abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106766577
Heya,

Een tijdje geleden is waarschijnlijk een tip gegeven door EA dat een een nieuwe battlefield uit komt! Het vervolg op Battlefield 2142. Deze game heb ik vroeger helemaal kapot gespeeld, geweldige game. Mocht er meer nieuws zijn, zal ik het zeker in dit topic posten ;)

Zijn er nog meer mensen die deze game super veel hebben gespeeld?

Nieuws
19 december - hint uitgegeven
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_107192099
beste battlefield game tot nu toe! als ze een vervolg maken op de frostbite engine dan ga ik zeker spelen!
pi_107296908
Vond de missies en een aantal voertuigen iig erg vet gedaan. Zou op de nieuwe engine zeker een leuk spel kunnen worden.
pi_107399396
Was BF 2142 echt zo geweldig dan? Ik heb altijd gedacht dat het een beetje ondergesneeuwd was tussen alle andere uitgebrachte games op dit gebied en verre van succesvol was.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-01-2012 13:49:45 ]
pi_107622384
Super game.

Alleen een hoop problemen met punkbuster en daar heeft Battlefield 3 nu ook weer last van.
pi_107674062
quote:
15s.gif Op maandag 30 januari 2012 13:49 schreef Iwanius het volgende:
Was BF 2142 echt zo geweldig dan? Ik heb altijd gedacht dat het een beetje ondergesneeuwd was tussen alle andere uitgebrachte games op dit gebied en verre van succesvol was.
Ja, vooral de gameplay. Ik vond Titan echt geweldig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')