ik ook elke keer gedaan, maar nooit iets gekregen. Nou ja, komt wel goed, verder. Ik word alleen soms wat link van die lijpe mailtjes die ze je terugsturen. Zo dom. ;(

Edit: die mailtjes dus hè, ik niet natuurlijk :+
pi_107267878
Je kunt ook gewoon nu code 1304 invullen. Je krijgt toch een briefje met die code erop :')
know'm sayin?
×
word? word.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 26 januari 2012 @ 19:54:33 #184
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_107269309
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 19:24 schreef alors het volgende:
Je kunt ook gewoon nu code 1304 invullen. Je krijgt toch een briefje met die code erop :')
Weheh :')
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_107270406
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 18:30 schreef bluejean het volgende:
Gelukkig kreeg ik wel de briljante tip om ook eens te kijken bij hun sale artikelen. Naar het schijnt zijn daar afgeprijsde artikelen te vinden. :')
_O-
pi_107275009
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 18:30 schreef bluejean het volgende:
Wanneer en hoe krijg je een kortingscode na het ontvangen van een verkeerd artikel? Meende hier wel eens te hebben gelezen dat mensen die kregen, maar zelf heb ik er nog nooit een ontvangen.

Dit keer heb ik namelijk wéér een verkeerd artikel geleverd gekregen (ipv. een ogenschijnlijk kick ass jurkje uit de sale een één of andere hoerentoeterverkleedjurk :')) en de H&M erover gemaild, maar krijg alleen een heel dom mailtje terug (dat ik 'm opnieuw kan bestellen middels het retourformulier - mooi niet dus hè, wel eens vaker geprobeerd, maar nooit iets daadwerkelijk ontvangen) en géén kortingscode }:| .

Vind het eigenlijk wel raar, aangezien opnieuw bestellen me wel weer 4,90 verzendkosten kost. }:|

Gelukkig kreeg ik wel de briljante tip om ook eens te kijken bij hun sale artikelen. Naar het schijnt zijn daar afgeprijsde artikelen te vinden. :')
hoerentoeterverkleedjurk, hulde ! :Y _O_ Dat was het woord dat ik zocht dat de collectie van Versace samenvat.... :+

Afgeprijsde artikelen, you don't say! Daar moet ik eens gekeken hebben :')


quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 19:24 schreef alors het volgende:
Je kunt ook gewoon nu code 1304 invullen. Je krijgt toch een briefje met die code erop :')
Dat had je nu niet moeten zeggen, nu heb ik weer een excuus om te kijken... :')

[ Bericht 9% gewijzigd door Nyan op 26-01-2012 21:42:47 ]
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_107275760
Van alle keren dat ik het verkeerde artikel heb gekregen, heb ik misschien twee keer een kortingscode gekregen :P
Tap tap tap
pi_107279444
Ohja.. dáárom had ik dus al zo lang niet besteld.. omdat de plaatjes op de website niet echt overeenkomen met de werkelijkheid omdat die modellen ook niet echt overeenkomen met de werkelijkheid. |:(
pi_107279628
Zit nu te wachten op twee bestellingen.. een is onderweg en de ander moet nog verwerkt worden... Zucht dit duurt té lang! :')
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_107279657
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 23:11 schreef Quirine het volgende:
Ohja.. dáárom had ik dus al zo lang niet besteld.. omdat de plaatjes op de website niet echt overeenkomen met de werkelijkheid omdat die modellen ook niet echt overeenkomen met de werkelijkheid. |:(
Ja ik vind die gecomputeriseerde lichamen eerlijk gezegd ook een beetje eng. En storend, want ik wil een kledingstuk op een echt levend mens zien. 8)7
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_107280372
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 22:35 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
heeft iemand de tweede van links toevallig in amsterdam gespot?
[ afbeelding ]
Vier keer hetzelfde hoofd _O- .
pi_107280495
25% korting en 5 euro op één artikel, lekker.
  donderdag 26 januari 2012 @ 23:52:35 #193
306925 Bloempje.
You're A-W-E-S-O-M-E
pi_107280978
Mijn bestelling. Werd dezelfde dag nog in behandeling genomen. Ik ben lichtelijk in shock nu.
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
  vrijdag 27 januari 2012 @ 07:49:29 #194
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_107284896
Heee, twee pakketjes die nog moeten komen, een is gisteren in behandeling genomen maar de 25ste al aangemeld als ik op volg pakketje klik...:')

quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 23:52 schreef Bloempje. het volgende:
Mijn bestelling. Werd dezelfde dag nog in behandeling genomen. Ik ben lichtelijk in shock nu.
Die van mij gisteren ook :o

[ Bericht 28% gewijzigd door Nyan op 27-01-2012 07:56:55 ]
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
  vrijdag 27 januari 2012 @ 07:57:11 #195
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_107284967
quote:
14s.gif Op donderdag 26 januari 2012 23:39 schreef -Strawberry- het volgende:
25% korting en 5 euro op één artikel, lekker.
Dat lukt mij dus helaas niet. Had alleen sale-artikelen en dan gaat die waaier vrees ik niet op. :') Ze hebben me daar geloof ik door...

Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_107291211
Jezus, gister besteld, nu al onderweg?? :o
  vrijdag 27 januari 2012 @ 12:51:55 #197
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_107291659
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 12:38 schreef heaven7 het volgende:
Jezus, gister besteld, nu al onderweg?? :o
Ja H&M staat volgens mij in de turbostand... :')
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_107292734
Idd :') Beetje te, wilde er nog wat bijmikken :D
  vrijdag 27 januari 2012 @ 21:31:30 #199
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_107310113
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 13:23 schreef heaven7 het volgende:
Idd :') Beetje te, wilde er nog wat bijmikken :D
Had ik toen ik wilde bestellen, kwam ik erachter dat terwijl ik was aan het rondkijken, sommige dingen in mijn winkelmand ondertussen waren uitverkocht :') Ik keek een kwartier. lol.
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_107310901
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 12:38 schreef heaven7 het volgende:
Jezus, gister besteld, nu al onderweg?? :o
Zelfde hier. Wow, that's so unlike h&m.
pi_107312901
Godver neem die van mij dan ook in behandeling :( ik wacht al 2 weken.
pi_107330723
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 22:26 schreef eenleukenaam het volgende:
Godver neem die van mij dan ook in behandeling :( ik wacht al 2 weken.
Hihi, mijn gebeden zijn verhoord. *O*
  zaterdag 28 januari 2012 @ 16:18:02 #203
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_107330762
Ja ze zijn echt snel idd! :) I like!
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_107331699
Heb vandaag al m'n pakketje binnen gekregen terwijl er stond dat hij pas volgende week geleverd zou worden! :D
  zaterdag 28 januari 2012 @ 19:29:40 #205
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_107336131
Weet iemand toevallig hoelang het duurt voordat een pakketje bij een kialapunt aankomt? Wacht al drie dagen erop, zou al drie dagen in het sorteercentrum moeten zijn volgens de meldingen.. :)
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
  zaterdag 28 januari 2012 @ 21:10:14 #206
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_107339324
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 19:29 schreef Nyan het volgende:
Weet iemand toevallig hoelang het duurt voordat een pakketje bij een kialapunt aankomt? Wacht al drie dagen erop, zou al drie dagen in het sorteercentrum moeten zijn volgens de meldingen.. :)
"Ons" Kialapunt wordt volgens mij twee keer per week bevoorraad. Ik krijg altijd op dinsdag of vrijdag bericht dat ik mijn pakje op kan halen, nooit op andere dagen.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_107344025
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 21:10 schreef MaLo het volgende:

[..]

"Ons" Kialapunt wordt volgens mij twee keer per week bevoorraad. Ik krijg altijd op dinsdag of vrijdag bericht dat ik mijn pakje op kan halen, nooit op andere dagen.
De 'mijne' alleen op vrijdag. Ik zit altijd krampachtig te wachten, en dan moet ik toch echt weg, en dan net als ik in de trein naar m'n ouders zit krijg ik een sms'je :P
pi_107344261
Verdorie. Net een mooi setje samengesteld. Is er 1 die 4 weken bezorgtijd heeft. GRRR
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
  zondag 29 januari 2012 @ 17:28:20 #209
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_107368307
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 21:10 schreef MaLo het volgende:

[..]

"Ons" Kialapunt wordt volgens mij twee keer per week bevoorraad. Ik krijg altijd op dinsdag of vrijdag bericht dat ik mijn pakje op kan halen, nooit op andere dagen.
Dan zal dat in mijn geval ook wel zo zijn. Ik vermoed dat ik volgende week wat mag verwachten.. :)

quote:
8s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 23:06 schreef Chuck_Norris het volgende:
Verdorie. Net een mooi setje samengesteld. Is er 1 die 4 weken bezorgtijd heeft. GRRR
Welkom bij de club ;)
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 30 januari 2012 @ 21:37:19 #210
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_107418268
Is er 's ochtends in de sale soms nog Versace for H&M te verkrijgen of is dat er helemaal uitgegooid omdat ze nu toch die summercollectie van Versace erin hebben?
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  maandag 30 januari 2012 @ 21:48:20 #211
123170 alors
zlata1234
pi_107418829
ik zag het een paar dagen geleden nog wel :)
know'm sayin?
×
word? word.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 30 januari 2012 @ 21:48:56 #212
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_107418858
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 21:48 schreef alors het volgende:
ik zag het een paar dagen geleden nog wel :)
Nice, oke bedankt! Dan ga ik binnenkort wel vroeg opstaan, :') .
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  dinsdag 31 januari 2012 @ 09:53:02 #213
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_107431771
*O* Het duurde anderhalve maand, een aantal mailtjes en telefoontjes. Maar alle items zijn eindelijk allemaal geretouneerd en ik sta weer op mijn vertrouwde -4,90 saldo! *O*
  dinsdag 31 januari 2012 @ 13:22:53 #214
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_107438425
heeft iemand deze ook? hoe valt ie?



de blouse dus ;)
O+
  dinsdag 31 januari 2012 @ 13:25:34 #215
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_107438506
quote:
11s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 13:22 schreef Saisai het volgende:
heeft iemand deze ook? hoe valt ie?

