abonnement Unibet Coolblue
pi_108864612
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 13:10 schreef inZanity het volgende:

[..]

Klopt. Wat een geweldenaar! _O_
Moet je eens voorstellen dat er een jongere speler is die 19 doelpunten minder scoorde dan Ronaldo en 138 wedstrijden minder speelde.
pi_108865176
'Messi had hoofdpijn voor duel met Leverkusen'

Volgens enkele Spaanse media was Lionel Messi woensdag tot op het laatste moment een vraagteken voor het duel met Bayer Leverkusen.

De Argentijn kampte enkele uren voordat hij de defensie van de Duitsers tot wanhoop dreef met vijf treffers met hoofdpijn.

In dit fragment is te zien hoe de houder van de Gouden Bal vlak voor aanvang van de ‘avond van de Messi-records’ een aspirientje krijgt overhandigd van clubdokter Richard Pruna.

Een magische pil, zo berichten Catalaanse media, zonder de vraag op te werpen tot hoeveel fraais een kiplekkere Messi in staat was geweest.
  donderdag 8 maart 2012 @ 15:33:43 #228
343772 TheFatLady
It ain't over till.......
pi_108865240
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2012 13:30 schreef Ebbao het volgende:
Ik had laatst op de uni een discussie met iemand over de vermoedde relatie tussen het participeren in een brand community en het participeren in een anti-brand community (van een ander merk uiteraard). De vergelijking werd later in het gesprek ook uitgebreid naar voetbalclubs, waarbij een ajax-fan eerder zou participeren in een anti-feijenoord site dan een voetbal liefhebber zonder favoriete voetbalclub. Clubs zijn hier trouwens gewoon ter illustratie bedoelt.

Ik geloofde de relatie niet zo, immers een ajax-fan bekommert zich toch liever gewoon om ajax? Mijn discussiepartner dacht daar in ieder geval anders over.

Na het lezen van Inzanity's posts in dit topic moet ik mijn ongelijk toegeven. Immers, de beste man heeft het overduidelijk niet op Messi (in vergelijking met Ronaldo), maar hij blijft maar rondspoken in een topic over Messi.
Nah, het is hier meer een verschil tussen een normale discussiepartner en een raszuivere troll.
Ik heb het lichaam van een jonge god..... naja een boeddha dan.
  donderdag 8 maart 2012 @ 15:34:26 #229
343772 TheFatLady
It ain't over till.......
pi_108865262
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 15:15 schreef Nober het volgende:

[..]

Moet je eens voorstellen dat er een jongere speler is die 19 doelpunten minder scoorde dan Ronaldo en 138 wedstrijden minder speelde.
Wat een geweldenaar, die jongere speler _O_
Ik heb het lichaam van een jonge god..... naja een boeddha dan.
pi_108865304

Geupload op 21 februari, zijn 6 laatste ontbreken.
  donderdag 8 maart 2012 @ 16:20:57 #231
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_108866981
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 15:03 schreef Nober het volgende:

[..]

Klopt, bij die 10 horen niet Cruijff, Kocsis, Di Stéfano, Maradona en vele anderen, maar dus wel Messi, de enigste in het Champions League bestaan.

De vorige keer dat iemand er 5 scoorde was ook ruim 30 jaar geleden, dus een unieke gebeurtenis.

Alle goal records met betrekking tot Europees voetbal gaat Messi wel verbreken denk ik, laatste vier seizoenen in de CL loopt hij gewoon 1op1.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  donderdag 8 maart 2012 @ 16:24:30 #232
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_108867108
Als hij bij Barcelona blijft gaat hij het record totaal aantal doelpunten in de primera division over een jaar of 4 ook wel verbreken. Daar hoeft hij nog slechts 105x voor te scoren. Dat is goed te doen.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_108870293
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2012 13:30 schreef Ebbao het volgende:
Ik had laatst op de uni een discussie met iemand over de vermoedde relatie tussen het participeren in een brand community en het participeren in een anti-brand community (van een ander merk uiteraard). De vergelijking werd later in het gesprek ook uitgebreid naar voetbalclubs, waarbij een ajax-fan eerder zou participeren in een anti-feijenoord site dan een voetbal liefhebber zonder favoriete voetbalclub. Clubs zijn hier trouwens gewoon ter illustratie bedoelt.

Ik geloofde de relatie niet zo, immers een ajax-fan bekommert zich toch liever gewoon om ajax? Mijn discussiepartner dacht daar in ieder geval anders over.

Na het lezen van Inzanity's posts in dit topic moet ik mijn ongelijk toegeven. Immers, de beste man heeft het overduidelijk niet op Messi (in vergelijking met Ronaldo), maar hij blijft maar rondspoken in een topic over Messi.
Haat-liefde. Een Feyenoorder die Ajax haat zou het maar wat erg vinden als Ajax bijv zou degraderen en vice versa. Een imagoloos clubje als bijv PSV zou daarentegen weer niemand missen,
  donderdag 8 maart 2012 @ 18:11:20 #234
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_108870919
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 12:12 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Als het Pepe, Ramos, Lucio en Materazzi al niet lukt. :{
Alleen Ujfalusi heeft hem een keer bewust heel hard geraakt op de enkel geraakt en dat kostte Messi enkele weken.

