abonnement Unibet Coolblue
  maandag 30 januari 2012 @ 08:55:09 #176
238488 Crapbag
I love crap
pi_107392089
quote:
17s.gif Op zondag 29 januari 2012 15:41 schreef Diconnected het volgende:
Ohmy ik ging net een klein beetje dood toen ik die foto's zag :')
Dat dus en vooral ook :9~
It's fun, it's different and no one else has a name like that.
If you need an easy way to remember it, just think of a bag of crap.
  maandag 30 januari 2012 @ 11:17:25 #177
305858 Miss_V
oei mooi lakje.... help
pi_107395083
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 21:42 schreef expiratorial het volgende:
leuk! heb zelf ook nog wat crackles staan en vond ze altijd wat meh. maar met zo'n patroontje erdoor ist hartstikke leuk!!!
Thnx.
quote:
99s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 13:28 schreef Stormqueen het volgende:
W7 metallic saturn:

[ afbeelding ]
Staat je mooi! O+
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 13:45 schreef VGA4xZoom het volgende:

[..]

Dat viel mij eigenlijk heel erg mee, nu had ik er ook een dikke laag david over gedaan dus daar kan dat ook aan liggen ;)
Leuke mani overigens!

[..]

Heh wat ziet dat er maf uit zo, wel erg leuk.

[..]

Mooi :)
Shhht ik ben ook een beetje maf :+
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 13:48 schreef An24 het volgende:
@ miss-v: ik vind de eerste het mooist. Lekker strak!
@stormqueen: het zou mij niet staan, maar jou staat hij mooi!
Thnx.

quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 16:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oefenen met stempelen, rechts ging beduidend beter dan links. Wat raar is want ik ben rechts :P
[ afbeelding ]
Gek hé ik lak ook mijn linker hand mooier dan de rechtse en ik ben links. :*
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 17:18 schreef AmyGrace het volgende:
@Miss_V, die blauwe zigzagnagels zien er supertof uit!

@SQ, nais! :9 Ik moet nodig een W7-wishlist samenstellen.

@De_Taartjesfee, ahh joh, komt goed! :) Welke lak heb je als basiskleur gebruikt?
Thnx!

@AmyGrace écht die nagels van jou! :9~
Benieuwd naar meer foto's en nailart? Kijk op mijn blog: http://nailartaddictions.wordpress.com/
pi_107400226
Bij mij vandaag Beauty UK - Voodoo. Met matchende ring en ketting :+

Hoe het kleurtje er op de ketting uitziet, is 'ie ook op m'n nagels. Heel bijzondere rood :P
With her feet in the city, but her heart in the outdoors.
pi_107400734
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 14:12 schreef Sokkepok het volgende:
Bij mij vandaag Beauty UK - Voodoo. Met matchende ring en ketting :+
[ afbeelding ]
Hoe het kleurtje er op de ketting uitziet, is 'ie ook op m'n nagels. Heel bijzondere rood :P
had jij al ergens gepost hoe dat zat met die kettingen? :@
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_107401248
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 14:25 schreef Mirjam het volgende:

[..]

had jij al ergens gepost hoe dat zat met die kettingen? :@
Eh, nee. Maar het is redelijk simpel :)
Ik had wat spulletjes op Ebay besteld:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
With her feet in the city, but her heart in the outdoors.
pi_107401274
wat slim!
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_107401304
quote:
11s.gif Op maandag 30 januari 2012 14:39 schreef Mirjam het volgende:
wat slim!
Thanks :P
Ik had al die sieraden van Gingerkitty op Etsy gezien, maar zelf maken is natuurlijk leuker. *O*
En goedkoper ^^'
With her feet in the city, but her heart in the outdoors.
pi_107401379
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 14:40 schreef Sokkepok het volgende:

[..]

Thanks :P
Ik had al die sieraden van Gingerkitty op Etsy gezien, maar zelf maken is natuurlijk leuker. *O*
En goedkoper ^^'
heb je nog tips voor ebaysellers? :D
(en wat voor lijm gebruik je?)
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_107401624
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 14:42 schreef Mirjam het volgende:

[..]

heb je nog tips voor ebaysellers? :D
(en wat voor lijm gebruik je?)
Jep, zie spoiler.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor de lijm gebruik ik Nexus van Bison, maar elke alleslijm kan eigenlijk wel :)
With her feet in the city, but her heart in the outdoors.
pi_107402478
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 14:38 schreef Sokkepok het volgende:

[..]