[ afbeelding ]

de blouse dus ;)
Oeh mooi! Maar zulke dingen passen mij meestal niet bovenom :N
吴 曼 迪
  dinsdag 31 januari 2012 @ 13:43:11 #216
123170 alors
zlata1234
pi_107439057
quote:
11s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 13:22 schreef Saisai het volgende:
heeft iemand deze ook? hoe valt ie?

[ afbeelding ]

de blouse dus ;)
O+
know'm sayin?
×
word? word.
pi_107449026
quote:
11s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 13:22 schreef Saisai het volgende:
heeft iemand deze ook? hoe valt ie?

[ afbeelding ]

de blouse dus ;)
Ik heb 'm in mijn bestelling staan. Komt als het goed is (pretty pretty please) deze week binnen, ik maak dan wel overal aanfoto's van.
  dinsdag 31 januari 2012 @ 21:43:40 #218
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_107458135
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 18:24 schreef eenleukenaam het volgende:

[..]

Ik heb 'm in mijn bestelling staan. Komt als het goed is (pretty pretty please) deze week binnen, ik maak dan wel overal aanfoto's van.
oeh nice!

ik verwacht eigenlijk dat hij heul erg doorschijnt aangezien je de bh van mevroi ook al goed ziet. maar ben benieuwd!
O+
pi_107459872
Duurt het bij jullie ook zo lang voor ze de retouren verwerkt hebben? Vorige week teruggestuurd en nu nog steeds niet bij mijn saldo..
  woensdag 1 februari 2012 @ 01:00:47 #220
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_107466701
hey trouwens, wat voor collecties verkopen ze eigenlijk bij de H&M in de paddenpoel (Groningen)?

Alleen mama en kinderkleding of ook nog "gewone" dameskleding?
O+
pi_107467249
Vraagje; Als ik iets koop in de winkel en betaal met een giftcard. Kan ik het later dan nog retourneren en krijg ik dan dat geld contant of weer op een giftcard? Ik pas kleding liever thuis dan in een drukke winkel en neem dan ook gemakkelijker twee maten van bijvoorbeeld een broek of jurkje mee.
pi_107467825
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 01:36 schreef Crientj het volgende:
Vraagje; Als ik iets koop in de winkel en betaal met een giftcard. Kan ik het later dan nog retourneren en krijg ik dan dat geld contant of weer op een giftcard? Ik pas kleding liever thuis dan in een drukke winkel en neem dan ook gemakkelijker twee maten van bijvoorbeeld een broek of jurkje mee.
Krijg je voor altijd terug op een giftcard.
pi_107469153
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 03:13 schreef Chule het volgende:

[..]

Krijg je voor altijd terug op een giftcard.
Thanks :)
pi_107471920
kut een 5 voor bedrijfskunde, en dat was de enige van de 3 tentamens vakken waar ik een voldoende voor had verwacht :'( De moed zakt me echt in de schoenen :N
pi_107471941
verkeerde topic..?
Tap tap tap
  woensdag 1 februari 2012 @ 11:18:46 #226
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_107472175
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 11:11 schreef CherryLips het volgende:
verkeerde topic..?
Misschien moet het zijn: De moed zakt me echt in de H&M schoenen? :P

Wel kut cafpow!
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  woensdag 1 februari 2012 @ 11:33:43 #227
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_107472615
*O* Hoera! Een zooitje h&m rokjes besteld vanuit de sale en ze pasten allemaal! *O*
:D
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_107473238
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 11:18 schreef MaLo het volgende:

[..]

Misschien moet het zijn: De moed zakt me echt in de H&M schoenen? :P

Wel kut cafpow!
:D hahahahahahahaha.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_107476023
Als je bestelling gesplitst wordt omdat 1 kledingstuk pas rond 30 februari ( :{ ) geleverd kan worden, kun je dan nog items bij deze zending bestellen of krijg je dan weer een nieuwe bestellijst met verzendkosten ?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 1 februari 2012 @ 15:30:08 #230
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_107480475
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 13:22 schreef HiddenResponse het volgende:
Als je bestelling gesplitst wordt omdat 1 kledingstuk pas rond 30 februari ( :{ ) geleverd kan worden, kun je dan nog items bij deze zending bestellen of krijg je dan weer een nieuwe bestellijst met verzendkosten ?
Kan er nog bij, :) .
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_107480491
Had besteld, en drie werkdagen later lag het pakketje in mijn brievenbus!
Het moet niet gekker worden bij de H&M :o Wat een service.
  woensdag 1 februari 2012 @ 15:33:24 #232
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_107480605
Heb hier nu vandaag mijn tweede pakketje opgehaald! :) Is inderdaad een snelle service. Ook had ik nog gebeld met de klantenservice, maar tot nu toe heb ik nog niets hoeven meemaken van de horrorverhalen die daarover de rondte gaan... Heel vriendelijke medewerkster gesproken, erg duidelijk allemaal. :)

