abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 14 januari 2012 @ 10:20:28 #76
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_106795452
Naar verluid is Frans Verhoeven z'n monteurs zó zat dat hij ze toegang tot de motor verboden heeft, en nu een vriend het onderhoud laat doen. Hij kwam er gisteren bijvoorbeeld bij toeval achter dat bij het monteren van een nieuwe ketting 1 van de schakels niet was vastgehamerd.

Ik heb zo 't idee dat Frans volgend jaar wat wijzigingen in z'n team heeft aangebracht.
pi_106795482
Dat zou wel heel treurig zijn. Niet voor niets dat niemand Sherco nog kende voor dit jaar _O-. Overigens meen ik gisteren bij RTL opgevangen te hebben dat Verhoeven er na deze Dakar bij Sherco de brui aan geeft en volgend jaar ergens anders wil terugkomen.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  zaterdag 14 januari 2012 @ 10:25:36 #78
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_106795504
Ik heb me altijd afgevraagd wat er zou gebeuren als álle nederlanders unaniem zouden besluiten om RTL het lazerus te laten krijgen met dat zendtijd-inkopen verhaal.. gaan ze dan alleen de buitenlandse teams aandacht geven? Er zijn plenty helden die net genoeg geld bijeen kunnen schrapen om de entrance-fee te betalen en moeten rijden uit een kist, die hebben gewoon geen geld voor zulke onzin, maar kunnen anderzijds ook niet veel bieden aan hun sponsoren. Eigenlijk is dat hardstikke sneu, want Dakar uit de kist rijden is past echt baas..die mannen verdienen het gewoon om aandacht te krijgen, terwijl de teams met het 'grote geld' het fluitend doen, technisch en verzorgend personeel hebben, zendtijd hebben, alles perfect geregeld enzo.. het is behoorlijk krom
eigenlijk.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zaterdag 14 januari 2012 @ 10:27:35 #79
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_106795524
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 10:24 schreef Mikkie het volgende:
Dat zou wel heel treurig zijn. Niet voor niets dat niemand Sherco nog kende voor dit jaar _O-
Vorig jaar reed David Casteu op een Sherco.

Over dat zendtijd verhaal, ben dat met je eens Sounddragon. Denk dat dat het probleem is met een comerciële zender die verslag doet.
  zaterdag 14 januari 2012 @ 10:31:53 #80
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_106795577
quote:
3s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 10:25 schreef Sounddragon het volgende:
Ik heb me altijd afgevraagd wat er zou gebeuren als álle nederlanders unaniem zouden besluiten om RTL het lazerus te laten krijgen met dat zendtijd-inkopen verhaal.. gaan ze dan alleen de buitenlandse teams aandacht geven? Er zijn plenty helden die net genoeg geld bijeen kunnen schrapen om de entrance-fee te betalen en moeten rijden uit een kist, die hebben gewoon geen geld voor zulke onzin, maar kunnen anderzijds ook niet veel bieden aan hun sponsoren. Eigenlijk is dat hardstikke sneu, want Dakar uit de kist rijden is past echt baas..die mannen verdienen het gewoon om aandacht te krijgen, terwijl de teams met het 'grote geld' het fluitend doen, technisch en verzorgend personeel hebben, zendtijd hebben, alles perfect geregeld enzo.. het is behoorlijk krom
eigenlijk.
En als je nagaat dat elke monteur die je mee brengt naar Dakar 15.000 euro kost!!! (daarom mocht ik niet mee naar dakar ;( ) en je ook nog je entrance-fee moet betalen (Voor trucks +/- een Ton) en je ook nog je spullen moet hebben klaarstaan en je de onderhoudskosten moet betalen... Belachelijk dat RTL dan geld vraagt om je in beeld te brengen. Zouden ze met voetbal eens moeten proberen :(
Domo Arigato!
  zaterdag 14 januari 2012 @ 10:38:18 #81
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_106795662
Ik betwijfel ten zeerste of de grote teams à la de Rooij wel zoveel zendtijd inkopen.. ik zou zoiets hebben van; ik rijd vooraan, en als je me wilt interviewen kom je maar, en zo niet, versla je lekker een halve Dakar.. ook goed :W

Ik vind het behoorlijk scheef iig, maar dat zal idd de makke zijn van een commmerciële zender ;(
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zaterdag 14 januari 2012 @ 10:39:19 #82
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_106795678
quote:
3s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 10:38 schreef Sounddragon het volgende:
Ik betwijfel ten zeerste of de grote teams à la de Rooij wel zoveel zendtijd inkopen.. ik zou zoiets hebben van; ik rijd vooraan, en als je me wilt interviewen kom je maar, en zo niet, versla je lekker een halve Dakar.. ook goed :W
Precies ja _O-
  zaterdag 14 januari 2012 @ 10:39:47 #83
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_106795686
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 10:31 schreef Black_Ninja het volgende:

[..]