Eh, nee. Maar het is redelijk simpel :)
Ik had wat spulletjes op Ebay besteld:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een super leuk idee! Zulke dingen, vooral ringen, draag ik ook wel. Ff bedenken of ik daar an wil beginnen, naast alle andere dingen die ik doe :')

@AmyGrace: Heb jij ook nagels gebeten? Dat zou je echt niet zeggen. Stiekem ben ik wel benieuwd hoe je nagels er zonder nagellak uitzien. Zelf heb ik een enorm ongelijk nagelbed door het bijten in het verleden. Duurt super lang voordat alles weer mooi is!
  maandag 30 januari 2012 @ 15:27:04 #186
149959 SQ
snelle trees
pi_107402859
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 15:15 schreef An24 het volgende:

[..]

Wat een super leuk idee! Zulke dingen, vooral ringen, draag ik ook wel. Ff bedenken of ik daar an wil beginnen, naast alle andere dingen die ik doe :')

@AmyGrace: Heb jij ook nagels gebeten? Dat zou je echt niet zeggen. Stiekem ben ik wel benieuwd hoe je nagels er zonder nagellak uitzien. Zelf heb ik een enorm ongelijk nagelbed door het bijten in het verleden. Duurt super lang voordat alles weer mooi is!
hoe lang ben je bijtvrij? Bij mij heeft het anderhalf tot twee jaar geduurd voor het een beetje klopte :D
disclaimer
pi_107403846
Ik begon op mijn vijfde en stopte rond mijn 26e. Ik ben nu 31. Maar daarna brak en scheurde er nog altijd veel, ook door de EDS. Nog steeds is het bijna doorzichtig als ik onder de douche ben geweest. Nagelbed drama!
pi_107408950
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 15:15 schreef An24 het volgende:

@AmyGrace: Heb jij ook nagels gebeten? Dat zou je echt niet zeggen. Stiekem ben ik wel benieuwd hoe je nagels er zonder nagellak uitzien. Zelf heb ik een enorm ongelijk nagelbed door het bijten in het verleden. Duurt super lang voordat alles weer mooi is!
Ja, jarenlang. Ik ben nu zo'n 2 jaar gestopt met bijten denk ik. Het heeft zeker een jaar geduurd voor m'n nagelbedden weer een beetje gelijk waren.

Dit is een foto van een paar weken geleden (alleen een laagje basecoat). Laat je niet teveel afleiden door die ranzige verkleuring, dat krijg je nou eenmaal als je altijd nagellak draagt. ;(
pi_107409004
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 14:12 schreef Sokkepok het volgende:
Bij mij vandaag Beauty UK - Voodoo. Met matchende ring en ketting :+
[ afbeelding ]
Hoe het kleurtje er op de ketting uitziet, is 'ie ook op m'n nagels. Heel bijzondere rood :P
Mooi! O+
  maandag 30 januari 2012 @ 18:23:04 #190
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_107409302
Mijn huidige mani dan ook nog maar eens :) . Het begon met deze:


Essence LE 50's Girs Reloaded - You're A Heart Breaker. Heel mooie kleur! Ik ben een sucker voor een mooie grijs...

En toen dacht ik dat een paarse crackle er wel leuk over zou zijn:

Paarse crackle lak van Impulss. En dat had ik beter niet kunnen doen denk ik... De crackle lak zelf vind ik heel mooi, alleen de kleurcombi is het niet echt.. Misschien volgende keer met een zilveren eronder of zo proberen.

@ AmyGrace: Wow, zelf zonder nagellak zien je nagels er perfect uit! O+ Dat boogje loopt bij jou ook echt pefect! Dat is bij mij helaas niet.. En wat zijn die Speciallita lakjes prachtig!! :9~

@ Sokkepok: Mooie rode lak! Maak jij nu bij elke mani bijpassende sierraden? Wel leuk om te zien!