EDIT:
Oja en alles paste en was goed :') Ik ben dus weer eens duur uit whehe. Maar ben wel tevreden :)

[ Bericht 23% gewijzigd door Nyan op 01-02-2012 15:41:44 ]
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_107485167
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 15:30 schreef tomatenrood het volgende:
Had besteld, en drie werkdagen later lag het pakketje in mijn brievenbus!
Het moet niet gekker worden bij de H&M :o Wat een service.
Nog nooit meegemaakt dat het zo snel als bij jou ging. ( helaas ) 2 á 3 weken is gewoon standaard lijkt het wel bij mij.
  woensdag 1 februari 2012 @ 17:51:02 #234
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_107485755
Wow, je zou bijna denken dat een medewerker mét hersens dit topic heeft gelezen :o
O+
pi_107486615
Ik kreeg een bon met kortingscode vanwege verkeerde bestelling :o
Tap tap tap
  woensdag 1 februari 2012 @ 18:22:45 #236
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_107486913
vast niet 1304 :o
O+
pi_107487183
vanaf hoe laat is morgen die Underwear line van Beckham online beschikbaar?.. ik zie nergens iets erover op de website staan..
pi_107487302
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 18:30 schreef EL_Presidente het volgende:
vanaf hoe laat is morgen die Underwear line van Beckham online beschikbaar?.. ik zie nergens iets erover op de website staan..
meestal 10 uur met speciale collecties, maar als dat er niet bijstaat zou ik vroeg zijn voor de zekerheid.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_107487367
quote:
10s.gif Op woensdag 1 februari 2012 18:22 schreef Saisai het volgende:
vast niet 1304 :o
Want die gebruikte ik anders nooit :o
Tap tap tap
pi_107487627
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 17:34 schreef HiddenResponse het volgende:

[..]

Nog nooit meegemaakt dat het zo snel als bij jou ging. ( helaas ) 2 á 3 weken is gewoon standaard lijkt het wel bij mij.
Ik had wel alleen maar dingen uit de Versace-collectie, misschien dat het daar aan lag?
pi_107488126
Bestelling aangekomen. :)
  woensdag 1 februari 2012 @ 19:05:09 #242
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_107488640
Bij mij gaat het nu ineens ook super snel....vanmiddag nog iets toegevoegd (en 1 artikel is magisch verdwenen, maar die zorgde wel voor de lange levertijd en dat shirt krijg ik toch nog in 2 andere kleuren dus is niet echt erg) en nu al in behandeling. Mijn vorige bestelling was ook al zo snel....andere halve dag niet in behandeling en toen binnen 4 dagen in huis :o
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  † In Memoriam † donderdag 2 februari 2012 @ 11:14:59 #243
34726 Fratz
Max
pi_107510319
Bij mij gaat het juist niet snel. 20e iets besteld, wordt de 23e aangegeven dat het is verzonden. Maar ik krijg niets thuisgestuird. Naar de post gebeld of het misschien nog ergens in een depot ligt ofzo. Maar nee, het was nog helemaal niet bij hun aangemeld. Ik kijk op de H&M sit. Dan opeens is het de 26e verzonden? Maar dan zou ik het ook allang moeten hebben. Nou ja. Zal wel weer in sint juttemis komen. H&M is echt de grootste webwinkel met de meest waardeloze aflevering.
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
pi_107510435
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 11:14 schreef Fratz het volgende:
Bij mij gaat het juist niet snel. 20e iets besteld, wordt de 23e aangegeven dat het is verzonden. Maar ik krijg niets thuisgestuird. Naar de post gebeld of het misschien nog ergens in een depot ligt ofzo. Maar nee, het was nog helemaal niet bij hun aangemeld. Ik kijk op de H&M sit. Dan opeens is het de 26e verzonden? Maar dan zou ik het ook allang moeten hebben. Nou ja. Zal wel weer in sint juttemis komen. H&M is echt de grootste webwinkel met de meest waardeloze aflevering.
wat staat er op je t&t dan?
know'm sayin?
×
word? word.
  † In Memoriam † donderdag 2 februari 2012 @ 11:28:04 #245
34726 Fratz
Max
pi_107510718
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 11:19 schreef alors het volgende:

[..]

wat staat er op je t&t dan?
23e aangemeld. Verder niets.
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
pi_107510839
Volgens mij melden ze de zending altijd aan op vrijdag en haalt postnl het pas woensdag af bij hun verzamelpunt. Zo is het de laatste 3x bij mij gegaan.