En als je nagaat dat elke monteur die je mee brengt naar Dakar 15.000 euro kost!!! (daarom mocht ik niet mee naar dakar ;( ) en je ook nog je entrance-fee moet betalen (Voor trucks +/- een Ton) en je ook nog je spullen moet hebben klaarstaan en je de onderhoudskosten moet betalen... Belachelijk dat RTL dan geld vraagt om je in beeld te brengen. Zouden ze met voetbal eens moeten proberen :(
En wat denk je dat de Dakar organisatie nog binnenhengelt aan de wereldwijde uitzendrechten? :X
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  Moderator zaterdag 14 januari 2012 @ 10:40:59 #84
155227 crew  Guppy
dus
pi_106795708
quote:
3s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 10:38 schreef Sounddragon het volgende:
Ik betwijfel ten zeerste of de grote teams à la de Rooij wel zoveel zendtijd inkopen.. ik zou zoiets hebben van; ik rijd vooraan, en als je me wilt interviewen kom je maar, en zo niet, versla je lekker een halve Dakar.. ook goed :W

Ik vind het behoorlijk scheef iig, maar dat zal idd de makke zijn van een commmerciële zender ;(
Maar daarmee zouden ze wel de sponsors naaien, want die willen natuurlijk zo veel mogelijk in beeld komen. En mocht het onverhoopt niet zo goed gaan, dan komen ze dus niet in beeld.

Maar ik denk dat het wel meevalt inderdaad met hun zendtijd, want we zien ze niet zo vaak aan het woord, en als er al een aan het woord is, is het Gerard, en niet Hans
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zaterdag 14 januari 2012 @ 10:57:16 #85
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_106795987
quote:
3s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 10:38 schreef Sounddragon het volgende:
Ik betwijfel ten zeerste of de grote teams à la de Rooij wel zoveel zendtijd inkopen.. ik zou zoiets hebben van; ik rijd vooraan, en als je me wilt interviewen kom je maar, en zo niet, versla je lekker een halve Dakar.. ook goed :W

Ik vind het behoorlijk scheef iig, maar dat zal idd de makke zijn van een commmerciële zender ;(
Ik denk dat dat nog best tegen zal vallen. Voor de teams zijn de sponsors extreem belangrijk en zonder zendtijd blijven die weg. En zonder sponsors geen geld en zonder geld geen Dakar.

Ik denk dat de Rooij best een stevige onderhandelingspositie heeft maar andersom weet RTL ook dat ze zonder zendtijd nooit zo ver hadden kunnen komen...
Domo Arigato!
  zaterdag 14 januari 2012 @ 11:06:49 #86
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_106796131
Het is een kringetje waarin iedereen zit, daarom zei ik ook:

quote:
Ik heb me altijd afgevraagd wat er zou gebeuren als álle nederlanders unaniem zouden besluiten om RTL het lazerus te laten krijgen met dat zendtijd-inkopen verhaal.. gaan ze dan alleen de buitenlandse teams aandacht geven?
Het één veroorzaakt het ander.. RTL wil het graag verslaan, waarom moeten de deelnemers daar dan voor betalen?

Beetje hetzelfde verhaal als autoshows à la Automaxx; mensen spenderen duizenden euro's om hun auto te pimpen, moeten vervolgens dik betalen om op een clubstand te mogen staan op zo'n show. De organisatie vangt daar dus inkomsten van, en vervolgens laten ze 50.000 man entree betalen om naar die auto's te komen kijken.. win-win... voor de organisatie.. deelnemers en bezoekers mogen betalen.. Als die deelnemers niet komen, valt er ook niks te zien voor bezoekers :)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zaterdag 14 januari 2012 @ 11:16:15 #87
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_106796264
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 11:06 schreef Sounddragon het volgende:
Het is een kringetje waarin iedereen zit, daarom zei ik ook:

[..]

Het één veroorzaakt het ander.. RTL wil het graag verslaan, waarom moeten de deelnemers daar dan voor betalen?