Maar het zou idd best een keer fout kunnen gaan, maar als ik zie hoe hij alle voorgaande moordaanslagen heeft 'ontvangen' ben ik er niet heel bang voor dat het echt fout gaat.
Zoiets als dit kan je een keer tegenkomen en dan is het ook meteen niet te ontwijken.
Gelukkig is Messi niet zón vervelend mannetje als Balo
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  donderdag 8 maart 2012 @ 18:19:47 #235
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_108871255
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2012 13:30 schreef Ebbao het volgende:
Ik had laatst op de uni een discussie met iemand over de vermoedde relatie tussen het participeren in een brand community en het participeren in een anti-brand community (van een ander merk uiteraard). De vergelijking werd later in het gesprek ook uitgebreid naar voetbalclubs, waarbij een ajax-fan eerder zou participeren in een anti-feijenoord site dan een voetbal liefhebber zonder favoriete voetbalclub. Clubs zijn hier trouwens gewoon ter illustratie bedoelt.

Ik geloofde de relatie niet zo, immers een ajax-fan bekommert zich toch liever gewoon om ajax? Mijn discussiepartner dacht daar in ieder geval anders over.

Na het lezen van Inzanity's posts in dit topic moet ik mijn ongelijk toegeven. Immers, de beste man heeft het overduidelijk niet op Messi (in vergelijking met Ronaldo), maar hij blijft maar rondspoken in een topic over Messi.
Wat een onzin. Ik zit zelden in het Ajax topic ;) Het klopt overigens dat ik wel niet op Messi heb en dat ik toch vaak in topics(topics want je word er mee doodgegooid) over Messi te vinden ben, is ook niet te missen natuurlijk. Maar mag je dan alleen een mening over hem hebben als je een liefhebber van m bent? :')
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 14:28 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Je moet een onderscheid maken tussen de verschillende soorten fans. Feyenoorders zijn vaak eerst anti-Ajax en dan pas pro-Feyenoord. Dat maakt dan ook dat InzaNity eerst anti-Barca is en ten gevolge daarvan pro-Real is geweorden.
Knap dat je weet waardoor ik pro-Real ben geworden.. Alleen jammer dat het klinklare onzin is ;) Ik heb Real altijd een prachtige club gevonden. Ik als voetballiefhebber heb echter de laatste jaren een enorme grafhekel aan Barcelona opgebouwd. Daardoor ben ik misschien wel wat meer pro-Real geworden maar dat lijkt me dan ook onvermijdelijk echter dat ik dóór m'n haat tegenover Barca opeens een voorkeur voor Real heb gekregen is niet waar. Het een houdt het ander gewoon in stand dat is heel wat anders. :)
  donderdag 8 maart 2012 @ 18:22:24 #236
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_108871349
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 15:15 schreef Nober het volgende:

[..]

Moet je eens voorstellen dat er een jongere speler is die 19 doelpunten minder scoorde dan Ronaldo en 138 wedstrijden minder speelde.
Heb jij het nou weer over man? :')
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 15:33 schreef TheFatLady het volgende:

[..]

Nah, het is hier meer een verschil tussen een normale discussiepartner en een raszuivere troll.
Moet jij, de man die niet kan discussieren, zeggen man _O-

quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 18:11 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Gelukkig is Messi niet zón vervelend mannetje als Balo
:')
pi_108871410
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 18:11 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Zoiets als dit kan je een keer tegenkomen en dan is het ook meteen niet te ontwijken.
Gelukkig is Messi niet zón vervelend mannetje als Balo
Laten we hopen dat ze Messi nooit de vernieling inschoppen.
En tja Totti, soms gek en soms geniaal. :{
  donderdag 8 maart 2012 @ 18:24:09 #238
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_108871431
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 18:22 schreef inZanity het volgende:

:')
Als je tegenstanders maar voldoende gefrustreerd raken.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  donderdag 8 maart 2012 @ 19:13:35 #239
343772 TheFatLady
It ain't over till.......
pi_108873173
quote:
“Ik prijs me gelukkig dat ik Messi in mijn team heb. Het enige dat ik kan doen, is prettige omstandigheden creëren, zodat hij zijn beste voetbal speelt. Je ziet niemand zoals Messi”, aldus Guardiola, die inmiddels meer dan drieënhalf jaar met de Argentijn samenwerkt. “Mensen zeiden vroeger dat Johan Cruijff, Afredo Di Stefano en Diego Maradona de besten in hun tijd waren; dat is nu hetzelfde voor Messi.”