Chauffeur is onderweg *O*
pi_107512861
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 11:32 schreef HiddenResponse het volgende:
Volgens mij melden ze de zending altijd aan op vrijdag en haalt postnl het pas woensdag af bij hun verzamelpunt. Zo is het de laatste 3x bij mij gegaan.

Chauffeur is onderweg *O*
Bij mij ook *O*
pi_107520231
Waah, vanochtend besteld, nu al in behandeling, paniek!
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 2 februari 2012 @ 18:12:50 #249
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_107524295
Ik heb het nepleren plisse rokje gekocht *O* Hij is echt leuk!
En een simpele legging :') .
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_107524537
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 18:12 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb het nepleren plisse rokje gekocht *O* Hij is echt leuk!
En een simpele legging :') .
Welke is dat? O-)
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_107524824
WTF betekent dit nu weer??

01.02.2012:
Zending opgehaald en in sorteerproces
01.02.2012:
De zending is aangemeld bij PostNL en wordt volgbaar
01.02.2012:
Zending opgehaald en in sorteerproces
01.02.2012:
Zending gesorteerd in sorteercentrum
02.02.2012:
Zending gesorteerd in sorteercentrum
02.02.2012:
Zending nog niet verwerkt.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 2 februari 2012 @ 18:27:23 #252
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_107524837
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 18:19 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Welke is dat? O-)
Ik maak misschien morgen even een foto! Hij is echt leuk!
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_107527277
Oke, het is binnen. Aanfoto's van het volgende, roept u maar:



Deze had ik ook nog maar daar kom ik niet eens in :@:
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 2 februari 2012 @ 19:30:43 #254
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_107527446
De zwarte/witte blouse.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_107527903
Die tweede :)
know'm sayin?
×
word? word.
pi_107531327
Okeee, hier dan weer mijn (over)uitgebreide review van alles. :')

De blouses

1. Mooooi! Soepel, zacht, niet heel doorschijnend (wel een beetje). Aan de korte kant aan de voorkant, en de kleur en de wijde mouwen zijn wennen voor mij, maar toch! Hier 2 onduidelijke foto's, kon er niet meer van maken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2. Nope, helaasch. Súper dun en doorschijnend, kort en wijd. Kortom alles wat je niet wil in een mooi blousje. Als je er 2 over elkaar draagt is ie wel mooi :') Maar ben je ook gelijk 70 euro armer.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3. Jaaaaa liefde liefde liefde. Schijnt ook weer door, maar iets minder dan de vorige, en is daarbij ongeveer 6 keer zo goedkoop O+ (en dat terwijl het allebei polyester meuk is). Foto spreekt voor zich.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
4. Ook leuk :Y Fijn zacht stofje, lekker lang. Is verder exact zoals het plaatje en ik kreeg er geen duidelijke foto van.

5. Nog een liefde. Gewoon tof, verder niet zo veel over te zeggen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
6. Mwah, weet niet zo goed. Wederom heel kort en wijd, waar ik gewoon niet zo van hou. Stofje is wel duizend keer mooier (echt zijde dus ja), dikker en minder doorschijnend. Kleur is ook mooi. Ik heb alleen geen idee hoe ik het zou dragen, al helemaal omdat ie zo kort is.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het jasje
O+ O+ O+ Zacht, soepel, exact als op het plaatje. Voering is precies de kleur van die blauwe blouse. Mijn! :9
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De broeken

Ik kreeg 'm niet dicht :'( Anders was ie best oke geweest, voor die 6 euro.

Deze kreeg ik ook bijna niet dicht. Ik zal wel aangekomen zijn ofzo :( Maar goed, die kennen jullie ook allemaal al dus geen foto's nodig.

Dat was het *O*
pi_107531880
Leuk hierboven, vooral dat jasje O+

quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 18:27 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Ik maak misschien morgen even een foto! Hij is echt leuk!
Ik ben benieuwd, klinkt leuk :Y
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_107533080
1 mooie trui weten te scoren :{

te laat komen bij de uitverkoops, zodat er alleen nog leuke kleding is in de verkeerde maat ;(

quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 20:40 schreef eenleukenaam het volgende:
De broeken
Je bent hier de pics vergeten :P

[ Bericht 40% gewijzigd door Mercer op 02-02-2012 21:17:48 ]
pi_107533636
Status..Verzonden. :)

02-02-2012
pi_107534347
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 21:11 schreef Mercer het volgende:
1 mooie trui weten te scoren :{

te laat komen bij de uitverkoops, zodat er alleen nog leuke kleding is in de verkeerde maat ;(

[..]

Je bent hier de pics vergeten :P
Ik ga toch geen foto's maken van een broek waar ik niet inkom :') ;(
pi_107534871
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 21:30 schreef eenleukenaam het volgende:
[..]
Ik ga toch geen foto's maken van een broek waar ik niet inkom :') ;(
Misschien denk je dat je er niet inkomt, maar staat het ondertussen gewoon heel mooi. Het zou zomaar kunnen. :Y
pi_107535184
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 20:40 schreef eenleukenaam het volgende:
Okeee, hier dan weer mijn (over)uitgebreide review van alles. :')

De blouses

-knip-

Dat was het *O*
thanx, dat scheelt weer een bestelling ;) Mooi figuurtje heb je hoor!
know'm sayin?
×
word? word.
  † In Memoriam † donderdag 2 februari 2012 @ 22:15:02 #263
34726 Fratz
Max
pi_107537364
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 01:00 schreef Saisai het volgende:
hey trouwens, wat voor collecties verkopen ze eigenlijk bij de H&M in de paddenpoel (Groningen)?