@ De_Taartjesfee: Toch wel een leuke combi hoor! Ik merk soms ook dat lakken/stempelen met mijn niet-schrijfhand beter gaat, het is net alsof je dan meer moeite doet juist omdat het je niet-schrijfhand is..of zo..haha.

@ Stormqueen: Mooi!

@ Miss_V: ik vind de 2e mani het mooist O+ . Zonde van die crackle eigenlijk.. ;)
pi_107411516
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 18:13 schreef AmyGrace het volgende:

[..]

Ja, jarenlang. Ik ben nu zo'n 2 jaar gestopt met bijten denk ik. Het heeft zeker een jaar geduurd voor m'n nagelbedden weer een beetje gelijk waren.

Dit is een foto van een paar weken geleden (alleen een laagje basecoat). Laat je niet teveel afleiden door die ranzige verkleuring, dat krijg je nou eenmaal als je altijd nagellak draagt. ;(
[ afbeelding ]
Wow! mooi hoor.

Misschien komt het bij mij ook gewoon door mijn aandoening. Daarnaast wist ik bij het stoppen met bijten ook niet hoe ik moest vijlen, dus heb ik lang met het nagelbed mee gevijld. Nu weet ik wel beter, dus misschien moet ik gewoon geduld hebben ;(
pi_107412567
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 18:14 schreef AmyGrace het volgende:

[..]

Mooi! O+
Dankje!
Wat zien jouw nagels er mooi sterk uit zeg!

quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 18:23 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Mijn huidige mani dan ook nog maar eens :) . Het begon met deze:

[ afbeelding ]
Essence LE 50's Girs Reloaded - You're A Heart Breaker. Heel mooie kleur! Ik ben een sucker voor een mooie grijs...

En toen dacht ik dat een paarse crackle er wel leuk over zou zijn:
[ afbeelding ]
Paarse crackle lak van Impulss. En dat had ik beter niet kunnen doen denk ik... De crackle lak zelf vind ik heel mooi, alleen de kleurcombi is het niet echt.. Misschien volgende keer met een zilveren eronder of zo proberen.

@ AmyGrace: Wow, zelf zonder nagellak zien je nagels er perfect uit! O+ Dat boogje loopt bij jou ook echt pefect! Dat is bij mij helaas niet.. En wat zijn die Speciallita lakjes prachtig!! :9~

@ Sokkepok: Mooie rode lak! Maak jij nu bij elke mani bijpassende sierraden? Wel leuk om te zien!

@ De_Taartjesfee: Toch wel een leuke combi hoor! Ik merk soms ook dat lakken/stempelen met mijn niet-schrijfhand beter gaat, het is net alsof je dan meer moeite doet juist omdat het je niet-schrijfhand is..of zo..haha.

@ Stormqueen: Mooi!

@ Miss_V: ik vind de 2e mani het mooist O+ . Zonde van die crackle eigenlijk.. ;)
Die bovenste vind ik mooi! Jammer dat ik die niet gekocht heb.
En nee, ik maak op een vrije middag heel veel ringen en kettingen en daar pas ik later m'n nagellak op aan :P
With her feet in the city, but her heart in the outdoors.
  dinsdag 31 januari 2012 @ 08:56:24 #193
305858 Miss_V
oei mooi lakje.... help
pi_107430701
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 14:12 schreef Sokkepok het volgende:
Bij mij vandaag Beauty UK - Voodoo. Met matchende ring en ketting :+
[ afbeelding ]
Hoe het kleurtje er op de ketting uitziet, is 'ie ook op m'n nagels. Heel bijzondere rood :P
Mooi!

quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 18:13 schreef AmyGrace het volgende:

[..]

Ja, jarenlang. Ik ben nu zo'n 2 jaar gestopt met bijten denk ik. Het heeft zeker een jaar geduurd voor m'n nagelbedden weer een beetje gelijk waren.

Dit is een foto van een paar weken geleden (alleen een laagje basecoat). Laat je niet teveel afleiden door die ranzige verkleuring, dat krijg je nou eenmaal als je altijd nagellak draagt. ;(
[ afbeelding ]
Oh my zelfs 'naked' zien jouw nagels er perfect uit. Je zou echt niet zeggen dat je pas 2 jaar gestopt bent met bijten.

quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 18:23 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Mijn huidige mani dan ook nog maar eens :) . Het begon met deze:

[ afbeelding ]
Essence LE 50's Girs Reloaded - You're A Heart Breaker. Heel mooie kleur! Ik ben een sucker voor een mooie grijs...