“Hij zit op zijn troon en het is aan hem hoe lang dat nog duurt”, aldus Guardiola. “Dit keer scoort hij vijf maal, misschien zijn het er de volgende keer zes. Het zijn uiteindelijk maar cijfers, maar hij zal altijd proberen er nog eentje bij te maken want zo zit zijn persoonlijkheid in elkaar.”
VZ
Ik heb het lichaam van een jonge god..... naja een boeddha dan.
  donderdag 8 maart 2012 @ 19:35:18 #240
343772 TheFatLady
It ain't over till.......
pi_108874039


_O_
Ik heb het lichaam van een jonge god..... naja een boeddha dan.
pi_108875132
Kap eens met die nonsens. Discussieer normaal zonder elkaar aan te vallen of ga weg hier.
Noot noot.
  donderdag 8 maart 2012 @ 20:09:22 #242
351185 Quisho
Pay attention, it's free
pi_108875582
quote:
During the last couple of years a terrible terrible man called Lionel Messi accompanied by his Catalan Liberation Army (CLA) have done tremendous crimes against humanity.

They most recently have been involved in the rape of Bayer, they have been raping young 19 year old goalkeepers and they take no prisoners. They take pleasure in defeating small no named organization and players who are really defenseless.

The leader of this army is Lionel Messi, a man who has taken more shots than any other person in the world, he almost never misses his targets, and is responsible for the massacre of hundreds of players.

They (CLA) also take pleasure in humiliating their opponents, and the international community does nothing about this. Some people, including myself, believe that they pay the international community to look the other way.

I am encouraging you to show everyone this video that shows the atrocities of the CLA and of Messi. I also encourage you to donate money to the Real Invisible Children Foundation.

#StopMessi2012
_O-
  donderdag 8 maart 2012 @ 20:37:58 #243
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_108877290
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 10:51 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Heb je je buik niet vol zitten van dat Barca tikkietakkie voetbal dan? Het is elke keer hetzelfde, rustig zoeken naar de opening en 90% balbezit. Zo heel af en toe komt er nog een geniale actie van Messi, maar de amusementswaarde is echt belachelijk laag.
Ben het redelijk met je eens. Een Iniesta en een Xavi die de bal 16 keer in een minuut naar elkaar toespelen op 3 meter afstand, verschrikkelijk. Maar iedereen is dan lyrisch omdat 98% van de passes aankomt. Ja, gek he. :')

De goals zijn vaak erg mooi, maar als ik eerlijk ben kan ik meer van een Real genieten (snelle counters, afstandschoten, e.d.) dan dat eeuwige getik. :{
  donderdag 8 maart 2012 @ 20:51:44 #244
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_108878220
Oh man, wat een übermensch die Messi.
pi_108887729


[ Bericht 35% gewijzigd door Nober op 08-03-2012 23:32:09 ]
pi_108892975
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 20:37 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Ben het redelijk met je eens. Een Iniesta en een Xavi die de bal 16 keer in een minuut naar elkaar toespelen op 3 meter afstand, verschrikkelijk. Maar iedereen is dan lyrisch omdat 98% van de passes aankomt. Ja, gek he. :')

De goals zijn vaak erg mooi, maar als ik eerlijk ben kan ik meer van een Real genieten (snelle counters, afstandschoten, e.d.) dan dat eeuwige getik. :{
Tegen Leverkusen speelde Barca keihard op de counter. Iniesta degraderen tot een passende speler is overigens wederom een bewijs dat je er vrij weinig van snapt.
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
pi_108893088
Haten op Messi is haten op voetbal.

Hoe kan je nu op die man haten? Hij doet alles waar voetballers van dromen.
  vrijdag 9 maart 2012 @ 10:55:17 #248
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_108897594
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
  vrijdag 9 maart 2012 @ 11:53:42 #249
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_108899484
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 08:05 schreef kilozout het volgende:
Haten op Messi is haten op voetbal.

Hoe kan je nu op die man haten? Hij doet alles waar voetballers van dromen.
Dat dus.

Einde discussie.

Dat je een hekel kan hebben aan Pipo Inzaghi of Materazzi kan ik inkomen, maar dit is gewoon een voetballer pur sang, die een fabuleuze techniek koppelt aan een ongeëvenaarde effectiviteit. Ik zag ergens een reply over CR7 die 40x per wedstrijd op goal schiet. Ja leuk, maar hoeveel vliegen erin?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_108908104
Heb even gezocht wie er de meeste doelpunten in één seizoen gemaakt heeft, Archie Stark scoorde er 70 voor Bethlehem Steel in 1924-25. Daarna kwam ik uit op Ferenc Deák (Szentlőrinci, 1945-46), Pelé (Santos, 1958) en Romário (Vasco da Gama, 2000) allen met 66 doelpunten.

Messi heeft er momenteel 48 en zal sowieso nog 13 competitiewedstrijden, 2 Champions League duels en de Copa del Rey finale kunnen spelen. De kans is dus wel aanwezig dat hij aan de 60+ doelpunten gaat komen.

De 1-0 nog maar eens.

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')