Alleen mama en kinderkleding of ook nog "gewone" dameskleding?
Alleen mama en kinderkleding helaas..
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
pi_107539893
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 21:20 schreef Fusionfreak het volgende:
Status..Verzonden. :)

02-02-2012
*O*

Hoe is het eigenlijk met je schuld bij H&M? Lekker blijven kopen he 8)7
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_107541327
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 23:01 schreef VixenFromHell het volgende:

[..]

*O*

Hoe is het eigenlijk met je schuld bij H&M? Lekker blijven kopen he 8)7
Godverdeteringtyfus. Wat een achterlijke eikel. Binnenkort in de schuldsanering en nu nog ff kopen want dan kan het niet meer.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  vrijdag 3 februari 2012 @ 00:13:09 #266
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_107542922
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 20:40 schreef eenleukenaam het volgende:
[knip!]
Wow wat een uitgebreide review! *O*
O+
  vrijdag 3 februari 2012 @ 09:36:13 #267
264234 nexusje
Ik shine als lipgloss
pi_107547281
Iemand enig idee hoe die david beckham shizzle valt voor mannen? Die tee's en tanktops voor mannen zien er wel basic en comfortable uit..
  vrijdag 3 februari 2012 @ 10:16:23 #268
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_107548049
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2012 22:15 schreef Fratz het volgende:

[..]

Alleen mama en kinderkleding helaas..
ik zag het ;(
O+
pi_107552919
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 21:30 schreef eenleukenaam het volgende:

[..]

Ik ga toch geen foto's maken van een broek waar ik niet inkom :') ;(
Had jij niet eerst lang haar? :D
pi_107553426
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 12:46 schreef Joell het volgende:

[..]

Had jij niet eerst lang haar? :D
He? Ja, maar ik heb het nu al een jaar ofzo kort. Hoezo?
  vrijdag 3 februari 2012 @ 14:53:45 #271
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_107558263
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 18:27 schreef heaven7 het volgende:
WTF betekent dit nu weer??

01.02.2012:
Zending opgehaald en in sorteerproces
01.02.2012:
De zending is aangemeld bij PostNL en wordt volgbaar
01.02.2012:
Zending opgehaald en in sorteerproces
01.02.2012:
Zending gesorteerd in sorteercentrum
02.02.2012:
Zending gesorteerd in sorteercentrum
02.02.2012:
Zending nog niet verwerkt.
Waarschijnlijk dat de zending nog niet naar het Kialapunt/jouw adres onderweg is... Het is dus nog niet meegenomen door de postbode vanuit het sorteercentrum. Mogen ze inderdaad wel eens wat meer duidelijkheid geven...
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
  vrijdag 3 februari 2012 @ 14:54:32 #272
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_107558299
quote:
0s.gif


Het jasje
[ [url=https://lp.hm.com/hmprod?set=source[/model/2011/C50%2094168%2006009%2051%206106%203.jpg],rotate[],width[],height[],x[],y[],type[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/small]]afbeelding[/url] ] O+ O+ O+ Zacht, soepel, exact als op het plaatje. Voering is precies de kleur van die blauwe blouse. Mijn! :9
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was het *O*
Het jasje is zo mooi! Ik ben er dus echt fan van, maar toen ik keek hadden ze hem alleen nog in maatje tent :') ik was te laat snif...
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_107562254
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 13:00 schreef eenleukenaam het volgende:

[..]

He? Ja, maar ik heb het nu al een jaar ofzo kort. Hoezo?
Jij hebt toch wel vaker foto´s gepost? en daar had je lang haar, dus het viel me ineens op :P
  zaterdag 4 februari 2012 @ 01:33:47 #274
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_107584921
Pas op, Joell is watching you!
O+
pi_107591678
quote:
11s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 01:33 schreef Saisai het volgende:
Pas op, Joell is watching you!
_O- :D

Trouwens, mijn h&m pakketje gewoon in drie dagen geleverd *O*
Oke, ik weet dat ik had gezegd dat ik niet meer zou bestellen.. maar ik kan het niet :')
pi_107592897
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 16:48 schreef Joell het volgende:

[..]

Jij hebt toch wel vaker foto´s gepost? en daar had je lang haar, dus het viel me ineens op :P
Haha, ja maar dat is dus al ruim een jaar geleden :p *enigszins creeped out*
pi_107594103
Ik had in de sale zo'n mooie terracotta blazer bemachtigd van een jaar geleden en ik was al verbaasd dat ie uberhaupt in mn pakketje zal, maar er zat een vlek in en de naad op de rug was uitgescheurd :') maar wel goed voor mn portomonee *O* :')
know'm sayin?
×
word? word.
pi_107598654
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 23:01 schreef VixenFromHell het volgende:

[..]