Beetje hetzelfde verhaal als autoshows à la Automaxx; mensen spenderen duizenden euro's om hun auto te pimpen, moeten vervolgens dik betalen om op een clubstand te mogen staan op zo'n show. De organisatie vangt daar dus inkomsten van, en vervolgens laten ze 50.000 man entree betalen om naar die auto's te komen kijken.. win-win... voor de organisatie.. deelnemers en bezoekers mogen betalen.. Als die deelnemers niet komen, valt er ook niks te zien voor bezoekers :)
Ik zal eens kijken of ik kan achterhalen hoeveel RTL nou vraagt om je in beeld te brengen tijdens de uitzending. Ben eigenlijk wel benieuwd om wat voor bedragen het gaat.
Domo Arigato!
pi_106796393
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 10:39 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

En wat denk je dat de Dakar organisatie nog binnenhengelt aan de wereldwijde uitzendrechten? :X
Flink wat, oa van RTL.. ;)
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_106797453
Zijn volgens mij aardige bedragen bij RTL. Vele duizenden euro's voor stukjes van enkele minuten.

Overigens scheelt het wel dat een team als De Rooij met hoofdsponsor Petronas veel meer internationaal georiënteerd zijn, die zijn minder afhankelijk van NL televisie...
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_106797519
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 00:06 schreef Dekatria het volgende:
Kalff praat ook zinsdelen... iemand dat ook opgevallen

Momenteel
staat
team de Rooy
bovenaan
in het klassement
en zij
hebbben
een gat geslagen
ten opzichte van
de concurrentie.

}:|
Autocue,

Hij kijkt altijd naast de camera
pi_106797532
quote:
Zag hem op twitter voorbij komen.. Machtig mooi!
pi_106797553
Hoe laat starten ze vandaag?
Ja doei.
  zaterdag 14 januari 2012 @ 12:40:42 #94
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_106798032
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 12:18 schreef Mikkie het volgende:
Zijn volgens mij aardige bedragen bij RTL. Vele duizenden euro's voor stukjes van enkele minuten.

Overigens scheelt het wel dat een team als De Rooij met hoofdsponsor Petronas veel meer internationaal georiënteerd zijn, die zijn minder afhankelijk van NL televisie...
Dat sowieso. Kosten zijn echt enorm voor de teams. Als ik Johan weer zie zal ik eens kijken of ik het kan achterhalen :) Hij heeft me toen ook de kosten van zijn special bij Eurosport verteld maar ik kan me niet meer herinneren hoeveel het nou was.
Domo Arigato!
  zaterdag 14 januari 2012 @ 12:42:59 #95
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_106798091
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 12:23 schreef motorbloempje het volgende:
Hoe laat starten ze vandaag?
Van de dakar site:

Special Cars Bikes Quads Trucks
Start 07:39 05:15 05:15 07:39
Domo Arigato!
pi_106798217
quote:
Zijn er ergens ook grotere varianten te vinden hiervan? Zitten wat mooie bureaublaadjes tussen :)
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 12:40 schreef Black_Ninja het volgende:

[..]

Dat sowieso. Kosten zijn echt enorm voor de teams. Als ik Johan weer zie zal ik eens kijken of ik het kan achterhalen :) Hij heeft me toen ook de kosten van zijn special bij Eurosport verteld maar ik kan me niet meer herinneren hoeveel het nou was.
Ik heb ooit eens opgevangen dat een motorrijder uit de kist al ongeveer een ton kwijt is, ben benieuwd hoe 't zit met de grotere teams inderdaad. Zowel auto's als trucks...
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_106798745
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 11:16 schreef Black_Ninja het volgende:

[..]
Ik zal eens kijken of ik kan achterhalen hoeveel RTL nou vraagt om je in beeld te brengen tijdens de uitzending. Ben eigenlijk wel benieuwd om wat voor bedragen het gaat.
http://www.villamedia.nl/(...)tijd-dakar-tv/52982/
quote:
Eerder schreef TC/Tubantia al uit de mond van coureur Mirjam Pol op dat je ‘voor tien minuten zendtijd op RTL7 18.000 euro kwijt bent’.
pi_106799945
Gewoon belachelijk betalen om op tv te komen.
pi_106799965
De eerste motoren zijn bij WP1! *O*
Ja doei.
  zaterdag 14 januari 2012 @ 13:57:07 #100
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_106800104
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 13:50 schreef Breaker.Faker het volgende:
Gewoon belachelijk betalen om op tv te komen.
De NOS moet Dakar gewoon verslaan.

Maar dan niet met Mart Smeets mag ik dat zeggen?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')