En toen dacht ik dat een paarse crackle er wel leuk over zou zijn:
[ afbeelding ]
Paarse crackle lak van Impulss. En dat had ik beter niet kunnen doen denk ik... De crackle lak zelf vind ik heel mooi, alleen de kleurcombi is het niet echt.. Misschien volgende keer met een zilveren eronder of zo proberen.

@ AmyGrace: Wow, zelf zonder nagellak zien je nagels er perfect uit! O+ Dat boogje loopt bij jou ook echt pefect! Dat is bij mij helaas niet.. En wat zijn die Speciallita lakjes prachtig!! :9~

@ Sokkepok: Mooie rode lak! Maak jij nu bij elke mani bijpassende sierraden? Wel leuk om te zien!

@ De_Taartjesfee: Toch wel een leuke combi hoor! Ik merk soms ook dat lakken/stempelen met mijn niet-schrijfhand beter gaat, het is net alsof je dan meer moeite doet juist omdat het je niet-schrijfhand is..of zo..haha.

@ Stormqueen: Mooi!

@ Miss_V: ik vind de 2e mani het mooist O+ . Zonde van die crackle eigenlijk.. ;)
Ow ja mooi kleur hé de reloaded van essence.

Ik heb er nu Super professional 137 op zitten. Helaas geen naam.
Deze mani heb ik gedoopt als Icy winter vs spring

De kleur is in het echt ijzig groen, ipv blauwig. :?

[ Bericht 0% gewijzigd door Miss_V op 31-01-2012 12:55:38 ]
Benieuwd naar meer foto's en nailart? Kijk op mijn blog: http://nailartaddictions.wordpress.com/
  dinsdag 31 januari 2012 @ 10:19:47 #194
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_107432361
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 08:56 schreef Miss_V het volgende:

[..]

Ow ja mooi kleur hé de reloaded van essence.

Ik heb er nu Super professional 137 op zitten. Helaas geen naam.
Deze mani heb ik gedoopt als Icy winter vs spring
[ afbeelding ]
De kleur is in het echt ijzig groen, ipv blauwig. :?
Ja, ik vind hem ook erg mooi O+ . Zonde van die crackle eroverheen haha. Maar goed, vanavond weer wat anders!
Vind jouw mani erg leuk! Kan inderdaad goed als zowel winter als lente mani haha.
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 19:47 schreef Sokkepok het volgende:

[..]

Die bovenste vind ik mooi! Jammer dat ik die niet gekocht heb.
En nee, ik maak op een vrije middag heel veel ringen en kettingen en daar pas ik later m'n nagellak op aan :P
Thnx!
Oh, dat kan natuurlijk ook haha. Weet je meteen wat je de komende weken allemaal gaat dragen :P . Pas je er dan ook je outfit nog op aan? Dat is helemaal leuk namelijk :D .
pi_107446973


Rimmel 359 "little brown dress" en Koh, "home!" 184
  dinsdag 31 januari 2012 @ 17:35:46 #196
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_107447445
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 17:20 schreef An24 het volgende:
[ afbeelding ]

Rimmel 359 "little brown dress" en Koh, "home!" 184
Mooi! Mooi gelakt ook :).
pi_107456288

OPI - Little Red Wagon met OPI - Lady in Black

En een wii controller in mijn hand :@

[ Bericht 33% gewijzigd door #ANONIEM op 31-01-2012 21:05:59 ]
pi_107456661
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 21:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
OPI - Little Red Wagon met OPI - Lady in Black

En een wii controller in mijn hand :@
Je trui O+ O+ O+
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_107456731
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 21:13 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Je trui O+ O+ O+
mario O+
  woensdag 1 februari 2012 @ 09:47:35 #200
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_107469883
NOT-rest-of-the-week:



China Glaze Watermelon Rind. Een van de mooiste tinten groen ever O+
Moet wel weer ff smeren zie ik.. :@

quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 21:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
OPI - Little Red Wagon met OPI - Lady in Black

En een wii controller in mijn hand :@
Classy! En mooie nagels!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')