quote:
Op maandag 6 augustus 2012 17:07 schreef frenkck het volgende:[..]
Hoe weet je nou al dat ze zo lang mee gaan? Je hebt ze nog niet eens een jaar.
Ik ben er achter gekomen in dit topic dat fabrikanten ons willen laten geloven dat we een antiaanbaklaag nodig hebben, zodat wij daar ons geld aan uitgeven. Ze doen er ook alles aan om dit beeld te scheppen, zoals bijvoorbeeld Masterchef te sponsoren. Bij een winkelketen als de blokker is niet eens meer een koekenpan zonder antiaanbaklaag te verkrijgen, dus blijven we maar geld uitgeven aan teflon pannetjes die om de zoveel jaar vervangen moeten worden.
heb je 10 jaar garantie bij Ikea en Tefal?
neuh
en ik zeg niks bijzonders over antiaanbak. Wat ik al zei is dat 'ik" recentelijk naar prof pannen zocht, en itkwam op Scanpan via MasterChef Australia. Goede pannen, mooi design, oven bestendig en veel garantie.
Dit naast mijn gietijzeren wok / grillpan van Bodum ( ook design ), wil ik nu nog een aantal mooie RVS pannen kopen ( waarvan Scanpan ook best mooie heeft ).
Uiteindelijk ook nog iets van koper, alleen tja, die zijn nogal prijzig
Waarom?
Omdat ik naast het "koken" ook gewoon wat moois wil hebben voor mijn geld. En een Tefal Red-Dot plastic handvat meuk hoort daar niet meer bij
Ik prijs niks de hemel in, het zijn gewoon goede pannen, en een bedrijf met ruim 50jaar ervaring erin. Dat vertrouw ik dan wel
en ja door marketing via een programma kom ik bij dat merk, maar zo werkt het toch met alles?