*O*

Hoe is het eigenlijk met je schuld bij H&M? Lekker blijven kopen he 8)7
Ja, en ook gelijk maar hairextensions laten zetten bij de kapper, nu het nog kan. :D :')
pi_107599436
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 16:42 schreef bluejean het volgende:

[..]

Ja, en ook gelijk maar hairextensions laten zetten bij de kapper, nu het nog kan. :D :')
Dat heeftie al gedaan.......
pi_107600029
Bestelling gedaan *O* . Aantal artikelen uit de sale, aantal nieuw :) . Laat het in een Kiala punt afleveren, ben benieuwd wanneer ik het pakje kan ophalen :9 .
pi_107605115
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 17:04 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Dat heeftie al gedaan.......
Ja, dat bedoelde ik eigenlijk. Nou ja, wachten die schuldeisers toch maar even? Op haarextenstions hoef je niet te beknibbelen. :D

Om on topic te blijven: mijn laatst verkeerd geleverde jurkje lijkt zowaar te zijn verwerkt. Krijg ik 'm - als het goed is - alsnog! De wonderen zijn de wereld nog niet uit! :)
pi_107611117
Nog maar alvast een bikini toegevoegd (1,95 voor topje en zelfde bedrag voor broekje :7 )

Totaal bedrag van de bestelling: 55,65
Korting: -33,49
Totaal incl.na verrekende korting: 22,16
Verzendkosten: 4,90
Totaal: 27,06
8-)
  zaterdag 4 februari 2012 @ 23:24:51 #283
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_107612956
Broeken en H&M .. pff geen peil op te trekken!
Ik had al een 28-32 en die zit super!
Vorige week keek ik voor een nieuwe in dezelfde maat, maar die kreeg ik niet eens dicht! :o
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_107615575
quote:
17s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 23:24 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Broeken en H&M .. pff geen peil op te trekken!
Ik had al een 28-32 en die zit super!
Vorige week keek ik voor een nieuwe in dezelfde maat, maar die kreeg ik niet eens dicht! :o
Nah das niet alleen bij de H&M het geval :?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zondag 5 februari 2012 @ 10:56:11 #285
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_107621343
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 00:28 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Nah das niet alleen bij de H&M het geval :?
Ongetwijfeld..
Ik draag ook Esprit broeken en die gaan wel altijd goed! :?

Esprit en H&M zijn de enige merken die ik draag namelijk!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_107627468
Ik heb gister een bestelling gedaan en die vandaag aangevuld met een artikel uit de sale. Toen heb ik nog een kortingscode ingevoerd (ging er vanuit dat ik nu een 2e bestelling zou doen, die dus apart van de bestelling die ik zaterdag deed geleverd zou worden). Maar nu heb ik dus 3 kortingscodes op een bestelling (-5 euro twee keer en een keer een %-code).
Iemand ervaring mee? Gaat de H&M hier iets mee doen?
pi_107628737
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 14:02 schreef Pannenkoeken het volgende:
Ik heb gister een bestelling gedaan en die vandaag aangevuld met een artikel uit de sale. Toen heb ik nog een kortingscode ingevoerd (ging er vanuit dat ik nu een 2e bestelling zou doen, die dus apart van de bestelling die ik zaterdag deed geleverd zou worden). Maar nu heb ik dus 3 kortingscodes op een bestelling (-5 euro twee keer en een keer een %-code).
Iemand ervaring mee? Gaat de H&M hier iets mee doen?
Heb je de OP al gelezen?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_107637699
quote:
17s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 23:24 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Broeken en H&M .. pff geen peil op te trekken!
Ik had al een 28-32 en die zit super!
Vorige week keek ik voor een nieuwe in dezelfde maat, maar die kreeg ik niet eens dicht! :o
haha herkenbaar. maar ik koop geen h&m broeken meer, zeker geen zwarte. die geven al af als je er met een nat doekje overheen gaat :') en als je ze dan een keer wast zijn ze grijs
  zondag 5 februari 2012 @ 20:12:10 #289
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_107644219
quote:
17s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 23:24 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Broeken en H&M .. pff geen peil op te trekken!
Ik had al een 28-32 en die zit super!
Vorige week keek ik voor een nieuwe in dezelfde maat, maar die kreeg ik niet eens dicht! :o
Daarom durf ik ze nooit te kopen online. Ik heb in de meeste broeken 38, maar helaas pindakaas gebeurde het in de winkel maar al te vaak dat ik een maat groter/kleiner moest uitwijken :') Die maten zijn werkelijk van mars. Ik durf het gewoon niet aan.
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
  zondag 5 februari 2012 @ 20:13:55 #290
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_107644338
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 17:39 schreef electronique het volgende:

[..]

haha herkenbaar. maar ik koop geen h&m broeken meer, zeker geen zwarte. die geven al af als je er met een nat doekje overheen gaat :') en als je ze dan een keer wast zijn ze grijs
Meen je dat nou? Maar goed dat ik niet durfde, anders was ik nu een grijze pantalon uit de sale rijker geweest :') (die oorspronkelijk zwart was) Maar wel heel slecht zeg... Je zal maar een witte bank hebben..
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
  zondag 5 februari 2012 @ 20:24:29 #291
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_107644986
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 14:02 schreef Pannenkoeken het volgende:
Ik heb gister een bestelling gedaan en die vandaag aangevuld met een artikel uit de sale. Toen heb ik nog een kortingscode ingevoerd (ging er vanuit dat ik nu een 2e bestelling zou doen, die dus apart van de bestelling die ik zaterdag deed geleverd zou worden). Maar nu heb ik dus 3 kortingscodes op een bestelling (-5 euro twee keer en een keer een %-code).
Iemand ervaring mee? Gaat de H&M hier iets mee doen?
Niet altijd, maar het kan goed zijn dat ze de code verwijderen, of de bestelling annuleren. Worst case scenario verwijderen ze je account.
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
  zondag 5 februari 2012 @ 20:29:27 #292
123170 alors
zlata1234
pi_107645274
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 20:24 schreef Nyan het volgende:

[..]

Niet altijd, maar het kan goed zijn dat ze de code verwijderen, of de bestelling annuleren. Worst case scenario verwijderen ze je account.
Mwah, meestal gaat het pas mis als je contact zoekt en ze automatisch je bestelling doornemen. Ik doe het nu al tijden en het gaat altijd goed.
know'm sayin?
×
word? word.
  zondag 5 februari 2012 @ 20:30:27 #293
123170 alors
zlata1234
pi_107645333
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 20:13 schreef Nyan het volgende:

[..]

Meen je dat nou? Maar goed dat ik niet durfde, anders was ik nu een grijze pantalon uit de sale rijker geweest :') (die oorspronkelijk zwart was) Maar wel heel slecht zeg... Je zal maar een witte bank hebben..
Ik heb er zelf niet zoveel problemen mee, maar ik was ook wel voorzichtig, meestal handwas en sowieso azijn bij de eerste keer wassen.
know'm sayin?
×
word? word.
  maandag 6 februari 2012 @ 19:23:55 #294
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_107685247
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 17:39 schreef electronique het volgende:

[..]

haha herkenbaar. maar ik koop geen h&m broeken meer, zeker geen zwarte. die geven al af als je er met een nat doekje overheen gaat :') en als je ze dan een keer wast zijn ze grijs
Dat heb ik nog nooit meegemaakt! :D
Ik draag wel graag zwart, maar ik ga nu voor het meest donkere blauw .. :)

Ik heb wel die mooie gewaxte broek en die is nog steeds prima zwart..
Nou was ik die alleen zonder er andere dingen bij te doen..
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  † In Memoriam † dinsdag 7 februari 2012 @ 07:21:14 #295
34726 Fratz
Max
pi_107702938
LOL, mijn pakket is inmiddels retour, terwijl het nooit verzonden is geweest..
Elke dag stond er een andere verzenddatum bij "verzonden". Nou ze maken er wel een potje van!
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
  dinsdag 7 februari 2012 @ 15:08:02 #296
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_107714629
Pakket staat op verzonden, datum 4 februari. Ik kan het echter niet op track and trace volgen?
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  dinsdag 7 februari 2012 @ 15:32:33 #297
123170 alors
zlata1234
pi_107715580
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 15:08 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Pakket staat op verzonden, datum 4 februari. Ik kan het echter niet op track and trace volgen?
je moet even op het nederlandse vlaggetje klikken :)
know'm sayin?
×
word? word.
pi_107719106
Heb mijn zending nog steeds niet gekregen, terwijl de verzenddatum 2 februari jl was. Bellen naar H&M leverd op dat er een melding staat dat vanwege slechte weersomstandigheden bestellingen met vertraging afgeverd worden.

Hier moet ik het dan maar mee doen. -O-
  dinsdag 7 februari 2012 @ 17:49:30 #299
264234 nexusje
Ik shine als lipgloss
pi_107720422
Een pakketje staat al een tijdje op verstuurd maar tot heden niet binnen..
pi_107720726
Niet getreurd.
Vorige week had ik op dinsdag besteld, en op zaterdag al binnen. Ook de vorige 3 bestellingen waren er met ongeveer een week.
pi_107724057
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 17:11 schreef Fusionfreak het volgende:
Heb mijn zending nog steeds niet gekregen, terwijl de verzenddatum 2 februari jl was. Bellen naar H&M leverd op dat er een melding staat dat vanwege slechte weersomstandigheden bestellingen met vertraging afgeverd worden.

Hier moet ik het dan maar mee doen. -O-
Karma is a bitch
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')